quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄
https://www.telegraaf.nl/(...)l-terug-aan-het-volk
IK HEB OOK DAT GEVOELquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bedoelde ook niet jou, gewoon algemeen.
HEBBEN JULLIE OOK HET GEVOEL DAT NL ENORM HOOG GAAT SCOREN HOLADIEJEE
‘Ook dit jaar worden ALLE creatieve componisten en tekstschrijvers VOLLEDIG aan de kant gezet’quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:47 schreef AgnesGru het volgende:
Duncan wordt al gezien als de ultieme wraak van Ilse:
https://www.metronieuws.n(...)-ilses-ultieme-wraak
Het maaiveld he. Daar mag je ab-so-luut niet bovenuit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:34 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Enige wat ik er over kan zeggen. Al dat gehaat op Waylon omdat die gast gewoon doet wat hij wil is echt om te![]()
Ondertussen kregen ze meer ruimte dan ooitquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
‘Ook dit jaar worden ALLE creatieve componisten en tekstschrijvers VOLLEDIG aan de kant gezet’
GO DICK![]()
Wat Dick Bakker (102) ervan vindt, lijkt me eigenlijk niet zo heel relevant. Hij was actief in het jury-tijdperk, toen elk enigszins normaal liedje wel in de middenmoot eindigde. De recente successen in vergelijking met het gepruts in de NSF-jaren ervoor bewijzen dat de huidige methode voor NL het best functioneert.quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄
Inderdaad. Er hoeft maar één zingende vlogger tussen te zitten en je hebt een probleem. Die zijn zo populair en spreken ook precies de stemmende doelgroep aan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:19 schreef Aoibhin het volgende:
Het nadeel is inderdaad dat sommige deelnemers op dat moment populair zijn, of meer volgers op social media hebben, etc. en dan al een voorsprong hebben ongeacht met wat voor nummer ze komen. Dat is ook niet helemaal te voorkomen denk ik als je alleen publiekskeuze hebt. Populariteit en/of bekendheid in eigen land is totaal irrelevant, want buiten de landsgrenzen heb je daar niets aan.
Eens met de telegraaf.quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Duncan says thanks Dickquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
‘Ook dit jaar worden ALLE creatieve componisten en tekstschrijvers VOLLEDIG aan de kant gezet’
GO DICK![]()
Dat doet massahysterie met je!quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef Greys het volgende:
Mooi hoe we om de paar dagen steeds hetzelfde weer roepen hier.
Ik ga even impopulair doen. Maar dankzij de AVROTROS hebben we wel goeie resultaten gehaald de afgelopen 6 jaar. We zijn niet meer het lachertje, maar juist een powerhouse.quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:58 schreef Kyran het volgende:
Volk laten kiezen is echt kansloos en moeten wij nooit meer doen. Vooral AVROTROS volk niet.
Ik denk dat ie stémmend NSF kijkend volk bedoelde.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:50 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik ga even impopulair doen. Maar dankzij de AVROTROS hebben we wel goeie resultaten gehaald de afgelopen 6 jaar. We zijn niet meer het lachertje, maar juist een powerhouse.
Avrotros, hoeveel kritiek ze ook krijgen, doet het echt goed met hun aanpak. Ik moet er niet aan denken om bijv. de Britse selectie te hebben.
Alhoewel ik eerst ook skeptisch was vind ik dat Avrotros ondertussen het verdiend heeft dat we hen vertrouwen. Hoe lastig dat ook is met Jan, Daniël en Eric in de commissie. Maar het boekt resultaat. Nu nog winnen.
Dit ging ook even om AVROTROS kijkers (stemmers) niet perse om de commissie. Denk dat ze de afgelopen jaren prima bezig zijn, met hier en daar een misser, maar dat heb je altijd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:50 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik ga even impopulair doen. Maar dankzij de AVROTROS hebben we wel goeie resultaten gehaald de afgelopen 6 jaar. We zijn niet meer het lachertje, maar juist een powerhouse.
Avrotros, hoeveel kritiek ze ook krijgen, doet het echt goed met hun aanpak. Ik moet er niet aan denken om bijv. de Britse selectie te hebben.
Alhoewel ik eerst ook skeptisch was vind ik dat Avrotros ondertussen het verdiend heeft dat we hen vertrouwen. Hoe lastig dat ook is met Jan, Daniël en Eric in de commissie. Maar het boekt resultaat. Nu nog winnen.
Ik was het aanvankelijk met je eens, maar door deze twee recentere nummers (allebei zelfgeschreven) heb ik er wel vertrouwen in. Hij is duidelijk beter geworden, zeg maar een soort Davina Michellequote:Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef Kyran het volgende:
Ik ben nog wel een beetje vasn #TeamIkVindHetNiks
Hopelijk weten ze mij te verassen met een super goed nummer, maar heb echt wienig vertrouwen op dit moment.
Ik vind hem echt niks hebben. Geen bijzondere stem en uitstraling van een dodo.
Alle rock- en popnummers die ik heb gehoord van hem vind ik zijn stem echt irritant en verneukt hij de nummers.
Duitsland vorig jaar..?quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef Kyran het volgende:
Hij klinkt wel goed als hij rustige nummers zingt, maar dat zijn niet de nummers waar je ver mee gaat komen op een ESF. Of het moet een geniaal nummer zijn die je fantastisch kan overbrengen (Anouk, Salvador),
Die ga ik thuis even goed beluisteren. Ben benieuwd =)quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik was het aanvankelijk met je eens, maar door deze twee recentere nummers (allebei zelfgeschreven) heb ik er wel vertrouwen in. Hij is duidelijk beter geworden, zeg maar een soort Davina Michelle
quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
quote:Telegraaf boos: [...] Sterreporter Jan Uriot heeft een bejaarde Songfestival-prominent gevonden die het nog schandaliger vindt dan hijzelf en kopt naar aanleiding daarvan groots: ‘’Geef SONGFESTIVAL terug aan HET VOLK!’
https://www.mediacourant.(...)ival-terug-aan-volk/
Zoals ik al zei, er zijn genoeg uitzonderingen, maar ik heb bij hem niet het vertrouwen dat hij het zo goed kan overbrengen als een Anouk, Salvador en Schulte. Heb ook weinig vertrouwen in de staging van Nederland na afgelopen jaren. Sorry dat ik zo skeptisch benquote:
Minder mooi is dat we dat steeds doen omdat om de paar dagen een of andere 'iemand' in de media het tegenovergestelde lijkt te roepen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef Greys het volgende:
Mooi hoe we om de paar dagen steeds hetzelfde weer roepen hier.
Jan zei toch ook dat hij niet precies gaat vertellen hoe iemand op het podium moet staan en hoe het eruit moet zien? Denk dat we zijn rol niet moeten overdrijven. Er is straks nog steeds een regisseur en Duncan zal ook wel niet iemand zijn die alleen maar ja en amen zegt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zijn genoeg uitzonderingen, maar ik heb bij hem niet het vertrouwen dat hij het zo goed kan overbrengen als een Anouk, Salvador en Schulte. Heb ook weinig vertrouwen in de staging van Nederland na afgelopen jaren. Sorry dat ik zo skeptisch ben
Edit: ... en sorry, maar Jan als adviseur voor de staging schept ook niet veel vertrouwen.
Ikquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef Kyran het volgende:
Ik ben nog wel een beetje vasn #TeamIkVindHetNiks
Hopelijk weten ze mij te verassen met een super goed nummer, maar heb echt wienig vertrouwen op dit moment.
Ik vind hem echt niks hebben. Geen bijzondere stem en uitstraling van een dodo.
Alle rock- en popnummers die ik heb gehoord van hem vind ik zijn stem echt irritant en verneukt hij de nummers.
Hij klinkt wel goed als hij rustige nummers zingt, maar dat zijn niet de nummers waar je ver mee gaat komen op een ESF. Of het moet een geniaal nummer zijn die je fantastisch kan overbrengen (Anouk, Salvador), maar daar heb ik bij Duncan niet echt vertrouwen in.
Liever dat ik nu wat voorzichtiger ben en het straks allemaal meevalt dan andersom ook. Ik snap alle mega enthousiasme en hoge noteringen bij de bookmakers echt totaal niet op dit moment.
Verder vind ik het echt geen probleem dat er iemand gaat met minder ervaring. Er is genoeg talent in Nederland en heb 100x liever dat Duncan een kans krijgt dan een Maan of Jan.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik was het aanvankelijk met je eens, maar door deze twee recentere nummers (allebei zelfgeschreven) heb ik er wel vertrouwen in. Hij is duidelijk beter geworden, zeg maar een soort Davina Michelle
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Dank beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft wel een goeie uitstraling die dodo![]()
De Telegraaf morgen: ‘Was de dodo destijds de inspiratiebron van Anouk?’
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dodo's zijn wel uitgestorven, dus ja trek je conclusiesquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dank beer![]()
Heeft wel een goeie uitstraling die dodo![]()
De Telegraaf morgen: ‘Was de dodo destijds de inspiratiebron van Anouk?’
Nou enquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dodo's zijn wel uitgestorven, dus ja trek je conclusies
Hij werd door AvroTros officieel gepresenteerd als dat hij gaat. Met alleen hem op de foto.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:34 schreef iBenny het volgende:
Weten we eigenlijk 100% zeker dat hij alleen gaat?
Dat zou wel een bak zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:34 schreef iBenny het volgende:
Weten we eigenlijk 100% zeker dat hij alleen gaat?
Ik gok op nee.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:41 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Dat zou wel een bak zijn.
Dat Ilse op het laatste moment blijkt mee te doen
Nee dat zou echt het moment stelen van Duncanquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:41 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
quote:
Neequote:Op donderdag 24 januari 2019 11:41 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |