Deze post is een uitstekend argument tegen de Nexit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:06 schreef ZOA het volgende:
Dus welke zichzelf respecterende ondernemende Nederlander op FOK. Welke niet meelopende nono zonder ook maar enige zin van realiteit. Wie is er op FOK bij zijn verstand onafhankelijk van het verzorgende systeem met een duidelijke blik op de toekomst.
Niemand denk ik.
Volop meegaand in de regulering de afnemende verzorging,verarming,overheersing want het kan slechter.De gemiddelde verafschuwde Oostblokker vanaf Hannover tot Vladivostok heeft van alles meer behalve schulden dan jullie armoedige Hollanders.En ik praat niet over Staat Systeem Ik praat over privé
Wordt wakker onnozele hollanders met je hypotheken,pensioenregelingen,verzekeringen en alles veilig geregelde zaken maar niet van jou.Je bent schuldenaar.
In o.a het voormalig Oostblok heb ik eigendom...land, huisjes,zoals elke b.v Pool,Baltic,Wit Rus Rus maar ook elke Turk, Marrokaan en ga zo...wat heb jij Nederlander? De Nederlander heeft communisme zonder het door te hebben.Controle door overheden en bank en zodra die begint te protesteren is de democratie en vrijheid niet verdwenen want de keus om te luisteren of onder de brug te slapen heb je.Weinigen kiezen voor de vrijheid onder de brug laat staan te zien wat een brug doet het systeem van een brug. Niemand heeft interesse in eenvoudige dingen en wat je ermee kan bereiken.Iedereen omarmt een klotesysteem Brussel wat mensen niets goeds brengt.Britten onafhankelijke idiote eigenwijze maar wel wereld bepalende lui. Doe eens mee want ze zien het goed.
Je bedoelt tegen zijn zonder onderbouwing maar puur gevoelsmatig?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:22 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Je kunt ook uit principe tegen de EU zijn of centralisatie in het algemeen. Of is jouw positie dat je altijd maar in de pas moet lopen als het om grote machtige organisaties gaat uit angst dat je ze te grazen nemen?
Mensen die uit principe ergens tegen zijn zonder het te kunnen beargumenteren neemt niemand serieus.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:22 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Je kunt ook uit principe tegen de EU zijn of centralisatie in het algemeen. Of is jouw positie dat je altijd maar in de pas moet lopen als het om grote machtige organisaties gaat uit angst dat je ze te grazen nemen?
Als je tegen bijvoorbeeld moord bent, moet je dit eerst beargumenteren?quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mensen die uit principe ergens tegen zijn zonder het te kunnen beargumenteren neemt niemand serieus.
Stupide analogie weer, man, man.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:07 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Als je tegen bijvoorbeeld moord bent, moet je dit eerst beargumenteren?
Elke politieke discussie zit vol met principes, meestal niet uitgesproken.
Er is niets concreet.Wat concreet is is de huidige situatie zoals Brussel is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Megalomanie
Of natuurlijk gewoon
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
Feit is dat je met niks concreets komt, zoals al die exit fanboys
Als jij dat zo ziet, prima.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:27 schreef Briqq het volgende:
[..]
Deze post is een uitstekend argument tegen de Nexit.
En intelligente mensen geven niet iets op als daar niks beters tegenover staat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er is niets concreet.Wat concreet is is de huidige situatie zoals Brussel is.
Hitler,Mao,Stalin etc etc hadden principes, al was je voorbeeldig volger, jou uitspraak zou je een executie opleveren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mensen die uit principe ergens tegen zijn zonder het te kunnen beargumenteren neemt niemand serieus.
Ik ben niet intelligent.Ik bied een onzeker avontuur.De dood of de gladiolen.Vrijheid,anarchisme,elke term die je maar kan bedenken tegen het zogenaamd verzorgt oud worden terwijl je belazerd wordt bij het leven ..iig beter dan gezapig gecontroleerd naar de kloten geholpen worden door een zogenaamd verzorgend systeem wat je cultuur, geschiedenis,en zelfs je Nederlander zijn verloochend.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En intelligente mensen geven niet iets op als daar niks beters tegenover staat.
Zolang jij dus niks concreets kunt bieden waardoor Nederland beter af is met een Nexit kun je maar beter zwijgen
Nee, maar mijn positie is wel dat je jezelf ernstig te grazen neemt als je nu op een nexit hoopt. Zoals ik al zei: hoop dan op het uiteenvallen van de EU, dat kan ik dan nog wel begrijpen. Hopen op nexit is als hopen dat je onverzekerde huis af gaat fikken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:22 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Mede dankzij de EU die voorstander is van mensenrechten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Hitler,Mao,Stalin etc etc hadden principes, al was je voorbeeldig volger, jou uitspraak zou je een executie opleveren.
Maar gelukkig leven wij onder een systeem dat je dit openlijk zonder gevolgen kan stellen maar alleen maar omdat jij en je uitspraken er niet toe doen.
Man doe gewoon dat stapje erbij.Zelf wereld overheersend Great Britain kan blijkbaar niet zomaar onder het juk vandaan...quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, maar mijn positie is wel dat je jezelf ernstig te grazen neemt als je nu op een nexit hoopt. Zoals ik al zei: hoop dan op het uiteenvallen van de EU, dat kan ik dan nog wel begrijpen. Hopen op nexit is als hopen dat je onverzekerde huis af gaat fikken.
Ze kunnen prima, ze durven alleen tot nu toe zelf niet. Elk land kan er op elk moment volledig uitstappen, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Man doe gewoon dat stapje erbij.Zelf wereld overheersend Great Britain kan blijkbaar niet zomaar onder het juk vandaan...
Ik bepaal zelf wel mijn mensenrechten..daar heb ik geen ambtelijk zichzelf verrijkend die jou armoedzaaier mensenrechten oplechr maar zelf contra doet voor nodig.Echt rot op met je vertrouwen in de verzorgende staat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mede dankzij de EU die voorstander is van mensenrechten.
Dat is jou visie op de situatie.Niets meer niets minder.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze kunnen prima, ze durven alleen tot nu toe zelf niet. Elk land kan er op elk moment volledig uitstappen, geen enkel probleem.
Nee, dat is de waarheid. De simpele, juridische, waarheid. Ieder land kan elk moment uit de EU stappen, ieder die wat anders zegt doet de waarheid geweld aan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat is jou visie op de situatie.Niets meer niets minder.
Ik vind dat het wel aan Brussel ligt.Elk land wat uit EU wil heeft een probleem.Het probleem ligt trouwens zoiezo niet bij de bevolking maar aan zichzelf verrijkende beleidsmakers die mooi praten voor jou hun best te doen maar eigenlijk alles van je afnemen .En ja ik heb de schurft aan burocratie.Ik ben zelf prima in staat om te bepalen wat ik doe,wat ik verdien,voor wie ik zorg etc.Voor wie ik zorg...je kan pas sociaal zijn als je zelf vrij,onafhankelijk en genoeg hebt.Niets van dat alles heeft een Nederlander.Praatjes over hoe superior NL is en jezelf met de beleidsmakers vereenzelvigen als in sport.Wat zijn we goed maar je doet niets.Dat is niet de weg naar vrijheid, democratie, cultuurbehoud of wat dan ook om iets te verbeteren in je samenleving.De Nederlandse samenleving gaat ten onder.En ja ik ben voor Nationalisme en zie Nederland wegebben.Nexit is een prima idee.Het doctoraat Brussel en zo ongeveer half de bevolking wat voor Nederlander doorgaat maar hét niet is zal tegen zijn.Terug naar de status 'gastarbeider'a.u.b.Laten wij Nederlanders onze prima status als welvarend ondernemend verzorgend land waar blijven maken.Dat gaat over met de autochtone Nederlanders erbij wanneer NL zo doorgaat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dat is de waarheid. De simpele, juridische, waarheid. Ieder land kan elk moment uit de EU stappen, ieder die wat anders zegt doet de waarheid geweld aan.
Het ligt ook niet bepaald aan de EU dat de Britten er nog in zitten.
Dat mag je vinden.. het strookt alleen niet met de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel aan Brussel ligt.Elk land wat uit EU wil heeft een probleem.Het probleem ligt trouwens zoiezo niet bij de bevolking maar aan zichzelf verrijkende beleidsmakers die mooi praten voor jou hun best te doen maar eigenlijk alles van je afnemen .En ja ik heb de schurft aan burocratie.Ik ben zelf prima in staat om te bepalen wat ik doe,wat ik verdien,voor wie ik zorg etc.Voor wie ik zorg...je kan pas sociaal zijn als je zelf vrij,onafhankelijk en genoeg hebt.Niets van dat alles heeft een Nederlander.Praatjes over hoe superior NL is en jezelf met de beleidsmakers vereenzelvigen als in sport.Wat zijn we goed maar je doet niets.Dat is niet de weg naar vrijheid, democratie, cultuurbehoud of wat dan ook om iets te verbeteren in je samenleving.De Nederlandse samenleving gaat ten onder.En ja ik ben voor Nationalisme en zie Nederland wegebben.Nexit is een prima idee.Het doctoraat Brussel en zo ongeveer half de bevolking wat voor Nederlander doorgaat maar hét niet is zal tegen zijn.Terug naar de status 'gastarbeider'a.u.b.Laten wij Nederlanders onze prima status als welvarend ondernemend verzorgend land waar blijven maken.Dat gaat over met de autochtone Nederlanders erbij wanneer NL zo doorgaat.
Zoek ajb even op wat principes zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Hitler,Mao,Stalin etc etc hadden principes, al was je voorbeeldig volger, jou uitspraak zou je een executie opleveren.
Maar gelukkig leven wij onder een systeem dat je dit openlijk zonder gevolgen kan stellen maar alleen maar omdat jij en je uitspraken er niet toe doen.
Waarom,waarschijnlijk heb ik meer oprechte principes die ik nakom dan jij.Het gaat niet om het opzoeken het gaat om het begrijpen van principes... werk daar eens aan vriendquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zoek ajb even op wat principes zijn
dat blijkt, is ook helemaal niet erg. Wat wel erg is is dat je feiten ontkent en je ook weigert jezelf te verdiepen in hoe het werkelijk zitquote:
Ehm.. tijd voor een pilletje wellicht?quote:Ik bied een onzeker avontuur.De dood of de gladiolen.Vrijheid,anarchisme,elke term die je maar kan bedenken tegen het zogenaamd verzorgt oud worden terwijl je belazerd wordt bij het leven ..iig beter dan gezapig gecontroleerd naar de kloten geholpen worden door een zogenaamd verzorgend systeem wat je cultuur, geschiedenis,en zelfs je Nederlander zijn verloochend.
Verder worden intelligente mensen vooral gebruikt door de domme sterke apen...ik geef een in hart en nieren gespaarde NAZI aan die in Neurenberg nooit veroordeeld is maar NASA leider werd en de eerste man, onze westerse wereld superioriteit doet gelden, op de maan zet.Een NAZI maakte dat mogelijk.Maar goed blijf simpel zwart/wit sociaal denken,laat je lekker belazeren door de staatstelevisie en wees blij met het brood wat je nu hebt.
Dan snap je ook waarom je eerdere opmerking kant nog wal raaktquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Waarom,waarschijnlijk heb ik meer oprechte principes die ik nakom dan jij.
Dan kan ik alleen maar zeggen dat jij geen kennis van zaken hebt...quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel aan Brussel ligt.Elk land wat uit EU wil heeft een probleem.Het probleem ligt trouwens zoiezo niet bij de bevolking maar aan zichzelf verrijkende beleidsmakers die mooi praten voor jou hun best te doen maar eigenlijk alles van je afnemen .En ja ik heb de schurft aan burocratie.Ik ben zelf prima in staat om te bepalen wat ik doe,wat ik verdien,voor wie ik zorg etc.Voor wie ik zorg...je kan pas sociaal zijn als je zelf vrij,onafhankelijk en genoeg hebt.Niets van dat alles heeft een Nederlander.Praatjes over hoe superior NL is en jezelf met de beleidsmakers vereenzelvigen als in sport.Wat zijn we goed maar je doet niets.Dat is niet de weg naar vrijheid, democratie, cultuurbehoud of wat dan ook om iets te verbeteren in je samenleving.De Nederlandse samenleving gaat ten onder.En ja ik ben voor Nationalisme en zie Nederland wegebben.Nexit is een prima idee.Het doctoraat Brussel en zo ongeveer half de bevolking wat voor Nederlander doorgaat maar hét niet is zal tegen zijn.Terug naar de status 'gastarbeider'a.u.b.Laten wij Nederlanders onze prima status als welvarend ondernemend verzorgend land waar blijven maken.Dat gaat over met de autochtone Nederlanders erbij wanneer NL zo doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |