Je kan van alles zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:42 schreef archito het volgende:
[..]
Ten eerste zei ik 110.
Ten tweede, hoeveel procent van de kilometers worden midden in de nacht gemaakt? Heel erg weinig, het effect is dus wel degelijk groot en de hinder vrij beperkt.
Nou als je het zo wilt gaan spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar, maar een hele andere discussie.
Als je Schiphol laat verdwijnen raken er 60.000 man hun baan kwijt en gaan er honderden bedrijven failliet, om nog te zwijgen over toeleveranciers met Schiphol of luchtvaartmaatschappijen als voornaamste klant.
Dat vang je niet even op.
Hoe zie je dat voor je? Slavernij?quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:05 schreef julius123 het volgende:
[..]
Nou als je het zo wilt gaan spelen.
Dan gooien we Schiphol toch dicht, scheelt heel veel CO2 en die mensen die daar werkten laten we dan windmolens en zonnepanelen installeren. Als het toch alles of niets moet zijn...
Dat is het hele punt, het scheelt niet heel veel CO2 maar doet wel enorm veel economische schade.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:05 schreef julius123 het volgende:
[..]
Nou als je het zo wilt gaan spelen.
Dan gooien we Schiphol toch dicht, scheelt heel veel CO2 en die mensen die daar werkten laten we dan windmolens en zonnepanelen installeren. Als het toch alles of niets moet zijn...
Wat boeit de economie nou? Het gaat om het klimaat!!1!1quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, het scheelt niet heel veel CO2 maar doet wel enorm veel economische schade.
Bvbquote:
Klimaat heeft niet zoveel baat bij het sluiten van Schiphol.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:13 schreef julius123 het volgende:
[..]
Wat boeit de economie nou? Het gaat om het klimaat!!1!1
[..]
Bvb
Het is zo simpel als het maar kan zijn, zolang je gewoon met het verkeer bezig bent tijdens het rijden en kunt klokkijken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
Hoezo is dat verwarrend, kan je geen verkeersborden lezen?
Nee hoor. Gewoon Flitsmeister installeren en gas geven tot dat je een piepje hoort. Is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:21 schreef J.B. het volgende:
De maximumsnelheden moeten gewoon terug naar zoals ze waren voor de invoer van 130, dus gewoon 100 óf 120. Geen geneuzel met 's nachts 120 en overdag 100, maak het dan maar gewoon permanent 100. Die lappendeken van maximumsnelheden is totaal verwarrend voor Nederlanders, laat staan als je als buitenlander in Nederland komt. De enige die voordeel haalt uit deze verwarring is de staat, want die kunnen zo extra boetes incasseren. Dat het klimaat erbij gebaat zou zijn is dan mooi meegenomen, het grootste probleem is mijns inziens dat de huidige situatie compleet verwarrend is.
ik zou als agent een (flink) stuk voor de paal al staan laseren in een bosjequote:Op donderdag 24 januari 2019 17:42 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon Flitsmeister installeren en gas geven tot dat je een piepje hoort. Is allemaal niet zo moeilijk.
Volgens mij is het gemiddelde iq van de agent niet hoog genoeg om dit te kunnen bedenken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou als agent een (flink) stuk voor de paal al staan laseren in een bosje
Mobiele controles staan ook op FM.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou als agent een (flink) stuk voor de paal al staan laseren in een bosje
Nou ben er maar trots op dat je structureel te hard rijdt en dus net zoals 20% van de andere chauffeurs die dat ook doet tot de zogenaamde verkeershufters behoort.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mobiele controles staan ook op FM.
Enige keren dat ik nog een boete krijg zijn als een controle echt net is opgebouwd of als ik door een onherkenbare auto wordt gezien.
En dat is echt al een hele tijd geleden
Jouw definitie van verkeershufter is waarschijnlijk een andere dan mijn definitie.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou ben er maar trots op dat je structureel te hard rijdt en dus net zoals 20% van de andere chauffeurs die dat ook doet tot de zogenaamde verkeershufters behoort.
Gewoon negeren. Die rechter is knettergek, heeft thuis niets te zeggen en kan dan lekker gaan powertrippen op haar werk. Er is altijd nog een scheiding van machten. Een rechter mag geen beleid maken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 02:26 schreef Fir3fly het volgende:
Die rechtszaak is een gotspe, gaat toch wel weer eruit gegooid worden in hoger beroep. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken TS.
Dit zeg ik ook altijd, maar blijkbaar mag dit niet uitgesproken worden. Maak daar eens (wereldwijd) beleid op. Want alle andere problemen zijn gevolgen van de overbevolking.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit zegt ook iemand als antwoord op die tweet. Daar ben ik het toch ook wel heel erg mee eens.
"Wel verontrustend trouwens, de "ontwikkelingen" in China, India, Midden-Oosten, Afrika. Niemand heeft het over de allergrootste en enige echte achterliggende oorzaak van milieuproblemen: overbevolking van de aarde."
Maar wat wordt daaraan gedaan?
Dat is dus 80 kilometer door weer en wind. Lijkt mij niet echt fijn, vind jij van wel?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarom zou je op je e-bike niet 40 kilometer kunnen rijden?
Ga jij lekker van de bodem een zooitje maken met je schaliegas en nog meer vervuiling creëren.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja want baudet heeft het qau kolencentrales in de VS niet juist. Men is daar volop op schaliegas aan het overschakelen wat veel minder co2 per opgewekte kWh uitstoot.
Zie ook onderstaand plaatje.
https://goo.gl/images/HmSE8a
Minder hard betekent aanzienlijk minder uitstoot en geluid. Daarom is de maximumsnelheid nu zo'n lappendeken omdat anders allerlei normen overschreden worden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen.
Daarom is het ook helemaal niet nodig dat in te voeren. De majoriteit vd uitstoot wordt bepaald door het aantal voertuigen op de weg, en niet of die 100 of 130 rijden.
Dit dus.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga jij lekker van de bodem een zooitje maken met je schaliegas en nog meer vervuiling creëren.
En als je 130 rijdt wel. Heb je nog een punt of blijft het bij open deuren intrappen?quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je te hard rijdt ben je zelf het probleem.
Als je te langzaam rijdt maakt de maximumsnelheid niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |