Alleen de kat van GGMM zou geïnteresseerd zijn in een post van Onlogisch.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dit de kat is van ggmm en niet de kat van zijn zus?
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen de kat van GGMM zou geïnteresseerd zijn in een post van Onlogisch.
aha nu zie ik hetquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die kat begrijpt er alleen net zoveel van als wijquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen GGMM laat zijn kat zo verhongeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dit de kat is van ggmm en niet de kat van zijn zus?
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:13 schreef KingRoland het volgende:
naja die kat ziet er wel gelukkiger uit dan(ik ga nu gokken of het dan mij of dan ik is) mij!
verleng de zin: gelukkiger dan ik (ben).quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:13 schreef KingRoland het volgende:
naja die kat ziet er wel gelukkiger uit dan(ik ga nu gokken of het dan mij of dan ik is) mij!
Zonde. Lenny is dan wel een (ietwat vreemde) Tilburger, maar verder een respectabele user.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lenny gaat alleen maar TT's hunten en post verder niet. Zo 'stoer' is Lenny nou eenmaal.
Tot aan zijn meltdown was hij dat zeker jaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zonde. Lenny is dan wel een (ietwat vreemde) Tilburger, maar verder een respectabele user.
Eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lenny is dan wel een (ietwat vreemde) Tilburger
Ik schat Lenny zo in dat hij deze toppa opent en dan weer een poos niets van zich laat horen. Past prima bij zijn act.quote:
bedankt voor de feedback!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
verleng de zin: gelukkiger dan ik (ben).
Vakanties worden niet besproken. (lol)quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:17 schreef Coco. het volgende:
Volgens mij zijn er een aantal vaste SC users met vakantie, klopt dat?
Was het maar een act Lans.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik schat Lenny zo in dat hij deze toppa opent en dan weer een poos niets van zich laat horen. Past prima bij zijn act.
hoe weet je dan wanneer welke vakantie is want elk regio heeft toch voor bepaalde vakanties een andere datumquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vakanties worden niet besproken. (lol)
Wie gaat Sol vervangen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al valt het nog mee in vergelijking met je moeder.
Jouw fobo is niet heel druk bezocht. N1ek- staat daar nog in met zijn oude naam bij laatste voyeurs.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
in de SC leer ik elke dag wel wat
#genot #beterdanschool
ik ben niet zo heel populair op FOK! helaas Lange. helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw fobo is niet heel druk bezocht. N1ek- staat daar nog in met zijn oude naam bij laatste voyeurs.
Ja, JanCees en Knut.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:17 schreef Coco. het volgende:
Volgens mij zijn er een aantal vaste SC users met vakantie, klopt dat?
Verwezen die naar een bepaalde rumoerige tijd pakweg 80 jaar geleden?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
De laatste 3 GIFS waarvoor ik een note of ban heb gekregen zijn wel echt godengifs.
Johnny van de Beukering of Maceo Rigters.quote:
en die van mij?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw fobo is niet heel druk bezocht. N1ek- staat daar nog in met zijn oude naam bij laatste voyeurs.
Nee, twee zijn squirtende vrouwen en 1 niet. Al sluit ik niet uit dat dat 80 jaar geleden ook gebeurde. Maar dan iets minder high def.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verwezen die naar een bepaalde rumoerige tijd pakweg 80 jaar geleden?
Die van jou ook.quote:
Ik vroeg of ze op vakantie zijn, dat werd bevestigd, waar dat is weten alleen de mods.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vakanties jij zegt toch ze zijn op vakantie
Nice, jammer dat je daarvoor een ban hebt gekregen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, twee zijn squirtende vrouwen en 1 niet. Al sluit ik niet uit dat dat 80 jaar geleden ook gebeurde. Maar dan iets minder high def.
twitchquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is de beste zender om dat brexit gedoe te volgen vanavond, de BBC?
Zolang het maar niet hier is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben wel benieuwd nu.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
De laatste 3 GIFS waarvoor ik een note of ban heb gekregen zijn wel echt godengifs.
Coco. ook.quote:
Ja, je ziet ook geen schacht. Alleen heel veel vocht.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nice, jammer dat je daarvoor een ban hebt gekregen.
OKE WIM KIEFTquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang het maar niet hier is.
Ik word er zo moe van.
BBC ja. Maar ook radio 1 wijdt er de hele avond aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBC ja. Maar ook radio 1 wijdt er de hele avond aan.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lenny gaat alleen maar TT's hunten en post verder niet. Zo 'stoer' is Lenny nou eenmaal.
Moeten zij wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBC ja. Maar ook radio 1 wijdt er de hele avond aan.
Fijn dat je er weer bent Lenny. Na je meltdown zag ik je niet zo snel meer terugkomen maar gelukkig verbaas je me.quote:
Ja. Prima docu maar kijk 'm zonder ondertiteling.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Sunderlandgoden. Iemand die docu van ze al gezien?
Ik kijk meestal op bed als iedereen al slaapt, dus dat wordt moeilijk. Ondertiteling tenenkrommend slecht?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Prima docu maar kijk 'm zonder ondertiteling.
Caland is het hier mee eens.
Stond niet meer in mijn notities, heb hem nog wel als stickerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat hij daarmee gestopt is.
Ja, echt heel erg. Alsof DP en Scrummie onder het genot van een krat bier de boel hebben vertaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kijk meestal op bed als iedereen al slaapt, dus dat wordt moeilijk. Ondertiteling tenenkrommend slecht?
Lenny, ouwe linkmiegel. Alles paletti?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat hij daarmee gestopt is.
In het grijze wolven topic?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg. Alsof DP en Scrummie onder het genot van een krat bier de boel hebben vertaald.
Is zo laat man gek.quote:
Pics (voor een vriend)quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:29 schreef Charlotte3 het volgende:
Zit hier te wachten naast twee vervelende pubermeisjes, voordat ik de les in ga zo..
Community College of wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:29 schreef Charlotte3 het volgende:
Zit hier te wachten naast twee vervelende pubermeisjes, voordat ik de les in ga zo..
Zo voel ik me altijd als jij me dm't .quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:29 schreef Charlotte3 het volgende:
Hmmm even overleggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nog ijskoffie, telt dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |