Werkelijkheid is toch wat je ervaart in je leven?Dus je betwist mijn levenservaringen.En je gaat om 'bronnen' vragen etc.Maar uit eigen ervaring komt niets.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
dat blijkt, is ook helemaal niet erg. Wat wel erg is is dat je feiten ontkent en je ook weigert jezelf te verdiepen in hoe het werkelijk zit
[..]
Ehm.. tijd voor een pilletje wellicht?
Mijn zaken lopen prima,met mij gaat het goed.En ik zou graag willen dat het met de Nederlanders goed gaat.... jij zegt dat het goed gaat ik zie anders...quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar zeggen dat jij geen kennis van zaken hebt...
Jij woont toch helemaal niet in NL? Oekraïne of zo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Mijn zaken lopen prima,met mij gaat het goed.En ik zou graag willen dat het met de Nederlanders goed gaat.... jij zegt dat het goed gaat ik zie anders...
Welke buur bedoel je?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:17 schreef ZOA het volgende:
Klopt ik ben pro Russisch maar woon in het ultra nationalistische Oekraïnse Kamenka Buzka Soort van luis in de pels.
Maar ik lees je.Probeer je mij te diskwalificeren als Nederlander?Als dat je intentie is ga a.u.b. naar je dichtsbijzijnde buur. waarschijnlijk zijn ze minder Nederlands dan ik
Duitsland regeert west Europa.Polen regeert Oost Europa...in EU burocratie systeemquote:
Okaay. Je bent dus pro Rusland en je wil graag dat NL uit de EU stapt. Of nog liefst dat de hele EU in elkaar dondert. Want nu worden we geregeerd door Brussel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
Duitsland regeert west Europa.Polen regeert Oost Europa...in EU burocratie systeem
Als ik direct gelinkte aantoonbare feiten presenteer on me in geloofwaardigheid aan te tonen ben ik morgen dood
Nee.,ok het meest klopt iddquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Okaay. Je bent dus pro Rusland en je wil graag dat NL uit de EU stapt. Of nog liefst dat de hele EU in elkaar dondert. Want nu worden we geregeerd door Brussel.
En zonder EU is veel beter voor NL.
Ondertussen woon je zelf in Oekraïne.
Klopt dit?
Ik interpreteer niets. Ik som feiten op. Van jou. Wat je zelf schrijft. Het is voor anderen hier om hun conclusie te trekken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee.,ok het meest klopt idd
Maargoed probeer niet jou woorden, interpretatie mijne te maken.
Excuses voor Nee dat is te kort.
Leer dan eerst maar eens wat daadwerkelijk feiten zijn voor ze op te sommen wat volgens jou feiten zoals zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik interpreteer niets. Ik som feiten op. Het is voor anderen hier om hun conclusie te trekken.
Dit is toch wat je zelf schrijft over jezelf. Ik check ze zelfs extra bij je.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
Leer dan eerst maar eens wat daadwerkelijk feiten zijn voor ze op te sommen wat volgens jou feiten zoals zijn.
Niets wat ik schrijf noch wat jij schrijft zijn of wie dan ook schrijft zijn feiten.Sterker nog geloof danwel religie is toonaangevend voor de mensheid.Feiten worden het liefst genegeerd.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is toch wat je zelf schrijft over jezelf. Ik check ze zelfs extra bij je.
Als een goochelaar zijn assistente doorzaagt, dan ervaar je dat als de werkelijkheid, maar is het idd de werkelijkheid?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Werkelijkheid is toch wat je ervaart in je leven?Dus je betwist mijn levenservaringen.En je gaat om 'bronnen' vragen etc.Maar uit eigen ervaring komt niets.
De goochelaar weet..en jij weet dat je belazerd wordt door de goochelaar en accepteerd het,quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als een goochelaar zijn assistente doorzaagt, dan ervaar je dat als de werkelijkheid, maar is het idd de werkelijkheid?
Ik heb geen bronnen nodig
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
De goochelaar weet..en jij weet dat je belazerd wordt door de goochelaar en accepteerd het.Maar de goochelaar is een show waar je vrijwillig voor betaald en het prachtig vind.Mark Rutte de EU doen hetzelfde en je vind het prachtig dat je ervoor betaald.Ik niet want ik ken het trucje en wil er niet voor betalen.Ik wil een betere show en idd de onzekerheid dat het niet lukt, Maargoed een nieuwe show heeft altijd aandacht en de oude show voelt zich bedreigd en zegt het kan niet beter.Je kan het ook pas zien als de nieuwe show er is of langzaam ten onder gaan met de oude.We zitten in een eeuwenoud innovatie vernieuwingsproces.De Romeinen waren niet eeuwig de Duitsers verre van de VS ook nog maar 70 jaar en verliest alle controle.Maargoed het is behoorlijk menselijk om pas te leren zwemmen als je nagenoeg verzuipt.
En wat ik al vele malen heb aangegeven.Zorg voor jezelf en val mij niet af met de ondersteuning van je kapatalistisch leenstelsel als banken hypotheken en al je instanties je NL verzorgingstaat waar je verantwoording danwel moet afdragen.Val mij aan op wat werkelijk van jou is materieel,privé,invloed oftewel corruptie dat je bij wie dan ook aan klopt voor een gunst en die geleverd wordt.Dat je iemand bent.
Wie?
Volgens mij heb je geen flauw idee wat communisten zijn maar goed.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:30 schreef ZOA het volgende:
Ik mag nog wel eens wat zaken doen voor Nederlanders danwel bedrijven die dat zelf niet kunnen of mogen.
Voor mij legaal, via mij legaal, beter, goedkoper,en het EU monster Brussel omzeilend.
Elke nadenkend onafhankelijk ondernemend mens snakt naar deze 'vrijheid'.
Degene die mij aanvallen zijn staatsafhankelijke geindoctrineerde communisten die hun systeem heilig verklaren, accepteren dat alles langzaam minder en minder wordt en het verdommen om het minder worden in eigen hand te nemen en te zeggen misschien wordt het niet minder maar beter..dat risico is onaanvaardbaar.De zekerheid langzaam naar de kloten gaan is beterImmers jou generatie zal het wel duren.
Heerlijke Amerikaanse retoriek. Economieën gebaseerd op landen die functioneren als unies(VK), federaties(VS, Rusland) en dan anti eu sentiment. Dus eerst een sterke markt voor eu burgers,dan sterke leider en andere stappen. Sterke interne markt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:30 schreef ZOA het volgende:
Ik mag nog wel eens wat zaken doen voor Nederlanders danwel bedrijven die dat zelf niet kunnen of mogen.
Voor mij legaal, via mij legaal, beter, goedkoper,en het EU monster Brussel omzeilend.
Elke nadenkend onafhankelijk ondernemend mens snakt naar deze 'vrijheid'.
Degene die mij aanvallen zijn staatsafhankelijke geindoctrineerde communisten die hun systeem heilig verklaren, accepteren dat alles langzaam minder en minder wordt en het verdommen om het minder worden in eigen hand te nemen en te zeggen misschien wordt het niet minder maar beter..dat risico is onaanvaardbaar.De zekerheid langzaam naar de kloten gaan is beterImmers jou generatie zal het wel duren.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
De goochelaar weet..en jij weet dat je belazerd wordt door de goochelaar en accepteerT het,
Ben je daarop tegen als er minder zouden komen ?quote:Op maandag 16 december 2019 16:42 schreef Hexagon het volgende:
Ach sommige alt right trollen denken dat er met een Nexit minder vieze enge buitenlanders komen dus dan zal het wel goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |