Niet echt, voorvocht ook een probleem.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:11 schreef Handleiding het volgende:
Voor het zingen de kerk uit een optie?
... er een keertje over spreken met je vrouw?quote:
Haha nee.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:24 schreef Kopiko het volgende:
Is roos94 je vriendin?
SEX / Zijn penis stinkt..
Dieet aanpassen? Onder andere rood vlees, alcohol en roken hebben nogal een nadelige invloed op de smaak.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:28 schreef River89 het volgende:
[..]
Haha nee.
Wassen is niet het probleem. De smaak van voorvocht en zaad is het probleem.
Overdag ananas eten, als ze je 's avonds gaat pijpen. Verbetert de smaak van het zaad.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:28 schreef River89 het volgende:
[..]
Haha nee.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:41 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Overdag ananas eten, als ze je 's avonds gaat pijpen. Verbetert de smaak van het zaad.
bron: https://spuitenenslikken.(...)m-lekker-zoet-krijgt
Precies dit. Onder de douche doe ik het liefste, en soms net na het douchen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:29 schreef Cue_ het volgende:
En onder de douche? Dan heb je een stuk minder last van de smaak.
Natuurlijk zorgen dat ze niet met open mond naar boven zit ivm het water.
Maar vroeger toen ik het ook niets vond, vond ik het onder de douche niet zo'n probleem.
condooms met een smaakje.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:10 schreef River89 het volgende:
Hebben hier meer mannen/vrouwen ervaring mee en eventueel helpende tips?
Ja maar als je eerst je lul door de wasstraat moet halen voor een fatsoenlijke pijpbeurt dan ga je toch beter naar de hoeren. Paar tientjes en je bent weer helemaal de man.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Met condoom. Of van dat glijmiddel met een smaakje, chocoladesaus, slagroom. Iig iets dat voor haar beter smaakt? Of onder de douche, verzin wat.
Denk niet dat je moet verwachten dat pijpen haar grootste hobby gaat worden. Maar als het de smaak is valt daar toch wel zo nu en dan wat aan te doen?
Accepteren of de relatie hierom beeindigen. Alleen als ze er zelf wat aan wil doen is er een kans dat ze het lekker(der) gaat vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:10 schreef River89 het volgende:
Nou ik ben redelijk nieuw hier maar maak toch is een topic aan. Zoals de titel al zegt houdt mijn vriendin niet van pijpen. En dan met name de smaak. Het komt zelden voor dat ze hem 1 of 2 keer in de mond neemt en that's it. Ik moet tevreden wezen met er een keer op spugen of likken en t handwerk ipv bj.
Ik bef graag heerlijk zelfs, vind zij ook. Hier moet ik wel bij zeggen dat ze dat niet verlangd maar dat ik het uit mezelf doe.
Inmiddels 8 jaar samen, maar dit is iets wat ik echt mis. Zo erg zelfs dat ik soms twijfels heb, om het (betaald) te laten doen door een ander. Uiteraard blijft dit bij twijfels en fantasieën.
Hebben hier meer mannen/vrouwen ervaring mee en eventueel helpende tips?
Dan maar anaal...quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:28 schreef River89 het volgende:
[..]
Haha nee.
Maar wat zal er dan anders zijn dan andere keren?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:18 schreef River89 het volgende:
Na een gesprek te hebben gehad wil ze het binnenkort proberen. Kost me wel een massage. Bedankt voor de tips in ieder geval.
Het enige juiste antwoord.quote:
Check ff of ze niets vervelend heeft mee gemaakt op seksgebied.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:18 schreef River89 het volgende:
Na een gesprek te hebben gehad wil ze het binnenkort proberen. Kost me wel een massage. Bedankt voor de tips in ieder geval.
Omdat jij daar zo over denkt.. Dan zal iedereen dat wel vinden zeker? En anders zijn ze een zeur en moet de man maar naar de hoeren!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:59 schreef anoniemV het volgende:
De smaak is echt niet erg. Ok in het midden van de nacht iemand pijpen op een feestje die zich wrs al even niet meer heeft gedoucht is anders dan iemand pijpen die net gedoucht heeft. Maar de smaak is zelfs dan echt niet zo erg. Ik denk dat je vriendin een beetje te veel zeurt. En dan denkt haar man uiteraard om naar de hoeren te gaan. Komt ervan.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat jij daar zo over denkt.. Dan zal iedereen dat wel vinden zeker? En anders zijn ze een zeur en moet de man maar naar de hoeren!
Sommige mensen vinden spruitjes lekker en anderen moeten al kosten bij de geur alleen.
Wat een ontzettend rare gedachte. Jouw vriendin is geen in house hoer toch, of wel?quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:11 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Vrouwtje wilt wel al het geld van de vent maar pijpen is zogenaamd niet lekker
Er zijn genoeg video's op het internet die het tegendeel bewijzen.
Als ze niet weet hoe ze moet pijpen kan ze er daar naar kijken ipv netflix en facebook hele dag nietsdoen.
Watquote:Op donderdag 7 februari 2019 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend rare gedachte. Jouw vriendin is geen in house hoer toch, of wel?
Ach nu gaan we de -ik ben wel goed genoeg voor het geld- kaart weer trekken. Die tijd is al heel lang voorbij! We verdienen nu ons eigen geld wel.quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:11 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Vrouwtje wilt wel al het geld van de vent maar pijpen is zogenaamd niet lekker
Er zijn genoeg video's op het internet die het tegendeel bewijzen.
Als ze niet weet hoe ze moet pijpen kan ze er daar naar kijken ipv netflix en facebook hele dag nietsdoen.
Hoe krijg je het je toetsenbord uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:59 schreef anoniemV het volgende:
De smaak is echt niet erg. Ok in het midden van de nacht iemand pijpen op een feestje die zich wrs al even niet meer heeft gedoucht is anders dan iemand pijpen die net gedoucht heeft. Maar de smaak is zelfs dan echt niet zo erg. Ik denk dat je vriendin een beetje te veel zeurt. En dan denkt haar man uiteraard om naar de hoeren te gaan. Komt ervan.
Met z'n vingers waarschijnlijk.. En jij dan?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:43 schreef Flogging het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je toetsenbord uit.
Moeilijk geloven dat er vrouwen zijn die niet zeuren?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:43 schreef Flogging het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je toetsenbord uit.
Oh ja hoor, maar daar ging mijn opmerking niet over.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:14 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Moeilijk geloven dat er vrouwen zijn die niet zeuren?
Maar als er gekotst wordt door de geur, gaat de TS het buiten de deur eten..quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat jij daar zo over denkt.. Dan zal iedereen dat wel vinden zeker? En anders zijn ze een zeur en moet de man maar naar de hoeren!
Sommige mensen vinden spruitjes lekker en anderen moeten al kosten bij de geur alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |