abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190316652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

dat blijkt, is ook helemaal niet erg. Wat wel erg is is dat je feiten ontkent en je ook weigert jezelf te verdiepen in hoe het werkelijk zit
[..]

Ehm.. tijd voor een pilletje wellicht?
Werkelijkheid is toch wat je ervaart in je leven?Dus je betwist mijn levenservaringen.En je gaat om 'bronnen' vragen etc.Maar uit eigen ervaring komt niets.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_190316765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:50 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dan kan ik alleen maar zeggen dat jij geen kennis van zaken hebt...
Mijn zaken lopen prima,met mij gaat het goed.En ik zou graag willen dat het met de Nederlanders goed gaat.... jij zegt dat het goed gaat ik zie anders...
Argumenten? Zelfs het NOS journaal kan niet onder de algehele malaise uit.Stikstofnorm,werken tot je 67 jaar,inkrimpen, bezuinigen ,meer zelf betalen voor de verzorgingsstaat en minder verdienen.etc.etc.En mee blijven doen,niet denken, niet zelf het verzorgend systeem ondermijnen.nee dat is voorbehouden aan de allochtonen van Pool tot Marrokaan in ons Nederland.

[ Bericht 16% gewijzigd door ZOA op 07-12-2019 20:11:28 ]
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 20:10:35 #278
236264 crew  capricia
pi_190316933
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:58 schreef ZOA het volgende:

[..]

Mijn zaken lopen prima,met mij gaat het goed.En ik zou graag willen dat het met de Nederlanders goed gaat.... jij zegt dat het goed gaat ik zie anders...

Jij woont toch helemaal niet in NL? Oekraïne of zo.
Ik heb je ook vaak pro Russische media zien posten.
Klopt dat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_190317095
Klopt ik ben pro Russisch maar woon in het ultra nationalistische Oekraïnse Kamenka Buzka Soort van luis in de pels.
Maar ik lees je.Probeer je mij te diskwalificeren als Nederlander?Als dat je intentie is ga a.u.b. naar je dichtsbijzijnde buur. waarschijnlijk zijn ze minder Nederlands dan ik
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 20:22:31 #280
236264 crew  capricia
pi_190317156
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:17 schreef ZOA het volgende:
Klopt ik ben pro Russisch maar woon in het ultra nationalistische Oekraïnse Kamenka Buzka Soort van luis in de pels.
Maar ik lees je.Probeer je mij te diskwalificeren als Nederlander?Als dat je intentie is ga a.u.b. naar je dichtsbijzijnde buur. waarschijnlijk zijn ze minder Nederlands dan ik
Welke buur bedoel je?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_190317224
En ja ik moedig aan! Wees Nederlander Rood Wit Blauw.Elke natie,bevolking,zichzelf respecterende samenleving doet dat.
Wij eerst en wij helpen we staan open.
Het is over de hele wereld hetzelfde.
pi_190317253
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Welke buur bedoel je?
Duitsland regeert west Europa.Polen regeert Oost Europa...in EU burocratie systeem
Als ik direct gelinkte aantoonbare feiten presenteer on me in geloofwaardigheid aan te tonen ben ik morgen dood
En met je buur bedoel ik de eerste deur naast je in de randstad omgeving.

[ Bericht 4% gewijzigd door ZOA op 07-12-2019 20:40:39 ]
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 20:39:14 #283
236264 crew  capricia
pi_190317444
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:28 schreef ZOA het volgende:

[..]

Duitsland regeert west Europa.Polen regeert Oost Europa...in EU burocratie systeem
Als ik direct gelinkte aantoonbare feiten presenteer on me in geloofwaardigheid aan te tonen ben ik morgen dood
Okaay. Je bent dus pro Rusland en je wil graag dat NL uit de EU stapt. Of nog liefst dat de hele EU in elkaar dondert. Want nu worden we geregeerd door Brussel.
En zonder EU is veel beter voor NL.
Ondertussen woon je zelf in Oekraïne.

Klopt dit?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_190317473
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Okaay. Je bent dus pro Rusland en je wil graag dat NL uit de EU stapt. Of nog liefst dat de hele EU in elkaar dondert. Want nu worden we geregeerd door Brussel.
En zonder EU is veel beter voor NL.
Ondertussen woon je zelf in Oekraïne.

Klopt dit?
Nee.,ok het meest klopt idd
Maargoed probeer niet jou woorden, interpretatie mijne te maken.
Excuses voor Nee dat is te kort.
Ik geef iets aan,naar mijn ideetjes,kennis van geschiedenis,culturen,talen,mensen ,systemen of wat dan ook.Het lijkt verwarrend, onzin, opruien,en vooral aantasting van de huidige niet blijvende situatie.Ik geef iets aan niets meer niets minder.Jullie mogen Jullie beperkte vermogen gebruiken om mij te weerleggen,af te doen als wat dan ook.Ik geef iets aan en beargumenteer naar vermogen.

[ Bericht 14% gewijzigd door ZOA op 07-12-2019 20:54:04 ]
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 20:53:20 #285
236264 crew  capricia
pi_190317692
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nee.,ok het meest klopt idd
Maargoed probeer niet jou woorden, interpretatie mijne te maken.
Excuses voor Nee dat is te kort.
Ik interpreteer niets. Ik som feiten op. Van jou. Wat je zelf schrijft. Het is voor anderen hier om hun conclusie te trekken.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 07-12-2019 20:58:36 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_190317757
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik interpreteer niets. Ik som feiten op. Het is voor anderen hier om hun conclusie te trekken.
Leer dan eerst maar eens wat daadwerkelijk feiten zijn voor ze op te sommen wat volgens jou feiten zoals zijn.
Een feit is dat water ijs wordt onder 0 graden Celsius op onze planeet.Dat is een aantoonbaar onweerlegbaar feit.Verder mag je voorzichtig zijn met iets als feit te bestempelen.
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 20:59:22 #287
236264 crew  capricia
pi_190317794
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Leer dan eerst maar eens wat daadwerkelijk feiten zijn voor ze op te sommen wat volgens jou feiten zoals zijn.
Dit is toch wat je zelf schrijft over jezelf. Ik check ze zelfs extra bij je. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_190317850
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is toch wat je zelf schrijft over jezelf. Ik check ze zelfs extra bij je. :D
Niets wat ik schrijf noch wat jij schrijft zijn of wie dan ook schrijft zijn feiten.Sterker nog geloof danwel religie is toonaangevend voor de mensheid.Feiten worden het liefst genegeerd.
pi_190317912
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:52 schreef ZOA het volgende:

[..]

Werkelijkheid is toch wat je ervaart in je leven?Dus je betwist mijn levenservaringen.En je gaat om 'bronnen' vragen etc.Maar uit eigen ervaring komt niets.
Als een goochelaar zijn assistente doorzaagt, dan ervaar je dat als de werkelijkheid, maar is het idd de werkelijkheid?
Ik heb geen bronnen nodig
pi_190319590
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als een goochelaar zijn assistente doorzaagt, dan ervaar je dat als de werkelijkheid, maar is het idd de werkelijkheid?
Ik heb geen bronnen nodig
De goochelaar weet..en jij weet dat je belazerd wordt door de goochelaar en accepteerd het,
pi_190319637
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:56 schreef ZOA het volgende:

[..]

De goochelaar weet..en jij weet dat je belazerd wordt door de goochelaar en accepteerd het.Maar de goochelaar is een show waar je vrijwillig voor betaald en het prachtig vind.Mark Rutte de EU doen hetzelfde en je vind het prachtig dat je ervoor betaald.Ik niet want ik ken het trucje en wil er niet voor betalen.Ik wil een betere show en idd de onzekerheid dat het niet lukt, Maargoed een nieuwe show heeft altijd aandacht en de oude show voelt zich bedreigd en zegt het kan niet beter.Je kan het ook pas zien als de nieuwe show er is of langzaam ten onder gaan met de oude.We zitten in een eeuwenoud innovatie vernieuwingsproces.De Romeinen waren niet eeuwig de Duitsers verre van de VS ook nog maar 70 jaar en verliest alle controle.Maargoed het is behoorlijk menselijk om pas te leren zwemmen als je nagenoeg verzuipt.
En wat ik al vele malen heb aangegeven.Zorg voor jezelf en val mij niet af met de ondersteuning van je kapatalistisch leenstelsel als banken hypotheken en al je instanties je NL verzorgingstaat waar je verantwoording danwel moet afdragen.Val mij aan op wat werkelijk van jou is materieel,privé,invloed oftewel corruptie dat je bij wie dan ook aan klopt voor een gunst en die geleverd wordt.Dat je iemand bent.
Wie?

[ Bericht 11% gewijzigd door ZOA op 07-12-2019 23:17:37 ]
pi_190320141
Ik mag nog wel eens wat zaken doen voor Nederlanders danwel bedrijven die dat zelf niet kunnen of mogen.
Voor mij legaal, via mij legaal, beter, goedkoper,en het EU monster Brussel omzeilend.
Elke nadenkend onafhankelijk ondernemend mens snakt naar deze 'vrijheid'.
Degene die mij aanvallen zijn staatsafhankelijke geindoctrineerde communisten die hun systeem heilig verklaren, accepteren dat alles langzaam minder en minder wordt en het verdommen om het minder worden in eigen hand te nemen en te zeggen misschien wordt het niet minder maar beter..dat risico is onaanvaardbaar.De zekerheid langzaam naar de kloten gaan is beterImmers jou generatie zal het wel duren.
pi_190320486
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:59 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dus wanneer verhuis je
pi_190322408
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:30 schreef ZOA het volgende:
Ik mag nog wel eens wat zaken doen voor Nederlanders danwel bedrijven die dat zelf niet kunnen of mogen.
Voor mij legaal, via mij legaal, beter, goedkoper,en het EU monster Brussel omzeilend.
Degene die mij aanvallen zijn staatsafhankelijke geindoctrineerde communisten die hun systeem heilig verklaren, accepteren dat alles langzaam minder en minder wordt en het verdommen om het minder worden in eigen hand te nemen en te zeggen misschien wordt het niet minder maar beter..dat risico is onaanvaardbaar.De zekerheid langzaam naar de kloten gaan is beterImmers jou generatie zal het wel duren.
Volgens mij heb je geen flauw idee wat communisten zijn maar goed.
pi_190323766
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:30 schreef ZOA het volgende:
Heerlijke Amerikaanse retoriek. Economieën gebaseerd op landen die functioneren als unies(VK), federaties(VS, Rusland) en dan anti eu sentiment. Dus eerst een sterke markt voor eu burgers,dan sterke leider en andere stappen. Sterke interne markt.
pi_190323978
ZOA is door de mand gevallen.
  zondag 8 december 2019 @ 10:59:55 #297
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190324171
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:56 schreef ZOA het volgende:

[..]

De goochelaar weet..en jij weet dat je belazerd wordt door de goochelaar en accepteerT het,
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 16 december 2019 @ 16:42:35 #298
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190478838
Ach sommige alt right trollen denken dat er met een Nexit minder vieze enge buitenlanders komen dus dan zal het wel goed zijn.
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 16:52:19 #299
236264 crew  capricia
pi_190478971
Ja. Hier kan de Nexit discussie verder. ^O^
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_190479023
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:42 schreef Hexagon het volgende:
Ach sommige alt right trollen denken dat er met een Nexit minder vieze enge buitenlanders komen dus dan zal het wel goed zijn.
Ben je daarop tegen als er minder zouden komen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')