Hoorde je wat ie over Davina zei.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:01 schreef Cee het volgende:
Ze laten een van zijn favoriete optredens van De Beste Zangers zien, het duet tussen Tommy Christiaan en Tania Cross. Twan zegt “songfestival materiaal?” en Jan zegt “dan moet er wel een nieuw nummer komen, maar deze combinatie heb ik nog niet over gedacht, er zijn veel opties maar ik weet niet of het iets voor het ESF is, doorgaans zie op een songfestival weinig opera”.
GOOI DEZE NOOB WEG.
Nee, het is inderdaad zoals Jan denkt een unicum. Godsamme het is toch om te huilen die kerel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:06 schreef ato het volgende:
Gelukkig zagen wij ook niets van Opera verleden jaar..
Ik vind het zo'n mooi en aandoenlijk liedje, ik ben het met Ijsbeer en Greys eens dit gaat voor de overwinning mits het mooi wordt gebracht.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet hoe haar Franse concurrentie is, maar in dit nummer mis ik iig iets.
Geen idee wat, maar ik zit de hele tijd te wachten op iets wat niet komt, en dan is het afgelopen.
Stuur hem een linkje naar jouw lijst met alle nummers, pas als hij die hele lijst 100x bekeken heeft mag hij misschien weer eens iets zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad zoals Jan denkt een unicum. Godsamme het is toch om te huilen die kerel.
Het is ook best een mooi liedje, ik mis alleen nog iets waardoor ik het nu al hoog in mijn lijst zou kunnen zetten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:10 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooi en aandoenlijk liedje, ik ben het met Ijsbeer en Greys eens dit gaat voor de overwinning mits het mooi wordt gebracht.
Ik hoop dat de muziek en stemmen beter zijn afgestemd aankomende zaterdag.
Echt he en dat vertegenwoordigt onze commissie.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad zoals Jan denkt een unicum. Godsamme het is toch om te huilen die kerel.
Goede smaak?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is ook best een mooi liedje, ik mis alleen nog iets waardoor ik het nu al hoog in mijn lijst zou kunnen zetten.
Daarmee doe je jezelf tekort.quote:
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:32 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net in een WIDM topic dat iemand mij vroeg hoe ik iets bedoelde wat ik vijf jaar geleden gezegd heb. Het is ook nog eens volkomen ongerelateerd aan WIDM. Alsof ik nog weet in welke context ik een bepaalde reactie heb geplaatst
Ik gok van niet. Jan komt er altijd wel makkelijk vanaf binnen Hillywoodquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Cornald zo op Twitter iets roept over de domme opmerking van Jan over opera op het ESF. Net zoals ie bij Trijntje deed.Maar zal wel niet hè?
Waarbij het ook nog eens een soort aanval is. Wat je toen geschreven hebt slaat nergens op, ja leuk is dat terwijl ik de context niet weet. In dit geval zal een werkgever niet per se zoiets checken, maar ik kan wel raden dat mijn antwoord van toen op een vraag over bewust onjuiste gegevens op je cv zetten etc.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zag het ja.dat je dat niet ff kunt oplepelen joh!
Dit jaar ga je hem zien, als Nederlandse inzending voor het ESF van dit jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:36 schreef ato het volgende:
Is Jan of Daniël Dekker wel eens gesignaleerd bij EIC?
Oh ja is ook zoquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit jaar ga je hem zien, als Nederlandse inzending voor het ESF van dit jaar.
Ja gaat prima. Eerste dag was nog even bij momenten dat ik mij afvroeg of ik de goede keuze had gemaakt. Maar dat gevoel had ik gister al veel minder en vandaag al helemaal niet meer. Komt ook wel omdat ik per dag al meer gewoon zelf aan de slag kan i.p.v. mee aan het kijken ben.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:41 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja is ook zo![]()
Hoe gaat het met je nieuwe functie?
.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Eerste dag was nog even bij momenten dat ik mij afvroeg of ik de goede keuze had gemaakt. Maar dat gevoel had ik gister al veel minder en vandaag al helemaal niet meer. Komt ook wel omdat ik per dag al meer gewoon zelf aan de slag kan i.p.v. mee aan het kijken ben.
Genoeg interessante dingen gezien die ik ga doen (doe) en ook al wat afspraken gemaakt met collega's om naar bepaalde productgroepen te kijken en mijn licht erover te laten schijnen. Waardoor mijn invloed dan ook wat groter wordt.
Verder ook leuke collega's en het mooie is dat er heel veel collega's van andere afdelingen ook veel op het werk met elkaar omgaan. Maakt het een stuk sfeervoller nog.
En de dag vliegt voorbij. Waar ik in de winkel de meeste dagen erg langzaam gingen, kom je hier tijd te kort.
Zekerquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
.
Dat laatste is echt een goed teken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |