Het zijn echt vrij letterlijk kaassoufléstjesquote:Op donderdag 6 juni 2019 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier al mensen de kaassoufflés geprobeerd? Wat vond je ervan?
Jep, prima! Ik hou van kaassouffléquote:Op donderdag 6 juni 2019 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier al mensen de kaassoufflés geprobeerd? Wat vond je ervan?
geen eens mckroketquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Het is Internationale Maand bij de McDonald's in de US.
Burgers uit Spanje en Canada, friet uit Australië en jawel; de Stroopwafel McFlurry uit NL![]()
Vind dat de burgers en friet werkelijk niks met de betreffende landen te maken hebben ook al zijn ze daar wel verkrijgbaar. NL heeft echt het beste product.
Bij waar ik was 8,95 zelfs, en ik eet het zo in mijn eentje opquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen jammer dat de Sharebox ¤ 8,50 is
Mooi kut danquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:13 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik kreeg laatst een BT met bigmac saus. Ik denk ik deel dit hier effe.
Ik ook maar dit vind ik toch wel echt te duur. Heb nog een bon van 20 nuggets voor 5 euro. Dat is tenminste een betere prijs.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij waar ik was 8,95 zelfs, en ik eet het zo in mijn eentje op
Vind het ook veel te duur, volgens mij betaalde ik 5euro voor die vorige sharebox met bitterballen?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook maar dit vind ik toch wel echt te duur. Heb nog een bon van 20 nuggets voor 5 euro. Dat is tenminste een betere prijs.
Dacht het wel ja. 10 bitterballen en 10 nuggets voor 5 euro.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het ook veel te duur, volgens mij betaalde ik 5euro voor die vorige sharebox met bitterballen?
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:20 schreef VelitoX het volgende:
Vrij apart, volgend website heeft de sharebox 6 nuggets, 3 tenders en 6 kaasdingen..... Ik heb dr net 1 gehaald waar het 8/3/8 is... Hmjah ik klaag niet...
los 6 nuggets (2), 3 tenders (3,95) en 4 kaasdingen (2) is 7,95, dan is sharebox van 8,50 dus 55 cent duurder voor 2 extra kaasdingen....
Maarja als je dan 8 ipv 6 krijgt is het een stuk goedkoper natuurlijk....
Ooit om gevraagd, maar dat konden ze echt niet maken. Ze mochten alleen ingredienten weghalen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:13 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik kreeg laatst een BT met bigmac saus. Ik denk ik deel dit hier effe.
Hetzelfde als je 2x 6 kipnuggets is 4 euro koopt. Dan ben je per nugget goedkoper uit dan 1x kip9.quote:
Zie voor het nuggets-schema GC / Na dit topic haal je nooit meer een "Kip 20" bij de Mac.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:42 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Hetzelfde als je 2x 6 kipnuggets is 4 euro koopt. Dan ben je per nugget goedkoper uit dan 1x kip9.
Ook wanneer je 3 doosjes van 6 nuggets koopt is 18 nuggets. Dan eet je 90kcal minder dan een doos met kip 20 maar scheelt je weer 1.25 EUR. Win-win is Win2
Oh is ie weg? Dat leek me net de beste van het assortiment.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:32 schreef Vlicious87 het volgende:
Vandaag weer naar de Mac. Baalde dat de grand big Mac weg is. Nu hebben ze naar mijn mening geen goede burger meer. Erg matig..
Op zich zitten de burgers en friet al in papier toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
McDonald's Duitsland is trouwens bezig met een proef om minder plastic afval te creëren
"Stroep Wefl". Gewoon op z'n Amerikaans uitsprekenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amerikanen verstaan het woord stroopwafel overigens niet. Dus heb 'm besteld als 'the international one'
Bijna goed. Ze zeggen stroep waffel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 06:47 schreef Reageurs het volgende:
[..]
"Stroep Wefl". Gewoon op z'n Amerikaans uitspreken
Dat wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op zich zitten de burgers en friet al in papier toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |