Jaaaaaquote:
Jaren terug had ik een evenement waar bedrukte polo's bij hoorden. Die had iemand besteld zonder te inventariseren welke maten er nodig waren. De persoon die bestelde was aan de dunne kant. Ik moest me in een L wurmen en voelde me wel een rolladequote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:20 schreef Dave het volgende:
De laatste keer dat een S mij te ruim zat is 35 jaar geleden.
Vorige week gemist, maar nu zit ik er klaar voorquote:
Welke rondes zijn er allemaal nu? En waar zijn die te volgen?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
Kudo's voor Team Australië die alweer verslag doen van alle voorrondes vanavond op Twitter terwijl het daar nu 05.00 is.
Hongarije eerste ronde en Frankrijk 2e ronde, morgen de Spaanse finale.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke rondes zijn er allemaal nu? En waar zijn die te volgen?
Frankrijk zo om 21 uur op France 2 tv en op hun FB pagina via live stream https://www.facebook.com/EurovisionFrance/quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke rondes zijn er allemaal nu? En waar zijn die te volgen?
Daar kun je beter niet je tijd aan verspillen.. verreweg de slechtste voorronde van allemaal normaliter.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:00 schreef Greys het volgende:
Er is kennelijk ook een voorronde in Litouwen bezig.
Zit lekker France te kijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar kun je beter niet je tijd aan verspillen.. verreweg de slechtste voorronde van allemaal normaliter.
Had je stekjespost gezien hierboven ergens?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar kun je beter niet je tijd aan verspillen.. verreweg de slechtste voorronde van allemaal normaliter.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:16 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
veel plezier met sjoelen morgen
Zeg hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was helaas wel een hele matige afleveringquote:
Moeilijk voor de app_spelers, iedereen heeft zn punten nog, dus zullen allebei wel doorgaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was helaas wel een hele matige afleveringAlleen dat aan het einde met die lichten was tof gedaan, maar dat maakt het als geheel nog niet goed.
Ik las het net ook in het live topic ja. En voor de volgende aflevering begint moet je alweer de punten hebben ingezet.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Moeilijk voor de app_spelers, iedereen heeft zn punten nog, dus zullen allebei wel doorgaan?
Precies, ondankbare kwezels...quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar doe jij dan allemaal die moeite voor, lekker dan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |