Daar kan een verzekeraar natuurlijk niets mee. Heb je een diagnose laten stellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef Schuifpui het volgende:
een behoorlijk pijnlijke poot, waar vooralsnog geen enkele verbetering in zit,
Dat kan toch alsnog? Ik zie het probleem niet. De tegenpartij is aansprakelijk gesteld, niet meer, niet minder. Het is niet dat je dan ook al gelijk je administratie moet overleggen, dat komt allemaal nog wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:46 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik had het beter gevonden als ze mij zouden informeren dat ik niet bij hen moet zijn en dat ik die vrouw dan wel haar verzekering aansprakelijk zou moeten stellen. Dan had ik de brief en berekening op mijn eigen manier kunnen maken. Nu staat er nergens een duidelijk bedrag waarvoor ik ze aansprakelijk stel bijvoorbeeld.
Dan neem je contact op met een letselschadeadvocaat, deze hebben vaak vrijblijvende gesprekken en no cure no pay.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Maar nu is dus waarschijnlijk niet het punt dat de vrouw moeilijk gaat doen, maar dat de verzekeringsmaatschappij minder uit zou willen betalen dan dat ik redelijk vind. Waarom zouden zij immers meer betalen dan nodig. Zij zijn met een juridisch team tegen een individu.
De fiets en broek zullen ze wel vergoeding. Wie aansprakelijk is, is helemaal duidelijk en deze schade is makkelijk aan te tonen. Maar de rest? Zit nu al een week lang met een behoorlijk pijnlijke poot, waar vooralsnog geen enkele verbetering in zit, eerder het tegenovergestelde. Daarnaast al het gedoe, gemiste werkuren, etc.
Dat weet ik. Ben nog niet langs een arts geweest. Heb me voorgenomen om vrijdag langs de huisarts te gaan als het blijft verergeren. De eerste twee dagen had ik nauwelijks last, dus vandaar dat ik niet langs ben gegaan. Het was vooral lastig dat het 3 dagen lang niet wilde stoppen met bloeden. Nu is het wel gestopt en ziet het er op het oog weer beter uit, maar de pijn neemt alleen maar toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar kan een verzekeraar natuurlijk niets mee. Heb je een diagnose laten stellen?
Ok. Misschien maak ik me te druk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat kan toch alsnog? Ik zie het probleem niet. De tegenpartij is aansprakelijk gesteld, niet meer, niet minder. Het is niet dat je dan ook al gelijk je administratie moet overleggen, dat komt allemaal nog wel.
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:55 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ok. Misschien maak ik me te druk.
Zoals je zelf aangeeft ben je voor deze situatie niet verzekerd dus alles wat deze maatschappij voor je doet/heeft gedaan is stukje klantvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik vind het maar niets.
En ik vind het eigenlijk ook maar niets dat mijn verzekering het nu zonder duidelijk brief en duidelijk overzicht bij haar verzekering heeft neergelegd en nu de handen er vanaf trekt.
Natuurlijk, want daarom heeft zij een auto verzekering.quote:Ze kon geen Nederlands en Engels was ook niet dendert, dus ik verwacht dat ze het gewoon via de verzekering gaat laten lopen.
Ze zou ook kunnen kiezen om dit zelf te vergoeden om een premieverhoging te voorkomen. Maar gezien de moeizame communicatie ivm taalproblemen en het feit dat ze niet hier vandaan komt en niets van verzekeringen wist, lijkt me het onwaarschijnlijk dat ze daar voor kiest.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:25 schreef allegoedenickszijnop het volgende:
[..]
Zoals je zelf aangeeft ben je voor deze situatie niet verzekerd dus alles wat deze maatschappij voor je doet/heeft gedaan is stukje klantvriendelijkheid.
[..]
Natuurlijk, want daarom heeft zij een auto verzekering.
Eerste zin vind ik dan wel weer komisch, maar goed.
Ik was niet dood aan het bloeden of zo. Gewoon paar keer per dag nieuw verband er omheen om door lekken te voorkomen. Voorlopig kan ik gewoon functioneren en is de pijn wel te doen. Het enige waarin ik me moet aanpassen is m'n been omhoog houden bij lange tijd zitten en maar even niet sporten. Lijkt me geen levensbedreigende situatie waar een arts voor nodig is. Heb ook geen zin om weer een dagdeel vrij te moeten nemen.quote:Maar goed, zoals al gezegd, je maakt je veel te druk om de materiële schade, daar gaat haar verzekeraar echt niet moeilijk over doen, aangezien het bedrag voor hen niets voorstelt. Eventuele immateriële schade moet je wel z.s.m. achteraan, dus naar de huisarts en laten nakijken. Sowieso al bizar dat je 3 dagen blijft rondlopen met een wond die blijft bloeden.
Ik snap dat zij ook niet op juridische procedures zitten te wachten, maar ze zouden zich er natuurlijk in eerste instantie makkelijk vanaf kunnen proberen te maken. Dat zou ik doen als ik verzekeraar was. Als degene die schade claimt vervolgens moeilijk gaat doen, dan zou ik als verzekering wat toegeven om die procedures te voorkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 06:29 schreef Waterdrinker het volgende:
De meeste verzekeraars zijn gewoon netjes met wat ze uitbetalen. Zij zijn immers ook niet gebaat bij het opstarten van een juridische procedure en hebben er veel meer aan om het gewoon direct goed af te handelen. Zeker wanneer het belang zoals hier ook weer niet zo groot is.
Het klinkt zo zwaar. Dat je zoiets doet als je in een ziekenhuis belandt, weken niet kan lopen of blijvend letsel hebt, dan snap ik het. Maar mijn geval lijkt me daar wel weer erg licht voor.quote:Je kunt overwegen een letselschade advocaat in te schakelen, zoals hiervoor ook al door iemand gezegd. Dat hoeft jou letterlijk niets te kosten (ze kunnen hun kosten verhalen op de verzekeraar) en zij zorgen er wel voor dat alles volgens de regels gaat.
In die weken had je ook een advocaat kunnen inschakelen. Doe dat nou, wij kunnen je niet verder helpen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:47 schreef Schuifpui het volgende:
Heel leuk zo'n verzekering aansprakelijk stellen, maar reageren doen ze niet.
Al twee-en-halve week geen reactie. Volgens de site zouden ze binnen 2 dagen reageren. Ik heb al meerdere berichtjes geprobeerd. Ze hebben geen normaal telefoonnummer, alles moet online. Maar alleen klanten met inloggegevens kunnen iets doen. Ze hebben wel een noodnummer, die heb ik ook gebeld, maar daar konden ze me niet helpen, dat nummer is alleen voor klanten van hun auto weggesleept moet worden of mensen van wie het huis is afgebrand. Inshared.
En nu? Toch maar de vrouw zelf aansprakelijk stellen?
Inmiddels heb ik ook medische kosten. Wond geneest niet. Nu ruim drie weken is de plek alleen maar groter geworden.
We .... All .... Benefit ....quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:47 schreef Schuifpui het volgende:
Heel leuk zo'n verzekering aansprakelijk stellen, maar reageren doen ze niet.
Al twee-en-halve week geen reactie. Volgens de site zouden ze binnen 2 dagen reageren. Ik heb al meerdere berichtjes geprobeerd. Ze hebben geen normaal telefoonnummer, alles moet online. Maar alleen klanten met inloggegevens kunnen iets doen. Ze hebben wel een noodnummer, die heb ik ook gebeld, maar daar konden ze me niet helpen, dat nummer is alleen voor klanten van hun auto weggesleept moet worden of mensen van wie het huis is afgebrand. Inshared.
En nu? Toch maar de vrouw zelf aansprakelijk stellen?
Inmiddels heb ik ook medische kosten. Wond geneest niet. Nu ruim drie weken is de plek alleen maar groter geworden.
Dat was dus gedaan door mijn verzekeringstussenpersoon.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:57 schreef r_one het volgende:
[..]
We .... All .... Benefit ....
Je moet ook geen online 'berichtjes' sturen, je moet ze even aangetekend aanschrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |