Past bij de leeftijd denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog steeds, ondertussen wel bij de luftwaffe en adjudant...
Marymouse was toen ook nog een vaste klant... RIP...quote:Op zondag 31 januari 2021 20:15 schreef BredeBroeder het volgende:
DEF / [DEF SC]#610 Waar BB aan de appelsap MOET!![]()
VeVa luchtmacht?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Inmiddels VeVateraan.
Maar nee, ben een fulltime kantoorpik in opleiding
Begrijpelijk, ik denk dat het als militair ook veel moeilijker is om te wennen aan de burgermaatschappij qua mindset en arbeidsethos.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
VeVa luchtmacht?
En ik las al ergens zoiets. Ik denk dat je buiten defensie beter af bent...
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik t wel mis en als ik een functie kan krijgen die mn huidige salaris en werkniveau matcht dat serieus ga nadenken over terug gaan.
Hebben wij hier daar aan bijgedragen dat je gestopt bent met VeVa?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Ach ja, stoppen met VeVa was een van de beste keuzes die ik heb gemaakt en ik doe nu ook iets wat ik écht leuk vindt. Het is alleen een heel ander niveau van spannend
Zeker, in het begin is het natuurlijk stoer dat je met GVT over straat mag e.d. en voel je je helemaal het mannetje. Wanneer de roes echter een beetje is uitgewerkt sta je open voor kritiek en toen kwam ik erachter dat het eigenlijk een flut opleiding is (VeVa GROP wel te verstaan). Nou, die kritiek was er zekerquote:Op zondag 31 januari 2021 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben wij hier daar aan bijgedragen dat je gestopt bent met VeVa?
Roger, nou was het al vrij snel duidelijk dat je wel wat meer in je mars had dan VeVa GROP alleen. Dus wat dat betreft ben ik wel blij dat je door bent gaan leren. Je kunt misschien nog ff een paar jaar als officier kort model aan de slag na je studie.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Zeker, in het begin is het natuurlijk stoer dat je met GVT over straat mag e.d. en voel je je helemaal het mannetje. Wanneer de roes echter een beetje is uitgewerkt sta je open voor kritiek en toen kwam ik erachter dat het eigenlijk een flut opleiding is (VeVa GROP wel te verstaan). Nou, die kritiek was er zeker
Correct.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef detaris het volgende:
Lees ik nu dat de splinternieuwe SG A978 over mediacontacten vervalt. Haha
???quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:17 schreef detaris het volgende:
Lees ik nu dat de splinternieuwe SG A978 over mediacontacten vervalt. Haha
Hier gaat het niet meer zo hard als vroeger en idd MM is een jaar of vier geleden overleden...quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:10 schreef Thaboel het volgende:
Leeft het hier nog een beetje?
Mary Mouse dood? Wat de fuck?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |