SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Gister weer ff een break genomen van de PSVR en AC Odyssey weer opgestart. Sla inmiddels de vraagtekens over (ben al level 42) en focus me op de main quest. Kom ik in ene.....Je bent dus bij de toffe questline aangekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
O, is dat zo?quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bent dus bij de toffe questline aangekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, is dat zo?
Ik vond t ineens zo..... uhm....Er is altijd een ‘heden’ sequentie geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, is dat zo?
Ik vond t ineens zo..... uhm....Soort van spoilers over “het heden” in de Assassin’s Creed-gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Omdat het echt ZO sporadisch is (om de 5 a 6 uur spelen of zo, als t niet langer is) vergeet ik t steeds weer. "O ja". En vind ik t dus ook totaal niets toevoegen. Maar dat is dan omdat ik "dat verhaal" niet ken van eerdere AC's.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Er is altijd een ‘heden’ sequentie geweest
Ja , heb dat ding nog ff op m'n telefoon aangesloten om te kijken of hij het daar wel op doet , geen problemen.quote:
Misschien moet je iets wijzigen in de settings van de PS4.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja , heb dat ding nog ff op m'n telefoon aangesloten om te kijken of hij het daar wel op doet , geen problemen.
Alleen op de PS4 wil het niet echt lukken.
Geen idee wat het nou zou kunnen zijn
Ik zou niet weten wat , als ik het stekekrtje er in en er uit doen , horen ze dat wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien moet je iets wijzigen in de settings van de PS4.
In de settings kan je testen of het werkt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat , als ik het stekekrtje er in en er uit doen , horen ze dat wel.
Als ik het knopje aan/uit heen en weer blijf bewegen horen ze dat ook
huh kwamen er mensen op games.fok dan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 07:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FOK! doet dat wel goed. Er komen geen bezoekers meer door die enorme cookiewall, maar het is wel volgens de wet
Wat heb je daar aanquote:Op woensdag 23 januari 2019 08:56 schreef dud0r het volgende:
Ik heb teveel keuzes wat ik straks moet spelen. Morgen waarschijnlijk tetris ophalen. Vrijdag is het resi tijd en dan heb ik nog zoveel andere spellen liggen![]()
Kunnen dagen niet 48 uur worden zodat ik meer tijd heb?
Had ik al geprobeerd , maar geen effectquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
In de settings kan je testen of het werkt.
https://manuals.playstati(...)ngs/audiodevice.html
Bij mij deed een headset het niet en toen heb ik nooit een andere headset geprobeerd.
Slapen doe ik wel als ik dood ben. Ik moet m'n backlog weg werkenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat heb je daar aanDan is je jaar nog maar de helft en moet je alsnog slapenenzo
quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd , maar geen effect
Dat kan zeker, veel content kan je ook solo spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:02 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand of je the division kunt spelen zonder dat je pslus hebt?
Waarom een Arab account aangemaakt?quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Gisteren een Arab account aangemaakt op MW remastered te spelen. Dat spel verliest zijn charme niet. Geweldige game.
Omdat ik van Coolshop een Arabische code kreeg. Mailtje teruggestuurd dat ik hem terug wou sturen, maar dat kostte teveel werk waarna ik het aankoopbedrag terugkreeg en de game niet terug hoefde te sturen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom een Arab account aangemaakt?
Derde in Nederland achter Gamer en Insidegamer in de grote jaren. Nu ziet het landschap er heel anders uit helaas.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh kwamen er mensen op games.fok dan?
Nee en neequote:Op woensdag 23 januari 2019 10:02 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand of je the division kunt spelen zonder dat je pslus hebt?
En dezelfde vraag voor Fallout 76
Als het bagger is kan het nog wel leuk zijnquote:
twitter:xGTExDopey twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 14:55:59@bethesda If @Fallout 76 goes Free-to-Play, I want my money back. Straight up. 500 Atoms ain’t gonna cut it this time. As a diehard fan, there’d be no coming back to that slap in the face. reageer retweet
twitter:bethesda twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 19:13:39@xGTExDopey @Fallout There is no truth to this rumor. reageer retweet
quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:43 schreef HostiHawaii het volgende:
Zijn er hier mensen die PUBG/ BO4/ GTA5 spelen?
Ik kan wel wat afleiding gebruiken scheiding enzo
Dat zeggen ze nu na alle backlash. Als je alleen al kijkt hoe de game is gemaakt en ook die perkcards. Dat was gewoon in eerste instantie het idee bij Bethesda om dit free to play te maken met mtx. Maarja na alle gezuer bij andere games hebben ze dit maar gedaan, maar ik geloof Bethesda echt niet meer. Deze game gaat hoe dan ook een keer free to play worden met een hoop mtx.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:43 schreef Drankster het volgende:
twitter:xGTExDopey twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 14:55:59@bethesda If @Fallout 76 goes Free-to-Play, I want my money back. Straight up. 500 Atoms ain’t gonna cut it this time. As a diehard fan, there’d be no coming back to that slap in the face. reageer retweet
twitter:bethesda twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 19:13:39@xGTExDopey @Fallout There is no truth to this rumor. reageer retweet
Vrijbrief om volledig de pleuris in te gaan en alles wat los en vast zit te neuken... en jij gaat ps4 spelen?quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:43 schreef HostiHawaii het volgende:
Wat kut.....quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:43 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik vond het al schandaligquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:43 schreef Drankster het volgende:
Eerste kan niet, want kinderen. 2e, al gedaan man, zelfs met mijn ex.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vrijbrief om volledig de pleuris in te gaan en alles wat los en vast zit te neuken... en jij gaat ps4 spelen?
Damn dude, kusje op?
ik zou gewoon lekker pony packie vanavond pakken met wat halve klokkers.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eerste kan niet, want kinderen. 2e, al gedaan man, zelfs met mijn ex.
Dus nee, van jou hoef ik er geen kusje op.
Tegenwoordig wonen er wel negers dus niet schrikken hè?quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:33 schreef Drankster het volgende:
Waarschijnlijk komende zomer met m'n vriendin de Kingdom Come: Deliverence tour doen.
https://www.mapotic.com/kingdom-come-deliverance-tour-guide
Hebben beiden het spel gespeeld (ik zit er middenin) en we hebben nog geen plannen komende zomer. Tsjechië is zo fucking goedkoop he!
Ik zit met hetzelfde (luxe)probleem, maar zo slim als ik ben blijf ik games aanschaffen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:56 schreef dud0r het volgende:
Ik heb teveel keuzes wat ik straks moet spelen. Morgen waarschijnlijk tetris ophalen. Vrijdag is het resi tijd en dan heb ik nog zoveel andere spellen liggen![]()
Kunnen dagen niet 48 uur worden zodat ik meer tijd heb?
Not reallyquote:Op woensdag 23 januari 2019 17:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Tegenwoordig wonen er wel negers dus niet schrikken hè?
Iemand hier is zeer tevreden over The Division, waar je blijkbaar wel lang zoet mee kan zijn. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:43 schreef HostiHawaii het volgende:
Wat, ik zeg toch dat er tegenwoordig wél negers wonen? Pak anders nog een jonko ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Not really
Echt sad dat je hiermee doorgaat. Er waren in die tijd geen negers in bohemia. En zowel dan was het 1 op 1000. En de kans dat je die op het platteland tegenkomt is 1 op 100000 ofzo.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ben al een keer in Praag geweest, 1 neger gezien en die was met ons mee, denk dat het wel mee valt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
1 neger gezien en die was met ons mee
Personeel mee op reis, luxe hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ben al een keer in Praag geweest, 1 neger gezien en die was met ons mee, denk dat het wel mee valt.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Personeel mee op reis, luxe hoor.
Niks mis met racismequote:Op woensdag 23 januari 2019 19:44 schreef Friday12 het volgende:
Gesprek gaat zeker de goede kant op hier
Dankzij jou wonen er nu negers in Praag en is Kingdom come niet meer historisch acuraat en racistischquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ben al een keer in Praag geweest, 1 neger gezien en die was met ons mee, denk dat het wel mee valt.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Daar gaan we jongens.
De ps4 is aan het formateren. Vaarwel vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:39 schreef KennyPowers het volgende:
Rate my teamOooooooo de nostalgie!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste was de uiteindelijke digivolve van die starter met die angstige gozer toch? En die andere van kari![]()
Eerste ja, die tweede is de evo van Angemon. Kari had Angewomonquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oooooooo de nostalgie!!!
Die eerste was de uiteindelijke digivolve van die starter met die angstige gozer toch? En die andere van kari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angewomon komt wel in mijn waifu teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
microtransactionsquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:52 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Wat is MTX nou weer voor verzonnen afkorting?
kusjedoeiquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Daar gaan we jongens.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:39 schreef KennyPowers het volgende:
Rate my teamnoobs 3/3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:
Actions?quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:19 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]Dat is dan ook een term die sinds vorige maand is begonnen ofzo. Waar moet die X voor staan?
Exquote:Op woensdag 23 januari 2019 21:19 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]Dat is dan ook een term die sinds vorige maand is begonnen ofzo. Waar moet die X voor staan?
ah, je gaat voor de pro?quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Daar gaan we jongens.
Ja!!morgen de oude dus verkopen, zodat ik dat niet op release dag hoef te doenquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je had die special edition gekocht toch?
Mtx zit soms ook in een potje als tabletjes (medicijn).quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:23 schreef Jimbo het volgende:
MTX zit toch in je pc?Of was dat (M)ATX
'Newer Dawn' was het eerste wat ik zag staan. Ik dacht gelijk aan het tweede deel van Horizon: ZDquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:17 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Lol
Volgende week meer informatie over Rage 2.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Jimbo het volgende:
Over minder dan 24uur zitten we allemaal massaal aan de RE2make
Volgend jaar rond deze tijd denk ik. Ben behoorlijk hyped, maar zit vuistdiep in Zelda.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Jimbo het volgende:
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Jimbo het volgende:
geilquote:
Heujquote:
Hier nog eentje.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Jimbo het volgende:
Ja precies, vind het geen 69 eur waard zoals ze in de PS Store vragen (ondanks dat je dan wel vannacht al los kanquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:15 schreef thedeedster het volgende:
snelle prijsdalingen van games wacht ik meestal een paar maanden, maar 44 euries voor dit spel is geen geld.
zonde, die game is zonder i wisselen overal al rond de 40 - 45quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik maak wederom gebruik van de GM inruilactie, morgen zit ik ook aan de Resi 2.
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Jimbo het volgende:
Nee jij gaat games spelen zoals die vr game zekerquote:
iddquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonde, die game is zonder i wisselen overal al rond de 40 - 45
Astrobot & AC Odyssey nu jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee jij gaat games spelen zoals die vr game zeker
Maakt niet uit, die games zijn samen tweedehands ook zo’n 25 euro waard dus dat komt dan weer mooi uit. (Battle chasers nightwar & FFX / X-II, samen nog geen 30 euro voor betaald).quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonde, die game is zonder i wisselen overal al rond de 40 - 45
rot op, wij horen het niet met elkaar eens te zijnquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rot op, wij horen het niet met elkaar eens te zijn![]()
wat is deze
allemaal fanboisquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:27 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
KH3 krijgt ook goeien cijfers zeg.
bees!quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
allemaal fanbois
niemand die dat verhaal snapt
We zij het wel over meer eensquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rot op, wij horen het niet met elkaar eens te zijn![]()
wat is deze
Jimbo = MMarsu CONFIRMED.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We zij het wel over meer eens
diablo 3 is baas
rocket league is dol
Bloodborne is geilheid
Fuck je hebt me ontdekt, zeg maar dag tegen mn kloonquote:
2 mensen hebben hem al geplat.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
2 mensen hebben hem al geplat.
https://psnprofiles.com/t(...)-raccoon-city-native
Zo even langs de Media Markt fietsen, checken of ie al ligt zo niet, dan vragen of de steelbook beperkte oplage is anders nog een pre order knallen de avond van te voren.
Maar jij speelt alleen spellen die je niet uit kan spelenquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wil RE2 wel hebben maar eerst ff wat uitspelen nog
echt welquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar jij speelt alleen spellen die je niet uit kan spelen
Succes nog even dan maarquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt wel
Metro last light ben ik nu mee bezig en daarna AC odyssey afmaken.
Doe je ook die trophies voor last light?quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt wel
Metro last light ben ik nu mee bezig en daarna AC odyssey afmaken.
nahquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:35 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Doe je ook die trophies voor last light?
Zit nog erg te twijfelen over anthemquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Succes nog even dan maar
Kan je daarna aan anthem doorgaan
Okay snap ik. Maar ik had zelf een tering hekel om die trophy (en dus het echte einde te unlocken ofzo) te unlocken van die eerste Metro; dat je dan van die “charisma points” moet checken.quote:
Jammer dat die steel alleen bij de MM te koop is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:00 schreef DKUp het volgende:
“Bestelling is verzonden.”
Hopelijk krijg ik nog wel het afhaalbewijs van Resident Evil 2 Steelbook-editie morgenvroeg.
Steelbook-editie is nu uitverkocht bij de Mediamarkt.
Ik keek voor ik begon nog even het einde van 2033 en toen zag ik ook dat goede einde. Wist niet eens dat het bestondquote:Op donderdag 24 januari 2019 19:40 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Okay snap ik. Maar ik had zelf een tering hekel om die trophy (en dus het echte einde te unlocken ofzo) te unlocken van die eerste Metro; dat je dan van die “charisma points” moet checken.
Schijnt bij Last Light nog erger te wezen. Misschien moet ik zelf ook maar dat negeren en dat einde maar op youtube checken. Want ipv echt spelen ben ik constant op de hoede om dingen overnieuw te doen
quote:After floundering in 2017, virtual reality hardware actually outperformed optimistic sales expectations in 2018, SuperData Research said today, with annual VR revenues reaching $3.6 billion — higher than the Nielsen-owned firm’s late 2018 forecast of $3.3 billion. That’s a 30 percent year over year increase in revenues, a particularly noteworthy improvement given holiday price drops on some of the leading VR devices.
According to SuperData’s Q4 2018 XR market report, Sony’s PlayStation VR became the market leader during the holiday quarter, selling 700,000 units — the largest number of headsets sold across any category. By contrast, the standalone Oculus Go sold 555,000 units, with the PC-tethered Oculus Rift and HTC Vive selling 160,000 and 130,000 headsets, respectively.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:00 schreef DKUp het volgende:
“Bestelling is verzonden.”
Hopelijk krijg ik nog wel het afhaalbewijs van Resident Evil 2 Steelbook-editie morgenvroeg.
Steelbook-editie is nu uitverkocht bij de Mediamarkt.
Ethan Winters: “She’s back!”quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:12 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.mediamarkt.nl(...)1441745%7C%7Cp%7C%7C
Nog altijd slechts 2% van wat Kinect deed.quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
PSVR
https://venturebeat.com/2(...)t-will-be-2019s-hit/
[..]
Boeiend. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog altijd slechts 2% van wat Kinect deed.
ja kinect kwam voor een tijd bij je consolequote:Op donderdag 24 januari 2019 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog altijd slechts 2% van wat Kinect deed.
Zaterdag een game releasen lekker man.quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kh3 release vervroegd naar de 26e
quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:53 schreef dud0r het volgende:
Morgen resi spelen.![]()
Had Nog VVV bonnen. Dus voor ¤15 erbij kan ik morgen aan de slag.
Datum is ook aangepast bij mijn order. Lekker de hele zondag spelen en alleen pauze nemen voor de 'klassieker'. Dat wordt een lekkere zondagquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zaterdag een game releasen lekker man.
In Japan mogen Dragon Quest games alleen op zaterdag gereleased worden zodat iedereen de kans heeft om hem day one te spelen, het is bijna een nationale feestdag.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, en ik had een order bij bol maar tien dus geannuleerd ivm die playstation poquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon een world of twee per dag doenquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja, en ik had een order bij bol maar tien dus geannuleerd ivm die playstation po![]()
Voor niks straks die week vrij
Hij neemt een week vrij voor dit spel en jij denkt dat hij rustig aan gaat doen? :pquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gewoon een world of twee per dag doen
Doe ik wel altijd als het een goed spel isquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij neemt een week vrij voor dit spel en jij denkt dat hij rustig aan gaat doen? :p
Ik wil het wel rustig aan doen, en écht genieten. De telefoon gaat ook gewoon uitquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Doe ik wel altijd als het een goed spel is
Over een uurtje toch pas?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:00 schreef Jimbo het volgende:
GAM / Resident Evil 2 Remake - We are live!
Re2 mag aanVeel plezier aan de pre-loaders alvast
Ligt eraan waar je hem gekocht heb en op welke console geloof ikquote:
Steam was over een uurquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je hem gekocht heb en op welke console geloof ik
Ik vind het iig nu tijd ervoor
heb jij m uiteindelijk op steam gekocht? 33 eur is wel een chille prijs manquote:
Nah ik wacht wel tot morgen kan ik Last Light nog ff afmakenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb jij m uiteindelijk op steam gekocht? 33 eur is wel een chille prijs man
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah ik wacht wel tot morgen kan ik Last Light nog ff afmaken
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zit het met een dilemma, t meissie wil graag deze game meekijken, maar dat betekend indirect dat ik heel weinig kan spelen (alleen als ze thuis is)
Misschien dat ik de game dan toch maar 2x haal, 1x op de pc om echt chill te spelen en 1x ps4 zodat ze mee kan kijken
Dus eerst geven ze maar een select aantal sites een reviewcopy (zogenaamd bang voor leaks), gaan de rest van de sites het maandag geven en geven de game al de zaterdag ervoor uit. Incoming teleurstellingquote:Op donderdag 24 januari 2019 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kh3 release vervroegd naar de 26e
Gemiddeld een 8,9 tot nu toe. De 17 grootste sites iig. Dus relatief positiefquote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus eerst geven ze maar een select aantal sites een reviewcopy (zogenaamd bang voor leaks), gaan de rest van de sites het maandag geven en geven de game al de zaterdag ervoor uit. Incoming teleurstelling
Hitman Enhanced Collection gaat ook lekker trouwens, bij opstarten Blood Money kan 'ie geen verbinding krijgen met de servers, game start daardoor helemaal niet. Absolution ging wel goed, althans de tutorialmissie, draait ook echt supersmooth. Alleen vervolgens moet 'ie de tweede missie "downloaden"(?) waarbij hij na 2 uur downloaden op 45% zitquote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus eerst geven ze maar een select aantal sites een reviewcopy (zogenaamd bang voor leaks), gaan de rest van de sites het maandag geven en geven de game al de zaterdag ervoor uit. Incoming teleurstelling
Lineaire*quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:31 schreef MMaRsu het volgende:
Absolution is een ruk hitman game
liniaire schijt
Valt wel mee man, ben je nou een gaymer of niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:59 schreef Friday12 het volgende:
Wat wel kut is van de Metro games is om de true ending te krijgen... het zou makkelijker moeten kunnen
Haha, ja dumpen op de markt met super lage prijzen en dan marktleider wordenquote:Op donderdag 24 januari 2019 19:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
PSVR
https://venturebeat.com/2(...)t-will-be-2019s-hit/
[..]
budgetbak titelquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
Morgen K I N G D O M H E A R T S I I I
Maar waarom? Voor het verhaalhoef je het niet te doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
Voor de gameplay ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar waarom? Voor het verhaalhoef je het niet te doen.
Kingdom Hearts is echt mijn favoriete franchise of all time. Ik heb hier ZOVEEL zin in.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar waarom? Voor het verhaalhoef je het niet te doen.
Je bent lang niet geweest hier pik, hoe is het leven?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kingdom Hearts is echt mijn favoriete franchise of all time. Ik heb hier ZOVEEL zin in.
Dus ja, wel voor het verhaal maar het is ook een mix tussen toffe gameplay, gave FF/Disney synergie, stukje nostalgie en goeie graphics.
Kingdom Hearts games zitten steengoed in elkaar. Het verhaal is inderdaad een clusterfuck maar ik volg deze serie al 15 jaar, dus ik weet wel hoe het in elkaar zit.
Matig, maar straks kan ik weer lekker mijn kop in het zand steken met een nieuwe game.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je bent lang niet geweest hier pik, hoe is het leven?
Ik zou voor straf ze even bellen.... niet dat ze opnemenquote:
Tardisquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Matig, maar straks kan ik weer lekker mijn kop in het zand steken met een nieuwe game.
Met jou?
Ah jammer om te horen, hopelijk fixt een week flink gamen ff de wirwar in je kop.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Matig, maar straks kan ik weer lekker mijn kop in het zand steken met een nieuwe game.
Met jou?
Die van mij komt tussen 1100 en 1500. Niet dat ik dan al kan spelen dat zal pas rond 2000 worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:36 schreef Jimbo het volgende:
Het is dat ik zo lui ben
Wou eigenlijk de grote wisseltruuk doen door de game zo in de winkel te halen en dan later terug te brengen zodat ik nu al kan spelen, maar heb écht geen zin om op te staan
Nu moet ik maar verveeld op DHL wachten, die ooit nog eens komt
(Op vrijdag 25 januari tussen 14:00 uur en 18:00 uur)![]()
Ja komt wel goed, wat persoonlijk geneuzel, maar niets onoverkomelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah jammer om te horen, hopelijk fixt een week flink gamen ff de wirwar in je kop.
Hier wel ok, drukke maanden gehad en nu elke dag verveeld voor de pc zitten.Hoop binnenkort met een nieuw project te beginnen
Ruilen? Dan heb ik ff wat te doenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij komt tussen 1100 en 1500. Niet dat ik dan al kan spelen dat zal pas rond 2000 worden.
Ik heb eigenlijk pas recent God of War gedownload, wat een vette game is datquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ruilen? Dan heb ik ff wat te doen
Ken je dat, dat je dan een game opstart en binnen 5 min al zo iets hebt van 'meh, eigenlijk geen zin an'.. Dat heb ik nu al de hele week
Ik wil gewoon RE2
Daar is viva.nl toch voor?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tijd voor een KH safespace topic
Oei, zou dan wel even een samenvatting kijken van het verhaal tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:43 schreef linebear het volgende:
Nog nooit een KH game gespeeld. Ben zeer benieuwd
Ik heb de hele week nog niet gegamed.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ruilen? Dan heb ik ff wat te doen
Ken je dat, dat je dan een game opstart en binnen 5 min al zo iets hebt van 'meh, eigenlijk geen zin an'.. Dat heb ik nu al de hele week
Ik wil gewoon RE2
Er staat vast nog wel een mooie in dit topic of de vorige.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, zou dan wel even een samenvatting kijken van het verhaal tot nu toe.
Ah wie weet doet dat lekker gamen je wel goed. Ontspanning is altijd belangrijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, wat persoonlijk geneuzel, maar niets onoverkomelijk.
Dient er al iets nieuws aan?
Sowieso die gamequote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk pas recent God of War gedownload, wat een vette game is dat
Een week niet aan je joystick zitten is goed voor de relatiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog niet gegamed.
Gewoon geen tijd voor gehad. Niet het idee dat de relatie ineens beter geworden isquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso die game
[..]
Een week niet aan je joystick zitten is goed voor de relatie
MediaMarkt Den Haag is altijd een drama bij mij geweest met pre-orders. De volgende keer laat ik het wel leveren in Rijswijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bericht ontvangen om 05:10 vanmorgen dat ie verzonden is.
Dat hele den haag moeten we gewoon eens afstotenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
MediaMarkt Den Haag is altijd een drama bij mij geweest met pre-orders. De volgende keer laat ik het wel leveren in Rijswijk.
Vanmiddag of morgen ga ik wel langs.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat hele den haag moeten we gewoon eens afstoten
wel gevonden dit keer?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:57 schreef Friday12 het volgende:
Mijn pakket is weer eens bezorgd zonder dat er is aangebeld
Lastig hoor zo'n knopje indrukken
O, komt die uit ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
Wat voor game is dat ? Iets met hartenjagen ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, komt die uit ja?
Niks van gehoord.
soort 3d patiencequote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat voor game is dat ? Iets met hartenjagen ofzo
Klap er spacy PSVR graphics tegenaan en t verkoopt overal uit a la Tetrisquote:
Hier zijn ze ook nog niet geweest... maar dhl is altijd gigantisch laat hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:22 schreef dud0r het volgende:
Klote DHL is zeker eerst naar Jimbo toe om daar mijn game te brengen en dan krijg ik vanavond die van Jimbo pas.
jaquote:
Vond je RE2 tof op de PSX? Dan ja zekerquote:
Schande, shame on you!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb nog nooit een Resident Evil gespeeld
dude re7 is echt een mustplay, en nu in de zelfde engine deze remake, ziet er goed uit en t speelt heel chill wegquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
quote:
Dat is 5.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb weleens een RE gespeeld waarin je met een partner naar Afrika ging om daar zwarte zombies af te knallen. Kan dat?
Ik eentje, die met al die handen op de voorkant (geen idee welke dat het was).quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
was ook geen goede gamequote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:42 schreef Jimbo het volgende:
je had ook een deel (6) waar t lijkt of iemand een zebra pijpt
Da's een giraffequote:
Ik heb geen ide hoe laat ze hier komen. Als ik de keus heb gaat het natuurlijk niet via DHL.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook nog niet geweest... maar dhl is altijd gigantisch laat hier.
Ga in ieder geval om 1700 mn pakketten pas wegbrengen als ze nog niet geweest zijn, dan kan ik in ieder geval de game nog halen bij intertoys als het moet
godver verneuk ik even mn eigen grap zegquote:
dhl <3quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen ide hoe laat ze hier komen. Als ik de keus heb gaat het natuurlijk niet via DHL.
De laatste keer dat ik bij DHL iets had besteld waren ze gewoon niet eens langs gekomenquote:
Wat was er vreemd aan een heel dorp met afrikanen geinfecteerd door een mutanten virus wat ze langzaam in zombies achtige wezens veranderd? Heel normaal tochquote:
Er woonden toen nog geen Afrikanen in Afrika, historisch niet correct.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat was er vreemd aan een heel dorp met afrikanen geinfecteerd door een mutanten virus wat ze langzaam in zombies achtige wezens veranderd? Heel normaal toch
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Er woonden toen nog geen Afrikanen in Afrika, historisch niet correct.
Oh ja. Vet funny manquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij DHL iets had besteld waren ze gewoon niet eens langs gekomen
Dus ik die toko bellen (heb nummer nog van de baas daar) dat ik mijn shit vandaag wilde hebben want er zaten verse producten in.
Had niet gezien dat het met DHL kwam
Wat waren het dan? Mochten we het toen nog negers noemen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Kan jij niet wat fashionreps naar binnenwerken dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is ook echt het enige pluspunt die ik ooit heb gehad van het werken bij DHL
Stuur 'm even door dan!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:32 schreef Jimbo het volgende:
Het harde werken van vandaag is beloond
Kwam net thuis van het afgeven van de pakketten, staat DHL voor de deur
Zin an!
ik denk niet dat wij de zelfde bezorger hebbenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk niet dat wij de zelfde bezorger hebben
nahquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan jij niet wat fashionreps naar binnenwerken dan?Dan zie ik een gouden business mogelijkheid haha
jij begint er elke x weer overquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
jij begint er elke x weer overwie is dan de huilie man
met je neger gehuil
haha je bent geen mod meerquote:
je kon toch pas na 2100 spelen tochquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:12 schreef dud0r het volgende:
Mijn resi is nog steeds niet binnen !
DHL verpest mijn avond!
20.00 maar ik verwacht niet dat ze nog komen.quote:
anders ga je voor de zekerheid ff langs de winkelsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
20.00 maar ik verwacht niet dat ze nog komen.
Geen idee, zit weer geen tracking bij, alleen een mail gehad waarin staat dat ze vandaag tussen 1100 en 1500 zouden komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
anders ga je voor de zekerheid ff langs de winkels
is de bezorger wel an onderweg enzo?
Vet grappig man! Echt het toppunt van humor!quote:
Sorry to hear capquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee, zit weer geen tracking bij, alleen een mail gehad waarin staat dat ze vandaag tussen 1100 en 1500 zouden komen.
Nee ik weiger geld neer te leggen om dan morgen weer een exemplaar in te moeten ruilen
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vet grappig man! Echt het toppunt van humor!
Nee hoor. Ik vind het gewoon een domme grap. In Kingdom Come geen negers, daarom is het geen game voor poezenvanger. Hij houdt niet van racisme namelijk. Maar icm met RE5 is het grappig want er zitten wel negers in? Haha vet grappig iddquote:
Ik voel je steun broer.quote:
Je speelt zeker op normal ipv hardcore waar je ink ribbons moet gebruikenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, RE2 uitgespeeld met die chick. Best makkelijke game. Nu doorspelen met die gozer en dan tijd voor Kingdom Hearts
Ja lang geleden op de psx!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft niemand hier nog re2 gespeeld dan?
ga wegquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, RE2 uitgespeeld met die chick. Best makkelijke game. Nu doorspelen met die gozer en dan tijd voor Kingdom Hearts
Eerder zo:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kan geloven dat MMaRsU echt zo achter zijn scherm zit
Omdat Scee nooit meedoet aan dat soort leuke acties ( kortingsbonnen, 2 for 1 etc )quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom krijgen mensen in de USA een mail met gespeelde uren én 3 gratis thema's en pissen wij als Europeanen alwéér naast de pot?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zat gewoon in de trein terug naar huis. Ga je mij nou belachelijk maken terwijl jij degene bent die loopt te janken dat er geen negers in Kingdom Come Deliverance zitten.
Echt hoe fucking sad kan je zijn zeg. En dan ook nog doen alsof ik triggered ben ofzo. Vind het gewoon een zielige zeik opmerking. Dat jij er niet tegenkan dat er geen negers in KCD zitten geeft je niet het recht om mij belachelijk te maken omdat ik het wel normaal vind.
Ja joh ga er vooral niet inhoudelijk op inquote:
later nikkertjequote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Yasss, ik kan eindelijk mijn Resi 2 spelen, kusjekroel voor MMaRsu, later negers!
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Yasss, ik kan eindelijk mijn Resi 2 spelen, kusjekroel voor MMaRsu, later negers!
quote:
Anthem?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:14 schreef Friday12 het volgende:
We're sorry, but EA servers reached max capacity. Please try again later.................................
Wat een kutmongolen ook
Niet eens een queue nee probeer later maar
was in de alpha ook iddquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:17 schreef Friday12 het volgende:
En zo te zien ben ik niet de enige die het dom vind dat er geen queue is
Dit word de release ook gewoon ik zeg het je nu.
edit: geen een streamer zit erin volgens mij zijn de servers gewoon down
Ik wacht ook nog steeds op mijn gratis PSN-tegoed afhankelijk van mijn behaalde aantal platinum trophiesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom krijgen mensen in de USA een mail met gespeelde uren én 3 gratis thema's en pissen wij als Europeanen alwéér naast de pot?
thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh, en veel plezier iedereen met RE2
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh, en veel plezier iedereen met RE2
hij komt nog welquote:
Ja morgen waarschijnlijk wanneer ik er geen tijd voor heb.quote:
nah, straks, als je thuis bentquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja morgen waarschijnlijk wanneer ik er geen tijd voor heb.
Ik heb thuis gewerkt vandaag. Ik ben de deur niet uitgeweest.quote:
stiekem voor re2 hequote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb thuis gewerkt vandaag. Ik ben de deur niet uitgeweest.
Klein beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |