abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:21:29 #226
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184693566
Goede handel voor die Roma lui.
pi_184695772
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

absurd, zijn ze lekker klaar mee dat PSV die namen heeft doorgegeven, ook al hoeven ze het niet uit te zitten het blijft een belachelijke straf
Toon Gerbrands is gewoon een lul. Hij had dit makkelijk op kunnen lossen zonder Spanje erbij te betrekken. Wil weer braafste jongetje van de klas zijn. Is gewoon NSB gedrag.

Die zigeuners jatten zo je portemonnee en lichten je op. Ze hadden een baksteen verdient in plaats van muntjes.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184695808
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Allemaal kindjes hier. Hebben Cocu net nog een wedstrijdje zien spelen in zijn tweede periode. Meer historisch besef is er niet. ;(
Ik heb Ronaldo live meegemaakt.
pi_184695843
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:
Ramselaar verkopen en Ibi terughalen voor de komende maanden..met optie tot nog een jaar.
Kan ie samen met Robben de jongere gasten begeleiden ,Ihattaren onder zijn hoede nemen.
Pereiro is te wisselvallig op de 10 en Guti is een 6.
Normaal ben ik het vrijwel altijd met je eens bro maar nu niet. Afellay is een rotte appel, een lul van een vent. Moet je niet in deze groep hebben verpest de hele sfeer.
pi_184695948
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:14 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Normaal ben ik het vrijwel altijd met je eens bro maar nu niet. Afellay is een rotte appel, een lul van een vent. Moet je niet in deze groep hebben verpest de hele sfeer.
Ik maak me meer zorgen over zijn niveau eigenlijk. Ik verwacht dat dat niet meer van eredivisie is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184696005
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen over zijn niveau eigenlijk. Ik verwacht dat dat niet meer van eredivisie is.
Ook dat ja.
pi_184696056
Is gewoon er te vaak te lang uit geweest, veel te groot risico op nieuwe blessures.

Je moet het gewoon niet doen, van die sukkelende dertigers naar de eredivisie halen omdat ze vroeger een naam hadden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184697046
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:14 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ieder zn mening.
Cocu is buiten het veld een goede vriend van hem,had kunnen werken.
De connectie tussen Bommel en Ibi is mij onbekend.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 18:31:31 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184697147
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is gewoon er te vaak te lang uit geweest, veel te groot risico op nieuwe blessures.

Je moet het gewoon niet doen, van die sukkelende dertigers naar de eredivisie halen omdat ze vroeger een naam hadden.
zelfs Van Bommel zelf die toch echt niet sukkelde was geen enorm succes zijn 2e periode
pi_184697222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:56 schreef RipCity het volgende:
Jaar cel geëist tegen PSV-fans in ‘Madrileens muntjesincident’

https://www.ad.nl/nederla(...)esincident~a9fdf56f/

Een jaar :D :D
Hahaha een jaar :')

Kun je eisen wat je wil daar? Had gewoon meteen de doodstraf geëist voor de daders, hun familie en iedereen die ze kennen. Die criminelen horen aangepakt te worden. :(
pi_184697337
'Wanneer de Spaanse rechter uitspraak doet tegen de drie verdachten is nog onduidelijk. Ook is niet bekend of ze een eventuele gevangenisstraf daadwerkelijk moeten uitzitten. In Spanje hoeft een celstraf van twee jaar of minder meestal niet te worden uitgezeten als iemand niet eerder is veroordeeld.'

Lol, Spanje. :')

Wat is dit dan
pi_184698558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

zelfs Van Bommel zelf die toch echt niet sukkelde was geen enorm succes zijn 2e periode
Deed het goed hoor toen. Was dat het achterin toen zo lek als een mandje was anders was dat gewoon kampioenschap geworden.
pi_184698627
De klok van mijn telefoon staat vast op 19:13. _O-
pi_184698860
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De klok van mijn telefoon staat vast op 19:13. _O-
lol :D En toen? Vertel door.
pi_184699044
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

lol :D En toen? Vertel door.
Reboot loste het op. :P

Ik denk dat het een teken van Jurrie Koolhof was. :@ :+
pi_184705107
Serieuze interesse van Inter, ManU en Bayern voor Bergwijn.

Welk bedrag moeten we aan denken? Ik mag hopen dat PSV hoog inzet en niet weer een appel en een ei accepteert. Ajax zou 75 miljoen vragen dat moeten wij ook durven.

Inter schijnt al in Nederland te zijn voor onderhandelingen.
pi_184705112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:55 schreef Scarface88 het volgende:

Welk bedrag moeten we aan denken? Ik mag hopen dat PSV hoog inzet en niet weer een appel en een ei accepteert.

Het zal niet gaan gebeuren, maar op basis van wat ik bij de concurrentie zie: gewoon 120 miljoen vragen.
pi_184705118
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zal niet gaan gebeuren, maar op basis van wat ik bij de concurrentie zie: gewoon 120 miljoen vragen.
Ik denk het ook niet omdat hij te belangrijk is voor de titel. Maar Inter kan wel zoals Barcelona deed met Frenkie nu al een akkoord sluiten voor de zomer zodat ze first dibs hebben.
pi_184705145
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet omdat hij te belangrijk is voor de titel. Maar Inter kan wel zoals Barcelona deed met Frenkie nu al een akkoord sluiten voor de zomer zodat ze first dibs hebben.
Ik bedoel dat PSV om de een of andere reden Bergwijn weer voor een lachwekkend laag bedrag gaat verkopen.
pi_184705189
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat PSV om de een of andere reden Bergwijn weer voor een lachwekkend laag bedrag gaat verkopen.
Voor wat het waard is ze hebben aangegeven het recordbedrag van 34 miljoen voor Depay te willen overstijgen. Maarja stel het is 35 miljoen dan is het gewoon een koopje ja in deze huidige markt. Vooral als je nagaat dat een bankzitter als Neres met 2 goals dit seizoen 43 miljoen waard is.
pi_184705296
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Voor wat het waard is ze hebben aangegeven het recordbedrag van 34 miljoen voor Depay te willen overstijgen. Maarja stel het is 35 miljoen dan is het gewoon een koopje ja in deze huidige markt. Vooral als je nagaat dat een bankzitter als Neres met 2 goals dit seizoen 43 miljoen waard is.
Neres 43 -> Bergwijn minimaal 86.

Maar ja, het gaat niet gebeuren.
pi_184705326
In de huidige markt zou 25-ish voor Bergwijn haalbaar moeten zijn. Veel hoger lijkt me alleen mogelijk als de clubs echt vechtend met elkaar over straat rollen.
pi_184705446
Marktwaardes bespreken is echt kansloos. De marktwaarde wordt bepaald door de waan van de dag. Niet door de kwaliteiten van een speler.

Dus als zich meerdere clubs melden die tegen elkaar gaan opbieden krijg je mogelijk een leuk bedrag. Niets van te zeggen. Nergens op te baseren.
pi_184707781
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de huidige markt zou 25-ish voor Bergwijn haalbaar moeten zijn. Veel hoger lijkt me alleen mogelijk als de clubs echt vechtend met elkaar over straat rollen.
16,5 miljoen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184708735
Die 2 potjes voor de Nations League zullen ook nog van invloed zijn op z'n waarde. Die worden begin juni gespeeld
pi_184708936
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:55 schreef Scarface88 het volgende:

Welk bedrag moeten we aan denken? Ik mag hopen dat PSV hoog inzet en niet weer een appel en een ei accepteert. Ajax zou 75 miljoen vragen dat moeten wij ook durven.

.... :') 40 lijkt mij een redelijk bedrag.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184708982
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:57 schreef TehRocks het volgende:
Die 2 potjes voor de Nations League zullen ook nog van invloed zijn op z'n waarde. Die worden begin juni gespeeld
Die 15 wedstrijden in de eredivisie ook :P . Als hij er nog 15 in legt en 12 assists aflevert is ie in mei meer waard dan als hij geen pepernoot meer raakt :P
pi_184710656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die 15 wedstrijden in de eredivisie ook :P . Als hij er nog 15 in legt en 12 assists aflevert is ie in mei meer waard dan als hij geen pepernoot meer raakt :P
Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.
pi_184710829
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.
Dat verklaart het bod van 42 miljoen op neres idd :')
pi_184711144
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Ik dacht wel dat Depay eerder zou slagen. Maar die hype die er toen om Depay heen zat sloeg natuurlijk ook nergens op. Elk doelpuntje dat hij maakte was groot nieuws in Engeland. Dat je hem die wedstrijd verder totaal niet zag maakte dan blijkbaar niks meer uit. Wat dat betreft zijn Lozano en Bergwijn nu al (veel) verder.

Jammer alleen dat de markt toen nog net niet zo ontploft was als nu.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:24:45 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184711305
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik dacht wel dat Depay eerder zou slagen. Maar die hype die er toen om Depay heen zat sloeg natuurlijk ook nergens op. Elk doelpuntje dat hij maakte was groot nieuws in Engeland. Dat je hem die wedstrijd verder totaal niet zag maakte dan blijkbaar niks meer uit. Wat dat betreft zijn Lozano en Bergwijn nu al (veel) verder.

Jammer alleen dat de markt toen nog net niet zo ontploft was als nu.
ze lijken me wel serieuzer maar of ze al verder zijn weet ik niet
pi_184711365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze lijken me wel serieuzer maar of ze al verder zijn weet ik niet
Maakt niet uit. Ik wel ;)
pi_184711523
Toon heeft weer eens gesproken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.vi.nl/pro/hoe(...)dschap-wil-hervormen
pi_184712122
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Toon heeft weer eens gesproken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.vi.nl/pro/hoe(...)dschap-wil-hervormen
Toon weet weer eens alles beter.
pi_184712284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:10 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

.... :') 40 lijkt mij een redelijk bedrag.
Nee. 40 is lachwekkend in deze markt. We praten hier over een enorm talent he. Alleen wij hypen spelers niet zo net als in Amsterdam.
pi_184712329
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toon weet weer eens alles beter.
Heeft een hoop goede punten. Al gruw ik zelf van een kampioenspoule.
pi_184712441
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja als dat ingevoerd wordt dan stop ik met kijken. Dat lijkt me echt ontzettend kut.
pi_184712499
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja als dat ingevoerd wordt dan stop ik met kijken. Dat lijkt me echt ontzettend kut.
Als de wedstrijden niet bij de seizoenskaart inbegrepen zitten zeg ik misschien wel op dan zelfs. :@
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:57:40 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184712881
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toon Gerbrands is gewoon een lul. Hij had dit makkelijk op kunnen lossen zonder Spanje erbij te betrekken. Wil weer braafste jongetje van de klas zijn. Is gewoon NSB gedrag.

Die zigeuners jatten zo je portemonnee en lichten je op. Ze hadden een baksteen verdient in plaats van muntjes.
Troost je met de gedachte dat die 600 euro naar de "managers" van die Roma gaat. Zo'n te dikke gast met een kast van een, foeilelijk, huis en bijpassende Mercedes die zijn eigen volk uitbuit terwijl hij zichzelf volvreet.

Toch knap dat de rechtbank je kan verplichten om geld aan een slavenhandelaar te geven.

Die hele zaak is lachwekkend en die veroordeling dieptriest. Voor die bedelaars veranderd er ook niks, maar Topsport Toon kan tevreden gaan slapen in zijn bruine pyjama.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_184713163
PSV twitterde op woensdag 30-01-2019 om 09:57:30 Steven Bergwijn this season = 🤩Best dribbler in the league? https://t.co/UOcXEUAiTz reageer retweet
_O_ O+
pi_184714122
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nee. 40 is lachwekkend in deze markt. We praten hier over een enorm talent he. Alleen wij hypen spelers niet zo net als in Amsterdam.
Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.
pi_184714330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.
Schijnbaar is Bayern erg concreet. Wmb moeilijk te weigeren. Maar eigenlijk een stapje te hoog. Moeilijk in te schatten waar zijn plafond ligt.
pi_184714367
Wat hij voor heeft op Memphis en Lozano is dat hij daadwerkelijk iets in de kleine ruimte kan.
pi_184714418
Erg sterke, korte dribbel ook. Daarnaast is hij multifunctioneel. In oranje u23 speelde hij spits. In de jeugd heeft hij veel op 10 gespeeld.

Ik snap dat er grote clubs op af komen. Als hij maar niet naar de PL heen gaat.
pi_184714499
quote:

[..]

Nou ben ik wel heel eerlijk dat het me eigenlijk weinig boeit wat voor de speler het beste is en ik gewoon zoveel mogelijk knaken voor PSV wil zien. :@
pi_184714617
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ben ik wel heel eerlijk dat het me eigenlijk weinig boeit wat voor de speler het beste is en ik gewoon zoveel mogelijk knaken voor PSV wil zien. :@
Mes snijdt aan twee kanten, maar als hij ergens niet doorbreekt, heeft dat ook zijn weerslag op andere, te verkopen spelers.
pi_184715028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat verklaart het bod van 42 miljoen op neres idd :')
Chinezen daargelaten, dat weet je zelf ook wel.
pi_184715180
40 miljoen voor een van de grootste aanvallende talenten in Europa _O- Minimaal 55..
Is zo compleet en kan op meerdere posities uit de voeten dat ie in elk competitie en club kan slagen.
pi_184715224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef PSVCL het volgende:
40 miljoen voor een van de grootste aanvallende talenten in Europa _O- Minimaal 55..
Is zo compleet en kan op meerdere posities uit de voeten dat ie in elk competitie en club kan slagen.
Het is een wonder dat hij er nog geen 40 in heeft liggen, deze voetbalgod die al zijn voorgangers doet verbleken!!!!1!1!

:')
pi_184715335
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Troost je met de gedachte dat die 600 euro naar de "managers" van die Roma gaat. Zo'n te dikke gast met een kast van een, foeilelijk, huis en bijpassende Mercedes die zijn eigen volk uitbuit terwijl hij zichzelf volvreet.

Toch knap dat de rechtbank je kan verplichten om geld aan een slavenhandelaar te geven.

Die hele zaak is lachwekkend en die veroordeling dieptriest. Voor die bedelaars veranderd er ook niks, maar Topsport Toon kan tevreden gaan slapen in zijn bruine pyjama.
Precies dit ja. Echt te belachelijk voor woorden. Maar het is niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn van Topsport Toon dat ie zn eigen supporters naait. Zijn opa en oma hingen waarschijnlijk vaak aan de telefoon met de sicherheitsdienst om weer iemand te verklikken.
pi_184715384
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is een wonder dat hij er nog geen 40 in heeft liggen, deze voetbalgod die al zijn voorgangers doet verbleken!!!!1!1!

:')
Als Lozano vaker het overzicht bewaard en Bergwijn is zelfzuchtiger ,minder oog voor zijn medespelers. dan had ie nu rond de 20 doelpunten kunnen staan.
pi_184715466
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eens. Al gaan ze naar China of Rusland zolang we maar lekker beuren.
pi_184715492
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Als Lozano vaker het overzicht bewaard en Bergwijn is zelfzuchtiger ,minder oog voor zijn medespelers. dan had ie nu rond de 20 doelpunten kunnen staan.
Dit vind ik nog aan de lage kant. Denk dat hij wel de helft van de productie had kunnen maken; 32 dus. En dat is nog exclusief het gepruts van Lozano die weer eens voor eigen succes gaat. Anders had ie op 40 gestaan.
pi_184715514
quote:

[..]

ManU, Inter en Bayern zijn in de markt voor hem. Dat zijn toch niet de minste clubs. Die zullen heus wel weten waar ze op moeten letten met het scouten.
pi_184715634
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit vind ik nog aan de lage kant. Denk dat hij wel de helft van de productie had kunnen maken; 32 dus. En dat is nog exclusief het gepruts van Lozano die weer eens voor eigen succes gaat. Anders had ie op 40 gestaan.
Ik vind 40 wel wat aan de lage kant eigenlijk. Als hij gewoon een vrije rol in de aanval had gekregen en het hele elftal in dienst van hem zou spelen had hij best 50 doelpunten kunnen maken al.
pi_184715724
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind 40 wel wat aan de lage kant eigenlijk. Als hij gewoon een vrije rol in de aanval had gekregen en het hele elftal in dienst van hem zou spelen had hij best 50 doelpunten kunnen maken al.
:D
pi_184715926
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

+-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 januari 2019 @ 21:21:18 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184719732
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In België gaan ze het juist weer afschaffen _O- weinig redenen dus om er hier mee te beginnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 januari 2019 @ 21:23:56 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184719803
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184734521
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

ManU, Inter en Bayern zijn in de markt voor hem. Dat zijn toch niet de minste clubs. Die zullen heus wel weten waar ze op moeten letten met het scouten.
Ja leuk, maar Intern en Bayern betalen al geen 70 miljoen voor toppers laat staan voor Bergwijn.
pi_184734582
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef PSVCL het volgende:
Dit riep jij ook over Depay en nog een stuk of 5 mocro's
pi_184734964
quote:
15s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dit riep jij ook over Depay en nog een stuk of 5 mocro's
Depay speelde veel zwakke wedstrijden maar camoufleerden dat door vaak beslissende doelpunten te maken .
Bergwijn heb ik qua potentie altijd hoger ingeschat ,teamspeler en heeft meer wapens.

Ihattaren is weer een niveautje hoger 8-)
pi_184734965
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ja leuk, maar Intern en Bayern betalen al geen 70 miljoen voor toppers laat staan voor Bergwijn.
Dan mag Bergwijn mooi blijven. Het moet afgelopen zijn dat clubs denken goedkoop bij PSV te kunnen shoppen voor Aldi prijzen. Wij zijn kampioen en wij staan 5 punten los van Ajax. We hebben prima materiaal. Het is toch te bizar voor woorden dat een club dat 2e staat betere prijzen krijgt voor zn spelers? Dat zie je alleen in Nederland.
pi_184735444
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dan mag Bergwijn mooi blijven. Het moet afgelopen zijn dat clubs denken goedkoop bij PSV te kunnen shoppen voor Aldi prijzen. Wij zijn kampioen en wij staan 5 punten los van Ajax. We hebben prima materiaal. Het is toch te bizar voor woorden dat een club dat 2e staat betere prijzen krijgt voor zn spelers? Dat zie je alleen in Nederland.
Nee. Klinkklare onzin.
  donderdag 31 januari 2019 @ 18:57:16 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184735634
quote:

[..]

Ja voor de spelers van Dortmund wordt meer betaald dan voor de spelers van Bayern inderdaad.
pi_184735845
quote:

[..]

Mag sowieso best wel blijven. Als hij dezelfde stappen blijft maken als hij nu doet.. dan wordt het genieten :)
pi_184738097
quote:

[..]

Dat wij nou uitgeschakeld zijn op alle andere fronten betekent niet dat de spelers Ajax ook alleen op de competitie beoordeeld worden.
pi_184740042
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja voor de spelers van Dortmund wordt meer betaald dan voor de spelers van Bayern inderdaad.
Niet vergelijkbaar. Ajax is al vier jaar geen kampioen. Dat is anders dan Bayern situatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:25 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Dat wij nou uitgeschakeld zijn op alle andere fronten betekent niet dat de spelers Ajax ook alleen op de competitie beoordeeld worden.
Wij hebben het verdienstelijk gedaan in Europa. Natuurlijk kijkt men naar de prestaties van Ajax maar die zijn ook niets bijzonders. AEK, Bayern dat de grootste vormdip heeft sinds de afgelopen 20 jaar en Benfica. Daar hadden wij ook overheen gewalst hoor.
pi_184740367
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Niet vergelijkbaar. Ajax is al vier jaar geen kampioen. Dat is anders dan Bayern situatie.

[..]

Wij hebben het verdienstelijk gedaan in Europa. Natuurlijk kijkt men naar de prestaties van Ajax maar die zijn ook niets bijzonders. AEK, Bayern dat de grootste vormdip heeft sinds de afgelopen 20 jaar en Benfica. Daar hadden wij ook overheen gewalst hoor.
Dan nog, Ajax -> door, PSV -> niet door.
  donderdag 31 januari 2019 @ 22:07:39 #295
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_184740839
quote:

[..]

[..]

Begin nou niet weer met het vergelijken van die poules...
  vrijdag 1 februari 2019 @ 03:19:55 #296
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184745156
quote:

'Het is toch te bizar voor woorden dat een club dat 2e staat betere prijzen krijgt voor zn spelers? Dat zie je alleen in Nederland.'
Dit sloeg nergens op dus. Blij dat we het eens zijn.
pi_184745461
quote:

[..]

Wij hebben het verdienstelijk gedaan in Europa.
Eens. 2 punten in deze poule is prima. De kans is ook groot dat de 2 ploegen die door zijn weer tegen elkaar moeten in de finale.

Je zag eigenlijk dat PSV alle wedstrijden beter was. Ze kwamen immers meestal op voorsprong. Dat je dan niks wint is gewoon pech.

Speel je de poule over, dan wordt PSV sowieso eerste.
pi_184746293
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 05:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eens. 2 punten in deze poule is prima. De kans is ook groot dat de 2 ploegen die door zijn weer tegen elkaar moeten in de finale.

Je zag eigenlijk dat PSV alle wedstrijden beter was. Ze kwamen immers meestal op voorsprong. Dat je dan niks wint is gewoon pech.

Speel je de poule over, dan wordt PSV sowieso eerste.
Oke "Lenny".
pi_184746374
Lozano niet fit voor zondag. Tandenloos PSV a la tegen Groningen tweede helft incoming?
pi_184746492
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Oke "Lenny".
Is dit een uithaal naar je eigen act?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')