abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 januari 2019 @ 09:07:56 #101
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_184607653
Ik zit in de States volgende week zondag _O_ Bier en 25 graden O+
pi_184609274
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh god, had hij er een mening over? Zeker 2x een samenvatting van 30 seconden gekeken?
Och jongens, het is afschuwelijk.
Die man heeft het waarschijnlijk 20 keer gezien en denkt nu de sport zo goed te kennen als Brady zelf.

Hij verteld bijvoorbeeld in overtime, met nog 14:50 op ge klok ofzo "let op de klok, er is nog maar heel weinig tijd over". Lul op gast, het is net 10 seconde bezig.

Wat hij verder zegt klopt aardig, dat het bijzonder is hoe goed Brady kan gooien, elke keer recht in de handen van Edelman en co. Maar dat is ook makkelijk lullen als je een herhaling laat zien van de OT met de 4 grote passes achter elkaar. Dan lijkt het net magie en 100% raak.

Daarnaast kan Mahomes dit in zekere mate ook, en Brees, etc. Maar uiteraard is Brady de beste die er ooit heeft gestaan, daar kan niemand meer om heen.

Wij Nederlandse snappen deze sport gewoon niet, op een paar fanatiekelingen zoals in dit topic na zijn er bar weinig mensen die begrijpen hoe het spelletje werkt.
En dat is eigenlijk bizar. Want als er vrienden bij mij op visite komen op zondag avond, dan vraag ik of ik het uit moet leggen, beginnend bij de downs. En na een aantal minuten stellen ze zelf vragen over hoe dit of dat werkt en vinden ze het ineens interessant.

Het is de onwetendheid die het nu een kut sport maakt, denkend dat het continu wachten is. Terwijl het juist een extra dimensie geeft van spanning. Maar dat hoef ik hier niet uit te leggen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 januari 2019 @ 11:06:48 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184609366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:01 schreef bambino het volgende:

[..]

Och jongens, het is afschuwelijk.
Die man heeft het waarschijnlijk 20 keer gezien en denkt nu de sport zo goed te kennen als Brady zelf.

Hij verteld bijvoorbeeld in overtime, met nog 14:50 op ge klok ofzo "let op de klok, er is nog maar heel weinig tijd over". Lul op gast, het is net 10 seconde bezig.

Wat hij verder zegt klopt aardig, dat het bijzonder is hoe goed Brady kan gooien, elke keer recht in de handen van Edelman en co. Maar dat is ook makkelijk lullen als je een herhaling laat zien van de OT met de 4 grote passes achter elkaar. Dan lijkt het net magie en 100% raak.

Daarnaast kan Mahomes dit in zekere mate ook, en Brees, etc. Maar uiteraard is Brady de beste die er ooit heeft gestaan, daar kan niemand meer om heen.

Wij Nederlandse snappen deze sport gewoon niet, op een paar fanatiekelingen zoals in dit topic na zijn er bar weinig mensen die begrijpen hoe het spelletje werkt.
En dat is eigenlijk bizar. Want als er vrienden bij mij op visite komen op zondag avond, dan vraag ik of ik het uit moet leggen, beginnend bij de downs. En na een aantal minuten stellen ze zelf vragen over hoe dit of dat werkt en vinden ze het ineens interessant.

Het is de onwetendheid die het nu een kut sport maakt, denkend dat het continu wachten is. Terwijl het juist een extra dimensie geeft van spanning. Maar dat hoef ik hier niet uit te leggen.
Mensen die er even 2 minuten naar kijken en alleen maar grote mannen op elkaar zien inbeuken zullen het nooit snappen. 99% van de mensen die ooit van American Football hebben gehoord hebben echt geen enkel idee wat voor tactisch spelletje het is.

Ze vallen eerder over de vele commercial breaks of de bescherming. Helaas.

Mijn vrouw vond het in het begin ook weinig aan, totday we jaren geleden bij eerste NFL UK wedstrijd waren (Dolphins vs. Giants). Toen ze op de tribune zat en een totaaloverzicht had viel het kwartje opeens en vond ze het veel interessanter. Denk dat veel mensen een overzicht missen en niet snappen wat er allemaal gebeurt.

Als je center de bal niet goed kan snappen ben je de lul. Als je een 0.2 seconden te laat uit je stance komt als DL ben je de lul. Als je als safety of linebacker trapt in een fake van een WR ben je de lul .... Spel zit boordevol met tactiek, maar helaas zullen de meeste mensen diet niet zien.
pi_184612109
Ik doe geen moeite meer om te reageren op de standaardvragen en -opmerkingen die je rond deze tijd krijgt, ze (willen) het toch niet snappen. Overigens zit mijn vriendin nu bijna standaard naast mij op de bank football te kijken, maar na een jaar krijg ik nog steeds van tijd tot tijd een vraag.
pi_184615344
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:26 schreef rgras het volgende:
Ik doe geen moeite meer om te reageren op de standaardvragen en -opmerkingen die je rond deze tijd krijgt, ze (willen) het toch niet snappen. Overigens zit mijn vriendin nu bijna standaard naast mij op de bank football te kijken, maar na een jaar krijg ik nog steeds van tijd tot tijd een vraag.
Dat is toch ook logisch. Of wil je zeggen dat jij na 1 seizoen alle regels kende.

Ik zie nu soms nog steeds dingen die nieuw zijn of die ik nog niet meegemaakt heb.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184615479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:26 schreef rgras het volgende:
Ik doe geen moeite meer om te reageren op de standaardvragen en -opmerkingen die je rond deze tijd krijgt, ze (willen) het toch niet snappen. Overigens zit mijn vriendin nu bijna standaard naast mij op de bank football te kijken, maar na een jaar krijg ik nog steeds van tijd tot tijd een vraag.
Ik kijk ook al 5 jaar NFL, maar bijna iedere wedstrijd is er nog wel een vraag bij, zelfs terwijl ik bij Madden17 alle 98 trainingsoefeningen heb gedaan :') (gelukkig hebben de commentatoren dat snel door en halen ze Mike erbij)

Maar volgende week zal er wel weer stortvloed aan vragen in dit topic voorbij komen.
Waarschijnlijk niet zoveel keer meer wanneer begint de halftime show :P
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 januari 2019 @ 19:00:09 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184618152
Nieuwe mensen die hier vragen komen stellen zijn welkom hoor. Als we er ieder jaar weer 2-3 enthousiast kunnen maken om het echt te volgen is het alleen maar leuk.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:12:35 #108
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184618400
Ik vind het een onwijs gave sport, maar ik vind die vele, best lange reclames toch nog steeds irritant.... Voor mij doorbreekt dat het ritme van de drives en van de wedstrijd....
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:20:21 #109
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_184618555
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het een onwijs gave sport, maar ik vind die vele, best lange reclames toch nog steeds irritant.... Voor mij doorbreekt dat het ritme van de drives en van de wedstrijd....
Tsja, op zich is dat met vrijwel alle Amerikaanse sporten. Ideaal voor commercials, net als de NBA en MLB, want het zijn statische spelletjes (op een goede manier) waar de klok gestopt wordt als er geen play is. Groot voordeel vind ik dat er weinig mogelijkheden zijn tot tijdrekken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_184618583
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het een onwijs gave sport, maar ik vind die vele, best lange reclames toch nog steeds irritant.... Voor mij doorbreekt dat het ritme van de drives en van de wedstrijd....
Het is de afgelopen jaren ook wel steeds erger geworden.

Dat is het voordeel van Redzone kijken in regular season, dan heb je geen commercials en zie je alleen hoogtepunten.
De leuke wedstrijden kijk ik dan de dag erna via gamepass terug, zonder reclame erin. Kijkt een stuk lekkerder.
Alleen in de playoffs zit je dan vast aan live kijken met commercials, maar die paar wedstrijden kan ik het wel van hebben.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:49:54 #111
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184619045
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Het is de afgelopen jaren ook wel steeds erger geworden.

Dat is het voordeel van Redzone kijken in regular season, dan heb je geen commercials en zie je alleen hoogtepunten.
De leuke wedstrijden kijk ik dan de dag erna via gamepass terug, zonder reclame erin. Kijkt een stuk lekkerder.
Alleen in de playoffs zit je dan vast aan live kijken met commercials, maar die paar wedstrijden kan ik het wel van hebben.
Samenvattingen kijken vind ik dan weer een beetje mager, dan mis ik het wedstrijdverloop. Ik neem ze nu op en kijk de wedstrijd al doorspoelend iets later. Scheelt ook een hoop tijd..
!!! Go 49-ers !!!
pi_184619488
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Samenvattingen kijken vind ik dan weer een beetje mager, dan mis ik het wedstrijdverloop. Ik neem ze nu op en kijk de wedstrijd al doorspoelend iets later. Scheelt ook een hoop tijd..
Je hebt een samenvatting met de highlights van ongeveer 10 minuten en ook een langere variant van 40 minuten. Bij de laatste is het verloop wel redelijk te volgen.

Ik kijk nu al een paar jaar RZ en dat kijkt ook wel lekker vlot weg. Ook vanwege het meedoen met Fantasy Leagues.
pi_184628800
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:14 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Je hebt een samenvatting met de highlights van ongeveer 10 minuten en ook een langere variant van 40 minuten. Bij de laatste is het verloop wel redelijk te volgen.

Ik kijk nu al een paar jaar RZ en dat kijkt ook wel lekker vlot weg. Ook vanwege het meedoen met Fantasy Leagues.
Volgens mij, als ik het zo lees, heeft hij geen Gamepass ;)

Ik kijk een aantal wedstrijden live, bijna elke wedstrijd van de Cowboys m.u.v. de 4 uur in de ochtend wedstrijden. Meestal pak ik de zondag avond mee en als ik een keer vrij heb donderdag avond.

Ik kijk bijzonder weinig terug, ik heb geen zin om elke wedstrijd te zien en het zal me ook een worst wezen wat 12 van de 16 wedstrijden doen elke week :D

Af en toe kijk ik de highlights van division rivals en als ik tijd zat heb de 40 minute replay.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184669891
Daar gaan we dan, Super Bowl Sunday komt er aan.

Allereerst natuurlijk voorspelling van de winnaar.
#RamsFanForADay
Ik gok dus de Rams

Dan de lijst met vragen (meeste goed is 3 punten, nummer 2 is 2 punten, nummer 3 is 1 punt).

Length of National Anthem Over/Under 110 seconds
Coin flip Heads/Tails
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No
Team to score first, wins Yes/No
Which team will get the first penalty
Which team will commit the first turnover
Which team will be the first to challenge
Score in first 6,5 minutes Yes/No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No
Half time performer gets wardrobe mallfunction Yes/No
Defensive/Special team TD Yes/No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No
Which team to score first in 3rd quarter
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple

Om het voor mij makkelijk te maken graag alléén de antwoorden onder elkaar typen. Dan kan ik het direct plakken in excel.

Zo dus:
Under
Heads
Yes
Yes
Rams
Patriots
Patriots
No
Yes
No
No
Yes
Rams
Under
No
Yes
No
Yes
Team
Blue
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 28 januari 2019 @ 11:48:23 #115
183570 Stage
Tuinder..
pi_184670208
Rams

Under
Tails
Yes
No
Rams
Patriots
Patriots
Yes
No
No
No
No
Rams
Over
No
Yes
No
Yes
Team
Orange
pi_184670590
Patriots

Over
Heads
Yes
Yes
Rams
Rams
Rams
Yes
No
No
No
No
Patriots
Over
No
No
No
Yes
Team
Clear (maar eigenlijk geen, want Belichick krijgt nooit een shower)
pi_184671084
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:14 schreef dz5b604 het volgende:
Clear (maar eigenlijk geen, want Belichick krijgt nooit een shower)
Dan nog is het wel terug te vinden welke kleur het was (waarschijnlijk).
En als ik het niet kan vinden, krijgt iedereen/niemand een punt.
Vorig jaar was er ook 1 ding die ik niet heb onthouden, de 1e reclame na kickoff.
Kon ik nergens terug vinden.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 28 januari 2019 @ 12:53:16 #118
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184671249
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:44 schreef bambino het volgende:

[..]

Dan nog is het wel terug te vinden welke kleur het was (waarschijnlijk).
En als ik het niet kan vinden, krijgt iedereen/niemand een punt.
Vorig jaar was er ook 1 ding die ik niet heb onthouden, de 1e reclame na kickoff.
Kon ik nergens terug vinden.
Gelijk opschrijven dan dit jaar ;). Als je later terugkijkt zijn de commercials weg.

Nog een weekje en dan gaat het weer over belangrijke zaken. Free agency en draft hype. Deze week is vooral storend.

Komende dagen maar even reddit unsubscriben en wat andere sites uit de feed gooien. Deze Super Bowl bestaat niet.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_184671624
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef PirE het volgende:

[..]

Gelijk opschrijven dan dit jaar ;). Als je later terugkijkt zijn de commercials weg.

Nog een weekje en dan gaat het weer over belangrijke zaken. Free agency en draft hype. Deze week is vooral storend.

Komende dagen maar even reddit unsubscriben en wat andere sites uit de feed gooien. Deze Super Bowl bestaat niet.
Ja ik zie ook erg op tegen deze week. Alles gaat nu over Brady, Patriots, Bill record (9x 8x 9x in SB) en over Goff die nu al in SB staat. Beide voor mij zeer oninteressant.

Ik ga de SB ook alleen maar kijken omdat het soort van erbij hoort. Ik hoop gewoon dat Brady niet wint.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184672526
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef PirE het volgende:

[..]
Deze Super Bowl bestaat niet.
:')
pi_184673597
Over
Tails
Yes
No
Rams
Pats
None (of als je moet gokken, Rams)
No
Yes
No
No
No
Pats
Under
Yes
Yes
No
Yes
Team
Yellow

Ik was stik chagerijnig toen ik zag dat ik de SB niet live kon kijken door wat dingetjes op het werk, maar met deze teams erin is het toch iets minder erg.
Gaat wel ernstig lastig worden om er niks van mee te krijgen tot ik 's avonds kan kijken ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_184673753
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 14:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Over
Tails
Yes
No
Rams
Pats
None (of als je moet gokken, Rams)
No
Yes
No
No
No
Pats
Under
Yes
Yes
No
Yes
Team
Yellow

Ik was stik chagerijnig toen ik zag dat ik de SB niet live kon kijken door wat dingetjes op het werk, maar met deze teams erin is het toch iets minder erg.
Gaat wel ernstig lastig worden om er niks van mee te krijgen tot ik 's avonds kan kijken ;(
Je moet inderdaad wat gokken. Geen open vragen. Als het antwoord none is, dan krijgt iedereen/niemand een punt.

Je moet nog wel een team voorspellen die het wint.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184673798
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:00 schreef bambino het volgende:

[..]

Je moet inderdaad wat gokken. Geen open vragen. Als het antwoord none is, dan krijgt iedereen/niemand een punt.

Je moet nog wel een team voorspellen die het wint.
Dan op beide vragen Rams :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_184674605
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:03 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dan op beide vragen Rams :)
Noted :)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184681013
Rams

Over
Heads
Yes
No
Pats
Pats
Rams
Yes
Yes
No
No
Yes
Rams
Under
Yes
Yes
No
Yes
Family
Clear
  maandag 28 januari 2019 @ 23:39:15 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184684905
Weet iemand trouwens wanneer de halftime show begint?
!!! Go 49-ers !!!
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:38:40 #127
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184688173
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de halftime show begint?
Na het 2e kwart.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_184688320
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:01 schreef bambino het volgende:
Hij verteld bijvoorbeeld in overtime, met nog 14:50 op ge klok ofzo "let op de klok, er is nog maar heel weinig tijd over". Lul op gast, het is net 10 seconde bezig.
Ik denk dat hij het hier over de play clock had (die stond op 3-4 sec), niet de game clock. Verder was het idd een slecht stukje DWDD
pi_184688397
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:50 schreef medjai het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het hier over de play clock had (die stond op 3-4 sec), niet de game clock. Verder was het idd een slecht stukje DWDD
Dan nog maakt dat niks uit voor het spel, play clock is zo vaak op nog 1 seconde. Die gast denkt er gewoon verstand van te hebben terwijl hij het niet heeft. En heel Nederland die het nooit gezien heeft denkt dat die sukkel nu NFL al-wetende is. Zum kotsen
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184688529
Patriots
Over
Heads
Yes
Yes
Rams
Rams
Rams
Yes
Yes
No
No
No
Patriots
Over
No
No
No
Yes
Family
Orange
hhhhh
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:37:41 #131
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_184693901
Wordt de Superbowl ergens gratis uitgezonden? De laatste jaren was er altijd iets op ziggo/fox?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_184694556
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:37 schreef hmmmz het volgende:
Wordt de Superbowl ergens gratis uitgezonden? De laatste jaren was er altijd iets op ziggo/fox?
In Nederland kan je de Super Bowl volgen via Fox of via BBC. Volgens mij is het BBC kanaal gratis te bekijken.

FoxSport 1&4:
Nederlandse voorbeschouwing vanaf 22:00 en om 0.30 de wedstrijd met Nederlands commentaar.

FoxSport 6:
Vanaf 0:00 de voorbeschouwing en de wedstrijd met origineel commentaar. En verder de gehele dag terugblikken op eerdere SB's en the road to..

BBC One:
Vanaf 23:45 de live uitzending.

Bron: https://www.gids.tv/artikel/3551/super-bowl-2019-live-op-tv

[ Bericht 0% gewijzigd door SiebeJ op 29-01-2019 16:38:10 ]
pi_184700024
Nog tips voor het kijken in Amsterdam?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:59:29 #134
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_184701106
Patriots

Dan de lijst met vragen (meeste goed is 3 punten, nummer 2 is 2 punten, nummer 3 is 1 punt).

Under
Heads
No
No
Rams
Rams
Rams
Yes
Yes
No
Yes
Yes
Patriots
Under
No
Yes
No
Yes
Team
Lime green
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:50:02 #136
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184703289
Ik had hem nog niet gezien als analist, maar ik kijk er nu wel naar uit :)

https://www.newyorker.com(...)-football-commentary
!!! Go 49-ers !!!
pi_184705886
Patriots

Under
Heads
Yes
No
Rams
Rams
Patriots
No
Yes
No
Yes
No
Patriots
Under
No
Yes
No
Yes
Family
Orange
pi_184707533
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik had hem nog niet gezien als analist, maar ik kijk er nu wel naar uit :)

https://www.newyorker.com(...)-football-commentary
Ik kom hem ook amper tegen omdat ik die games niet volg. Dus ben ook wel benieuwd. Ik heb bij 90% van de games die ik kijk Aikman en Buck.

Staat Romo toch nog een keer, soort van, in de SB.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:55:38 #139
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_184707718
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:06 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

In Nederland kan je de Super Bowl volgen via Fox of via BBC. Volgens mij is het BBC kanaal gratis te bekijken.

FoxSport 1&4:
Nederlandse voorbeschouwing vanaf 22:00 en om 0.30 de wedstrijd met Nederlands commentaar.

FoxSport 6:
Vanaf 0:00 de voorbeschouwing en de wedstrijd met origineel commentaar. En verder de gehele dag terugblikken op eerdere SB's en the road to..

BBC One:
Vanaf 23:45 de live uitzending.

Bron: https://www.gids.tv/artikel/3551/super-bowl-2019-live-op-tv
Ik neem aan dat deze FoxSport andere zenders zijn dan het Fox eredivisiepakket dat ik heb?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 januari 2019 @ 10:56:14 #140
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184707730
Heeft BBC origineel commentaar of eigen? Heb geen Fox en ook geen gamepass dit jaar. Twijfel wat ik moet doen.

Al wil ik wel commercials ...
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:07:35 #141
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184707901
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:56 schreef Kyran het volgende:
Heeft BBC origineel commentaar of eigen? Heb geen Fox en ook geen gamepass dit jaar. Twijfel wat ik moet doen.

Al wil ik wel commercials ...
Ik kan je wel mijn login geven.

Zal vanavond eens kijken of ik de betaalgegevens enzo weg kan halen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_184708417
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:56 schreef Kyran het volgende:
Heeft BBC origineel commentaar of eigen? Heb geen Fox en ook geen gamepass dit jaar. Twijfel wat ik moet doen.

Al wil ik wel commercials ...
Afgelopen jaren de orginele US commentatoren dus dat verwacht ik nu ook.

Maar dus geen commercials, dan gaan ze naar een studio en praten ze over de game.
pi_184708587
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:38 schreef BobW het volgende:

[..]

Afgelopen jaren de orginele US commentatoren dus dat verwacht ik nu ook.

Maar dus geen commercials, dan gaan ze naar een studio en praten ze over de game.
Dat ja, Amerikaanse commercials kan je zonder stream sowieso vergeten.
Hell To The Liars
pi_184709285
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:55 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik neem aan dat deze FoxSport andere zenders zijn dan het Fox eredivisiepakket dat ik heb?
FS 1 zit in het eredivisiepakket, FS6 internationaal
pi_184712820
Wie wil nou de reclame zien, die commercials, dan ga je toch je eten halen of drinken of even op de wc zitten... daarvoor is die reclame nou bedoeld...
pi_184713740
Afgelopen paar jaar werd de superbowl ook op het gratis Fox kanaal uitgezonden en via een gratis stream op internet door Fox. Dat is dit jaar dus niet het geval 🙄
Volgens mij kun je ook geen Fox dagkaart of de superbowl los kopen voor Fox Sports Go (dat je hem via een app of de website kan kijken). Je kan als je geen abonnee bent van Fox Sports alleen een dagkaart kopen via je tv provider 😲

BBC is gelukkig een prima alternatief. Fox heeft alleen tussen de plays door een wat gezelligere studio, bij BBC is het echt alleen een presentator en wat analisten die praten rond een tafeltje.
Al kan ik de sociaal media berichtjes en zoals een paar jaar terug een dj voor tussendoor (😖) bij Fox wel missen. Maar vooral tijdens dat half uur in de rust (half time) vind ik hoe Fox dat doet wel leuker.
pi_184713759
Mijn lijstje:

Rams

Under
Tails
No
Yes
Rams
Patriots
Rams
Yes
Yes
No
No
No
Rams
Under
No
Yes
No
Yes
Team
Orange
pi_184715392
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:54 schreef Attitude het volgende:
Wie wil nou de reclame zien, die commercials, dan ga je toch je eten halen of drinken of even op de wc zitten... daarvoor is die reclame nou bedoeld...
Ben je nou serieus?

Reclames van de SuperBowl zijn DE reclames van het jaar.
De nieuwste films, de mooiste producten etc komen allemaal voorbij tijdens de SB.

Niet voor niets dat die reclames elk jaar duurder worden, er is vraag naar en er kijken 100miljoen+mensen naar.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184715597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:11 schreef bambino het volgende:

[..]

Ben je nou serieus?

Reclames van de SuperBowl zijn DE reclames van het jaar.
De nieuwste films, de mooiste producten etc komen allemaal voorbij tijdens de SB.

Niet voor niets dat die reclames elk jaar duurder worden, er is vraag naar en er kijken 100miljoen+mensen naar.
Lol. Ach sommigen mensen vinden het geweldig maar voor mijzelf.. neuh.. ik gebruik die tijd idd anders.
pi_184726654
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:27 schreef Attitude het volgende:

[..]

Lol. Ach sommigen mensen vinden het geweldig maar voor mijzelf.. neuh.. ik gebruik die tijd idd anders.
Ik blijf ook echt niet alle reclames zitten. Maar vooral de 1e paar reclame blokken zijn tof omdat dat dingen zijn die je in principe nooit gezien hebt. Iets later komen ook de wat standaard reclames voorbij, maar voornamelijk zijn het de betere reclames tijdens SB.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  donderdag 31 januari 2019 @ 21:59:37 #151
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184740613
Voor wie de Super Bowl op z'n amerikaans wil volgen:
http://blog.applian.com/w(...)gn=201901-newsletter
!!! Go 49-ers !!!
pi_184741919
quote:
2s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor wie de Super Bowl op z'n amerikaans wil volgen:
http://blog.applian.com/w(...)gn=201901-newsletter
Verder zijn er op de dag zelf voldoende alternatieven te vinden via reddit.com/r/nflstreams
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_184746604
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Verder zijn er op de dag zelf voldoende alternatieven te vinden via reddit.com/r/nflstreams
Held! Die sla ik even op. Ik wil de US commercials.
pi_184746610

Jongens, nog steeds kippenvel. Ik heb niet zoveel met de Patriots, maar dit was echt legendarisch.
pi_184749595
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:53 schreef Monopoly het volgende:

Jongens, nog steeds kippenvel. Ik heb niet zoveel met de Patriots, maar dit was echt legendarisch.
:r
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184773883
Winner: Rams
Zo dus:
Over
Heads
No ( hulu )
no
Rams
rams
Patriots
yes
Yes
No
No
no
Rams
Under
yes
Yes
yes
Yes
family
clear
  zaterdag 2 februari 2019 @ 16:06:13 #157
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184774672
Ook in de VS wil de meerderheid dat de Pats niet winnen :N

https://www.sunjournal.co(...)-englanders-love-it/
!!! Go 49-ers !!!
pi_184782527
Superbowl; alleen leuk voor de film trailers/spots *O*
pi_184791392
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 04:17 schreef Kyran het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:42 schreef Mykonos het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:41 schreef Omega het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 04:10 schreef Keyos het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 03:54 schreef GSbrder het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:14 schreef Luuksor het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Van jullie mis ik nog de lijst en de winnaar.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zondag 3 februari 2019 @ 12:56:06 #160
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184791428
Zal het zo fixen :). Heb zin in vanavond!!!
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_184791935
Ik heb er ook veel zin in vanavond. Hopen dat de wedstrijd net zo spannend wordt als de afgelopen 2 edities.
pi_184793059
TVP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184793316
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:56 schreef Keyos het volgende:
Zal het zo fixen :). Heb zin in vanavond!!!
Ik heb zin in de avond zelf, wat erom heen zit en hapjes etc. Maar de wedstrijd zelf kan me echt gestolen worden.

Ik root voor de Rams puur en alleen uit armoe. Toch liever dat joch Goff dan weer Brady.
Ik ben nu al bezig met wachten op volgend jaar eigenlijk. Draft / camp / week 1.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184793966
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:40 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik heb zin in de avond zelf, wat erom heen zit en hapjes etc. Maar de wedstrijd zelf kan me echt gestolen worden.

Ik root voor de Rams puur en alleen uit armoe. Toch liever dat joch Goff dan weer Brady.
Ik ben nu al bezig met wachten op volgend jaar eigenlijk. Draft / camp / week 1.
Ik was al de hele maand chagrijnig dat ik voor het eerst in jaren niet live kon kijken, maar nu bekend is wie er in de SB staan is dat gevoel wel verdwenen.

Het kijk maandagavond wel terug na het werk :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 3 februari 2019 @ 15:51:39 #165
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_184794958
Ik strijk straks neer in een mooie sportsbar hier in Orlando O+
  zondag 3 februari 2019 @ 16:02:23 #166
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_184795205
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:53 schreef bambino het volgende:

[..]

Van jullie mis ik nog de lijst en de winnaar.
Dankje!

Under
Heads
Yes
Yes
Patriots
Patriots
Patriots
No
Yes
No
Yes
No
Rams
Under
Yes
Yes
No
Yes
Team
Red
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 3 februari 2019 @ 17:53:59 #167
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_184797156
Rams 👍
Haters everywhere but I don't really care.
pi_184797204
Ik ben ook voor de Rams, maar verwacht vuurwerk van de Patriots.
  zondag 3 februari 2019 @ 17:59:02 #169
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_184797225
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Verder zijn er op de dag zelf voldoende alternatieven te vinden via reddit.com/r/nflstreams
Ik bespaar al jaren op mijn gamepass door deze link. _O_
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_184797275
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:59 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ik bespaar al jaren op mijn gamepass door deze link. _O_
maar vanavond ook gewoon via bbc op tv
pi_184797293
Ik wil wel de Amerikaanse reclames en nieuwe trailers zien _O_
pi_184797988
Hoe laat is de aftrap eigenlijk, 00:30u?
  zondag 3 februari 2019 @ 19:00:52 #173
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184798598
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:37 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe laat is de aftrap eigenlijk, 00:30u?
Yep
!!! Go 49-ers !!!
pi_184798748
Zin in! Mijn eerste live wedstrijd die ik had gezien waren ook de rams tegen de pats (London).toen was het 7-45 geworden! Net als toen root ik gewoon weer voor de rams!
pi_184798992
Om 22:00 begint FOX Sports met uitzenden.
  zondag 3 februari 2019 @ 19:20:05 #176
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184799048
Patriots

Under
Heads
No
Yes
Rams
Patriots
Patriots
Yes
Yes
No
No
No
Patriots
Over
No
Yes
No
Yes
Team
Yellow
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_184801844
Pats gaan dit met gemak winnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 3 februari 2019 @ 21:11:29 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_184801941
Zo, stream aan, bier koud.
Klaar voor :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_184801973
Al zin in straks! :)

Waar kijken jullie de reclames van de SB?

Kijk zelf de SB bij FOX, daar worden deze niet uitgezonden. Heb btw Ziggo. :)
  zondag 3 februari 2019 @ 21:16:26 #180
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_184802115
Cbs stream.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_184802730
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dankje!

Under
Heads
Yes
Yes
Patriots
Patriots
Patriots
No
Yes
No
Yes
No
Rams
Under
Yes
Yes
No
Yes
Team
Red
Volgens mij moet je nog even zeggen wie er gaat winnen...
  zondag 3 februari 2019 @ 21:40:32 #182
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_184802840
Ik kijk 'm via NFL gamepass zoals ik al het hele seizoen heb gevolgd. Mijn hoop is dat de Rams winnen, maar ik verwacht dat NE 'm gaan pakken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_184803110
Ff vraagje van een leek die alleen de grote lijn spelregels snapt (puntentelling en downs), waarvoor zijn de witte doekje die aan de broek van de spelers bungelen? Zaten die er altijd al?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_184803206
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:50 schreef ender_xenocide het volgende:
Ff vraagje van een leek die alleen de grote lijn spelregels snapt (puntentelling en downs), waarvoor zijn de witte doekje die aan de broek van de spelers bungelen? Zaten die er altijd al?
Handen drogen voor betere grip
pi_184803336
Smerige act.
pi_184803366
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:55 schreef BobW het volgende:

[..]

Handen drogen voor betere grip
ah oké was al bang dat vanwege verzekeringen/ medische claims (je weet maar nooit in murica) etc het tegenwoordig zo was als met rugby tijdens de gym, als je lintje eruit getrokken wordt ben je getackeld.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_184803531
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:16 schreef matthijst het volgende:
Cbs stream.
thanks! :) :)
pi_184804482
Deze gemaakte sfeer bij FOX Sports. Eng volk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 februari 2019 @ 22:50:17 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184804602
Rams

Over
Heads
No
Yes
Rams
Rams
Rams
No
Yes
No
No
Yes
Patriots
Over
Yes
Yes
No
No
God
Lime-green
  zondag 3 februari 2019 @ 23:17:40 #190
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184805288
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Deze gemaakte sfeer bij FOX Sports. Eng volk.
Beetje gemiste kans ook. In plaats van uitpakken om de kracht van de sport uit te leggen bevestigen ze juist alle vooroordelen die rusten op het kijken naar een Super Bowl. Beetje jammer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_184805311
Moet er morgen vroeg op, kan er dus niet live bij zijn. Dus morgen alles vermijden. Mijn jaarlijkse dilemma de San diego Los Angels Chargers zijn weer uitgeschakeld, wie gun ik de Superbowl? Rams natuurlijk. :P
pi_184805420
Doet bij jullie de fox sports player het wel goed?
Lekker
pi_184805642
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dankje!

Under
Heads
Yes
Yes
Patriots
Patriots
Patriots
No
Yes
No
Yes
No
Rams
Under
Yes
Yes
No
Yes
Team
Red
Ik mis helaas nog wel jou winnaar.

En ik mis nog steeds
Days-Of-Wild
Mykonos
Luuksor
Boezeidekoe
Omega

Wedstrijd begint om half 1 maar gezien de anthem eerder is (en dat vraag 1 is) sluit het om 00:00 om te posten.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_184805689
Is het op fox met romo als commentator?
hhhhh
pi_184805715
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:31 schreef DaveDave09 het volgende:
Is het op fox met romo als commentator?
Denk eerder met Van Dam.
pi_184805757
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:31 schreef DaveDave09 het volgende:
Is het op fox met romo als commentator?
FOX 1 niet, maar FOX 4, FOX 6 en BBC wel.
  zondag 3 februari 2019 @ 23:35:08 #197
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184805785
BBC genot. Geen reclame en CBS commentaar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 februari 2019 @ 23:35:23 #198
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184805793
Maar misschien dat ik toch de gamepass pak ipv met 50fps.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184805835
Die hotdogkar in de studio. DIT KAN NIET.
  zondag 3 februari 2019 @ 23:44:50 #200
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184806040
Dikke Klay Thompsongenot
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')