shit 2.0quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees Pence als president...
Daar heb ik serieus mijn twijfels bij...quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:50 schreef Ulx het volgende:
Pence kan niet veel na het vertrek van Trump. Hij is te besmet. Hij was betrokken bij de transitie. Pelosi houdt hem wel tegen.
Zou een geruststelling zijn..quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:50 schreef Ulx het volgende:
Pence kan niet veel na het vertrek van Trump. Hij is te besmet. Hij was betrokken bij de transitie. Pelosi houdt hem wel tegen.
Dat is precies waarom die griezel zich tot die tijd gedeisd houdt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pence buiten schot blijft. Alleen al vanwege Flynn is het twijfelachtig of Mueller Pence niet op wandaden gaat betrappen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trump heeft weer punten gescoord bij de baas.quote:The CODEL to Afghanistan included a required stop in Brussels for pilot rest. In Brussels, the delegation was scheduled to meet with top NATO commanders, U.S. military leaders and key allies–to affirm the United States’ ironclad commitment to the NATO alliance. (1/4)
quote:NEW: @NoahGrayCNN @KateBennett_DC @ElizLanders report @FLOTUS is currently in the air on her way to Florida for a pre-scheduled trip... on a government plane.
Dat ze ver weg van haar man wil zijn snap ik dan weer wel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:26 schreef Ulx het volgende:
En dat lijkt te kloppen, want niet vliegen wegens de shutdown.....
[..]
The fuck what?quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:29 schreef slarti_bartfast het volgende:
God, het begint echt raar te worden.
De vrouw van Matthew Whitaker, de tijdelijke vervanger van Sessions, heeft een mail naar Slate gestuurd als reactie op een artikel van Slate, waarin kritiek wordt geleverd op Whitaker. Ze is vergeten te vragen of het off record kan blijven. Naast wat onzinnig gezeur, zinspeelt ze ook dat het onderzoek van Mueller bijna afgerond is. Onzin en nergens op gebaseerd, maar HBO maakt notities voor het toekomstige scipt.
https://slate.com/news-an(...)ttorney-general.html
twitter:LindseyGrahamSC twitterde op donderdag 17-01-2019 om 21:00:47President Trump denying Speaker Pelosi military travel to visit our troops in Afghanistan, our allies in Egypt and NATO is also inappropriate. reageer retweet
Zo eens in de paar dagen staan de sterren in de juiste stand en zegt Graham iets semi-waardevols. Met z'n Brett Kavenaugh profielfoto. Wat een walgelijk ventje is het toch, ongelooflijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:35 schreef crystal_meth het volgende:
twitter:LindseyGrahamSC twitterde op donderdag 17-01-2019 om 21:00:47President Trump denying Speaker Pelosi military travel to visit our troops in Afghanistan, our allies in Egypt and NATO is also inappropriate. reageer retweet
quote:And the movement has come from within key portions of his base. He is:
Down significantly among suburban men, a net-positive approval rating of 51-to-39 percent to a net-negative of 42 percent approve, 48 percent disapprove. That's a net change of down 18 percentage points.
Down a net of 13 points among white evangelicals, from 73-to-17 percent approve to 66-to-23 percent approve.
Down a net of 10 points among Republicans, from 90-to-7 percent approve to 83-to-10 percent.
Down marginally among white men without a college degree, from 56-to-34 percent approve to 50-to-35 percent approve, a net change downward of 7 points.
We hebben niks aan je waardeloze woorden, hielenlikker van een Graham, slappe ellendeling.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:35 schreef crystal_meth het volgende:
Vliegen mocht wel hoor commercieel zoals ik begrepen heb, corrigeer mij als ik het fout hebben doe.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:26 schreef Ulx het volgende:
En dat lijkt te kloppen, want niet vliegen wegens de shutdown.....
[..]
Gewoon in de senaatquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:58 schreef Ulx het volgende:
Pelosi heeft hem echt over de rooie. Maar ja, veiligheid voor alles. En hij mag de SotU uiteraard gewoon schriftelijk doen. Niemand zegt dat dat niet kan.
Een van de topmensen van het land met een lijnvlucht naar Kaboel sturen is vragen om een aanslag.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vliegen mocht wel hoor commercieel zoals ik begrepen heb, corrigeer mij als ik het fout hebben doe.
Ik zou het niet weten, misschien wel uit eigen zak betaald, en wie het dichts bij het vuur zitten doet kan zich het beste warmen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een van de topmensen van het land met een lijnvlucht naar Kaboel sturen is vragen om een aanslag.
En waarom vliegt Melania wel met een overheidstoestel naar hlMar-a-Lago als het zo duur is tijdens de shutdown?
Dan is het niet geadresseerd aan congress, dus geen SotU. Het staat hem verder vrij om een uitnodiging van McConnell te aanvaarden natuurlijk.quote:
quote:JUST IN: President Trump cancels his delegation's trip to Davos, Switzerland for the World Economic Forum out of consideration the "great American workers not receiving pay and to ensure his team can assist as needed," WH press secretary Sarah Sanders says https://t.co/gH6A5ZlJ8J https://t.co/4Zmc0rIebg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |