Zal wel weer in dezelfde categorie als Combat en Hoogvliegers zitten...quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:41 schreef Awsom het volgende:
Zitten jullie er al klaar voor ???
https://www.npostart.nl/commandos/AT_2092373
ben benieuwd of dit weer een werken voor defensie reclame is![]()
Oh crap. Ik hou m'n hart vast.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:41 schreef Awsom het volgende:
Zitten jullie er al klaar voor ???
https://www.npostart.nl/commandos/AT_2092373
ben benieuwd of dit weer een werken voor defensie reclame is![]()
Het is beter dan dat. Volgende week weerquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel weer in dezelfde categorie als Combat en Hoogvliegers zitten..._!
Vraag me echt altijd af wie dit soort 'cadeaus' verzint.quote:Op maandag 21 december 2020 16:57 schreef AchJa het volgende:
Mooi kerstpakketje gekregen bij de luftwaffe!
Een afgedankte boogtent in tasmodel. Zien ze bij de luchtmacht ook een keer een tent ipv een hotel...![]()
Zie ook "Paxen be Like".
[ afbeelding ]
"Inclusief schimmel"
Opzich is zoiets prima natuurlijk maar doe er dan iets van een bierpakket ofzo in. Dat heb ik al eens eerder gehad.quote:Op maandag 21 december 2020 17:15 schreef Pinuts het volgende:
Vraag me echt altijd af wie dit soort 'cadeaus' verzint.
Denk dat het budget op was. Zo'n tas kost niks.quote:Op maandag 21 december 2020 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opzich is zoiets prima natuurlijk maar doe er dan iets van een bierpakket ofzo in. Dat heb ik al eens eerder gehad.
Van hetzelfde!quote:
Hey BBquote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Toevallig even een avondje oude DM's doorgelezen. Waren toch mooie tijden zo'n 8 jaar geleden.
Toen we nog in een avond tijd meerdere topics vol baggerden!quote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Toevallig even een avondje oude DM's doorgelezen. Waren toch mooie tijden zo'n 8 jaar geleden.
Dat lukte wel aardig jaquote:Op zondag 31 januari 2021 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen we nog in een avond tijd meerdere topics vol baggerden!
Och, we zijn allemaal jong geweest.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat lukte wel aardig jaWat een wijsneus was ik zeg
Toen werden we nog gewoon belachelijk gemaakt op de werkvloer...quote:Op zondag 31 januari 2021 19:03 schreef jitzzzze het volgende:
Alleen bestond er toen nog geen internet
Nog steeds bedoel jequote:Op zondag 31 januari 2021 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen werden we nog gewoon belachelijk gemaakt op de werkvloer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |