Tstitsipas weet ook precies 0 breakkansen af te dwingen. Erg onterecht inderdaadquote:
Slappe backhands in het net op tweede service BP, genotquote:Op zondag 20 januari 2019 11:07 schreef DeeBee het volgende:
Fed 0/10 op BP's, alvast goede oefening voor als hij Nadal treft
Toch had je Dimitrov moeten pickenquote:
M’n beste post ooitquote:Op zondag 20 januari 2019 11:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch had je Dimitrov moeten picken
Ik hoop dat je hem nu uitspeelt ookquote:
Bautista Augut vind ik ook maar saai. Wat dat betreft zou het mooi zijn als Medvedev, rublev, shapalov, sverev, de minaur, tsitsipas, tiaufoe enz. Dit jaar echt doorbreken.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat de altijd saaie Cilic uit het toernooi ligt. Ik hoop dat iemand de slagarm van Cilic breekt zodat hij lang niet kan tennissen #estennis
Ziedenererquote:
Moet er nog wat verrassends gebeuren ergens denk ik, anders wordt het maximaal finale.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem nu uitspeelt ook
Morgen Nishikori kiezen en hopen dat hij wintquote:Op zondag 20 januari 2019 11:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet er nog wat verrassends gebeuren ergens denk ik, anders wordt het maximaal finale.
En dat laatste is nu precies wat ik denk dat er gaat gebeurenquote:Op zondag 20 januari 2019 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen Nishikori kiezen en hopen dat hij wint
Daarna keuze nog uit Federer, Djokovic, Zverev. Enige wat je moet hopen is dat Nadal de finale niet haalt
Nogal, dit is natuurlijk dramatisch.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:23 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de commentator wordt vervangen
Ja, hij heeft er geld genoeg voor. Misschien was het Leo of Lenny.quote:
Je zou de optie 'commentaar uit' moeten hebben, want de bal wil je meestal wel horen.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:44 schreef suus21 het volgende:
Dat wijf verpest weer de hele wedstrijd, geluid uit is ook geen optie..
dat kan als je Ziggo hebtquote:Op zondag 20 januari 2019 12:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zou de optie 'commentaar uit' moeten hebben, want de bal wil je meestal wel horen.
Blijven kijken (vermoed ik)quote:Op zondag 20 januari 2019 12:15 schreef Federer-fan het volgende:
Corretje die na de derde set zegt: "It's not over yet." Wat moet je daar nou mee
Wist ik niet.quote:
Zit wat in.quote:
Excuus. Je kan hem op commentaar in het Engels zetten. Waarschijnlijk zodat ze het in Australië ook kunnen volgen, daar spreken ze Engels met een gek accent.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wist ik niet.
[..]
Zit wat in.
Belde de umpire de trainer voor Tsitsipas?
Qua spanning/wedstrijdverloop wel. Qua spel niet. Zowel Federer als Tsitsipas moeten het vooral van servicedruk hebben.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Beetje een kopie van Chung-Djokovic vorig jaar.
O, ja, precies. Daar zet ik hem in principe ook altijd op.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Excuus. Je kan hem op commentaar in het Engels zetten. Waarschijnlijk zodat ze het in Australië ook kunnen volgen, daar spreken ze Engels met een gek accent.
Sloane niet denk ik.quote:
Ze mag best een keer voor me koken.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:00 schreef superniger het volgende:
[..]
sloane moet gewoon lekker gaan koken.
Ik dacht eerst ook dat het uit het publiek kwam.quote:
Daarna was duidelijk dat Federer de challenge deed.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het uit het publiek kwam.
quote:Op zondag 20 januari 2019 13:02 schreef Anonymousz het volgende:
Luckass, superniger & norrage vinden het leuk
geniet ervan jongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |