abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 januari 2019 @ 06:47:56 #151
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184586802
Duncan wordt al gezien als de ultieme wraak van Ilse:

https://www.metronieuws.n(...)-ilses-ultieme-wraak
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184587248
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄

https://www.telegraaf.nl/(...)l-terug-aan-het-volk
pi_184587273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄

https://www.telegraaf.nl/(...)l-terug-aan-het-volk
:')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184587277
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh bedoelde ook niet jou, gewoon algemeen. :P

HEBBEN JULLIE OOK HET GEVOEL DAT NL ENORM HOOG GAAT SCOREN HOLADIEJEE w/
IK HEB OOK DAT GEVOEL *O* *O*
t-is wel moeilijk geduld te hebben tot 7 maart aaaaaaaaarrrrggghhh :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184587391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:')
‘Ook dit jaar worden ALLE creatieve componisten en tekstschrijvers VOLLEDIG aan de kant gezet’
GO DICK :O -O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 januari 2019 @ 08:34:05 #156
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184587402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:47 schreef AgnesGru het volgende:
Duncan wordt al gezien als de ultieme wraak van Ilse:

https://www.metronieuws.n(...)-ilses-ultieme-wraak
:')

Enige wat ik er over kan zeggen. Al dat gehaat op Waylon omdat die gast gewoon doet wat hij wil is echt om te :r
pi_184587499
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

:')

Enige wat ik er over kan zeggen. Al dat gehaat op Waylon omdat die gast gewoon doet wat hij wil is echt om te :r
Het maaiveld he. Daar mag je ab-so-luut niet bovenuit.
pi_184587511
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:32 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

‘Ook dit jaar worden ALLE creatieve componisten en tekstschrijvers VOLLEDIG aan de kant gezet’
GO DICK :O -O-
Ondertussen kregen ze meer ruimte dan ooit _O-
pi_184587533
Hoop niet dat ze daar naar luisteren :X omdat het de laatste tijd wel vaker geroepen wordt.
pi_184587541
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄

https://www.telegraaf.nl/(...)l-terug-aan-het-volk
Wat Dick Bakker (102) ervan vindt, lijkt me eigenlijk niet zo heel relevant. Hij was actief in het jury-tijdperk, toen elk enigszins normaal liedje wel in de middenmoot eindigde. De recente successen in vergelijking met het gepruts in de NSF-jaren ervoor bewijzen dat de huidige methode voor NL het best functioneert.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184587640
,,Het is een idioot volk dat stemt, they don't know. Dit is ook waarom het volk nooit het songfestivalliedje moet kiezen.''

Aldus Anouk. En in Anouk we trust.

Laat Dick Bakker maar kletsen. Die is in het verleden blijven hangen. :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 januari 2019 @ 08:58:23 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184587675
Volk laten kiezen is echt kansloos en moeten wij nooit meer doen. Vooral AVROTROS volk niet.
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 09:10:10 #163
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184587796
Wat je vooral in Duitsland zag is dat de winnaar van the voice dan mee deed (een paar maanden na het winnen van de voice) en dat Duitsland dan standaard op die gene stemde los van of het het beste nummer was. Vaak gewoon een populariteit test en een specifiek volk wat stemt.
pi_184587919
Het nadeel is inderdaad dat sommige deelnemers op dat moment populair zijn, of meer volgers op social media hebben, etc. en dan al een voorsprong hebben ongeacht met wat voor nummer ze komen. Dat is ook niet helemaal te voorkomen denk ik als je alleen publiekskeuze hebt. Populariteit en/of bekendheid in eigen land is totaal irrelevant, want buiten de landsgrenzen heb je daar niets aan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184588137
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:19 schreef Aoibhin het volgende:
Het nadeel is inderdaad dat sommige deelnemers op dat moment populair zijn, of meer volgers op social media hebben, etc. en dan al een voorsprong hebben ongeacht met wat voor nummer ze komen. Dat is ook niet helemaal te voorkomen denk ik als je alleen publiekskeuze hebt. Populariteit en/of bekendheid in eigen land is totaal irrelevant, want buiten de landsgrenzen heb je daar niets aan.
Inderdaad. Er hoeft maar één zingende vlogger tussen te zitten en je hebt een probleem. Die zijn zo populair en spreken ook precies de stemmende doelgroep aan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 januari 2019 @ 09:37:47 #166
163650 Greys
pi_184588197
Mooi hoe we om de paar dagen steeds hetzelfde weer roepen hier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184588253
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄

https://www.telegraaf.nl/(...)l-terug-aan-het-volk
Eens met de telegraaf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184588278
Terug aan Het Volk... waarom klinkt alles wat de Telegraaf schrijft toch zo fascistisch?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 januari 2019 @ 09:44:36 #169
163650 Greys
pi_184588283
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:32 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

‘Ook dit jaar worden ALLE creatieve componisten en tekstschrijvers VOLLEDIG aan de kant gezet’
GO DICK :O -O-
Duncan says thanks Dick :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184588335
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef Greys het volgende:
Mooi hoe we om de paar dagen steeds hetzelfde weer roepen hier.
Dat doet massahysterie met je! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 24 januari 2019 @ 09:50:09 #171
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_184588355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:58 schreef Kyran het volgende:
Volk laten kiezen is echt kansloos en moeten wij nooit meer doen. Vooral AVROTROS volk niet.
Ik ga even impopulair doen. Maar dankzij de AVROTROS hebben we wel goeie resultaten gehaald de afgelopen 6 jaar. We zijn niet meer het lachertje, maar juist een powerhouse.

Avrotros, hoeveel kritiek ze ook krijgen, doet het echt goed met hun aanpak. Ik moet er niet aan denken om bijv. de Britse selectie te hebben.

Alhoewel ik eerst ook skeptisch was vind ik dat Avrotros ondertussen het verdiend heeft dat we hen vertrouwen. Hoe lastig dat ook is met Jan, Daniël en Eric in de commissie. Maar het boekt resultaat. Nu nog winnen.
Just do it »
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 januari 2019 @ 09:53:01 #172
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184588394
Ik ben nog wel een beetje vasn #TeamIkVindHetNiks

Hopelijk weten ze mij te verassen met een super goed nummer, maar heb echt wienig vertrouwen op dit moment.

Ik vind hem echt niks hebben. Geen bijzondere stem en uitstraling van een dodo.

Alle rock- en popnummers die ik heb gehoord van hem vind ik zijn stem echt irritant en verneukt hij de nummers.

Hij klinkt wel goed als hij rustige nummers zingt, maar dat zijn niet de nummers waar je ver mee gaat komen op een ESF. Of het moet een geniaal nummer zijn die je fantastisch kan overbrengen (Anouk, Salvador), maar daar heb ik bij Duncan niet echt vertrouwen in.

Liever dat ik nu wat voorzichtiger ben en het straks allemaal meevalt dan andersom ook. Ik snap alle mega enthousiasme en hoge noteringen bij de bookmakers echt totaal niet op dit moment.

Verder vind ik het echt geen probleem dat er iemand gaat met minder ervaring. Er is genoeg talent in Nederland en heb 100x liever dat Duncan een kans krijgt dan een Maan of Jan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 januari 2019 @ 09:55:24 #173
163650 Greys
pi_184588431
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:50 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Ik ga even impopulair doen. Maar dankzij de AVROTROS hebben we wel goeie resultaten gehaald de afgelopen 6 jaar. We zijn niet meer het lachertje, maar juist een powerhouse.

Avrotros, hoeveel kritiek ze ook krijgen, doet het echt goed met hun aanpak. Ik moet er niet aan denken om bijv. de Britse selectie te hebben.

Alhoewel ik eerst ook skeptisch was vind ik dat Avrotros ondertussen het verdiend heeft dat we hen vertrouwen. Hoe lastig dat ook is met Jan, Daniël en Eric in de commissie. Maar het boekt resultaat. Nu nog winnen.
Ik denk dat ie stémmend NSF kijkend volk bedoelde. ;) Dus volgens mij zijn jullie het juist eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 januari 2019 @ 09:55:56 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184588440
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:50 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Ik ga even impopulair doen. Maar dankzij de AVROTROS hebben we wel goeie resultaten gehaald de afgelopen 6 jaar. We zijn niet meer het lachertje, maar juist een powerhouse.

Avrotros, hoeveel kritiek ze ook krijgen, doet het echt goed met hun aanpak. Ik moet er niet aan denken om bijv. de Britse selectie te hebben.

Alhoewel ik eerst ook skeptisch was vind ik dat Avrotros ondertussen het verdiend heeft dat we hen vertrouwen. Hoe lastig dat ook is met Jan, Daniël en Eric in de commissie. Maar het boekt resultaat. Nu nog winnen.
Dit ging ook even om AVROTROS kijkers (stemmers) niet perse om de commissie. Denk dat ze de afgelopen jaren prima bezig zijn, met hier en daar een misser, maar dat heb je altijd.

Anouk, TCL, Waylon, O'G3NE, Douwe Bob waren echt allemaal prima. Enige misser was Trijntje (en dan vooral nummer & staging), want Trijntje is natuurlijk verder een prima zangeres.

De vier jaar ervoor waren ook echt kansloos met Joan, Sieneke, 3Js en Toppers .... dus ze hebben het prima opgepakt en hele goede veranderingen doorgevoerd.
pi_184588460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef Kyran het volgende:
Ik ben nog wel een beetje vasn #TeamIkVindHetNiks

Hopelijk weten ze mij te verassen met een super goed nummer, maar heb echt wienig vertrouwen op dit moment.

Ik vind hem echt niks hebben. Geen bijzondere stem en uitstraling van een dodo.

Alle rock- en popnummers die ik heb gehoord van hem vind ik zijn stem echt irritant en verneukt hij de nummers.
Ik was het aanvankelijk met je eens, maar door deze twee recentere nummers (allebei zelfgeschreven) heb ik er wel vertrouwen in. Hij is duidelijk beter geworden, zeg maar een soort Davina Michelle ;)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')