https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Een hele minuut inkorten?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Dat moest bij Outlaw ook
Ik geniet me juist een ongeluk hier. Dat is heel goed voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor je bloeddruk zou het beter zijn als je dat eerste ging doen, maar dan kun je je weer niet focussen omdat je in je hoofd tig scenario's voorbij laat komen waardoor je bloeddruk alsnog omhoog gaat. Ik zou als ik jou was even anderhalve maand in een hutje op de hei gaan zitten, zonder mobiel.
Mwah. Tis speculatie van oa Raatgever waarvan een deel verderop in het artikel juist door de commissie wordt ontkend? Of wil je alle 'nieuws'linkjes gaan verzamelen in de OP? Want dan kon ie nog weleens lang worden de komende tijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:43 schreef iBenny het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)et-songfestival.html
Moet deze niet ook in de OP?
Eigenwijs is ook wijs......maar helemaal eens met jouw post!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
Ik stoor mij ontzettend aan die woorden "Zo'n artiest is wel wat makkelijker te kneden en te sturen". Net of Duncan geen eigen mening heeft en maar doet wat JS en zijn consorten willen. Deze jongen heeft meer ruggengraat (hoop ik) dan ze denken en is intelligent genoeg om zijn eigen koers te varen. En als ik iedere keer zou lezen "hij is nog gemakkelijk te kneden" nou dan zou ik juist tegen de draad in gaan. Maar ja ik ben nu eenmaal een eigenwijze 👵. Zo dit moest ik even kwijt
👍quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigenwijs is ook wijs......maar helemaal eens met jouw post!
Ik denk dat dat door de uitspraak van Jan Smit komt. Die had het over dance, dus dan zal het wel dance worden ook, aldus sommigen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar komt dat enorm hardnekkige 'dance track' idee eigenlijk vandaan?
Overal waar ik kijk (behalve hier natuurlijk) zie ik bijna alleen maar reacties als: "Rare keuze, ik zie hem nog geen dance track maken." of "Moet hij nou met een dance track komen, zie ik niet zo snel gebeuren."
Nu weet ik dat ik de laatste tijd iets te druk ben geweest om alles bij te houden, maar ik had niet het idee dat we dit jaar per se 100% voor dance zouden gaan.
Ja en dat werd versterkt door Shownieuws Koos die een paar dagen geleden zei 'We hebben een tip gekregen. Het nummer is gekozen, het wordt een dancetrack en ze gaan nu op zoek naar een zangeres'.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat door de uitspraak van Jan Smit komt. Die had het over dance, dus dan zal het wel dance worden ook, aldus sommigen.
Van Koos van Plateringen, die zei in Shownieuws dat hij een tip had gekregen dat er een dancenummer gekozen was en dat ze nu zochten naar een zangeres. Gisteravond was hij weer op Shownieuws om een reactie te geven op Duncan , ik heb gekeken of hij zijn ongelijk toe zou geven, maar hij heeft er niet meer over gesproken. Ook was hij niet zo enthousiast als anders. Dus hij voelde zich waarschijnlijk danig op zijn pik getrapt. ……. (woord dat ik niet mag gebruiken) voor mijn woordkeuzequote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overal waar ik kijk (behalve hier natuurlijk) zie ik bijna alleen maar reacties als: "Rare keuze, ik zie hem nog geen dance track maken." of "Moet hij nou met een dance track komen, zie ik niet zo snel gebeuren."
Nu weet ik dat ik de laatste tijd iets te druk ben geweest om alles bij te houden, maar ik had niet het idee dat we dit jaar per se 100% voor dance zouden gaan.
Arme Koos, ze hebben hem waarschijnlijk expres op het verkeerde been gezetquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat werd versterkt door Shownieuws Koos die een paar dagen geleden zei 'We hebben een tip gekregen. Het nummer is gekozen, het wordt een dancetrack en ze gaan nu op zoek naar een zangeres'.
Dat verdient Koos ook niet. Hij is een van de fijnere songfestivalkenners en weet ook echt waar hij het over heeft. Konden ze niet beter tegen Boulevard liegen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:22 schreef libranl het volgende:
[..]
Arme Koos, ze hebben hem waarschijnlijk expres op het verkeerde been gezet
Als het geen dance is kan het natuurlijk ook nog wel elektronisch zijn. Zou ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft ie wel een stem om een lied van een DJ te kunnen dragen
Maar het feit dat ie de jury wegblies met een eigen song betekent dat we dat scenario wel kunnen schrappen lijkt me
Dit inderdaad......Koos is echt songfestivalminded....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat verdient Koos ook niet. Hij is een van de fijnere songfestivalkenners en weet ook echt waar hij het over heeft. Konden ze niet beter tegen Boulevard liegen?
Ze wilden niet dat het al uit zou lekken voor 7 maart (is dus helaas wel gebeurd), dus ze hadden tegen iedereen gelogen. Dan kan Koos nog wel zo leuk zijn, maar de AVROTROS is hem niet verschuldigd om het hem al van tevoren te vertellen, en als hij rondvraagt naar hints dan is het alleen maar slim om wat hem een bliksemafleider toe te werpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat verdient Koos ook niet. Hij is een van de fijnere songfestivalkenners en weet ook echt waar hij het over heeft. Konden ze niet beter tegen Boulevard liegen?
Waarschijnlijk zat Koos net als Boulevard al op het juiste spoor, maar konden ze alleen Koos nog op een dwaalspoor brengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze wilden niet dat het al uit zou lekken voor 7 maart (is dus helaas wel gebeurd), dus ze hadden tegen iedereen gelogen. Dan kan Koos nog wel zo leuk zijn, maar de AVROTROS is hem niet verschuldigd om het hem al van tevoren te vertellen, en als hij rondvraagt naar hints dan is het alleen maar slim om wat hem een bliksemafleider toe te werpen.
Daar heb ik zelfs al een voorbeeld van gezien geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Op zich heeft ie wel een stem om een lied van een DJ te kunnen dragen
Maar het feit dat ie de jury wegblies met een eigen song betekent dat we dat scenario wel kunnen schrappen lijkt me
Kwam de tip van Eva S. soms?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat werd versterkt door Shownieuws Koos die een paar dagen geleden zei 'We hebben een tip gekregen. Het nummer is gekozen, het wordt een dancetrack en ze gaan nu op zoek naar een zangeres'.
En dan toch voor zessen thuis.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:59 schreef Dave het volgende:
Ja, ik ben weer thuis hoor, er stond maar 2200 km file.
Ja, en ik heb extra rustig aan gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan toch voor zessen thuis.
Reed jij voorop?
Dat hij zin heeft om met Boulevard wil praten nadat ze zijn bekendmaking hebben verpestquote:
Ik vind het ook denigrerend.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
Ik stoor mij ontzettend aan die woorden "Zo'n artiest is wel wat makkelijker te kneden en te sturen". Net of Duncan geen eigen mening heeft en maar doet wat JS en zijn consorten willen. Deze jongen heeft meer ruggengraat (hoop ik) dan ze denken en is intelligent genoeg om zijn eigen koers te varen. En als ik iedere keer zou lezen "hij is nog gemakkelijk te kneden" nou dan zou ik juist tegen de draad in gaan. Maar ja ik ben nu eenmaal een eigenwijze 👵. Zo dit moest ik even kwijt
Dit vind ik trouwens wel echt mooi gedaan en ik hou normaal niet van Nederlandstalig.quote:
Ja dat was zo'n goed liedje, ik had het op mijn FB account gezet, maar ja niet meer te zien. Ze lieten op 6Inside trouwens het begin van dat filmpje zien (een paar seconden maar), dus de omroepen hebben deze film nog wel maar leggen de link nog niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:31 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind het ook denigrerend.
En over dat delete filmpje, ik vond dat het beste liedje van hem. Dus komt goed
Hebben ze gewoon van zijn Instagram account gehaald. Heeft hij zojuist gepost.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hij zin heeft om met Boulevard wil praten nadat ze zijn bekendmaking hebben verpestWaylon zou ze hebben geboycot
![]()
Maar komt over als een sympathieke vent, die Duncan. Ik hoop dat hij binnenkort ook wat uitgebreider komt praten in een show of zo, al moet hij daar ook wel de tijd voor hebben (het zou nog niet bekend worden nu) en hij mag ook niets verklappen.
Ha! En dan heeft die Raatgever het over lekker kneedbaar..... dat was al onzin, maar met Ilse als manager is het helemaal ondenkbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:29 schreef summer52 het volgende:
Albert Verlinde net in 6Inside dat Ilse de Lange de manager van Duncan wordt, of was dit al bekend?
Leuke jongenquote:
dan valt er helemaal niets meer te knedenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ha! En dan heeft die Raatgever het over lekker kneedbaar..... dat was al onzin, maar met Ilse als manager is het helemaal ondenkbaar:’(
![]()
oh jeetje, iets gemakkelijks? ik heb een paar kippenpootjes gebakken, en had nog wat stoofpeertjes in de koelkast staan. Die er koud bijgedaan, geen zin om aardappelen te koken want ik heb wel wat beters te doen (hier kijken en alle zenders bekijken of er wat over het Songfestival wordt gezegd)quote:
Succesquote:
Ja daar hoopte ik ook op, ik dacht ze zitten vast wel ergens vandaag. Is bijna altijd wel als de artiest bekend wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hij zin heeft om met Boulevard wil praten nadat ze zijn bekendmaking hebben verpestWaylon zou ze hebben geboycot
![]()
Maar komt over als een sympathieke vent, die Duncan. Ik hoop dat hij binnenkort ook wat uitgebreider komt praten in een show of zo, al moet hij daar ook wel de tijd voor hebben (het zou nog niet bekend worden nu) en hij mag ook niets verklappen.
Is dat niet omdat Jan bij een shownieuws of oid een tijdje geleden had gezegd dat ze voor een dancenummer willen gaan dit jaar? Kan ook zijn dat ik nu van alles door elkaar haal hoor, maar staat mij wel iets van bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eens!!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef Kyran het volgende:
Wat is die Reetveger toch een vies, arrogant, achterlijk, kut mannetje zeg. Sorry, moest er even uit.
Echt, door die gast zou ik zelfs Jan, Maan en Davina verdedigen als keuze. Wat een ongelovelijk kwal die denkt dat hij alles weet, mag weten, moet weten en doet alsof hij namens heel veel Nederlanders praat. En dan ook nog eens doen alsof hij precies weet wat er in een commissie speelt en hoe hun gedachtegang is.
Val dood.
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:25 schreef Greys het volgende:
OMG wat flauw dit weer bij DWDD.
Een apart item puur over dat niemand hem kent.
Ja op zich wel creatief gedaan maar dat ge-wie kennen we nou wel. Snap helemaal dat ze hem dit hadden willen besparen iig door alles samen te presenteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Al vond ik het wel grappig ergens. Niet Wie is de Mol maar Wie is de MoorEn het ging al over tunnelvisie en jokers uitdelen
En die gast had ook zichzelf als optie ertussen gezet, en veel mensen hadden het niet eens door
Ik moest er wel om lachen! En dat liedje ervoor deed me denken aan Suus van Rona Nishliu. Dus dat ga ik nu weer luisterenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:25 schreef Greys het volgende:
OMG wat flauw dit weer bij DWDD.
Een apart item puur over dat niemand hem kent.
Bij een onbekendere persoon als inzending is het inderdaad slimmer om alles meteen te presenteren, zeker na jaren waarin we gevestigde namen hebben gestuurd. Maar goed, het was gewoon uitgelekt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op zich wel creatief gedaan maar dat ge-wie kennen we nou wel. Snap helemaal dat ze hem dit hadden willen besparen iig door alles samen te presenteren.
Eva Simons.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een onbekendere persoon als inzending is het inderdaad slimmer om alles meteen te presenteren, zeker na jaren waarin we gevestigde namen hebben gestuurd. Maar goed, het was gewoon uitgelekt.
Ik ben wel benieuwd wie nou eigenlijk het lek is geweest, maar we zullen het nooit weten.
Ik vond dat het beste liedje wat ik vond op you tube van deze zanger en ik merkte dat ik ook minder stoorde aan zijn kopstem.quote:
Die zullen ze niet op de hoogte hebben gebracht denk ikquote:
Iedereen loopt dat 'risico'.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:50 schreef ato het volgende:
En als België en Nederland het zelfde soort liedje hebben?
Het was iets te veel kopstem, in mijn ogen is het pas echt knap als je hoog kunt zingen met je borststem en en dat kan hij niet echt. Ook was het nogal repetitief. Maar het nummer had wel een bepaalde bedwelmende sfeer en leek ook vrij persoonlijk, waardoor hij het goed over kan brengen.quote:
Anouk, omdat zij hem ook had gepusht en niet wilde dat Ilse tijdens de presentatie een onverwachte glansrol ging spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een onbekendere persoon als inzending is het inderdaad slimmer om alles meteen te presenteren, zeker na jaren waarin we gevestigde namen hebben gestuurd. Maar goed, het was gewoon uitgelekt.
Ik ben wel benieuwd wie nou eigenlijk het lek is geweest, maar we zullen het nooit weten.
Maar Seemone heeft haar vader achter de pianoquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen loopt dat 'risico'.
Want als ie een pianoballad heeft en Seemone wint in Frankrijk.. Etc. Er zijn in elk ESF meerdere ballades, meerdere popnummers etc. Geeft niks. Gewoon zorgen dat je de beste bent.
#TEAMKOMTGOED![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eens!!
Maarreh.....lucht dit een beetje op zo??![]()
Jaquote:
Is het haar vader?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:01 schreef ato het volgende:
[..]
Maar Seemone heeft haar vader achter de piano
Ja, leuk grapje hequote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het haar vader?
Ik vroeg me dat nog af maar kon het nergens vinden. Waarom werd die man er dan verder niet bij betrokken live, zag ook heen omhelzing na afloop toen ze zo moest huilen etc. Daarom dacht ik van niet. Of betekent jedat het een grapje is?
Tis wel eentje met een hoop zuur in z'n stukken idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ik erger mij niet zo snel aan dit soort figuren, maar dit is toch echt een kwal eerste klas hoor
Nou.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zullen ze niet op de hoogte hebben gebracht denk ik
Het had ook een beetje iets etnisch/oosters vond ik, door die hoge uithalen. En een lied waar je of echt van houdt, of je irriteert je er mateloos aan. Mja, dat is misschien beter dan zo'n nummer waarvan de meesten het 'wel okay' vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het was iets te veel kopstem, in mijn ogen is het pas echt knap als je hoog kunt zingen met je borststem en en dat kan hij niet echt. Ook was het nogal repetitief. Maar het nummer had wel een bepaalde bedwelmende sfeer en leek ook vrij persoonlijk, waardoor hij het goed over kan brengen.
Dat laatste is vaak zo idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:17 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Het had ook een beetje iets etnisch/oosters vond ik, door die hoge uithalen. En een lied waar je of echt van houdt, of je irriteert je er mateloos aan. Mja, dat is misschien beter dan zo'n nummer waarvan de meesten het 'wel okay' vinden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:13 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nou.
Misschien werd Eva wel helemaal enthousiast omdat Koos zei dat het een dancenummer met zangeres werd. Waarop ze met de commissie belde:
Eva: Hi, jullie gaan dus toch voor mijn dancetrack. Cool.
Jan: Nou, Eva, eigenlijk was het...
Eva: Ik ben echt zo’n sicke zangeres, dat weet je.
Jan: Maar...
Eva: Het nummer is zo vet, ik heb de release op 25 januari gezet, maar dat is niet erg, hè?
Jan: Duncan Laurence gaat. Ilse gaat hem begeleiden en het wordt verrassend en zo goed. Dat van die dancetrack was gelogen, sorry.
Eva: Wie?
Jan: En ik ben creative director.
Eva: Wie is Duncan? (Googled ondertussen.) Oh, hij. Nee, ik ken hem nog steeds niet.
Jan: Volgend jaar mag jij, Eva. Dat weet je. Maar niks zeggen, hè, het moet geheim blijven tot 7 maart.
Eva: Maar ik heb het nummer al aangekondigd.
Jan: Tsja, jammer, Eva.
Eva: Maar ik heb songfestivaltweets geretweet! En op instagram heel mysterieus ‘ik ben benieuwd’ dumdumdum, gepost!
Jan: Volgend jaar, Eva.
Eva: MAAR, JAN....
Jan: Ik moet ophangen. Duncan aanwijzingen geven. Zo kneedbaar die man. Veel makkelijker dan Waylon. Oh, maar dat heb je niet van mij.
Eva: DIT KUN JE NIET MAKEN!
Jan: Dag.
(Jan hangt op).
Eva: KLOOTZ....hm...
(Scrolt door adresboek en zoekt naar Boulevard en Raatgever met een evil laugh).
En de rest is geschiedenis.
Ik vind het wel okayquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:17 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Het had ook een beetje iets etnisch/oosters vond ik, door die hoge uithalen. En een lied waar je of echt van houdt, of je irriteert je er mateloos aan. Mja, dat is misschien beter dan zo'n nummer waarvan de meesten het 'wel okay' vinden.
Ik vermoed dat het een Fok!ker is....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:39 schreef Em31 het volgende:
Wat toevallig dat iemand bij dat wiwi-artikel gisteren al zei dat hij/zij dacht dat dat verwijderde nummer het nummer zou kunnen zijn.
Nummer is pas vandaag verwijderd. Volgens mij had totdat het verwijderd werd juist niemand hier het idee dat dat z'n esf nummer zou kunnen zijn. Dus als gister iemand het op Wiwi riep..quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een Fok!ker is....
Heb je even...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef Driepink het volgende:
Hoeveel topics kunnen jullie over die knul vol lullen?
Over Waylon hadden we er uiteindelijk meer dan 90.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef Driepink het volgende:
quote:
Maar wel het speculatie topic vooraf?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
96 topics vorig jaar alleen al over de Nederlandse inzending.
Daar zitten dus níet de talloze live topics bij.
je bent zelf blauw!quote:
Ok Okquote:
Nee de reeks van 96 topics over Waylon begon toen met 'Waylon vertegenwoordigt Nederland'. Dus niet alle topics met 'wie sturen we', die zijn niet eens meegeteld bij de 96. Die hebben we nu wel in de reeks omdat halverwege een topic het ineens Duncan werd en de reeks dus doorging. Als het niet zo onverwacht was gekomen hadden we bij de officiële bekendmaking gestart.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar wel het speculatie topic vooraf?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok Ok![]()
Valsspeler met sjoelen!
ja ik durf die claim gewoon te maken![]()
Oké! Dus we moeten zo'n 110 topics uiteindelijk hebben om net zoveel te hebben als vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de reeks van 96 topics over Waylon begon toen met 'Waylon vertegenwoordigt Nederland'. Dus niet alle topics met 'wie sturen we', die zijn niet eens meegeteld bij de 96. Die hebben we nu wel in de reeks omdat halverwege een topic het ineens Duncan werd en de reeks dus doorging. Als het niet zo onverwacht was gekomen hadden we bij de officiële bekendmaking gestart.
We zijn nooit zo streng in ESF heur, dat was vast een grapje van die witte wollige.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:12 schreef Driepink het volgende:
Ah sc mag hier niet, dan kan ik jullie niet helpen![]()
Of jullie moeten mij morgen alles uit willen leggen.. dan ben je zo 50 topics verder
Zo jammer deze reactievideo's zonder lied eigenlijkquote:
Is een livestreamquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo jammer deze reactievideo's zonder lied eigenlijkBedoel tis wel leuk maar je hebt er nu zo weinig aan
![]()
Leg mij eens uit anders:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn nooit zo streng in ESF heur, dat was vast een grapje van die witte wollige.
Maar geen hele bladzijdes lang over sjoelen hier idd, das beetje lullig voor degenen die hier bijlezen over de kandidaat en nieuwtjes, sjoelen kan in de SC. Maar viel nu allemaal nog reuze mee!
In veeeeele jaren dat het NL publiek mocht stemmen haalden we niet eens de finale op het ESF. Vanaf het moment dat de commissie van AvroTros de deelnemer bepaalde en die het eigen lied lieten kiezen haalden we het ene na het andere goede resultaat, vanaf Anouk met Birds. Op Trijntje na altijd in de finale. Dus op zich werkte dat toch een stuk beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leg mij eens uit anders:
Wie bepaalt wie er gaat?
En moet zoiets niet publiekelijk gekozen worden?
Dus die heeft van de vier toch wel het meeste met het Songfestival.quote:Eén van Maas’ grote liefdes is het Eurovisie Songfestival. Als jongetje volgde hij het festival al nauwgezet, en schreef hij er artikelen over in een krantje voor zijn moeder. Later werd hij redacteur van edities van het Nationaal Songfestival (NOS) en programma’s die Paul de Leeuw over het festival maakte. Hij introduceerde het evenement als journalistiek fenomeen bij de Volkskrant, was twee jaar lid van de selectiecommissie, en van 2003 tot 2006 juryvoorzitter van de nationale voorronden. Sinds 2004 verzorgt hij, namens de NOS, het commentaar bij de halve finales en de finale van het Eurovisie Songfestival. In 2010 verzorgde hij -samen met radiopresentator Daniël Dekker- het commentaar namens de TROS, maar de omroep besloot vanwege een door Maas geplaatste tweet die samenwerking niet te continueren. In het seizoen 2011/2012 zat Maas, in opdracht van John de Mol en de TROS, toch weer in de selectiecommissie van het Nationale Songfestival'. Sinds 2014 verzorgt hij -samen met Jan Smit- opnieuw het commentaar bij het Eurovisie Songfestival.
Welkom in ESF.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef Driepink het volgende:
Maar van de keren dat Nederland gewonnen heeft waren die inzendingen toch ook elke keer gekozen door publiek? Ipv door commissie?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:26 schreef Greys het volgende:
Oh Driepink je vroeg ook nog wie het bepaalt. Sorry. Dat is dus die commissie die bestaat uit Jan Smit (ja echt...), Daniel Dekker (...), de directeur van AvroTros en Cornald Maas. Over Cornald het volgende:
[..]
Dus die heeft van de vier toch wel het meeste met het Songfestival.
Zo, nu weet je wat meer.
Dat hadden ze al bevestigdquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welkom in ESF.Wij lullen een eind af.
Geen idee. Dat is honderdtwintig jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar van de keren dat Nederland gewonnen heeft waren die inzendingen toch ook elke keer gekozen door publiek? Ipv door commissie?
Toen kwam dat dus ook al voor.quote:Anneke Grönloh deed in 1964 al mee aan het Nationaal Songfestival; ze was intern aangewezen
Teach-in - ding-a-dongquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is honderdtwintig jaar geleden ofzo.
De meeste gingen door een nationaal songfestival idd, volgens mij alleen de eerste niet, maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar van de keren dat Nederland gewonnen heeft waren die inzendingen toch ook elke keer gekozen door publiek? Ipv door commissie?
Ik bedoel dat ik niet wist of dat gestemd werd toen of intern gekozen.quote:
Misschien een stom idee, maar weg bij avrotros een idee? Of wilt niemand anders het doen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Elk jaar zijn er nog steeds mediafiguren die zitten te beklagen dat het Nederlandse publiek niet mee mag bepalen, want democratisch land en blablabla. Albert V vergeleek het gisteren nog met "Oostblokpraktijken"![]()
Alleen zijn er weinig artiesten te porren voor een nationale finale georganiseerd door AVROTROS waar de palinglucht en de Hilversummeningkjes overheersen. Zowel bekende artiesten als wat onbekende opkomende talenten zijn daar niet voor te porren. Waardoor het beter is om het achter de schermen te bepalen.
De artiesten die wel mee willen doen aan zoiets zijn van het kaliber Dries Roelvink, Tim Douwsma, Gebroeders Ko, etc. en dan heb je als publiek ook weinig te kiezen. Dan liever de huidige aanpak. Wel zie ik liever de bezem door die commissie, want Jan Smit en Daniël Dekker hebben daar niets te zoeken.
In de wiki van het nationaal songfestival staan onderin alle jaartallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet wist of dat gestemd werd toen of intern gekozen.Maar in 1964 werd er bv intern gekozen. En Lenny Kuhr werd op NSF gekozen. De rest zou ik moeten uitzoeken.
Dus geen stemmend publiek?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:41 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Die NSF's waren echter wel alleemaal jury-nsf's (behalve 1957)
Pas in 1960 zie ik dat er jury's gebruikt worden. Daarvoor stemde het publiek lees ik net.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:41 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Die NSF's waren echter wel alleemaal jury-nsf's (behalve 1957). Hoewel geen professionele jury's
Dat is zeker een idee (hoewel ze de afgelopen jaren best goed bezig zijn daar, dus weg hoeft van mij ook niet).quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien een stom idee, maar weg bij avrotros een idee? Of wilt niemand anders het doen?
m te beslissen wie er ging ging dus via een nsf met jury alle keren dat we wonnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pas in 1960 zie ik dat er jury's gebruikt worden. Daarvoor stemde het publiek lees ik net.
Wandelende encyclopedie jijquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker een idee (hoewel ze de afgelopen jaren best goed bezig zijn daar, dus weg hoeft van mij ook niet).
Punt is dat tussen 2005 en 2009 Nederland telkens de finale niet haalde en de NOS (die het toen nog deed) de stekker eruit trok. Het is dat de TROS (toen nog zonder AVRO) het wilde overnemen, anders had Nederland zich teruggetrokken uit het Songfestival, want inderdaad; geen enkele andere omroep wilde het hebben.
Toen kregen we in 2010 en 2011 dat de TROS vooral zichzelf wilde promoten met hun palingsound door Sieneke en de 3JS te sturen; de eerste was vooral erg door het beschamende NSF dat daaraan vooraf ging, de tweede vooral door de laconieke houding en "we zien het wel"-houding.
In 2013 heeft Anouk zich erdoorheen gedrukt en haalden we eindelijk eens de finale. Sindsdien weet ook de TROS (inmiddels met AVRO) dat ze zo niet verder konden. Nu is het niet ieder jaar raak, maar gemiddeld gezien is Nederland van de afgelopen 5 jaar een van de beste scorende ESF-landen.
Ben gewoon fanatiek als er nieuwe ESF'ers aanhakenquote:
Volgens Eurovision Artists waren in 1959 ook al jury'squote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pas in 1960 zie ik dat er jury's gebruikt worden. Daarvoor stemde het publiek lees ik net.
Ik zoek gewoon gezelligheidquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben gewoon fanatiek als er nieuwe ESF'ers aanhaken
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
m te beslissen wie er ging ging dus via een nsf met jury alle keren dat we wonnen?
Dat is het hier ook!quote:
Eenpersoons-NSF met Maanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Als het dan komende mei niet lukt zou het zomaar kunnen dat John de Mol er wellicht weer een NSF van gaat maken.....
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Eenpersoons-NSF met Maan
Dat zijn dan waarschijnlijk die "120 personen verdeeld over 12 gemeenten ".quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Volgens Eurovision Artists waren in 1959 ook al jury's
Ja, dat was de vorige keer ook zo'n succes met hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Als het dan komende mei niet lukt zou het zomaar kunnen dat John de Mol er wellicht weer een NSF van gaat maken.....
13 in een dozijn qua stem, maar wie weet. Hij schijnt een goede songwriter te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het hier ook!![]()
Wat vind je van Duncan?
Verschrikkelijk inderdaad......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat was de vorige keer ook zo'n succes met hem.
Precies dit. Commissie: goed idee. Maar waarom met een belegen radio-dj en een schlagerzanger?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
De artiesten die wel mee willen doen aan zoiets zijn van het kaliber Dries Roelvink, Tim Douwsma, Gebroeders Ko, etc. en dan heb je als publiek ook weinig te kiezen. Dan liever de huidige aanpak. Wel zie ik liever de bezem door die commissie, want Jan Smit en Daniël Dekker hebben daar niets te zoeken.
Mijn subtiele poging om het een beetje on-topic te trekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is in dit topic idd de belangrijkste vraag.
Gek genoeg is het Nederlandse publiek bij een ESF dan wel weer redelijk in staat om iets goeds te belonen of voor een winnaar te kiezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:45 schreef Greys het volgende:
Het gevaar van een NSF nu is idd wat Aoibhin ook al zegt, dat er een vaak bepaald slag artiesten aan mee gaat doen (de Raffaela's en Timmen idd) en dat het Nederlands publiek nogal geneigd is te stemmen op mensen die ze leuk vinden ipv echt te luisteren naar of een lied goed is.
EN DAT ER IN NEDERLAND TYPES ALS TATJANA EN RENÉ FROGER IN DE VAKJURY ZITTEN. Want die weten zo goed wat scoort op een songfestival...![]()
![]()
Likeable-factor is aanwezig. Check.quote:
Ik had gehoopt hier te lezen dat ie vanavond ergens zou aanschuiven. Maar dat zal wel vanaf 7 maart zijn dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij binnenkort ook wat uitgebreider komt praten in een show of zo, al moet hij daar ook wel de tijd voor hebben (het zou nog niet bekend worden nu) en hij mag ook niets verklappen.
Goed nieuws. Dame met veel ervaring in de muziek en weet hoe enorm belangrijk is dat alles klopt op het podium!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:29 schreef summer52 het volgende:
Albert Verlinde net in 6Inside dat Ilse de Lange de manager van Duncan wordt, of was dit al bekend?
quote:/416575]Kyran[/url] het volgende:[/b]
Wat is die Reetveger toch een vies, arrogant, achterlijk, kut mannetje zeg. Sorry, moest er even uit.
Echt, door die gast zou ik zelfs Jan, Maan en Davina verdedigen als keuze. Wat een ongelovelijk kwal die denkt dat hij alles weet, mag weten, moet weten en doet alsof hij namens heel veel Nederlanders praat. En dan ook nog eens doen alsof hij precies weet wat er in een commissie speelt en hoe hun gedachtegang is.
Val dood.
quote:
Herinner ik mij ook. Soms denk ik dat ze Anouk eigenlijk alleen maar deden door bezuinigingen en niet doordat ze haar daadwerkelijk wouden hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ze wilden Anouk eerst ook afwijzen toch? Omdat ze een NSF wilden
Wel een goede keuze uiteindelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:01 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Herinner ik mij ook. Soms denk ik dat ze Anouk eigenlijk alleen maar deden door bezuinigingen en niet doordat ze haar daadwerkelijk wouden hebben.
Denk zelf ook dat er gedeeltelijk andere kijkers zijn. Stel dat Famke Louise morgen aan een NSF meedoet. Die heeft 800.000 volgers op Instagram. Die gaan dan allemaal ineens kijken en stemmen. En denk je dat die eerlijk gaan luisteren welke deelnemer het beste lied heeft?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:57 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Gek genoeg is het Nederlandse publiek bij een ESF dan wel weer redelijk in staat om iets goeds te belonen of voor een winnaar te kiezen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:13 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nou.
Misschien werd Eva wel helemaal enthousiast omdat Koos zei dat het een dancenummer met zangeres werd. Waarop ze met de commissie belde:
Eva: Hi, jullie gaan dus toch voor mijn dancetrack. Cool.
Jan: Nou, Eva, eigenlijk was het...
Eva: Ik ben echt zo’n sicke zangeres, dat weet je.
Jan: Maar...
Eva: Het nummer is zo vet, ik heb de release op 25 januari gezet, maar dat is niet erg, hè?
Jan: Duncan Laurence gaat. Ilse gaat hem begeleiden en het wordt verrassend en zo goed. Dat van die dancetrack was gelogen, sorry.
Eva: Wie?
Jan: En ik ben creative director.
Eva: Wie is Duncan? (Googled ondertussen.) Oh, hij. Nee, ik ken hem nog steeds niet.
Jan: Volgend jaar mag jij, Eva. Dat weet je. Maar niks zeggen, hè, het moet geheim blijven tot 7 maart.
Eva: Maar ik heb het nummer al aangekondigd.
Jan: Tsja, jammer, Eva.
Eva: Maar ik heb songfestivaltweets geretweet! En op instagram heel mysterieus ‘ik ben benieuwd’ dumdumdum, gepost!
Jan: Volgend jaar, Eva.
Eva: MAAR, JAN....
Jan: Ik moet ophangen. Duncan aanwijzingen geven. Zo kneedbaar die man. Veel makkelijker dan Waylon. Oh, maar dat heb je niet van mij.
Eva: DIT KUN JE NIET MAKEN!
Jan: Dag.
(Jan hangt op).
Eva: KLOOTZ....hm...
(Scrolt door adresboek en zoekt naar Boulevard en Raatgever met een evil laugh).
En de rest is geschiedenis.
Echt wat een geluk voor ons dat Anouk dan door bleef zetten want ze had net zo goed meteen de groeten jullie zoeken het maar uit kunnen denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:01 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Herinner ik mij ook. Soms denk ik dat ze Anouk eigenlijk alleen maar deden door bezuinigingen en niet doordat ze haar daadwerkelijk wouden hebben.
Ja klopt, er stond weer een NSF gepland. Ook weer onder leiding van John de Mol, die dat in 2012 ook deed.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Em31 het volgende:
Anouk riep vorig jaar (?) tijdens The Voice dat ze vindt dat het Nederlands publiek nooit meer mag stemmen op een esf lied. "Not gonna happen"quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel een goede keuze uiteindelijk.
Dat speelt ook zeker mee ja. Dat zie je nu met Bilal ook in Frankrijk; hoe graag ik ook wil dat Seemone wint, ik ben bang dat hij het al in the pocket heeft, vanwege zijn enorme fanbase.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk zelf ook dat er gedeeltelijk andere kijkers zijn. Stel dat Famke Louise morgen aan een NSF meedoet. Die heeft 800.000 volgers op Instagram. Die gaan dan allemaal ineens kijken en stemmen. En denk je dat die eerlijk gaan luisteren welke deelnemer het beste lied heeft?Die willen gewoon dat zij gaat dan.
En bij het ESF kijken toch voornamelijk de ESF liefhebbers en types als m'n ouders die dan gewoon stemmen op het liedje dat ze het mooiste vinden. Niet welke artiest ze het leukste vinden want ze kennen al die buitenlandse artiesten niet.
Hij ziet er ook goed uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
Aan Twitter te zien valt Duncan iig wel in de smaak qua uiterlijk bij de buitenlandse Twitter-esf-fans.
Klopt helemaal. Maar dat laatste zijn al z'n fans dus idd blind voor. Hij moet gewoon gaan dus ze stemmen, ook al heeft ie niet het beste nummer.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat speelt ook zeker mee ja. Dat zie je nu met Bilal ook in Frankrijk; hoe graag ik ook wil dat Seemone wint, ik ben bang dat hij het al in the pocket heeft, vanwege zijn enorme fanbase.
Echter had ik - en zoveel niet-Franse Europeanen - nog nooit van hem gehoord, dus internationaal heb je daar geen drol aan.
We mogen Anouk echt dankbaar zijn wat dat betreft. We hadden ons abonnement op een nieuwe reeks van 8 donkere jaren zomaar kunnen verlengenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, er stond weer een NSF gepland. Ook weer onder leiding van John de Mol, die dat in 2012 ook deed.
Toen deelde Anouk in de media dat de TROS haar had afgewezen vanwege dat NSF. Daar kwam heel veel commentaar af "want het is een van onze grootste artiesten en die wijs je niet af". Uiteindelijk kreeg Anouk haar zin en zijn de eerdere plannen geschrapt. En maar goed ook, want haar deelname betekende het keerpunt; Nederland is het toen eindelijk weer eens goed gaan doen,
Ik zie dat gelukkig niet. Vindt ze niet op elkaar lijken. Ja misschien als je heel snel kijkt. Zo door je wimpers met je ogen half dicht. In het donker. Met zestien wijn op. (Grapje Guanaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij ziet er ook goed uit.
Al had Guana nooit met de Filemon-associatie moeten komen, want sindsdien zie ik dat dus ook
Dat laatste deden zij met rozenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
In 57 werd er gestemd met briefkaarten, door het publiek dus.
In 59 was het Televoting + 120 personen verdeeld over 12 gemeenten.
In 69 was het puur een jury.
In 75 gingen ze helemaal los: "De internationale jury kiest het winnende lied. Het publiek in de zaal kiest de artiest."
Bron: Verschillende wikipediapagina's.
Inderdaad, en dat kan dus ook een vervelende factor zijn bij NSF's. Als inderdaad een Famke Louise mee zou doen in een nationale voorronde hier, dan gaat ze gewoon naar het ESF, terwijl internationaal niemand haar kent.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar dat laatste zijn al z'n fans dus idd blind voor. Hij moet gewoon gaan dus ze stemmen, ook al heeft ie niet het beste nummer.
Ja, ben ik ook echt van overtuigd. The Common Linnets waren ook nooit gegaan. Ilse zei zelfs letterlijk het jaar erop dat ze nooit mee had willen doen aan het ESF, maar dat de deelname en score van Anouk haar had overgehaald om het toch te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:13 schreef grazz het volgende:
[..]
We mogen Anouk echt dankbaar zijn wat dat betreft. We hadden ons abonnement op een nieuwe reeks van 8 donkere jaren zomaar kunnen verlengen
Dat laatste maakt (me) dan weer niet uit, wel dat de kwaliteit van het lied de stemmers dan geen kont uitmaakt. Maar we bedoelen gewoon hetzelfde volgens mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat kan dus ook een vervelende factor zijn bij NSF's. Als inderdaad een Famke Louise mee zou doen in een nationale voorronde hier, dan gaat ze gewoon naar het ESF, terwijl internationaal niemand haar kent.
In 2008 had Anouk lost voor de Tros, maar die kozen voor de toppersquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ja dat geloof je toch niet. Lost had het geweldig gedaan, dat moet wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:20 schreef ato het volgende:
[..]
In 2008 had Anouk lost voor de Tros, maar die kozen voor de toppers
Qua uiterlijk lijken ze op zich ook niet, maar wel als je zo vluchtig kijkt vanaf bepaalde invalshoeken, vind ik. Ik wist in ieder geval precies wat Guana bedoeldequote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie dat gelukkig niet. Vindt ze niet op elkaar lijken. Ja misschien als je heel snel kijkt. Zo door je wimpers met je ogen half dicht. In het donker. Met zestien wijn op. (Grapje Guana)
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com(...)igshid=1aa2nxk7q1mq1
Een beetje aandacht en wiwi William is fan. Het is zo makkelijk eigenlijk
Die gasten zijn zo simpelquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
Dat niet-kennen maakt me ook niet uit, dat bedoel ik niet. Meer dat nationaal het voor een aantal artiesten (zoals Youtubesterren als Bilal) het makkelijk is om op fanschare zo'n NSF te winnen, maar dat men er niet genoeg bij stilstaat dat die fans er internationaal niet zijn, of in ieder geval in heel veel mindere mate. Dan gaat je lied tellen, maar als je nationaal al meer hebt gewonnen door de fanbase en niet omdat je nummer zo aanslaat, ga je internationaal door de mand vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste maakt (me) dan weer niet uit, wel dat de kwaliteit van het lied de stemmers dan geen kont uitmaakt. Maar we bedoelen gewoon hetzelfde volgens mij.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat niet-kennen maakt me ook niet uit, dat bedoel ik niet. Meer dat nationaal het voor een aantal artiesten (zoals Youtubesterren als Bilal) het makkelijk is om op fanschare zo'n NSF te winnen, maar dat men er niet genoeg bij stilstaat dat die fans er internationaal niet zijn, of in ieder geval in heel veel mindere mate. Dan gaat je lied tellen, maar als je nationaal al meer hebt gewonnen door de fanbase en niet omdat je nummer zo aanslaat, ga je internationaal door de mand vallen.
TL;DR; we bedoelen inderdaad hetzelfde
Totdat Duncan met donkere dansers het podium opkomt en/of een Tweet retweet van iemand die de critici white asses noemt; dan draait William als een blad aan een boom.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
In 1969 was het ook gedeeltelijk televoting. Die lieten Lenny nog 2e worden achter Conny Vink.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
In 57 werd er gestemd met briefkaarten, door het publiek dus.
In 59 was het Televoting + 120 personen verdeeld over 12 gemeenten.
In 69 was het puur een jury.
In 75 gingen ze helemaal los: "De internationale jury kiest het winnende lied. Het publiek in de zaal kiest de artiest."
Bron: Verschillende wikipediapagina's.
En over een week lezen we exact dezelfde zin alleen andere naamquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:25 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Geef ze een seconde aandacht en dit idd.![]()
Het is ook zo retedoorzichtig allemaalquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:25 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Geef ze een seconde aandacht en dit idd.![]()
Oh man. Daar moet ik bijna om huilen kon.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:20 schreef ato het volgende:
[..]
Hij snapt het spelletje idd wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is ook zo retedoorzichtig allemaalMaar top dat Duncan ook weer reageert op de post, contacten warm houden, keep your enemies closer etc etc, goed bezig, positieve vibes, constante aandacht.
Dat kan niet, want Lost is in 2005 uitgebracht.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zeker slimquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is ook zo retedoorzichtig allemaalMaar top dat Duncan ook weer reageert op de post, contacten warm houden, keep your enemies closer etc etc, goed bezig, positieve vibes, constante aandacht.
Vast.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Zal Ilse hem wel hebben ingefluisterd
Ilse is ook de ultieme mascotte voor de ESF bloggers, hopelijk blijft ze wel een beetje op de achtergrond maar gaat ze wel mee want dan is dat wederom extra coverage.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Zal Ilse hem wel hebben ingefluisterd
Ja, die hebben haar helemaal omarmd als een soort genie/engel die nooit wat fout kan doen. Ik zou zeggen; maak er lekker gebruik vanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ilse is ook de ultieme mascotte voor de ESF bloggers, hopelijk blijft ze wel een beetje op de achtergrond maar gaat ze wel mee want dan is dat wederom extra coverage.
Je hebt gelijk, het was wel zo dat Anouk een liedje in wilde sturen maar Tros weigerde. Volgens mij was dat in 2009 de jaar van de toppers.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Lost is in 2005 uitgebracht.
Die brachten waarschijnlijk ook een grote zak geld mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Anouk was voor 2009 wel serieus een van de opties die kans maakten om voor Nederland uit te komen, samen met Ellen ten Damme en de Toppers. Uitgerekend voor de laatsten kozen ze.
Ja dat klopt, dat bracht volgens mij ook de doorslag.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die brachten waarschijnlijk ook een grote zak geld mee.
Dat we dit ooit hebben gestuurdquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Gordon probeert nog steeds z'n ledje aan te slaan
[ afbeelding ]
Blame it on the ledje.
Misschien zat er wel een foetus in de pizzadoosquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blame it on the ledje.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat we dit ooit hebben gestuurd
En toch was de oorspronkelijke versie niet eens zo slechtquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blame it on the ledje.
En bemoeit ze zich eventueel een beetje met de stagingquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ilse is ook de ultieme mascotte voor de ESF bloggers, hopelijk blijft ze wel een beetje op de achtergrond maar gaat ze wel mee want dan is dat wederom extra coverage.
Die act zat toen nog best goed in elkaar... alleen hadden ze die waggelende achtergrondmokkels in een klederdracht moeten zetten en eigenlijk Sieneke zelf ookquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:32 schreef grazz het volgende:
[..]
En over een week lezen we exact dezelfde zin alleen andere naam
Werd nog best keurig 11e bij de televotequote:
Was toen al dus, even opgezochtquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Lost is in 2005 uitgebracht.
https://www.telegraaf.nl/(...)ngen-op-songfestivalquote:Anouk droomde er jaren geleden al van om mee te doen aan het Songfestival. De 'killersong' waarmee ze toen hoge ogen wilde gooien, is het nummer Lost.
Dat zei Anouk vrijdagmiddag tijdens de persconferentie van het Eurovisie Songfestival in Malmö.
Anouk werd in 2005 door haar fans en songfestivalkenners verkozen tot de beste zangeres die Nederland zou kunnen vertegenwoordigen op het Songfestival. De zangeres vond het geen slecht idee en wilde meedoen met het nummer Lost, maar heeft nooit écht actie ondernomen. Het nummer is daarna uitgebracht als single en bleek een grote hit te zijn.
Ja en het zorgt er meteen voor dat ie voor fans ook toegankelijk is en dat de kans groot is dat ze positief over hem blijven schrijven. Over Waylon was vorig jaar veel negativiteit te lezen en dat is gewoon zo jammer.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar inderdaad, ze zijn makkelijk dus je kan net zo goed het spelletje een beetje meespelen.
Traincha is wel een oud pseudoniem wat ze in o.a. Japan gebruiktequote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:51 schreef Dave het volgende:
Maar ging Trijntje nu als Traincha? Of was dat een running gag, die ik als waarheid heb onthouden?
Daar is de verwarring dus door ontstaan!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was toen al dus, even opgezocht
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ngen-op-songfestival
Trijntje in Japan, dat is qua ogen wel een match made in heavenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:53 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Traincha is wel een oud pseudoniem wat ze in o.a. Japan gebruikte
Ze trad op als Trijntje Oosterhuis. Ze heeft internationaal ook wel eens Traincha gebruikt, maar niet voor ESF.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:51 schreef Dave het volgende:
Maar ging Trijntje nu als Traincha? Of was dat een running gag, die ik als waarheid heb onthouden?
Gelukkig hadden we Glennis en Treble als succesvolle alternatieven in 2005/06.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is de verwarring dus door ontstaan!
Maar het ging dus ook om 2005/2006 toen. Ik denk ook zeker dat Anouk met dat nummer toen ook al heel hoog heeft kunnen eindigen.
Maar voor 2009 heeft ze het ook geprobeerd, en zat toen bij de laatste drie met Ellen ten Damme en de Toppers.
Ja, wat een weeldequote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we Glennis en Treble als succesvolle alternatieven in 2005/06.
Zat ik toch bijna goedquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is de verwarring dus door ontstaan!
Maar het ging dus ook om 2005/2006 toen. Ik denk ook zeker dat Anouk met dat nummer toen ook al heel hoog heeft kunnen eindigen.
Maar voor 2009 heeft ze het ook geprobeerd, en zat toen bij de laatste drie met Ellen ten Damme en de Toppers.
Dan is de vraag wat haar 2009 nummer geweest heeft kunnen zijn. Ben daar ook benieuwd naar, maar het is volgens mij nooit bekend gemaakt.quote:
Three days in a row? Die werd wel uitgebracht in 2009.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is de vraag wat haar 2009 nummer geweest heeft kunnen zijn. Ben daar ook benieuwd naar, maar het is volgens mij nooit bekend gemaakt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:25 schreef Mandy040986 het volgende:
Of Walk Along. Die ze weglegt om vervolgens jaren later aan Trijn te geven.
Als ik onderstaande lees (staat in artikel hier ergens boven) vraag ik me af of 'ze' het eigenlijk überhaupt wisten?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:25 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar wat een mispeer zeg, dat ze niet voor Lost zijn gegaan toen.
quote:De zangeres vond het geen slecht idee en wilde meedoen met het nummer Lost, maar heeft nooit écht actie ondernomen.
DUNCANquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Greys het volgende:
Laten we (ik zeg we omdat ik er zelf net zo hard aan meedeed![]()
) ook maar weer een beetje proberen dit topic iets meer over Duncan te laten gaan. Al is er nog weinig nieuws natuurlijk. Maar voor degenen die hier komen kijken voor info over de deelnemer wel handig.
Al kan dit ook nog wel voor interessante ontwikkelingen zorgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Greys het volgende:
Laten we (ik zeg we omdat ik er zelf net zo hard aan meedeed![]()
) ook maar weer een beetje proberen dit topic iets meer over Duncan te laten gaan. Al is er nog weinig nieuws natuurlijk. Maar voor degenen die hier komen kijken voor info over de deelnemer wel handig.
quote:Naast het schrijven voor anderen nam hij de tijd om achter de schermen te werken aan zijn soloproject. Hij nam daarin geen overhaaste keuzes maar dacht eerst een sterk concept uit en vond daar de juiste mensen bij om mee samen te werken. Duncan is zowel een leider als een teamspeler; hij weet precies wat hij wilt, maar beseft ook dat hij het niet allemaal alleen kan en hoeft te doen. Nu is hij bijna klaar om zijn eerste EP uit te brengen: een debuut met vijf zeer sterke popsongs met internationale potentie.
Duncan is niet bang om zichzelf te profileren. Hij wil graag gezien en gehoord worden, en zijn kracht is dat hij dat met zijn zelfgecreëerde materiaal waar kan maken. Duncan is zeer ondernemend, reislustig, extravert en gevoelig. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.
https://fontys.nl/Over-Fo(...)/Duncan-Laurence.htm
Melancholiek!quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:00 schreef Greys het volgende:
Klinkt echt veelbelovend!
Ook dat ie precies weet wat ie wil.
Hij zat zo boordevol muziek,quote:
Inderdaad een mooi voorbeeld van de combinatie elektronisch en melancholiekquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zat zo boordevol muziek,
Hij zong voor groot en klein publiek,
Hij maakte blij, melancholiek,
Duncan 50 jaar na Lenny!
Heldin!quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik weet de tekst van het nummer nog wel, gedeeltelijk. Voor de nieuwsgierigen. Vul aan als je nog meer weet.
Miss You
Hush now, darling, don't you cry no more
We have made it through these nights before
Seems like we're stuck inside a dream
Bla bla bla don't know what is real
So wake up love
I miss you, I miss you
It's been too long
And I miss you, I miss you
Out of sticks and stones we've made our bed
We filled it up with broken hopes and things unsaid
Blablabla
So wake up love
I miss you, I miss you
It's been too long
And I miss you, I miss you
Fistende veenlijken! Dit jaar gaan we er Vol voor!quote:
Ben jij een man?quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Held, dan toch. Maar dank je
quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
inb4 blackswangreen = Duncan Laurence
Shit, je hebt me door. Ik deed alsof ik nog nooit van mezelf had gehoordquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
inb4 blackswangreen = Duncan Laurence
Je hebt zo lang een vrouwelijk icoontje gehad, vandaar.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Blijkbaar een met een vrouwelijke manier van posten
Je bent bij mij nog steeds in de warquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt zo lang een vrouwelijk icoontje gehad, vandaar.Zie dat het nu veranderd is.
Zo heb ik ook altijd gedacht dat Murp een vrouw was, tot mensen het hier na de meet over 'hij' hadden, en toen was ik ook in de war.
Ja ik heb lekker indruk gemaakt de vorige meetquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent bij mij nog steeds in de war
Die dame is z'n vaste gitariste. Dus die zal het wel weten.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:23 schreef Dave het volgende:
Leuk artikeltje, misschien al gepost? https://www.omroepbrabant(...)-gas-en-nam-risico-s
Aan het eind een dame die zich ook verspreekt over het liedje geloof ik:
- "Het is zo'n goed liedje"
- "Heb je het al gehoord dan?"
- "Misschien..."
Of misschien interessant-doenerij.
Hmmm, zouden we eindelijk eens iemand hebben voor op de achtergrond die er representatief uitziet (lees: geen 30 kilo overgewicht, lelijke tattoos, neigingen tot krumpen of voorliefde voor Tros-outfitjes) en dan mag ze niet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:38 schreef Em31 het volgende:
Keek even op haar eigen instagram en daar staat dat ze nog niet weet of ze ook het podium op mag, maar ze denkt van niet.![]()
https://www.instagram.com(...)&igshid=vvheh4tklbct
Je bedoelt die vrouw naast Duncan, en die meneer met het vale versleten Kruis? Ze lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:36 schreef Greys het volgende:
Die staat ook op deze foto toch?
https://www.instagram.com(...)&igshid=kqbv9h5tmwcf
Zie onderschrift. Dus ja die weet het wel.Zat mensen die het aan Boulevard gelekt kunnen hebben dus ook haha.
Oeh! Kun je het nummer hier posten?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik gluur hier normaal alleen maar een beetje mee, maar aangezien ik het verwijderde nummer op m'n computer heb staan wilde ik jullie de songtekst niet onthouden![]()
Ik heb t overigens puur gedownload omdat ik het op m'n iPod wilde luisteren met goede oortjes, dus geen kwade bedoelingen in het spel. Wil ook absoluut niet dat boulevard nóg meer verpest.
Zonder de herhalingen en instrumentals aan het einde duurt het nummer overigens maar net wat langer dan 3 minuten.
Eerlijk gezegd, doe maar niet?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oeh! Kun je het nummer hier posten?
Hmm ja, misschien heb je daar wel gelijk in. De kans zit er ook dik in dat het helemaal niet het nummer is natuurlijk. Wij helemaal hysterischquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, doe maar niet?
Stel het is echt zo dan zou dat echt zonde zijn vind ik persoonlijk
Nee niet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oeh! Kun je het nummer hier posten?
Kan je dat nummer via DM sturen? Sommige mensen willen het nog niet weten maar ik wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik gluur hier normaal alleen maar een beetje mee, maar aangezien ik het verwijderde nummer op m'n computer heb staan wilde ik jullie de songtekst niet onthouden![]()
Ik heb t overigens puur gedownload omdat ik het op m'n iPod wilde luisteren met goede oortjes, dus geen kwade bedoelingen in het spel. Wil ook absoluut niet dat boulevard nóg meer verpest.
Zonder de herhalingen en instrumentals aan het einde duurt het nummer overigens maar net wat langer dan 3 minuten.
Ja maar stel het is zo en Boulevard of Telegraaf of wie/wat ook maar neemt het over en het wordt een dingetje, dat zou wel echt zonde en lullig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm ja, misschien heb je daar wel gelijk in. De kans zit er ook dik in dat het helemaal niet het nummer is natuurlijk. Wij helemaal hysterisch
Het is niet 100% zeker het nummer trouwens hoorquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Kan je dat nummer via DM sturen? Sommige mensen willen het nog niet weten maar ik wel.
Weet ik maar ben gewoon benieuwdquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is niet 100% zeker het nummer trouwens hoor
Niet doen joh ajb.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Kan je dat nummer via DM sturen? Sommige mensen willen het nog niet weten maar ik wel.
Ja klopt! Sorry, ben te ongeduldigquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet doen.
Ze hebben het niet voor niets verwijderd en ik wil echt niet dat FOK het dan verpest. Sorry.
Eens ja.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doen joh ajb.
Niet gaan verspreiden. Het is niet voor niets verwijderd.
Iedereen wil het weten. Maar als het wordt verspreid komt het ook bij RTL Boulevard terecht. Misschien werk jij daar zelf welquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee bij 6 Inside zat een mini stukje van het filmpje in een overzicht, maar dat was van het dankwoord, je hoorde het nummer zelf niet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja klopt! Sorry, ben te ongeduldig
Maar Shownieuws toonde het nummer gister toch ook?
Geen idee en wat zij doen moeten zij weten toch, we moeten niet willen dat FOK meehelpt met zulke dingen vind ik. Vind het al zonde genoeg dat de artiest is uitgelekt omdat kennelijk iemand in die kring het verklapt heeft. Had ze gegund dat ze het als totaalpakket hadden kunnen presenteren.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja klopt! Sorry, ben te ongeduldig
Maar Shownieuws toonde het nummer gister toch ook?
Ik ga absoluut niks verspreiden. Ben geen spelbreker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doen joh ajb.
Niet gaan verspreiden. Het is niet voor niets verwijderd.
Prima.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:41 schreef FruitofUtopia het volgende:
No worries! Ik ga het niet verspreiden!
Je hebt volkomen gelijk hoor! Zei het ook in een opwellingquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee en wat zij doen moeten zij weten toch, we moeten niet willen dat FOK meehelpt met zulke dingen vind ik. Vind het al zonde genoeg dat de artiest is uitgelekt omdat kennelijk iemand in die kring het verklapt heeft. Had ze gegund dat ze het als totaalpakket hadden kunnen presenteren.
Ik ben het helemaal met je eens hoor! (Sorry kan nog geen pb sturen) Maar dacht de songtekst is wel leuk om in de groep te gooienquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:43 schreef Greys het volgende:
Dank voor jullie begrip
Wil ook niet de strenge tante uithangen maar jullie snappen wel wat ik bedoel.
Laten we maar lekker de officiële presentatie van het nummer afwachten, best kans dat het dat lied niet eens is en dan verspreiden we fake news. *insert Trump gif*
Ilse wordt niet zijn manager. Hij gaat naar de manager van Ilse.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:29 schreef summer52 het volgende:
Welkom op bij het ESF forum, Fruit! Je bent in ieder geval ook helemaal in de rollercoaster dus rij lekker met ons mee, all aboard the ESF train.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor! (Sorry kan nog geen pb sturen) Maar dacht de songtekst is wel leuk om in de groep te gooiengrote kans dat dit het nummer ook helemaal niet eens is idd
Dankje!quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom op bij het ESF forum, Fruit! Je bent in ieder geval ook helemaal in de rollercoaster dus rij lekker met ons mee, all aboard the ESF train.![]()
Ik hoop dat het in ieder geval zoiets wordt, beetje mysterieusquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor! (Sorry kan nog geen pb sturen) Maar dacht de songtekst is wel leuk om in de groep te gooiengrote kans dat dit het nummer ook helemaal niet eens is idd
oke dan heb ik het niet goed gehoord of Albert V heeft het verkeerd overgebracht. Maar je hoeft geen sorry te zeggen hoor, is hier verboden😄quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:55 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ilse wordt niet zijn manager. Hij gaat naar de manager van Ilse.
Sorry, wilde dit toch ff rechtzetten
👍quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:43 schreef Greys het volgende:
Dank voor jullie begrip
Wil ook niet de strenge tante uithangen maar jullie snappen wel wat ik bedoel.
Laten we maar lekker de officiële presentatie van het nummer afwachten, best kans dat het dat lied niet eens is en dan verspreiden we fake news. *insert Trump gif*
quote:
Dit idd. Kan hier zo chagrijnig van wordenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee en wat zij doen moeten zij weten toch, we moeten niet willen dat FOK meehelpt met zulke dingen vind ik. Vind het al zonde genoeg dat de artiest is uitgelekt omdat kennelijk iemand in die kring het verklapt heeft. Had ze gegund dat ze het als totaalpakket hadden kunnen presenteren.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:41 schreef FruitofUtopia het volgende:
No worries! Ik ga het niet verspreiden!
Knap dat je het grotendeels hebt onthoudenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:35 schreef blackswangreen het volgende:
Zat ik er toch niet ver vanaf. 'Slipping away' is het, neem ik aan, en niet 'sleeping away'.