abonnement Unibet Coolblue
pi_184403094
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
pi_184403571
Feddd wat heb je met je date gedaan?
  Official ESF Kreviewer maandag 14 januari 2019 @ 20:29:48 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184403794
Aangezien dit topic volgens belofte der moderators 100% offtopic-vrij is:

Ik had gisteren een hele prettige middag met een leuke vrouw. Van 12 tot 7 en de tijd vloog. Voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens enthousiast werd van een date.
Het voelde meteen vertrouwd, aldus de lerares; die ik bij deze 'meesteres' doop.
Gewoon een normaal type, ondernemend en bleek eigenlijk wel hetzelfde over heel veel dingen te denken als ik.

Zaterdag zie ik haar weer. Zin in.

Groetjes,

Krea.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kreator op 14-01-2019 20:42:48 ]
  maandag 14 januari 2019 @ 20:58:52 #4
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184404357
Wat leuk krea!!
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 14 januari 2019 @ 21:15:15 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184404670
Leuk! :)
pi_184405031
Had woensdag een date en op vrijdag was ik er alweer klaar mee :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184405041
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:31 schreef Aiciu het volgende:
Had woensdag een date en op vrijdag was ik er alweer klaar mee :P
Waarom?
pi_184405053
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:31 schreef Aiciu het volgende:
Had woensdag een date en op vrijdag was ik er alweer klaar mee :P
Toch een best lange date!
pi_184405178
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
Ze gaf te weinig aandacht. Ik hoef niet zo'n saaie vriendin die amper tijd voor me heeft.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184405451
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:38 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ze gaf te weinig aandacht. Ik hoef niet zo'n saaie vriendin die amper tijd voor me heeft.
Wat is amper tijd? Vind je nu niet dat je erg snel conclusies over zoiets trekt? Iemand kan het toch gewoon even druk hebben?
pi_184405580
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is amper tijd? Vind je nu niet dat je erg snel conclusies over zoiets trekt? Iemand kan het toch gewoon even druk hebben?
Misschien wel, maar ze gaf zelf aan dat ze dagelijks wil chillen en als ik met haar date blijkt ze vol te zitten met verplichtingen :')

Ik heb daar geen zin in, ben gewend dat ik gewoon langs kan komen wanneer ik wil.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184405868
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:55 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ze gaf zelf aan dat ze dagelijks wil chillen en als ik met haar date blijkt ze vol te zitten met verplichtingen :')

Ik heb daar geen zin in, ben gewend dat ik gewoon langs kan komen wanneer ik wil.
Dan ga je van een koude kermis thuis komen..

Heb je ook met haar besproken dat je dat wil?
pi_184405892
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan ga je van een koude kermis thuis komen..

Heb je ook met haar besproken dat je dat wil?
Ik heb haar nummer al verwijderd.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184406229
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:55 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ze gaf zelf aan dat ze dagelijks wil chillen en als ik met haar date blijkt ze vol te zitten met verplichtingen :')

Ik heb daar geen zin in, ben gewend dat ik gewoon langs kan komen wanneer ik wil.
Na één date al?

Vind jij dat zelf trouwens wel chill als een meid met wie je één date hebt gehad op ieder moment aan kan komen waaien? Daar zou ik nerveus van worden. ;)
pi_184406404
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Na één date al?

Vind jij dat zelf trouwens wel chill als een meid met wie je één date hebt gehad op ieder moment aan kan komen waaien? Daar zou ik nerveus van worden. ;)
Ik vind het niet erg, als ik iemand leuk vind wil ik haar aandacht.
Ik hou ook niet van die serieuze onderwerpen, liever gewoon iemand die zich meteen al op haar gemak voelt en met foute opmerkingen strooit.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184406447
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:28 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg, als ik iemand leuk vind wil ik haar aandacht.
Ik hou ook niet van die serieuze onderwerpen, liever gewoon iemand die zich meteen al op haar gemak voelt en met foute opmerkingen strooit.
Ok. Ja, ik loop doorgaans toch minder hard van stapel (al loop ik toevallig nu dan weer wel hard van stapel, maar nog steeds niet zo extreem ;)).
pi_184407165
Ik ga zondag daten met iemand die ik ken van de middelbare school. Toen nooit echt gepraat, maar wist wel wie hij was. Via Tinder aan de praat geraakt!
pi_184407728
Ik heb een leuke match met iemand die al kinderen heeft... en terwijl ik eigenlijk dat liever niet wil (iemand die al kinderen heeft), ben ik wel nieuwsgierig naar haar... En zou ik een date eigenlijk wel zien zitten...

Zijn hier mensen die er eerst ook zo tegenaan keken (iemand die al kinderen heeft niet willen daten) maar het achteraf toch een goede of juist slechte keuze vond?

Ter verduidelijking, ik wil heel graag kinderen... maar dan ben ik liever de echte vader ipv de "stiefvader".

(hopelijk on-topic genoeg?) :@
  maandag 14 januari 2019 @ 23:37:23 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184408130
Zelf geen ervaring meer, maar het scheelt al een hoop dat je zelf kinderen wilt.
Dus waarom niet een date proberen er ervoor open staan?
En ook eens informeren of ze meer kinderen wil bv.
pi_184410430
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb een leuke match met iemand die al kinderen heeft... en terwijl ik eigenlijk dat liever niet wil (iemand die al kinderen heeft), ben ik wel nieuwsgierig naar haar... En zou ik een date eigenlijk wel zien zitten...

Zijn hier mensen die er eerst ook zo tegenaan keken (iemand die al kinderen heeft niet willen daten) maar het achteraf toch een goede of juist slechte keuze vond?

Ter verduidelijking, ik wil heel graag kinderen... maar dan ben ik liever de echte vader ipv de "stiefvader".

(hopelijk on-topic genoeg?) :@
Zeker als je zelf ook kinderen wil lijkt mij dat er een mouw aan te passen moet zijn.

Is ze co-ouder? Dan is ze 50% van de tijd gewoon zonder kinderen. :)
pi_184410937
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:00 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ga zondag daten met iemand die ik ken van de middelbare school. Toen nooit echt gepraat, maar wist wel wie hij was. Via Tinder aan de praat geraakt!
Ok!

Maar waarom zondag? Zaterdag kan je nog een dansje doen als het klikt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184411360
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb een leuke match met iemand die al kinderen heeft... en terwijl ik eigenlijk dat liever niet wil (iemand die al kinderen heeft), ben ik wel nieuwsgierig naar haar... En zou ik een date eigenlijk wel zien zitten...

Zijn hier mensen die er eerst ook zo tegenaan keken (iemand die al kinderen heeft niet willen daten) maar het achteraf toch een goede of juist slechte keuze vond?

Ter verduidelijking, ik wil heel graag kinderen... maar dan ben ik liever de echte vader ipv de "stiefvader".

(hopelijk on-topic genoeg?) :@
Bij mij past het op dit moment absoluut niet in het (ideaal)plaatje om te daten met een vrouw die kinderen heeft. Best kans dat ik er over ca. 5 jaar weer heel anders tegenaan kijk.

Had onlangs een match met een dame van de middelbare school vroeger die nu een kind blijkt te hebben. Ik vond haar opvallend gewillig en enthousiast, vooral t.a.v. mijn matches die geen kinderen hebben. Misschien niet altijd even terecht, maar ik stel daar toch extra vraagtekens bij.
pi_184411466
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Feddd wat heb je met je date gedaan?
Zaterdag was gewoon weer leuk, dat is iedere keer als we samen zijn, maar als ze weer weg is mis ik haar eigenlijk niet. Kijk ik niet verlangend uit naar de volgende date. Dus dat heb ik ook gezegd want ze vroeg me om eerlijk te zijn.
En toen was het foute boel want ik had haar alleen maar gebruikt voor de seks volgens haar :')

Je kan het blijkbaar toch nooit goed doen.
pi_184411475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:48 schreef Feddd het volgende:

[..]

Zaterdag was gewoon weer leuk, dat is iedere keer als we samen zijn, maar als ze weer weg is mis ik haar eigenlijk niet. Kijk ik niet verlangend uit naar de volgende date. Dus dat heb ik ook gezegd want ze vroeg me om eerlijk te zijn.
En toen was het foute boel want ik had haar alleen maar gebruikt voor de seks volgens haar :')
Oh fuck.

Dus het is nu klaar? Je hebt helemaal niet dat je je verheugt om haar weer te zien?
pi_184411484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh fuck.

Dus het is nu klaar? Je hebt helemaal niet dat je je verheugt om haar weer te zien?
Het is nu klaar ja, en dat was inderdaad een beetje het gevoel wat ik had.
Dus dat is denk ik wel een duidelijk signaal dat het niks zou gaan worden.
pi_184412066
Ik meld me ook in dit topic.

Vorige week een date gehad met een gast, was een super leuke avond. Hij hield alles enorm vaag rondom zichzelf maar we hadden een goede klik. Mee naar huis gegaan en dacht al wel dat het niet heel serieus zou zijn. Maar ik heb altijd wel zin in een gezellige avond dus hem de volgende dag geappt... Niks gehoord -O-

Ondanks dat ik het al niet zo serieus nam is dat toch best een domper. Hoe moeilijk is het om te sturen dat je het leuk genoeg vond voor één avond? Of zijn er zoveel vrouwen die daar al heel slecht op reageren?

Anyways, op naar de volgende!
pi_184414775
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik meld me ook in dit topic.

Vorige week een date gehad met een gast, was een super leuke avond. Hij hield alles enorm vaag rondom zichzelf maar we hadden een goede klik. Mee naar huis gegaan en dacht al wel dat het niet heel serieus zou zijn. Maar ik heb altijd wel zin in een gezellige avond dus hem de volgende dag geappt... Niks gehoord -O-

Ondanks dat ik het al niet zo serieus nam is dat toch best een domper. Hoe moeilijk is het om te sturen dat je het leuk genoeg vond voor één avond? Of zijn er zoveel vrouwen die daar al heel slecht op reageren?

Anyways, op naar de volgende!
De meeste vrouwen zeggen dat niet hoor, zeker niet op de site.

De keren dat ik het hoorde was pas in bed. En je had niet meteen moeten appen. Gewoon niets van je laten horen, als hij je als een optie ziet komt hij vanzelf met iets als "Hey, vorige keer was wel gezellig, is het voor herhaling vatbaar? (Of misschien lomper, van "Hey, kom je mijn ijspegel opwarmen?" Geen idee wat voor figuur het is).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:01:15 #28
545 dop
:copyright: dop
pi_184414842
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:55 schreef Godshand het volgende:

[..]
En je had niet meteen moeten appen. Gewoon niets van je laten horen, als hij je als een optie ziet komt hij vanzelf met iets als "Hey, vorige keer was wel gezellig, is het voor herhaling vatbaar?
hoe gaat dat werken als hij op precies de zelfde manier zou redeneren?
Ja hee ik wacht wel op haar, als ze me echt leuk vind.....
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184415115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef dop het volgende:

[..]

hoe gaat dat werken als hij op precies de zelfde manier zou redeneren?
Ja hee ik wacht wel op haar, als ze me echt leuk vind.....
Precies dit ^O^. Al die zogenaamde hard-to-get shit en regels :r.

Morgen een date, letterlijk 10 berichten uitgewisseld en besloten dat persoonlijk ontmoeten beter is :D
pi_184415171
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zeggen dat niet hoor, zeker niet op de site.

De keren dat ik het hoorde was pas in bed. En je had niet meteen moeten appen. Gewoon niets van je laten horen, als hij je als een optie ziet komt hij vanzelf met iets als "Hey, vorige keer was wel gezellig, is het voor herhaling vatbaar? (Of misschien lomper, van "Hey, kom je mijn ijspegel opwarmen?" Geen idee wat voor figuur het is).
Wat dop zegt eigenlijk, wat als hij ook zo denkt? Ik app gewoon als ik er zin in heb. Bovendien was vrij luchtig, een gifje ofzo :) Ik vind dat je daar best op kan reageren als je al op date bent geweest. Als een gesprek stil valt voor een ontmoeting, dan kan dat wel maar als je elkaar al gezien hebt en het was nog niet eerder gezegd dn kan je toch gewoon iets sturen.
pi_184417516
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:23 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Wat dop zegt eigenlijk, wat als hij ook zo denkt? Ik app gewoon als ik er zin in heb. Bovendien was vrij luchtig, een gifje ofzo :) Ik vind dat je daar best op kan reageren als je al op date bent geweest. Als een gesprek stil valt voor een ontmoeting, dan kan dat wel maar als je elkaar al gezien hebt en het was nog niet eerder gezegd dn kan je toch gewoon iets sturen.
Sturen kan alles, maar hij ziet het blijkbaar niet zo. Maar sommige figuren schrikken van enthousiasme meteen de dag erna.

En sommige gasten zijn gewoon laf, die durven zoiets niet te zeggen. Heb je dus eigenlijk niks aan zo'n vent dus mis je niets aan :)

Jammer, volgende keer beter :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184419056
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:43 schreef Markeerstift het volgende:


Ondanks dat ik het al niet zo serieus nam is dat toch best een domper. Hoe moeilijk is het om te sturen dat je het leuk genoeg vond voor één avond? Of zijn er zoveel vrouwen die daar al heel slecht op reageren?

Anyways, op naar de volgende!
Je hebt helemaal gelijk hoor! Dat iemand niet eens de moeite neemt om aan te geven dat hij het hierbij laat is uitermate zwak. En dat geeft dan gewoon een extra kutgevoel/domper er bovenop. Genegeerd worden, op je phone kijken of ie toch nog wat stuurt , gewoon irritant.

Echter: voor jou liep de date op rolletjes als ik het zo lees, merkte je dan ook totaal helemaal niks aan hem, dat het voor hem toch minder leuk was dan voor jou ? ( want dat blijkt nu in feite achteraf het geval te zijn).

Voor de rest: iemand die het niet eens netjes afhandelt is geen leuk persoon dus ben blij dat het niks is geworden en op naar de volgende, al moet je dit misschien even laten bezinken.
pi_184419565
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:37 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor! Dat iemand niet eens de moeite neemt om aan te geven dat hij het hierbij laat is uitermate zwak. En dat geeft dan gewoon een extra kutgevoel/domper er bovenop. Genegeerd worden, op je phone kijken of ie toch nog wat stuurt , gewoon irritant.

Echter: voor jou liep de date op rolletjes als ik het zo lees, merkte je dan ook totaal helemaal niks aan hem, dat het voor hem toch minder leuk was dan voor jou ? ( want dat blijkt nu in feite achteraf het geval te zijn).

Voor de rest: iemand die het niet eens netjes afhandelt is geen leuk persoon dus ben blij dat het niks is geworden en op naar de volgende, al moet je dit misschien even laten bezinken.
Ik had laatst ook iemand die mij actief aan het ghosten was. Wel berichten lezen, blauwe vinkjes en alles. Maar even reageren ho maar.

Dus als laatste bericht maar gevraagd of ze mij actief aan het ghosten was (met een dikke vette smiley erachter), Je raadt het al, wél gelezen, géén reactie :').
pi_184420147
Fuck the rules joh :')

Leukste dateperiodes waren die waarin we elkaar van afscheid date 1 tot afspraak 2 aan het appen waren *O*

Maar ik chat dan ook graag en veel, dus zou raar zijn dat dan ineens heel plastisch niet te doen tussen 2 dates in.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 15 januari 2019 @ 20:29:41 #35
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_184422513
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies dit ^O^. Al die zogenaamde hard-to-get shit en regels :r.

Morgen een date, letterlijk 10 berichten uitgewisseld en besloten dat persoonlijk ontmoeten beter is :D
hey tof man, leuk als enzo snel lukt! Hoop dat er iets leuks uitkomt voor je.
pi_184422598
Iemand realiseert zich ook last minute zn goede voornemens. _O-
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184437286
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:37 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor! Dat iemand niet eens de moeite neemt om aan te geven dat hij het hierbij laat is uitermate zwak. En dat geeft dan gewoon een extra kutgevoel/domper er bovenop. Genegeerd worden, op je phone kijken of ie toch nog wat stuurt , gewoon irritant.

Echter: voor jou liep de date op rolletjes als ik het zo lees, merkte je dan ook totaal helemaal niks aan hem, dat het voor hem toch minder leuk was dan voor jou ? ( want dat blijkt nu in feite achteraf het geval te zijn).

Voor de rest: iemand die het niet eens netjes afhandelt is geen leuk persoon dus ben blij dat het niks is geworden en op naar de volgende, al moet je dit misschien even laten bezinken.
Ja dit is het precies, dank je! :) als ie wel wat zegt is de uitkomst hetzelfde maar voel nu voel ik me er toch een beetje stom over.

[ Bericht 8% gewijzigd door Markeerstift op 16-01-2019 19:53:42 ]
pi_184438565
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik meld me ook in dit topic.

Vorige week een date gehad met een gast, was een super leuke avond. Hij hield alles enorm vaag rondom zichzelf maar we hadden een goede klik. Mee naar huis gegaan en dacht al wel dat het niet heel serieus zou zijn. Maar ik heb altijd wel zin in een gezellige avond dus hem de volgende dag geappt... Niks gehoord -O-

Ondanks dat ik het al niet zo serieus nam is dat toch best een domper. Hoe moeilijk is het om te sturen dat je het leuk genoeg vond voor één avond? Of zijn er zoveel vrouwen die daar al heel slecht op reageren?

Anyways, op naar de volgende!
Wt had je gestuurd :9
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184438709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:57 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ja dit is het precies, dank je! :) als ie wel wat zegt is de uitkomst hetzelfde maar voel nu voel ik me er toch een beetje stom over.
-doe eens even normaal. Weg gehaald en de quotes hiervan ook-

[ Bericht 7% gewijzigd door CoolGuy op 16-01-2019 18:20:07 ]
pi_184444963
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 07:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok!

Maar waarom zondag? Zaterdag kan je nog een dansje doen als het klikt...
Ja, had ook mijn voorkeur. Maar kwam qua planning niet goed uit en anders zou het nog weer een week later zijn. Dus nu maar even plan b, op zondag dus! :)
pi_184452908
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:21 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Ja, had ook mijn voorkeur. Maar kwam qua planning niet goed uit en anders zou het nog weer een week later zijn. Dus nu maar even plan b, op zondag dus! :)
Veel plezier en laat ons de afloop weten! :) Wat gaan jullie doen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:42:43 #42
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184453566
Morgenavond vanuit werk tweede date met iemand waar ik vorige week zaterdag de eerste date mee had.

Eerste date was wel heel bizar eigenlijk :D We waren al een maand aan het chatten, maar door feestdagen en dat soort dingen konden we pas vorige week afspreken om te meeten. Dat dus gedaan. Gemeet in een grote stad halverwege onze woonplaatsen om van 14:30 tot 15:30 te gaan bowlen, daarna wat gedronken en gegeten in een kroeg tot ongeveer 20:00. Toen gingen we om 20:30 in de auto op een parkeerplaats Wie Is De Mol kijken. Daarna beetje zitten kletsen, was het ineens 2:00 :D
We moesten toen allebei plassen, dus naar de Mc gegaan die op het industrieterrein zat waar we geparkeerd stonden. Toen we daar uit kwamen afgesproken om maar naar de P+R te rijden waar we gemeet hadden, aangezien daar 1 van de 2 auto's geparkeerd stond (gingen bowlen in het centrum van die stad, dus dan is 1 auto een stuk handiger en goedkoper). Op die P+R aangekomen nog tot 6:00 zitten ouwehoeren :@

Kortom, we hebben een eerste date gehad van 16 uur lang, waarvan 9 in een auto op een parkeerplaats :D Hoef dus niet te zeggen dat het wel klikte!

