abonnement Unibet Coolblue
pi_184593705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:37 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Oeh, interessant. Nog tips qua sites/producenten?
Ik weet dat het bij moedersmooiste kan, meer mensen hier hebben iets bij haar besteld. Je kan haar ook mailen als je iets hebt gezien, maar je wilt het net iets anders. Dus als je een moedermelkring ziet, maar je wilt het alleen met een haarlokje, gewoon even een mailtje sturen :)

Ik heb deze besteld: https://www.moedersmooist(...)itgoud-met-geelgoud/

Maar dan in het zilver ipv wit/geelgoud, een iets kleiner (5mm) moedermelkcomponent en met zwart ipv blauw. Daardoor issie ook meteen een stuk goedkoper :D

Tink, ja dat snap ik ook wel hoor :)

I. van Helsinki O+
pi_184593858
Hoeveel moedermelk had je eigenlijk nodig voor zo'n sieraad? Moet ik dan denken aan druppels of echt wel een aantal cc?
pi_184593879
Een eetlepel :)
pi_184593889
Ohhh Helsinki wat een leuke foto's O+ En idd even photoshop er overheen halen anders ;)
Wat gaat het toch hard he :D

Nou hier duidelijk een niet-fitte Tijn. Ligt al vanaf 13u te slapen... Vanmorgen ook al langer geslapen dan normaal (en dan heb ik hem maar uit bed gehaald om 10.30); en drinkt minder.. geen koorts gelukkig maar het gehoest en genies klinkt toch zo sneu.. Laat hem nu maar gewoon uitslapen. Blijkbaar heeft hij het even nodig.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184594465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:55 schreef Elleska het volgende:
ik heb mijn energieke mannetje weer terug! nu ben ik zelf alleen niet fit gelukkig speelt L heel fijn zelf.

[..]

Dan ben ik benieuwd naar een foto van je hangertje. Deze staat ook op mijn verlanglijstje.


Stuur anders ff een dm met je nummer dan app ik er een foto. Online plaatsen duurt bij mij altijd een half uur.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184594969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoeveel moedermelk had je eigenlijk nodig voor zo'n sieraad? Moet ik dan denken aan druppels of echt wel een aantal cc?
2 ml ;)
Protège moi de mes désirs.
pi_184595359
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

2 ml ;)
Dit idd. Ik vind het knap dat ze op zo een klein hartje nog zijn naam en geboortedatum heeft weten te graveren. En ik het toegestuurde flesje helemaal vullen :')
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184600073
Ik zal eens kijken of m'n vriendin onder een warme douche stiekem toch nog wat borstvoeding heeft of dat het écht helemaal weg is. Dan eens kijken met een haarlok. Maar een borstvoedingssieraad zou wel ultiem zijn als het toch nog mogelijk zou zijn..
pi_184601482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:37 schreef Malteser het volgende:
Ik ging net even wegen/meten met Mars. Hij is nu 9 maanden. Zijn curve buigt af (wat prima kan want bv baby). En hij zit nog altijd boven het gemiddelde. En hij heeft nog steeds spekjes.

Gek dat er in mijn hoofd dan toch allemaal alarmbellen gaan rinkelen. Want Twix groeide/groeit ook niet meer en oh jee oh jee.
Plaatje bij het praatje:
[ afbeelding ]
Psst. Als ik globaal deze curve op een who uitzet, groeit hij volgens een heel mooi lijntje. :*


Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184602194
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:36 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Psst. Als ik globaal deze curve op een who uitzet, groeit hij volgens een heel mooi lijntje. :*


[ afbeelding ]
Oh wow! Heel erg bedankt! Welke app gebruik je? Ik heb een iPhone.
pi_184602333
Ik heb speciaal wat bv ingevroren omdat ik geen idee heb wanneer vriend van plan is de oorbellen te bestellen haha!

En verder pfff pittige dag vandaag. Na de fles van 1100 hadden beide heren bedacht om absoluut niet te willen slapen en te gaan huilen zodra ik ze even de box of op het speelkleed legde. Vanavond nog in bad gedaan. Net nog een flinke fles op en nu slapen ze eindelijk, doodop van de hele middag wakker zijn, arme knullen.
pi_184602382
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:12 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oh wow! Heel erg bedankt! Welke app gebruik je? Ik heb een iPhone.
Geen probleem! Growth Chart heet de app volgens mij, en ik dacht ook voor iOS. Niet de meest fantastische app, maar wel een met goede who curve. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184604204
Malteser, ik gebruik de MyMedela app, en ook daarin zit de WHO groeicurve.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 08:06:08 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184607112
Ik gebruik 'Growth' op m'n iPhone. Heel simpel, maar doet prima wat hij moet doen zonder toeters en bellen.

Prul heeft gisteren om half negen gegeten en is toen als een blok in slaap gevallen. Om half elf hebben we haar in haar eigen kamer in haar eigen bed gelegd om eens te proberen of wij dan iets beter zouden slapen. We worden continu wakker van elkaar...en ze sliep tot half een :D en toen een voeding en toen sliep ze tot kwart voor vijf! En toen nog een voeding en toen sliep ze niet meer echt. Krampjes, persen... Maar toch: in haar eigen bed. Ik ben echt zo trots!

En hoe heerlijk cosleepen ook is, het is fijn om te weten dat dit ook een optie is voor mijn heel luidruchtige baby. Ik was beide voedingen bij haar voordat ze huilde, dus ik via de babyfoon pik ik hongersignaaltjes blijkbaar op tijd op O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 25 januari 2019 @ 08:49:19 #165
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_184607461
Gelukkig toch een heel mooie lijn, malteser!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 14:04:19 #166
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_184612863
Hoe gaat het met Tijn vandaag, Priem?

I. is ook (weer) verkouden. Knort en niest veel. Af en toe wat snotjes. En het slapen is nu 3 dagen op rij wat minder. Veel weerstand bij het in z'n wieg leggen, en bij mij slapen wil hij ook niet. De draagzak ging nog wel maar waag het eens om hem dan in z'n wieg te leggen :'). Ondertussen wel steeds in de ogen wrijven en gapen. Maar nu hoor ik hem ''slaaphummen'' dus dat zal niet zo lang duren. Doen jullie baby's dat ook?

Yay voor Prul haar nacht in eigen bedje!

Hier houd ik de groei bij via Child Growth. En de flesjes en luiers via MyMedela.

Ik hoor nu trouwens niets meer dus baby SLAAPT!

Leuk om je vriendin zo te verrassen, NJ! Ik heb nog wat melk in de vriezer voor als ik een keer nog iets wil laten maken. Een setje ringen leek me wel erg gaaf, maar ik ben de kilo's nog niet kwijt en hoop dat ik met afvallen straks weer m'n gewone ringmaat terug heb. Dan wil ik ze laten maken :). Pas ik ook de ring die ik van L. heb gehad weer :'). (Komt wel goed, toch?!)
  vrijdag 25 januari 2019 @ 14:28:58 #167
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184613296
Hier sinds afgelopen dinsdag ook voor het eerst verkouden, maar behalve zijn gesnurk tijdens het drinken & slapen merk ik vrij weinig verschil :P

Ben wel gelijk met nisykind begonnen
pi_184613297
Tink, fijn van de goede avond/nacht.

Ah Helsinki, rot is dat die verkoudheden bij die kleintjes. Op naar het voorjaar!

Het de Growth app gedownload en dan is de curve als volgt:


Hij zakt dus wel iets maar duidelijk een ander beeld dan de CB curve. Ik laat het dus los nu. Of ja, dat probeer ik. Ik zie een flink kind met lekkere spekjes wat heel goed ontwikkelt. Mijn Marsje O+.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 15:31:49 #169
342418 VKV
Plausibel
pi_184614336
Wat een mooie ideeën lees ik allemaal over baargoud en speciale borstvoedingssieraden O+
Mijn vriend wilde mij ook graag een cadeau geven, maar ik wist niet wat ik wilde en uiteindelijk kreeg ik eind november de Rituals advent calendar cadeau en daar was ik heel blij mee!

Handig al die apps waarmee je de groei van je baby bij kunt houden. Ik hou me er nu maar niet teveel mee bezig, hier gaat de groei van J. heel goed. Ik ben altijd al ongezond veel met mijn eigen gewicht bezig dus laat ik dat maar niet ook bij J. doen.

