abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:42:24 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189381003
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Of het altijd grappige "voor de EU konden we ook handelen!!" Niet snappende dat markt totaal veranderd is de afgelopen 70 jaar.
Of Zwitserland doet het ook keigoed! :( :( :(

"Niet wetende dat die volledige ingebed zijn in de EU regels en bovendien er nooit bij hebben gezeten"
pi_189381351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:20 schreef ZOA het volgende:

[..]

Handelen doe je onafhankelijk en niet onder een communistisch leiding gevend en alles bepalend Brussel
Hahahahaha! Ga eens een cursus volgen of zo, joh. En zoek eens op wat de WTO quota's en schedules zijn van de EU vs die van het VK buiten de EU (hint:geen). En zoek eens op wat de handelsverdragen zijn die de EU heeft en die het VK heeft weten te sluiten.

En kijk dan ook eens even naar het eisenpakket wat de VS op tafel legt als het VK een handelsovereenkomst wil hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 14:03:22 ]
pi_189381602
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Of Zwitserland doet het ook keigoed! :( :( :(

"Niet wetende dat die volledige ingebed zijn in de EU regels en bovendien er nooit bij hebben gezeten"
Wie heeft feiten nodig, voorgevoel en bevestiging daar draait het om. Je zult nooit een NEXITeer horen over het feit dat zwitserland en noorwegen schengenlanden zijn en hun eige uni hebben. En Ierland valt weer onder de EER waar Noorwegen ook ondervalt dus allemaal vrijheid van personen. Veel van hun argumenten zijn gewoon overgenomen en slaan kant nog wal. Vroeger (daar geilen ze nog al om) was er niemand die hun serieus nam en zeiden mensen vaak: "lul niet zo dom" , nu is er internet en krijgen ze op Facebook, reageerforums regelmatig hun idee bevestigd en denken ze dat het klopt wat ze denken.....

Grenscontroles bestaan pas na de eerste wereldoorlog in Europa. En ons boreaal Europa is toch het europa van 19e eeuw, of is het alleen die paar jaren tussen de eerste en tweede wereldoorlog?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:39:32 #129
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_189381901
Ik vind het eigenlijk nog meevallen dat de meerderheid op FOK!/POL tegen Nexit is. Als hier al geen meerderheid over te vinden valt... laat staan in heel Nederland.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Wie heeft feiten nodig, voorgevoel en bevestiging daar draait het om. Je zult nooit een NEXITeer horen over het feit dat zwitserland en noorwegen schengenlanden zijn en hun eige uni hebben. En Ierland valt weer onder de EER waar Noorwegen ook ondervalt dus allemaal vrijheid van personen. Veel van hun argumenten zijn gewoon overgenomen en slaan kant nog wal. Vroeger (daar geilen ze nog al om) was er niemand die hun serieus nam en zeiden mensen vaak: "lul niet zo dom" , nu is er internet en krijgen ze op Facebook, reageerforums regelmatig hun idee bevestigd en denken ze dat het klopt wat ze denken.....

Grenscontroles bestaan pas na de eerste wereldoorlog in Europa. En ons boreaal Europa is toch het europa van 19e eeuw, of is het alleen die paar jaren tussen de eerste en tweede wereldoorlog?
Dit vooral ja. Het valt nogal op dat populistische partijen of samenzweringstheorieën heel erg op social media moeten leunen.
pi_189381941
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:39 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog meevallen dat de meerderheid op FOK!/POL tegen Nexit is. Als hier al geen meerderheid over te vinden valt... laat staan in heel Nederland.
[..]

Dit vooral ja. Het valt nogal op dat populistische partijen heel erg op samenzweringstheorieën en social media moeten leunen.
Zo klopt 'ie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189385166
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hahahahaha! Ga eens een cursus volgen of zo, joh. En zoek eens op wat de WTO quota's en schedules zijn van de EU vs die van het VK buiten de EU (hint:geen). En zoek eens op wat de handelsverdragen zijn die de EU heeft en die het VK heeft weten te sluiten.

En kijk dan ook eens even naar het eisenpakket wat de VS op tafel legt als het VK een handelsovereenkomst wil hebben.
Het handelsverdrag met Oekraïne...ook zoiets geweldige waar de EU zich weer laat inpakken door Rusland
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_189385338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:50 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het handelsverdrag met Oekraïne...ook zoiets geweldige waar de EU zich weer laat inpakken door Rusland
wat was er zo slecht aan dat verdrag dan? En hoezo laten inpakken?
pi_189385365
quote:

[..]

Ehm, dat was tegen de zin van Rusland...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189385543
quote:

[..]

Huh? Volgens mij snap jij hier iets niet. Ten eerste is er geen handelsverdrag maar een associatie verdrag en ten tweede is Rusland hier enorm op tegen.
pi_189385768
quote:

[..]

Wow reageer je selectief en dan slaat het ook nog eens compleet nergens op.
pi_189386559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij snap jij hier iets niet. Ten eerste is er geen handelsverdrag maar een associatie verdrag en ten tweede is Rusland hier enorm op tegen.
Ik zei het nog netjes maar idd associatieverdrag...geen NATO basis Sevestapol geen gas uit Donetsk geen controle over de distributie van Russisch gas door Oekraïne.Niets eigenlijk nou ja de gasrekening voor Oekraïne aan Rusland betaald en de belofte meer te betalen wat nodig is.
pi_189386585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:06 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ehm, dat was tegen de zin van Rusland...
Tegen de zin van de NL bevolking...
pi_189386717
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wow reageer je selectief en dan slaat het ook nog eens compleet nergens op.
Praat jij dan eens minder selectief wat er voor jou zo geweldig is aan de EU.... voor jou niet voor Frans Timmermans.
pi_189386743
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:40 schreef ZOA het volgende:

[..]

Praat jij dan eens minder selectief wat er voor jou zo geweldig is aan de EU.... voor jou niet voor Frans Timmermans.
https://www.what-europe-does-for-me.eu/nl/portal/1/0

En daarnaast natuurlijk vrij reizen, roaming, ziektekosten etc etc
pi_189386799
quote:
Er staat niets bij wat ik zelf niet kan
pi_189386848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

Er staat niets bij wat ik zelf niet kan
Tuurlijk jij steekt wel ff een paar miljoen in onderzoek naar stofwisseling ziektes bij kinderen :')
pi_189386919
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tuurlijk jij steekt wel ff een paar miljoen in onderzoek naar stofwisseling ziektes bij kinderen :')
Ik zou dat niet doen idd... maar ja EU he..je bent verplicht bij te dragen en dan is het nog maar de vraag of het daadwerkelijk bijdraagt daar er wel ergens aan wat EU strijkstokken blijft hangen
Buiten de EU heet dat corrupt.
pi_189386936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:50 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen idd... maar ja EU he..je bent verplicht bij te dragen en dan is het nog maar de vraag of het daadwerkelijk bijdraagt daar er wel ergens aan wat EU strijkstokken blijft hangen
Net zei je nog dat er niks in stond wat je zelf niet kon.
Heb je nou nog wat substantieels in te brengen of zeur je gewoon om het zeuren?
pi_189386977
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Net zei je nog dat er niks in stond wat je zelf niet kon.
Heb je nou nog wat substantieels in te brengen of zeur je gewoon om het zeuren?
Wat zeur ik dan? Jij geeft geen antwoord
pi_189387141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:53 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat zeur ik dan? Jij geeft geen antwoord
Je stelt dan ook geen vraag :')
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:06:22 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189387230
Die corrupte boel daar in Brussel vaarwel zeggen is een van de beste dingen die we kunnen doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189387238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je stelt dan ook geen vraag :')
Jawel ik vroeg wat er zo geweldig aan de EU is voor jou voor mij en daar voeg ik aan toe nu wat ik zelf op mijn manier niet kan.Het antwoord wat ik krijg is iets over stofwisseling waar ik totaal geen interesse in heb maar door die geweldige EU waarschlijk wel aan betaal en waarschijlijk het meest nog in Frans Timmermans zijn portemonnee beland.
pi_189387341
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:40 schreef ZOA het volgende:

[..]

Vooral de samenwerking waardoor we geen speelbal zijn van de VS en/of China.
pi_189387387
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vooral de samenwerking waardoor we geen speelbal zijn van de VS en/of China.
De EU is altijd al een speelbal van de VS geweest maar buiten dat is NL dat van de EU
pi_189387435
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

De EU is altijd al een speelbal van de VS geweest maar buiten dat is NL dat van de EU
Bullshit. De VS probeert al decennia een vrijhandelsakkoord met de EU te sluiten die vooral voor de VS gunstig is. Zij zijn gewend dat ze een verdrag op tafel kunnen leggen en dat de tegenpartij dan wel even tekent. Aangezien de EU qua economie bijna net zo groot is worden ze met deze opstelling steeds met lege handen naar huis gestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')