abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 09:43:42 #81
39237 crew  H_T
2733
pi_184628487
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 08:28 schreef sararaats het volgende:

[..]

Jeetje ato, ik wens je veel sterkte.

Btw, ik heb het slaaponderzoek overleefd.

Foto van gisteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je überhaupt kan slapen in zo'n volledige Darth Vader-outfit :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 09:46:09 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_184628517
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:43 schreef Greys het volgende:
JA KAPPEN MET DAT GESORRY O+
:{w sorry dat ik het zeg, maar dit kan wel iets vriendelijker. Bied je excuses aan! Zeg maar mee: s....so...sor...
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184628565
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:43 schreef Greys het volgende:
JA KAPPEN MET DAT GESORRY O+

Wat een leuk nieuws! Dus jullie dachten dat hij er allergisch voor zou zijn? Maar is niet? *O*
Sorry hahaha ik ben nou eenmaal in de running voor een award (nou ja..hoop ik dan).
Hij heeft al vanaf dat hij baby is astma en eczeem en is meermalen getest en scoorde altijd extreem hoog op ‘hondroos’, maar nu dus niet meer (hij is 15) *O*
We willen allemaal ZOOOO graag een hond en nu kan dat dus WOOOHOOOOOO
We hebben al gebrainstormd over welke hond en namen en informatie opgezocht ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184628578
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:{w sorry dat ik het zeg, maar dit kan wel iets vriendelijker. Bied je excuses aan! Zeg maar mee: s....so...sor...
Ze meent het niet zo..hoop ik :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 09:51:48 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_184628589
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:50 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ze meent het niet zo..hoop ik :P
Ik heb de PI gezien ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 10:05:27 #86
163650 Greys
pi_184628741
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:{w sorry dat ik het zeg, maar dit kan wel iets vriendelijker. Bied je excuses aan! Zeg maar mee: s....so...sor...
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 januari 2019 @ 10:08:00 #87
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184628767
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat je überhaupt kan slapen in zo'n volledige Darth Vader-outfit :o
Zelfs op mijn zij hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 10:08:29 #88
163650 Greys
pi_184628773
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:49 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Sorry hahaha ik ben nou eenmaal in de running voor een award (nou ja..hoop ik dan).
Hij heeft al vanaf dat hij baby is astma en eczeem en is meermalen getest en scoorde altijd extreem hoog op ‘hondroos’, maar nu dus niet meer (hij is 15) *O*
We willen allemaal ZOOOO graag een hond en nu kan dat dus WOOOHOOOOOO
We hebben al gebrainstormd over welke hond en namen en informatie opgezocht ;)
Supertof! En voor haren van honden ook niet allergisch (meer)?

Ga je voor een ras of een adoptiehond? Leuk vooruitzicht iig. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184628873
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Supertof! En voor haren van honden ook niet allergisch (meer)?

Ga je voor een ras of een adoptiehond? Leuk vooruitzicht iig. *O*
Hondroos is negatief. ‘Roos’ schijnt alles van de hond te zijn: ontlasting, haren, huidschilfers. Dat zei de huisarts. Wist helemaal niet wat ‘roos’ was...

Adoptiekind lijkt me ook wel supertof, maar we willen zo graag een puppy O+
Of kan dat ook?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184628905
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:49 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Sorry hahaha ik ben nou eenmaal in de running voor een award (nou ja..hoop ik dan).
Hij heeft al vanaf dat hij baby is astma en eczeem en is meermalen getest en scoorde altijd extreem hoog op ‘hondroos’, maar nu dus niet meer (hij is 15) *O*
We willen allemaal ZOOOO graag een hond en nu kan dat dus WOOOHOOOOOO
We hebben al gebrainstormd over welke hond en namen en informatie opgezocht ;)
Wat een goed nieuws! *O* Heerlijk dat jullie dan nu eindelijke een hond kunnen nemen. Veel plezier, ook met alle voorpret!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 10:56:20 #91
163650 Greys
pi_184629262
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hondroos is negatief. ‘Roos’ schijnt alles van de hond te zijn: ontlasting, haren, huidschilfers. Dat zei de huisarts. Wist helemaal niet wat ‘roos’ was...

Adoptiekind lijkt me ook wel supertof, maar we willen zo graag een puppy O+
Of kan dat ook?
De stichting waar m'n Griek vandaan komt had vorige week nog pups die (met hun Griekse moederhond) in Nederland kwamen. :D
Maar je moet écht gewoon doen wat jullie zelf willen hoor, ik probeer je geen adoptie aan te praten, beloofd.
Als je alleen maar alsjeblieft héél erg oppast met broodfokkers. :@ Want daar worden honden in heel akelige omstandigheden als pupmachines ingezet. Die hebben altijd wel pups, dus dat klopt niet. Als je ergens een rashondje op het oog hebt eerst even héél goed Googlen bedoel ik. ;) En even via de rasvereniging informeren of dat daar op dat adres wel klopt. Dus niet via Marktplaats een pup nemen ajb.

Oh ik probeer dit echt zo min mogelijk 'bazig' te zeggen want zo bedoel ik het niet en je schrijft juist al dat je informatie aan het inwinnen bent dus dat is alleen maar supergoed! Maar het gebeurt zo vaak dat mensen per ongeluk in hun enthousiasme een fabriekspup kopen dat ik het tegen iedereen maar zeg voor de zekerheid. :@

Als ik je ergens bij kan helpen gil je maar en ik wens jullie iig al heel veel plezier bij de voorpret! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184629308
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Sorry dat ik het vroeg, ik wil je geen stress bezorgen :@
Misschien kunnen we toch een hond nemen, heb gisteren de uitslag van de allergierest van mijn zoon gekregen, hij is negatief getest op hondroos *O* *O* *O* WOOHOO HYPER
Ik was helemaal emo *O* *O* *O* *O*
Honden O+
Duncan O+ *O* *O* *O*
Nee joh jij bezorgd mij geen stress, ben je mal, die muts van een buurvrouw met haar verhalen gelukkig is het een achter buurvrouw, nee geen achterlijke maar ze woont achter mij, dus ik zie haar niet zo vaak. :)

Oh leuk een hond, weet je al wat voor ras? en heb je kleine kinderen want dan is een ras wel heel erg belangrijk.
Honden en Duncan *O* *O* krijg nog net geen :B
pi_184629321
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:{w sorry dat ik het zeg, maar dit kan wel iets vriendelijker. Bied je excuses aan! Zeg maar mee: s....so...sor...
_O- _O- _O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 11:09:26 #94
163650 Greys
pi_184629439
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef summer52 het volgende:

Honden en Duncan *O* *O* krijg nog net geen :B
_O- _O- :B
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184629620
Ato, veel sterkte!
Koel en donker bewaren
  zaterdag 26 januari 2019 @ 12:01:59 #96
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184630096
Enorm, verstopt olieverfschilderij ontdekt in kantoor Parijs - https://nos.nl/l/2269087

Zo fakking vet. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184630441
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:56 schreef Greys het volgende:

[..]

De stichting waar m'n Griek vandaan komt had vorige week nog pups die (met hun Griekse moederhond) in Nederland kwamen. :D
Maar je moet écht gewoon doen wat jullie zelf willen hoor, ik probeer je geen adoptie aan te praten, beloofd.
Als je alleen maar alsjeblieft héél erg oppast met broodfokkers. :@ Want daar worden honden in heel akelige omstandigheden als pupmachines ingezet. Die hebben altijd wel pups, dus dat klopt niet. Als je ergens een rashondje op het oog hebt eerst even héél goed Googlen bedoel ik. ;) En even via de rasvereniging informeren of dat daar op dat adres wel klopt. Dus niet via Marktplaats een pup nemen ajb.

Oh ik probeer dit echt zo min mogelijk 'bazig' te zeggen want zo bedoel ik het niet en je schrijft juist al dat je informatie aan het inwinnen bent dus dat is alleen maar supergoed! Maar het gebeurt zo vaak dat mensen per ongeluk in hun enthousiasme een fabriekspup kopen dat ik het tegen iedereen maar zeg voor de zekerheid. :@

Als ik je ergens bij kan helpen gil je maar en ik wens jullie iig al heel veel plezier bij de voorpret! O+
Heel goed dat je dat altijd zegt popje!
Ik was het vergeten te zeggen, we gaan voor een hond met stamboom (zo heet dat toch?) van een officiële fokker. Ik betaal liever wat meer, van Marktplaats vind ik dus niks. Zo’n adoptiehond lijkt me ook wel wat, geeft een goed gevoel 😃 Na rijp beraad wordt het waarschijnlijk een Friese Stabij.
Mijn kinderen zijn 18 en 15. We hadden wel eerder een hond gewild, maar dat kon dus niet, omdat m’n zoon astma (en eczeem) heeft. Nu is hij eroverheen gegroeid denk ik, maar misschien kan het nog terugkomen. Maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Moeten nog wel lang wachten, tot eind juli/begin aug ;(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 26 januari 2019 @ 12:35:22 #98
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184630550
Stabij. O+ Dat zit ook in die van mij. (Zon 20% :P ) Zijn wel gevoelige beestjes ook. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 12:40:15 #99
163650 Greys
pi_184630618
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:27 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Heel goed dat je dat altijd zegt popje!
Ik was het vergeten te zeggen, we gaan voor een hond met stamboom (zo heet dat toch?) van een officiële fokker. Ik betaal liever wat meer, van Marktplaats vind ik dus niks. Zo’n adoptiehond lijkt me ook wel wat, geeft een goed gevoel 😃 Na rijp beraad wordt het waarschijnlijk een Friese Stabij.
Mijn kinderen zijn 18 en 15. We hadden wel eerder een hond gewild, maar dat kon dus niet, omdat m’n zoon astma (en eczeem) heeft. Nu is hij eroverheen gegroeid denk ik, maar misschien kan het nog terugkomen. Maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Moeten nog wel lang wachten, tot eind juli/begin aug ;(
Fijn dat je het niet verkeerd opvatte wat ik schreef want tis idd echt goed bedoeld :Y

En als je idd een hond met stamboom wilt kan je geen ex-zwerver adopteren want daar zitten die papieren inderdaad niet bij. ;) Ik mis de papieren bij m'n B's absoluut niet maar kan me best voorstellen dat mensen voor een bepaald ras gaan!

De buren van m'n ouders hebben een stabij. Hij heet Wous :D O+ En tis echt een enorme schat. Een grote knuffelbeer. Hoop wel dat je dan een beetje ruimte hebt binnen en buiten want tis best een grote hond :D

En dat wachten tot juli/aug is dat dan omdat er dan pas een nest is bij een erkende fokker? Sowieso altijd goed om even via de rasvereniging na te vragen of een fokker goed bekend staat. :Y

Veel plezier met verheugen! Ben nu al benieuwd naar de naam straks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184630779
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:35 schreef ijs_beer het volgende:
Stabij. O+ Dat zit ook in die van mij. (Zon 20% :P ) Zijn wel gevoelige beestjes ook. O+
Ik ben ook nogal gevoelig >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184630841
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
Enorm, verstopt olieverfschilderij ontdekt in kantoor Parijs - https://nos.nl/l/2269087

Zo fakking vet. _O_
Wow zal je gebeuren dat je dat ineens als eerste ziet :o echt gaaf _O_
pi_184630867
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Fijn dat je het niet verkeerd opvatte wat ik schreef want tis idd echt goed bedoeld :Y

En als je idd een hond met stamboom wilt kan je geen ex-zwerver adopteren want daar zitten die papieren inderdaad niet bij. ;) Ik mis de papieren bij m'n B's absoluut niet maar kan me best voorstellen dat mensen voor een bepaald ras gaan!

De buren van m'n ouders hebben een stabij. Hij heet Wous :D O+ En tis echt een enorme schat. Een grote knuffelbeer. Hoop wel dat je dan een beetje ruimte hebt binnen en buiten want tis best een grote hond :D

En dat wachten tot juli/aug is dat dan omdat er dan pas een nest is bij een erkende fokker? Sowieso altijd goed om even via de rasvereniging na te vragen of een fokker goed bekend staat. :Y

Veel plezier met verheugen! Ben nu al benieuwd naar de naam straks.
Tuurlijk vat ik dat niet verkeerd op ;) alle info/tips zijn welkom.

We wachten tot juli/aug, omdat we dan vakantie hebben, zijn we er altijd voor de hond ;)

We bellen eerst de vereniging idd en vragen daar naar een fokker, misschien in de buurt, maar mag ook verder weg.

Na gezinsoverleg wordt de naam waarschijnlijk Scott.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 12:57:37 #103
163650 Greys
pi_184630900
Ohhh wat dom, ik was helemaal in de war met Friese Stabij. :D De buren van m'n ouders hebben zo'n enorme joekel met veel haar, grijs met wit. Hoe heet dat ras ook alweer? Schapendoes oid? Het lijkt er niet eens op. Vandaar m'n gebazel over grote hond. SORRYYYY :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 januari 2019 @ 12:58:18 #104
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184630912
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:57 schreef Greys het volgende:
Ohhh wat dom, ik was helemaal in de war met Friese Stabij. :D De buren van m'n ouders hebben zo'n enorme joekel met veel haar, grijs met wit. Hoe heet dat ras ook alweer? Schapendoes oid? Het lijkt er niet eens op. Vandaar m'n gebazel over grote hond. SORRYYYY :') _O-
Da's toch wel wat anders ja! :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 12:59:10 #105
163650 Greys
pi_184630926
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:55 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Tuurlijk vat ik dat niet verkeerd op ;) alle info/tips zijn welkom.

We wachten tot juli/aug, omdat we dan vakantie hebben, zijn we er altijd voor de hond ;)

We bellen eerst de vereniging idd en vragen daar naar een fokker, misschien in de buurt, maar mag ook verder weg.

Na gezinsoverleg wordt de naam waarschijnlijk Scott.
Heel slim om het in de vakantie te doen idd! Lekker veel tijd om de pup te begeleiden. O+

Als de vakantie voorbij is, is er dan meestal iemand thuis of moeten jullie nog rekening houden met werken en alleen zijn van de hond enzo?

Wat een leuke naam!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 13:01:16 #106
163650 Greys
pi_184630966
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Da's toch wel wat anders ja! :D
Ja _O- Geen idee waarom ik daaraan dacht. Is er soms een ras waar ook Friese in de naam zit dat wel op zo'n schapendoes lijkt? Of ben ik gewoon dement aan het worden? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:09:18 #107
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184631101
Ik heb het meer voor onze Frasier de superpoes want beetje schrik van honden.

Ik vind labradors en aanverwanten lief.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_184631540
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:57 schreef Greys het volgende:
Ohhh wat dom, ik was helemaal in de war met Friese Stabij. :D De buren van m'n ouders hebben zo'n enorme joekel met veel haar, grijs met wit. Hoe heet dat ras ook alweer? Schapendoes oid? Het lijkt er niet eens op. Vandaar m'n gebazel over grote hond. SORRYYYY :') _O-
Ik dacht al...Greys is in de warrrrrrrr :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184631581
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:57 schreef Greys het volgende:
Ohhh wat dom, ik was helemaal in de war met Friese Stabij. :D De buren van m'n ouders hebben zo'n enorme joekel met veel haar, grijs met wit. Hoe heet dat ras ook alweer? Schapendoes oid? Het lijkt er niet eens op. Vandaar m'n gebazel over grote hond. SORRYYYY :') _O-
JA KAPPEN NOU MET DAT GESOHORRYYYY >:)
(ÍK wil die award)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184631644
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel slim om het in de vakantie te doen idd! Lekker veel tijd om de pup te begeleiden. O+

Als de vakantie voorbij is, is er dan meestal iemand thuis of moeten jullie nog rekening houden met werken en alleen zijn van de hond enzo?

Wat een leuke naam!
Mijn zoon heeft 6/7 weken vakantie en mijn dochter studeert, die heeft nog langer vakantie :{
Ik werk parttime. Mijn dochter is de meeste ochtenden thuis, daarna komt mijn man thuis, daarna mijn zoon en dan ik.
We gaan het zeker goed regelen, ik vind dat heel belangrijk. En we laten ons goed informeren, je neemt niet maar zo een hond.
ZIN AN, DUURT NOG ZO LANG -O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 13:45:59 #111
163650 Greys
pi_184631669
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:39 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

JA KAPPEN NOU MET DAT GESOHORRYYYY >:)
(ÍK wil die award)
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 13:47:10 #112
163650 Greys
pi_184631690
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:44 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Mijn zoon heeft 6/7 weken vakantie en mijn dochter studeert, die heeft nog langer vakantie :{
Ik werk parttime. Mijn dochter is de meeste ochtenden thuis, daarna komt mijn man thuis, daarna mijn zoon en dan ik.
We gaan het zeker goed regelen, ik vind dat heel belangrijk. En we laten ons goed informeren, je neemt niet maar zo een hond.
ZIN AN, DUURT NOG ZO LANG -O-
Klinkt iig echt als een geweldige situatie voor een hond met zo vaak mensen thuis! _O_

Jaaa wachten op zoiets heerlijks duurt zeker lang. Maar het is het waard! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:47:41 #113
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184631697
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:39 schreef GeorgeM het volgende:
GESOHORRYYYY
:o)
pi_184631724
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Klinkt iig echt als een geweldige situatie voor een hond met zo vaak mensen thuis! _O_

Jaaa wachten op zoiets heerlijks duurt zeker lang. Maar het is het waard! *O*
Anders neem ik ouderschapsverlof ;)
Ik zou ook wel zo’n Griek willen, zal het hier eens in de groep gooien.
HYPER HYPER *O* *O* *O* *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184631742
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:47 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184633610
In IJsland heeft iemand de boel lopen hacken



Nummers worden ook al gedeeld, maar nergens openbaar. Vanavond komen ze officieel.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:02:44 #117
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184633783
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Em31 het volgende:
In IJsland heeft iemand de boel lopen hacken

[ afbeelding ]

Nummers worden ook al gedeeld, maar nergens openbaar. Vanavond komen ze officieel.
Jesperson?
:o)
pi_184633853
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Jesperson?
:D
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:09:28 #119
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184633930
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Em31 het volgende:
In IJsland heeft iemand de boel lopen hacken

[ afbeelding ]

Nummers worden ook al gedeeld, maar nergens openbaar. Vanavond komen ze officieel.
Nummers 2 en 4 kunnen niet naar het Engels vertaald worden?
Of zouden ze gewoon heel erg nsfw zijn en valt dat zo minder op. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_184634046
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Jesperson?
_O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 16:17:15 #121
163650 Greys
pi_184634072
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:49 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Anders neem ik ouderschapsverlof ;)
Ik zou ook wel zo’n Griek willen, zal het hier eens in de groep gooien.
HYPER HYPER *O* *O* *O* *O*
Niet om mij doen he. Lekker je eigen plan trekken. Ben echt al heel blij als je niet zomaar een pup van marktplaats haalt. :*

En mochten jullie tegen die tijd nog wel twijfelen over een Griek, dm me dan gerust, dan geef ik je dan een link van een echt goede stichting. Die houden altijd contact met je en komen zelfs op huisbezoek enzo en organiseren jaarlijks een vrijblijvende reünie met de honden. Een goede stichting die met de donaties ook nog straathonden in Griekenland steriliseert om het probleem bij de oorzaak aan te pakken.

Maar gewoon doen wat je wilt. O+ Niet door mij om laten praten. Tis jullie hond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184634075
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nummers 2 en 4 kunnen niet naar het Engels vertaald worden?
Of zouden ze gewoon heel erg nsfw zijn en valt dat zo minder op. :P
Jesperson is dat nog even door de vertaalmachine aan het gooien. Geef die arme jongen wat tijd. :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 16:17:27 #123
163650 Greys
pi_184634077
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Jesperson?
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 16:18:10 #124
163650 Greys
pi_184634093
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Em31 het volgende:
In IJsland heeft iemand de boel lopen hacken

[ afbeelding ]

Nummers worden ook al gedeeld, maar nergens openbaar. Vanavond komen ze officieel.
Was dat sowieso al de planning, vanavond bekend? Dan is het niet zo'n ramp idd. Of hierdoor vervroegd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184634306
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nummers 2 en 4 kunnen niet naar het Engels vertaald worden?
Of zouden ze gewoon heel erg nsfw zijn en valt dat zo minder op. :P
Ik weet niet helemaal zeker maar zoals ik het lees is er dan zowel een versie in het Engels als in het IJslands
pi_184634327
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Was dat sowieso al de planning, vanavond bekend? Dan is het niet zo'n ramp idd. Of hierdoor vervroegd?
Ja geloof van wel maar had het ook helemaal gemist, dus valt nog mee voor ze.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 16:31:21 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_184634388
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:08 schreef sararaats het volgende:

[..]

Zelfs op mijn zij hehe.
Mad skills
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184634959
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Em31 het volgende:
In IJsland heeft iemand de boel lopen hacken

[ afbeelding ]

Nummers worden ook al gedeeld, maar nergens openbaar. Vanavond komen ze officieel.
Hatari :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik kan echt niet tegen de manier waarop die zanger in mn oor zingt schreeuwt :{
~The present is all there is~
pi_184635132
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet om mij doen he. Lekker je eigen plan trekken. Ben echt al heel blij als je niet zomaar een pup van marktplaats haalt. :*

En mochten jullie tegen die tijd nog wel twijfelen over een Griek, dm me dan gerust, dan geef ik je dan een link van een echt goede stichting. Die houden altijd contact met je en komen zelfs op huisbezoek enzo en organiseren jaarlijks een vrijblijvende reünie met de honden. Een goede stichting die met de donaties ook nog straathonden in Griekenland steriliseert om het probleem bij de oorzaak aan te pakken.

Maar gewoon doen wat je wilt. O+ Niet door mij om laten praten. Tis jullie hond.
Nee hoor, maar ik ben *; op jouw Griek vanaf het eerste moment.
Mijn kids hebben hun zinnen gezet op een Friese stabij en ik krijg ze niet om denk ik :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184636007
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Jesperson?
lees dit nu pas, scherp :D _O-
~The present is all there is~
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:02:29 #131
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184636267
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Of zouden ze gewoon heel erg nsfw zijn en valt dat zo minder op. :P
Jij vindt Licky Licky niet nsfw?
:o)
  zaterdag 26 januari 2019 @ 20:13:25 #132
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184638920
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Jij vindt Licky Licky niet nsfw?
Dat is makkelijk er onschuldig uit te laten zien door de zanger gewoon met een calippo op het podium te zetten. :7
Oh, wacht... :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 20:37:51 #133
163650 Greys
pi_184639626
Zenuwachtig voor Franse finale :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184639676
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:37 schreef Greys het volgende:
Zenuwachtig voor Franse finale :@ :D
Ik ook... maar eerst WIDM. Gelukkig is Seemone toch pas laat in de running.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 21:54:58 #135
39237 crew  H_T
2733
pi_184642234
@Greys hoe zit jij erbij tijdens zo'n evenement? Twee laptops, een tablet en een telefoon? Of valt het nog wel mee
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:34:41 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184643359
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ook... maar eerst WIDM. Gelukkig is Seemone toch pas laat in de running.
Jammer genoeg is het maar een matig seizoen zover -O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 23:22:19 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_184644417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Jammer genoeg is het maar een matig seizoen zover -O-
Voor het eerst in jaren kijk ik weer eens. Ik kan het dus moeilijk vergelijken :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:25:01 #138
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184644468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Voor het eerst in jaren kijk ik weer eens. Ik kan het dus moeilijk vergelijken :P
Dan kun je alsnog er een mening over vormen of je het goed vindt of niet he :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 23:26:02 #139
39237 crew  H_T
2733
pi_184644495
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan kun je alsnog er een mening over vormen of je het goed vindt of niet he :P
Wel aardig. Heb niet het idee dat ik heel veel gemist heb de afgelopen jaren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:28:42 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184644550
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wel aardig. Heb niet het idee dat ik heel veel gemist heb de afgelopen jaren
Kwaliteit van de seizoenen is meestal wisselend. Vorig jaar was (deels) een goed jaar door de eerste aflevering en doordat voor heel veel de mol niet duidelijk was. En vooral de mol erg actief was. Maar per jaar worden het aantal echt leuke opdrachten steeds minder.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 23:33:51 #141
39237 crew  H_T
2733
pi_184644658
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Kwaliteit van de seizoenen is meestal wisselend. Vorig jaar was (deels) een goed jaar door de eerste aflevering en doordat voor heel veel de mol niet duidelijk was. En vooral de mol erg actief was. Maar per jaar worden het aantal echt leuke opdrachten steeds minder.
Op zich logisch. Na verloop van tijd heb je de echt goede ideeen wel gehad. Daarom zijn veel tv-series ook na 8 of 9 seizoenen wel klaar, waarbij de laatste steeds vergezochter zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 23:39:33 #142
375570 crew  Cyan9
pi_184644765
Greys heeft me met acht minuten afgetroefd...

ESF / [2019] Malta: Michela Pace -
ESF / [2019] Malta: Michela Pace -
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:49:39 #143
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184644979
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Greys heeft me met acht minuten afgetroefd...

ESF / [2019] Malta: Michela Pace -
ESF / [2019] Malta: Michela Pace -
Oei, dat is ook niet een beetje afgetroefd. :o
Was je in slaap gevallen? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 23:51:57 #144
375570 crew  Cyan9
pi_184645036
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oei, dat is ook niet een beetje afgetroefd. :o
Was je in slaap gevallen? :@
Zeg hé, meneer Rozjeee..
Ik typ m'n verhaaltjes zelf. >:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 23:52:43 #145
163650 Greys
pi_184645056
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Greys heeft me met acht minuten afgetroefd...

ESF / [2019] Malta: Michela Pace -
ESF / [2019] Malta: Michela Pace -
Toch krijg jij hem O+
Mijne is al dicht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 23:53:20 #146
375570 crew  Cyan9
pi_184645066
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch krijg jij hem O+
Mijne is al dicht.
We waren wel mooi eensgezind met de TT. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:53:31 #147
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184645068
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Kwaliteit van de seizoenen is meestal wisselend. Vorig jaar was (deels) een goed jaar door de eerste aflevering en doordat voor heel veel de mol niet duidelijk was. En vooral de mol erg actief was. Maar per jaar worden het aantal echt leuke opdrachten steeds minder.
Ja, of het zijn variaties. Die balkonopdracht van vandaag was eigenlijk min of meer (whehehe, min of meer) hetzelfde als die met de zitplaatsen in het theater (waar Ron Boszhard evt weer terug in het spel mocht)
:o)
pi_184645397
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 27 januari 2019 @ 00:17:10 #149
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184645519
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Zeg hé, meneer Rozjeee..
Ik typ m'n verhaaltjes zelf. >:)
Eh, en dat is ook te zien. Zeer meeslepende OP. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 00:21:43 #150
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184645620
quote:
Ik denk dat die van mij precies omgekeerd is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 27 januari 2019 @ 00:31:48 #151
39237 crew  H_T
2733
pi_184645800
Vanuit mijn raam heb ik zicht op het gemeentelijke zwembad/sportzaal/fitness. Daar is nu een zee aan rode achterlichten te zien. Het is half een in de nacht. Wat doen al die mensen daar?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 00:32:50 #152
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184645823
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanuit mijn raam heb ik zicht op het gemeentelijke zwembad/sportzaal/fitness. Daar is nu een zee aan rode achterlichten te zien. Het is half een in de nacht. Wat doen al die mensen daar?
18+ zwembaddisco?
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 00:33:57 #153
375570 crew  Cyan9
pi_184645843
Lokale in-bad-met-Dave feestje? :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 27 januari 2019 @ 00:36:26 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184645882
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanuit mijn raam heb ik zicht op het gemeentelijke zwembad/sportzaal/fitness. Daar is nu een zee aan rode achterlichten te zien. Het is half een in de nacht. Wat doen al die mensen daar?
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
Lokale in-bad-met-Dave feestje? :+
14.gif
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2019 @ 00:40:44 #155
368283 ato
pi_184645953
Tot nu toe vind ik de gekozen nummers aardig, maar ik heb nog geen winnend nummer ontdekt.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 27 januari 2019 @ 00:41:58 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184645980
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanuit mijn raam heb ik zicht op het gemeentelijke zwembad/sportzaal/fitness. Daar is nu een zee aan rode achterlichten te zien. Het is half een in de nacht. Wat doen al die mensen daar?
Dus eigenlijk is dat een soort rode zee?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 27 januari 2019 @ 00:42:33 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184645991
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:40 schreef ato het volgende:
Tot nu toe vind ik de gekozen nummers aardig, maar ik heb nog geen winnend nummer ontdekt.
Als het allemaal alleraardigste nummers blijven (dus alle inzendingen), zal er toch nog een winnende tussen zitten :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 27 januari 2019 @ 00:43:18 #158
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184646007
Ik heb zelf nog geen een nummer geluisterd wat naar het ESF gaat. Dat ga ik straks wel doen als alle nummers bekend zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 27 januari 2019 @ 00:43:23 #159
39237 crew  H_T
2733
pi_184646008
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

al die mensen daar?
Dus eigenlijk is dat een soort rode zee?
[/quote]

De meeste zijn weer weg, maar het was opvallend rood ja
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 27 januari 2019 @ 00:44:53 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184646043
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is dat een soort rode zee?
De meeste zijn weer weg, maar het was opvallend rood ja
[/quote]

Er zal vast wel een of ander evenement zijn. Aangezien er (zoals je net zei) ook een sportzaal zit, kan er van alles zijn. Misschien een (verlaat) nieuwjaarsfeestje van het get sportcomlex?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')