abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 februari 2019 @ 18:56:49 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184777518
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie niet meer gingen waarschuwen maar gewoon r&pbans gingen uitdelen?
Dat lijkt me enigszins overdreven maar de knop is wel wat sneller ingedrukt zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 2 februari 2019 @ 18:58:32 #204
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184777549
Waarom blijven er reacties staan die duidelijk de discussie willen aanzwengelen en haal je ontopic berichten weg?
  zaterdag 2 februari 2019 @ 19:24:15 #205
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184778057
Blijft vervelend van die deletegrage mods.

Ik zal in ieder geval niet zo snel meer in die reeks posten nou.

Weinig zin om moeite in een bericht te stoppen als dat vervolgens wordt verwijderd door de forum politie.
pi_184778113
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:24 schreef SugeLucky het volgende:
Blijft vervelend van die deletegrage mods.

Ik zal in ieder geval niet zo snel meer in die reeks posten nou.

Weinig zin om moeite in een bericht te stoppen als dat vervolgens wordt verwijderd door de forum politie.
Zolang het over daten gaat, gebeurt dat niet. Simpel.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 19:27:36 #207
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184778122
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zolang het over daten gaat, gebeurt dat niet. Simpel.
Het was dating gerelateerd ja.
pi_184778215
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zolang het over daten gaat, gebeurt dat niet. Simpel.
Ik heb wel eens het vermoeden dat jullie niet helemaal begrijpen dat je in beginsel faciliterend bent aan de user, en niet andersom. Met alle respect voor het feit dat jullie in je vrije tijd de tijd en motivatie hebben om dit allemaal te doen overigens hoor. Vaak zat topics gezien die uit de hand liepen, en dan is het als welwillende fokker niet meer leuk om mee te praten, dus fijn dat daarop wordt gestuurd. Maar dat idee krijg ik in het dating topic (t.a.v. de posts die regelmatig worden verwijderd) totaal niet.
pi_184778276
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:32 schreef TATW het volgende:

[..]

Ik heb wel eens het vermoeden dat jullie niet helemaal begrijpen dat je in beginsel faciliterend bent aan de user, en niet andersom. Met alle respect voor het feit dat jullie in je vrije tijd de tijd en motivatie hebben om dit allemaal te doen overigens hoor. Vaak zat topics gezien die uit de hand liepen, en dan is het als welwillende fokker niet meer leuk om mee te praten, dus fijn dat daarop wordt gestuurd. Maar dat idee krijg ik in het dating topic (t.a.v. de posts die regelmatig worden verwijderd) totaal niet.
Wellicht zegt dat iets over de kant waar jij staat in dat topic.
pi_184778427
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wellicht zegt dat iets over de kant waar jij staat in dat topic.
Het gaat niet om mij, maar dat valt wel mee, ik lees voornamelijk mee en heb al een week niets geplaatst. Maar lees wel mee met interesse, ik zoek een bepaald onderwerp (en onderwerpen die daar direct mee samenhangen) en die worden in die reeks besproken. Dat is dus een behoefte die ik daar kom opzoeken. Dit zal ook voor veel andere users gelden. Dus ik ervaar het wel als zeer beperkend als je net geïnteresseerd aan het (bij)lezen bent, de volgende pagina wil bezoeken, en vervolgens besluit één iemand doodleuk even alles weg te halen, waar soms wel 10 mensen over in gesprek zijn. Ik vind dat vrij vreemd eigenlijk.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 2 februari 2019 @ 19:58:57 #211
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184778702
Ja, laten we bij elke terechte opschoonactie de hele discussie opnieuw doen.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 19:59:07 #212
545 dop
:copyright: dop
pi_184778706
quote:
Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
Dit kan ik niet rijmen met.
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:48 schreef jogy het volgende:
Even met de bezem door het topic, probeer het weer eens over concrete dates te hebben, voor alle randzaken heb je heel R&P tot je beschikking en een nieuw topic knop.
Noem mij maar dom maar dit gaat op deze manier nooit werken
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184778750
Als die hoerige OP een keer aangepast zou worden hoeft deze discussie niet eerdere keer gevoerd te worden.
pi_184778846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Als die hoerige OP een keer aangepast zou worden hoeft deze discussie niet eerdere keer gevoerd te worden.
"Het inceltopic is om de hoek"
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184779745
Ik post pas sinds kort in het datingtopic en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ontzettend lastig vind om te zien wat wel of niet mag. Dat het datingtopic net geheel is schoongeveegd doet mij dan ook verbazen.

Ik hoop dat jullie inzien dat het daten niet zo zwart-wit is. Tinder bespreken en welke foto's en biografie je neer zou kunnen zetten valt inherent in: 'Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten'. Als je dit niet mag bespreken, dan kan je beter alles verbannen. Want een goede Tinderprofiel en de tips daarover (of Lexa etc.) is een ontzettend belangrijk eerste stap. Dus ik vind het niet heel raar als daarover kan worden gepraat.

En: 'probeer het weer eens over concrete dates te hebben'. Juist hier hebben veel mensen problemen mee. Juist die eerste date eruit slepen. Daar hoort Tinder of andere datingapps ook gewoon bij.

Mensen die frustraties hebben qua daten, dan snap ik dat dat in een apart topic kan. Maar is het niet mogelijk om het datingtopic wat meer de vrije hand te geven? En dat jullie de evident offtopic-berichten weghalen?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 2 februari 2019 @ 20:45:21 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184780016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:35 schreef black-soldier het volgende:
Ik post pas sinds kort in het datingtopic en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ontzettend lastig vind om te zien wat wel of niet mag. Dat het datingtopic net geheel is schoongeveegd doet mij dan ook verbazen.

Ik hoop dat jullie inzien dat het daten niet zo zwart-wit is. Tinder bespreken en welke foto's en biografie je neer zou kunnen zetten valt inherent in: 'Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten'. Als je dit niet mag bespreken, dan kan je beter alles verbannen. Want een goede Tinderprofiel en de tips daarover (of Lexa etc.) is een ontzettend belangrijk eerste stap. Dus ik vind het niet heel raar als daarover kan worden gepraat.

En: 'probeer het weer eens over concrete dates te hebben'. Juist hier hebben veel mensen problemen mee. Juist die eerste date eruit slepen. Daar hoort Tinder of andere datingapps ook gewoon bij.

Mensen die frustraties hebben qua daten, dan snap ik dat dat in een apart topic kan. Maar is het niet mogelijk om het datingtopic wat meer de vrije hand te geven? En dat jullie de evident offtopic-berichten weghalen?
Ja en dan heb je binnen een week weer een Incel-topic waar het nooit meer over dates gaat. Twee dagen later gaat het alleen nog maar over Tinder instellingen en vervolgens is het één grote slowchat.
Die tijd is wel een beetje geweest. Men kan er kennelijk niet mee omgaan, dus wordt nu geprobeerd om het wat strenger te doen. Probeer het eens een maand. Of twee.
En als je daar niet voldoende aan hebt, zijn er tienduizend andere topics.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:49:01 #217
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184780130
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja en dan heb je binnen een week weer een Incel-topic waar het nooit meer over dates gaat. Twee dagen later gaat het alleen nog maar over Tinder instellingen en vervolgens is het één grote slowchat.
Die tijd is wel een beetje geweest. Men kan er kennelijk niet mee omgaan, dus wordt nu geprobeerd om het wat strenger te doen. Probeer het eens een maand. Of twee.
En als je daar niet voldoende aan hebt, zijn er tienduizend andere topics.
+1

Het is niet alsof al die andere opties niet zijn geprobeerd, vrij duidelijk dat veel users in die reeks niet om weten te gaan met die ruimte.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184782741
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:35 schreef black-soldier het volgende:
Ik post pas sinds kort in het datingtopic en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ontzettend lastig vind om te zien wat wel of niet mag. Dat het datingtopic net geheel is schoongeveegd doet mij dan ook verbazen.


En: 'probeer het weer eens over concrete dates te hebben'. Juist hier hebben veel mensen problemen mee. Juist die eerste date eruit slepen.


Dat is het nietdatentopic.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 22:22:45 #219
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184782841
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is het nietdatentopic.
Als het niet over een concrete date gaat hoort het inderdaad niet thuis in het datingtopic.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:30:05 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184783047
Dan idd wel handig om de OP aan te passen, aangezien men daar telkens Nasr terugrevereert. En het lijkt me een kleine moeite.
pi_184783103
Zou wel handig zijn als de mensen die hier weten wat er wel in het datingtopic hoort en wat niet zelf ook de regels zouden volgen.
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 22:32:58 #222
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184783126
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:30 schreef Cue_ het volgende:
Dan idd wel handig om de OP aan te passen, aangezien men daar telkens Nasr terugrevereert. En het lijkt me een kleine moeite.
Gaan we doen. Als ik morgen enigzins recht uit mn ogen kan kijken doe ik dat. Ik ben zo ziek als een hond.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184783225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gaan we doen. Als ik morgen enigzins recht uit mn ogen kan kijken doe ik dat. Ik ben zo ziek als een hond.
Beterschap!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 2 februari 2019 @ 23:11:08 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184784081
Ik dacht altijd dat de fokpopo unbreakable was.

Beterschap.
pi_184784103
SLOWCHAT :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184787951
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is het nietdatentopic.
Volgens de OP hoort het dus wel in het Datingtopic thuis:

quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
Als het niet lukt te daten wil je advies over hoe je dit moet aanpakken, zo interpreteer ik die zin.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184788066
quote:
4s.gif Op zondag 3 februari 2019 06:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens de OP hoort het dus wel in het Datingtopic thuis:

[..]

Als het niet lukt te daten wil je advies over hoe je dit moet aanpakken, zo interpreteer ik die zin.
Het punt is dat een aantal mensen ineens besloten hebben dat alleen het bespreken van concrete dates daar nog on topic is.
  zondag 3 februari 2019 @ 08:26:22 #228
17979 MissMSX
Knightmare
pi_184788210
Er is nogal een verschil tussen advies vragen over wat je zult gaan doen met je date en duidelijke gefrustreerd (blijven) klagen dat het daten niet lukt omdat kuthoeren.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184788355
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:26 schreef MissMSX het volgende:
Er is nogal een verschil tussen advies vragen over wat je zult gaan doen met je date en duidelijke gefrustreerd (blijven) klagen dat het daten niet lukt omdat kuthoeren.
Dat kan gewoon gemod worden, zoals dat in alle topics op alle fora hier gebeurt.

Mensen die 100x klagen dat de Hornbach een kutwinkel is in K&W worden ook gewoon gemod...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 3 februari 2019 @ 08:51:31 #230
17979 MissMSX
Knightmare
pi_184788368
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat kan gewoon gemod worden, zoals dat in alle topics op alle fora hier gebeurt.

Mensen die 100x klagen dat de Hornbach een kutwinkel is in K&W worden ook gewoon gemod...
Dat gebeurd toch ook? Maar sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet handelen. Vinden dat 'datingadvies vragen'.

Dat gezeik wat er nu nog in het topic staat zou ook nog weggemod moeten worden imho.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184788400
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:51 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat gebeurd toch ook? Maar sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet handelen. Vinden dat 'datingadvies vragen'.

Dat gezeik wat er nu nog in het topic staat zou ook nog weggemod moeten worden imho.
Her hangt ook af bij wie.

Als elke keer een newbie meld Hornbach kut te vinden, tsja, hij komt vers K&W op. Maar van dezelfde user steeds is natuurlijk een ander verhaal..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 3 februari 2019 @ 08:58:08 #232
17979 MissMSX
Knightmare
pi_184788429
quote:
3s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Her hangt ook af bij wie.

Als elke keer een newbie meld Hornbach kut te vinden, tsja, hij komt vers K&W op. Maar van dezelfde user steeds is natuurlijk een ander verhaal..
In dit geval (datingtopic) zou ik ook bij een newbie alles verwijderen omdat anders sommige oldbies gaan klagen dat het niet eerlijk is yada yada. En dan apart de newbie toelichting geven.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 3 februari 2019 @ 10:04:13 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184789037
Misschien moet er aparte reeks weer komen als in, als daten niet zo makkelijk gaat :)
pi_184789055
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:04 schreef Cue_ het volgende:
Misschien moet er aparte reeks weer komen als in, als daten niet zo makkelijk gaat :)
R&P / [Relaties SC #7006] Openrelatieleef
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:51:35 #235
545 dop
:copyright: dop
pi_184860938
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gaan we doen. Als ik morgen enigzins recht uit mn ogen kan kijken doe ik dat. Ik ben zo ziek als een hond.
ik ben toch wel een beetje Nieuwsgierig of de op daadwerkelijk wordt aangepast.
Of is de keuze wederom om het nog maar eens even aan te kijken?
Als er echt iets moet veranderen zou je verwachten dat het tijd begint te worden om een beetje door te pakken.
Ik ben zelf niet voor heel streng modden, maar begin nu bijna medelijden te krijgen met de users die daar wel voorstander voor zijn.
Of zijn de mods tevreden met hoe het topic de laatste paar dagen loopt en is alles nu in orde?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184861230
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:51 schreef dop het volgende:

[..]

ik ben toch wel een beetje Nieuwsgierig of de op daadwerkelijk wordt aangepast.
Of is de keuze wederom om het nog maar eens even aan te kijken?
Als er echt iets moet veranderen zou je verwachten dat het tijd begint te worden om een beetje door te pakken.
Ik ben zelf niet voor heel streng modden, maar begin nu bijna medelijden te krijgen met de users die daar wel voorstander voor zijn.
Of zijn de mods tevreden met hoe het topic de laatste paar dagen loopt en is alles nu in orde?
De OP wordt heel binnenkort aangepast.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 19:11:48 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184861397
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:51 schreef dop het volgende:

[..]

ik ben toch wel een beetje Nieuwsgierig of de op daadwerkelijk wordt aangepast.
Of is de keuze wederom om het nog maar eens even aan te kijken?
Als er echt iets moet veranderen zou je verwachten dat het tijd begint te worden om een beetje door te pakken.
Ik ben zelf niet voor heel streng modden, maar begin nu bijna medelijden te krijgen met de users die daar wel voorstander voor zijn.
Of zijn de mods tevreden met hoe het topic de laatste paar dagen loopt en is alles nu in orde?
De OP ís aangepast, en er is een nieuw deel (191) geopend. OP spreekt voor zich. Gaat het niet over CONCRETE dates, hoort het in dat topic niet thuis, net als slowchat.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:18:59 #238
545 dop
:copyright: dop
pi_184861526
Weet niet of ik er blij mee ben, maar in elk geval thx voor de snelle reactie 😎
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:45:18 #239
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184862097
Wel slim ja om die dating topics dood te modereren en mensen weg te jagen. Het is niet alsof FOK nog barst van de actieve leden of zo.
pi_184862231
Goede OP. lekker kort.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:42:57 #241
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184863401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef SugeLucky het volgende:
Wel slim ja om die dating topics dood te modereren en mensen weg te jagen. Het is niet alsof FOK nog barst van de actieve leden of zo.
Grote kans dat er alleen maar users bijkomen. Users die ook daadwerkelijk posts willen plaatsen die binnen de regels van de reeks passen. Users die nu niet meer posten omdat er gewoon te veel SC en off-topic gepraat is. Er zijn zat andere plekken binnen R&P waar je over bepaalde onderwerpen kan praten imo. Gewoon los topic openen of een SC in.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184869339
Heeft er ooit iemand de 'regels' van een topic gelezen of heeft iemand de indruk dat het opschrijven ervan zin heeft?
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:26:51 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184869433
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:12 schreef MCH het volgende:
Heeft er ooit iemand de 'regels' van een topic gelezen of heeft iemand de indruk dat het opschrijven ervan zin heeft?
De meeste gebruikers van het Datingtopic wilden dit graag, zodat zij weten hoe en wat. Dus ga er vanuit dat ze het nu ook lezen en zich eraan proberen te houden.
  donderdag 7 februari 2019 @ 09:00:46 #244
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_184869726
Post verwijderd waarin iemand aangeeft een date gepland te hebben. Jullie zijn niet gewoon een beetje mal of gek maar echt compleet gestoord. Je eigen subtorim helemaal naar de tering helpen, goed werk _O_

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 09:03:53 #245
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184869761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:00 schreef Dven het volgende:
Post verwijderd waarin iemand aangeeft een date gepland te hebben. Jullie zijn niet gewoon een beetje mal of gek maar echt compleet gestoord. Je eigen subtorim helemaal naar de tering helpen, goed werk _O_

:')
Een concrete date heeft een locatie, datum en tijd. Over een half jaar,' in augustus' is niet echt concreet. 2e reden is dat er trollerig op gereageerd werd. Dat is ook weg. Maar als jij niet grappig zat te doen; mea culpa.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184869791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:00 schreef Dven het volgende:
Post verwijderd waarin iemand aangeeft een date gepland te hebben. Jullie zijn niet gewoon een beetje mal of gek maar echt compleet gestoord. Je eigen subtorim helemaal naar de tering helpen, goed werk _O_

:')
Omdat jij niet over je vage 'dates' mag posten? Overdrijven is een kunst maat.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 7 februari 2019 @ 09:08:05 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_184869816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een concrete date heeft een locatie, datum en tijd. Over een half jaar,' in augustus' is niet echt concreet. 2e reden is dat er trollerig op gereageerd werd. Dat is ook weg. Maar als jij niet grappig zat te doen; mea culpa.
Joh rot dan lekker op met dat kuttopic.

Ik geef aan een date te hebben maar omdat ik mobiel zat en er geen essay over schrijf is het niet concreet genoeg :') dat er wat sukkelaars daar om gaan zaniken is mijn probleem niet en dan haal je dat weg. Tijdje weggebleven daarzo maar nu definitief ontvolgd. Dit gaat nergens meer over.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 09:52:30 #248
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184870520
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Joh rot dan lekker op met dat kuttopic.

Ik geef aan een date te hebben maar omdat ik mobiel zat en er geen essay over schrijf is het niet concreet genoeg :') dat er wat sukkelaars daar om gaan zaniken is mijn probleem niet en dan haal je dat weg. Tijdje weggebleven daarzo maar nu definitief ontvolgd. Dit gaat nergens meer over.
Prima, lekker ontvolgen, voor alle partijen beter denk ik. Zie je, nieuwe aanpak werkt nu al ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184870690
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Prima, lekker ontvolgen, voor alle partijen beter denk ik. Zie je, nieuwe aanpak werkt nu al ^O^
Nou ja zeg.
pi_184870898
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Prima, lekker ontvolgen, voor alle partijen beter denk ik. Zie je, nieuwe aanpak werkt nu al ^O^
Goed bezig inderdaad met mensen wegjagen....
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:19:40 #251
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184870978
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Goed bezig inderdaad met mensen wegjagen....
Het is niet alsof de mods het niet op alle manieren geprobeerd hebben though. Meedenken, vriendelijke oplossingen, compromissen, etc. Werd telkens misbruik gemaakt van die ruimte door wat users. Die op hun beurt weer andere users hebben weg gejaagd. Op een gegeven moment lijkt het me ook wel een beetje klaar.

Het is niet alsof er verder nergens gesproken kan worden over de onderwerpen die ze liever niet in de dating reeks willen zien. Ik zou het zinvoller vinden om daar naar te kijken, dan om in fb week in week uit dezelfde discussie aan te slingeren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184870997
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is niet alsof de mods het niet op alle manieren geprobeerd hebben though. Meedenken, vriendelijke oplossingen, compromissen, etc. Werd telkens misbruik gemaakt van die ruimte door wat users. Die op hun beurt weer andere users hebben weg gejaagd. Op een gegeven moment lijkt het me ook wel een beetje klaar.

Het is niet alsof er verder nergens gesproken kan worden over de onderwerpen die ze liever niet in de dating reeks willen zien. Ik zou het zinvoller vinden om daar naar te kijken, dan om in fb week in week uit dezelfde discussie aan te slingeren.
Ik struikelde meer over die opmerking van CoolGuy dat blijkbaar de nieuwe aanpak werkt....vond ik een beetje te kort door de bocht.....
pi_184871083
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Prima, lekker ontvolgen, voor alle partijen beter denk ik. Zie je, nieuwe aanpak werkt nu al ^O^
:D _O_
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:38:48 #254
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184871299
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik struikelde meer over die opmerking van CoolGuy dat blijkbaar de nieuwe aanpak werkt....vond ik een beetje te kort door de bocht.....
Kort door de bocht misschien, maar het is ook niet alsof Dven zo volwassen reageerde. Het zit duidelijk bij alle partijen hoog. Wat niet gek is, gezien hoe lang deze discussies al besproken worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184871336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kort door de bocht misschien, maar het is ook niet alsof Dven zo volwassen reageerde. Het zit duidelijk bij alle partijen hoog. Wat niet gek is, gezien hoe lang deze discussies al besproken worden.
Ik snap de discussie.....dat wordt goed aangepakt nu......maar zo rechtuit zeggen dat deze aanpak werkt omdat iemand zegt dat hij gaat ontvolgen vind ik niet okee.....
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:44:28 #256
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184871386
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik snap de discussie.....dat wordt goed aangepakt nu......maar zo rechtuit zeggen dat deze aanpak werkt omdat iemand zegt dat hij gaat ontvolgen vind ik niet okee.....
Oké.

Het had misschien anders gezegd kunnen worden, maar de context vind ik vrij belangrijk om mee te nemen en dan kan ik die opmerking uit frustratie best begrijpen. Maar ieder zo z’n kijk op de situatie :) 👍
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184871419
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oké.

Het had misschien anders gezegd kunnen worden, maar de context vind ik vrij belangrijk om mee te nemen en dan kan ik die opmerking uit frustratie best begrijpen. Maar ieder zo z’n kijk op de situatie :) 👍
Dan begrijpen we elkaar :)
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:56:42 #258
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_184882221
Heb t idee dat de modjes beetje spijt van t nieuwe beleid. Of gewoon eens per 24 uur gaan vegen.
pi_184882742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
Heb t idee dat de modjes beetje spijt van t nieuwe beleid. Of gewoon eens per 24 uur gaan vegen.
als ze consequent zijn moet de helft zeker alweer geveegd worden. Misschien komt het nog.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 februari 2019 @ 20:35:00 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184883176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

als ze consequent zijn moet de helft zeker alweer geveegd worden. Misschien komt het nog.
Kan inderdaad moeilijk verwacht worden dat ze er 24/7 zijn. Zijn net mensen die mods :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184883302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

als ze consequent zijn moet de helft zeker alweer geveegd worden. Misschien komt het nog.
CG is in het topic geweest en heeft die dingen laten staan..
pi_184883548
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

CG is in het topic geweest en heeft die dingen laten staan..
We werken allebei fulltime, dus soms is het even snel mobiel ingrijpen en kan zijn dat we iets over het hoofd zien natuurlijk. Anyway, weer geschoond, moving on, bedankt voor de meldingen.
pi_184883738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:47 schreef STING het volgende:

[..]

We werken allebei fulltime, dus soms is het even snel mobiel ingrijpen en kan zijn dat we iets over het hoofd zien natuurlijk. Anyway, weer geschoond, moving on, bedankt voor de meldingen.
Het was geen kritiek hoor. :)
pi_184883760
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het was geen kritiek hoor. :)
Was stiekem niet alleen een reactie op jou :P
pi_184883874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:54 schreef STING het volgende:

[..]

Was stiekem niet alleen een reactie op jou :P
Haha ok :)
pi_184883947
Ik vind het beleid toch wel apart, vind dat alles wat (online) daten mee te maken heeft gewoon besproken kan worden. En dat daar ook verschillende meningen ed over gezegd kan worden, hoe hard sommige reactie’s ook zijn. Het blijft een discussie van hoe wat en waarom, dat is een essentie van een forum.

Nu lijkt het net een dagboek topic..
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 21:11:59 #267
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184884304
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

CG is in het topic geweest en heeft die dingen laten staan..
CG heeft een dochter en als ik aan het klikken ben en zij vraagt aandacht, dan gaat zij voor. Dan komt mijn collega, en die maakt het dan verder af.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184884487
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

CG heeft een dochter en als ik aan het klikken ben en zij vraagt aandacht, dan gaat zij voor. Dan komt mijn collega, en die maakt het dan verder af.
MA heeft al aangegeven dat het geen kritiek was.

Overigens dat laatste is niet helemaal waar natuurlijk, behalve als jij je collega een berichtje hebt gestuurd om hem te vragen of hij het even af kan maken of er opnieuw tr's oid binnenkomen over het topic.. anders ziet hij niet dat er nog gemod moet worden..
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 21:24:39 #269
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184884668
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

MA heeft al aangegeven dat het geen kritiek was.

Overigens dat laatste is niet helemaal waar natuurlijk, behalve als jij je collega een berichtje hebt gestuurd om hem te vragen of hij het even af kan maken of er opnieuw tr's oid binnenkomen over het topic.. anders ziet hij niet dat er nog gemod moet worden..
Wij kijken beiden (zeer) regelmatig in het datingtopic. Als een van ons iets ziet wat weg moet, dan doen we dat. Als ik het niet doe doet hij het, en vice versa, want blijkbaar heeft de ander het dan niet gedaan. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184886098
Datingtopic heeft nu wel lekker korte OP :D

Benieuwd hoe dit
topic in deze vorm blijft lopen ..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:36:46 #271
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184886414
Wordt er niet net iets te strak gemod in het dating topic? Nu staat er deze post:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:08 schreef Halimede het volgende:
Ik heb ondertussen ook mijn spullen bij badagent opgehaald. Zoals verwacht maakt hij het allemaal niet makkelijker _O- we hebben het gehad over wat er is gebeurd en dat was eigenlijk ook wel fijn om het even face to face uit te praten, daarna kwamen we tot de conclusie dat we binnenkort wel gingen afspreken en het even aankijken. Hij zei dat hij me niet aan het lijntje wilde houden, maar zoende me 2 minuten later. Okee :{w

Deze vent.

Ik date ondertussen lekker verder en zie wel wat hier nog uit komt _O-
Met de in mijn ogen logische vervolgvraag:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Heb je zelf nog behoefte om met hem verder te gaan? Waarom niet nu al meteen afkappen en met anderen daten zonder te kijken of hier nog wat uitkomt?
Dit was al eerder beantwoord (ze had kennelijk zin om zich nog goed te laten nemen, maar niet per se door hem), maar is nu weggehaald, waardoor de vraag voor mensen die dat niet gezien hebben zich weer opnieuw voordoet...
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 februari 2019 @ 22:39:20 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184886489
Gun die mensen toch even wat tijd en ruimte om te modden en dit beleid uit te voeren. :').

Wat een geneuzel over elke post.
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:49:45 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184886865
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:39 schreef Kreator het volgende:
Gun die mensen toch even wat tijd en ruimte om te modden en dit beleid uit te voeren. :').

Wat een geneuzel over elke post.
Meh, als ex-mod kan ik alleen maar zeggen dat modden best lastig is... dus wat dat betreft kunnen ze op mijn sympathie rekenen. Echter leidt het nu gewoon tot wat onduidelijkheid / herhaling van zetten wat voorkomen zou kunnen worden. Vandaar dat ik het aan gaf.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 februari 2019 @ 22:52:58 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184886952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Meh, als ex-mod kan ik alleen maar zeggen dat modden best lastig is... dus wat dat betreft kunnen ze op mijn sympathie rekenen. Echter leidt het nu gewoon tot wat onduidelijkheid / herhaling van zetten wat voorkomen zou kunnen worden. Vandaar dat ik het aan gaf.
Ik was al moderator toen jij nog in je pappa zwom. Verder is er niks onduidelijk aan het topic.
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:57:42 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184887088
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik was al moderator toen jij nog in je pappa zwom. Verder is er niks onduidelijk aan het topic.
Misschien dat iemand je als roepende bejaarde dan even weg kan rollen, zodat iemand van de tegenwoordige generaties die het voor het zeggen hebben kan reageren. :s)
pi_184887280
quote:
6s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Misschien dat iemand je als roepende bejaarde dan even weg kan rollen, zodat iemand van de tegenwoordige generaties die het voor het zeggen hebben kan reageren. :s)
Vanaf nu krijgen mensen met een hogere score gelijk van mij ;)

Ontopic:
Succes moderators!
Hell To The Liars
  donderdag 7 februari 2019 @ 23:42:09 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184888258
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:39 schreef Kreator het volgende:
Gun die mensen toch even wat tijd en ruimte om te modden en dit beleid uit te voeren. :').

Wat een geneuzel over elke post.
Dit idd. Hoeveel kan een mens zeuren.

Geef het tijd en ga niet telkens de discussie aan.
  donderdag 7 februari 2019 @ 23:45:22 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184888338
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit idd. Hoeveel kan een mens zeuren.

Geef het tijd en ga niet telkens de discussie aan.
Letterlijk de eerste keer dat ik een discussie hierover aan ga. En nog niet eens dat. Gewoon de constatering dat het nogal verwarrend is en leidt tot herhaling van vragen.
pi_184888407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Letterlijk de eerste keer dat ik een discussie hierover aan ga. En nog niet eens dat. Gewoon de constatering dat het nogal verwarrend is en leidt tot herhaling van vragen.
Ik zou zeggen, lees r&p FB van de afgelopen maanden even terug..
  donderdag 7 februari 2019 @ 23:53:13 #280
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184888511
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees r&p FB van de afgelopen maanden even terug..
Hm ok, als dat continu hetzelfde is: negeer de zoveelste maar, of doe er iets mee of niet. Ik wil alleen aangeven dat ik het nu niet snap en meestal kan ik wel wat begrip opbrengen voor wat dan ook. Ik wil verder niet een hele discussie aan gaan en al helemaal niet als R&P buitenstaander.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 08-02-2019 00:09:47 ]
pi_184894795
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind het beleid toch wel apart, vind dat alles wat (online) daten mee te maken heeft gewoon besproken kan worden. En dat daar ook verschillende meningen ed over gezegd kan worden, hoe hard sommige reactie’s ook zijn. Het blijft een discussie van hoe wat en waarom, dat is een essentie van een forum.

Nu lijkt het net een dagboek topic..
Ja boeien wat iedereen vindt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184895303
Ik krijg nu wel de hele tijd dezelfde soort reacties op mijn posts omdat de reacties (en antwoorden daarop) de hele tijd weggehaald worden en dat begint zo langzaam aan wel te vervelen. Straks heb je een dood topic omdat niemand meer zin heeft om te posten :)
pi_184895361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
Ik krijg nu wel de hele tijd dezelfde soort reacties op mijn posts omdat de reacties (en antwoorden daarop) de hele tijd weggehaald worden en dat begint zo langzaam aan wel te vervelen. Straks heb je een dood topic omdat niemand meer zin heeft om te posten :)
Overdrijven is ook een vak, er is gisteren 1 reactie op je post verwijderd, vandaag nog helemaal geen enkele in het topic.
pi_184895415
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:09 schreef STING het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak, er is gisteren 1 reactie op je post verwijderd, vandaag nog helemaal geen enkele in het topic.
Mmmm naar mijn gevoel zijn echt wel meer posts verwijderd in dat topic gisteren.
pi_184895422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:11 schreef Halimede het volgende:

[..]

Mmmm naar mijn gevoel zijn echt wel meer posts verwijderd in dat topic gisteren.
Meer posts klopt, maar alleen 1 was een directe reactie op jou ;)
pi_184895539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:12 schreef STING het volgende:

[..]

Meer posts klopt, maar alleen 1 was een directe reactie op jou ;)
Er mist naar mijn inzien in ieder geval een discussie die verdere zulke posts had kunnen voorkomen. Maar goed, dit is mijn feedback en doe daar mee wat je wilt :)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 17:22:52 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184899284
R&P / Stiefkinderen en zwanger #2

Mag er een link van deel 1 in de OP? :)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 februari 2019 @ 17:51:07 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184899676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:18 schreef Halimede het volgende:

[..]

Er mist naar mijn inzien in ieder geval een discussie die verdere zulke posts had kunnen voorkomen. Maar goed, dit is mijn feedback en doe daar mee wat je wilt :)
Misschien moet je dan gewoon wat minder slowchatten. Je spullen ophalen bij je ex is geen date en lokt alleen maar offtopic reacties uit.
pi_184899977
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 17:22 schreef Boca_Raton het volgende:
R&P / Stiefkinderen en zwanger #2

Mag er een link van deel 1 in de OP? :)
Waarom? Hij is toch gekoppeld?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 18:11:49 #290
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184900035
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 17:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je dan gewoon wat minder slowchatten. Je spullen ophalen bij je ex is geen date en lokt alleen maar offtopic reacties uit.
Dit. Spullen ophalen bij een ex hoort niet thuis in het dating topic.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 8 februari 2019 @ 18:15:33 #291
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184900103
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom? Hij is toch gekoppeld?
Hoe kan ik ‘m vinden of gewoon maar een eind scrollen?
pi_184906502
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hoe kan ik ‘m vinden of gewoon maar een eind scrollen?
Mobiel: OP van deel 2 openen en op het pijltje naar links klikken waar ook de paginanummering staat. Dan kom je op de laatste pagina van deel 1.

Desktop: op de TT klikken en je ziet alle (twee) de delen van de reeks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:41:53 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184907069
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mobiel: OP van deel 2 openen en op het pijltje naar links klikken waar ook de paginanummering staat. Dan kom je op de laatste pagina van deel 1.

Desktop: op de TT klikken en je ziet alle (twee) de delen van de reeks.
Thanxx ^O^
pi_184907363
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Thanxx ^O^
Ruim 10 jaar lid en nooit geweten? :o /Slowchat
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 februari 2019 @ 00:19:51 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184907618
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ruim 10 jaar lid en nooit geweten? :o /Slowchat
Nee...! :@
  zaterdag 9 februari 2019 @ 03:55:54 #296
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_184909239
Kan deze SC niet gewoon in het datingtopic?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_184943707
Hoe is het dat iemand vals beschuldigen ten aanzien van wat er over dm is gecommuniceerd (wat voor zover ik weet sowieso niet mag) prima toegestaan is en dat weerleggen niet is toegestaan?
pi_184943810
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:52 schreef VEM2012 het volgende:
Hoe is het dat iemand vals beschuldigen ten aanzien van wat er over dm is gecommuniceerd (wat voor zover ik weet sowieso niet mag) prima toegestaan is en dat weerleggen niet is toegestaan?
Daar is de TR knop voor.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 20:04:52 #299
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184943960
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:52 schreef VEM2012 het volgende:
Hoe is het dat iemand vals beschuldigen ten aanzien van wat er over dm is gecommuniceerd (wat voor zover ik weet sowieso niet mag) prima toegestaan is en dat weerleggen niet is toegestaan?
Jij begon volgens mij met je post vn 18:55 als reactie op hem, waarin je hem aansprak. Dát hoorde al niet thuis in het datingtopic. Had je heel makkelijk ook gewoon niét kunnen doen, maar je deed het wel. Dan zoek je daar maar een ander platform dan het datingtopic, want ook jij snapt dat dat daar niet hoort. De rest volgde daaruit.

Daarnaast ben ik echt helemaal klaar met dat topicverstorende gedrag van je. Hou eens op met de latente kleuter uit te hangen, gebruik het datingtopic waar het voor is, of blijf er gewoon weg. Ik ben niet van plan om over elke modactie met jou in discussie te gaan en dat doe ik dan ook niet. Ga in dat topic ontopic, of blijf er weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184944398
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 20:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij begon volgens mij met je post vn 18:55 als reactie op hem, waarin je hem aansprak. Dát hoorde al niet thuis in het datingtopic. Had je heel makkelijk ook gewoon niét kunnen doen, maar je deed het wel. Dan zoek je daar maar een ander platform dan het datingtopic, want ook jij snapt dat dat daar niet hoort. De rest volgde daaruit.

Daarnaast ben ik echt helemaal klaar met dat topicverstorende gedrag van je. Hou eens op met de latente kleuter uit te hangen, gebruik het datingtopic waar het voor is, of blijf er gewoon weg. Ik ben niet van plan om over elke modactie met jou in discussie te gaan en dat doe ik dan ook niet. Ga in dat topic ontopic, of blijf er weg.
Wat een complete onzin zeg! Kreator is een van de aanjagers van het ‘alleen maar dates bespreken’, waar jij ook nog je oren naar hebt laten hangen en die wil dan niet over zijn eigen dates vertellen. Daar hebben meerderen iets over te zeggen, maar o wee als ik iets zeg.

Jij verzint gewoon alles bij elkaar en meet met twee maten.
pi_184944406
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:57 schreef Chia het volgende:

[..]

Daar is de TR knop voor.
Had ik gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')