DolerGodquote:
Precies, schade door andermans boom, mits goed onderhouden, is voor rekening van de verzekering van degene die schade heeft. Niet voor de eigenaar van de boom.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef StephanL het volgende:
Zoiets dacht ik al. Dit soort zaken zijn vaker geweest. Kwastie naar je eigen verzekering gaan. Gemeente is geen partij, hoe gek het ook klinkt.
Die schade kan niet verhaald worden op een overleden persoon.....quote:Op donderdag 7 november 2019 22:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, schade door andermans boom, mits goed onderhouden, is voor rekening van de verzekering van degene die schade heeft. Niet voor de eigenaar van de boom.
En een boom mollen kan je op een vordering van enkele duizenden euro's komen te staan. Zo hoog is de economische waarde van een grote boom al gauw.
Ze klinkt als Jochem Meyer die een typetje doetquote:Op donderdag 14 november 2019 21:32 schreef 18.32 het volgende:
Rookt mevrouw of komt ze uit een achtergesteld gebied?
Ja, zag het pas nadat ik posttequote:Op donderdag 14 november 2019 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou je wel willen hé?
Grapje, volgens mij heeft die man iets ernstigs denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |