quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ha, herinneringen op FB, zoveel jaar geleden. Ik jankte dat ik had gereageerd op een woning en dat die naar iemand was gegaan die was ingeschreven sinds 1988, daar kon ik niet tegenop.
Reageert muts: 'Je moet ook niet de illusie hebben dat je iets kunt huren in Utrecht.'
Ik: 'Dit is Ede.'
Muts ontvriend.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ha, herinneringen op FB, zoveel jaar geleden. Ik jankte dat ik had gereageerd op een woning en dat die naar iemand was gegaan die was ingeschreven sinds 1988, daar kon ik niet tegenop.
Reageert muts: 'Je moet ook niet de illusie hebben dat je iets kunt huren in Utrecht.'
Muts ontvriend.
Mensenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Muts ontvriend.
Is het nou meervoud of enkelvoud?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Luister nu vijf minuten naar die gasten en nu al zin om hem te stompen.
Sorry, herseninfarct gaandequote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het nou meervoud of enkelvoud?
Flinke autisten wel.quote:
Lelijk hequote:
Mensen de illusie geven dat het hier gezellig isquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lelijk he. Staat er al een topic of wat in hoor.
Ja joh, zo lokken we ze binnen. En dan als ze NET op hun gemak zijn, branden we ze finaal af.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen de illusie geven dat het hier gezellig is
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, zo lokken we ze binnen. En dan als ze NET op hun gemak zijn, branden we ze finaal af.
Hoog huisvrouw-op-facebook gehalte inderdaad.quote:
is toch net wat andersquote:
Ik zocht er 1 met glitters maar dat duurde me te lang.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoog huisvrouw-op-facebook gehalte inderdaad.
Glitters erbij en het is een huisvrouw-op-hyves plaatje.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, zo lokken we ze binnen. En dan als ze NET op hun gemak zijn, branden we ze finaal af.
ik ga het niet aanpassenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoog huisvrouw-op-facebook gehalte inderdaad.
Glitters erbij en het is een huisvrouw-op-hyves plaatje.
"Jullie niet meer binnenlaten."quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
"We hebben 1 situatie uit een sample van 400 gevonden die niet voldoet aan ons autistenlijstje, hoe gaan jullie dit voortaan voorkomen?"
Ik bedoelde het liefdevol hoorquote:
kan zo op een wandstickerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik bedoelde het liefdevol hoor
Want:
In dit topic zijn we lief voor elkaar
Steunen we elkaar
Branden we elkaar regelmatig af
Zeggen we meets af
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik bedoelde het liefdevol hoor
Want:
In dit topic zijn we lief voor elkaar
Steunen we elkaar
Branden we elkaar regelmatig af
Zeggen we meets af
Zwakkeling.quote:
Is het geen safespace meer hier?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
In dit topic zitten alleen kuthoeren
Zijn kinderen kut
Branden we elkaar voortdurend af
Poepen we in de sneeuw
Flikkeren we van de trap
Zeggen we meets af
Vreten we ons een slag in de rondte
Schelden we op alles
Leggen we lijntjes
Vretenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
In dit topic zitten alleen kuthoeren
Zijn kinderen kut
Branden we elkaar voortdurend af
Poepen we in de sneeuw
Flikkeren we van de trap
Zeggen we meets af
Vreten we ons een slag in de rondte
Schelden we op alles
Leggen we lijntjes
Elvi's goedkeuring is belangrijk voor mijn zelfbeeldquote:
Echt elke fokmeet dat plaatjequote:
Voor een safespace ga je maar naar r&p sc.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het geen safespace meer hier?![]()
Gelukkig zegt niemand iets negatiefs over theeleuten en chocolade dus dan is alles goed
Vretenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt elke fokmeet dat plaatje
Speaking of meets. Zullen we weer een sad Valentijnsdag -meet houden?
en die dan afzeggen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zag de Valantijnsdingen en paaseitjes alweer in de winkel liggenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op V-day zelf of de vrijdag? V-Day moet ik paardrijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou daar in Woerden doen we niet meer want ik wil wel m'n gevoelens weg eten en dat ging daar niet want ze vergaten allesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VretenKrijgen we dan weer een hartjeslolly?
Paaseitjes vorige week al. Dacht dat het nog kerstchocola was.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zag de Valantijnsdingen en paaseitjes alweer in de winkel liggen
Singles only dus jij mag niet meequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op V-day zelf of de vrijdag? V-Day moet ik paardrijden.
Krijgt je doos nog wel actie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op V-day zelf of de vrijdag? V-Day moet ik paardrijden.
Vriendje zit dan in Dublin dus ik ben ook een soort van single.quote:
neem je bier mee?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:03 schreef Debsterr het volgende:
Aangezien we normaliter vergroeid zijn heb ik het misschien nog wel zwaarder dan de echte singles ja
Dit is als zeggen dat een verstuikte enkel erger is dan een geamputeerd been omdat het pijn doet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:03 schreef Debsterr het volgende:
Aangezien we normaliter vergroeid zijn heb ik het misschien nog wel zwaarder dan de echte singles ja
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:03 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is als zeggen dat een verstuikte enkel erger is dan een geamputeerd been omdat het pijn doet.
Klopt, geamputeerd been kun je tenminste gewoon je prothese op- en afklikken. Handig ook in het vliegtuig, geen gekut met beenruimte.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is als zeggen dat een verstuikte enkel erger is dan een geamputeerd been omdat het pijn doet.
Goede verdeling wel, kan hij met z'n harem weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:05 schreef MissMSX het volgende:
Met mijn broer-zusrelatie mag ik me ook wel single noemen.
Moet jij gaan kiezen waar je heengaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede verdeling wel, kan hij met z'n harem weg.
gisteren mezelf nog even een verjaardagscadeau gegeven door 22 verschillende biertjes bij hopt te bestellenquote:
Met jou meeten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet jij gaan kiezen waar je heengaat.
Jij ziet ook overal iets positiefs in.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, geamputeerd been kun je tenminste gewoon je prothese op- en afklikken. Handig ook in het vliegtuig, geen gekut met beenruimte.
Vreemd eigenlijk dat dat nog nooit is gebeurdquote:
Ja, daarom een makkelijke keuzequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat dat nog nooit is gebeurd
Oh damnquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren mezelf nog even een verjaardagscadeau gegeven door 22 verschillende biertjes bij hopt te bestellen
Het is een talent.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ziet ook overal iets positiefs in.
niet? hier dooit het nu een beetjequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik dacht dat het vandaag warm zou worden en de sneeuw zo verdwijnen. Schijnbaar niet zo goed opgelet
Wie niet? Tuig is hetquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:15 schreef TaMieke het volgende:
Vorig jaar was ook niet iedereen single!
Koen inderdaad. Waar is hij gebleven trouwens?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:15 schreef TaMieke het volgende:
Vorig jaar was ook niet iedereen single!
Kreeg gister een sms van m'n ouders of ik nog weg moest vandaag want het zou spekglad wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik dacht dat het vandaag warm zou worden en de sneeuw zo verdwijnen. Schijnbaar niet zo goed opgelet
Geen idee. Misschien in KSC?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Koen inderdaad. Waar is hij gebleven trouwens?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dat is ook alleen maar op papier. Hij moet gewoon scheiden dus dat telt dan maar halt.
Is toch liefquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg gister een sms van m'n ouders of ik nog weg moest vandaag want het zou spekglad worden
Vorig jaar. Toen de treinen niet rijden, iedereen in paniek was en er hier een grote fittie gaande wasquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
O ja vorig jaar, toen ik zo verkouden was als een hond
Zij zijn de bejaarden, ik moet me zorgen om hen maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is toch liefMijn moeder komt vanmiddag hierheen en ziet er ook een beetje tegenop.
Fittiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vorig jaar. Toen de treinen niet rijden, iedereen in paniek was en er hier een grote fittie gaande was![]()
Nja als ik hoor hoe hij over z'n vrouw praat klinkt dat vooral de meest logische optie, maar wat weet ik er nou vanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien in KSC?
[..]moet ie dat van jou?
Hmmz, ja goed punt welquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij zijn de bejaarden, ik moet me zorgen om hen maken.
Wanneer ga je trouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als ik hoor hoe hij over z'n vrouw praat klinkt dat vooral de meest logische optie, maar wat weet ik er nou vanIk ben nog nooit getrouwd geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |