abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 23:01:16 #176
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184445637
registreer om deze reclame te verbergen
Hij is idd dikker geworden.
Koutist in opleiding.
pi_184445639
Ze laten een van zijn favoriete optredens van De Beste Zangers zien, het duet tussen Tommy Christiaan en Tania Cross. Twan zegt “songfestival materiaal?” en Jan zegt “dan moet er wel een nieuw nummer komen, maar deze combinatie heb ik nog niet over gedacht, er zijn veel opties maar ik weet niet of het iets voor het ESF is, doorgaans zie je op een songfestival weinig opera”.

GOOI DEZE NOOB WEG.
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 23:03:26 #178
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184445678
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:01 schreef Cee het volgende:
Ze laten een van zijn favoriete optredens van De Beste Zangers zien, het duet tussen Tommy Christiaan en Tania Cross. Twan zegt “songfestival materiaal?” en Jan zegt “dan moet er wel een nieuw nummer komen, maar deze combinatie heb ik nog niet over gedacht, er zijn veel opties maar ik weet niet of het iets voor het ESF is, doorgaans zie op een songfestival weinig opera”.

GOOI DEZE NOOB WEG.
Hoorde je wat ie over Davina zei.

"Ja IK heb met haar gesproken en IK heb het er toen tijdens De Beste Zangers ook al over gehad".

Nu geloof ik toch stiekem weer wel dat er mss jaren zijn dat Jan mag kiezen (Og3ne heeft ie wrs ook al tijdens De Beste Zangers gehosseld, Cornald zei bij EIC dat hij daar niks mee had).
Koutist in opleiding.
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 23:04:43 #179
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184445701
Ik hoop dat Cornald zo op Twitter iets roept over de domme opmerking van Jan over opera op het ESF. Net zoals ie bij Trijntje deed. :9 Maar zal wel niet hè? -O-
Koutist in opleiding.
pi_184445708
Hij had ook zo'n stiekum lachje,
Life can be a bitch, so like it..
pi_184445730
Gelukkig zagen wij ook niets van Opera verleden jaar..
pi_184445763
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:06 schreef ato het volgende:
Gelukkig zagen wij ook niets van Opera verleden jaar..
Nee, het is inderdaad zoals Jan denkt een unicum. Godsamme het is toch om te huilen die kerel. _O-
pi_184445823
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet hoe haar Franse concurrentie is, maar in dit nummer mis ik iig iets.
Geen idee wat, maar ik zit de hele tijd te wachten op iets wat niet komt, en dan is het afgelopen.
Ik vind het zo'n mooi en aandoenlijk liedje, ik ben het met Ijsbeer en Greys eens dit gaat voor de overwinning mits het mooi wordt gebracht.
Ik hoop dat de muziek en stemmen beter zijn afgestemd aankomende zaterdag.
  woensdag 16 januari 2019 @ 23:11:35 #184
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184445841
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, het is inderdaad zoals Jan denkt een unicum. Godsamme het is toch om te huilen die kerel. _O-
Stuur hem een linkje naar jouw lijst met alle nummers, pas als hij die hele lijst 100x bekeken heeft mag hij misschien weer eens iets zeggen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 16 januari 2019 @ 23:12:46 #185
345170 Roger_Epiales
pi_184445875
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:10 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n mooi en aandoenlijk liedje, ik ben het met Ijsbeer en Greys eens dit gaat voor de overwinning mits het mooi wordt gebracht.
Ik hoop dat de muziek en stemmen beter zijn afgestemd aankomende zaterdag.
Het is ook best een mooi liedje, ik mis alleen nog iets waardoor ik het nu al hoog in mijn lijst zou kunnen zetten.
Feel free to insult me.
pi_184445926
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Echt he en dat vertegenwoordigt onze commissie.

Ik moet wel lachen dat ze het over diëten hebben, Jan onderhoudt zichzelf zegt hij over aankomen van gewicht ofwel hij houdt zichzelf ook voor de gek _O-
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 23:15:01 #187
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184445934
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het is ook best een mooi liedje, ik mis alleen nog iets waardoor ik het nu al hoog in mijn lijst zou kunnen zetten.
Goede smaak?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  woensdag 16 januari 2019 @ 23:17:16 #188
345170 Roger_Epiales
pi_184445990
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Goede smaak?
Daarmee doe je jezelf tekort.
Feel free to insult me.
pi_184446283
Ik zag net in een WIDM topic dat iemand mij vroeg hoe ik iets bedoelde wat ik vijf jaar geleden gezegd heb. Het is ook nog eens volkomen ongerelateerd aan WIDM. Alsof ik nog weet in welke context ik een bepaalde reactie heb geplaatst 8)7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 23:32:50 #190
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184446294
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:32 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net in een WIDM topic dat iemand mij vroeg hoe ik iets bedoelde wat ik vijf jaar geleden gezegd heb. Het is ook nog eens volkomen ongerelateerd aan WIDM. Alsof ik nog weet in welke context ik een bepaalde reactie heb geplaatst 8)7
Ik zag het ja. _O- dat je dat niet ff kunt oplepelen joh!
pi_184446297
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Cornald zo op Twitter iets roept over de domme opmerking van Jan over opera op het ESF. Net zoals ie bij Trijntje deed. :9 Maar zal wel niet hè? -O-
Ik gok van niet. Jan komt er altijd wel makkelijk vanaf binnen Hillywood :')
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184446336
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik zag het ja. _O- dat je dat niet ff kunt oplepelen joh!
Waarbij het ook nog eens een soort aanval is. Wat je toen geschreven hebt slaat nergens op, ja leuk is dat terwijl ik de context niet weet. In dit geval zal een werkgever niet per se zoiets checken, maar ik kan wel raden dat mijn antwoord van toen op een vraag over bewust onjuiste gegevens op je cv zetten etc.

En gezien het antwoord wat die daar aanhaalt ging die werkgever dus al extra checken of zo, ja dan is het al helemaal onhandig om dat nu zo even op mijn bord te gooien _O-
pi_184446356
Is Jan of Daniël Dekker wel eens gesignaleerd bij EIC?
pi_184446412
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:36 schreef ato het volgende:
Is Jan of Daniël Dekker wel eens gesignaleerd bij EIC?
Dit jaar ga je hem zien, als Nederlandse inzending voor het ESF van dit jaar.
pi_184446443
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dit jaar ga je hem zien, als Nederlandse inzending voor het ESF van dit jaar.
Oh ja is ook zo -O-

Hoe gaat het met je nieuwe functie?
pi_184446567
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:41 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ja is ook zo -O-

Hoe gaat het met je nieuwe functie?
Ja gaat prima. Eerste dag was nog even bij momenten dat ik mij afvroeg of ik de goede keuze had gemaakt. Maar dat gevoel had ik gister al veel minder en vandaag al helemaal niet meer. Komt ook wel omdat ik per dag al meer gewoon zelf aan de slag kan i.p.v. mee aan het kijken ben.

Genoeg interessante dingen gezien die ik ga doen (doe) en ook al wat afspraken gemaakt met collega's om naar bepaalde productgroepen te kijken en mijn licht erover te laten schijnen. Waardoor mijn invloed dan ook wat groter wordt.

Verder ook leuke collega's en het mooie is dat er heel veel collega's van andere afdelingen ook veel op het werk met elkaar omgaan. Maakt het een stuk sfeervoller nog.

En de dag vliegt voorbij. Waar ik in de winkel de meeste dagen erg langzaam gingen, kom je hier tijd te kort.
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 23:50:34 #197
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184446586
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja gaat prima. Eerste dag was nog even bij momenten dat ik mij afvroeg of ik de goede keuze had gemaakt. Maar dat gevoel had ik gister al veel minder en vandaag al helemaal niet meer. Komt ook wel omdat ik per dag al meer gewoon zelf aan de slag kan i.p.v. mee aan het kijken ben.

Genoeg interessante dingen gezien die ik ga doen (doe) en ook al wat afspraken gemaakt met collega's om naar bepaalde productgroepen te kijken en mijn licht erover te laten schijnen. Waardoor mijn invloed dan ook wat groter wordt.

Verder ook leuke collega's en het mooie is dat er heel veel collega's van andere afdelingen ook veel op het werk met elkaar omgaan. Maakt het een stuk sfeervoller nog.

En de dag vliegt voorbij. Waar ik in de winkel de meeste dagen erg langzaam gingen, kom je hier tijd te kort.
.
Dat laatste is echt een goed teken *O*
pi_184446591
Ah ik zie dat die rare gast ook nog een keer gereageerd heeft op mijn reactie. Volgens hem/haar ben ik een pinokkio. Terwijl als ik letterlijk naar mijn tekst van toen krijg, kan ik geen onwaarheid ontdekken. Dat het voor hem/haar niet is uitgekomen doet er niet toe.
pi_184446592
Dat is zeker een goed teken, fijn.
pi_184446642
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

.
Dat laatste is echt een goed teken *O*
Zeker :Y En zelf bepalen wanneer je weggaat en komt (uiteraard tot op zekere hoogte) is ook wel lekker.

En waarschijnlijk is mijn vakantie aanvraag al goedgekeurd, terwijl we het slechts summier besproken hebben. Regelen met mijn directe collega, we kunnen alleen niet samen met vakantie. Hij gaat sowieso niet in april, dus dat zit wel goed. En voor na de zomer komen we er ook wel snel uit.

Dat is wel een enorm verschil met voorgaande functie, waar ik op zijn vroegst binnen een maand wat hoorde en vaak ook al niet beide vakanties in de weken waarin je wilde.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')