Morgen dus tweede date. Eerst uit eten en daarna weer zo'n autodate want we vonden dat allebei wel heel tof eigenlijk _O- Maar wel aan een meer met een haventje, dus een iets leukere plek. Heb er iig zin in om haar weer te zien!
pi_184453627
Ook een achterbankje gedaan?
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:53:13 #44
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184453731
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
Ook een achterbankje gedaan?
Ik heb een keer een achterbankje gedaan met een ex, dat vond ik echt enorm oncomfortabel en dat was in een Skoda Octavia. Nu zaten we in een Opel Corsa zonder achterdeuren of -ramen die open konden, dus nee :D Alleen gezoend.
pi_184453791
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik heb een keer een achterbankje gedaan met een ex, dat vond ik echt enorm oncomfortabel en dat was in een Skoda Octavia. Nu zaten we in een Opel Corsa zonder achterdeuren of -ramen die open konden, dus nee :D Alleen gezoend.
Bijrijdersstoel en zij zittend op jou met haar rug naar jou toe. Past zelfs in een Aygo. ;)

Maar just curious verder. :)
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:05:08 #46
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184453920
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bijrijdersstoel en zij zittend op jou met haar rug naar jou toe. Past zelfs in een Aygo. ;)

Maar just curious verder. :)
Ik zal het onthouden voor morgen :+

We hebben wel afgesproken om van die elektrische kaarsjes en een dekentje mee te nemen, omdat we allebei totaal niet romantisch zijn en we zo een poging tot het veinzen van romantiek gaan wagen _O-
pi_184454170
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zal het onthouden voor morgen :+

We hebben wel afgesproken om van die elektrische kaarsjes en een dekentje mee te nemen, omdat we allebei totaal niet romantisch zijn en we zo een poging tot het veinzen van romantiek gaan wagen _O-
Dat soort gekke dingetjes zijn de leukste dates. Ook wanneer het niks wordt tussen jullie, zijn dat de herinneringen die je bijblijven. Leuk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_184454250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen gingen we om 20:30 in de auto op een parkeerplaats Wie Is De Mol kijken. Daarna beetje zitten kletsen, was het ineens 2:00 :D
We moesten toen allebei plassen, dus naar de Mc gegaan die op het industrieterrein zat waar we geparkeerd stonden. Toen we daar uit kwamen afgesproken om maar naar de P+R te rijden waar we gemeet hadden, aangezien daar 1 van de 2 auto's geparkeerd stond (gingen bowlen in het centrum van die stad, dus dan is 1 auto een stuk handiger en goedkoper). Op die P+R aangekomen nog tot 6:00 zitten ouwehoeren :@

Kortom, we hebben een eerste date gehad van 16 uur lang, waarvan 9 in een auto op een parkeerplaats :D Hoef dus niet te zeggen dat het wel klikte!
Mooie date! O+

Eye opener ook voor mensen die zich zo druk maken om Wat ze moeten gaan doen op een date. ;)
pi_184454720
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zal het onthouden voor morgen :+

We hebben wel afgesproken om van die elektrische kaarsjes en een dekentje mee te nemen, omdat we allebei totaal niet romantisch zijn en we zo een poging tot het veinzen van romantiek gaan wagen _O-
Ik vind dit al heel romantisch klinken! Veel plezier :D
pi_184456195
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik meld me ook in dit topic.

Vorige week een date gehad met een gast, was een super leuke avond. Hij hield alles enorm vaag rondom zichzelf maar we hadden een goede klik. Mee naar huis gegaan en dacht al wel dat het niet heel serieus zou zijn. Maar ik heb altijd wel zin in een gezellige avond dus hem de volgende dag geappt... Niks gehoord -O-

Ondanks dat ik het al niet zo serieus nam is dat toch best een domper. Hoe moeilijk is het om te sturen dat je het leuk genoeg vond voor één avond? Of zijn er zoveel vrouwen die daar al heel slecht op reageren?

Anyways, op naar de volgende!
Hij durfde de confrontatie niet aan.
pi_184460985
.

[ Bericht 99% gewijzigd door bypateq op 18-01-2019 20:45:04 ]
pi_184461361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:07 schreef bypateq het volgende:
Vorige week na een week te hebben gepraat via Tinder een date gepland, zegt ze een dag van te voren af met de reden dat ze het eigenlijk te eng vindt om alleen af te spreken via het internet. Still confused...
Is ook eng:

https://china.blog.nl/sam(...)ing-van-internetdate

https://www.techzine.nl/n(...)gt-in-gijzeling.html
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184462074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:07 schreef bypateq het volgende:
Vorige week na een week te hebben gepraat via Tinder een date gepland, zegt ze een dag van te voren af met de reden dat ze het eigenlijk te eng vindt om alleen af te spreken via het internet. Still confused...
Ook als dat gewoon in een café is?

Hoe oud is ze?
  donderdag 17 januari 2019 @ 23:20:20 #54
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184465353


[ Bericht 20% gewijzigd door ExtraWaskracht op 18-01-2019 13:58:03 ]
  vrijdag 18 januari 2019 @ 16:49:50 #55
342732 Wausmal
KGB! Open up!
pi_184476227
In de laatste 2 maanden 8 keer op date geweest, ben er pas recent actief meebezig, er is wel een learning curve zeg hahah. De laatste 2 dates gingen voor mij gevoel echt goed, allebei mee staan zoenen. Maar helaas zei de een dat ze twijfelde of er meer in zat dan vrienden. De andere gaf aan me nog een keer te willen zien, en zei zelfs dat ik volgende keer mee naar binnen mocht (wink, wink), maar die reageerde vervolgens niet op mijn verzoek om nog een keer af te spreken :I
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.
pi_184476917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:49 schreef Wausmal het volgende:
In de laatste 2 maanden 8 keer op date geweest, ben er pas recent actief meebezig, er is wel een learning curve zeg hahah. De laatste 2 dates gingen voor mij gevoel echt goed, allebei mee staan zoenen. Maar helaas zei de een dat ze twijfelde of er meer in zat dan vrienden. De andere gaf aan me nog een keer te willen zien, en zei zelfs dat ik volgende keer mee naar binnen mocht (wink, wink), maar die reageerde vervolgens niet op mijn verzoek om nog een keer af te spreken :I
Is dat verzoek al lang geleden?
  vrijdag 18 januari 2019 @ 18:41:32 #57
342732 Wausmal
KGB! Open up!
pi_184477926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is dat verzoek al lang geleden?
Woensdag gevraagd om vandaag af te spreken, had minimaal wel iets verwacht van sorry dan kan ik niet. Maar radio silence dus, wou nog iets sturen maar ik wacht het nog even af en stuur misschien iets na het weekend.
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.
pi_184477997
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 18:41 schreef Wausmal het volgende:

[..]

Woensdag gevraagd om vandaag af te spreken, had minimaal wel iets verwacht van sorry dan kan ik niet. Maar radio silence dus, wou nog iets sturen maar ik wacht het nog even af en stuur misschien iets na het weekend.
Hatelijk als mensen niet gewoon kunnen reageren.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 19:52:04 #59
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_184479426
Een erg leuke match op Happn :@ Net op het moment dat ik al een tijdje weinig met die apps heb gedaan. Eens kijken hoe het gaat verlopen :P
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:58:36 #60
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184484460
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 18:41 schreef Wausmal het volgende:

[..]

wou nog iets sturen maar ik wacht het nog even af en stuur misschien iets na het weekend.
Niet doen joh, als ze niet meer reageert heeft ze er niet echt interesse in.
pi_184484698
"Stuur de volgende keer even wat terug als je er geen zin meer in hebt!"

Maarja zoveel onopgevoed tuig op Tinder joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184485971
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:11 schreef ludovico het volgende:
"Stuur de volgende keer even wat terug als je er geen zin meer in hebt!"

Maarja zoveel onopgevoed tuig op Tinder joh.
Steek er geen nutteloze energie in man...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 03:13:01 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184486660
Grunbl.. Leuke mannen zijn altijd bezet...

Helaas zijn het ook halve vreemdgangers.. Maar helaas..
pi_184487269
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 01:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Steek er geen nutteloze energie in man...
Maybe, je moet zelf de keuze maken. Het is alleen wel kansloos gedrag dat op grote schaal voorkomt.

Jezelf er emotioneel over opheffen heb je alleen jezelf mee ja. Maarja het begint wel een epidemie te worden zegmaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 19-01-2019 08:27:16 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184487286
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 03:13 schreef Cue_ het volgende:
Grunbl.. Leuke mannen zijn altijd bezet...

Helaas zijn het ook halve vreemdgangers.. Maar helaas..
Wat heb jij meegemaakt gisterenavond?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184487548
Morgen een date, maar ze is stil op whatsapp en soms reageert ze niet. We zullen zien of het doorgaat en/of het leuk is.

Voordeel is wel dat we bijna niks weten van elkaar :7
pi_184487673
Dat is niet perse voordeel, maar een recept voor tijdverspilling....

Ik snap werkelijk nooit waarom mensen liever op date gaan, met alle daarbij horende moeite, dan meer tijd investeren in selectie door eens een avondje met iemand te chatten. In je pyjama, zonder BH, op de bank, terwijl met je kat kletst, greys anatomy kijkt, wat rekeningen betaalt, fokt en met je vrienden appt en even met je moeder belt en eerlijk is eerlijk, je waarschijnlijk ook met aan paar andere mannen/vrouwen kletst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184487685
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 18:41 schreef Wausmal het volgende:

[..]

Woensdag gevraagd om vandaag af te spreken, had minimaal wel iets verwacht van sorry dan kan ik niet. Maar radio silence dus, wou nog iets sturen maar ik wacht het nog even af en stuur misschien iets na het weekend.
Dat heeft geen enkele zin meer.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184487723
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 03:13 schreef Cue_ het volgende:
Grunbl.. Leuke mannen zijn altijd bezet...

Helaas zijn het ook halve vreemdgangers.. Maar helaas..
Vrij naar een wijs filosoof, all the good ones are married, all the handsome ones are gay....

Pas op dat je er niet daadwerkelijk zelf in gaat geloven. #Pullingafaxie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184487803
Heb meerdere malen gehad dat er een leuke chat ontstond, dat er afgesproken zou worden en dan van het ene op het andere moment de vrouw niets meer van zich liet horen of de boel blokkeerde.

Op een gegeven moment ben ik ook gestopt daar nog moeite in te steken. Zou wel vriendelijk zijn wanneer een vrouw zou laten weten gewoon geen interesse te hebben. Tot dusverre heeft maar één vrouw dat ook echt gedaan.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 09:41:51 #71
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184487855
Jongen waarmee ik qua innerlijk klik mee heb (en waarmee ik als enige heb gekust) vroeg aan mij deze week (ik had hem toen eerlijk vertelt dat ik toch nog niet over mijn vorige relatie heen ben) of ik het weet leuk zou vinden om af te spreken en dat hij mij niet wilde pushen maar het hem erg leuk lijkt,

Hij is tot nu toe op bijna alle vlakken perfect qua innerlijk en interesses en sociaal perfect, het enige is dat ik niet helemaal seksueel aangetrokken ben tot hem. :{

Terwijl hij echt niet lelijk is.. maar hij is niet sexy ofzo.
Mijn vraag kan dit veranderen met de tijd??

Zijn karakter is wel weer perfect.. heel nuchtere maar lieve jongen, ook weer niet té lief, grappig en ik kan vgm wel echt mijn rust bij hem vinden. En we kunnen gezellig kletsen. En hij is heel sociaal. Veel goede vrienden en hij kent zelfs 1 soort van vriendin van mij. En hij vindt mij ook oprecht leuk voor wie ik ben, dat zag ik aan zijn ogen en zijn hart bonsde heel erg en dat is ook weer fijn (voor mij) om te weten dat iemand echt zoiets voor je voelt..

Ik wil hem ook geen verkeerde hoop geven, daarom dat ik vraag of seksuele aantrekkingskracht kan veranderen.
En nee hij is dus echt niet lelijk.. maar ik denk dat zijn uiterlijk te schattig/ normaal is ofzo idk. |:(
pi_184487987
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:41 schreef -Phineas- het volgende:
Jongen waarmee ik qua innerlijk klik mee heb (en waarmee ik als enige heb gekust) vroeg aan mij deze week (ik had hem toen eerlijk vertelt dat ik toch nog niet over mijn vorige relatie heen ben) of ik het weet leuk zou vinden om af te spreken en dat hij mij niet wilde pushen maar het hem erg leuk lijkt,

Hij is tot nu toe op bijna alle vlakken perfect qua innerlijk en interesses en sociaal perfect, het enige is dat ik niet helemaal seksueel aangetrokken ben tot hem. :{

Terwijl hij echt niet lelijk is.. maar hij is niet sexy ofzo.
Mijn vraag kan dit veranderen met de tijd??

Zijn karakter is wel weer perfect.. heel nuchtere maar lieve jongen, ook weer niet té lief, grappig en ik kan vgm wel echt mijn rust bij hem vinden. En we kunnen gezellig kletsen. En hij is heel sociaal. Veel goede vrienden en hij kent zelfs 1 soort van vriendin van mij. En hij vindt mij ook oprecht leuk voor wie ik ben, dat zag ik aan zijn ogen en zijn hart bonsde heel erg en dat is ook weer fijn (voor mij) om te weten dat iemand echt zoiets voor je voelt..

Ik wil hem ook geen verkeerde hoop geven, daarom dat ik vraag of seksuele aantrekkingskracht kan veranderen.
En nee hij is dus echt niet lelijk.. maar ik denk dat zijn uiterlijk te schattig/ normaal is ofzo idk. |:(
Ik ben zo'n beetje zoals die kerel, dus ik heb makkelijk praten vanuit mijn perspectief. Maar ik zou hem een kans geven. Volgens mij kan seksuele aantrekkingskracht groeien.

Ik zou wel duidelijk zijn tegen hem wat dit punt betreft, zodat hij niet te hard van stapel loopt, maar er rekening mee kan houden. Als het niks wordt omdat jij het uiteindelijk toch niks vindt, komt de klap minder hard aan.
pi_184488032
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik ben zo'n beetje zoals die kerel, dus ik heb makkelijk praten vanuit mijn perspectief. Maar ik zou hem een kans geven. Volgens mij kan seksuele aantrekkingskracht groeien.

Ik zou wel duidelijk zijn tegen hem wat dit punt betreft, zodat hij niet te hard van stapel loopt, maar er rekening mee kan houden. Als het niks wordt omdat jij het uiteindelijk toch niks vindt, komt de klap minder hard aan.
Dat is gewoon verkapt zeggen dat het niks wordt/ aan het lijntje houden

Seksuele aantrekkingskracht is belangrijk imo
pi_184488081
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat is gewoon verkapt zeggen dat het niks wordt/ aan het lijntje houden

Seksuele aantrekkingskracht is belangrijk imo
Vind van niet. Ik zie in mijn familie maar ook daarbuiten gehoord, dat vrouwen minder op van alles (qua uiterlijk) gaan letten als ze echt van een man houden. Dan hoeft het niet zo perfectionistisch meer en neem je het zoals het is. Niet dat dat betekent dat je van een onverzorgde sliedervos moet gaan houden.
pi_184488115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind van niet. Ik zie in mijn familie maar ook daarbuiten gehoord, dat vrouwen minder op van alles (qua uiterlijk) gaan letten als ze echt van een man houden. Dan hoeft het niet zo perfectionistisch meer en neem je het zoals het is. Niet dat dat betekent dat je van een onverzorgde sliedervos moet gaan houden.
Maar houden van is niet het beginstadium van liefde :P
pi_184488126
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:41 schreef -Phineas- het volgende:
Jongen waarmee ik qua innerlijk klik mee heb (en waarmee ik als enige heb gekust) vroeg aan mij deze week (ik had hem toen eerlijk vertelt dat ik toch nog niet over mijn vorige relatie heen ben) of ik het weet leuk zou vinden om af te spreken en dat hij mij niet wilde pushen maar het hem erg leuk lijkt,

Hij is tot nu toe op bijna alle vlakken perfect qua innerlijk en interesses en sociaal perfect, het enige is dat ik niet helemaal seksueel aangetrokken ben tot hem. :{

Terwijl hij echt niet lelijk is.. maar hij is niet sexy ofzo.
Mijn vraag kan dit veranderen met de tijd??

Zijn karakter is wel weer perfect.. heel nuchtere maar lieve jongen, ook weer niet té lief, grappig en ik kan vgm wel echt mijn rust bij hem vinden. En we kunnen gezellig kletsen. En hij is heel sociaal. Veel goede vrienden en hij kent zelfs 1 soort van vriendin van mij. En hij vindt mij ook oprecht leuk voor wie ik ben, dat zag ik aan zijn ogen en zijn hart bonsde heel erg en dat is ook weer fijn (voor mij) om te weten dat iemand echt zoiets voor je voelt..

Ik wil hem ook geen verkeerde hoop geven, daarom dat ik vraag of seksuele aantrekkingskracht kan veranderen.
En nee hij is dus echt niet lelijk.. maar ik denk dat zijn uiterlijk te schattig/ normaal is ofzo idk. |:(
Ja dat kan zeker veranderen. Mijn vriend weet dat ik hem op Tinder straal voorbij was geswipet. In de kroeg ws ook als ik die puur op uiterlijk zou scannen. Maar omdat ik dat in principe nooit doe en elk leuk praatje een leuk praatje is, was ik ineens in een superleuk gesprek gewikkeld met hem en wist ik toen ik 4 uur later naar huis fietste niet meer dan dat ik graag verder zou praten met hem.

Op date gegaan, wel gezoend. Niks aan de hand nog, als we niet verder hadden afgesproken was het wmb prima geweest. Nog een date waarop we geen seks hadden, maar ik wel een idee kreeg van hoe hij in the sack zou zijn en aan het einde van die date was ik wel echt verliefdish aan het worden. Niet alleen door dat, ook door de inhoud, het kletsen, de lol en het zoenen. Maaaaar hij lijkt een beetje een braverd (hulpverlener ook nog eens) en tijdens die date werd me wel duidelijk dat dat in bed niet het geval zou zijn, wat toch wel iets deed voor het party in my pants gevoel O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184488153
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:41 schreef -Phineas- het volgende:
Jongen waarmee ik qua innerlijk klik mee heb (en waarmee ik als enige heb gekust) vroeg aan mij deze week (ik had hem toen eerlijk vertelt dat ik toch nog niet over mijn vorige relatie heen ben) of ik het weet leuk zou vinden om af te spreken en dat hij mij niet wilde pushen maar het hem erg leuk lijkt,

Hij is tot nu toe op bijna alle vlakken perfect qua innerlijk en interesses en sociaal perfect, het enige is dat ik niet helemaal seksueel aangetrokken ben tot hem. :{

Terwijl hij echt niet lelijk is.. maar hij is niet sexy ofzo.
Mijn vraag kan dit veranderen met de tijd??

Zijn karakter is wel weer perfect.. heel nuchtere maar lieve jongen, ook weer niet té lief, grappig en ik kan vgm wel echt mijn rust bij hem vinden. En we kunnen gezellig kletsen. En hij is heel sociaal. Veel goede vrienden en hij kent zelfs 1 soort van vriendin van mij. En hij vindt mij ook oprecht leuk voor wie ik ben, dat zag ik aan zijn ogen en zijn hart bonsde heel erg en dat is ook weer fijn (voor mij) om te weten dat iemand echt zoiets voor je voelt..

Ik wil hem ook geen verkeerde hoop geven, daarom dat ik vraag of seksuele aantrekkingskracht kan veranderen.
En nee hij is dus echt niet lelijk.. maar ik denk dat zijn uiterlijk te schattig/ normaal is ofzo idk. |:(
Niet doen.

Er zijn een hoop mannen op deze aardkloot die wel seksueel aantrekkelijk zijn voor je en daar ga je ongetwijfeld op reageren als je er mee in contact komt. Zoiets gaat je date zien, zeker als je in een relatie er mee zit.

Kortom niet doen....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184490731
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:38 schreef Gruj0 het volgende:
Heb meerdere malen gehad dat er een leuke chat ontstond, dat er afgesproken zou worden en dan van het ene op het andere moment de vrouw niets meer van zich liet horen of de boel blokkeerde.

Op een gegeven moment ben ik ook gestopt daar nog moeite in te steken. Zou wel vriendelijk zijn wanneer een vrouw zou laten weten gewoon geen interesse te hebben. Tot dusverre heeft maar één vrouw dat ook echt gedaan.
Dan ben je gewoon niet interessant genoeg, hebben ze een leuker persoon gevonden of zaten ze er puur voor verveling op. Ze zijn je simpelweg vergeten.
pi_184491577
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon niet interessant genoeg, hebben ze een leuker persoon gevonden of zaten ze er puur voor verveling op. Ze zijn je simpelweg vergeten.
Denk ik ook. En als dat het niet is, dan gaat binnen 4 minuten over daten beginnen je ook niet helpen gok ik zo. Ja, mogelijk komt er dan ook echt een date voor met een spontane, malle meid en dan kom je er aan tafel achter dat je niet matcht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 19 januari 2019 @ 14:09:11 #80
342732 Wausmal
KGB! Open up!
pi_184491995
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Niet doen joh, als ze niet meer reageert heeft ze er niet echt interesse in.

Nee inderdaad, had op de uni haar ontmoet voordat ze op vakantie ging in december. Als ze na een maand me nummer kan vinden, dan kan ze het na paar dagen ook wel :')
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:14:48 #81
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind van niet. Ik zie in mijn familie maar ook daarbuiten gehoord, dat vrouwen minder op van alles (qua uiterlijk) gaan letten als ze echt van een man houden. Dan hoeft het niet zo perfectionistisch meer en neem je het zoals het is. Niet dat dat betekent dat je van een onverzorgde sliedervos moet gaan houden.
Dat is wel zo.. maar Vlaggenroof heeft wel weer gelijk met dat houden van niet de eerste stadium is van een relatie.

Ik zou wel een relatie met hem kunnen aangaan, maar ik weet niet of hij het verdient om met iemand te gaan die niet eens een verliefd gevoel bij hem heeft in het begin..

Ik kijk nu ook foto’s van hem terug en ik weet nu precies wat ik niet zo aantrekkelijk van hem vind. Maar hij is ook weer niet zó lelijk. Pfffft
pi_184493142
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:14 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Dat is wel zo.. maar Vlaggenroof heeft wel weer gelijk met dat houden van niet de eerste stadium is van een relatie.

Ik zou wel een relatie met hem kunnen aangaan, maar ik weet niet of hij het verdient om met iemand te gaan die niet eens een verliefd gevoel bij hem heeft in het begin..

Ik kijk nu ook foto’s van hem terug en ik weet nu precies wat ik niet zo aantrekkelijk van hem vind. Maar hij is ook weer niet zó lelijk. Pfffft
Vind je hem leuk?
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:18:02 #83
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493143
En volgens mij vond ik hem ook niet zo lekker ruiken. Niet heel vies. Maar wel apart. En het is gewoon een Nederlander..
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:18:46 #84
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493155
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind je hem leuk?
Zijn karakter wel. Die is echt top. Maar we hebben maar 1 keer elkaar gezien. Dan kan je niet meteen iemand helemaal leuk vinden en verliefd zijn natuurlijk.

Als ik 30 was en ik had klapperende eierstokken, en ik wil dan een stabiele thuissituatie dan zou ik echt wat serieus met hem aangaan.

Maar ik denk dat ik op het moment ook een beetje verliefd wil zijn..maar aan de andere kant. Misschien vind ik niemand meer met zo’n goede karakter. Hij is wel one of a kind.
pi_184493175
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:18 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Zijn karakter wel. Die is echt top. Maar we hebben maar 1 keer elkaar gezien. Dan kan je niet meteen iemand helemaal leuk vinden en verliefd zijn natuurlijk.
Je denkt er teveel over na.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:22:04 #86
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je denkt er teveel over na.
Klopt ja ik ben ook echt een denker..
pi_184493224
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:22 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Klopt ja ik ben ook echt een denker..
Ik ook maar gevoel herken ik wel. Je voelt dat je iemand leuk vindt of niet. En niet gelijk verliefd natuurlijk.

Ik zelf ken het niet dat ik iemand na een tijd als ik die persoon beter leer kennen leuk ga vinden maar er zijn mensen die dat wel hebben.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:30:45 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184493303
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:18 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Zijn karakter wel. Die is echt top. Maar we hebben maar 1 keer elkaar gezien. Dan kan je niet meteen iemand helemaal leuk vinden en verliefd zijn natuurlijk.

Als ik 30 was en ik had klapperende eierstokken, en ik wil dan een stabiele thuissituatie dan zou ik echt wat serieus met hem aangaan.

Maar ik denk dat ik op het moment ook een beetje verliefd wil zijn..maar aan de andere kant. Misschien vind ik niemand meer met zo’n goede karakter. Hij is wel one of a kind.
Je hebt hem pas 1x gezien?
Zou je het gezellig vinden hem nog eens te zien? Zo ja, gewoon kijken hoe het dan gaat.
Zo overanalysren na 1x is echt overdreven.
pi_184493353
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:18 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Zijn karakter wel. Die is echt top. Maar we hebben maar 1 keer elkaar gezien. Dan kan je niet meteen iemand helemaal leuk vinden en verliefd zijn natuurlijk.

Als ik 30 was en ik had klapperende eierstokken, en ik wil dan een stabiele thuissituatie dan zou ik echt wat serieus met hem aangaan.

Maar ik denk dat ik op het moment ook een beetje verliefd wil zijn..maar aan de andere kant. Misschien vind ik niemand meer met zo’n goede karakter. Hij is wel one of a kind.
Heb jezelf nooit een keer een date gehad, dat je na afloop dacht hmm ik heb mij niet van mijn beste kant laten zien, hopelijk komt er een 2e date zodat ie mijn betere versie ziet?

Ik vind ook wel heel veel gedenk na 1 ontmoeting.
Hell To The Liars
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:46:14 #90
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493473
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:35 schreef Droopie het volgende:

[..]

Heb jezelf nooit een keer een date gehad, dat je na afloop dacht hmm ik heb mij niet van mijn beste kant laten zien, hopelijk komt er een 2e date zodat ie mijn betere versie ziet?

Ik vind ook wel heel veel gedenk na 1 ontmoeting.
Omdat ik niet wil kwetsen.

En nee nog nooit gehad..
pi_184493492
Je weet binnen 10 seconden of je iemand leuk of interessant vind op basis van uiterlijk.

Blijkbaar is zijn buitenkant voor jou niet aantrekkelijk genoeg. Kortom, geen hell yeah gevoel.

Proberen kun je het altijd, maar ik vrees dat het uiteindelijk niet gaat werken.

Ga nogmaals op date met hem en maak dan je beslissing (het is maar een idee).

Kwetsen gebeurt toch wel, enerzijds of anderzijds. Zolang je maar eerlijk bent, zowel naar jezelf en hem!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2019 15:48:56 ]
pi_184493504
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:46 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil kwetsen.

En nee nog nooit gehad..
Denk dat je momenteel meer jezelf kwetst dan die jongen :)
Hell To The Liars
pi_184493517
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:46 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil kwetsen.

En nee nog nooit gehad..
Als je nooit anderen kwetst kom je nooit aan je eigen wensen en verlangens toe...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:49:26 #94
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493524
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Denk dat je momenteel meer jezelf kwetst dan die jongen :)
Klopt ja. Dat dacht ik ook even. Ik ben alleen zelf zodanig gekwetst geweest dat ik dat niemand anders gun en daar angstig voor ben.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:51:29 #95
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493552
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Je weet binnen 10 seconden of je iemand leuk of interessant vind op basis van uiterlijk.

Blijkbaar is zijn buitenkant voor jou niet aantrekkelijk genoeg. Kortom, geen hell yeah gevoel.

Proberen kun je het altijd, maar ik vrees dat het uiteindelijk niet gaat werken.

Ga nogmaals op date met hem en maak dan je beslissing (het is maar een idee).

Kwetsen gebeurt toch wel, enerzijds of anderzijds. Zolang je maar eerlijk bent, zowel naar jezelf en hem!
Oké
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:52:58 #96
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184493574
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je nooit anderen kwetst kom je nooit aan je eigen wensen en verlangens toe...
Ik kan sowieso niet aan mijn eigen wens of verlangens toekomen, wetende dat ik iemand heb gekwetst ermee.

Ik probeer het zoveel mogelijk te beperken. Net als dat ik zelf niet gekwetst wil worden en mij best doe om dat zoveel mogelijk te voorkomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Phineas- op 19-01-2019 15:58:53 ]
pi_184493658
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:49 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Klopt ja. Dat dacht ik ook even. Ik ben alleen zelf zodanig gekwetst geweest dat ik dat niemand anders gun en daar angstig voor ben.
Misschien moet je eerst nog een beetje aan jezelf werken en verwerken voor je iemand in je leven toelaat.

Als je met date 1 al zo in de rats zit, kan je er vergif op in nemen dat dit gaat dooretteren.

Of je speelt open kaart op date 2.
Hell To The Liars
pi_184494081
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:00 schreef Droopie het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst nog een beetje aan jezelf werken en verwerken voor je iemand in je leven toelaat.


Same thoughts here... maar niet alleen bij haar maar bij zo velen in dit topic...
Misschien dat veel mensen die niet lekker in hun vel zitten denken dat een relatie dat gedeeltelijk oplost
pi_184494574
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:33 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Same thoughts here... maar niet alleen bij haar maar bij zo velen in dit topic...
Misschien dat veel mensen die niet lekker in hun vel zitten denken dat een relatie dat gedeeltelijk oplost
Als je met jezelf niet door een deur kan, wordt het bijna onmogelijk om met zijn tweeen door diezelfde deur te lopen.

Het is ook niet uitgesloten dat juist een passende date/ partner je prima aanvult en je leven een stuk leuker wordt.
Een date partner moet iets toevoegen (en dat geld andersom ook) en niet opvullen.
Hell To The Liars
  zaterdag 19 januari 2019 @ 17:17:02 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184494717
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:46 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil kwetsen.

En nee nog nooit gehad..
Wat is je definitie van iemand kwetsen?

Je kwetst iemand echt niet als je een tweede date voorstelt en daarna besluit niet door te gaan.
Ze zullen het hoogstens jammer vinden.
pi_184494950
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:09 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als je met jezelf niet door een deur kan, wordt het bijna onmogelijk om met zijn tweeen door diezelfde deur te lopen.

Het is ook niet uitgesloten dat juist een passende date/ partner je prima aanvult en je leven een stuk leuker wordt.
Een date partner moet iets toevoegen (en dat geld andersom ook) en niet opvullen.
Vandaar dat ik dus aangaf dat je, denk ik, eerst met jezelf door een deur moet kunnen en meer met jezelf in balans moet zijn, voordat je overgaat tot toevoegen , ipv te denken dat het hebben van een partner de disbalans en onderliggende problemen wel ( deels) zal wegnemen.
pi_184495166
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:29 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Vandaar dat ik dus aangaf dat je, denk ik, eerst met jezelf door een deur moet kunnen en meer met jezelf in balans moet zijn, voordat je overgaat tot toevoegen , ipv te denken dat het hebben van een partner de disbalans en onderliggende problemen wel ( deels) zal wegnemen.
Dat is een van de redenen dat ik niet echt heel actief ben qua daten (wat er op mijn pad komt kan ik op dat moment wel aan gaan denken of het verstandig is).

Maar deze materie is mssn iets meer voor een ander topic :P

Wie gaat er vanavond/ weekend op date of brengt een positieve wending aan dit topic
Hell To The Liars
pi_184495294
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:39 schreef Droopie het volgende:

[..]


Maar deze materie is mssn iets meer voor een ander topic :P

Daar heb je helemaal gelijk in!

Gewoon Pokémon go gaan spelen , in whatsapp groepen gaan met 150 mensen en naar raids gaan , werkt beter dan Tinder!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 17:57:26 #104
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184495526
Nou, gisteren dus die date 2 gehad. Weer een autodate van gemaakt dus en weer tot 5:00 zitten ouwehoeren op de achterbank op een parkeerplaats. Samen onder een dekentje met een kopje thee O+

Tussendoor ook hele tijden gewoon daar knus bij elkaar gezeten zonder iets te zeggen en dat was ook niet awkward, maar juist heel fijn. Volgens mij begin ik kriebels te krijgen :@
pi_184495564
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat is een van de redenen dat ik niet echt heel actief ben qua daten (wat er op mijn pad komt kan ik op dat moment wel aan gaan denken of het verstandig is).

Maar deze materie is mssn iets meer voor een ander topic :P

Wie gaat er vanavond/ weekend op date of brengt een positieve wending aan dit topic
Ik morgen! Ze atuurde mij een appje uit haarzelf dat ze blij was dat het weekend was omdat wij elkaar gingen ontmoeten morgen

Dus we gaan het zien :7
pi_184495699
Morgen ook een date, samen lunchen :7
pi_184495832
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:41 schreef -Phineas- het volgende:
Jongen waarmee ik qua innerlijk klik mee heb (en waarmee ik als enige heb gekust) vroeg aan mij deze week (ik had hem toen eerlijk vertelt dat ik toch nog niet over mijn vorige relatie heen ben) of ik het weet leuk zou vinden om af te spreken en dat hij mij niet wilde pushen maar het hem erg leuk lijkt,

Hij is tot nu toe op bijna alle vlakken perfect qua innerlijk en interesses en sociaal perfect, het enige is dat ik niet helemaal seksueel aangetrokken ben tot hem. :{

Terwijl hij echt niet lelijk is.. maar hij is niet sexy ofzo.
Mijn vraag kan dit veranderen met de tijd??

Zijn karakter is wel weer perfect.. heel nuchtere maar lieve jongen, ook weer niet té lief, grappig en ik kan vgm wel echt mijn rust bij hem vinden. En we kunnen gezellig kletsen. En hij is heel sociaal. Veel goede vrienden en hij kent zelfs 1 soort van vriendin van mij. En hij vindt mij ook oprecht leuk voor wie ik ben, dat zag ik aan zijn ogen en zijn hart bonsde heel erg en dat is ook weer fijn (voor mij) om te weten dat iemand echt zoiets voor je voelt..

Ik wil hem ook geen verkeerde hoop geven, daarom dat ik vraag of seksuele aantrekkingskracht kan veranderen.
En nee hij is dus echt niet lelijk.. maar ik denk dat zijn uiterlijk te schattig/ normaal is ofzo idk. |:(
Ik zou er niet op rekenen. Soms zie je iemand staan die je eerder niet zag staan, maar als je op date voelt dat er geen seksuele aantrekkingskracht is... walk away.
pi_184495861
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind van niet. Ik zie in mijn familie maar ook daarbuiten gehoord, dat vrouwen minder op van alles (qua uiterlijk) gaan letten als ze echt van een man houden. Dan hoeft het niet zo perfectionistisch meer en neem je het zoals het is. Niet dat dat betekent dat je van een onverzorgde sliedervos moet gaan houden.
Sorry. Maar geen seksuele aantrekkingskracht is plat gezegd dat je geen behoefte voelt om met iemand te neuken. Killing.
pi_184495926
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:18 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Zijn karakter wel. Die is echt top. Maar we hebben maar 1 keer elkaar gezien. Dan kan je niet meteen iemand helemaal leuk vinden en verliefd zijn natuurlijk.

Als ik 30 was en ik had klapperende eierstokken, en ik wil dan een stabiele thuissituatie dan zou ik echt wat serieus met hem aangaan.

Maar ik denk dat ik op het moment ook een beetje verliefd wil zijn..maar aan de andere kant. Misschien vind ik niemand meer met zo’n goede karakter. Hij is wel one of a kind.
Kom. Genoeg leuke mannen.

Zeker geur is voor aantrekkingskracht heel belangrijk. Zoals jij het zegt: zelfs niet doen als je supergraag kinderen wil en je nog maar 3 maanden de tijd hebt om zwanger te raken. ;)
pi_184496723
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, gisteren dus die date 2 gehad. Weer een autodate van gemaakt dus en weer tot 5:00 zitten ouwehoeren op de achterbank op een parkeerplaats. Samen onder een dekentje met een kopje thee O+

Tussendoor ook hele tijden gewoon daar knus bij elkaar gezeten zonder iets te zeggen en dat was ook niet awkward, maar juist heel fijn. Volgens mij begin ik kriebels te krijgen :@
Happy Shiny People Holding Hands :)

Zo te lezen gaat dit de goede kant uit :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 19:26:51 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_184497047
Waarom er zoveel over na denken? Ga gewoon verder en zie waar het schip strand. Komt het dan is het leuk, gebeurd er niks ook prima maar dan kan je later nooit zeggen “had ik maar”

Mijn mening is dar je niet alles zoveel moeilijk moet maken dan het is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_184497577
Naar aanleiding van een leuk gesprek op tinder vanochtend gebeld met een leuke match. We hebben 2 uur aan de telefoon gezeten en non-stop over vanalles gekletst tot de batterij van mijn telefoon volledig leeg was en een date afgesproken voor woensdag.

Maar: hij is nu een beetje te enthousiast! Hij heeft me daarna nog 3x gebeld, noemt me schatje en zegt dat hij me echt heel erg leuk vindt en dat hij dat niet snel bij iemand heeft. Daarnaast was hij behoorlijk dronken toen hij de laatste 2x belde en kon ik hem nauwelijks verstaan. Heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik me er ongemakkelijk bij voel dat hij me zo vaak belt en toen hing hij ook meteen op. Dus ben benieuwd of ik morgen nog iets van hem hoor met excuses ofzo. Als hij vandaag nog een keer belt, ga ik hem blokkeren en is het gewoon klaar :@
Sarcasme. Herken het.
pi_184497643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
Naar aanleiding van een leuk gesprek op tinder vanochtend gebeld met een leuke match. We hebben 2 uur aan de telefoon gezeten en non-stop over vanalles gekletst tot de batterij van mijn telefoon volledig leeg was en een date afgesproken voor woensdag.

Maar: hij is nu een beetje te enthousiast! Hij heeft me daarna nog 3x gebeld, noemt me schatje en zegt dat hij me echt heel erg leuk vindt en dat hij dat niet snel bij iemand heeft. Daarnaast was hij behoorlijk dronken toen hij de laatste 2x belde en kon ik hem nauwelijks verstaan. Heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik me er ongemakkelijk bij voel dat hij me zo vaak belt en toen hing hij ook meteen op. Dus ben benieuwd of ik morgen nog iets van hem hoor met excuses ofzo. Als hij vandaag nog een keer belt, ga ik hem blokkeren en is het gewoon klaar :@
Klinkt als een mateloze man... zo een die gelijk je beide handen en voeten erbij neemt als je hem 1 vinger geeft zeg maar :+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184497693
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
Naar aanleiding van een leuk gesprek op tinder vanochtend gebeld met een leuke match. We hebben 2 uur aan de telefoon gezeten en non-stop over vanalles gekletst tot de batterij van mijn telefoon volledig leeg was en een date afgesproken voor woensdag.

Maar: hij is nu een beetje te enthousiast! Hij heeft me daarna nog 3x gebeld, noemt me schatje en zegt dat hij me echt heel erg leuk vindt en dat hij dat niet snel bij iemand heeft. Daarnaast was hij behoorlijk dronken toen hij de laatste 2x belde en kon ik hem nauwelijks verstaan. Heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik me er ongemakkelijk bij voel dat hij me zo vaak belt en toen hing hij ook meteen op. Dus ben benieuwd of ik morgen nog iets van hem hoor met excuses ofzo. Als hij vandaag nog een keer belt, ga ik hem blokkeren en is het gewoon klaar :@
Al behoorlijk dronken, het is nog net geen 2000 uur haha.
Jammer dat ie zo snel op het gas pedaal drukt, wel tof dat jullie al zo snel met elkaar aan de telefoon zaten. Hoe lang hebben jullie elkaar aan de telefoon gehad?
Hell To The Liars
pi_184497780
Ach, het is ook nooit goed. Ik wil tegenwoordig juist zo snel mogelijk afspreken om zo'n online klik te voorkomen die in het echt ontbreekt. Maar merk dat veel mensen toch eerst lang willen chatten... lukt amper meer meer om een afspraak te plannen.
pi_184497833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
Naar aanleiding van een leuk gesprek op tinder vanochtend gebeld met een leuke match. We hebben 2 uur aan de telefoon gezeten en non-stop over vanalles gekletst tot de batterij van mijn telefoon volledig leeg was en een date afgesproken voor woensdag.

Maar: hij is nu een beetje te enthousiast! Hij heeft me daarna nog 3x gebeld, noemt me schatje en zegt dat hij me echt heel erg leuk vindt en dat hij dat niet snel bij iemand heeft. Daarnaast was hij behoorlijk dronken toen hij de laatste 2x belde en kon ik hem nauwelijks verstaan. Heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik me er ongemakkelijk bij voel dat hij me zo vaak belt en toen hing hij ook meteen op. Dus ben benieuwd of ik morgen nog iets van hem hoor met excuses ofzo. Als hij vandaag nog een keer belt, ga ik hem blokkeren en is het gewoon klaar :@
Zulke mannen echt :N
pi_184498333
Ik zou echt hard wegrennen, als iemand zulk gedrag vertoont.

En mbt snel afspreken. Degene die tegen mij zeggen dat ze nog even willen chatten, daar komt vaak geen afspraak uit.

Met sommige chat ik wel langer en plannen we iets vooruit. Ligt ook aan de klik die je hebt samen.

Morgen iig een lunch date, en dan zie ik wel verder :D
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:41:39 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184498485
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik zou echt hard wegrennen, als iemand zulk gedrag vertoont.

En mbt snel afspreken. Degene die tegen mij zeggen dat ze nog even willen chatten, daar komt vaak geen afspraak uit.

Met sommige chat ik wel langer en plannen we iets vooruit. Ligt ook aan de klik die je hebt samen.

Morgen iig een lunch date, en dan zie ik wel verder :D
En werkt dat uiteindelijk ook goed voor je, die strategie?

Komt ze bij jou thuis lunchen trouwens?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184498638
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik zou echt hard wegrennen, als iemand zulk gedrag vertoont.

En mbt snel afspreken. Degene die tegen mij zeggen dat ze nog even willen chatten, daar komt vaak geen afspraak uit.

Met sommige chat ik wel langer en plannen we iets vooruit. Ligt ook aan de klik die je hebt samen.

Morgen iig een lunch date, en dan zie ik wel verder :D
Ik probeer ook altijd wel snel af te spreken. Ook om snel te weten te komen of het klikt in real life. Ik praat wel altijd even om het een en ander af te tasten. Maar ik ga niet weken of maanden wachten. Na een tijdje stel ik gewoon iets concreets voor en dan zie ik wel hoe ze daarop reageert.
pi_184499203
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

En werkt dat uiteindelijk ook goed voor je, die strategie?

Komt ze bij jou thuis lunchen trouwens?
Welke strategie? Ga geen weken of maanden wachten om af te spreken nee. Kan mijn tijd wel beter besteden.

Lunch op neutraal terrein :)
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:13:07 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184499233
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Welke strategie? Ga geen weken of maanden wachten om af te spreken nee. Kan mijn tijd wel beter besteden.

Lunch op neutraal terrein :)
Die strategie ja, werkt dat?

En spannend, veel succes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184499369
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Die strategie ja, werkt dat?

En spannend, veel succes
Voor mij werkt dat ja, wil iemand ontmoeten, zegt veel meer dan appen of zelfs bellen. Dan weet je ook hoe het zit en of je een klik hebt samen ja of nee.

Dank je wel ^O^
pi_184500138
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:18 schreef -Phineas- het volgende:
En volgens mij vond ik hem ook niet zo lekker ruiken. Niet heel vies. Maar wel apart. En het is gewoon een Nederlander..
Geur is écht heel belangrijk, bewust en onderbewust. Persoonlijk komt seksuele aantrekkingskracht ook niet na een tijdje, als het er al niet direct is.
pi_184500266
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, gisteren dus die date 2 gehad. Weer een autodate van gemaakt dus en weer tot 5:00 zitten ouwehoeren op de achterbank op een parkeerplaats. Samen onder een dekentje met een kopje thee O+

Tussendoor ook hele tijden gewoon daar knus bij elkaar gezeten zonder iets te zeggen en dat was ook niet awkward, maar juist heel fijn. Volgens mij begin ik kriebels te krijgen :@
Klinkt echt super leuk! O+ O+ O+ O+
  zondag 20 januari 2019 @ 00:36:11 #125
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184504429
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat is je definitie van iemand kwetsen?

Je kwetst iemand echt niet als je een tweede date voorstelt en daarna besluit niet door te gaan.
Ze zullen het hoogstens jammer vinden.
Klopt ook. Je hebt gelijk. Ik ga er maar niet te druk om maken.
pi_184505366
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:36 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Klopt ook. Je hebt gelijk. Ik ga er maar niet te druk om maken.
Ik vind het pas kwetsen als je opzettelijk iemand pijn doet. Als jij het nog een paar dates probeert of het gevoel beter wordt en daarna , als dat niet zo is, wanneer je denkt van nee dit wordt hem echt niet, dat gewoon aangeeft, is het hoogstens jammer voor de ander.
Dan heb je oprecht je best gedaan en hoef je je echt helemaal niks te verwijten. Succes!
  zondag 20 januari 2019 @ 02:54:41 #127
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184505885
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:37 schreef Halimede het volgende:

[..]

Klinkt echt super leuk! O+ O+ O+ O+
Ja! Ik weet niet wat het is, maar zo'n autodate is echt verdomde leuk O+

We stonden op een verlaten parkeerplaats waar wij letterlijk de enige auto waren, bij een haventje dus ook nog leuk uitzicht. Thermoskan thee, paar flessen fris (we moesten immers rijden :+), paar zakken zoutjes en een dekentje erbij en dan is het zelfs in mijn gigantische Kia Picanto prima uit te houden van 20:00 tot 5:00 :D

Binnen mijn vriendengroep is er alleen niemand die dat begrijpt en ze lachen me er vooral om uit _O- :P
pi_184506330
Hij heeft gelukkig niet meer gebeld. Wel nog een appje gestuurd met de melding dat hij niks meer durfde te zeggen. Ik heb daarop gereageerd dat ik dat snap, maar dat ik zijn enthousiasme gewoon een beetje overweldigend vind en het fijn zou vinden als hij iets rustiger aan zou doen. Ok, was zijn enige reactie. Ik twijfel nu enorm of ik de date af zal zeggen, of niet :{ Het voelt nu alsof het contact wel echt een beetje verpest is hierdoor en dat vind ik echt zonde. Het lijkt me, op papier, een heel normale man, goede baan, normaal sociaal leven, lange relaties gehad, dus deze gekkigheid zou voor hem niet “normaal” moeten zijn...

En vanavond heb ik nog een eerste date met een ander. Daarmee zit ik meer op hetzelfde niveau voor mijn gevoel. Hij heeft ook kinderen, is ook een stuk rustiger etc en met hem klikt het ook supergoed aan de telefoon. Eerst vanavond maar eens afwachten denk ik..
Sarcasme. Herken het.
  zondag 20 januari 2019 @ 08:31:43 #129
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184506482
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
Naar aanleiding van een leuk gesprek op tinder vanochtend gebeld met een leuke match. We hebben 2 uur aan de telefoon gezeten en non-stop over vanalles gekletst tot de batterij van mijn telefoon volledig leeg was en een date afgesproken voor woensdag.

Maar: hij is nu een beetje te enthousiast! Hij heeft me daarna nog 3x gebeld, noemt me schatje en zegt dat hij me echt heel erg leuk vindt en dat hij dat niet snel bij iemand heeft. Daarnaast was hij behoorlijk dronken toen hij de laatste 2x belde en kon ik hem nauwelijks verstaan. Heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik me er ongemakkelijk bij voel dat hij me zo vaak belt en toen hing hij ook meteen op. Dus ben benieuwd of ik morgen nog iets van hem hoor met excuses ofzo. Als hij vandaag nog een keer belt, ga ik hem blokkeren en is het gewoon klaar :@
Dat zou voor mij ook een afknapper zijn!
Als hij zich nu al niet met de drank in kan houden... :{
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 20 januari 2019 @ 08:37:27 #130
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184506528
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 07:50 schreef Spirit82 het volgende:
Hij heeft gelukkig niet meer gebeld. Wel nog een appje gestuurd met de melding dat hij niks meer durfde te zeggen. Ik heb daarop gereageerd dat ik dat snap, maar dat ik zijn enthousiasme gewoon een beetje overweldigend vind en het fijn zou vinden als hij iets rustiger aan zou doen. Ok, was zijn enige reactie. Ik twijfel nu enorm of ik de date af zal zeggen, of niet :{ Het voelt nu alsof het contact wel echt een beetje verpest is hierdoor en dat vind ik echt zonde. Het lijkt me, op papier, een heel normale man, goede baan, normaal sociaal leven, lange relaties gehad, dus deze gekkigheid zou voor hem niet “normaal” moeten zijn...

En vanavond heb ik nog een eerste date met een ander. Daarmee zit ik meer op hetzelfde niveau voor mijn gevoel. Hij heeft ook kinderen, is ook een stuk rustiger etc en met hem klikt het ook supergoed aan de telefoon. Eerst vanavond maar eens afwachten denk ik..
Je hebt hem niet in het echt gezien, je kent hem niet. Online kunnen mensen gewoon echt heel anders lijken. En je hebt met hem gebeld, en toen was hij al snel heel erg dronken en ging je je er onprettig bij voelen. En dan heb je hem nog niet eens in het echt gezien!
Als hij het nu al niet onder controle heeft, hoe moet dat ik het echt dan wel niet zijn. Of als je langer bent aan het daten met hem.

Voor mij zou het reden genoeg zijn om van een date af te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184506600
Hij had met vrienden afgesproken om biertjes te drinken in de stad. Dat is het punt niet. Moet ie lekker doen en ik ben ook wel eens dronken. Maar inderdaad, dat impulsieve en meteen overdreven contact, dat voelt echt ongemakkelijk. Ik kijk eens aan wat de date vanavond wordt en of ik uberhaupt nog iets van hem hoor nu hij nuchter is en weet hoe ik er over denk.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer zondag 20 januari 2019 @ 09:14:28 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184506923
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je hebt hem niet in het echt gezien, je kent hem niet. Online kunnen mensen gewoon echt heel anders lijken. En je hebt met hem gebeld, en toen was hij al snel heel erg dronken en ging je je er onprettig bij voelen. En dan heb je hem nog niet eens in het echt gezien!
Als hij het nu al niet onder controle heeft, hoe moet dat ik het echt dan wel niet zijn. Of als je langer bent aan het daten met hem.

Voor mij zou het reden genoeg zijn om van een date af te zien.
Eens. Als het nu al niet normaal kan...
Lijkt me wel rode vlag genoeg.

Zelf gisteravond leuke avond gehad. Na vorige week klikte het gisteravond weer. Was met een groep uit en merkte dat ze elke keer oogcontact zocht. Toen de groep een taxi nam, zijn we nog ergens iets gaan drinken en toen dingen.
We gaan straks ergens wandelen.
pi_184507144
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2019 09:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Eens. Als het nu al niet normaal kan...
Lijkt me wel rode vlag genoeg.

Zelf gisteravond leuke avond gehad. Na vorige week klikte het gisteravond weer. Was met een groep uit en merkte dat ze elke keer oogcontact zocht. Toen de groep een taxi nam, zijn we nog ergens iets gaan drinken en toen dingen.
We gaan straks ergens wandelen.
O+
Sarcasme. Herken het.
pi_184507210
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:36 schreef -Phineas- het volgende:

Klopt ook. Je hebt gelijk. Ik ga er maar niet te druk om maken.
Vroeger vond ik dat ook erg. Maar nadat ik heb gelezen hoe laconiek de meesten zijn in daten, ben ik erachter gekomen dat het 9 van de 10 keer toch niet boeit. En anders heeft diegene pech, als jij het gewoon niet wilt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184507629
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 07:50 schreef Spirit82 het volgende:
Hij heeft gelukkig niet meer gebeld. Wel nog een appje gestuurd met de melding dat hij niks meer durfde te zeggen. Ik heb daarop gereageerd dat ik dat snap, maar dat ik zijn enthousiasme gewoon een beetje overweldigend vind en het fijn zou vinden als hij iets rustiger aan zou doen. Ok, was zijn enige reactie. Ik twijfel nu enorm of ik de date af zal zeggen, of niet :{ Het voelt nu alsof het contact wel echt een beetje verpest is hierdoor en dat vind ik echt zonde. Het lijkt me, op papier, een heel normale man, goede baan, normaal sociaal leven, lange relaties gehad, dus deze gekkigheid zou voor hem niet “normaal” moeten zijn...

En vanavond heb ik nog een eerste date met een ander. Daarmee zit ik meer op hetzelfde niveau voor mijn gevoel. Hij heeft ook kinderen, is ook een stuk rustiger etc en met hem klikt het ook supergoed aan de telefoon. Eerst vanavond maar eens afwachten denk ik..
Pff, laat maar zitten.

Hij doet toch rustiger aan door aan jou het initiatief te laten? Weer niet goed? Je zegt note bene, "laat wat minder van je horen" maar dan is het weer niet goed.

Volgens mij ben jij gewoon aan zet hier en geef je hem gewoon geen kans. Die vrijheid heb je allemaal hoor maar dan is dit toneelstukje zonde van je tijd en een beetje frustrerend.

En hij is nu wss niet meer authentiek, laat zich aanpassen aan jouw woorden? Ik denk dat je allang op hem bent afgeknapt maar dat je het nog niet tegen jezelf durft te zeggen.

De bal ligt i.i.g. bij jou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer zondag 20 januari 2019 @ 10:17:57 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184507744
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pff, laat maar zitten.

Hij doet toch rustiger aan door aan jou het initiatief te laten? Weer niet goed? Je zegt note bene, "laat wat minder van je horen" maar dan is het weer niet goed.

Volgens mij ben jij gewoon aan zet hier en geef je hem gewoon geen kans. Die vrijheid heb je allemaal hoor maar dan is dit toneelstukje zonde van je tijd en een beetje frustrerend.

En hij is nu wss niet meer authentiek, laat zich aanpassen aan jouw woorden? Ik denk dat je allang op hem bent afgeknapt maar dat je het nog niet tegen jezelf durft te zeggen.

De bal ligt i.i.g. bij jou.
Wat een merkwaardige conclusies allemaal. Als je iemand nog nooit hebt gezien moet je gewoon niet drie, vier keer gaan bellen en al helemaal niet als je gezopen hebt. Iemand schatje noemen is ook wel fout.
Die knul is gewoon af na zoveel foute acties.
pi_184507766
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een merkwaardige conclusies allemaal. Als je iemand nog nooit hebt gezien moet je gewoon niet drie, vier keer gaan bellen en al helemaal niet als je gezopen hebt. Iemand schatje noemen is ook wel fout.
Die knul is gewoon af na zoveel foute acties.
Ik vind het hele logische conclusies.

Zij zegt: "doe een stapje terug" dan is het toch logisch dat iemand het initiatief aan de ander laat?

Ja ik denk ook dat die meneer af is. Dat kun je prima teruglezen in de reactie waar je net op reageerde.

Mijn advies aan die man zou zijn: "next" want zelf nog een bericht erachteraan sturen zou kansloos zijn. Even ter illustratie hoe de kaarten nu verdeelt zijn.. De bal (als ze die nog wilt spelen) ligt toch echt bij haar.

Als ze er vanaf ziet zou het ook vriendelijk zijn om dat aan die meneer te vermelden.

[ Bericht 10% gewijzigd door ludovico op 20-01-2019 10:28:48 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 20 januari 2019 @ 10:42:44 #138
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184508137
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2019 09:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Eens. Als het nu al niet normaal kan...
Lijkt me wel rode vlag genoeg.

Zelf gisteravond leuke avond gehad. Na vorige week klikte het gisteravond weer. Was met een groep uit en merkte dat ze elke keer oogcontact zocht. Toen de groep een taxi nam, zijn we nog ergens iets gaan drinken en toen dingen.
We gaan straks ergens wandelen.
Wat leuk Krea! Mooi weer vandaag om te gaan wandelen. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184508248
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 10:00 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar houden van is niet het beginstadium van liefde :P
Er zijn een paar mannen uit mijn familie/kennis/vriendenkring die er zelf middelmatig uitzien, sommige kleden zich zelfs verschrikkelijk en toch een hartstikke mooie vrouw hebben waar je u tegen zegt. Dus ook vrouwen kunnen kennelijk verliefd worden op zo'n man.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Denk ik ook. En als dat het niet is, dan gaat binnen 4 minuten over daten beginnen je ook niet helpen gok ik zo. Ja, mogelijk komt er dan ook echt een date voor met een spontane, malle meid en dan kom je er aan tafel achter dat je niet matcht.
Maar wie zegt dat ik dat doe? Geweldig weer zo, die aannames van je.

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 18:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sorry. Maar geen seksuele aantrekkingskracht is plat gezegd dat je geen behoefte voelt om met iemand te neuken. Killing.
Iedereen zijn mening. Jij geeft hem wel uit perspectief van jezelf, vanuit de man. Godshand ook wel. Maar minstens twee vrouwen, zowat 3 vrouwen in dit topic vinden wat anders.
pi_184508949
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pff, laat maar zitten.

Hij doet toch rustiger aan door aan jou het initiatief te laten? Weer niet goed? Je zegt note bene, "laat wat minder van je horen" maar dan is het weer niet goed.

Volgens mij ben jij gewoon aan zet hier en geef je hem gewoon geen kans. Die vrijheid heb je allemaal hoor maar dan is dit toneelstukje zonde van je tijd en een beetje frustrerend.

En hij is nu wss niet meer authentiek, laat zich aanpassen aan jouw woorden? Ik denk dat je allang op hem bent afgeknapt maar dat je het nog niet tegen jezelf durft te zeggen.

De bal ligt i.i.g. bij jou.
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik niks meer van me ga laten horen? Ik ben blij dat hij het even heeft laten rusten, dat doe ik ook. En ik ga heus vandaag ergens wel even een appje sturen met de vraag hoe het met zijn kater is. Ik vind het juist positief dat hij even een stapje terug heeft gezet toen ik dat vroeg. Ik weet echter niet of dit nog te redden is, dat zullen we wel zien.
Sarcasme. Herken het.
pi_184509008
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik niks meer van me ga laten horen?
Staat dat ergens dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184510566
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:50 schreef Gruj0 het volgende:

Iedereen zijn mening. Jij geeft hem wel uit perspectief van jezelf, vanuit de man. Godshand ook wel. Maar minstens twee vrouwen, zowat 3 vrouwen in dit topic vinden wat anders.
Het lijkt erop alsof jij niet bezig bent met de gestelde vraag, maar bevestiging dat het met jou wel goed komt.

Want dat er ook twee vrouwen zijn die volgens jou iets anders beweren wil nog niet zeggen dat mijn mening puur mannelijk is en dat vrouwen daar anders over denken. Zie de meningen van de vrouwen die gelijk zijn aan die van mij.

Verder herhaal ik nog maar eens dat er een verschil is tussen iemand die later pas in beeld komt als iemand om mee te gaan daten en iemand met wie je date en die je dan al niet seksueel aantrekkelijk vindt.

Dit alles stond ook los van knap/niet knap. Die draai geef jij eraan.
pi_184512494
Date was leuk! Donderdag zie ik haar weer
pi_184520764
Mijn lunchdate was leuk en gezellig. Na de lunch nog een film gepakt en na afloop gezoend :D.

Nieuwe date staat nog niet op de planning, maar dat komt goed :+
pi_184521475
Mijn lunchdate was gezellig, maar niet echt meer... dus we houden het hierbij!
pi_184521912
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:56 schreef Amy1990 het volgende:
Mijn lunchdate was gezellig, maar niet echt meer... dus we houden het hierbij!
Hoe verwoord je dat naar elkaar eigenlijk, gewoon over de app een uurtje na de date ofzo?
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn lunchdate was leuk en gezellig. Na de lunch nog een film gepakt en na afloop gezoend :D.

Nieuwe date staat nog niet op de planning, maar dat komt goed :+
Lekker gewerkt pik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184527365
Persoonlijk vind ik het heel fijn om na de date meteen uit te spreken dat er wat mij betreft geen sprake is van een klik. Heb daar nooit negatieve reacties op gehad, mannen geven juist aan het fijn te vinden, die duidelijkheid.

Mijn date van gisteravond heb ik afgezegd. Voelde me niet lekker. We gaan nu dinsdag samen eten. Ofwel hier thuis koken samen (zijn voorstel) of uit eten, ben er nog niet helemaal uit :)
Sarcasme. Herken het.
pi_184527667
Nog even een zoetsappige update van mijn kant. Sinds de eerste date op 9 jan elkaar nu 6 x gezien. Het gaat zo van zelf. *O* Ook al plannen gemaakt voor de "verre" toekomst.
  maandag 21 januari 2019 @ 10:52:03 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184528315
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:01 schreef alpeko het volgende:
Nog even een zoetsappige update van mijn kant. Sinds de eerste date op 9 jan elkaar nu 6 x gezien. Het gaat zo van zelf. *O* Ook al plannen gemaakt voor de "verre" toekomst.
O+ leuk! En plannen voor de verre toekomst, als in..?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184528520
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:56 schreef Amy1990 het volgende:
Mijn lunchdate was gezellig, maar niet echt meer... dus we houden het hierbij!
Dan toch maar een FOK!date ;)

Je hebt hier keuze uit Nederlanders en Vlaamstalige Belgen, dus keus zat :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184528775
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

O+ leuk! En plannen voor de verre toekomst, als in..?
Het begon al met een reservering voor een speciaal gelegenheidsmenu bij een restaurantje bij mij om de hoek dat snel vol zit. Na 2 dates hadden we dat al afgesproken samen te doen terwijl dat pas over een maand is. En inmiddels ook over vakantie gesproken. Dat na 2 weken is snel voor mijn doen. Er is ook al gesproken over introduceren aan familie/vrienden. En dat ze het niet erg zou vinden om mijn kant op te verhuizen... nu woont ze ook maar 15 km verderop.
  maandag 21 januari 2019 @ 11:22:34 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184528845
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:18 schreef alpeko het volgende:

[..]

Het begon al met een reservering voor een speciaal gelegenheidsmenu bij een restaurantje bij mij om de hoek dat snel vol zit. Na 2 dates hadden we dat al afgesproken samen te doen terwijl dat pas over een maand is. En inmiddels ook over vakantie gesproken. Dat na 2 weken is snel voor mijn doen. En al over introduceren aan familie/vrienden gesproken ook.
Dat is zeker niets te kalm aan ;)! Maar leuk hoor. Als het goed voelt, gewoon van genieten en niet bang zijn om dat te tonen aan elkaar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184528897
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is zeker niets te kalm aan ;)! Maar leuk hoor. Als het goed voelt, gewoon van genieten en niet bang zijn om dat te tonen aan elkaar.
Dat zit wel goed. We kunnen ook goed praten met elkaar. En voelen goed aan wat we verwachten van elkaar. Hoeven geen moeite voor elkaar te doen. Dat gaat vanzelf. Voelt niet als moeite
pi_184529006
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:22 schreef Debsterr het volgende:

Dat is zeker niets te kalm aan ;)! Maar leuk hoor. Als het goed voelt, gewoon van genieten en niet bang zijn om dat te tonen aan elkaar.
Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Ook nog steeds in de 6e versnelling?
  maandag 21 januari 2019 @ 11:50:48 #155
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184529354
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Ook nog steeds in de 6e versnelling?
Still going strong :Y al bijna 5 maanden officieel! Er was een piepklein momentje van bindingsangst/twijfel vanuit zijn kant net voor Oud & Nieuw (goeie timing dude :')), maar na een goed gesprek over hoe/wat/waarom dan kwam 'ie tot de conclusie dat het gewoon echt goed zit, ook al ben ik misschien niet meteen het type waarvan hij gedacht had een relatie mee te krijgen.

Plannen voor de zomervakantie worden veelvuldig besproken, t/m april staat er elke maand minstens een weekend weg geboekt en in april zelfs een midweek Barcelona (ook om te kijken of ik de stad net zo tof vind, hij er nog steeds fan van is en of het dus potentieel emigratie plan is).

Het is soms nog steeds wel aftasten naar hoeveel tijd we daadwerkelijk samen spenderen buiten het feit dat we altijd samen slapen, maar we kunnen heel goed en open communiceren met elkaar en dat is echt superfijn. In mijn vorige relatie kropte ik alles op, waardoor dingen veel groter werden maar nu durven we allebei aan te geven wanneer iets niet lekker loopt naar ons idee. Niet dat dat elke dag aan de hand is uiteraard :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184529731
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:50 schreef Debsterr het volgende:

Still going strong :Y al bijna 5 maanden officieel! Er was een piepklein momentje van bindingsangst/twijfel vanuit zijn kant net voor Oud & Nieuw (goeie timing dude :')), maar na een goed gesprek over hoe/wat/waarom dan kwam 'ie tot de conclusie dat het gewoon echt goed zit, ook al ben ik misschien niet meteen het type waarvan hij gedacht had een relatie mee te krijgen.

Plannen voor de zomervakantie worden veelvuldig besproken, t/m april staat er elke maand minstens een weekend weg geboekt en in april zelfs een midweek Barcelona (ook om te kijken of ik de stad net zo tof vind, hij er nog steeds fan van is en of het dus potentieel emigratie plan is).

Het is soms nog steeds wel aftasten naar hoeveel tijd we daadwerkelijk samen spenderen buiten het feit dat we altijd samen slapen, maar we kunnen heel goed en open communiceren met elkaar en dat is echt superfijn. In mijn vorige relatie kropte ik alles op, waardoor dingen veel groter werden maar nu durven we allebei aan te geven wanneer iets niet lekker loopt naar ons idee. Niet dat dat elke dag aan de hand is uiteraard :P.
Leuk om te horen. Geniet ervan!
pi_184529937
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Still going strong :Y al bijna 5 maanden officieel! Er was een piepklein momentje van bindingsangst/twijfel vanuit zijn kant net voor Oud & Nieuw (goeie timing dude :')), maar na een goed gesprek over hoe/wat/waarom dan kwam 'ie tot de conclusie dat het gewoon echt goed zit, ook al ben ik misschien niet meteen het type waarvan hij gedacht had een relatie mee te krijgen.

Plannen voor de zomervakantie worden veelvuldig besproken, t/m april staat er elke maand minstens een weekend weg geboekt en in april zelfs een midweek Barcelona (ook om te kijken of ik de stad net zo tof vind, hij er nog steeds fan van is en of het dus potentieel emigratie plan is).

Het is soms nog steeds wel aftasten naar hoeveel tijd we daadwerkelijk samen spenderen buiten het feit dat we altijd samen slapen, maar we kunnen heel goed en open communiceren met elkaar en dat is echt superfijn. In mijn vorige relatie kropte ik alles op, waardoor dingen veel groter werden maar nu durven we allebei aan te geven wanneer iets niet lekker loopt naar ons idee. Niet dat dat elke dag aan de hand is uiteraard :P.
O+
  maandag 21 januari 2019 @ 14:43:39 #158
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_184532215
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:18 schreef alpeko het volgende:

[..]

Het begon al met een reservering voor een speciaal gelegenheidsmenu bij een restaurantje bij mij om de hoek dat snel vol zit. Na 2 dates hadden we dat al afgesproken samen te doen terwijl dat pas over een maand is. En inmiddels ook over vakantie gesproken. Dat na 2 weken is snel voor mijn doen. Er is ook al gesproken over introduceren aan familie/vrienden. En dat ze het niet erg zou vinden om mijn kant op te verhuizen... nu woont ze ook maar 15 km verderop.
haha na 2 weken over verhuizen beginnen. Komt goed.
pi_184532391
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:43 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

haha na 2 weken over verhuizen beginnen. Komt goed.
Niet concreet maar meer dat dat geen obstakel zou worden. Was voor haar wel een breekpunt bij haar zoektocht. Wilde binnen dezelfde regio blijven. Vanwege werk en familie.
pi_184532552
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat dat enthousiasme in het begin zoals vakanties plannen etc echt totaal waardeloos kan zijn. Mensen lullen gewoon een eind weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 21-01-2019 15:05:07 ]
  maandag 21 januari 2019 @ 15:03:07 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184532681
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat dat enthouasiasme in het begin zoals vakanties plannen etc echt totaal waardeloos kan zijn. Mensen lullen gewoon een eind weg.
Ow absoluut. Doe ik dan ook niet. Leuk dat iemand dat op dat moment kan zien zitten, maar een week later is het zo weer van de baan :+
  maandag 21 januari 2019 @ 15:10:27 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184532808
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat dat enthousiasme in het begin zoals vakanties plannen etc echt totaal waardeloos kan zijn. Mensen lullen gewoon een eind weg.
Zeker niet teveel waarde aan hechten, voor mij is het in ieder geval meer het teken dat iemand er voor wil gaan dan de echte plannen waar de waarde in zit. Ook een date gehad die al bang werd als ik woensdags vroeg of hij dit weekend plannen had, tsjaa dat schiet dan niet zo op.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184533591
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 12:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het lijkt erop alsof jij niet bezig bent met de gestelde vraag, maar bevestiging dat het met jou wel goed komt.

Want dat er ook twee vrouwen zijn die volgens jou iets anders beweren wil nog niet zeggen dat mijn mening puur mannelijk is en dat vrouwen daar anders over denken. Zie de meningen van de vrouwen die gelijk zijn aan die van mij.

Verder herhaal ik nog maar eens dat er een verschil is tussen iemand die later pas in beeld komt als iemand om mee te gaan daten en iemand met wie je date en die je dan al niet seksueel aantrekkelijk vindt.

Dit alles stond ook los van knap/niet knap. Die draai geef jij eraan.
Neuh, ik werk aan mijzelf. Dus daar maak ik mij niet echt zoveel zorgen om.

Een paar topicreeksen geleden waren nog veel vrouwen het hier mee eens dat uiterlijk niet eens zo'n grote rol speelt, maar vooral zelfvertrouwen, goed in je vel zitten, spontaniteit, karakter. Zeker over het hoofd gezien?

Ik herhaal, het is vaker voorgekomen dat een vrouw datete/verliefd werd op een minder aantrekkelijke man. En dat ging kennelijk allemaal prima omdat die stelletjes tegenwoordig getrouwd en wel zijn met een paar koters.

Op straat zie je ook zat voorbeelden. Iemand kan seksueel nog zo aantrekkelijk zijn, als het innerlijk verdorven is, heb je alsnog niks. Dat jij dat niet wilt zien is niet mijn probleem.
  maandag 21 januari 2019 @ 16:00:24 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_184533943
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat dat enthousiasme in het begin zoals vakanties plannen etc echt totaal waardeloos kan zijn. Mensen lullen gewoon een eind weg.
Gewoon niet te serieus nemen. Het is best leuk om beetje over te ouwehoeren.
pi_184534426
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Neuh, ik werk aan mijzelf. Dus daar maak ik mij niet echt zoveel zorgen om.

Een paar topicreeksen geleden waren nog veel vrouwen het hier mee eens dat uiterlijk niet eens zo'n grote rol speelt, maar vooral zelfvertrouwen, goed in je vel zitten, spontaniteit, karakter. Zeker over het hoofd gezien?

Ik herhaal, het is vaker voorgekomen dat een vrouw datete/verliefd werd op een minder aantrekkelijke man. En dat ging kennelijk allemaal prima omdat die stelletjes tegenwoordig getrouwd en wel zijn met een paar koters.

Op straat zie je ook zat voorbeelden. Iemand kan seksueel nog zo aantrekkelijk zijn, als het innerlijk verdorven is, heb je alsnog niks. Dat jij dat niet wilt zien is niet mijn probleem.
Maar er zit toch een verschil tussen iemand die aantrekkelijk is volgens de standaard van de tijd vs. waar jij je als individu toe aangetrokken voelt?

Volgens mij ging het in deze om het laatste en was zij zelf niet zo seksueel aangetrokken tot die jongen. Wat kan en ik denk (als vrouw) dat het wel nog kan komen maar dat weet je dan pas na de seks, als het er dan nog niet is dan zie ik het niet zo gauw gebeuren en dan kan een man echt een topmodel zijn qua looks.
pi_184536264
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Neuh, ik werk aan mijzelf. Dus daar maak ik mij niet echt zoveel zorgen om.

Een paar topicreeksen geleden waren nog veel vrouwen het hier mee eens dat uiterlijk niet eens zo'n grote rol speelt, maar vooral zelfvertrouwen, goed in je vel zitten, spontaniteit, karakter. Zeker over het hoofd gezien?

Ik herhaal, het is vaker voorgekomen dat een vrouw datete/verliefd werd op een minder aantrekkelijke man. En dat ging kennelijk allemaal prima omdat die stelletjes tegenwoordig getrouwd en wel zijn met een paar koters.

Op straat zie je ook zat voorbeelden. Iemand kan seksueel nog zo aantrekkelijk zijn, als het innerlijk verdorven is, heb je alsnog niks. Dat jij dat niet wilt zien is niet mijn probleem.
Nou ga je nog steeds door op uiterlijk terwijl ik toch zou zweren dat ik in mijn laatste reactie heel expliciet heb aangegeven dat de discussie niet ging om uiterlijk, maar het ontbreken van seksuele aantrekkingskracht.

Dus als jij wenst te volharden in volledig langs elkaar heen lullen, prima. Maar ga dat toch ajb niet aan mij verwijten. ;)
pi_184536339
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:24 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Maar er zit toch een verschil tussen iemand die aantrekkelijk is volgens de standaard van de tijd vs. waar jij je als individu toe aangetrokken voelt?

Volgens mij ging het in deze om het laatste en was zij zelf niet zo seksueel aangetrokken tot die jongen. Wat kan en ik denk (als vrouw) dat het wel nog kan komen maar dat weet je dan pas na de seks, als het er dan nog niet is dan zie ik het niet zo gauw gebeuren en dan kan een man echt een topmodel zijn qua looks.
Exact. Tijdje terug had ik een date met een mooie vrouw, maar... niets. Geen seconde enige behoefte gehad om iets fysieks met haar te doen. Ik had het ook niet gedaan als ze er heel expliciet op uit was geweest. Mooie vrouw. Niet voor mij.

En waar het aan ligt? Geen idee.
pi_184536497
Voor de derde keer met iemand gematcht :’). De eerste keer zei ze niks, toen tinder verwijderd. De tweede keer praatte ze wel maar beetje bitchie etc en het liep niet dus verwijderd en tinder ook

Nu vanmiddag wéér gematcht. Zezegt mij niet te kunnen herinneren en dat ze zelf geen matches verwijderd etc :X

Dat word toch niks meer :D
pi_184536654
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Voor de derde keer met iemand gematcht :’). De eerste keer zei ze niks, toen tinder verwijderd. De tweede keer praatte ze wel maar beetje bitchie etc en het liep niet dus verwijderd en tinder ook

Nu vanmiddag wéér gematcht. Zezegt mij niet te kunnen herinneren en dat ze zelf geen matches verwijderd etc :X

Dat word toch niks meer :D
Waarom like je haar dan iedere keer alsnog?
pi_184536693
Hebben jullie nog wel eens een bericht naar iemand gestuurd die je heeft gehosted dat je het niet tof vindt ofzo?
  maandag 21 januari 2019 @ 18:30:19 #171
545 dop
:copyright: dop
pi_184536750
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie nog wel eens een bericht naar iemand gestuurd die je heeft gehosted dat je het niet tof vindt ofzo?
ben je geghost?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184536780
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:30 schreef dop het volgende:

[..]

ben je geghost?
Geloof het wel ja. En het zit mij meer dwars dan dat ik het hem gun :P
  maandag 21 januari 2019 @ 18:34:17 #173
545 dop
:copyright: dop
pi_184536848
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof het wel ja. En het zit mij meer dwars dan dat ik het hem gun :P
als je daar iets mee wil doen, moet je dat voor jezelf doen.
Niet om de ander te kwetsen of beschuldigingen. Dat levert niets op.
Maar lastig want kwetsbaar.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184536875
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:34 schreef dop het volgende:

[..]

als je daar iets mee wil doen, moet je dat voor jezelf doen.
Niet om de ander te kwetsen of beschuldigingen. Dat levert niets op.
Maar lastig want kwetsbaar.
Als iedereen het maar gewoon accepteert dat de date het contact ineens verbreekt blijven mensen dit ook doen. Het is serieus gewoon echt onbeschoft :P
pi_184536876
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie nog wel eens een bericht naar iemand gestuurd die je heeft gehosted dat je het niet tof vindt ofzo?
Wat verwacht je ervan? Je krijgt waarschijnlijk geen bericht terug. Dus ga je dan niet alleen maar meer frustratie oproepen bij jezelf?

Als jij denkt dat het jou oplucht, gewoon doen. Kan jou het schelen?
pi_184536892
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat verwacht je ervan? Je krijgt waarschijnlijk geen bericht terug. Dus ga je dan niet alleen maar meer frustratie oproepen bij jezelf?

Als jij denkt dat het jou oplucht, gewoon doen. Kan jou het schelen?
Nou wat je als eerste zegt. Grote kans dus heb jezelf alleen maar voor schut gezet :p
pi_184536922
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als iedereen het maar gewoon accepteert dat de date het contact ineens verbreekt blijven mensen dit ook doen. Het is serieus gewoon echt onbeschoft :P
Eens......alleen interesseert het vaak diegene die jou ghost gewoon echt helemaal niks hoe jij je er bij voelt..... :{ :{
  maandag 21 januari 2019 @ 18:40:24 #178
545 dop
:copyright: dop
pi_184536984
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als iedereen het maar gewoon accepteert dat de date het contact ineens verbreekt blijven mensen dit ook doen. Het is serieus gewoon echt onbeschoft :P
klopt maar wat is de manier om het te doorbreken.
Onbeschoft terug doen, of kwetsbaar zijn en je pijn laten zien.?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 21 januari 2019 @ 18:41:01 #179
545 dop
:copyright: dop
pi_184537000
Als je toch kwijt wil en niet met hem delen. Vriend of vriendin, die je erkenning kan geven voor je kutgevoel.
Ghosting is kut.😉

Vaak betere oplossing als je al weet dat er niks terug komt
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184537014
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:40 schreef dop het volgende:

[..]

klopt maar wat is de manier om het te doorbreken.
Onbeschoft terug doen, of kwetsbaar zijn en je pijn laten zien.?
Ja dat ligt aan je ego :p Het is natuurlijk super lullig als je aangeeft het echt naar te vinden en dan alsnog geen reactie terug krijgt,
  maandag 21 januari 2019 @ 18:43:13 #181
545 dop
:copyright: dop
pi_184537054
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat ligt aan je ego :p Het is natuurlijk super lullig als je aangeeft het echt naar te vinden en dan alsnog geen reactie terug krijgt,
heel goed, ego. lastig ding. En soms lastig te doorbreken. Ook bij de ander.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184537058
Het advies hier op fok is vrijwel altijd laten gaan. niks meer sturen hou de eer aan jezelf etc.
  maandag 21 januari 2019 @ 18:43:44 #183
442280 Prisha
Moonshine!
pi_184537068
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als iedereen het maar gewoon accepteert dat de date het contact ineens verbreekt blijven mensen dit ook doen. Het is serieus gewoon echt onbeschoft :P
ik heb inderdaad ooit een berichtje gestuurd via Whatsapp nadat ik geghost was. En dan heb ik het niet over ghosten na een paar dates maar een half jaar. Geen lullig pissig berichtje trouwens. Wel mijn teleurstelling laten blijken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184537093
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik heb inderdaad ooit een berichtje gestuurd via Whatsapp nadat ik geghost was. En dan heb ik het niet over ghosten na een paar dates maar een half jaar. Geen lullig pissig berichtje trouwens. Wel mijn teleurstelling laten blijken.
Heb je wat terug gehad? Echt hoe haal je het in je hoofd om gewoon te verdwijnen na een half jaar.
  maandag 21 januari 2019 @ 18:46:27 #185
545 dop
:copyright: dop
pi_184537149
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Het advies hier op fok is vrijwel altijd laten gaan. niks meer sturen hou de eer aan jezelf etc.
vind ik niet altijd het beste advies.
Als het over goudtand gaat, dan gewoon je kwetsbaarheid laten zien. Zonder werwijten.

Ook als hij niets terug zegt is dat het geen wat uiteindelijk het meest tot nadenken aanzetten en van jezelf is.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184537183
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou wat je als eerste zegt. Grote kans dus heb jezelf alleen maar voor schut gezet :p
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om wat het met jou doet. Hoe ga jij je daardoor voelen?
pi_184537204
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om wat het met jou doet. Hoe ga jij je daardoor voelen?
Denk in eerste instantie beter omdat ik mijn zegje heb gedaan maar goed stiekem zal ik toch een reactie verwachten... En als die uitblijft weet ik niet of ik er dan wat mee ben opgeschoten.
  maandag 21 januari 2019 @ 18:49:25 #188
442280 Prisha
Moonshine!
pi_184537229
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je wat terug gehad? Echt hoe haal je het in je hoofd om gewoon te verdwijnen na een half jaar.
Niks teruggehad. Tenminste niet op dat moment Zag aan de welbekende blauwe vinkjes dat ie het gelezen had. En dat deed nog veel meer pijn.

Dus tja. Iets sturen of niet. Lastig wel. Je bent geneigd uit je emotie iets te sturen maar eigenlijk....heeft het geen zin. The guy is just not that into you. Anders doen ze dat niet. Denk ik. Of zo.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184537256
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Niks teruggehad. Tenminste niet op dat moment Zag aan de welbekende blauwe vinkjes dat ie het gelezen had. En dat deed nog veel meer pijn.

Dus tja. Iets sturen of niet. Lastig wel. Je bent geneigd uit je emotie iets te sturen maar eigenlijk....heeft het geen zin. The guy is just not that into you. Anders doen ze dat niet. Denk ik. Of zo.
Heb je er later dan wel wat op terug gehad?

Was die gewoon ineens verdwenen na 6 maanden?
pi_184537276
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:

Denk in eerste instantie beter omdat ik mijn zegje heb gedaan maar goed stiekem zal ik toch een reactie verwachten... En als die uitblijft weet ik niet of ik er dan wat mee ben opgeschoten.
Nou, doen dan. Dan weten we het vanzelf. ;)

Ik denk dat als je het gewoon bij jezelf houdt, dus geen verwijt, maar gewoon melden wat het met jou doet dat hij niet meer reageert, dat je dan helemaal niet de sore loser bent, maar degene die gewoon trouw aan zichzelf blijft en staat voor haar mening.

Wat een ander daarvan denkt: who gives a shit!
pi_184537279
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Niks teruggehad. Tenminste niet op dat moment Zag aan de welbekende blauwe vinkjes dat ie het gelezen had. En dat deed nog veel meer pijn.

Dus tja. Iets sturen of niet. Lastig wel. Je bent geneigd uit je emotie iets te sturen maar eigenlijk....heeft het geen zin. The guy is just not that into you. Anders doen ze dat niet. Denk ik. Of zo.
Ja precies.....je schrijft het van je af.....maar eigenlijk voelt het dan nog rotter als er niet gereageerd wordt.....dus beter stuur je inderdaad niks....
pi_184537280
Ik weet wel dat ik mij echt verschrikkelijk schuldig zou voelen als ik zon bericht zou krijgen
pi_184537315
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Niks teruggehad. Tenminste niet op dat moment Zag aan de welbekende blauwe vinkjes dat ie het gelezen had. En dat deed nog veel meer pijn.

Dus tja. Iets sturen of niet. Lastig wel. Je bent geneigd uit je emotie iets te sturen maar eigenlijk....heeft het geen zin. The guy is just not that into you. Anders doen ze dat niet. Denk ik. Of zo.
Ik denk dat het iets anders is: lafheid.
  maandag 21 januari 2019 @ 18:53:00 #194
545 dop
:copyright: dop
pi_184537331
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, doen dan. Dan weten we het vanzelf. ;)

Ik denk dat als je het gewoon bij jezelf houdt, dus geen verwijt, maar gewoon melden wat het met jou doet dat hij niet meer reageert, dat je dan helemaal niet de sore loser bent, maar degene die gewoon trouw aan zichzelf blijft en staat voor haar mening.

Wat een ander daarvan denkt: who gives a shit!
precies.
En ga je alleen maar boos doen, dan bevestig je juist het zogenaamde gelijk van de ander. (Zie je wel ze is een vals kreng)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184537344
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik weet wel dat ik mij echt verschrikkelijk schuldig zou voelen als ik zon bericht zou krijgen
Dan heb je gewoon wat meer normen en waarden meegekregen. :)
  maandag 21 januari 2019 @ 18:55:34 #196
442280 Prisha
Moonshine!
pi_184537409
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je er later dan wel wat op terug gehad?

Was die gewoon ineens verdwenen na 6 maanden?
Ineens verdwenen. De ene dag waren we samen, op mijn verjaardag notabene, en de andere dag...niks meer. Gewoon weg. Zag het ook totaal niet aankomen.

Zijn geen leuke dingen om mee te maken. Was meteen mijn eerste kennismaking met de term "ghosten". Heel bizar. En pijnlijk. Heeft een tijdje geduurd voor ik daar overheen was.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184537438
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ineens verdwenen. De ene dag waren we samen, op mijn verjaardag notabene, en de andere dag...niks meer. Gewoon weg. Zag het ook totaal niet aankomen.

Zijn geen leuke dingen om mee te maken. Was meteen mijn eerste kennismaking met de term "ghosten". Heel bizar. En pijnlijk. Heeft een tijdje geduurd voor ik daar overheen was.
:N

Mja dat begrijp ik. Half jaar is niet niks. En daarna heb je hem nooit meer gesproken?
pi_184537462
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ineens verdwenen. De ene dag waren we samen, op mijn verjaardag notabene, en de andere dag...niks meer. Gewoon weg. Zag het ook totaal niet aankomen.

Zijn geen leuke dingen om mee te maken. Was meteen mijn eerste kennismaking met de term "ghosten". Heel bizar. En pijnlijk. Heeft een tijdje geduurd voor ik daar overheen was.
Dat is wel echt bizar......
pi_184537471
Nou ja mocht ik wat sturen moet ik eerst nadenken hoe ik dat doe zonder verwijt :P Ik verwijt hem natuurlijk dat die de ballen niet heeft om gewoon eerlijk te zijn. Wat ik hem trouwens in het begin al had gevraagd dat te zijn.
pi_184537612
Ik denk niet dat je voor schut staat als je aangeeft dat je je er niet zo fijn door voelt. En zou het ook doen als je denkt dat het sturen alleen al je wat oplucht (of een gevoel geeft dat je wat aan die stomme trend doet). Maar zou niet iets terug verwachten. Je wordt geghost omdat het de makkelijke laffe weg is en de confrontatie uit de weg gaan. Waarom zouden ze dan wel reageren als je ze er mee confronteert.

Ik heb het laatst niet gestuurd omdat ik niet dacht er iets mee op te schieten. Maar desalniettemin me dus wel dood aan geërgerd :')

Ghosten is gewoon stom en je voelt je onnodig extra afgewezen.
  maandag 21 januari 2019 @ 19:04:05 #201
545 dop
:copyright: dop
pi_184537619
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja mocht ik wat sturen moet ik eerst nadenken hoe ik dat doe zonder verwijt :P Ik verwijt hem natuurlijk dat die de ballen niet heeft om gewoon eerlijk te zijn. Wat ik hem trouwens in het begin al had gevraagd dat te zijn.
je kunt om eerlijkheid vragen, maar dat maakt het niet veilig voor de ander. Je kunt alleen zelf eerlijk en oprecht zijn.
Dat geeft geen garantie, maar is het enige wat uitnodigt, Tot respect en eerlijkheid.
Uiteindelijk weet je helaas niet wat voor gedoe er bij de ander is. Vaak bang zelf gekwetst te worden, reeds gekwetst en niet weten hoe er mee om te gaan,
Of boos op zichzelf maar niet weten hoe ze het kunnen oplossen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184537691
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:04 schreef dop het volgende:

[..]

je kunt om eerlijkheid vragen, maar dat maakt het niet veilig voor de ander. Je kunt alleen zelf eerlijk en oprecht zijn.
Dat geeft geen garantie, maar is het enige wat uitnodigt, Tot respect en eerlijkheid.
Uiteindelijk weet je helaas niet wat voor gedoe er bij de ander is. Vaak bang zelf gekwetst te worden, reeds gekwetst en niet weten hoe er mee om te gaan,
Of boos op zichzelf maar niet weten hoe ze het kunnen oplossen.
Nee het is ook geen garantie.
pi_184538034
Vraagje : stel je hebt in de horeca gewerkt met veel (jonge, ongeveer even oude) collega's, die ook buiten werk met elkaar chillen soms.

Op een gegeven moment verlaat vrijwel iedereen in een relatief kort tijdsbestek van een jaar de bijbaan i.v.m. afstuderen, vinden van een baan, etc.

Daarna valt de groep uit een : de vrouwelijke collega's gaan met enige regelmaat met elkaar borrelen/uit eten (als een soort vriendinnengroep) en dit geldt ook voor de mannelijke collega's. Er is onderling niet echt meer contact.

Op een gegeven moment wordt één van de dames vrijgezel, en opeens wil deze dame -terwijl dit al ruim een jaar niet meer gebeurde- ook telkens de mannen uitnodigen, waar de mannen voorheen door de dames nooit mee werden gevraagd. Van de mannen ben jij de enige vrijgezel.

Voetnoot 1: de desbetreffende dame heeft in de periode dat jullie collega's waren (en toen zij nog een vriend had) laten weten dat ze je een knappe/leuke gast vindt;
Voetnoot 2: de dame beschrijft bij een vraag van een andere oud collega wat voor mannen haar type zijn, iemand met jouw uiterlijke kenmerken.

Ik weet dat de beste optie natuurlijk is om het gewoon te vragen :P Maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf zie ik er toch wel een soort hint in dat ze op deze manier met mij in contact wil komen/blijven. Enerzijds wil ik het niet awkward maken en er meer achter zoeken dan het is, aan de andere kant wil ik niet voor de zoveelste keer signalen niet oppikken en weer de zoveelste trein voorbij laten rijden.
pi_184538064
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:21 schreef TATW het volgende:
Vraagje : stel je hebt in de horeca gewerkt met veel (jonge, ongeveer even oude) collega's, die ook buiten werk met elkaar chillen soms.

Op een gegeven moment verlaat vrijwel iedereen in een relatief kort tijdsbestek van een jaar de bijbaan i.v.m. afstuderen, vinden van een baan, etc.

Daarna valt de groep uit een : de vrouwelijke collega's gaan met enige regelmaat met elkaar borrelen/uit eten (als een soort vriendinnengroep) en dit geldt ook voor de mannelijke collega's. Er is onderling niet echt meer contact.

Op een gegeven moment wordt één van de dames vrijgezel, en opeens wil deze dame -terwijl dit al ruim een jaar niet meer gebeurde- ook telkens de mannen uitnodigen, waar de mannen voorheen door de dames nooit mee werden gevraagd. Van de mannen ben jij de enige vrijgezel.

Voetnoot 1: de desbetreffende dame heeft in de periode dat jullie collega's waren (en toen zij nog een vriend had) laten weten dat ze je een knappe/leuke gast vindt;
Voetnoot 2: de dame beschrijft bij een vraag van een andere oud collega wat voor mannen haar type zijn, iemand met jouw uiterlijke kenmerken.


Ik weet dat de beste optie natuurlijk is om het gewoon te vragen :P Maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf zie ik er toch wel een soort hint in dat ze op deze manier met mij in contact wil komen/blijven. Enerzijds wil ik het niet awkward maken en er meer achter zoeken dan het is, aan de andere kant wil ik niet voor de zoveelste keer signalen niet oppikken en weer de zoveelste trein voorbij laten rijden.
Is toch duidelijk :P
pi_184538129
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:21 schreef TATW het volgende:
Vraagje : stel je hebt in de horeca gewerkt met veel (jonge, ongeveer even oude) collega's, die ook buiten werk met elkaar chillen soms.

Op een gegeven moment verlaat vrijwel iedereen in een relatief kort tijdsbestek van een jaar de bijbaan i.v.m. afstuderen, vinden van een baan, etc.

Daarna valt de groep uit een : de vrouwelijke collega's gaan met enige regelmaat met elkaar borrelen/uit eten (als een soort vriendinnengroep) en dit geldt ook voor de mannelijke collega's. Er is onderling niet echt meer contact.

Op een gegeven moment wordt één van de dames vrijgezel, en opeens wil deze dame -terwijl dit al ruim een jaar niet meer gebeurde- ook telkens de mannen uitnodigen, waar de mannen voorheen door de dames nooit mee werden gevraagd. Van de mannen ben jij de enige vrijgezel.

Voetnoot 1: de desbetreffende dame heeft in de periode dat jullie collega's waren (en toen zij nog een vriend had) laten weten dat ze je een knappe/leuke gast vindt;
Voetnoot 2: de dame beschrijft bij een vraag van een andere oud collega wat voor mannen haar type zijn, iemand met jouw uiterlijke kenmerken.

Ik weet dat de beste optie natuurlijk is om het gewoon te vragen :P Maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf zie ik er toch wel een soort hint in dat ze op deze manier met mij in contact wil komen/blijven. Enerzijds wil ik het niet awkward maken en er meer achter zoeken dan het is, aan de andere kant wil ik niet voor de zoveelste keer signalen niet oppikken en weer de zoveelste trein voorbij laten rijden.
Gaat er nu binnenkort een meeting van de mannen en de vrouwen samen komen? In dat geval dan je slag slaan.

Zo niet, zelf even initiatief nemen. Weet je het snel genoeg.

Wordt het awkward? Who cares, jullie zijn toch verschillende richtingen op aan het gaan. Het is met dit altijd: alles, of niets.
pi_184538134
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is toch duidelijk :P
Enerzijds wel, anderzijds zijn we nu 1 x met zijn allen uit eten geweest en hoewel ik wel wat vage signalen meende te herkennen, was het ook niet heel duidelijk ofzo.
pi_184538229
Dacht een leuke klik te hebben met iemand op een verjaardag, maar na wat berichtjes gestuurd te hebben is het weer dood.... gaat lekker tot nu toe in 2019 :P
pi_184538264
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof het wel ja. En het zit mij meer dwars dan dat ik het hem gun :P
n

Als dit over je gouden tand date gaat ben je niet echt geghost. Je hebt twee dates gehad waarna je over de zeik ging op whatsapp tegen hem terwijl hij op vakantie was. Hij was je gewoon zat en heeft geen zin meer in contact.
pi_184538308
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:25 schreef TATW het volgende:

[..]

Enerzijds wel, anderzijds zijn we nu 1 x met zijn allen uit eten geweest en hoewel ik wel wat vage signalen meende te herkennen, was het ook niet heel duidelijk ofzo.
Niet elke vrouw is even duidelijk. Denk dat het ook aan de leeftijd ligt. Tieners zijn hier doorgaans wat onverschrokkener in dan 25-30 jarigen.

Maar op zich als je het niet direct durft te vragen, kun je het ook een beetje sturen : nodigt zij iedereen uit? ''Vergeet'' in eerste instantie even te reageren. Komt er vanuit haar nog een reminder, dan weet je dat ze het toch wel belangrijk vindt dat je erbij bent. En op de avond zelf kun je ook een beetje aftasten : stel na het etentje voor om nog even door te gaan in een kroegje. Is ze meteen enthousiast, heb je weer een aanwijzing (eenmaal in de kroeg wordt het dan wel eens tijd om een move te maken). Haakt ze af om naar huis te gaan, lijkt het me ook duidelijk.
  maandag 21 januari 2019 @ 19:37:01 #210
545 dop
:copyright: dop
pi_184538408
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:21 schreef TATW het volgende:
Vraagje : stel je hebt in de horeca gewerkt met veel (jonge, ongeveer even oude) collega's, die ook buiten werk met elkaar chillen soms.

Op een gegeven moment verlaat vrijwel iedereen in een relatief kort tijdsbestek van een jaar de bijbaan i.v.m. afstuderen, vinden van een baan, etc.

Daarna valt de groep uit een : de vrouwelijke collega's gaan met enige regelmaat met elkaar borrelen/uit eten (als een soort vriendinnengroep) en dit geldt ook voor de mannelijke collega's. Er is onderling niet echt meer contact.

Op een gegeven moment wordt één van de dames vrijgezel, en opeens wil deze dame -terwijl dit al ruim een jaar niet meer gebeurde- ook telkens de mannen uitnodigen, waar de mannen voorheen door de dames nooit mee werden gevraagd. Van de mannen ben jij de enige vrijgezel.

Voetnoot 1: de desbetreffende dame heeft in de periode dat jullie collega's waren (en toen zij nog een vriend had) laten weten dat ze je een knappe/leuke gast vindt;
Voetnoot 2: de dame beschrijft bij een vraag van een andere oud collega wat voor mannen haar type zijn, iemand met jouw uiterlijke kenmerken.

Ik weet dat de beste optie natuurlijk is om het gewoon te vragen :P Maar ik ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf zie ik er toch wel een soort hint in dat ze op deze manier met mij in contact wil komen/blijven. Enerzijds wil ik het niet awkward maken en er meer achter zoeken dan het is, aan de andere kant wil ik niet voor de zoveelste keer signalen niet oppikken en weer de zoveelste trein voorbij laten rijden.
inkoppertje.
Je hoeft niks met haar signalen, maar als je haar leuk vind. Dan doen als of je deze voorgeschiedenis niet weet, en haar gewoon zeggen dat je spijt hebt dat je haar vroeger nooit op een date hebt gevraagd, en of ze je dit wil vergeven en als nog op date wil.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184538417
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:25 schreef TATW het volgende:

[..]

Enerzijds wel, anderzijds zijn we nu 1 x met zijn allen uit eten geweest en hoewel ik wel wat vage signalen meende te herkennen, was het ook niet heel duidelijk ofzo.
En hoe duidelijk ben jij richting haar?
pi_184538436
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

n

Als dit over je gouden tand date gaat ben je niet echt geghost. Je hebt twee dates gehad waarna je over de zeik ging op whatsapp tegen hem terwijl hij op vakantie was. Hij was je gewoon zat en heeft geen zin meer in contact.
Shit, je kan hier echt nooit een topic of wat overslaan he :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184538472
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:36 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Klopt ook. Je hebt gelijk. Ik ga er maar niet te druk om maken.
Hoe reageerde hij?
pi_184538483
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:37 schreef dop het volgende:

[..]

inkoppertje.
Je hoeft niks met haar signalen, maar als je haar leuk vind. Dan doen als of je deze voorgeschiedenis niet weet, en haar gewoon zeggen dat je spijt hebt dat je haar vroeger nooit op een date hebt gevraagd, en of ze je dit wil vergeven en als nog op date wil.
Vergeven? Hmmm... op zich is het raar om een bezet iemand op date te vragen. Of althans, het is een goede reden om het niet te doen. :)
  maandag 21 januari 2019 @ 19:42:17 #215
545 dop
:copyright: dop
pi_184538550
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vergeven? Hmmm... op zich is het raar om een bezet iemand op date te vragen. Of althans, het is een goede reden om het niet te doen. :)
ga er voor het gemak van uit dat ze ergens vrijgezel is geweest. Maar kort gezegd maak een mooi lul verhaal. En laat weten dat je haar leuk vind.
Zoals jij al zij ;)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184538602
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En hoe duidelijk ben jij richting haar?
Niet echt duidelijk moet ik zeggen :@ Maar heeft er ook mee te maken dat zij echt een super sociale meid is en ik best wel een rustige gast, dus ergens heb ik ook zoiets van : kan haast niet dat ik haar type ben, ondanks haar eerdere positieve uitlatingen over mij.

Maar inderdaad volgende x zal ik toch iets duidelijker zijn, zoals je eerder zei : 't is alles of niks. Oud collega's vliegen alle kanten uit, dus ze blijft natuurlijk niet haar best doen om het groepje telkens weer bij elkaar te krijgen. Aan de andere kant blijf ik ook wel zoiets hebben van : gast denk je nou echt dat ze een groep van 10 mensen bij elkaar brengt, puur omdat ze graag met jou contact wil :P Lijkt me ook wel sterk, dan was het voor haar nog 10 x minder moeite geweest om het mij gewoon 1 op 1 te vragen.
pi_184538627
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:43 schreef TATW het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk moet ik zeggen :@ Maar heeft er ook mee te maken dat zij echt een super sociale meid is en ik best wel een rustige gast, dus ergens heb ik ook zoiets van : kan haast niet dat ik haar type ben, ondanks haar eerdere positieve uitlatingen over mij.

Maar inderdaad volgende x zal ik toch iets duidelijker zijn, zoals je eerder zei : 't is alles of niks. Oud collega's vliegen alle kanten uit, dus ze blijft natuurlijk niet haar best doen om het groepje telkens weer bij elkaar te krijgen. Aan de andere kant blijf ik ook wel zoiets hebben van : gast denk je nou echt dat ze een groep van 10 mensen bij elkaar brengt, puur omdat ze graag met jou contact wil :P Lijkt me ook wel sterk, dan was het voor haar nog 10 x minder moeite geweest om het mij gewoon 1 op 1 te vragen.
Heb je haar niet op insta of fb ofzo?
pi_184538643
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:42 schreef dop het volgende:

[..]

ga er voor het gemak van uit dat ze ergens vrijgezel is geweest. Maar kort gezegd maak een mooi lul verhaal. En laat weten dat je haar leuk vind.
Zoals jij al zij ;)
Er stond in zijn tekst dat ze net vrijgezel was geworden. Maar goed, alles kan. ;)
pi_184538650
Peeps, kunnen we het misschien bij dating houden? Iemand 'versieren' hoort niet thuis in dit topic
pi_184538673
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er stond in zijn tekst dat ze net vrijgezel was geworden. Maar goed, alles kan. ;)
Klopt, ten tijde toen ze dat zei, had ze gewoon een vriend (waar ze het ook de halve dag over had), dus ik maakte me toen geen illusies.
pi_184538713
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:43 schreef TATW het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk moet ik zeggen :@ Maar heeft er ook mee te maken dat zij echt een super sociale meid is en ik best wel een rustige gast, dus ergens heb ik ook zoiets van : kan haast niet dat ik haar type ben, ondanks haar eerdere positieve uitlatingen over mij.

Maar inderdaad volgende x zal ik toch iets duidelijker zijn, zoals je eerder zei : 't is alles of niks. Oud collega's vliegen alle kanten uit, dus ze blijft natuurlijk niet haar best doen om het groepje telkens weer bij elkaar te krijgen. Aan de andere kant blijf ik ook wel zoiets hebben van : gast denk je nou echt dat ze een groep van 10 mensen bij elkaar brengt, puur omdat ze graag met jou contact wil :P Lijkt me ook wel sterk, dan was het voor haar nog 10 x minder moeite geweest om het mij gewoon 1 op 1 te vragen.
Misschien wil ze gewoon dat jij de eerste stap zet.

Begrijp ik goed dat de gettogether al plaats heeft gevonden? Zo ja: berichtje... leuk om je weer eens gesproken te hebben, zin om dan en dan samen wat te gaan drinken?

Zo simpel kan het zijn.
pi_184538747
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:45 schreef STING het volgende:
Peeps, kunnen we het misschien bij dating houden? Iemand 'versieren' hoort niet thuis in dit topic
Sorry dat ik het zeg, maar dit kan echt nooit de bedoeling zijn van goed modereren. Laat mensen toch eens in plaats van overal kort te houden en bij te sturen. Het is niet dat het totaal een andere richting is dan waar dit topic over zou moeten gaan ofzo.
pi_184538760
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien wil ze gewoon dat jij de eerste stap zet.

Begrijp ik goed dat de gettogether al plaats heeft gevonden? Zo ja: berichtje... leuk om je weer eens gesproken te hebben, zin om dan en dan samen wat te gaan drinken?

Zo simpel kan het zijn.
Gelijk heb je, dankje.
pi_184538800
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:48 schreef TATW het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar dit kan echt nooit de bedoeling zijn van goed modereren. Laat mensen toch eens in plaats van overal kort te houden en bij te sturen. Het is niet dat het totaal een andere richting is dan waar dit topic over zou moeten gaan ofzo.
Ik ga hier niet verder over in discussie, dat hebben we voorlopig wel even genoeg gedaan.
  maandag 21 januari 2019 @ 19:52:31 #225
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184538842
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:39 schreef jungiaan het volgende:

[..]

Hoe reageerde hij?
Ik ga pas deze zondag met hem afspreken.

Ik heb trouwens nu contact met een knappe jongen (met sixpack etc) maar die noemt mij de hele tijd “knapperd” en typte net “mistrieus” :')
pi_184538874
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:50 schreef STING het volgende:

[..]

Ik ga hier niet verder over in discussie, dat hebben we voorlopig wel even genoeg gedaan.
Ik zal erover ophouden, wel jammer :)
pi_184538966
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:53 schreef TATW het volgende:

[..]

Ik zal erover ophouden, wel jammer :)
Wel laten weten als jullie op date zijn geweest! :)
pi_184539122
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:53 schreef TATW het volgende:

[..]

Ik zal erover ophouden, wel jammer :)
Of je opent je eigen topic?
pi_184539174
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of je opent je eigen topic?
Nah da's een beetje te veel exposure :P Mocht het tot een date komen laat ik weer van mij horen :7
pi_184539256
Snap dat je online sneller dingen durft te zeggen maar heb nu een zeer knappe dame die haar hele dateverleden en scharrels doorneemt en zich onderhand aanbied op een dienblad omdat het al even geleden is... Tja normaal natuurlijk een nobrainer zo'n open uitnodiging maar nu knap ik er eigenlijk beetje vanaf. Komt best goedkoop over van zo'n type. Zijn ook meestal de types waar je het niet van verwacht.. hoogopgeleid, goede baan, eind twintig enz.
pi_184539260
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:05 schreef TATW het volgende:

[..]

Nah da's een beetje te veel exposure :P Mocht het tot een date komen laat ik weer van mij horen :7
MOet je het geheel op eigen kracht zien te doen :P Succes
pi_184539600
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Snap dat je online sneller dingen durft te zeggen maar heb nu een zeer knappe dame die haar hele dateverleden en scharrels doorneemt en zich onderhand aanbied op een dienblad omdat het al even geleden is... Tja normaal natuurlijk een nobrainer zo'n open uitnodiging maar nu knap ik er eigenlijk beetje vanaf. Komt best goedkoop over van zo'n type. Zijn ook meestal de types waar je het niet van verwacht.. hoogopgeleid, goede baan, eind twintig enz.
Plan een date. En zie hoe dat loopt.
pi_184541506
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Snap dat je online sneller dingen durft te zeggen maar heb nu een zeer knappe dame die haar hele dateverleden en scharrels doorneemt en zich onderhand aanbied op een dienblad omdat het al even geleden is... Tja normaal natuurlijk een nobrainer zo'n open uitnodiging maar nu knap ik er eigenlijk beetje vanaf. Komt best goedkoop over van zo'n type. Zijn ook meestal de types waar je het niet van verwacht.. hoogopgeleid, goede baan, eind twintig enz.
Zegt niks natuurlijk. Ze kan ondertussen 20 kilo en/of 3 GGZ opnames verder zijn dan toen de foto's waren gemaakt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184542003
Dit gebeurt me niet vaak, maar ik ben helemaal een beetje zenuwachtig voor een date morgen :@ We zouden eigenlijk gisteren afspreken maar dat werd erg laat en ik voelde me niet zo best, dus verplaatst naar morgen en samen eten. Vandaag weer dik 2 uur aan de telefoon gezeten en het klikt wel erg goed op die manier. Zegt natuurlijk helemaal niks, want kan morgen even hard tegenvallen... hoewel hij er alle vertrouwen in heeft dat dat helemaal goed gaat komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_184548304
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Dit gebeurt me niet vaak, maar ik ben helemaal een beetje zenuwachtig voor een date morgen :@ We zouden eigenlijk gisteren afspreken maar dat werd erg laat en ik voelde me niet zo best, dus verplaatst naar morgen en samen eten. Vandaag weer dik 2 uur aan de telefoon gezeten en het klikt wel erg goed op die manier. Zegt natuurlijk helemaal niks, want kan morgen even hard tegenvallen... hoewel hij er alle vertrouwen in heeft dat dat helemaal goed gaat komen.
Succes! :D

Ik ben er achter gekomen dat badagent nog wel eens liegt, nou vertelt iedereen wel eens een leugentje en zo lang het iets kleins is vind ik het niet erg, maar dit was een leugen over afspreken. Hij zou het te druk hebben om de komende tijd af te spreken, maar van wat ik van ons dagelijks appen mee krijg valt dat heel erg mee. Ik heb er gisteren ook iets op plagende wijze van gezegd (waar hij met een kusje op reageerde), en daarna nog een berichtje gestuurd met dat het natuurlijk ook een goeie basis voor vertrouwen is. Wel gelezen, niet op geantwoord.

Je kan natuurlijk ook wel eens gewoon geen zin hebben om iemand te zien, en daar heb ik het volste begrip voor. Maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk daar eerlijk over te zijn, zeker als je elkaar moet kunnen vertrouwen.

We appen wel veel en bellen bijna dagelijks (dat is zijn initiatief over het algemeen), dus ik vind het een beetje vreemd dat hij dan over zoiets weer niet zou communiceren. Misschien reageer ik er ook wat te "heftig" op, dus als dat zo is hoor ik het graag van jullie.

Zelf zat ik te denken om hem vanavond even te bellen als hij er niet meer op reageert, want ik vraag hem graag om opheldering.
pi_184548344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Succes! :D

Ik ben er achter gekomen dat badagent nog wel eens liegt, nou vertelt iedereen wel eens een leugentje en zo lang het iets kleins is vind ik het niet erg, maar dit was een leugen over afspreken. Hij zou het te druk hebben om de komende tijd af te spreken, maar van wat ik van ons dagelijks appen mee krijg valt dat heel erg mee. Ik heb er gisteren ook iets op plagende wijze van gezegd (waar hij met een kusje op reageerde), en daarna nog een berichtje gestuurd met dat het natuurlijk ook een goeie basis voor vertrouwen is. Wel gelezen, niet op geantwoord.

Je kan natuurlijk ook wel eens gewoon geen zin hebben om iemand te zien, en daar heb ik het volste begrip voor. Maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk daar eerlijk over te zijn, zeker als je elkaar moet kunnen vertrouwen.

We appen wel veel en bellen bijna dagelijks (dat is zijn initiatief over het algemeen), dus ik vind het een beetje vreemd dat hij dan over zoiets weer niet zou communiceren. Misschien reageer ik er ook wat te "heftig" op, dus als dat zo is hoor ik het graag van jullie.

Zelf zat ik te denken om hem vanavond even te bellen als hij er niet meer op reageert, want ik vraag hem graag om opheldering.
Het is wel ook deels subjectief te druk om af te spreken. Dus of je het nou als liegen moet zien?
pi_184548390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is wel ook deels subjectief te druk om af te spreken. Dus of je het nou als liegen moet zien?
Dat klopt, maar, en ik verwoord even wat hij vorige week Woensdag stuurde: "ik moet heel druk met x bezig omdat het volgende week af moet zijn, dus we kunnen beter even niet afspreken". Waarna hij met alles bezig is geweest, behalve x.

Als hij daadwerkelijk hard bezig zou zijn met x, dan had ik echt geen bezwaren. Maar hij heeft er ondertussen echt 1 avondje wat aan gedaan :')
pi_184548418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat klopt, maar, en ik verwoord even wat hij vorige week Woensdag stuurde: "ik moet heel druk met x bezig omdat het volgende week af moet zijn, dus we kunnen beter even niet afspreken". Waarna hij met alles bezig is geweest, behalve x.

Als hij daadwerkelijk hard bezig zou zijn met x, dan had ik echt geen bezwaren. Maar hij heeft er ondertussen echt 1 avondje wat aan gedaan :')
Maar hoe weet je zeker dat hij niet ook met x is bezig geweest?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:15:43 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184548428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat klopt, maar, en ik verwoord even wat hij vorige week Woensdag stuurde: "ik moet heel druk met x bezig omdat het volgende week af moet zijn, dus we kunnen beter even niet afspreken". Waarna hij met alles bezig is geweest, behalve x.

Als hij daadwerkelijk hard bezig zou zijn met x, dan had ik echt geen bezwaren. Maar hij heeft er ondertussen echt 1 avondje wat aan gedaan :')
Dan is het nog niet perse liegen dat hij er opzich geen tijd voor heeft. Want hij zou met X bezig moeten zijn. Dat hij dat niet doet, is een tweede.
Maar hij weet ook dat als hij wel afspreekt hij zeker niet X doet.
pi_184548479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat klopt, maar, en ik verwoord even wat hij vorige week Woensdag stuurde: "ik moet heel druk met x bezig omdat het volgende week af moet zijn, dus we kunnen beter even niet afspreken". Waarna hij met alles bezig is geweest, behalve x.

Als hij daadwerkelijk hard bezig zou zijn met x, dan had ik echt geen bezwaren. Maar hij heeft er ondertussen echt 1 avondje wat aan gedaan :')
Nou ja, dat kan dus ook zijn dat hij de plannen had, maar niet het vermogen om er ook echt aan te beginnen. Ik zie het zoals jij het schrijft niet als liegen.
pi_184548492
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan is het nog niet perse liegen dat hij er opzich geen tijd voor heeft. Want hij zou met X bezig moeten zijn. Dat hij dat niet doet, is een tweede.
Maar hij weet ook dat als hij wel afspreekt hij zeker niet X doet.
Dat klopt, maar het is niet als of hij een hele dag met mij zou zitten opgescheept. Je kan ook een paar uurtjes wat samen doen en dan weer verder met je dag :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar hoe weet je zeker dat hij niet ook met x is bezig geweest?
Omdat hij dat zegt :')
pi_184548539
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, dat kan dus ook zijn dat hij de plannen had, maar niet het vermogen om er ook echt aan te beginnen. Ik zie het zoals jij het schrijft niet als liegen.
Misschien heb je gelijk, voor mij voelde het aan als een excuus omdat hij niet eerlijk durfde te zijn. Maar het kan natuurlijk ook echt zijn dat het wel zijn intentie was.

Ik heb een hele slechte relatie achter de rug, wat mij bijna alles heeft gekost, en daardoor ben ik een beetje hypervigilant wat red flags betreft, misschien dat ik daar door zelf ook welke creëer die er niet zijn :@
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:30:57 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184548724
Ik vind zelf "liegen" nogal een groot woord voor iets, van wat ik hier lees, nogal wat nuance kan bevatten.
pi_184548944
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:21 schreef Halimede het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk, voor mij voelde het aan als een excuus omdat hij niet eerlijk durfde te zijn. Maar het kan natuurlijk ook echt zijn dat het wel zijn intentie was.

Ik heb een hele slechte relatie achter de rug, wat mij bijna alles heeft gekost, en daardoor ben ik een beetje hypervigilant wat red flags betreft, misschien dat ik daar door zelf ook welke creëer die er niet zijn :@
Nou, dat is ook wel logisch van jouw kant.

Waarom niet het feitelijk houden en aangeven dat je het jammer vindt dat jullie niet af konden spreken, terwijl je het idee had dat hij er wel tijd voor had. Dan kun jij jouw behoefte aangeven en hij kan dan gewoon open aangeven hoe hij er tegenaan kijkt.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:45:12 #245
342732 Wausmal
KGB! Open up!
pi_184548976
Niet heel veel succes gehad met daten hier, straks over een maandje voor een half jaar stage naar Zuid Afrika ben benieuwd hoe het daar is haha
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.
pi_184549026
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, dat is ook wel logisch van jouw kant.

Waarom niet het feitelijk houden en aangeven dat je het jammer vindt dat jullie niet af konden spreken, terwijl je het idee had dat hij er wel tijd voor had. Dan kun jij jouw behoefte aangeven en hij kan dan gewoon open aangeven hoe hij er tegenaan kijkt.
Dat is misschien wel een goed idee inderdaad. Ik zal hem iig niet er verder over confronteren, want het zal vast zijn zoals jullie zeggen :Y ik kan me eigenlijk ook moeilijk voorstellen waarom iemand over iets zou liegen en het vervolgens zo slecht te verbergen :')
pi_184550352
Ik herken die druk druk druk types vooral tijdens het plannen van een eerste of tweede date. Doordeweeks weinig tijd, weekenden vol en blijkbaar niet interessant genoeg of meer op de uitkijk om een date tussendoor te plannen. Achteraf gewoon tijd zat, prioriteit ligt ergens anders. Het kwartiertje afstand is het probleem niet, zou binnen een week moeten lukken. Uiteindelijk is met zulke types niet vaak een date gekomen.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 14:02:59 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184552304
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:16 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik herken die druk druk druk types vooral tijdens het plannen van een eerste of tweede date. Doordeweeks weinig tijd, weekenden vol en blijkbaar niet interessant genoeg of meer op de uitkijk om een date tussendoor te plannen. Achteraf gewoon tijd zat, prioriteit ligt ergens anders. Het kwartiertje afstand is het probleem niet, zou binnen een week moeten lukken. Uiteindelijk is met zulke types niet vaak een date gekomen.
Daar moet je inderdaad jezelf afvragen of het wachten en moeilijk doen van de ander het waard is. Ik ben uiteindelijk ooit nog wel eens een relatie ingesukkeld met zo'n type. Uiteindelijk leken de prioriteiten ook overal behalve de relatie te liggen. Mja. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184554034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:21 schreef Halimede het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk, voor mij voelde het aan als een excuus omdat hij niet eerlijk durfde te zijn. Maar het kan natuurlijk ook echt zijn dat het wel zijn intentie was.

Ik heb een hele slechte relatie achter de rug, wat mij bijna alles heeft gekost, en daardoor ben ik een beetje hypervigilant wat red flags betreft, misschien dat ik daar door zelf ook welke creëer die er niet zijn :@
Het is echt zo ontzettend moeilijk om ervaringen uit je verleden niet mee te nemen in een nieuwe relatie... Zou hij er begrip voor hebben als je het uitlegt, zegt dat het jou onzeker maakt en daarom wil checken of er bij hem niks achter steekt?

Stomme sneeuw, mijn date vanavond staat op losse schroeven. Hij wil sowieso graag komen, maar als het spekglad wordt of het hele land straks in de file staat, wordt dat wel een beetje lastig.. ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_184554988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Succes! :D

Ik ben er achter gekomen dat badagent nog wel eens liegt, nou vertelt iedereen wel eens een leugentje en zo lang het iets kleins is vind ik het niet erg, maar dit was een leugen over afspreken. Hij zou het te druk hebben om de komende tijd af te spreken, maar van wat ik van ons dagelijks appen mee krijg valt dat heel erg mee. Ik heb er gisteren ook iets op plagende wijze van gezegd (waar hij met een kusje op reageerde), en daarna nog een berichtje gestuurd met dat het natuurlijk ook een goeie basis voor vertrouwen is. Wel gelezen, niet op geantwoord.

Je kan natuurlijk ook wel eens gewoon geen zin hebben om iemand te zien, en daar heb ik het volste begrip voor. Maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk daar eerlijk over te zijn, zeker als je elkaar moet kunnen vertrouwen.

We appen wel veel en bellen bijna dagelijks (dat is zijn initiatief over het algemeen), dus ik vind het een beetje vreemd dat hij dan over zoiets weer niet zou communiceren. Misschien reageer ik er ook wat te "heftig" op, dus als dat zo is hoor ik het graag van jullie.

Zelf zat ik te denken om hem vanavond even te bellen als hij er niet meer op reageert, want ik vraag hem graag om opheldering.
Oef kut is dat. Demiiijneh deed dat ook. Ik heb hem er echt elke keer op aangesproken en blijf dat ook doen. Hoe lullig de white lie ook is.

Hij gaat daar heel anders mee om dan ik merk ik, ook naar vrienden merk ik. Te druk is relatief natuurlijk, maar geef gewoon aan hoe het zit en sta daar achter. Ga geen smoesjes verzinnen of leugentjes vertellen :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184556075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:31 schreef Spirit82 het volgende:

Het is echt zo ontzettend moeilijk om ervaringen uit je verleden niet mee te nemen in een nieuwe relatie... Zou hij er begrip voor hebben als je het uitlegt, zegt dat het jou onzeker maakt en daarom wil checken of er bij hem niks achter steekt?

Stomme sneeuw, mijn date vanavond staat op losse schroeven. Hij wil sowieso graag komen, maar als het spekglad wordt of het hele land straks in de file staat, wordt dat wel een beetje lastig.. ;(
Er vallen weer twee vlokjes en heel Nederland staat vast?

Ik zie een goede reden aankomen om te blijven slapen. ;)
pi_184557300
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er vallen weer twee vlokjes en heel Nederland staat vast?

Ik zie een goede reden aankomen om te blijven slapen. ;)
Is het dadelijk niks. Zit ze met em opgescheept.
pi_184557455
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het dadelijk niks. Zit ze met em opgescheept.
Er is vast een hotel in de buurt. :)
  dinsdag 22 januari 2019 @ 18:43:48 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184557574
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er is vast een hotel in de buurt. :)
Daar hebben maar weinig mensen zin in om dat te betalen bij een eerste of tweede date..
pi_184557945
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar hebben maar weinig mensen zin in om dat te betalen bij een eerste of tweede date..
Nou, als de date niet zo geweldig loopt en je wordt buiten gezet moet je het helemaal zelf weten of je dan liever midden in de nacht door de sneeuw thuis wil komen. :)
pi_184558235
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, als de date niet zo geweldig loopt en je wordt buiten gezet moet je het helemaal zelf weten of je dan liever midden in de nacht door de sneeuw thuis wil komen. :)
Vandaar dus zijn keuze om deze date niet vandaag te laten doorgaan om deze keuze te voorkomen......
pi_184558312
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vandaar dus zijn keuze om deze date niet vandaag te laten doorgaan om deze keuze te voorkomen......
Volgens mij hangt dat nog.

En ikzelf zou altijd positief denken en dus de gok juist wel nemen. ;)
pi_184558363
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij hangt dat nog.

En ikzelf zou altijd positief denken en dus de gok juist wel nemen. ;)
Snap ik.....alleen denkt niet iedereen daar hetzelfde over :)
pi_184558510
Hij is er over 5 min hoor :)
Sarcasme. Herken het.
pi_184558521
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is er over 5 min hoor :)
Oh fijn, veel plezier!
pi_184560523
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is er over 5 min hoor :)
Kijk al uit naar het verslag :D
pi_184561361
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, als de date niet zo geweldig loopt en je wordt buiten gezet moet je het helemaal zelf weten of je dan liever midden in de nacht door de sneeuw thuis wil komen. :)
Er staan ook 0 files op dat tijdstip dus de redenering van die gast is sowieso al vaag
pi_184563056
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Kijk al uit naar het verslag :D
:@ het is niet zo heel spannend hoor

Date was leuk. Veel gepraat, gezoend, geknuffeld en dat was heel fijn. Ik denk dat het een heel lieve man is, maar ik voelde niet de behoefte om verder te gaan dan dit, dus een herhaling zit er denk ik niet in.
Sarcasme. Herken het.
pi_184563146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:@ het is niet zo heel spannend hoor

Date was leuk. Veel gepraat, gezoend, geknuffeld en dat was heel fijn. Ik denk dat het een heel lieve man is, maar ik voelde niet de behoefte om verder te gaan dan dit, dus een herhaling zit er denk ik niet in.
Niet lullig bedoeld ofzo, maar waarom zou je gaan knuffelen én zoenen als je niet verder wil met iemand? (dat je behoefte hebt aan intimiteit kan ik mij voorstellen :)).
pi_184563205
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Niet lullig bedoeld ofzo, maar waarom zou je gaan knuffelen én zoenen als je niet verder wil met iemand? (dat je behoefte hebt aan intimiteit kan ik mij voorstellen :)).
Waarom niet zou mijn wedervraag zijn.
pi_184563371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:@ het is niet zo heel spannend hoor

Date was leuk. Veel gepraat, gezoend, geknuffeld en dat was heel fijn. Ik denk dat het een heel lieve man is, maar ik voelde niet de behoefte om verder te gaan dan dit, dus een herhaling zit er denk ik niet in.
Wanneer was jouw keuze om niet op herhaling te gaan? Voor, tijdens of na het knuffelen/ zoenen ?

Als het ervoor is vind ik het wel een verkeerd signaal afgeven.
Nu is dat geen ramp hoor, maar vraag me dat wel af :)
Hell To The Liars
pi_184566038
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 23:12 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wanneer was jouw keuze om niet op herhaling te gaan? Voor, tijdens of na het knuffelen/ zoenen ?

Als het ervoor is vind ik het wel een verkeerd signaal afgeven.
Nu is dat geen ramp hoor, maar vraag me dat wel af :)
Zo jammer weer dat er meteen van het ergste uit gegaan wordt. Alsof ik misbruik van die man maak en een of ander mannenverslindend monster ben dat ze mentaal gebroken en fysiek uitgeput achterlaat. Ik deel een ervaren van een date met een hele leuke, lieve man, waarbij meer er helaas niet in zit. En dat vind ik kut, want het was een lieverd. Denk je echt dat ik met voorbedachte rade hem zit op te geilen om vervolgens te zeggen "ok doei"? Doe even normaal zeg.

[ Bericht 12% gewijzigd door CoolGuy op 23-01-2019 10:01:33 ]
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 23 januari 2019 @ 06:39:52 #268
545 dop
:copyright: dop
pi_184566169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 06:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zo jammer weer dat er meteen van het ergste uit gegaan wordt. Alsof ik misbruik van die man maak en een of ander mannenverslindend monster ben dat ze mentaal gebroken en fysiek uitgeput achterlaat. Ik deel een ervaren van een date met een hele leuke, lieve man, waarbij meer er helaas niet in zit. En dat vind ik kut, want het was een lieverd. Denk je echt dat ik met voorbedachte rade hem zit op te geilen om vervolgens te zeggen "ok doei"? Doe even normaal zeg.
het is een vraag, het gaat niet over jou, het gaat over de angst/bang van de vragen steller.(zit in de vraag opgesloten)

In je antwoord zit dan weer opgesloten waar jezelf bang voor bent, volgens mij :)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184566393
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:27 schreef Chia het volgende:
Beetje offtopic jongens.
oh ja, sorry.

Leuk dat je lekker geknuffeld hebt. *O* jammer dat hij niet leuk genoeg was, volgende keer beter. Je mag er zijn. O+
pi_184566778
Tsja, als je aan beide kanten van het verhaal hebt gezeten, snap je het ook van beide kanten :P

Nogal een open deur misschien, maar toen ik afgewezen terwijl ik dacht alle signalen positief waren, en achteraf toch dat niet zo bleek, baalde ik heel erg en heerste er een beetje boosheid en onbegrip. 'Waarom dan wel knuffelen, zoenen, als er al niets is'?

Maar andersom heb ik het ook weleens gedaan. In the moment kan het allemaal leuk en gezellig zijn, maar later als je het allemaal een beetje hebt laten bezinken, voelt het tóch niet. Toen ik ook eenmaal aan die kant had gezeten, snapte ik het ook een beetje beter dat toen het mij was 'overkomen'.

Neemt niet weg dat ik het in die laatste situatie alsnog heel lullig vond om mee te delen, want bij die anderen heerste ook een beetje boosheid en onbegrip daarover.

Dat maakt wel dat ik vanaf toen ook enigszins voorzichtiger daar mee om ging om niet in zo'n situatie te belanden. Oftewel, ook een beetje rekening houden met de ander. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat je jezelf dusdanig afremt om helemaal niets meer te mogen of te proberen. Maar je wil toch ook voorzichtig zijn met de gevoelens van een ander.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184569508
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 06:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zo jammer weer dat er meteen van het ergste uit gegaan wordt. Alsof ik misbruik van die man maak en een of ander mannenverslindend monster ben dat ze mentaal gebroken en fysiek uitgeput achterlaat. Ik deel een ervaren van een date met een hele leuke, lieve man, waarbij meer er helaas niet in zit. En dat vind ik kut, want het was een lieverd. Denk je echt dat ik met voorbedachte rade hem zit op te geilen om vervolgens te zeggen "ok doei"? Doe even normaal zeg.
Het was een vraag en dat ik alvast een mening geef bij 1 vd opties geef ik een mening (en dat komt inderdaad wat een andere user al zei omdat dit bij mij ook wel eens is overkomen).

Daar ging mijn post over en niet om je een uitbrander te geven ofzo.
Het was een vraag hoe het was gegaan en niet gelijk een oordeel over jouw als persoon zelf.
Hell To The Liars
pi_184569980
Oh mijn post is weg gehaald. Nouja, dan niet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184570105
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:00 schreef Godshand het volgende:
Oh mijn post is weg gehaald. Nouja, dan niet...
Kritische noten worden niet gewaardeerd. Mijne ook.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184570245
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kritische noten worden niet gewaardeerd. Mijne ook.
Boeiend, wie nog een date in de planning?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184570254
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Boeiend, wie nog een date in de planning?
Ja, vrijdag :)
pi_184570312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:15 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja, vrijdag :)
Wat gaan jullie doen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:19:58 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184570332
Ik had gister onverwachts een leuke avond met iemand.

Toen sprak hij nog wel erover dat hij me vaker wou zien, maarja, toen zat er drank in het spel.
Geen idee of ik nog wat van hem ga horen.
pi_184570402
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik had gister onverwachts een leuke avond met iemand.

Toen sprak hij nog wel erover dat hij me vaker wou zien, maarja, toen zat er drank in het spel.
Geen idee of ik nog wat van hem ga horen.
Geen telefoonnummer van hem? Anders app hem ff, zoiets als "Hoi, weet je nog hoe ik heet?".

Als hij niet reageert of met "Klaas" antwoord, dan laat maar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184570413
quote:
5s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen telefoonnummer van hem? Anders app hem ff, zoiets als "Hoi, weet je nog hoe ik heet?".

Als hij niet reageert of met "Klaas" antwoord, dan laat maar...
Wie weet heet Cue irl wel gewoon Klaas... Je weet het niet. ;)
pi_184570421
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen?
Waarschijnlijk gewoon wat drinken en misschien stukje wandelen. de details hebben we nog niet afgesproken, alleen de dag.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:26:32 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184570428
quote:
5s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:24 schreef Godshand het volgende:
Geen telefoonnummer van hem? Anders app hem ff, zoiets als "Hoi, weet je nog hoe ik heet?".

Als hij niet reageert of met "Klaas" antwoord, dan laat maar...
Nop, wel facebook. Ken hem al langer, maar zien elkaar 3x per jaar ofzo.
Dus we weten elkaar wel te vinden als het nodig is.
pi_184570739
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nop, wel facebook. Ken hem al langer, maar zien elkaar 3x per jaar ofzo.
Dus we weten elkaar wel te vinden als het nodig is.
FB messenger berichtje sturen dan. Tsja of afwachten. Geen kans dat je hem op diezelfde plek of andere plek bij jou in de buurt gaat tegen komen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 januari 2019 @ 13:03:51 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184571183
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:41 schreef Godshand het volgende:
FB messenger berichtje sturen dan. Tsja of afwachten. Geen kans dat je hem op diezelfde plek of andere plek bij jou in de buurt gaat tegen komen?
In maart zie ik hem sowieso weer.
Och ik wacht het rustig af, weet zelf ook niet wat en of ik er iets mee wil. Dus we zullen wel zien :)
pi_184572540
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nop, wel facebook. Ken hem al langer, maar zien elkaar 3x per jaar ofzo.
Dus we weten elkaar wel te vinden als het nodig is.
Leuke avond als in de interne verwarming aangezet?
pi_184575029
Waarom toch altijd dit soort vragen? Het gaat je geen reet aan of ze seks heeft gehad of niet. Als ze dat had willen delen, had ze dat wel gedaan 🙄

Ik heb vanochtend nog een date gehad, kwam toevallig zo uit vlak achter elkaar, met de man die uit enthousiasme laatst maar (dronken) bleef bellen. Het contact heeft zich na die gekkigheid goed hersteld dus we hebben de date laten doorgaan. Op basis van zijn foto’s twijfelde ik of het mijn type zou zijn, maar jemig wat een onverwachtse chemie :@ Hoop echt dat ik hem nog een keer zie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_184576883
Euh, ik las bij interne verwarming niets over seks en ik doe dat eigenlijk best snel, dus wie weet bedoelde hij iets anders. ;)

Leuk dat jouw date zo verrassend leuk was. Hoop voor je dat er snel een vervolg komt.
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:19:35 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184577208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:01 schreef VEM2012 het volgende:
Euh, ik las bij interne verwarming niets over seks en ik doe dat eigenlijk best snel, dus wie weet bedoelde hij iets anders. ;)

Leuk dat jouw date zo verrassend leuk was. Hoop voor je dat er snel een vervolg komt.
Hoe wil je de interne verwarming dan interpreteren?
pi_184577239
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe wil je de interne verwarming dan interpreteren?
The spark? Dat je hem nu anders ziet?

Anders moet ik ineens gaan denken dat ik van een geilneef veranderd ben in een romanticus!
pi_184577248
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:01 schreef VEM2012 het volgende:
Euh, ik las bij interne verwarming niets over seks en ik doe dat eigenlijk best snel, dus wie weet bedoelde hij iets anders. ;)

Leuk dat jouw date zo verrassend leuk was. Hoop voor je dat er snel een vervolg komt.
Jij leest overal seks in, behalve hier in 😜 Je bent stuk!

Ja ik ben helemaal van de rel ervan 😳 Totaal geen idee hoe ik met mezelf om moet gaan als ik een man leuk vind... en dan ben je 36 en gedraagt je als een 16 jarige bakvis :')
Sarcasme. Herken het.
pi_184577334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij leest overal seks in, behalve hier in 😜 Je bent stuk!

Ja ik ben helemaal van de rel ervan 😳 Totaal geen idee hoe ik met mezelf om moet gaan als ik een man leuk vind... en dan ben je 36 en gedraagt je als een 16 jarige bakvis :')
Maar de date vannochtend was voor sex of hebben jullie iets anders gedaan?
pi_184577456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar de date vannochtend was voor sex of hebben jullie iets anders gedaan?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom toch altijd dit soort vragen? Het gaat je geen reet aan of ze seks heeft gehad of niet. Als ze dat had willen delen, had ze dat wel gedaan 🙄

pi_184577485
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:31 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

[..]

:D

Gewoon interesse wat iemand doet bij een ochtenddate :P
pi_184577556
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Gewoon interesse wat iemand doet bij een ochtenddate :P
Ontbijten?
pi_184577574
Koffie drinken? :?
Sarcasme. Herken het.
pi_184577592
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef Spirit82 het volgende:
Koffie drinken? :?
Oke :P
pi_184577598
Pleaser had het fout hehehehe
pi_184578176
Morgen gaan mijn date en ik uit eten. :D ben benieuwd of dat net zo gezellig is
pi_184578185
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Morgen gaan mijn date en ik uit eten. :D ben benieuwd of dat net zo gezellig is
Heb je haar al gezien?
pi_184578241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je haar al gezien?
Afgelopen zondag, ja. Meteen afgesproken voor deze donderdag
pi_184578291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:08 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Afgelopen zondag, ja. Meteen afgesproken voor deze donderdag
Leuk.! Hoop dat het gezellig wordt.
pi_184579580
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Pleaser had het fout hehehehe
???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')