quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:56 schreef Momo... het volgende:
Je had me al toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar dat de code het niet deed
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Kenny B is dan ook een hele matige zanger. Dat hoorde je vorig jaar al bij de 'Beste Zangers'.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:50 schreef Dave het volgende:
Kenny B is ook niet geheel toonvast bij DWDD
Maar ja, matige zangers verkoopt niet echt als titel. Bedoel, mensen zouden kunnen denken dat Jan zelf zou gaan zingen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kenny B is dan ook een hele matige zanger. Dat hoorde je vorig jaar al bij de 'Beste Zangers'.
Jan Smit die allemaal nummers zingt van Jan Smit en vervolgens geëmotioneerd zegt hoe mooi die vindt dat hij zelf zojuist zijn eigen liedjes gezongen heeft. Dat zou denk ik wel het droomplan van Jan zijn denk ik zo.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ja, matige zangers verkoopt niet echt als titel. Bedoel, mensen zouden kunnen denken dat Jan zelf zou gaan zingen.
Met Jan des Bouvrie en Jan Slagter.quote:
Jan Versteegh kan er dan ook nog wel bijquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met Jan des Bouvrie en Jan Slagter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik eet zondag mee en ga dan voor kaasfondueTenzij jullie 'in het echt' vet stom zijn, dan knijp ik er voor het eten tussenuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |