Dit ja, ik nam mn verlies en ging gelijk aan de gang.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Goed advies, dat hadden ze vast niet zelf kunnen bedenken
"Doe er wat mee, of neem je verlies." Ja no shit
Ik denk dat dit zn eerste klus was........vandaar dat ie nog nooit klachten had gehadquote:Op donderdag 21 november 2019 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja moest bijna een traantje laten als elektromonteur
Denk het ja, want mag totaal niet zo. Nu zit ik niet in die installatietechniek. Maar heb die dingen in het begin wel moeten leren. Ach ja gelukkig hebben we een aardlek automaat.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zn eerste klus was........vandaar dat ie nog nooit klachten had gehad
Die vent is net Uncle Festerquote:
Dat is wel heel erg ja. 5000 euro weggegooid (een advocaat gaat meer kosten).quote:Op donderdag 21 november 2019 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zn eerste klus was........vandaar dat ie nog nooit klachten had gehad
Ze krijgen advies over of ee rechtszaak kans maakt, dat lijkt me heel nuttig advies. Dat mensen iets anders verwachten tja......quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Ik heb bij dit programma een beetje het idee dat de mensen zouden hopen op een uitspraak. Maar ze krijgen alleen maar advies. Heb je dus eigenlijk ook geen komt aan.
Het is al beter dan de eerste aflevering. Toen waren de verwachtingen nog hoger en deed Frank Visser nog minder (nu heeft hij wel een expert bij en gaat hij praten met de andere partij als dat kan).quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze krijgen advies over of ee rechtszaak kans maakt, dat lijkt me heel nuttig advies. Dat mensen iets anders verwachten tja......
Aan beiden kanten een hek is wel effectief. Kunnen ze ook niet parkerenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef 18.32 het volgende:
Dreigen met stoeptegels gooien. Wat een kneus.
Die begreep het programma ook niet helemaal, die dacht dat Frank Visser de gemeente ging adviseren.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef 18.32 het volgende:
Dreigen met stoeptegels gooien. Wat een kneus.
Wat heeft die kruk ermee te maken? Jij zou het ook enorm goor vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:57 schreef Sigaartje het volgende:
En mevrouw gaat niet naar de VVE-vergadering. Tja zeg, zeur dan ook niet met je kruk.
Is van vorige weekquote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft die kruk ermee te maken? Jij zou het ook enorm goor vinden.
De kruk ging over een zaak van vorige week.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, aha. Daar heb ik een deel van gezien.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is van vorige weekKrukje in de lift, stond in de weg
quote:Op donderdag 5 december 2019 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is van vorige weekKrukje in de lift, stond in de weg
Ik snap het nu. Ik dacht dat user het over de leunstok had.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:38 schreef 18.32 het volgende:
[..]
De kruk ging over een zaak van vorige week.
Alles. Het werd nl besproken in de VVE besproken en de voorzitter zei: als mevrouw bezwaar had gehad tegen die kruk hadden we daar rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |