Ik weet dat het bij moedersmooiste kan, meer mensen hier hebben iets bij haar besteld. Je kan haar ook mailen als je iets hebt gezien, maar je wilt het net iets anders. Dus als je een moedermelkring ziet, maar je wilt het alleen met een haarlokje, gewoon even een mailtje sturenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:37 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Oeh, interessant. Nog tips qua sites/producenten?
Stuur anders ff een dm met je nummer dan app ik er een foto. Online plaatsen duurt bij mij altijd een half uur.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:55 schreef Elleska het volgende:
ik heb mijn energieke mannetje weer terug! nu ben ik zelf alleen niet fit gelukkig speelt L heel fijn zelf.
[..]
Dan ben ik benieuwd naar een foto van je hangertje. Deze staat ook op mijn verlanglijstje.
2 mlquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoeveel moedermelk had je eigenlijk nodig voor zo'n sieraad? Moet ik dan denken aan druppels of echt wel een aantal cc?
Dit idd. Ik vind het knap dat ze op zo een klein hartje nog zijn naam en geboortedatum heeft weten te graveren. En ik het toegestuurde flesje helemaal vullenquote:
Psst. Als ik globaal deze curve op een who uitzet, groeit hij volgens een heel mooi lijntje.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:37 schreef Malteser het volgende:
Ik ging net even wegen/meten met Mars. Hij is nu 9 maanden. Zijn curve buigt af (wat prima kan want bv baby). En hij zit nog altijd boven het gemiddelde. En hij heeft nog steeds spekjes.
Gek dat er in mijn hoofd dan toch allemaal alarmbellen gaan rinkelen. Want Twix groeide/groeit ook niet meer en oh jee oh jee.
Plaatje bij het praatje:
[ afbeelding ]
Oh wow! Heel erg bedankt! Welke app gebruik je? Ik heb een iPhone.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:36 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Psst. Als ik globaal deze curve op een who uitzet, groeit hij volgens een heel mooi lijntje.
[ afbeelding ]
Geen probleem! Growth Chart heet de app volgens mij, en ik dacht ook voor iOS. Niet de meest fantastische app, maar wel een met goede who curve.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:12 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oh wow! Heel erg bedankt! Welke app gebruik je? Ik heb een iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |