abonnement Unibet Coolblue
pi_184410318
Ik vrees het ergste. 😢
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184410447
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:47 schreef wollah het volgende:

[..]

wijnig
:')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 08:04:09 #78
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_184411055
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:35 schreef Bot13 het volgende:
Elon Musk zou op dit moment al bezig zijn een kleine module te ontwerpen die ze kunnen laten zakken.
:{
  dinsdag 15 januari 2019 @ 08:08:32 #79
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184411088
Arm jochie. Wat een angst zal die kleine uk hebben. Hoeveel kans maakt hij het überhaupt om dit te overleven? En gezien de foto van die put zal hij flinke verwondingen hebben opgelopen bij de val
"Hoka Hey!"
  dinsdag 15 januari 2019 @ 08:56:42 #80
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184411546
Update

De zoektocht naar de peuter die zondag in de Spaanse provincie Málaga in een put van 110 meter diep is gevallen, heeft nog niets opgeleverd. Ruim honderd reddingswerkers hebben de hele nacht gezocht. Het is onduidelijk of de 2-jarige Yulen nog leeft.

Volgens de Spaanse krant El País hebben brandweerlieden gisteravond een eerste spoor van het jongetje gevonden. Via een camera zouden ze een zakje met snoepjes hebben zien liggen dat Yulen bij zich had toen hij in de put viel.

De reddingswerkers denken dat hij op grote diepte vast is komen te zitten. Eerder stuitte de camera op puin dat Yulen in zijn val heeft losgemaakt en dat op hem is terechtgekomen.

Als eerste wordt geprobeerd het het puin boven Yulen met een soort stofzuiger weg te krijgen. Dat is een moeilijke operatie die nooit eerder werd uitgevoerd. Hoe het daarna verder moet, is onbekend, maar andere opties zijn er niet. Een tweede gat graven, parallel aan het eerste, kost te veel tijd.

"We gaan door tot we hem hebben", zei een reddingswerker gisteravond. Maar de kans dat Yulen nog leeft, wordt met het uur kleiner. Als hij nog leeft, is hij gewond door de val en verzwakt door honger en dorst. Daar komt nog bij dat het in het gebied vannacht erg koud was.

Het gat is een maand geleden geboord, bij een zoektocht naar grondwater. Yulen viel er zondag in toen hij even aan de aandacht van zijn ouders was ontsnapt.

Spaanse media vragen zich inmiddels voorzichtig af of het jongetje wel in de put zit en of er niet iets anders is gebeurd. De autoriteiten in Málaga willen daar niets over kwijt, maar erkennen dat de zoekactie alleen is gestart op basis van informatie van de ouders van Yulen.

De enige getuige van de verdwijning van de peuter is een neefje van anderhalf dat ook in de buurt van de put aan het spelen was. Hij bleef ongedeerd.

Reddingswerkers reden gisteren af en aan naar de plek waar het jongetje vermist raakte:

Wat de hele zaak nog dramatischer maakt, is dat de ouders van Yulen in 2017 afscheid moesten nemen van hun eerste kind. Dat stierf op 3-jarige leeftijd aan een hartstilstand. De Spaanse autoriteiten willen niets zeggen over de huidige toestand van de familie.

De kans dat het jongetje nog leeft is nul. Steenkoud, verwondingen, bloedverlies, ademnood, geen water. Intriest dat de ouders een eerder kind al aan een hartaanval hebben verloren. Arm jochie, wat een angst voor deze kleine uk.

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 15-01-2019 09:04:39 ]
"Hoka Hey!"
pi_184411561
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 06:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De ingang is al 25 cm, en daar past de camera ook door. Waar haal je vandaan dat er een bocht in zit. Waar lees je dat?
Als dat boorgat kaarsrecht is, kunnen ze hem zien met speciale camera's, halverwege vonden ze zijn tasje wat hij vasthield. Denk jij dat die tas vleugels had?
pi_184411621
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:43 schreef AchJa het volgende:

:')

Ondanks je grote bek ben je er dus nog nooit geweest...
Als je denkt dat een mijn serieus midden op straat ligt dan ben ik er inderdaad niet geweest :'(
Ik kom er minstens 3x per jaar (en nee niet voor een weekendje).
Spanje en netjes is niet iets wat bij elkaar past.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:11:51 #83
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184411678
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je denkt dat een mijn serieus midden op straat ligt dan ben ik er inderdaad niet geweest :'(
Ik kom er minstens 3x per jaar (en nee niet voor een weekendje).
Spanje en netjes is niet iets wat bij elkaar past.
Ok, maar een boorgat van ruim 100 meter diep fatsoenlijk beveiligen is toch common sence, zelfs voor Spanje. Met een paar stenen zo'n diep gat afdekken is natuurlijk absurd
"Hoka Hey!"
pi_184411708
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:35 schreef Bot13 het volgende:
Elon Musk zou op dit moment al bezig zijn een kleine module te ontwerpen die ze kunnen laten zakken.
Hehehe
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:41:45 #85
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184412049
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:45 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Nee, hun andere kind is gestorven aan een hartaanval in 2017.. ;(
Ai, beter opletten dus.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184412136
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja...dat is echt waar het om gaat.....
Ja,
een touw van een grote lengte is geen probleem. Een kabel van die lengte is niet makkelijk voorhanden. Maar dat was toen het pas gebeurd was. Nu niet meer relevant.

[ Bericht 4% gewijzigd door IBAZ op 15-01-2019 10:02:57 ]
pi_184412214
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:56 schreef matspontius het volgende:
Update

De zoektocht naar de peuter die zondag in de Spaanse provincie Málaga in een put van 110 meter diep is gevallen, heeft nog niets opgeleverd. Ruim honderd reddingswerkers hebben de hele nacht gezocht. Het is onduidelijk of de 2-jarige Yulen nog leeft.

Volgens de Spaanse krant El País hebben brandweerlieden gisteravond een eerste spoor van het jongetje gevonden. Via een camera zouden ze een zakje met snoepjes hebben zien liggen dat Yulen bij zich had toen hij in de put viel.

De reddingswerkers denken dat hij op grote diepte vast is komen te zitten. Eerder stuitte de camera op puin dat Yulen in zijn val heeft losgemaakt en dat op hem is terechtgekomen.

Als eerste wordt geprobeerd het het puin boven Yulen met een soort stofzuiger weg te krijgen. Dat is een moeilijke operatie die nooit eerder werd uitgevoerd. Hoe het daarna verder moet, is onbekend, maar andere opties zijn er niet. Een tweede gat graven, parallel aan het eerste, kost te veel tijd.

"We gaan door tot we hem hebben", zei een reddingswerker gisteravond. Maar de kans dat Yulen nog leeft, wordt met het uur kleiner. Als hij nog leeft, is hij gewond door de val en verzwakt door honger en dorst. Daar komt nog bij dat het in het gebied vannacht erg koud was.

Het gat is een maand geleden geboord, bij een zoektocht naar grondwater. Yulen viel er zondag in toen hij even aan de aandacht van zijn ouders was ontsnapt.

Spaanse media vragen zich inmiddels voorzichtig af of het jongetje wel in de put zit en of er niet iets anders is gebeurd. De autoriteiten in Málaga willen daar niets over kwijt, maar erkennen dat de zoekactie alleen is gestart op basis van informatie van de ouders van Yulen.

De enige getuige van de verdwijning van de peuter is een neefje van anderhalf dat ook in de buurt van de put aan het spelen was. Hij bleef ongedeerd.

Reddingswerkers reden gisteren af en aan naar de plek waar het jongetje vermist raakte:

Wat de hele zaak nog dramatischer maakt, is dat de ouders van Yulen in 2017 afscheid moesten nemen van hun eerste kind. Dat stierf op 3-jarige leeftijd aan een hartstilstand. De Spaanse autoriteiten willen niets zeggen over de huidige toestand van de familie.

De kans dat het jongetje nog leeft is nul. Steenkoud, verwondingen, bloedverlies, ademnood, geen water. Intriest dat de ouders een eerder kind al aan een hartaanval hebben verloren. Arm jochie, wat een angst voor deze kleine uk.
mooi verhaal, ditdatalles, maar hoe moet ik mij die zoektocht met 100 man vooestellen? Staan die allemaal rond dat gat naar beneden te koekeloeren of wat?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184412260
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:55 schreef vosss het volgende:

[..]

mooi verhaal, ditdatalles, maar hoe moet ik mij die zoektocht met 100 man vooestellen? Staan die allemaal rond dat gat naar beneden te koekeloeren of wat?!
Wellicht ook zoeken naar andere doorgangen.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:59:52 #89
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184412285
mooi verhaal, ditdatalles, maar hoe moet ik mij die zoektocht met 100 man vooestellen? Staan die allemaal rond dat gat naar beneden te koekeloeren of wat?!
[/quote]

Is mij ook een raadsel. Jongetje is waarschijnlijk al overleden. Wellicht doen ze dit nog om het lichaampje veilig te stellen
"Hoka Hey!"
pi_184412361
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:55 schreef vosss het volgende:

[..]

mooi verhaal, ditdatalles, maar hoe moet ik mij die zoektocht met 100 man vooestellen? Staan die allemaal rond dat gat naar beneden te koekeloeren of wat?!
Veel van die 100 mensen zullen op de achtergrond en dus niet ter plekke, bezig zijn met oplossingen te verzinnen of medische zaken voorbereiden en zo.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:07:12 #91
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184412406
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als dat boorgat kaarsrecht is, kunnen ze hem zien met speciale camera's, halverwege vonden ze zijn tasje wat hij vasthield. Denk jij dat die tas vleugels had?
Blijkbaar ligt dat boorgat vanaf de helft vol met puin dan.
pi_184412483
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als dat boorgat kaarsrecht is, kunnen ze hem zien met speciale camera's, halverwege vonden ze zijn tasje wat hij vasthield. Denk jij dat die tas vleugels had?
Geen tasje, klein snoeppapiertje
pi_184412571
Het kan ook zijn dat ze met die camera's gezien hebben dat het niet goed afgelopen is. En dat ze dat niet vertellen om de mensen die bezig zijn hem zo snel mogelijk naar boven te halen, niet te ontmoedigen.
  Redactie Frontpage dinsdag 15 januari 2019 @ 10:19:48 #94
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184412603
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Geen tasje, klein snoeppapiertje
Wat?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:28:47 #95
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184412737
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:17 schreef IBAZ het volgende:
Het kan ook zijn dat ze met die camera's gezien hebben dat het niet goed afgelopen is. En dat ze dat niet vertellen om de mensen die bezig zijn hem zo snel mogelijk naar boven te halen, niet te ontmoedigen.
Iedereen kan toch bevatten dat de kans dat het jongetje nog leeft nihil is. Als dat jongetje levend naar boven gehaald wordt is dat een waar mirakel.

Wat ik hier ook voorbij zag komen is dat er vraagtekens zijn bij het feit of het jongetje wel in het gat is gevallen. Zo niet, waar is hij dan nu?
"Hoka Hey!"
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:30:17 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184412758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:17 schreef IBAZ het volgende:
Het kan ook zijn dat ze met die camera's gezien hebben dat het niet goed afgelopen is. En dat ze dat niet vertellen om de mensen die bezig zijn hem zo snel mogelijk naar boven te halen, niet te ontmoedigen.
Als hij dood is kunnen ze minder voorzichtig te werk dus dat lijkt me heel onwaarschijnlijk
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:42:35 #97
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184412943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als hij dood is kunnen ze minder voorzichtig te werk dus dat lijkt me heel onwaarschijnlijk
Denk jij werkelijk dat het jongetje nog leeft na bijna 2 dagen in die diepe grot? Waarschijnlijk flinke verwondingen, bloedverlies, ademnood. In ieder geval geen water en steenkoud.
"Hoka Hey!"
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:46:57 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184413003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:42 schreef matspontius het volgende:

[..]

Denk jij werkelijk dat het jongetje nog leeft na bijna 2 dagen in die diepe grot? Waarschijnlijk flinke verwondingen, bloedverlies, ademnood. In ieder geval geen water en steenkoud.
Ik denk het niet. Maar ze zullen waarschijnlijk het zekere voor het onzekere nemen tot er bewijs is.

Ik denk dat een dood jongentje uit de put halen in ieder geval een stuk eenvoudiger is.
pi_184413057
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:49 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Ja,
een touw van een grote lengte is geen probleem. Een kabel van die lengte is niet makkelijk voorhanden. Maar dat was toen het pas gebeurd was. Nu niet meer relevant.
een kabel van die lengte is ook geen probleem en als dat wel een probleem is gebruik je een touw of een koppelstuk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:56:36 #100
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_184413138
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

een kabel van die lengte is ook geen probleem en als dat wel een probleem is gebruik je een touw of een koppelstuk.
Het probleem kan de signaalkabel van de camera zijn. Vanaf een bepaalde lengte verzwakt de spanning teveel waardoor de beelden niet meer reproduceerbaar zijn. En dan ga ik er van uit dat ze met een real-time camera beelden proberen te maken, niet met een gopro en een zaklamp aan een lang touw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')