0-5. Emmen is makkelijk. Ik denk dat we tot aan Ajax uit gewoon alles winnen. Ajax wint ook alles. Dus Ajax - PSV gaat bepalen wie kampioen wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het hele topic spreek als ik zeg dat ik benieuwd ben naar je "gevoel" voor de wedstrijd morgen.
Ik had graag een "het gevoel van Scarface88" topic geopend maar dat is redelijk saai zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
0-5. Emmen is makkelijk. Ik denk dat we tot aan Ajax uit gewoon alles winnen. Ajax ook. Dus Ajax -PSV gaat bepalen wie kampioen wordt.
Het kan altijd nog misgaan als we blessures of schorsingen krijgen. Met een Behich of Sainsbury hou ik mn hart vast.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had graag een "het gevoel van Scarface88" topic geopend maar dat is redelijk saai zo.
Dit gaat weer de goede kant op. Sta je überhaupt open voor een eigen topic?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het kan altijd nog misgaan als we blessures of schorsingen krijgen. Met een Behich of Sainsbury hou ik mn hart vast.
Als er draagvlak voor is.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit gaat weer de goede kant op. Sta je überhaupt open voor een eigen topic?
De vraag stellen is hem beantwoorden hè. Een poll zal niet nodig zijn.quote:
Denk dat mn vriend Badder het wel zou waarderenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden hè. Een poll zal niet nodig zijn.
Nee. Mag trouwens hopen dat Romero minuten maakt vandaag. Zit nu al een jaar bij de selectie. Duurt lang.quote:
Cokeverslaving ben je ook zomaar vanaf hè.quote:Op zondag 20 januari 2019 04:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Mag trouwens hopen dat Romero minuten maakt vandaag. Zit nu al een jaar bij de selectie. Duurt lang.
Echte fans weten dat Romero in Argentinië is waar hij het Z-Amerikaans kampioenschap voor spelers onder 20 jaar speelt.quote:Op zondag 20 januari 2019 04:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Mag trouwens hopen dat Romero minuten maakt vandaag. Zit nu al een jaar bij de selectie. Duurt lang.
So, daar heeft Scarlimero niet van terug denk ik hoor. Die zien we voorlopig vast niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2019 08:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echte fans weten dat Romero in Argentinië is waar hij het Z-Amerikaans kampioenschap voor spelers onder 20 jaar speelt.
quote:Op zondag 20 januari 2019 11:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
So, daar heeft Scarlimero niet van terug denk ik hoor. Die zien we voorlopig vast niet meer.
Benieuwd wie het eerste "verstandige jongen" topic over hem gaat openen.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het zou toch enig zijn als Ihattaren een paar minuutjes zou mogen maken vandaag.
Totaal onbegrijpelijk dat hij Ramselaar, die weg mag, wel bij de selectie haalt en Mauro nietquote:Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Bommel is geen fan van Mauro Junior hè.
Logisch als je je bedenkt dat Mauro donderdag nog in Engeland heeft meegedaan met Jong PSV en dus de hele week niet met het eerste heeft meegetraind.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:57 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Totaal onbegrijpelijk dat hij Ramselaar, die weg mag, wel bij de selectie haalt en Mauro niet
Mark heeft rare trekjes.
Gaat dit nog over ScarfaceGod of over Wiehatteran?quote:Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benieuwd wie het eerste "verstandige jongen" topic over hem gaat openen.
Ahh dat eerste gedeelte wist ik nietquote:Op zondag 20 januari 2019 13:59 schreef Jojansma het volgende:
[..]
Logisch als je je bedenkt dat Mauro donderdag nog in Engeland heeft meegedaan met Jong PSV en dus de hele week niet met het eerste heeft meegetraind.
Neemt niet weg dat Mauro zeker meer minuten hoort te krijgen.
Erg jammer wel. Prachtige speler (kan het zijn). Ik hoop toch echt dat hij het gaat halen.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Bommel is geen fan van Mauro Junior hè.
Verhuren aan een subtopper, kan hij moeiteloos bij mee.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Erg jammer wel. Prachtige speler (kan het zijn). Ik hoop toch echt dat hij het gaat halen.
Ik snap ook niet dat die subtop clubs daar niet voor in de rij staan.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:10 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Verhuren aan een subtopper, kan hij moeiteloos bij mee.
Wattequote:Op zondag 20 januari 2019 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
Die lozano heb wel een enorme nek. Zelfs een olifant zou daar hebben, in ok waar zijn de randjes?
Vat er nog 1quote:Op zondag 20 januari 2019 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
Die lozano heb wel een enorme nek. Zelfs een olifant zou daar hebben, in ok waar zijn de randjes?
we zijn voor PSV. Natuurlijk zijn we achterlijk, wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 januari 2019 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
Zijn jullie achterlijk ofzo. Lees langzaam, naar niveau en bekgrootte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |