abonnement Unibet Coolblue
pi_184358457
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja vreselijk. Ik heb net staan polonaisen, uiteraard niet gemeend. :')
Maar meer zo:

Koel en donker bewaren
pi_184358501
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:06 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, de overgang is (bij mij) heftiger dan ik had gedacht. Vooral de neerslachtigheid vond ik heftig, omdat ik dit helemaal niet ken. Heb nu een milde anti-depressiva en dat scheelt al een stuk ;) en dit forum ook
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Je hoeft het niet te zeggen hoor *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:06 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, de overgang is (bij mij) heftiger dan ik had gedacht. Vooral de neerslachtigheid vond ik heftig, omdat ik dit helemaal niet ken. Heb nu een milde anti-depressiva en dat scheelt al een stuk ;) en dit forum ook
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Je hoeft het niet te zeggen hoor *O*
Neerslachtigheid is heel erg, en ik hoop dat de anti-depressiva helpt want het duurt vaak even voordat je lichaam en geest hierop goed reageert. Ik heb hetzelfde gevoel over dit forum, ik reageer niet altijd maar lees wel elke dag zoveel mogelijk door.
Ik ben de oudste...…..66 jaar! Lees mijn gegevens maar even bij die esf-ers wie zijn dat.
pi_184358611
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:09 schreef Greys het volgende:
Ach het ESF zelf wordt iig weer heerlijk *O* Het gelul vooraf moeten we maar voor lief nemen. Anderen zullen misschien zich ook opwinden als ze hier in de topics meelezen. :P

Ik was inmiddels al op het punt 'Zelfs als Maan of Jan gaat, lol hebben we toch wel'. Dus even het Jinekgebeuren wegpuffen ( :+ ) en dan daarna weer nergens over opwinden.

Dames kijken jullie ook Grace en Frankie op Netflix? Over die heerlijke ouwe wijven? Seizoen 5 begint over een week ofzo en dit seizoen gaan de dames op hun 70e leven met de 'fuck it' instelling. Ja maar wat als het mis gaat of wat als.. FUCK IT. Kan niet wachten, het voorstukje was al briljant _O- Zo moeten wij ook wat meer worden! FUCK IT. FUCK THEM. FUCK JINEK EN TRIJN EN MENINGEN.
Ik heb geen Netflix, toch maar eens proberen. En ik ben soms zo jaloers op oude wijven (ja ouder dan ik zelf ben :P ) die gewoon overal schijt aan hebben. Ik heb dat jammer genoeg niet, probeer wel zoveel mogelijk mijn eigen leven te leiden wat soms bij familie en vrienden niet goed valt. Maar dan zeg ik ook fuck it , nou niet echt in die woorden maar ik denk het dan wel. *O*
pi_184358634
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar meer zo:

[ afbeelding ]
Jouw show lijkt me nu al een stuk interessanter dan die van Maan en de polonaiseknakker _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184358657
quote:
ach wel een vrolijk nummer, misschien met een drankje erbij?
nee flauw van mij, sterkte!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 13:48:14 #106
163650 Greys
pi_184358662
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar meer zo:

[ afbeelding ]
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184358673
Oh en ik ga nu definitief niet Jinek terugkijken, na wat ik er hier zoal over heb gelezen. Ik ben de afgelopen weken ook in een stemming dat ik me snel over van alles opwind en daar dan dagen/weken over door blijf malen. Slaap ook slecht, heb hartkloppingen, ben heel geïrriteerd. Dan kan ik Trijn er echt ook even niet bij hebben.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184358681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar meer zo:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 13:53:06 #109
163650 Greys
pi_184358762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:36 schreef summer52 het volgende:

[..]


[..]

Neerslachtigheid is heel erg, en ik hoop dat de anti-depressiva helpt want het duurt vaak even voordat je lichaam en geest hierop goed reageert. Ik heb hetzelfde gevoel over dit forum, ik reageer niet altijd maar lees wel elke dag zoveel mogelijk door.
Ik ben de oudste...…..66 jaar! Lees mijn gegevens maar even bij die esf-ers wie zijn dat.
Ik vind het zo tof om te horen dat oa jij en GeorgeM het hier zo leuk en gezellig vinden! O+
En ook al zal er vast weleens iets gezegd worden wat iemand niet aanstaat of niet mee eens bent, iedereen laat elkaar hier lekker in hun waarde en dat is wel echt een verademing soms. Ik vind het hier zelfs het leukst als we allemaal een andere mening over een inzending hebben en iedereen over elkaar heen buitelt met 'ja maar' en dan is het hier nog steeds leuk. :D

ESF *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 13:53:48 #110
163650 Greys
pi_184358773
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh en ik ga nu definitief niet Jinek terugkijken, na wat ik er hier zoal over heb gelezen. Ik ben de afgelopen weken ook in een stemming dat ik me snel over van alles opwind en daar dan dagen/weken over door blijf malen. Slaap ook slecht, heb hartkloppingen, ben heel geïrriteerd. Dan kan ik Trijn er echt ook even niet bij hebben.
Verstandig. Neem maar lekker een ander spoor. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 13:54:49 #111
163650 Greys
pi_184358788
Heb echt veel zin in dat er wat meer inzendingen bekend zijn. Eind januari zijn er vier bekend geloof ik he? En dan echt daarna elke week een aantal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184358808
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het zo tof om te horen dat oa jij en GeorgeM het hier zo leuk en gezellig vinden! O+
En ook al zal er vast weleens iets gezegd worden wat iemand niet aanstaat of niet mee eens bent, iedereen laat elkaar hier lekker in hun waarde en dat is wel echt een verademing soms. Ik vind het hier zelfs het leukst als we allemaal een andere mening over een inzending hebben en iedereen over elkaar heen buitelt met 'ja maar' en dan is het hier nog steeds leuk. :D

ESF *O*
Oh maar je mag een andere mening hebben, is toch heel logisch want wat zou de wereld saai zijn als iedereen dezelfde smaak heeft brrrrr.
Nee ik blijf heerlijk meelezen en reageren, zooooo leuk. *O*
pi_184358827
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:54 schreef Greys het volgende:
Heb echt veel zin in dat er wat meer inzendingen bekend zijn. Eind januari zijn er vier bekend geloof ik he? En dan echt daarna elke week een aantal.
Ja _O_ zo’n leuke periode komt er weer aan O+
pi_184358849
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh en ik ga nu definitief niet Jinek terugkijken, na wat ik er hier zoal over heb gelezen. Ik ben de afgelopen weken ook in een stemming dat ik me snel over van alles opwind en daar dan dagen/weken over door blijf malen. Slaap ook slecht, heb hartkloppingen, ben heel geïrriteerd. Dan kan ik Trijn er echt ook even niet bij hebben.
Dan vooral niet kijken want je schiet er niets mee op. Sterkte!
pi_184358928
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:54 schreef Greys het volgende:
Heb echt veel zin in dat er wat meer inzendingen bekend zijn. Eind januari zijn er vier bekend geloof ik he? En dan echt daarna elke week een aantal.
Dan wordt het echt druk met beluisteren, bekritiseren etc. Ik kan niet wachten! *O*
pi_184358934
Maan is nu. Klinkt wel oke.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 14:04:35 #117
163650 Greys
pi_184358961
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja _O_ zo’n leuke periode komt er weer aan O+
Echt he. Die zalige chaos dat we achter elkaar TT's van landentopics kunnen gaan wijzigen omdat artiesten en songtitels bekend worden en we het weer lekker allemaal oneens kunnen zijn over wat er goed is. Dat bv Nexum weer voor totaaaaaal andere nummers gaat dan ik, met z'n bops en z'n bangers, en dat we uiteindelijk als het esf af is elkaars favoriete nummers toch ook wel leuk vinden. Ik hou er zo van _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 14:05:14 #118
163650 Greys
pi_184358967
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Maan is nu. Klinkt wel oke.
Dan is het zeker een rustig liedje? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184358985
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan is het zeker een rustig liedje? :+
Ach mijn lat ligt ook niet zo hoog als ze op een verregend winkelcentrum staat. Arme meid :P
Koel en donker bewaren
pi_184359081
Nou ja arm. Is toch lekker verdienen in een half uur.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 14:14:23 #121
163650 Greys
pi_184359098
Ik ga even de regen in met den honden en daarna een zak m&m's leeggrazen denk ik. En iets wijverigs Netflixahhh.
Kan ook zijn dat ik hier zo weer ben want ik hou me nooit aan m'n eigen plannen. Sterkte/plezier/hoi/doei*

*doorhalen wat niet van toepassing is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184359144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zat op zich een hele betekenis achter met dat die dansers eerst aan het begin van het lied binnen de lijntjes speelden als een soort starre robots om hem heen met die instrumenten en daarna losbraken en elk hun eigen ding deden zo. Volledig ertegenin met wat je zou verwachten. Toen kwam de outlaw in ze naar buiten die iedereen in zich heeft.
Alleen werd dat (logisch, met hoe het uiteindelijk was) door geen enkele kijker begrepen. Kwam totaal niet over. En misschien toen Cornald het tweette had ie het nog niet gezien, alleen gehoord wat het zou worden.
Ja, dat idee had ik later begrepen. :P Ik vind het idee nog steeds veel te ingewikkeld om uit te beelden voor de tv kijker. Helaas wist Cornald wel hoe het eruit zou komen te zien. Bij Tijd voor Max (13 april vorig jaar) bevestigde Cornald letterlijk dat hij al had gezien hoe het eruit zou komen te zien. 'Het wordt heel passend met wat hij wil uitstralen en anders als wat je zou verwachten.' De term 'sterk verhaal' kwam ook nog voorbij. Hij mocht verder alleen niets zeggen, dat was aan Waylon zelf.

Blijkbaar was Cornald het er (in eerste instantie) dus wel mee eens. Anders plaatst hij ook niet uit zichzelf een enthousiaste tweet dat de act/ regie 'meaningful' gaat worden. Mocht hij het er toch niet helemaal mee eens zijn geweest, had hij er namelijk ook voor kunnen kiezen dit bericht niet te plaatsen en zijn opmerkingen intern aan te kaarten bij Waylon. Maar goed, dat is aan Cornald zelf natuurlijk. :) Alleen reken ik dit jaar daarom niet gelijk op iets goeds als Cornald weer twittert dat het wel goed komt. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:40 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Eigenlijk vergelijkbaar met Trijntje. Ze blijven maar hun performance verdedigen, want er zat een bepaald idee achter, maar als niemand dat idee begrijpt moet je de soepelheid van geest hebben om dat in de prullenbak te gooien, en dan maar te gaan voor een simpele staging van een artiest op een podium die een liedje zingt. Ze doen tenslotte hun hele leven al niks anders. Het is geen hogere kunst.
Dit inderdaad ook. Het idee erachter was veel te vergezocht. Achteraf hoor je ook van niemand dat de act misschien te ingewikkeld was. Nee, de tv-kijker heeft het niet begrepen.

Als Cornald in de aanloop van het Songfestival inderdaad van de plannen heeft gehoord/ gezien, zoals hij zelf bevestigde bij Max, snap ik in ieder geval nog steeds niet dat hij daar zo enthousiast van is geworden. :P
pi_184359240
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt he. Die zalige chaos dat we achter elkaar TT's van landentopics kunnen gaan wijzigen omdat artiesten en songtitels bekend worden en we het weer lekker allemaal oneens kunnen zijn over wat er goed is. Dat bv Nexum weer voor totaaaaaal andere nummers gaat dan ik, met z'n bops en z'n bangers, en dat we uiteindelijk als het esf af is elkaars favoriete nummers toch ook wel leuk vinden. Ik hou er zo van _O- *O*
Jaa fantastisch toch O+ Tijd gaat dan toch ook weer zo snel, voordat we het weten zitten we weer met z’n allen naar Matt zijn hoofd te kijken :D
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 14:30:29 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_184359379
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar meer zo:

[ afbeelding ]
Freddie zit bij mij op schoot en die schudt heen en weer omdat ik zo moet lachen. _O-

Ben vanochtend bij een bedrijf langsgeweest dat kattenrennen maakt, want met de warme zomerdagen van vorig jaar nog in het geheugen zit ik toch te denken aan oplossingen om mijn deuren straks open te kunnen zetten (mbv een hor of zo) én om de Fred ook een frisse neus te kunnen laten halen. Ben zelf niet zo handig en kan en wil niet zelf iets in elkaar flansen dat waarschijnlijk toch niet sterk genoeg is of onveilig. Ben heel benieuwd naar de offerte, ze gaan meerdere opties uitwerken en ik hoop echt zo erg dat de prijzen een beetje meevallen zodat ik op zijn minst een hordeur kan zetten en Fred meer ruimte en meer frisse lucht heeft straks als het weer twaalfduizend graden wordt.

>:O

[ Bericht 34% gewijzigd door Cee op 12-01-2019 14:37:23 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 14:37:41 #125
163650 Greys
pi_184359472
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:17 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, dat idee had ik later begrepen. :P Ik vind het idee nog steeds veel te ingewikkeld om uit te beelden voor de tv kijker. Helaas wist Cornald wel hoe het eruit zou komen te zien. Bij Tijd voor Max (13 april vorig jaar) bevestigde Cornald letterlijk dat hij al had gezien hoe het eruit zou komen te zien. 'Het wordt heel passend met wat hij wil uitstralen en anders als wat je zou verwachten.' De term 'sterk verhaal' kwam ook nog voorbij. Hij mocht verder alleen niets zeggen, dat was aan Waylon zelf.

Blijkbaar was Cornald het er (in eerste instantie) dus wel mee eens. Anders plaatst hij ook niet uit zichzelf een enthousiaste tweet dat de act/ regie 'meaningful' gaat worden. Mocht hij het er toch niet helemaal mee eens zijn geweest, had hij er namelijk ook voor kunnen kiezen dit bericht niet te plaatsen en zijn opmerkingen intern aan te kaarten bij Waylon. Maar goed, dat is aan Cornald zelf natuurlijk. :) Alleen reken ik dit jaar daarom niet gelijk op iets goeds als Cornald weer twittert dat het wel goed komt. :P
Ah dat ie het al gezien had wist ik idd niet meer. Maar ook dan heeft hij er natuurlijk wel 'het idee/verhaal' bij verteld gekregen. Dan kijk je er mss anders naar als je dat van te voren uitgelegd hebt gekregen. Geen idee.
Maar het blijft idd gek dat niemand in dat heeeeele team heeft gedacht 'dit gaat niet begrepen worden door de kijkers'. Dat snap ik zelf ook nog steeds niet. Dat íedereen kennelijk dacht dat het over zou komen.

Maar ik heb nog steeds veel vertrouwen in Cornald. O+ In elk geval duizend keer meer dan in de andere commissieleden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184359528
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Serieus over het ESC praten is volgens mij ook “not done” in televisieland. In elk gesprek in die talkshows moet het Circus en Kermis aangehaald worden, anders is het niet compleet, of zo. Jammer hoor.
Een gesprek over wielrennen gaat binnen een mum van tijd over doping. Gaat het over dancefeesten dan is dat drugsgebruik. Gaat het over cruises dan is dat alleen voor bejaarden. Gaat het over IT dan is het iets voor nerds. Mensen willen nu eenmaal in hun vooroordelen bevestigd worden, en met al die oppervlakkige talkshows die helemaal geen inhoudelijke diepgang willen, blijf je dan in hetzelfde cirkeltje praten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2019 @ 14:43:25 #127
368283 ato
pi_184359536
Wat ik ook zo leuk van ESF vind, is dat ik later liedjes meer ga waarderen. Bv Oostenrijk of Duitsland.
Ik blijf Outlaw nog steeds goed vinden trouwens. Ik heb niets meer met het liedje van Netta, maar die had ik ook grijs gedraaid voor zij optrad in Portugal.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2019 @ 14:45:40 #128
368283 ato
pi_184359555
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een gesprek over wielrennen gaat binnen een mum van tijd over doping. Gaat het over dancefeesten dan is dat drugsgebruik. Gaat het over cruises dan is dat alleen voor bejaarden. Gaat het over IT dan is het iets voor nerds. Mensen willen nu eenmaal in hun vooroordelen bevestigd worden, en met al die oppervlakkige talkshows die helemaal geen inhoudelijke diepgang willen, blijf je dan in hetzelfde cirkeltje praten.
Ach voor het programma wat zij circus noemen, kijken nog ieder jaar 3 tot 4 miljoen. In 2013 zelfs 5 miljoen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184359564
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik ga even de regen in met den honden en daarna een zak m&m's leeggrazen denk ik. En iets wijverigs Netflixahhh.
Kan ook zijn dat ik hier zo weer ben want ik hou me nooit aan m'n eigen plannen. Sterkte/plezier/hoi/doei*

*doorhalen wat niet van toepassing is
Ik wil ook zo'n lijf en hoofd en dan toch een zak m&m's kunnen leegvreten :Y
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184359579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:36 schreef summer52 het volgende:

[..]


[..]

Neerslachtigheid is heel erg, en ik hoop dat de anti-depressiva helpt want het duurt vaak even voordat je lichaam en geest hierop goed reageert. Ik heb hetzelfde gevoel over dit forum, ik reageer niet altijd maar lees wel elke dag zoveel mogelijk door.
Ik ben de oudste...…..66 jaar! Lees mijn gegevens maar even bij die esf-ers wie zijn dat.
Oh ja, dat had ik kunnen doen, sorry (lezen jullie mee voor m'n award??) ;)
Maar de klachten gaan dus wel een keer over? Behalve slapeloosheid dan :z
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184359598
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik heb nog steeds veel vertrouwen in Cornald. O+ In elk geval duizend keer meer dan in de andere commissieleden.
Hij lijkt de meest artistieke van het stel, maar hij is ook niet echt avant garde te noemen qua smaak. Het zegt meer over de rest dat je de hoop op hem gevestigd hebt.

Een commissie om de inzending te kiezen vind ik op zich geen slecht idee, maar niet deze commissie.
pi_184359623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh en ik ga nu definitief niet Jinek terugkijken, na wat ik er hier zoal over heb gelezen. Ik ben de afgelopen weken ook in een stemming dat ik me snel over van alles opwind en daar dan dagen/weken over door blijf malen. Slaap ook slecht, heb hartkloppingen, ben heel geïrriteerd. Dan kan ik Trijn er echt ook even niet bij hebben.
Oeh, deze klachten ken ik...ik ga even op zoek naar het vootsteltopic, voordat ik de vraag weer stel :)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184359651
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het zo tof om te horen dat oa jij en GeorgeM het hier zo leuk en gezellig vinden! O+
En ook al zal er vast weleens iets gezegd worden wat iemand niet aanstaat of niet mee eens bent, iedereen laat elkaar hier lekker in hun waarde en dat is wel echt een verademing soms. Ik vind het hier zelfs het leukst als we allemaal een andere mening over een inzending hebben en iedereen over elkaar heen buitelt met 'ja maar' en dan is het hier nog steeds leuk. :D

ESF *O*
Ik vind het ook gezel met Summer :9
Als ik iets verkeerds zeg, zeg ik altijd SORRY >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 15:02:11 #134
163650 Greys
pi_184359762
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij lijkt de meest artistieke van het stel, maar hij is ook niet echt avant garde te noemen qua smaak. Het zegt meer over de rest dat je de hoop op hem gevestigd hebt.
Dat laatste natuurlijk ook, maar hij pikte bv wel lang voor het esf Portugal er al uit als mogelijke winnaar (toen ie nog niet hoog bij de bookies stond en de kranten in NL hem geen cent waard vonden, dronken zwerver enzo) en vele anderen die uiteindelijk heel hoog kwamen. En uiteraard zit ie ook weleens mis, tis ook maar een mens. :)
Ik heb in het verleden ook flink gemopperd over z'n oproep om vooral op Esther Hart te stemmen hoor. Maar ik vind zelf wel dat híj iig z'n plek als commentator en commissielid verdient. Maar dan met een aantal anderen samen iov degenen die er nu in de commissie zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 15:02:40 #135
163650 Greys
pi_184359772
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik vind het ook gezel met Summer :9
Als ik iets verkeerds zeg, zeg ik altijd SORRY >:)
Je zegt niets verkeerd. :+ :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184359934
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zegt niets verkeerd. :+ :*
:*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184360375
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat ie het al gezien had wist ik idd niet meer. Maar ook dan heeft hij er natuurlijk wel 'het idee/verhaal' bij verteld gekregen. Dan kijk je er mss anders naar als je dat van te voren uitgelegd hebt gekregen. Geen idee.
Maar het blijft idd gek dat niemand in dat heeeeele team heeft gedacht 'dit gaat niet begrepen worden door de kijkers'. Dat snap ik zelf ook nog steeds niet. Dat íedereen kennelijk dacht dat het over zou komen.

Maar ik heb nog steeds veel vertrouwen in Cornald. O+ In elk geval duizend keer meer dan in de andere commissieleden.
Klopt, het idee is hem vast door een zelfverzekerde Waylon uitgelegd. Ik denk dat Cornald heel veel vertrouwen in Waylon en zijn aanpak had. Dat hij hem zijn eigen gang wilde laten gaan. Omdat origineel zijn, lef tonen en 'out-of-the-box' denken soms wordt beloond. In dit geval was het gewoon te vergezocht en pakte het niet goed uit. Dat heeft Cornald waarschijnlijk ook verkeerd ingeschat. Kan gebeuren.

Cornald lijkt me verder een prima kerel die zijn nek uitsteekt voor het festival. Alleen weet ik niet of zijn hoopvolle berichten ook echt wat zeggen.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:46:28 #138
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184360498
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 11:53 schreef Greys het volgende:
Nou dat gelul over Hans Klok etc en dat het alleen om de show gaat was idd ook zo irritant. Salvador won met een rustig lied en nul toestanden eromheen op het podium. Duitsland deed het supergoed vorig jaar. Maar dat zijn ze kennelijk nu alweer vergeten.
Jaaaa, maar daar ging een hele opblaaskermis aan vooraf hè, vergeet dat niet.
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:52:30 #139
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184360589
Die hele meaningfull-discussie heeft gewoon de verkeerde verwachtingen opgeleverd.
Lijkt wel op die Spaceship-aankondiging van Elon Musk vandaag, je ziet de gephotoshopte versie in z’n tweet (links), maar je krijgt ‘m zonder photoshop-opsmuk (rechts).
https://m.imgur.com/ahNEuEn
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 15:57:45 #140
163650 Greys
pi_184360659
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:46 schreef Dave het volgende:

[..]

Jaaaa, maar daar ging een hele opblaaskermis aan vooraf hè, vergeet dat niet.
:D

De opblaashorror zagen demensethuis gelukkig niet. Alleen wij live _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 16:00:19 #141
163650 Greys
pi_184360702
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef libranl het volgende:
Cornald lijkt me verder een prima kerel die zijn nek uitsteekt voor het festival. Alleen weet ik niet of zijn hoopvolle berichten ook echt wat zeggen.
Dat 'het komt goed' dat ie tweet vat ik zelf maar op als 'mensen rustahhhhhg, er is geen paniek met help help wie moeten we sturen, we hebben het onder controle'. Nog niet zo zeer als 'jongens we gaan winnen'. Want geen idee of ze al in dat stadium zijn. Maar wel dat het goed komt als 'laat Jinek maar lullen met haar het hele land in paniek want er is nog geen inzending'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184360967
Wat ik dan stiekem wel een beetje irritant vind is de manier waarop ze ook dit aanpakken, ze creëeren dit ook wel zelf. Ik vind het totaal geen probleem dat we het later horen, maar ze zeggen er verder ook niets over, pas als iemand het ze toevallig vraagt. Als we het al jaren rond november/december horen weet je ook wel een beetje dat mensen er naar gaan vragen toch :@ Ik bedoel je kan ook rond november ofzo even als AVROTROS laten weten dat de procedure anders gaat (en hoe dan bijvoorbeeld) en dat de bekendmaking wat later is.

Iedereen zou gewoon rustig blijven als ze in ieder geval iets hadden gezegd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 16:22:38 #143
163650 Greys
pi_184361093
Da's waar. En dat Jan her en der in de media gilde dat ie een DJ wilde en onlangs nog zei dat ze echt nog niets wisten is sowieso geen handige zet geweest. Dan maken mensen zich juist zorgen.
Maar wij weten niet hoe dat binnen die commissie is gegaan. Misschien wilde de ene helft al lang zoiets melden wat jij zegt Em en de andere helft niet. Dat Jan het laatst had over 'liedkeuze voor 50 procent rond' (dat was Jan ook toch?) klonk eigenlijk ook wel een beetje alsof de commissie zelf verdeeld was/is. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 16:24:05 #144
163650 Greys
pi_184361123
En eerlijk is eerlijk, door helrmaal niets te zeggen creëer je wel een leuke 'bezorgdheid' waardoor iedereen het erover heeft. Alleen dan had Jan dus ook z'n klepje moeten houden en niets roepen over DJ etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2019 @ 16:46:52 #145
43556 miss_dynastie
pi_184361571
Cornald bedoelt misschien: het komt wel goed, het is toch een tros-jaar dus het wordt toch niks :7
Mijn voorkeur zou het dan hebben om gewoon zes kansloze figuren samen te sturen, hoeven die nooit meer te roepen dat ze willen gaan....
pi_184361612
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:48 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh ja, dat had ik kunnen doen, sorry (lezen jullie mee voor m'n award??) ;)
Maar de klachten gaan dus wel een keer over? Behalve slapeloosheid dan :z
Bij mij zijn de depressieve klachten nooit over gegaan maar ik heb er mee leren leven (mag ook wel na alle behandelingen EMDR, PRI etc.etc. en medicatie), nogmaals ik woon alleen dus niemand heeft dan last van mij en andersom. Alleen sociale contacten zijn hierdoor moeilijk. Ook slapeloosheid is vervelend maar ik weet meestal wel dat ik 's avonds gewoon rustig aan moet doen. Maar ik hoor wel om mij heen dan overgangsverschijnselen met medicatie overgaat. Bij mij zijn het dus geen overgangsverschijnselen maar horen bij mijn "ziekte". Jeetje die Trijn en Geer maken wel wat los. Maar ik hoop dat bij jou de overgangsverschijnselen heel snel verdwijnen, kun je wel in je omgeving met iemand erover praten?
pi_184361672
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat 'het komt goed' dat ie tweet vat ik zelf maar op als 'mensen rustahhhhhg, er is geen paniek met help help wie moeten we sturen, we hebben het onder controle'. Nog niet zo zeer als 'jongens we gaan winnen'. Want geen idee of ze al in dat stadium zijn. Maar wel dat het goed komt als 'laat Jinek maar lullen met haar het hele land in paniek want er is nog geen inzending'.

Nee, dat klopt, zo kan je het idd ook interpreteren :Y
pi_184361837
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:24 schreef Greys het volgende:
En eerlijk is eerlijk, door helrmaal niets te zeggen creëer je wel een leuke 'bezorgdheid' waardoor iedereen het erover heeft. Alleen dan had Jan dus ook z'n klepje moeten houden en niets roepen over DJ etc.
En laat die Martin Garrix nu vol zitten van januari t/m 18 maart en dan pas in juni weer verder gaat.
https://wiwibloggs.com/20(...)an-smit-renowned-dj/
pi_184361908
Het is toch gek dat zelfs de Miljoenennota gelekt wordt maar dat de NL inzending zo super geheim is. Kan er nu niemand infiltreren in deze organisatie? *O*
pi_184362168
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik vind het ook gezel met Summer :9
Als ik iets verkeerds zeg, zeg ik altijd SORRY >:)
*O*
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 17:20:39 #151
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184362235
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:59 schreef summer52 het volgende:

[..]

En laat die Martin Garrix nu vol zitten van januari t/m 18 maart en dan pas in juni weer verder gaat.
https://wiwibloggs.com/20(...)an-smit-renowned-dj/
pi_184362498
quote:
Ach ja ik roep ook maar wat! ;)
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2019 @ 17:43:29 #153
368283 ato
pi_184362605
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:15 schreef Em31 het volgende:
Wat ik dan stiekem wel een beetje irritant vind is de manier waarop ze ook dit aanpakken, ze creëeren dit ook wel zelf. Ik vind het totaal geen probleem dat we het later horen, maar ze zeggen er verder ook niets over, pas als iemand het ze toevallig vraagt. Als we het al jaren rond november/december horen weet je ook wel een beetje dat mensen er naar gaan vragen toch :@ Ik bedoel je kan ook rond november ofzo even als AVROTROS laten weten dat de procedure anders gaat (en hoe dan bijvoorbeeld) en dat de bekendmaking wat later is.

Iedereen zou gewoon rustig blijven als ze in ieder geval iets hadden gezegd.
Mee eens hoor.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184362689
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:49 schreef summer52 het volgende:

[..]

Bij mij zijn de depressieve klachten nooit over gegaan maar ik heb er mee leren leven (mag ook wel na alle behandelingen EMDR, PRI etc.etc. en medicatie), nogmaals ik woon alleen dus niemand heeft dan last van mij en andersom. Alleen sociale contacten zijn hierdoor moeilijk. Ook slapeloosheid is vervelend maar ik weet meestal wel dat ik 's avonds gewoon rustig aan moet doen. Maar ik hoor wel om mij heen dan overgangsverschijnselen met medicatie overgaat. Bij mij zijn het dus geen overgangsverschijnselen maar horen bij mijn "ziekte". Jeetje die Trijn en Geer maken wel wat los. Maar ik hoop dat bij jou de overgangsverschijnselen heel snel verdwijnen, kun je wel in je omgeving met iemand erover praten?
Jee, vervelend zeg. Is zo ongrijpbaar, daar ben ik nu wel achter..knap dat je ermee kunt leven..ik werd er knettergek van :X
Het gaat al een stuk beter, al heb ik nog m'n momenten.
Er wordt altijd vrij lacherig over gedaan, maar het is serious shit. Al zal dat niet voor alle vrouwen zo zijn.
Ik heb het er wel eens met vrouwen in dezelfde leeftijdscategorie over, maar veel willen de sterke vrouw zijn en zeggen dat ze zichzelf toespreken en VOORAL DOOOOOORGAAAAAN |:(
Alleen met depressieve klachten wordt dat heel moeilijk 8-)
Met m'n moeder kan ik er goed over praten, komt goed (waar ken ik dat ook alweer van??) :7
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184362737
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:16 schreef summer52 het volgende:

[..]

*O*
Bij die eerste zin heb ik de verkeerde emoticon gebruikt, excuus (weer 'ns wat anders dan 'sorry'). Hoop niet dat je er aanstoot aan neemt :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184364425
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:51 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Bij die eerste zin heb ik de verkeerde emoticon gebruikt, excuus (weer 'ns wat anders dan 'sorry'). Hoop niet dat je er aanstoot aan neemt :@
nee joh, ik zit ook altijd te stoeien met die emoticons, soms weet ik helemaal niet welke ik moet gebruiken (zal wel met leeftijd te maken hebben).🤣
pi_184364529
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:48 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Jee, vervelend zeg. Is zo ongrijpbaar, daar ben ik nu wel achter..knap dat je ermee kunt leven..ik werd er knettergek van :X
Het gaat al een stuk beter, al heb ik nog m'n momenten.
Er wordt altijd vrij lacherig over gedaan, maar het is serious shit. Al zal dat niet voor alle vrouwen zo zijn.
Ik heb het er wel eens met vrouwen in dezelfde leeftijdscategorie over, maar veel willen de sterke vrouw zijn en zeggen dat ze zichzelf toespreken en VOORAL DOOOOOORGAAAAAN |:(
Alleen met depressieve klachten wordt dat heel moeilijk 8-)
Met m'n moeder kan ik er goed over praten, komt goed (waar ken ik dat ook alweer van??) :7
Ik was ook altijd zo'n sterke vrouw, maar er komt een tijd dat je jezelf wel tegen komt. En dat was bij mij in 2010 toen een hondje van mij kwam te overlijden. Dat was nu net de befaamde druppel.

Fijn dat je met je moeder erover kan praten, en ja die woordjes "komt goed" 😊
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 20:09:13 #158
163650 Greys
pi_184364992
Voor de liefhebber, de live stream van Matt tijdens de eerste Franse semi zometeen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:27:05 #159
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184367595
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Netta d'r nummer was ook gewoon sowieso wel een (youtube)hit, of we er nou van hielden of niet. Haar show op het uiteindelijke ESF podium was eigenlijk niet zo heel indrukwekkend of veel of raar idd.

Maar of Conchita zonder baard ook had gewonnen weet ik niet. Nummer was dan alsnog goed en Bond-theme achtig, live zang was dan alsnog goed maar ik denk dat NL had gewonnen als het zonder baard was.
Dus ik snap wel dat mensen er soms nog een beetje over vallen, maar het hele kermisgebeuren is er de laatste jaren eigenlijk amper/niet meer. Geen kalkoenen of monsters oid.
Dat Toy op youtube al een grote hit was, staat buiten kijf. Maar daar had bijna niemand hier op het forum een boodschap aan, want hier werd het toch vooral een circus gevonden (en had het gewonnen omdat het meeliftte op #metoo....). Buiten het forum zal men het toch vooral een circus hebben gewonnen.

Rise Like a Phoenix noemde ik inderdaad niet, want dat is geen circusnummer. Maar wordt inderdaad wel op die manier gezien. Of het liedje gewonnen zou hebben zonder de baard is inderdaad de vraag.

Maar geen van de andere acht vallen binnen die categorie. Maar ja het blijft altijd makkelijk voor de buitenwacht om het festival lekker af te schrijven als circus, voor homo's en Oostblokfeestje :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:30:46 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184367653
Zag dat The Rock weer op tv is. Het is niet de allerbeste film ooit gemaakt, maar wel een van mijn favoriete actie films.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:30:47 #161
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_184367655
RuPaul seizoenen 1,4 en 5 staan op netflix 😍
Just do it »
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:32:46 #162
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184367696
Niels93 post hier, net nu ik het topic check. Ergo Nielson is de mol!
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 22:34:21 #163
163650 Greys
pi_184367714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat Toy op youtube al een grote hit was, staat buiten kijf. Maar daar had bijna niemand hier op het forum een boodschap aan, want hier werd het toch vooral een circus gevonden (en had het gewonnen omdat het meeliftte op #metoo....). Buiten het forum zal men het toch vooral een circus hebben gewonnen.

Rise Like a Phoenix noemde ik inderdaad niet, want dat is geen circusnummer. Maar wordt inderdaad wel op die manier gezien. Of het liedje gewonnen zou hebben zonder de baard is inderdaad de vraag.

Maar geen van de andere acht vallen binnen die categorie. Maar ja het blijft altijd makkelijk voor de buitenwacht om het festival lekker af te schrijven als circus, voor homo's en Oostblokfeestje :O
Ohhh hou op ja, dat "Oostblokfeestje" blijft ook zo hardnekkig terwijl de laatste tien jaar enorm veel niet-Oostblokkers wonnen.

Net als vriendjespolitiek en buurlanden. Ja want Portugal stikt van de buurlanden. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:36:22 #164
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184367751
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh hou op ja, dat "Oostblokfeestje" blijft ook zo hardnekkig terwijl de laatste tien jaar enorm veel niet-Oostblokkers wonnen.

Net als vriendjespolitiek en buurlanden. Ja want Portugal stikt van de buurlanden. :D
Israël en Oostenrijk komen ook al om in de vrienden in Europa, doorgestoken kaart ik zeg het je :(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184367994
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat Toy op youtube al een grote hit was, staat buiten kijf. Maar daar had bijna niemand hier op het forum een boodschap aan, want hier werd het toch vooral een circus gevonden (en had het gewonnen omdat het meeliftte op #metoo....). Buiten het forum zal men het toch vooral een circus hebben gewonnen.

Rise Like a Phoenix noemde ik inderdaad niet, want dat is geen circusnummer. Maar wordt inderdaad wel op die manier gezien. Of het liedje gewonnen zou hebben zonder de baard is inderdaad de vraag.

Maar geen van de andere acht vallen binnen die categorie. Maar ja het blijft altijd makkelijk voor de buitenwacht om het festival lekker af te schrijven als circus, voor homo's en Oostblokfeestje :O
Voor het festival was het op zich wel handiger geweest als Cyprus vorig jaar had gewonnen. Een veel radiovriendelijker liedje (en in elk geval nog met enig hitpotentieel), en geen rare act erbij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184368038
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh hou op ja, dat "Oostblokfeestje" blijft ook zo hardnekkig terwijl de laatste tien jaar enorm veel niet-Oostblokkers wonnen.

Net als vriendjespolitiek en buurlanden. Ja want Portugal stikt van de buurlanden. :D
Mja, alles ten oosten van de lijn Helsinki-Venetië is Oostblok, dan is het vrij logisch dat er van die landen altijd wel een paar scoren. En als Estland op Azerbeidzjan stemt, dan is dat al Oost-Europese vriendjespolitiek.

En op basis van vrienden en buurlanden is het inderdaad ook heel voor de hand liggend dat Nederland, België en Australië de voorbije jaren vaak goed scoorden :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184368149
Ik keek na WIDM naar moltalk en gelijk daarna was 'de buit' (normaal op maandagavond 20:25) Dat is ook ene leuk programma voor molloten denk ik :Y
dag
  zaterdag 12 januari 2019 @ 23:02:03 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184368158
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:52 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Voor het festival was het op zich wel handiger geweest als Cyprus vorig jaar had gewonnen. Een veel radiovriendelijker liedje (en in elk geval nog met enig hitpotentieel), en geen rare act erbij.
Voor het festival was dat beter geweest ja. Had zelf ook liever Fuego gehad dan Toy, maar kan met die laatste ook wel leven. Voor het festival was het ook beter geweest als CATS had gewonnen en als Hard Rock Hallelujah niet had gewonnen, maar ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184368245
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:01 schreef Peter het volgende:
Ik keek na WIDM naar moltalk en gelijk daarna was 'de buit' (normaal op maandagavond 20:25) Dat is ook ene leuk programma voor molloten denk ik :Y
Is dat dat programma van de makers van Hunted?

(Ik moet WIDM nog terugkijken, ben benieuwd hoe en wat :D)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 23:25:16 #170
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184368591
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:01 schreef Peter het volgende:
Ik keek na WIDM naar moltalk en gelijk daarna was 'de buit' (normaal op maandagavond 20:25) Dat is ook ene leuk programma voor molloten denk ik :Y
Ja, was herhaling toch? Maar wel leuk inderdaad.
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 23:26:30 #171
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184368625
RTLnieuws twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 16:52:04 Rutte woest op relschoppers oud en nieuw: 'Ik zou ze het liefst allemaal in elkaar slaan' https://t.co/tPjDXYWpzX https://t.co/2ngGylAYfu reageer retweet
Ik moest toch even gniffelen.
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 12 januari 2019 @ 23:44:51 #172
39237 crew  H_T
2733
pi_184368968
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zat op zich een hele betekenis achter met dat die dansers eerst aan het begin van het lied binnen de lijntjes speelden als een soort starre robots om hem heen met die instrumenten en daarna losbraken en elk hun eigen ding deden zo. Volledig ertegenin met wat je zou verwachten. Toen kwam de outlaw in ze naar buiten die iedereen in zich heeft.
Alleen werd dat (logisch, met hoe het uiteindelijk was) door geen enkele kijker begrepen. Kwam totaal niet over. En misschien toen Cornald het tweette had ie het nog niet gezien, alleen gehoord wat het zou worden.
Ik heb het optreden even teruggekeken. Ik denk dat het verhaal wel had kunnen werken, maar inderdaad niet op deze manier. Het verschil in uiterlijk tussen het begin en het outlaw-deel is redelijk beperkt. Hoewel cheesy hadden ze hier misschien beter eerst in pak kunnen staan en die dan in één keer afscheuren/uittrekken bij outlaw voor een mooie onthulling. Ook is de dans veel te strak gechoreografeerd voor een groep mensen die zich niet meer aan de regels willen houden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 23:49:25 #173
87554 Cee
Welluk?
pi_184369035
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:30 schreef Niels93 het volgende:
RuPaul seizoenen 1,4 en 5 staan op netflix 😍
Heb ze allemaal al gezien, ik wil nieuwe. :{
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 januari 2019 @ 23:52:26 #174
163650 Greys
pi_184369090
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb het optreden even teruggekeken. Ik denk dat het verhaal wel had kunnen werken, maar inderdaad niet op deze manier. Het verschil in uiterlijk tussen het begin en het outlaw-deel is redelijk beperkt. Hoewel cheesy hadden ze hier misschien beter eerst in pak kunnen staan en die dan in één keer afscheuren/uittrekken bij outlaw voor een mooie onthulling. Ook is de dans veel te strak gechoreografeerd voor een groep mensen die zich niet meer aan de regels willen houden
Voor het grootste deel wel eens ja. Van pak naar anders had ook tof en veelnduidelijker geweest. Maar het had hoe dan ook teveel afgeleid van Waylon zelf denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2019 @ 23:56:07 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_184369147
Het zag er allemaal te hard uit, kan wel werken op elk ander podium maar niet op het ESF. Toy had ook dansers met hoekige en ietwat agressieve moves maar daar stonden weer wat vrolijke pakkies en Japanse katten bij om de boel vrolijk te houden.
Bij een lied met dramatische hartenbreekboodschap zie je ook zachte stoffen, luchtigheid, om het drama niet te zwaar te maken, geen dingen zoals door rozen doorspieste handen en ruggen en... oh wacht.
Nu haal ik m’n stelling onderuit. }:|
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 12 januari 2019 @ 23:58:25 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_184369168
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor het grootste deel wel eens ja. Van pak naar anders had ook tof en veelnduidelijker geweest. Maar het had hoe dan ook teveel afgeleid van Waylon zelf denk ik.
Dat hangt van de uitvoering en de insteek af. De pauze in Slow Down vond ik ook niet afleiden, maar viel wel op.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 januari 2019 @ 00:00:02 #177
163650 Greys
pi_184369193
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat hangt van de uitvoering en de insteek af. De pauze in Slow Down vond ik ook niet afleiden, maar viel wel op.
True. Ik denk ook echt wel dat ze er zelf heilig in geloofden dat het toevoegde. Maar het was idd voor de kijkers veel te onduidelijk. Die suggestie van jou van de kleding had idd al gescheeld en de boodschap beter overgebracht. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 januari 2019 @ 00:01:55 #178
163650 Greys
pi_184369230
Maar ik blijf het zonde vinden dat ie onze bedachte act niet deed met de opkomst zonder muziek maar alleen voetstappen en vanuit het zwarte donker met fel tegenlicht komt een sandeman achtige schaduw met cape en hoed. En dan gitaarintro en bij de eerste zang het licht op z'n ogen en close up. En daarna gewoon rocken. Zweterig rocken. Had genoeg outlawerig geweest.

Maar ja -O-
Wij heten geen Pannecoucke :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 13-01-2019 00:39:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 13 januari 2019 @ 00:01:58 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_184369232
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:00 schreef Greys het volgende:

[..]

True. Ik denk ook echt wel dat ze er zelf heilig in geloofden dat het toevoegde. Maar het was idd voor de kijkers veel te onduidelijk. Die suggestie van jou van de kleding had idd al gescheeld en de boodschap beter overgebracht. :Y
*)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 13 januari 2019 @ 00:04:03 #180
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184369274
En hou er rekening mee dat Bibi al zwanger was hè. Dat hebben we van Trijntje wel geleerd.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 januari 2019 @ 00:10:03 #181
163650 Greys
pi_184369403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat Toy op youtube al een grote hit was, staat buiten kijf. Maar daar had bijna niemand hier op het forum een boodschap aan, want hier werd het toch vooral een circus gevonden
Ik kan het niet laten, vond deze net terug, zie de datum :P

quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het wint.
Sorry. :P

Tis origineel met de looper en tis mega catchy en party tussen alle serieusheid.
Maar toegegeven, bij de live versies had ik er veel minder vertrouwen in dat het won en was het zeker geen favoriet meer voor me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 13 januari 2019 @ 00:12:10 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184369430
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten, vond deze net terug, zie de datum :P

[..]

Maar toegegeven, bij de live versies had ik er veel minder vertrouwen in dat het won en was het zeker geen favoriet meer voor me.
Je had je de moeite kunnen besparen, want ik doelde niet op jou. Ook niet op de SC gangers, maar op de meeste anderen. Ik weet nog dat ik Toy toen nog heb 'moeten' verdedigen tegen allemaal onzinnige opmerkingen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 januari 2019 @ 00:14:25 #183
163650 Greys
pi_184369469
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je had je de moeite kunnen besparen, want ik doelde niet op jou. Ook niet op de SC gangers, maar op de meeste anderen. Ik weet nog dat ik Toy toen nog heb 'moeten' verdedigen tegen allemaal onzinnige opmerkingen.
Het was geen moeite, was zelf ook benieuwd om terug te lezen wat we er nou van vonden in het begin. :D

(En omdat er iemand net in het Frankrijk topic zei 'wauw Greys die positief is over Netta' en ik dacht 'huh, ik was pas bij de live versie negatiever maar in het begin juist totaal niet' dus toen wilde ik het terugzoeken ook _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 13 januari 2019 @ 00:18:06 #184
39237 crew  H_T
2733
pi_184369533
quote:
Jaren geleden had ik een wekkerradio en matig ontvangst. Als ik 3FM, 538 of zoiets opzette en de wekker verschoof een paar centimeter (wat gebeurt als je op snooze probeert te drukken) ging het direct over naar storing. Eén zender had dat probleem niet: Radio NL of 100% NL (ik weet niet meer welke). Ik ben dus regelmatig met muziek als onderstaande wakker geworden

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 13 januari 2019 @ 00:19:17 #185
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184369558
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Het was geen moeite, was zelf ook benieuwd om terug te lezen wat we er nou van vonden in het begin. :D

(En omdat er iemand net in het Frankrijk topic zei 'wauw Greys die positief is over Netta' en ik dacht 'huh, ik was pas bij de live versie negatiever maar in het begin juist totaal niet' dus toen wilde ik het terugzoeken ook _O- )
De live versie was helaas een stuk minder dan de oorspronkelijke versie. Vooral door de debiele danseressen. De clip versie is nog steeds tof.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184369625
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Maar ik blijf het zonde vinden dat ie onze bedachte act niet deed met de opkomst zonder muziek maar alleen voetstappen en vanuit het zwarte donker met fel tegenlicht komt een sandeman achtige schaduw met cape en hoed. En dan gitaarintro en bij de eerste zang het licht op z'n ogen en close up. En daarna gewoon rocken. Zweterig rocken. Had meet outlawerig geweest.

Maar ja -O-
Wij heten geen Pannecoucke :P
Jaaaa, onze act was echt zo goed _O_

Ik weet ook nog dat we vooral op dat begin kwamen doordat hij seconden over had in de uiteindelijke versie. _O_ En toen gingen we een coole openingsact bedenken; rustig binnenkomen met voetstappen en dan ineens knallen.

Wat ik zelf vooral zonde vind aan Waylons act is dat hij al dat letterlijke uitbeelden van dansers die "de outlaw worden" helemaal niet nodig had; met alleen blikken en vunzig gerock kan hij zelf dat hele verhaal al uitbeelden. Het valt me op dat in heel die act de aandacht nauwelijks naar Waylon zelf uit gaat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 13 januari 2019 @ 00:24:07 #187
39237 crew  H_T
2733
pi_184369647
Oh en deze ben ik ook wel eens mee wakker geworden

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184369698
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:04 schreef Dave het volgende:
En hou er rekening mee dat Bibi al zwanger was hè. Dat hebben we van Trijntje wel geleerd.
Oh, hoe konden we dat vergeten! :o

If something goes wrong, blame the foetus.

Edit: aan de andere kant heeft een zwangerschap onze Michael Schulte uit Duitsland niet tegengezeten, dus daar gaat de theorie
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184369805
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

De live versie was helaas een stuk minder dan de oorspronkelijke versie. Vooral door de debiele danseressen. De clip versie is nog steeds tof.
De live versie was ook deels minder doordat de looper ineens niet meer mocht. Daardoor moesten de danseressen ineens de loopergeluiden doen en dat klonkt echt niet lekker, zeker niet in vergelijking met de studioversie.

Naast dat Netta in de halve finale zelf ook helemaal niet zo geweldig zong. Ze werd in de halve ook maar 3e bij de televote (wel 1e bij de jury en gemiddeld ook nog 1e). Grappig dan ook wel dat in de finale Netta juist de televote won en minder scoorde bij de jury.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 januari 2019 @ 00:40:14 #190
163650 Greys
pi_184369938
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
If something goes wrong, blame the foetus.
_O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 13 januari 2019 @ 00:44:33 #191
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184370018
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

If something goes wrong, blame the foetus.
_O_
quote:
Edit: aan de andere kant heeft een zwangerschap onze Michael Schulte uit Duitsland niet tegengezeten, dus daar gaat de theorie
Dat komt omdat dat mantra alleen in Nederland op gaat. Ira Losco had er ook bepaald geen last van. Die liep zelfs over vruchtwater.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 13 januari 2019 @ 02:34:09 #192
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371378
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
If something goes wrong, blame the foetus.
:D _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 02:36:56 #193
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371399
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 05:02:38 #194
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371777
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 05:27:31 #195
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371793
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Vooral die stem op 1:16... Als een engeltje dat je trommelvliezen aait.
Laat mij maar naar de hemel gaan als dit jochie daar zingt. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 05:28:28 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371794
Misschien tijd om te gaan slapen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 05:32:08 #197
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371796
Nachtbraker van likmevestje ben ik ook, kom pas om de hoek kijken als het al bijna licht wordt. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 05:35:53 #198
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371804
Nou ja, toch nog welterusten aan alle afwezigen. :W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 05:44:36 #199
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184371807
Nou vooruit, ook aan alle (duidelijk niet aanwezige) aanwezigen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 13 januari 2019 @ 08:20:50 #200
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_184372416
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Heb ze allemaal al gezien, ik wil nieuwe. :{
Wie is je favoriet?
Just do it »
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')