Ik wilde hem eigenlijk al gebruiken bij het eerste deel na de stemming maar ik was te laat. Zonde om hem niet te gebruiken.quote:
Is al.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog een paar weken en het grote hamsteren gaat beginnen en de eerste lege schappen zijn zichtbaar
Beter moet in dit geval gelezen worden als beter voor het VK en slechter voor ons.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wát moet er dan beter? En wat krijgen wij daar voor terug? Wat was er zo beroerd aan de deal die er lag dan?
heeft Selang wel nut van zijn survival skillsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Is al.
Las laatst een artikel over een Australisch bedrijf wat van die disaster prep goederen verkoopt online. Inclusief voedsel en waterzuiverings-shit.
Bedrijf heeft een topomzet naar het VK.
De pond koers morgenochtend.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Zijn er nog dingen live te volgen?
ze kunnen niet concreet vertellen wat ze willen, dat lukt ze al 2 jaar nietquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Beter moet in dit geval gelezen worden als beter voor het VK en slechter voor ons.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
zo
[..]
heeft Selang wel nut van zijn survival skills
Er zal misschien wel wat te ritselen zijn in de marge maar daar houdt het wel mee op vermoed ik. Geen idee hoe de vlag er wat dat betreft bijhangt door Europa heen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Snappen ze nou echt niet dat ze echt geen betere deal gaan krijgen? TWEE MAANDEN NOG! Wereldvreemd eilandvolk, niet normaal.
Export wordt goedkoper voor ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
De pond koers morgenochtend.![]()
Import wordt steeds duurder voor ze.
Die bestelt gewoon trailfood voor op reis hoor...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
zo
[..]
heeft Selang wel nut van zijn survival skills
Geen backstopquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ze kunnen niet concreet vertellen wat ze willen, dat lukt ze al 2 jaar niet
een aantal beurzen gingen omhoog na de stemming. Indicatie dat men denkt dat brexit er helemaal niet meer van gaat komenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
De pond koers morgenochtend.![]()
Import wordt steeds duurder voor ze.
Daar heeft de burger niks aan op korte termijn. Die ziet zijn koopkracht onderuit gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Export wordt goedkoper voor ze.
Ik denk dat de EU weinig zin heeft om wat voor concessies dan ook te maken na deze stemming.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal misschien wel wat te ritselen zijn in de marge maar daar houdt het wel mee op vermoed ik. Geen idee hoe de vlag er wat dat betreft bijhangt door Europa heen.
Ze produceren alleen niet zoveelquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Uit zijn food trading topic blijkt dat hij grote voorraden houdbaar voedsel aanhoudt die hij aankoopt op steun niveausquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die bestelt gewoon trailfoid voor op teis hoor...
Die strikt geen konijntjes of verzamelt geen bessen als hoofdmaaltijd.
Dat is het al sinds na de daling van de koers na het referendum, aangezien de economische groei van het VK zo'n beetje het laagste is van de EU zijn ze daar schijnbaar niet veel mee opgeschotenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze heeft wel meer domme dingen gedaan, zoals artikel 50 triggeren zonder eerst scenario's te onderzoeken en je voor te bereiden, maar die verkiezingen en de nasleep was er zeker ook een.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef Hexagon het volgende:
May was ook oerdom zich in 2017 van de DUP afhankelijk te maken. Ze had toen eigenlijk moeten aansturen op een regering van nationale eenheid met Labour en slechts een agendapunt, de brexit regelen. Dan had ze een veel meer solide basis gehad.
Behalve als de pond in stort en de voedselvoorziening fors duurder wordtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is juist hun voordeel. Ze kopen meer van de EU dan ze aan de EU verkopen.
Marmite.quote:
Daarbij zal de EU vast al meerdere verschillende noodscenario's hebben klaarliggen en de Britten hebben nu geen idee wat te doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU weinig zin heeft om wat voor concessies dan ook te maken na deze stemming.
Dat was wel een fatale blunder idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef Hexagon het volgende:
May was ook oerdom zich in 2017 van de DUP afhankelijk te maken. Ze had toen eigenlijk moeten aansturen op een regering van nationale eenheid met Labour en slechts een agendapunt, de brexit regelen. Dan had ze een veel meer solide basis gehad.
Oftewel ze worden armerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom dan de ophef over de Brexit? We ruilen het VK gewoon in voor Somalië, dan spelen we quitte, toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat is het al sinds na de daling van de koers na het referendum, aangezien de economische groei van het VK zo'n beetje het laagste is van de EU zijn ze daar schijnbaar niet veel mee opgeschotenLogisch ook, ze produceren bijna niks meer.
Dat is een voordeel?!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de verkiezingen in de EU dan. Daar worden ze in Europa afgerekend over de puinzooi van de Britten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik vermoed dat de EU nu de deadline wel zal uitstellen. Maar niet zonder de Britten nog flink te laten zweten.
Owhquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Uit zijn food trading topic blijkt dat hij grote voorraden houdbaar voedsel aanhoudt die hij aankoopt op steun niveaus
Inderdaad, een opportunisme met een dramatische afloop om een dealtje met die partij te maken en verder je te laten gijzelen door Labour en allerlei rebellen in je eigen partij.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze heeft wel meer domme dingen gedaan, zoals artikel 50 triggeren zonder eerst scenario's te onderzoeken en je voor te bereiden, maar die verkiezingen en de nasleep was er zeker ook een.
Zonder afhankelijkheid van de DUP had May ingestemd met een grens in de Ierse zee, daar ben ik wel redelijk van overtuigd.
Die zal hij nodig hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Uit zijn food trading topic blijkt dat hij grote voorraden houdbaar voedsel aanhoudt die hij aankoopt op steun niveaus
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:voor·deel (het; o; meervoud: voordelen)
1
winst
2
nut, profijt: voordeel hebben bij; zijn voordeel doen met iets het zich ten nutte maken
3
gunstige omstandigheid: iem. het voordeel van de twijfel geven ondanks twijfels blijven vertrouwen
Sowieso gaan ze er nooit mee akkoord dat de UK de Ierse backstop eenzijdig kan cancelen. Omdat Ierland daar vanzelfsprekend nooit mee akkoord gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU weinig zin heeft om wat voor concessies dan ook te maken na deze stemming.
De euro heeft ook wat dieptepunten gekend. Hoe heb jij die barre tijden overleefd?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve als de pond in stort en de voedselvoorziening fors duurder wordt
Ik zie niet in wat voor doel dat nog kan dienen. Tenzij er nog een route is naar het intrekken van artikel 50 maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik vermoed dat de EU nu de deadline wel zal uitstellen. Maar niet zonder de Britten nog flink te laten zweten.
Waarom? De EU heeft het keurig gespeeld. Hebben geen noemenswaardig gedoe onderling gekregen en een deal kunnen maken. Ze kunnen weinig doen aan het feit dat dr Britten het nergens over eens kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:21 schreef vipergts het volgende:
[..]
En de verkiezingen in de EU dan. Daar worden ze in Europa afgerekend over de puinzooi van de Britten.
Zonder zicht op wat dan ook lijkt me blind verlengen ook niet zo nuttig of politiek handig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:15 schreef Hexagon het volgende:
Paar weken geleden nog een feestje gevierd dat de Euro 20 jaar is geworden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De euro heeft ook wat dieptepunten gekend. Hoe heb jij die barre tijden overleefd?
Ja. De EU heeft het heel netjes gedaan. Complimenten daarvoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom? De EU heeft het keurig gespeeld. Hebben geen noemenswaardig gedoe onderling gekregen en een deal kunnen maken. Ze kunnen weinig doen aan het feit dat dr Britten het nergens over eens kunnen worden.
Eens (met beiden).quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. De EU heeft het heel netjes gedaan. Complimenten daarvoor.
Het geeft de Britten wat ademruimte om mogelijk nieuwe verkiezingen of een referendum uit te schrijven. Met deze politieke patstelling kunnen we namelijk nu helemaal geen kant op.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat voor doel dat nog kan dienen. Tenzij er nog een route is naar het intrekken van artikel 50 maar dat zie ik niet gebeuren.
Ademruimte genoeg gehad wat mij betreft. Tijd voor een realitycheck.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het geeft de Britten wat ademruimte om mogelijk nieuwe verkiezingen of een referendum uit te schrijven. Met deze politieke patstelling kunnen we namelijk nu helemaal geen kant op.
En in andere gevallen kunnen er mogelijk noodregelingen worden ontwikkeld om de meest ontwrichtende effecten te neutraliseren.
Of nog wat verlengen ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus eigenlijk zijn er nu 2 opties; no-deal of no-brexit. (want uitstellen en dan?) wat een tegenpolen.
Maar daar moet dan over onderhandelt worden neem ik aanquote:
Dat laatste heeft de EU een paar weken geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het geeft de Britten wat ademruimte om mogelijk nieuwe verkiezingen of een referendum uit te schrijven. Met deze politieke patstelling kunnen we namelijk nu helemaal geen kant op.
En in andere gevallen kunnen er mogelijk noodregelingen worden ontwikkeld om de meest ontwrichtende effecten te neutraliseren.
Ze moeten natuurlijk wel met iets komen. Maar zonder meer richting de Brexit afgrond denderen lijkt me ook een slecht plan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ademruimte genoeg gehad wat mij betreft. Tijd voor een realitycheck.
Ja, zucht. Ik ben inmiddels warm voorstander voor de koude douche.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar daar moet dan over onderhandelt worden neem ik aan
Daar moeten ze unaniem over eens zijn volgens mij. Dus als een land vervelend doet heb je al een probleem.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar daar moet dan over onderhandelt worden neem ik aan
Dat laatste is dan niet het uitstellen van de deadline maar het uitstellen van een hard brexit: dat kan natuurlijk wel ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu nog iets anders dan no-deal gaat gebeuren. Ze blijven nog twee maanden vechten en oh, dan is ineens de tijd op en zijn ze uit de EU gecrashed. Goh. Wie had dat verwacht?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel met iets komen. Maar zonder meer richting de Brexit afgrond denderen lijkt me ook een slecht plan.
Ik ben juist meer pro-eu geworden door hoe de EU dit aangepakt heeft. De rijen gesloten en aansturend op een deal die voor alle partijen het minste schade oplevert.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:21 schreef vipergts het volgende:
[..]
En de verkiezingen in de EU dan. Daar worden ze in Europa afgerekend over de puinzooi van de Britten.
Ja maar ik denk dat de EU uit eigenbelang dat niet op de crashmethode gaat laten gebeuren. Niet omdat ze de Britten zo zielig vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu nog iets anders dan no-deal gaat gebeuren. Ze blijven nog twee maanden vechten en oh, dan is ineens de tijd op en zijn ze uit de EU gecrashed. Goh. Wie had dat verwacht?
Precies, uitstel moet hopelijk wel functioneel zijn.. niet meer kansloze kick-the-can.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat laatste is dan niet het uitstellen van de deadline maar het uitstellen van een hard brexit: dat kan natuurlijk wel ja.
Maar nieuwe verkiezingen lijken me niet reëel: May gaat de stemming morgen overleven en mag van haar eigen partij nog minimaal een jaar door. En daarmee is een nieuw referendum ook vrijwel uitgesloten. Wat dat betreft heeft uitstel geen zin.
Maar wat betekend dat dan in de realiteit? Dat ze alsnog met een nieuwe deal akkoord gaan? Want dat zou juist enorm veel schade doen aan hun geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat de EU uit eigenbelang dat niet op de crashmethode gaat laten gebeuren. Niet omdat ze de Britten zo zielig vinden.
Bij Nieuwsuur nu zinspeelt men ook op een nieuwe stemming, met het voorstel voor een douane-unie met de EU of Noorwegen-model om Labour mee te krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus eigenlijk zijn er nu 2 opties; no-deal of no-brexit. (want uitstellen en dan?) wat een tegenpolen.
Ik denk van wel. Ze moeten ook wel. Precedent enzo. En tot nu toe keurig gehandeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat de EU uit eigenbelang dat niet op de crashmethode gaat laten gebeuren. Niet omdat ze de Britten zo zielig vinden.
Maar er moet enige vorm van initiatief vanuit de UK komen en dat gaat echt niet gebeuren. Daar krijgt niemand daar een mandaat voor.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar is men tot nu toe pertinent op tegen anders.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:34 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Bij Nieuwsuur zinspeelt men ook op een nieuwe stemming, met het voorstel voor een douane-unie met de EU of Noorwegen-model om Labour mee te krijgen.
Eigenbelang is altijd een motivator maar de Britten zijn natuurlijk geen vijanden. Het blijven gewoon onze homies.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar als ze gaan uitstellen wat gaan ze dan doen. Ze kunnen beter zeggen dit blijft het 29 maart moeten ze eruit. Dan kun je in mei zeggen dit is het voor ze beter wordt het niet. De tijd is gewoon tekort om een goed verhaal klaar te hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom? De EU heeft het keurig gespeeld. Hebben geen noemenswaardig gedoe onderling gekregen en een deal kunnen maken. Ze kunnen weinig doen aan het feit dat dr Britten het nergens over eens kunnen worden.
Yup, ik ook. Prima voorbeeld van het functionele nut van de EU.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben juist meer pro-eu geworden door hoe de EU dit aangepakt heeft. De rijen gesloten en aansturend op een deal die voor alle partijen het minste schade oplevert.
Dat zeg ik. Precedentwerking.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik zie een nieuwe deal niet snel gebeuren. Dat betekend dus dat als ooit een ander land de EU gaat verlaten, deze weet dat als je het maar 100 keer probeert en altijd wel een betere deal te halen valt.
Precies.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar is men tot nu toe pertinent op tegen anders.
Want ook vrij verkeer van personen. En geen cherrypicking/wel lusten niet lasten.
Lesje voor jou. Zo zie je maar weer: fluctuaties van een munt betekenen niet automatisch of een land superieur wordt of zijn ondergang tegemoet gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog een feestje gevierd dat de Euro 20 jaar is geworden.
Had je niet voorspeld hè.
Nu doet de EU wat goed en dan worden ze straks afgerekend voor het gedrag van de Britten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben juist meer pro-eu geworden door hoe de EU dit aangepakt heeft. De rijen gesloten en aansturend op een deal die voor alle partijen het minste schade oplevert.
Want? Te veel onweldenkende mensen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:40 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nu doet de EU wat goed en dan worden ze straks afgerekend voor het gedrag van de Britten.
Ik zie niet goed hoe dit EU-inwoners meer anti-EU moet maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:40 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nu doet de EU wat goed en dan worden ze straks afgerekend voor het gedrag van de Britten.
Telkens weer andere creatieve bewoordingen voor die Britse cake-fantasie.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Precies.
En bovendien moeten ze dan betalen en hebben ze geen inspraak. Daar is absoluut geen meerderheid voor.
(Vandaar ook dat ze eerder het steeds over 'Norway+++' hadden)
Great British Empirequote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Telkens weer andere creatieve bewoordingen voor die Britse cake-fantasie.
quote:De Britten moeten ruim 40 miljard euro betalen om hun lidmaatschapsverplichtingen na te komen.
Daarnaast zorgt het akkoord ervoor dat er geen harde grens komt tussen Ierland en het Britse Noord-Ierland.
Je kunt gewoon beter met een deal de verkiezingen ingaan dan met een nodeal of uitstel waarvan niemand weer waar dat naar toe gaat. Dat moet je alleen maar uitleggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie niet goed hoe dit EU-inwoners meer anti-EU moet maken.
Dat ben je in een maand kwijt aan extra krimp van je economie en import/export-tarieven.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:42 schreef michaelmoore het volgende:
Scheelt de UK wel 50 miljard totaal
https://www.europa-nu.nl/(...)koninkrijk_stapt_uit
[..]
ja de millenium bug was ook zo een dramaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:43 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je kunt gewoon beter met een deal de verkiezingen ingaan dan met een nodeal of uitstel waarvan niemand weer waar dat naar toe gaat. Dat moet je alleen maar uitleggen.
Dat bedrag moeten ze sowieso betalen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Klopt het zou zeer verstandig zijn om te betalen maar voor de EU moeilijk af te dwingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat bedrag moeten ze sowieso betalen.
Hoe denken ze al die geweldige trade deals met de rest van de wereld - en de EU(!) - als ze te boek staan als onbetrouwbaar land dat z'n verplichtingen niet na komt?
Of May brengt haar deal half maart opnieuw in stemming.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu nog iets anders dan no-deal gaat gebeuren. Ze blijven nog twee maanden vechten en oh, dan is ineens de tijd op en zijn ze uit de EU gecrashed. Goh. Wie had dat verwacht?
?!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt het zou zeer verstandig zijn om te betalen maar voor de EU moeilijk af te dwingen.
Misschien dat trump de helpende hand bied?
Ja want die is zo onbaatzuchtig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je snapt dat die 40 miljard hoe dan ook onderwerp van gesprek gaan worden in de toekomstige onderhandelingen tussen VK en EU bij een harde Brexit hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:42 schreef michaelmoore het volgende:
.
Ik weet niet of het zo slecht is voor de UK
die vrachtwagens gaan echt wel naar binnen hoor , net als voorheen
En de Britten gaan echt hun eigen invoer niet moeilijk maken, ( alhoewel ze dat wel zouden kunnen doen)
[..]
"- We don't need you, we've got our EMPIRE!!!!11!!!! And we are GREAT! GREAT Britain. GREAT!!!11!!!!"quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je snapt dat die 40 miljard hoe dan ook onderwerp van gesprek gaan worden in de toekomstige onderhandelingen tussen VK en EU bij een harde Brexit hè?![]()
"Shall we negotiate a new trade deal my continental friends?"
-"Sure, say old boys, there is still the matter of that 40 billion you owe us, let's get that out of the way first so it won't hamper our negotiations.".
Het voldoen van hun financiele verplichting kan na een harde brexit zeer moeilijk worden afgedwongen door de e.u.quote:
Trump doet nooit iets dat niet zijn eigen belangen dient. Het VK en de USA zijn sinds Trump verder uit elkaar gedreven zelfs.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:46 schreef TjjWester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |