Yep die tijd is idd voorbij. Maar je kunt nu meerdere bestellingen achter elkaar plaatsen met 1 bon.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Is nu tijdgebonden toch. Weg is die tijd dat je een screenshot van een code maanden kon gebruiken.
Vooorbij..... /muziekquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Yep die tijd is idd voorbij. Maar je kunt nu meerdere bestellingen achter elkaar plaatsen met 1 bon.
Je kan toch zelf char siu maken..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
5% afvalvlees flink gekruid met 95% deeg
Ik wil big tasty
Idd een hele goede burger!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Quarter Pounder blijft de beste burer. Ondergewaardeerd, niet voor de sjappies, een culinair hoogstandje.
Nou die double/triple cheeseburgers waren anders ook goed binnen te houden!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Quarter Pounder blijft de beste burer. Ondergewaardeerd, niet voor de sjappies, een culinair hoogstandje.
Wat? Kaassoufles bij mac?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah de snackbox of sharebox ga ik vrijdagmiddag eens eten
Mini kaassouffle'tjes zie ik
Het zijn echt vrij letterlijk kaassoufléstjesquote:Op donderdag 6 juni 2019 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier al mensen de kaassoufflés geprobeerd? Wat vond je ervan?
Jep, prima! Ik hou van kaassouffléquote:Op donderdag 6 juni 2019 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier al mensen de kaassoufflés geprobeerd? Wat vond je ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |