jaaahquote:
whah valt wel mee?quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
Was da voor levend lijk die vrouw?
ikkequote:
Dokters die een fout toegeven. Die zijn er niet veel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat een kut dokter zeg
Ziekenhuis is net zo smerig dat ze alles onder het tapijt vegen
Geen bouwgrond hequote:Op woensdag 30 januari 2019 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
100 euro is een koopje voor een vierkante meter in Leiden
bouwgrond in amsterdam is op dit moment 3Kquote:
Ja, daar gaat het hier dus niet over.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
bouwgrond in amsterdam is op dit moment 3K
Nou en? Waarom zou je gratis grond aan bepaalde burgers geven?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:21 schreef kree het volgende:
het is ook geldtrekkerij van de gemeente, want ze hebben het toen wel goedgekeurd,
Als ze het teruggeven wat doet de gemeente er dan mee?
Valt niks mee te doen namelijk voor hun.
dat maakte ik al op uit je post. maar wilde het gewoon ff kwijtquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het hier dus niet over.
Maar verder mooi dat die vent wordt aangepakt. Met zijn verjaring. Gewoon schuiven met dat geld als je het wil
Zomaar gratis grond weggeven hoeft niet...100 euro per vierkante meter is een prima prijs.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:21 schreef kree het volgende:
het is ook geldtrekkerij van de gemeente, want ze hebben het toen wel goedgekeurd,
Als ze het teruggeven wat doet de gemeente er dan mee?
Valt niks mee te doen namelijk voor hun.
Oké, dank voor deze nuttige bijdrage.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat maakte ik al op uit je post. maar wilde het gewoon ff kwijt
Dat moet je aan die gemeente vragenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Waarom zou je gratis grond aan bepaalde burgers geven?
Visite. Minder leuk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:25 schreef Disana het volgende:
Kijkt er niemand of zijn het herhalingen?
pauperbendequote:Op woensdag 30 januari 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké, dank voor deze nuttige bijdrage.
De grond hier is iets van 500 de meter. BrabantGoden.
Kan wel leuk zijn. Mijn browser gaf geen nieuwe posts door, dus ik dacht dat iedereen de meester zat was.quote:
Mr. Visser blijft een baasquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan wel leuk zijn. Mijn browser gaf geen nieuwe posts door, dus ik dacht dat iedereen de meester zat was.
Kennelijk, anders kwam je niet weg met hogere prijzen. Krijg je met kapitalisme, prijs-aanbod enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amsterdam? Klopt ja. Dat mensen daar willen wonen. Ik ken geen grotere kutstad in Europa.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Kennelijk, anders kwam je niet weg met hogere prijzen. Krijg je met kapitalisme, prijs-aanbod enzo.
Hoeft niet toegegeven te worden. De arts die de kanker heeft geconstateerd kan gard maken dat die kanker er al jaren zat. Gemiste diagnose = medische fout.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dokters die een fout toegeven. Die zijn er niet veel.
ja, heel triest.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:49 schreef TjjWester het volgende:
Moet die vent voor de rest van zijn leven die knop induuwen om te kunnen spreken?
Die leverancier heeft het slim aangepakt, de hele schade is gereduceerd tot bijna niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:44 schreef Sigaartje het volgende:
Die bakkerij vond ik trouwens schandalig. Monteren ze daar een verkeerde oven, waar moesten die twee dan die weken van leven? En dan die neuzelende leverancier aan de telefoon.
Die bakker is trouwens wel zeer handig met zijn marsepein. Zag er mooi uit. En ik kreeg al honger toen hij die banketletters in de oven schoof. Lijken me hardwerkende mensen.
Ik had nu eigenlijk wel heel graag de naam van die leverancier gehoord. Naming and shaming ben ik geen voorstander van, maar in dit geval...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:44 schreef Sigaartje het volgende:
Die bakkerij vond ik trouwens schandalig. Monteren ze daar een verkeerde oven, waar moesten die twee dan die weken van leven? En dan die neuzelende leverancier aan de telefoon.
Die bakker is trouwens wel zeer handig met zijn marsepein. Zag er mooi uit. En ik kreeg al honger toen hij die banketletters in de oven schoof. Lijken me hardwerkende mensen.
Voor jou maakt het niet zoveel uit wie de leverancier is. Jij gaat toch nooit een oven van hem in je keuken plaatsen. Ik denk dat de markt voor deze ovens zo klein is dat iedereen in het wereldje wel weet wie het is.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nu eigenlijk wel heel graag de naam van die leverancier gehoord. Naming and shaming ben ik geen voorstander van, maar in dit geval...
Je hebt natuurlijk gelijk, maar dat maakt hun opstelling des te vreemder. Ze zijn bepaald niet als winnaar uit het verhaal gekomen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:09 schreef maan_man het volgende:
Nog los van de vraag hoe hoog de schade bij de oven is, toont de zaak voor mij wat anders aan, waar ik als potentiële klant niet blij mee zou zijn. De leverancier heeft schijnbaar geen goede verzekering. Anders kon die man zich bezig houden met het verkopen en plaatsen van ovens. Dat zou mijn geen lekker gevoel geven. Iedereen kan fouten maken. Ook fouten die zo groot zijn dat de leverancier de schade die daaruit voorkomt niet kan dragen. Dan is het wel fijn als er iemand garant staat die de middelen wel heeft.
[..]
Voor jou maakt het niet zoveel uit wie de leverancier is. Jij gaat toch nooit een oven van hem in je keuken plaatsen. Ik denk dat de markt voor deze ovens zo klein is dat iedereen in het wereldje wel weet wie het is.
Ik vond dat nog wel het leukste van dit onderdeel. Triest verhaal allemaal.quote:
Ja heel sneu. Verhuizen is de enige optie, maar dat kan ze niet betalen. Zit je mooi vast aan je hatelijke buren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dat nog wel het leukste van dit onderdeel. Triest verhaal allemaal.
Ze is ook wel het type vrouw dat weerstand oproept (bij mij ook wel een beetjequote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja heel sneu. Verhuizen is de enige optie, maar dat kan ze niet betalen. Zit je mooi vast aan je hatelijke buren.
Bij mij riep ze geen weerstand op, maar ik snap wat je bedoelt en inderdaad, dat mag geen reden zijn haar te pesten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is ook wel het type vrouw dat weerstand oproept (bij mij ook wel een beetje), maar dat is geen rechtvaardiging om iemands leven zuur te maken.
Nu alquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een nieuwe aflevering.
Heeft teveel vrije tijd....quote:
Heel ergonomisch verantwoord ziet het er idd niet uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:59 schreef Snowsquall het volgende:
Lekker comfortabel typen zo.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ja die reed superwild onder die carport uit. Al heeft ze wel een beetje gelijk dat het niet mag, smal is en onoverzichtelijk bij die bocht.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:57 schreef amaranta het volgende:
Deze vrouw kan gewoon niet autorijden
Precies wat ik me ook zat te bedenken toen ik die neuroot zo zag.quote:Op maandag 4 november 2019 18:24 schreef marzman het volgende:
[..]
Haha, ja die reed superwild onder die carport uit. Al heeft ze wel een beetje gelijk dat het niet mag, smal is en onoverzichtelijk bij die bocht.
Ze kan natuurlijk ook gewoon haar carport een beetje aanpassen of een kleinere auto nemen, of rijlessen.
Ittervoort, Limburgquote:Op donderdag 7 november 2019 21:35 schreef StephanL het volgende:
Weet niet waar dit is, heb ik niet meegekregen.
DolerGodquote:
Precies, schade door andermans boom, mits goed onderhouden, is voor rekening van de verzekering van degene die schade heeft. Niet voor de eigenaar van de boom.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef StephanL het volgende:
Zoiets dacht ik al. Dit soort zaken zijn vaker geweest. Kwastie naar je eigen verzekering gaan. Gemeente is geen partij, hoe gek het ook klinkt.
Die schade kan niet verhaald worden op een overleden persoon.....quote:Op donderdag 7 november 2019 22:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, schade door andermans boom, mits goed onderhouden, is voor rekening van de verzekering van degene die schade heeft. Niet voor de eigenaar van de boom.
En een boom mollen kan je op een vordering van enkele duizenden euro's komen te staan. Zo hoog is de economische waarde van een grote boom al gauw.
Ze klinkt als Jochem Meyer die een typetje doetquote:Op donderdag 14 november 2019 21:32 schreef 18.32 het volgende:
Rookt mevrouw of komt ze uit een achtergesteld gebied?
Ja, zag het pas nadat ik posttequote:Op donderdag 14 november 2019 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou je wel willen hé?
Grapje, volgens mij heeft die man iets ernstigs denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Van_Poppel op 21-11-2019 20:26:58 ]
Kinderen?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:36 schreef kree het volgende:
Ik zou daar btw geen moeite mee hebben. Maarja met kinderen enzo.
Genoeg huisvrouwtjes die daarover los gaan op feesboekquote:Op donderdag 21 november 2019 21:36 schreef kree het volgende:
Zie je overal toch. Fuck de burkini cultuurquote:Op donderdag 21 november 2019 21:36 schreef kree het volgende:
En kinderen worden voor het leven getekend als ze de billen van een oudere vrouw zien?quote:
Dat denk ik niet, maar niet elke ouder denkt hetzelfde hè, ik zou er geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En kinderen worden voor het leven getekend als ze de billen van een oudere vrouw zien?
Redelijk ok milf jaquote:Op donderdag 21 november 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Wel lekker lijf voor haar leeftijd
Ze is alleen haar nek vergeten te face-liftenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Sommige oudere vrouwen hebben een mooi lijf ja. Niet allemaal, maar sommige zijn echt pareltjes.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Dit ja, ik nam mn verlies en ging gelijk aan de gang.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Goed advies, dat hadden ze vast niet zelf kunnen bedenken
"Doe er wat mee, of neem je verlies." Ja no shit
Ik denk dat dit zn eerste klus was........vandaar dat ie nog nooit klachten had gehadquote:Op donderdag 21 november 2019 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja moest bijna een traantje laten als elektromonteur
Denk het ja, want mag totaal niet zo. Nu zit ik niet in die installatietechniek. Maar heb die dingen in het begin wel moeten leren. Ach ja gelukkig hebben we een aardlek automaat.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zn eerste klus was........vandaar dat ie nog nooit klachten had gehad
Die vent is net Uncle Festerquote:
Dat is wel heel erg ja. 5000 euro weggegooid (een advocaat gaat meer kosten).quote:Op donderdag 21 november 2019 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zn eerste klus was........vandaar dat ie nog nooit klachten had gehad
Ze krijgen advies over of ee rechtszaak kans maakt, dat lijkt me heel nuttig advies. Dat mensen iets anders verwachten tja......quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Ik heb bij dit programma een beetje het idee dat de mensen zouden hopen op een uitspraak. Maar ze krijgen alleen maar advies. Heb je dus eigenlijk ook geen komt aan.
Het is al beter dan de eerste aflevering. Toen waren de verwachtingen nog hoger en deed Frank Visser nog minder (nu heeft hij wel een expert bij en gaat hij praten met de andere partij als dat kan).quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze krijgen advies over of ee rechtszaak kans maakt, dat lijkt me heel nuttig advies. Dat mensen iets anders verwachten tja......
Aan beiden kanten een hek is wel effectief. Kunnen ze ook niet parkerenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef 18.32 het volgende:
Dreigen met stoeptegels gooien. Wat een kneus.
Die begreep het programma ook niet helemaal, die dacht dat Frank Visser de gemeente ging adviseren.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef 18.32 het volgende:
Dreigen met stoeptegels gooien. Wat een kneus.
Wat heeft die kruk ermee te maken? Jij zou het ook enorm goor vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:57 schreef Sigaartje het volgende:
En mevrouw gaat niet naar de VVE-vergadering. Tja zeg, zeur dan ook niet met je kruk.
Is van vorige weekquote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft die kruk ermee te maken? Jij zou het ook enorm goor vinden.
De kruk ging over een zaak van vorige week.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, aha. Daar heb ik een deel van gezien.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is van vorige weekKrukje in de lift, stond in de weg
quote:Op donderdag 5 december 2019 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is van vorige weekKrukje in de lift, stond in de weg
Ik snap het nu. Ik dacht dat user het over de leunstok had.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:38 schreef 18.32 het volgende:
[..]
De kruk ging over een zaak van vorige week.
Alles. Het werd nl besproken in de VVE besproken en de voorzitter zei: als mevrouw bezwaar had gehad tegen die kruk hadden we daar rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is hier gewoon bekent eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:55 schreef Gia het volgende:
Schade door bomen zijn voor de eigen verzekering, tenzij je kunt aantonen dat er geen boomverzorging heeft plaats gevonden.
Holy shitquote:
En Bollywoodfilms. Je weet wel, de hoofdstad van Indiaquote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
¤210,- om naar de Duitse zenders te kijken.
Dat ook nog eens ja...quote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef Ole het volgende:
[..]
En Bollywoodfilms. Je weet wel, de hoofdstad van India
hebben ze al. Maar heeft geen Oostenrijkse en bollywoodfilmsquote:Op donderdag 12 december 2019 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Je neemt maar gewoon een kabel abonnement
Probeer eens Hollywood, misschien kom je er zoquote:Op donderdag 12 december 2019 21:49 schreef xzaz het volgende:
Ik zit te kijken op klm.nl maar kan geen vluchten boeken naar bollywood.
Gewoon elkaar eens een keer op de bek slaan en daarna obder het genot van een pilsje het goed praten.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:10 schreef Linkse_krijger het volgende:
Heerlijk. Twee broers die elkaar niet kunnen luchten
Dat eerste hebben ze blijkbaar al gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon elkaar eens een keer op de bek slaan en daarna obder het genot van een pilsje het goed praten.
Wat een volk.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dat eerste hebben ze blijkbaar al gedaan.
Dat is de hoofdstad van India. Je hebt een vlucht met een overstap in El Dorado.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:49 schreef xzaz het volgende:
Ik zit te kijken op klm.nl maar kan geen vluchten boeken naar bollywood.
Het is wel leuk. Alleen terugkijken is wel heel iritant. Als je het per ongeluk opnieuw aan moet zetten krijg je eerst weer 7 reclames. Als je het naar de Chromecast stuurt krijg je eerst ook opnieuw reclames terwijl je al reclames moest kijken voor het icoontje van de chromecast verschijnt. Reclames op zich vind ik niet zo erg, maar dit is wel iritant. Heb de laatste twee afleveringen niet afgekeken hierdoor.quote:
Dit dus...in een flat kun je zoiets niet maken.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Zet een koptelefoon op met je zeikmuziek !!! Problem solved
miauwquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
De geluidseffecten van de stagiaire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |