Melancholiek!quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:00 schreef Greys het volgende:
Klinkt echt veelbelovend!
Ook dat ie precies weet wat ie wil.
Hij zat zo boordevol muziek,quote:
Inderdaad een mooi voorbeeld van de combinatie elektronisch en melancholiekquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zat zo boordevol muziek,
Hij zong voor groot en klein publiek,
Hij maakte blij, melancholiek,
Duncan 50 jaar na Lenny!
Heldin!quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik weet de tekst van het nummer nog wel, gedeeltelijk. Voor de nieuwsgierigen. Vul aan als je nog meer weet.
Miss You
Hush now, darling, don't you cry no more
We have made it through these nights before
Seems like we're stuck inside a dream
Bla bla bla don't know what is real
So wake up love
I miss you, I miss you
It's been too long
And I miss you, I miss you
Out of sticks and stones we've made our bed
We filled it up with broken hopes and things unsaid
Blablabla
So wake up love
I miss you, I miss you
It's been too long
And I miss you, I miss you
Fistende veenlijken! Dit jaar gaan we er Vol voor!quote:
Ben jij een man?quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Held, dan toch. Maar dank je
quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
inb4 blackswangreen = Duncan Laurence
Shit, je hebt me door. Ik deed alsof ik nog nooit van mezelf had gehoordquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
inb4 blackswangreen = Duncan Laurence
Je hebt zo lang een vrouwelijk icoontje gehad, vandaar.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Blijkbaar een met een vrouwelijke manier van posten
Je bent bij mij nog steeds in de warquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt zo lang een vrouwelijk icoontje gehad, vandaar.Zie dat het nu veranderd is.
Zo heb ik ook altijd gedacht dat Murp een vrouw was, tot mensen het hier na de meet over 'hij' hadden, en toen was ik ook in de war.
Ja ik heb lekker indruk gemaakt de vorige meetquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent bij mij nog steeds in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |