Bij mijn sollicitatie kwam alles vrij snel na elkaar (+-2weken) , helaas moet eerst me trommelvlies dicht worden gezet voor ik kan starten...quote:Op woensdag 11 december 2019 00:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, is het AAC pas een flinke tijd na het psychologisch onderzoek?
Heb nog wat info en open dagen gepland, hoop dat het voor het gesprek valt. Vanwege buitenland was het wat moeilijker om al gegaan te zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 07:00 schreef WKNVHV het volgende:
[..]
Bij mijn sollicitatie kwam alles vrij snel na elkaar (+-2weken) , helaas moet eerst me trommelvlies dicht worden gezet voor ik kan starten...
Tussen het psychologisch onderzoek en het AAC gesprek zit sowieso nog het medisch onderzoek, zat bij mij ongeveer 1,5 maand totaal tussen.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Heb nog wat info en open dagen gepland, hoop dat het voor het gesprek valt. Vanwege buitenland was het wat moeilijker om al gegaan te zijn.
Welk tijdstip situeert de fysieke test zich?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tussen het psychologisch onderzoek en het AAC gesprek zit sowieso nog het medisch onderzoek, zat bij mij ongeveer 1,5 maand totaal tussen.
Je geeft aan over 1,5 maand je psychologisch onderzoek te hebben, dan ben je sowieso niet door het hele proces heen voor februari, wanneer er weer een lichting begint op de KMA, dus ga je sowieso op voor de septemberlichting. Tijd zat dus.
Meestal vergelijkbaar met medisch. Sommige ervoor, andere erna. Ik had zelf de fysieke test 2 weken na mijn medische.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Welk tijdstip situeert de fysieke test zich?
Hangt ervan af. Bij mij was het geloof ik: hartslag meten - hoortest - oogtest - lunch - fysiek(+-1400)quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Welk tijdstip situeert de fysieke test zich?
Die test wordt dan in een groep afgenomen normaal of op een loopband bijvoorbeeld?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:39 schreef WKNVHV het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Bij mij was het geloof ik: hartslag meten - hoortest - oogtest - lunch - fysiek(+-1400)
Alleen dit was omdat mijn hoortest niet goed uitkwam. Andere hadden meen ik rond 11;00 fysiek
nee buiten op een ronde van 350meter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die test wordt dan in een groep afgenomen normaal of op een loopband bijvoorbeeld?
Je keuring is een jaar geldig, dus waarschijnlijk plannen ze het in februari of maart in. Als je de rest al hebt gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wanneer je pas vanaf februari 2021 beschikbaar bent gaan ze dan de fitheidstest uitstellen? Ik heb dit vanaf het begin van de sollicitatie meerderemaals aangegeven in de formulieren.
oke top!quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef Knoggel het volgende:
[..]
Je keuring is een jaar geldig, dus waarschijnlijk plannen ze het in februari of maart in. Als je de rest al hebt gehad natuurlijk.
Ik bedoelde eigenlijk februari van 2021. Is het niet wat te vroeg dat ik nu in mijn procedure zit en zal ik hem misschien onderbreken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tussen het psychologisch onderzoek en het AAC gesprek zit sowieso nog het medisch onderzoek, zat bij mij ongeveer 1,5 maand totaal tussen.
Je geeft aan over 1,5 maand je psychologisch onderzoek te hebben, dan ben je sowieso niet door het hele proces heen voor februari, wanneer er weer een lichting begint op de KMA, dus ga je sowieso op voor de septemberlichting. Tijd zat dus.
Dat kun je voor jouw specifieke situatie laten uitrekenen door DCHR of DCIOD. Doen ze ook voor mensen die in de West geplaatst worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:38 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken hoe lang/veel ik ongeveer moet sparen voordat ik mijn eerste huis kan kopen. Nu weet ik (dat als alles gewoon goed gaat) ik voor 1 tot 1,5 jaar in VS/Duitsland zal zitten voor mijn opleiding. Weet iemand wat je gemiddeld (niet gehuwd) voor buitenland toelage zal krijgen? Ik weet dat niemand dit exact kan zeggen, maar dan kan ik een beetje een betere inschatting maken.
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 16:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zal men OPPLAN 10 al aan het afstoffen zijn?
Als ze slim zijn wel. Een verveelde bevolking wil nog wel eens gaan rellen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zal men OPPLAN 10 al aan het afstoffen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |