abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184538874
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:50 schreef STING het volgende:

[..]

Ik ga hier niet verder over in discussie, dat hebben we voorlopig wel even genoeg gedaan.
Ik zal erover ophouden, wel jammer :)
pi_184538966
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:53 schreef TATW het volgende:

[..]

Wel laten weten als jullie op date zijn geweest! :)
pi_184539122
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:53 schreef TATW het volgende:

[..]

Of je opent je eigen topic?
pi_184539174
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of je opent je eigen topic?
Nah da's een beetje te veel exposure :P Mocht het tot een date komen laat ik weer van mij horen :7
pi_184539256
Snap dat je online sneller dingen durft te zeggen maar heb nu een zeer knappe dame die haar hele dateverleden en scharrels doorneemt en zich onderhand aanbied op een dienblad omdat het al even geleden is... Tja normaal natuurlijk een nobrainer zo'n open uitnodiging maar nu knap ik er eigenlijk beetje vanaf. Komt best goedkoop over van zo'n type. Zijn ook meestal de types waar je het niet van verwacht.. hoogopgeleid, goede baan, eind twintig enz.
pi_184539260
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:05 schreef TATW het volgende:

[..]

Nah da's een beetje te veel exposure :P Mocht het tot een date komen laat ik weer van mij horen :7
MOet je het geheel op eigen kracht zien te doen :P Succes
pi_184539600
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Snap dat je online sneller dingen durft te zeggen maar heb nu een zeer knappe dame die haar hele dateverleden en scharrels doorneemt en zich onderhand aanbied op een dienblad omdat het al even geleden is... Tja normaal natuurlijk een nobrainer zo'n open uitnodiging maar nu knap ik er eigenlijk beetje vanaf. Komt best goedkoop over van zo'n type. Zijn ook meestal de types waar je het niet van verwacht.. hoogopgeleid, goede baan, eind twintig enz.
Plan een date. En zie hoe dat loopt.
pi_184541506
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zegt niks natuurlijk. Ze kan ondertussen 20 kilo en/of 3 GGZ opnames verder zijn dan toen de foto's waren gemaakt...
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184542003
Dit gebeurt me niet vaak, maar ik ben helemaal een beetje zenuwachtig voor een date morgen :@ We zouden eigenlijk gisteren afspreken maar dat werd erg laat en ik voelde me niet zo best, dus verplaatst naar morgen en samen eten. Vandaag weer dik 2 uur aan de telefoon gezeten en het klikt wel erg goed op die manier. Zegt natuurlijk helemaal niks, want kan morgen even hard tegenvallen... hoewel hij er alle vertrouwen in heeft dat dat helemaal goed gaat komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_184548304
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Dit gebeurt me niet vaak, maar ik ben helemaal een beetje zenuwachtig voor een date morgen :@ We zouden eigenlijk gisteren afspreken maar dat werd erg laat en ik voelde me niet zo best, dus verplaatst naar morgen en samen eten. Vandaag weer dik 2 uur aan de telefoon gezeten en het klikt wel erg goed op die manier. Zegt natuurlijk helemaal niks, want kan morgen even hard tegenvallen... hoewel hij er alle vertrouwen in heeft dat dat helemaal goed gaat komen.
Succes! :D

Ik ben er achter gekomen dat badagent nog wel eens liegt, nou vertelt iedereen wel eens een leugentje en zo lang het iets kleins is vind ik het niet erg, maar dit was een leugen over afspreken. Hij zou het te druk hebben om de komende tijd af te spreken, maar van wat ik van ons dagelijks appen mee krijg valt dat heel erg mee. Ik heb er gisteren ook iets op plagende wijze van gezegd (waar hij met een kusje op reageerde), en daarna nog een berichtje gestuurd met dat het natuurlijk ook een goeie basis voor vertrouwen is. Wel gelezen, niet op geantwoord.

Je kan natuurlijk ook wel eens gewoon geen zin hebben om iemand te zien, en daar heb ik het volste begrip voor. Maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk daar eerlijk over te zijn, zeker als je elkaar moet kunnen vertrouwen.

We appen wel veel en bellen bijna dagelijks (dat is zijn initiatief over het algemeen), dus ik vind het een beetje vreemd dat hij dan over zoiets weer niet zou communiceren. Misschien reageer ik er ook wat te "heftig" op, dus als dat zo is hoor ik het graag van jullie.

Zelf zat ik te denken om hem vanavond even te bellen als hij er niet meer op reageert, want ik vraag hem graag om opheldering.
pi_184548344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik ben er achter gekomen dat badagent nog wel eens liegt, nou vertelt iedereen wel eens een leugentje en zo lang het iets kleins is vind ik het niet erg, maar dit was een leugen over afspreken. Hij zou het te druk hebben om de komende tijd af te spreken, maar van wat ik van ons dagelijks appen mee krijg valt dat heel erg mee. Ik heb er gisteren ook iets op plagende wijze van gezegd (waar hij met een kusje op reageerde), en daarna nog een berichtje gestuurd met dat het natuurlijk ook een goeie basis voor vertrouwen is. Wel gelezen, niet op geantwoord.

Je kan natuurlijk ook wel eens gewoon geen zin hebben om iemand te zien, en daar heb ik het volste begrip voor. Maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk daar eerlijk over te zijn, zeker als je elkaar moet kunnen vertrouwen.

We appen wel veel en bellen bijna dagelijks (dat is zijn initiatief over het algemeen), dus ik vind het een beetje vreemd dat hij dan over zoiets weer niet zou communiceren. Misschien reageer ik er ook wat te "heftig" op, dus als dat zo is hoor ik het graag van jullie.

Zelf zat ik te denken om hem vanavond even te bellen als hij er niet meer op reageert, want ik vraag hem graag om opheldering.
Het is wel ook deels subjectief te druk om af te spreken. Dus of je het nou als liegen moet zien?
pi_184548390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is wel ook deels subjectief te druk om af te spreken. Dus of je het nou als liegen moet zien?
Dat klopt, maar, en ik verwoord even wat hij vorige week Woensdag stuurde: "ik moet heel druk met x bezig omdat het volgende week af moet zijn, dus we kunnen beter even niet afspreken". Waarna hij met alles bezig is geweest, behalve x.

Als hij daadwerkelijk hard bezig zou zijn met x, dan had ik echt geen bezwaren. Maar hij heeft er ondertussen echt 1 avondje wat aan gedaan :')
pi_184548418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat klopt, maar, en ik verwoord even wat hij vorige week Woensdag stuurde: "ik moet heel druk met x bezig omdat het volgende week af moet zijn, dus we kunnen beter even niet afspreken". Waarna hij met alles bezig is geweest, behalve x.

Als hij daadwerkelijk hard bezig zou zijn met x, dan had ik echt geen bezwaren. Maar hij heeft er ondertussen echt 1 avondje wat aan gedaan :')
Maar hoe weet je zeker dat hij niet ook met x is bezig geweest?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:15:43 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184548428
quote:

[..]

Dan is het nog niet perse liegen dat hij er opzich geen tijd voor heeft. Want hij zou met X bezig moeten zijn. Dat hij dat niet doet, is een tweede.
Maar hij weet ook dat als hij wel afspreekt hij zeker niet X doet.
pi_184548479
quote:

[..]

Nou ja, dat kan dus ook zijn dat hij de plannen had, maar niet het vermogen om er ook echt aan te beginnen. Ik zie het zoals jij het schrijft niet als liegen.
pi_184548492
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan is het nog niet perse liegen dat hij er opzich geen tijd voor heeft. Want hij zou met X bezig moeten zijn. Dat hij dat niet doet, is een tweede.
Maar hij weet ook dat als hij wel afspreekt hij zeker niet X doet.
Dat klopt, maar het is niet als of hij een hele dag met mij zou zitten opgescheept. Je kan ook een paar uurtjes wat samen doen en dan weer verder met je dag :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar hoe weet je zeker dat hij niet ook met x is bezig geweest?
Omdat hij dat zegt :')
pi_184548539
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, dat kan dus ook zijn dat hij de plannen had, maar niet het vermogen om er ook echt aan te beginnen. Ik zie het zoals jij het schrijft niet als liegen.
Misschien heb je gelijk, voor mij voelde het aan als een excuus omdat hij niet eerlijk durfde te zijn. Maar het kan natuurlijk ook echt zijn dat het wel zijn intentie was.

Ik heb een hele slechte relatie achter de rug, wat mij bijna alles heeft gekost, en daardoor ben ik een beetje hypervigilant wat red flags betreft, misschien dat ik daar door zelf ook welke creŽer die er niet zijn :@
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:30:57 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184548724
Ik vind zelf "liegen" nogal een groot woord voor iets, van wat ik hier lees, nogal wat nuance kan bevatten.
pi_184548944
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:21 schreef Halimede het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk, voor mij voelde het aan als een excuus omdat hij niet eerlijk durfde te zijn. Maar het kan natuurlijk ook echt zijn dat het wel zijn intentie was.

Ik heb een hele slechte relatie achter de rug, wat mij bijna alles heeft gekost, en daardoor ben ik een beetje hypervigilant wat red flags betreft, misschien dat ik daar door zelf ook welke creŽer die er niet zijn :@
Nou, dat is ook wel logisch van jouw kant.

Waarom niet het feitelijk houden en aangeven dat je het jammer vindt dat jullie niet af konden spreken, terwijl je het idee had dat hij er wel tijd voor had. Dan kun jij jouw behoefte aangeven en hij kan dan gewoon open aangeven hoe hij er tegenaan kijkt.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:45:12 #245
342732 Wausmal
KGB! Open up!
pi_184548976
Niet heel veel succes gehad met daten hier, straks over een maandje voor een half jaar stage naar Zuid Afrika ben benieuwd hoe het daar is haha
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.
pi_184549026
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, dat is ook wel logisch van jouw kant.

Waarom niet het feitelijk houden en aangeven dat je het jammer vindt dat jullie niet af konden spreken, terwijl je het idee had dat hij er wel tijd voor had. Dan kun jij jouw behoefte aangeven en hij kan dan gewoon open aangeven hoe hij er tegenaan kijkt.
Dat is misschien wel een goed idee inderdaad. Ik zal hem iig niet er verder over confronteren, want het zal vast zijn zoals jullie zeggen :Y ik kan me eigenlijk ook moeilijk voorstellen waarom iemand over iets zou liegen en het vervolgens zo slecht te verbergen :')
pi_184550352
Ik herken die druk druk druk types vooral tijdens het plannen van een eerste of tweede date. Doordeweeks weinig tijd, weekenden vol en blijkbaar niet interessant genoeg of meer op de uitkijk om een date tussendoor te plannen. Achteraf gewoon tijd zat, prioriteit ligt ergens anders. Het kwartiertje afstand is het probleem niet, zou binnen een week moeten lukken. Uiteindelijk is met zulke types niet vaak een date gekomen.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 14:02:59 #248
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184552304
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:16 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik herken die druk druk druk types vooral tijdens het plannen van een eerste of tweede date. Doordeweeks weinig tijd, weekenden vol en blijkbaar niet interessant genoeg of meer op de uitkijk om een date tussendoor te plannen. Achteraf gewoon tijd zat, prioriteit ligt ergens anders. Het kwartiertje afstand is het probleem niet, zou binnen een week moeten lukken. Uiteindelijk is met zulke types niet vaak een date gekomen.
Daar moet je inderdaad jezelf afvragen of het wachten en moeilijk doen van de ander het waard is. Ik ben uiteindelijk ooit nog wel eens een relatie ingesukkeld met zo'n type. Uiteindelijk leken de prioriteiten ook overal behalve de relatie te liggen. Mja. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_184554034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:21 schreef Halimede het volgende:

[..]

Het is echt zo ontzettend moeilijk om ervaringen uit je verleden niet mee te nemen in een nieuwe relatie... Zou hij er begrip voor hebben als je het uitlegt, zegt dat het jou onzeker maakt en daarom wil checken of er bij hem niks achter steekt?

Stomme sneeuw, mijn date vanavond staat op losse schroeven. Hij wil sowieso graag komen, maar als het spekglad wordt of het hele land straks in de file staat, wordt dat wel een beetje lastig.. ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_184554988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Oef kut is dat. Demiiijneh deed dat ook. Ik heb hem er echt elke keer op aangesproken en blijf dat ook doen. Hoe lullig de white lie ook is.

Hij gaat daar heel anders mee om dan ik merk ik, ook naar vrienden merk ik. Te druk is relatief natuurlijk, maar geef gewoon aan hoe het zit en sta daar achter. Ga geen smoesjes verzinnen of leugentjes vertellen :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')