Gisteren ging ik naar de tandarts voor het vullen van een gaatje, maar dat werd uiteindelijk het verwijderen van een verstandskies (onderin). Poehee, het trekken ging wel goed, maar wat een pijn daarna! Vannacht was het "mijn beurt" om J. de fles te geven, maar toen ik bij de commode stond om zijn luier te verschonen werd ik helemaal licht in m'n hoofd en ging ik vlekjes zien. Snel gaan zitten en vriend geroepen dat hij het maar over moest nemen. Vanochtend, toen vriend al naar z'n werk was en J. wakker was, had ik het weer. Gelukkig had ik J. al neergelegd in bed en kon ik zelf gaan zitten. Toen maar m'n schoonmoeder gevraagd of zij misschien met J. op pad wilde, want ik vond het doodeng (stel je voor dat ik samen met J. de trap af zou lopen en dan ineens knockout zou gaan). Dus nu ben ik in alle stilte en rust even goed aan het bijkomen, gelukkig wordt de pijn al wel wat minder.

Voor de bevalling had ik trouwens nog de hoop dat ik de tandarts nooit meer zo eng zou kunnen vinden als ik zo'n grote impact op mijn lijf als een bevalling zou hebben meegemaakt. Lol :') Not gonna happen.
pi_184618530
Malteser, loslaten inderdaad. :* Je he t zo te zien een lang Marsje, daar gaat al z’n energie vast heen. :D

U. is al best wel lang niet gewogen/gemeten. Ben ook wel benieuwd. Hij ontwikkeld zich op dit moment zó hard dat ik niet verwacht dat hij veel is aangekomen.

VKV :* Tandpijn is erg naar!

Meh, ik ben weer ongesteld. }:|
Wel veeeel minder heftig dan vroeger. Voor de zwangerschap moest ik altijd huilen van de pijn en verloor ik liters. Nu voel ik niks?
Ik lees overal dat het na de zwangerschap heftiger wordt dan voor de zwangerschap. 🤨

Ik wil ook nog een moedermelksieraad! Ik vind ze prachtig. Maar de prijzen iets minder. :P

Van manlief heb ik als baargoud (ik kende de term helemaal niet, wist niet eens dat in Nederland ook zo’n concept bestond) een gouden armband. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_184618866
Komt vast goed met mars, malteser. Zolang hij gewoon een blije baby is loopt het wel los toch.

Duman, prijzig he die moedermelk sieraden :o

Hier betere dag dan gister. Vanmiddag om 4 uur de jongens maar wakker gemaakt nadat ze om 12 uur in de wagen in slaap waren gevallen. En om half 6 gingen ze weer naar bed want hevig aan het gapen. Ze worden nu net wakker hoor ik :+
  vrijdag 25 januari 2019 @ 20:02:49 #172
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184619264
Malteser, ik snap dat het lijntje je niet echt bevalt, maar ik zag vorige week een blije baby die prima spekjes heeft :*

Prul heeft waterdunne poep in okergeel. Meerdere keren per dag, niet zo veel dat de luiers echt vol zijn of het er langs loopt ofzo. Ik ben dat niet van haar gewend, het was tot nu toe een keer per +- 4 dagen een overvolle luier of twee hele volle achter elkaar...

Is het normaal dat dit verandert?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_184619978
Tink; bij Sofie verschilt het ook nog wel eens. Kleur, structuur en frequentie. Kan goed zijn nu prul beter bij je drinkt ze ook meer de vetten binnenkrijgt die in borstvoeding zit. En dat schijnt een soort laxerende werking te hebben. Mosterd kleur of soortgelijk is goed heb ik mij laten vertellen.

Vkv sterkte met de pijn! Hopelijk snel beter :*

Misschien moet ik bij vriend toch nog maar eens gaan hinten naar een mooi sieraad :D
pi_184621165
Phi heeft ook zo’n fase gehad, Tink. Meerdere keren per dag van die dunne luiers. Geen idee wat het was verder. Ze was er verder vrolijk bij, dus ik heb het afgedaan met ‘zal wel loslopen’ en dat deed ‘t ook :)
  zaterdag 26 januari 2019 @ 09:44:25 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184628490
Ik.moet.koffie.

Wanneer zijn die rottige krampjes voorbij?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_184628583
:* voor Tink en prul. Meestal met een maand of 3.
pi_184628601
Zo ongeveer als je verlof voorbij is :') en dan beginnen ze met vast voedsel opnieuw! Maar in Jips geval wel minder erg en minder lang. Alleen heeft ie nu dan wel weer heel veel moeite met poepen omdat dat vaster wordt.
pi_184628607
Bijna tink! Hier sinds een week volledig krampjes vrij. Merk dat de jongens echt rustiger zijn.

Hier weer een goede nacht gehad. Straks alleen een maatje grotere luiers halen. Ik kon beide heren eerst van top tot teen soppen voor ze hun fles kregen. En met een springende kleuter die ook honger heeft en een vent die zn bed niet uit komt is dat niet zo relaxed..
pi_184628625
Ik bedenk me net trouwens dat dit mijn laatste verlof week is :o
Gelukkig heb ik nog vakantie tot half maart..
pi_184628740
:{w Haat aan krampjes! Het wordt beter tink, echt :*

Irritant he aapie als ze ze doorgelekt zijn. En mannen o|O
Stop de tijd! Jouw verlof al bijna om joh! Fijn dat je nog even vakantie hebt.

Ik zou zo graag koffie lusten c_/ Draakje kwam heel de nacht om het uur a anderhalf, dus ik sliep tussendoor max een uur :O Man naar beneden gestuurd met hem zodat ik nog even kon tukken, maar huilende baby dreunt overal doorheen :{ Nu maar eens gaan werken.
Fijn weekend allemaal :W :*
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 10:15:46 #181
382129 crew  Donna
pi_184628841
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:53 schreef aapieannie het volgende:
Bijna tink! Hier sinds een week volledig krampjes vrij. Merk dat de jongens echt rustiger zijn.

Hier weer een goede nacht gehad. Straks alleen een maatje grotere luiers halen. Ik kon beide heren eerst van top tot teen soppen voor ze hun fles kregen. En met een springende kleuter die ook honger heeft en een vent die zn bed niet uit komt is dat niet zo relaxed..
Heh? Waarom komt je man dan niet uit bed?
pi_184628947
Fuchia ja echt super irritant! Overdag nog geen last van gehad, op twee keer kakjepakje na. Dus nu voor de nacht maar vast een maatje groter.


Donna, hij is nu net beneden. Want hij is zoooooo moe. Nee ik niet zeker. Maar ik ben niet zn moeder en ga niet 60 keer roepen of hij aub zn bed uit wil komen want dan loop ik me alleen maar op te vreten.
Ik red me prima ook verder, doordeweeks moet ik het ook alleen doen. Maar dan zou het in het weekend juist wel fijn zijn als hij wel even helpt.
pi_184629075
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:28 schreef aapieannie het volgende:
Fuchia ja echt super irritant! Overdag nog geen last van gehad, op twee keer kakjepakje na. Dus nu voor de nacht maar vast een maatje groter.


Donna, hij is nu net beneden. Want hij is zoooooo moe. Nee ik niet zeker. Maar ik ben niet zn moeder en ga niet 60 keer roepen of hij aub zn bed uit wil komen want dan loop ik me alleen maar op te vreten.
Ik red me prima ook verder, doordeweeks moet ik het ook alleen doen. Maar dan zou het in het weekend juist wel fijn zijn als hij wel even helpt.
het lijkt me meer dan normaal dat hij even helpt. Of, helpen is al het verkeerde woord want dat geeft aan dat de verantwoordelijkheid nog bij jou ligt. Dat hij een partner is en jullie het samen doen, dat lijkt me het beste...

Sterkte!
pi_184629093
Ach vervelend aapie. Is dat elk weekend zo of alleen nu?

Mijn vriend en ik hebben tegenwoordig wel een lekkere balans gevonden in alles. We doen de nachten nu ook samen nu Jip grotendeels op zijn eigen kamer slaapt en dat is wel echt fijn, de eerste 2 a 3 keer (beetje afhankelijk van hoe dicht dat op elkaar zit) gaat hij eruit en de keren erna ga ik eruit. Werkt echt perfect!
pi_184629189
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:40 schreef Aure het volgende:
Ach vervelend aapie. Is dat elk weekend zo of alleen nu?

Mijn vriend en ik hebben tegenwoordig wel een lekkere balans gevonden in alles. We doen de nachten nu ook samen nu Jip grotendeels op zijn eigen kamer slaapt en dat is wel echt fijn, de eerste 2 a 3 keer (beetje afhankelijk van hoe dicht dat op elkaar zit) gaat hij eruit en de keren erna ga ik eruit. Werkt echt perfect!
Gelukkig alleen nu. Normaal doen we het wel samen hoor. Was nu gewoon even een ongelukkige situatie omdat de jongens allebei hun bed uit dreven en Kaylee ook enorm aan het drammen was.
pi_184629573
Tink, virtuele koffie voor jou!

Aapie, pittig! Kun je overdag afspraken maken over de nachten? Misschien helpt dat? Hoop dat je vandaag een beetje rustig aan kunt doen!
  zaterdag 26 januari 2019 @ 11:52:18 #187
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_184629990
Hier ook een slechte nacht. Maar dat kwam door L. die vreselijk luid snurkte en een verstopte neus had. I. werd er ook steeds weer een beetje wakker door.

Ontlasting is hier ook wisselend. Nu door de Neocate zo donkergroen dat het bijna zwart is. Dan wat dunner en dan weer vaster.

Werkze, Fuchs! En sterkte ook :*.

Hier doet L. wat meer in het weekend. En alle ochtendvoedingen als hij dat voor z'n werk redt. Als I. soms eens in de nacht komt, dan voedt hij hem ook. Wel prettig, want dat zijn voor mij juist pittige momenten. En de rest neem ik dan voor mijn rekening omdat ik overdag thuis ben met I. :).

Fijne dag allemaal!
  zaterdag 26 januari 2019 @ 11:59:27 #188
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184630063
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:28 schreef aapieannie het volgende:
Maar ik ben niet zn moeder en ga niet 60 keer roepen of hij aub zn bed uit wil komen want dan loop ik me alleen maar op te vreten.

Inderdaad moet je ook niet doen... gewoon 1x roepen en daarna de gordijnen hard open doen, deken van m aftrekken, GOEDEMORGEN schreeuwen & daarna mocht het nodig zijn wat water over hem heen gooien :D
pi_184630715
Zo kind achter gelaten bij de weekendopvang :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D haal hem zo wel weer offline omdat mijn neefjes en nichtje hier ook op staan :P
pi_184631433
Weekendopvang, ideaal. _O-
Protège moi de mes désirs.
pi_184632591
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Inderdaad moet je ook niet doen... gewoon 1x roepen en daarna de gordijnen hard open doen, deken van m aftrekken, GOEDEMORGEN schreeuwen & daarna mocht het nodig zijn wat water over hem heen gooien :D
Haha dat was een optie geweest..

Olivia, de nacht was verder oke. Ging even om de ochtend. De jongens zijn om 10 uur naar bed gegaan na een fles en meldde zich om half 8 weer dus dat is het probleem niet.

Vriend heeft beloofd dat ik morgen mag blijven liggen, dus dat is dan wel weer een fijn vooruit zicht!


Aure, wat een fijne weekend opvang O+
pi_184632759
oh appie zo herkenbaar, hier ook een vent die elk weekend uitslaapt tot minstens 10 uur }:| er zijn dagen dat ik me kapot erger maar weiger z’n moeder te spelen om hem wakker te maken :N bovendien zit ‘ie dan met een ochtendhumeur van hier tot Tokio beneden en daar komen alleen maar meer frustraties van, terwijl Kleuter en ik het samen best gezellig hebben ‘s ochtends dus laat maar :') en nu weer terug in lurkstand want ik hoor hier nog niet :D
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:59:43 #193
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184633726
Als ik niet inlog kan ik via mijn telefoon gewoon alle spoilers openen :{ da hoor toch nie?

Op de laptop kan het weer niet.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:07:40 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_184633898
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ik niet inlog kan ik via mijn telefoon gewoon alle spoilers openen :{ da hoor toch nie?

Op de laptop kan het weer niet.
dat klopt, mobiel kun je spoilers altijd openen ;)
disclaimer
pi_184633996
Vriendlief moet iedere dag, 365 dagen per jaar, er om 6 uur uit om te werken.Dan doe ik de ochtenddienst ook wel. Maar sinds het bezoekje aan de osteopaat slaapt meneer zo veel beter, om de 4 uur drinken maar daarna meteen weer in coma. Vanmorgen rond 10 uur werd hij eindelijk wakker...

Nee SC, op de telefoon zou je gewoon alles moeten kunnen zien idd.

Weekendopvang O+ Hier komen mijn ouders morgen een paar uurtjes oppassen omdat ik mijn vriend moet helpen met het melkmonsteren.

Aapie, hopelijk helpt een grotere maat luier. Hier heeft Bikkel s'nachts al maat 4 aan omdat hij ook anders wegdrijft.

Hier ongeveer 6 poepluiers per dag momenteel. Al komt het denk ik ook omdat hij wat snotterig is en dan zijn darmen wat onrustig zijn ook. Vanmorgen net verschoond en 5 minuten later een doorlek-luier :% .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:31:36 #196
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184634392
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat klopt, mobiel kun je spoilers altijd openen ;)
Oh, sommige vertellen echt de raarste dingen in spoilers :') heeft dan ook lekker veel nut :D
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:33:19 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_184634433
Als je t niet op internet wil hebben moet je t niet op internet posten ;) spoilers of geen spoilers.
disclaimer
pi_184638368
@helsinki: lief dat je het vraagt. Hij heeft er niet zoveel last van. Slaapt wat meer en drinkt wat minder dan normaal, maar als hij wakker is, nog steeds heel vrolijk. Vandaag lijkt hij alweer wat minder verkouden, wat meteen resulteerde in weer wat minder slapen overdag (want je zou toch eens iets moeten missen :') ), en meer drinken. Had om 15u fles op van 180 en om 17 was hij jengelig en mopperig en niks leek goed... tot ik bedacht: misschien is hij ‘schade’ aan het inhalen en heeft hij honger en ja hoor, meteen fles van 100 helemaal op en toen was ie weer tevreden :)
Ligt nu alweer ruim een half uurtje in bed heerlijk te tukken.

Oh aapie, gelukkig is het niet iets normaals maar ik kan me de frustratie wel even indenken huuu :X

Helsinki hier hetzelfde, in het weekend neemt vriend veel meer op zich en doet de nachten. Tenzij hij merkt dat ik een slechte week heb, dan springt ie ook tijdens de week gewoon bij. Vanmorgen merkte hij dat ik erg moe was en heeft Tijn mee naar beneden genomen zodat ik nog wat kon uitslapen O+ Ik heb verder echt niks te klagen. Doet onwijs veel uit zichzelf zonder ook maar iets van gemopper.

Haha aure ideale oppas :D vanmorgen gezien maar even drukke dag gehad verder :+

Wolken wat fijn dat het zo’n verschil brengt ! Hier gaat het, na de laatste behandeling van de manuele fysio, ook weer een stuk beter gelukkig :Y draait weer veel soepeler naar rechts en is weer meer te lokken. Vlg week weer een afspraak.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184648263
En kunnen we vandaag starten met een heerlijk kopje thee i.p.v. koffie? :D
Ik hoop het zo voor jullie! :*

En zit er een poepsprongetje rond de 5 maanden ofzo? Serieus gewoon al 3 dagen lang ongeveer 10 poepluiers per dag ;)
pi_184648330
Thee c_/ want mijn kind is nog bij de weekendopvang :D dáár hebben ze denk ik de koffie nodig :') wij hadden gister een feestje thuis en dat was leuk O+ nu nog lui in bed O+

Wel schattig, ik had dus de hele dag niet eens de neiging om te bellen om te vragen hoe het ging, belt mijn vader opeens.. "Nou hij heeft vanmiddag echt goed geslapen hoor! En hij gaat zo weer naar bed. Wil je zijn stemmetje nog even horen? Hij heeft het echt heel erg naar zijn zin!" Dus ik moest daar wel een beetje om gniffelen, maar ik hoefde hem niet aan de telefoon want dat snapt Jip toch niet. "Oh nou waar ik eigenlijk voor belde, zijn de saucijzenbroodjes nog gelukt?" :') *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')