Kun je überhaupt de 120 halen op een doordeweekse dag dan?quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben voor 120 km u, al is het alleen maar om die vvd gekkies mad te zien worden.
Welk links bolwerk heb je het over? Er wordt al bijna 20 jaar rechts beleid gevoerd in Nederland.quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:34 schreef porsche1 het volgende:
Welkom in het linkse bolwerk genaamd Nederland.
Volgens de uitspraak van de rechter moeten we in 2020 9 megaton CO2 minder uitstoten, dus dan moet je eerder aan 100 per uur (-1,5 megaton) denken dan 120 (-0,3 megaton). Voor zover je überhaupt nog mag rijden dan, want een autoloze dag is ook alweer goed voor een extra 1,2 megaton.quote:Op donderdag 24 januari 2019 02:00 schreef Henno het volgende:
Terug naar 120 prima, maar dan wel overal 120 met matrixborden als enige uitzondering, en niet van die achterlijke 120-80-100-120-80 stukken meer waardoor het complete verkeer elke paar km in elkaar kreukelt en mensen meer naast de weg kijken dan erop.
quote:
Bron. https://www.bnr.nl/nieuws(...)iet-nageleefd-wat-nuquote:Het Urgenda-vonnis gaat niet nageleefd worden. Mocht het tot een dwangsom komen, dan kan die een half miljard euro per jaar zijn. Maar het is maar de vraag of dat gebeurt, zegt hoogleraar Milieurecht Gerrit van der Veen.
Dat is een goede reden iddquote:Op donderdag 24 januari 2019 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben voor 120 km u, al is het alleen maar om die vvd gekkies mad te zien worden.
Hoe erg pest je nou het burgertje door hem in de nachtelijke uren 30 seconden rijtijdwinst af te pakken? Overdag kun je toch al nauwelijks over langere afstanden de 130 halen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:07 schreef Roces18 het volgende:
Ja, je kan burgertje ergo je kiezer pesten. Of het probleem bij de wortel aanpakken; fabrieken, vliegtuigen, cruiseschepen.. dat zijn de echte vervuilers. Verbied alle cruiseschepen en je probleem is ook opgelost.
Tijdswinst is natuurlijk enorm. Het idee dat dat niet zo is zit vooral tussen de oren.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Van mij mag de maximumsnelheid terug naar 120 km/u.
Ik heb die verhoging naar 130 km/u nooit begrepen want je wint er werkelijk helemaal niets mee, eventuele tijdwinst is te verwaarlozen. Het zit vooral tussen de oren.
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijdswinst is natuurlijk enorm. Het idee dat dat niet zo is zit vooral tussen de oren.
De verhoging was een prima idee, groter verschil tussen vrachtverkeer en autoverkeer is beter voor de doorstroming. Maar in plaats van gewoon overal waar het 120 was 130 te maken ging men dom doen met halfgare zones waardoor je uiteindelijk bijna nergens die 130 haalt . Idee was goed, uitvoering bagger zoals we gewend zijn.
Links bolwerk ammehoela.quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:34 schreef porsche1 het volgende:
Welkom in het linkse bolwerk genaamd Nederland.
Ja, voor iedereen. Dat tikt natuurlijk aan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Tijdswinst is echt hooguit enkele minuten op hele grote afstanden.
Alles wat internationaal wordt uitgestoten telt niet mee, je kunt beter met het vliegtuig vanuit Nederland op vakantie gaan ipv dagtochtjes te houden in nl.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:07 schreef Roces18 het volgende:
Ja, je kan burgertje ergo je kiezer pesten. Of het probleem bij de wortel aanpakken; fabrieken, vliegtuigen, cruiseschepen.. dat zijn de echte vervuilers. Verbied alle cruiseschepen en je probleem is ook opgelost.
Het scheelt 3,5 minuten op een rit van Amsterdam naar Rotterdam, als je de gehele afstand 130 km/h zou rijden. Omdat dat sowieso niet lukt scheelt het in praktijk nog veel minder.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijdswinst is natuurlijk enorm. Het idee dat dat niet zo is zit vooral tussen de oren.
De verhoging was een prima idee, groter verschil tussen vrachtverkeer en autoverkeer is beter voor de doorstroming. Maar in plaats van gewoon overal waar het 120 was 130 te maken ging men dom doen met halfgare zones waardoor je uiteindelijk bijna nergens die 130 haalt . Idee was goed, uitvoering bagger zoals we gewend zijn.
Het scheelt 3,5 minuten voor iedereen die die route rijdt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het scheelt 3,5 minuten op een rit van Amsterdam naar Rotterdam, als je de gehele afstand 130 km/h zou rijden. Omdat dat sowieso niet lukt scheelt het in praktijk nog veel minder.
sinds 1980 maar ongeveer 8 jaar zonder VVD in de regering, en slechts ongeveer 18 jaar PvdA in de regering....quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:34 schreef porsche1 het volgende:
Welkom in het linkse bolwerk genaamd Nederland.
Nee, het scheelt 3,5 minuten als je overal, van centrum tot centrum 130 kan rijden. In praktijk is de tijdswinst verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het scheelt 3,5 minuten voor iedereen die die route rijdt.
Dit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je überhaupt de 120 halen op een doordeweekse dag dan?
Echt? Ik rij zonder enig probleem regelmatig 130+ op de A10, A9, A6 en A1. Die onzin dat dat nergens zou kunnen in Nederland altijd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:25 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hoe erg pest je nou het burgertje door hem in de nachtelijke uren 30 seconden rijtijdwinst af te pakken? Overdag kun je toch al nauwelijks over langere afstanden de 130 halen.
Ik ben voor 100. Hoef ik ook niet meer me de godganse tijd af te vragen of ik op dit stuk snelweg nu 100, 120 of 130 mag. Krankjorum gewoon, de hoeveelheid maximale snelheden op de weg tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben voor 120 km u, al is het alleen maar om die vvd gekkies mad te zien worden.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je überhaupt de 120 halen op een doordeweekse dag dan?
Ga weg met je onzin man. Balkenende 4: CDA-PvdA-CU was centrumlinks. Rutte 2: VVD-PvdA was een middencoalitie.quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk links bolwerk heb je het over? Er wordt al bijna 20 jaar rechts beleid gevoerd in Nederland.
Het lijkt me juist hoog tijd voor eens een linkse wind.
Ja dat is het probleem op de snelweg inderdaad. Niet files, files, files... maar licht onduidelijke situaties over de maximum snelheid die snel opgelost kunnen worden door naar hectometerpaaltjes te staren of door je navigatie app te bekijken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben voor 100. Hoef ik ook niet meer me de godganse tijd af te vragen of ik op dit stuk snelweg nu 100, 120 of 130 mag. Krankjorum gewoon, de hoeveelheid maximale snelheden op de weg tegenwoordig.
Voor anti-fa sappies is zelfs een bolsjewiek een rechtse hufter.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ga weg met je onzin man. Balkenende 4: CDA-PvdA-CU was centrumlinks. Rutte 2: VVD-PvdA was een middencoalitie.
Wat is dat voor redenatie?quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:23 schreef Bocaj het volgende:
Terwijl het effect minimaal zal zijn...... Nederland is maar een postzegel.....
Nee, het punt is dat het weinig uitmaakt of we ons misdragen of gedragen. De Nederlandse impact op het wereldwijde klimaat benadert de nul, zoveel punten achter de komma staat het.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dat voor redenatie?
Omdat Nederland heel klein is mogen wij ons qua het milieu maar gaan misdragen?
Niet dat ik al de oplossingen begrijp en nodig zou vinden, maar daarom moeten ook wij ons steentje nog wel bijdragen.
Niet, dit soort oproepen werken niet. Zie afgelopen zomer. Je kan vragen wat je wil of mensen alsjeblieft zuinig willen doen met water maar Jan met de pet zet toch zijn tuinsproeier wel aan. "Hoezo? Er komt toch nog water uit de kraan?"quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:21 schreef Metalfreak het volgende:
Wat krijgen we dan? De douchepolitie?
Hoe denken ze dat voor elkaar te krijgen? En krijgen mensen die nu al niet langer dan 5 minuten dan vrijstelling?
Geblokkeerd voor wie?quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, voor iedereen. Dat tikt natuurlijk aan.
En wat je zegt klopt niet, groter verschil in snelheid = kortere inhaaltijden, dus kortere tijd dat de linker rijbaan geblokkeerd wordt.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:16 schreef Chivaz het volgende:
En uiteraard is de burger weer de lul door deze klimaatwaanzin. Heb je een oude auto en verdien je net genoeg om je huur te betalen en de auto rijdende te houden dan kun je de middelvinger krijgen. Van 130 naar 120 en natuurlijk meer belasting betalen omdat je geen betere auto kan veroorloven.
En al dat alles voor wat? Om onrealistische doelen te halen wat is bepaald in een akkoord dat nagenoeg niets doet aan de opwarming van de aarde. De tering he.
Die is nieuw, volgens andere fokkers hoor ik bij de alt right.quote:
Uit idealisme (allemaal je steentje bijdragen) wat geen éne fuck gaat uitmaken de hele boel maar naar de sodemieter helpen?quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dat voor redenatie?
Omdat Nederland heel klein is mogen wij ons qua het milieu maar gaan misdragen?
Niet dat ik al de oplossingen begrijp en nodig zou vinden, maar daarom moeten ook wij ons steentje nog wel bijdragen.
Omdat je het belang van de uitkeringtrekkers over een paar centen boven een klimaatakkoord zet, wat is opgericht om verandering te bewerkstellen. Hoe kom je erbij dat er meer belasting betaalt moet worden? Je zou blij moeten zijn met een schoner milieu, ipv al die mensen die zeiken om die paar euro die ze extra moeten betalen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die is nieuw, volgens andere fokkers hoor ik bij de alt right.
Hoe rijm je dat trouwens dat ik een linkse tokkie ben?
Is het omdat ik vind dat de werkende armen niet genaaid hoeven te worden door de klimaatwaanzin?
die paar euro meer betalen betekent gewoon dat er een hele bak mensen hun rekeningen niet meer kunnen betalen en daardoor schulden maken die niet of slecht afbetaald kunnen worden wat imho uiteindelijk weer op het bordje van de belastingbetaler komtquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat je het belang van de uitkeringtrekkers over een paar centen boven een klimaatakkoord zet, wat is opgericht om verandering te bewerkstellen. Hoe kom je erbij dat er meer belasting betaalt moet worden? Je zou blij moeten zijn met een schoner milieu, ipv al die mensen die zeiken om die paar euro die ze extra moeten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |