Ja, maar het staat nu exact gelijk mits Ajax wint en ik zie Ajax over 16 potten meer punten pakken dan PSVquote:Op zondag 20 januari 2019 16:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joh Emmen kwam er niet aan te pas en er vallen twee ballen goed voor die gasten. Incidentje nog niks aan de hand.
Begin van het einde dit, als ik de users in dit topic moet geloven.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joh Emmen kwam er niet aan te pas en er vallen twee ballen goed voor die gasten. Incidentje nog niks aan de hand.
Ajax gaat nog wel morsen, CL en beker programma.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het staat nu exact gelijk mits Ajax wint en ik zie Ajax over 16 potten meer punten pakken dan PSV
Liever Tagliafico dan Angelino.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
centrum Verdediging en middenveld wel. Vleugelverdedigers en Aanval van PSV vind ik sterker.
Tagliatello is ook aanvoerder van het Argentijns elftal JAAAA KOEKOEK EL CAPITANOquote:Op zondag 20 januari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Tagliafico dan Angelino.
Dumfries en Mazraoui scheelt niet veel, alhoewel totaal andere types.
Ik snap dat je dit zegt, want je bent voor Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Tagliafico dan Angelino.
Dumfries en Mazraoui scheelt niet veel, alhoewel totaal andere types.
stukje emmenquote:Op zondag 20 januari 2019 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap dat je dit zegt, want je bent voor Ajax.
3-0quote:
*Lans.quote:
Dat kan. Maar dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn. Zeker niet als ze even de leiding nemen in de competitie. Bij Ajax krijg je dan gelijk die hoogmoed dat hun de laatste paar seizoenen ook al de kop koste.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax helaas een veel sterker elftal hebben.
Ik vraag me af hoeveel punten Ajax nog gaat verspelen.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat hoeft niet altijd een voordeel te zijn. Zeker niet als ze even de leiding nemen in de competitie. Bij Ajax krijg je dan gelijk die hoogmoed dat hun de laatste paar seizoenen ook al de kop koste.
Bovendien heeft ook PSV een goed elftal.
Aangezien nu de koppositie (waarschijnlijk) gepakt wordt, kan ik me zo voorstellen dat het volgend weekend al misgaat, Feyenoord heeft nog maar één wedstrijd die ze daadwerkelijk wíllen winnen.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel punten Ajax nog gaat verspelen.
Die zullen zich uit, op kunstgras en na een Europese wedstrijd ook nog wel verslikken in een kleine tegenstander.
Tja, aan de andere kant is Feyenoord echt niet in goede doen.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Aangezien nu de koppositie (waarschijnlijk) gepakt wordt, kan ik me zo voorstellen dat het volgend weekend al misgaat, Feyenoord heeft nog maar één wedstrijd die ze daadwerkelijk wíllen winnen.
Een 3-0 pak op de broek is voor hun inderdaad net zo waarschijnlijk. Sinds die snelle rode kaart in de eerste klassieker dit seizoen is Feyenoord geen steek vooruit gekomen, nul komma nul groei.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant is Feyenoord echt niet in goede doen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
0-5. Emmen is makkelijk. Ik denk dat we tot aan Ajax uit gewoon alles winnen. Ajax wint ook alles. Dus Ajax - PSV gaat bepalen wie kampioen wordt.
WAT EEN ROLLERCOASTER HE.quote:
It eend over til its overquote:
Idd en met extra wedstrijd in beker en fey-ajax coming up... (feyenoord is reteslecht maar je weet nooit..).quote:Op zondag 20 januari 2019 18:49 schreef luxerobots het volgende:
Zonde dat er niet gewonnen werd, dan zat Ajax helemaal in de put.
H'veen is ook reteslecht. Maarja, Emmen ook. Error.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd en met extra wedstrijd in beker en fey-ajax coming up... (feyenoord is reteslecht maar je weet nooit..).
Maargoed alsnog mooi weggekomen.
twitter:JIH1980 twitterde op zondag 20-01-2019 om 18:50:20Daley keek waarschijnlijk even naar de hoogtepunten van zijn vader als bondscoach? https://t.co/NfUKbLS7Ba reageer retweet
Ik heb een gevoel dat Ajax geen punten had laten liggen vandaag als PSV dat niet had gedaanquote:Op zondag 20 januari 2019 18:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Zo zonde dat psv niet won. Als je bedenkt dat ze volgende week ook wel eens punten zouden kunnen laten liggen in de kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |