abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184359528
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Serieus over het ESC praten is volgens mij ook “not done” in televisieland. In elk gesprek in die talkshows moet het Circus en Kermis aangehaald worden, anders is het niet compleet, of zo. Jammer hoor.
Een gesprek over wielrennen gaat binnen een mum van tijd over doping. Gaat het over dancefeesten dan is dat drugsgebruik. Gaat het over cruises dan is dat alleen voor bejaarden. Gaat het over IT dan is het iets voor nerds. Mensen willen nu eenmaal in hun vooroordelen bevestigd worden, en met al die oppervlakkige talkshows die helemaal geen inhoudelijke diepgang willen, blijf je dan in hetzelfde cirkeltje praten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184359536
Wat ik ook zo leuk van ESF vind, is dat ik later liedjes meer ga waarderen. Bv Oostenrijk of Duitsland.
Ik blijf Outlaw nog steeds goed vinden trouwens. Ik heb niets meer met het liedje van Netta, maar die had ik ook grijs gedraaid voor zij optrad in Portugal.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184359555
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een gesprek over wielrennen gaat binnen een mum van tijd over doping. Gaat het over dancefeesten dan is dat drugsgebruik. Gaat het over cruises dan is dat alleen voor bejaarden. Gaat het over IT dan is het iets voor nerds. Mensen willen nu eenmaal in hun vooroordelen bevestigd worden, en met al die oppervlakkige talkshows die helemaal geen inhoudelijke diepgang willen, blijf je dan in hetzelfde cirkeltje praten.
Ach voor het programma wat zij circus noemen, kijken nog ieder jaar 3 tot 4 miljoen. In 2013 zelfs 5 miljoen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184359564
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik ga even de regen in met den honden en daarna een zak m&m's leeggrazen denk ik. En iets wijverigs Netflixahhh.
Kan ook zijn dat ik hier zo weer ben want ik hou me nooit aan m'n eigen plannen. Sterkte/plezier/hoi/doei*

*doorhalen wat niet van toepassing is
Ik wil ook zo'n lijf en hoofd en dan toch een zak m&m's kunnen leegvreten :Y
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184359579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:36 schreef summer52 het volgende:

[..]

[..]

Neerslachtigheid is heel erg, en ik hoop dat de anti-depressiva helpt want het duurt vaak even voordat je lichaam en geest hierop goed reageert. Ik heb hetzelfde gevoel over dit forum, ik reageer niet altijd maar lees wel elke dag zoveel mogelijk door.
Ik ben de oudste...…..66 jaar! Lees mijn gegevens maar even bij die esf-ers wie zijn dat.
Oh ja, dat had ik kunnen doen, sorry (lezen jullie mee voor m'n award??) ;)
Maar de klachten gaan dus wel een keer over? Behalve slapeloosheid dan :z
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184359598
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik heb nog steeds veel vertrouwen in Cornald. O+ In elk geval duizend keer meer dan in de andere commissieleden.
Hij lijkt de meest artistieke van het stel, maar hij is ook niet echt avant garde te noemen qua smaak. Het zegt meer over de rest dat je de hoop op hem gevestigd hebt.

Een commissie om de inzending te kiezen vind ik op zich geen slecht idee, maar niet deze commissie.
pi_184359623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh en ik ga nu definitief niet Jinek terugkijken, na wat ik er hier zoal over heb gelezen. Ik ben de afgelopen weken ook in een stemming dat ik me snel over van alles opwind en daar dan dagen/weken over door blijf malen. Slaap ook slecht, heb hartkloppingen, ben heel geÔrriteerd. Dan kan ik Trijn er echt ook even niet bij hebben.
Oeh, deze klachten ken ik...ik ga even op zoek naar het vootsteltopic, voordat ik de vraag weer stel :)
George Michael
pi_184359651
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het zo tof om te horen dat oa jij en GeorgeM het hier zo leuk en gezellig vinden! O+
En ook al zal er vast weleens iets gezegd worden wat iemand niet aanstaat of niet mee eens bent, iedereen laat elkaar hier lekker in hun waarde en dat is wel echt een verademing soms. Ik vind het hier zelfs het leukst als we allemaal een andere mening over een inzending hebben en iedereen over elkaar heen buitelt met 'ja maar' en dan is het hier nog steeds leuk. :D

ESF *O*
Ik vind het ook gezel met Summer :9
Als ik iets verkeerds zeg, zeg ik altijd SORRY >:)
George Michael
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 15:02:11 #134
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184359762
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij lijkt de meest artistieke van het stel, maar hij is ook niet echt avant garde te noemen qua smaak. Het zegt meer over de rest dat je de hoop op hem gevestigd hebt.
Dat laatste natuurlijk ook, maar hij pikte bv wel lang voor het esf Portugal er al uit als mogelijke winnaar (toen ie nog niet hoog bij de bookies stond en de kranten in NL hem geen cent waard vonden, dronken zwerver enzo) en vele anderen die uiteindelijk heel hoog kwamen. En uiteraard zit ie ook weleens mis, tis ook maar een mens. :)
Ik heb in het verleden ook flink gemopperd over z'n oproep om vooral op Esther Hart te stemmen hoor. Maar ik vind zelf wel dat hŪj iig z'n plek als commentator en commissielid verdient. Maar dan met een aantal anderen samen iov degenen die er nu in de commissie zitten.
Koutist in opleiding.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 15:02:40 #135
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184359772
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Je zegt niets verkeerd. :+ :*
Koutist in opleiding.
pi_184359934
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zegt niets verkeerd. :+ :*
:*
George Michael
pi_184360375
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat ie het al gezien had wist ik idd niet meer. Maar ook dan heeft hij er natuurlijk wel 'het idee/verhaal' bij verteld gekregen. Dan kijk je er mss anders naar als je dat van te voren uitgelegd hebt gekregen. Geen idee.
Maar het blijft idd gek dat niemand in dat heeeeele team heeft gedacht 'dit gaat niet begrepen worden door de kijkers'. Dat snap ik zelf ook nog steeds niet. Dat Ūedereen kennelijk dacht dat het over zou komen.

Maar ik heb nog steeds veel vertrouwen in Cornald. O+ In elk geval duizend keer meer dan in de andere commissieleden.
Klopt, het idee is hem vast door een zelfverzekerde Waylon uitgelegd. Ik denk dat Cornald heel veel vertrouwen in Waylon en zijn aanpak had. Dat hij hem zijn eigen gang wilde laten gaan. Omdat origineel zijn, lef tonen en 'out-of-the-box' denken soms wordt beloond. In dit geval was het gewoon te vergezocht en pakte het niet goed uit. Dat heeft Cornald waarschijnlijk ook verkeerd ingeschat. Kan gebeuren.

Cornald lijkt me verder een prima kerel die zijn nek uitsteekt voor het festival. Alleen weet ik niet of zijn hoopvolle berichten ook echt wat zeggen.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:46:28 #138
2681 Dave
∑∑∑∑∑∑∑∑∑∑∑
pi_184360498
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 11:53 schreef Greys het volgende:
Nou dat gelul over Hans Klok etc en dat het alleen om de show gaat was idd ook zo irritant. Salvador won met een rustig lied en nul toestanden eromheen op het podium. Duitsland deed het supergoed vorig jaar. Maar dat zijn ze kennelijk nu alweer vergeten.
Jaaaa, maar daar ging een hele opblaaskermis aan vooraf hŤ, vergeet dat niet.
:o)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:52:30 #139
2681 Dave
∑∑∑∑∑∑∑∑∑∑∑
pi_184360589
Die hele meaningfull-discussie heeft gewoon de verkeerde verwachtingen opgeleverd.
Lijkt wel op die Spaceship-aankondiging van Elon Musk vandaag, je ziet de gephotoshopte versie in z’n tweet (links), maar je krijgt ‘m zonder photoshop-opsmuk (rechts).
https://m.imgur.com/ahNEuEn
:o)
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 15:57:45 #140
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184360659
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:46 schreef Dave het volgende:

[..]

Jaaaa, maar daar ging een hele opblaaskermis aan vooraf hŤ, vergeet dat niet.
:D

De opblaashorror zagen demensethuis gelukkig niet. Alleen wij live _O-
Koutist in opleiding.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 16:00:19 #141
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184360702
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef libranl het volgende:
Cornald lijkt me verder een prima kerel die zijn nek uitsteekt voor het festival. Alleen weet ik niet of zijn hoopvolle berichten ook echt wat zeggen.
Dat 'het komt goed' dat ie tweet vat ik zelf maar op als 'mensen rustahhhhhg, er is geen paniek met help help wie moeten we sturen, we hebben het onder controle'. Nog niet zo zeer als 'jongens we gaan winnen'. Want geen idee of ze al in dat stadium zijn. Maar wel dat het goed komt als 'laat Jinek maar lullen met haar het hele land in paniek want er is nog geen inzending'.
Koutist in opleiding.
pi_184360967
Wat ik dan stiekem wel een beetje irritant vind is de manier waarop ze ook dit aanpakken, ze creŽeren dit ook wel zelf. Ik vind het totaal geen probleem dat we het later horen, maar ze zeggen er verder ook niets over, pas als iemand het ze toevallig vraagt. Als we het al jaren rond november/december horen weet je ook wel een beetje dat mensen er naar gaan vragen toch :@ Ik bedoel je kan ook rond november ofzo even als AVROTROS laten weten dat de procedure anders gaat (en hoe dan bijvoorbeeld) en dat de bekendmaking wat later is.

Iedereen zou gewoon rustig blijven als ze in ieder geval iets hadden gezegd.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 16:22:38 #143
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184361093
Da's waar. En dat Jan her en der in de media gilde dat ie een DJ wilde en onlangs nog zei dat ze echt nog niets wisten is sowieso geen handige zet geweest. Dan maken mensen zich juist zorgen.
Maar wij weten niet hoe dat binnen die commissie is gegaan. Misschien wilde de ene helft al lang zoiets melden wat jij zegt Em en de andere helft niet. Dat Jan het laatst had over 'liedkeuze voor 50 procent rond' (dat was Jan ook toch?) klonk eigenlijk ook wel een beetje alsof de commissie zelf verdeeld was/is. :D
Koutist in opleiding.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 16:24:05 #144
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184361123
En eerlijk is eerlijk, door helrmaal niets te zeggen creŽer je wel een leuke 'bezorgdheid' waardoor iedereen het erover heeft. Alleen dan had Jan dus ook z'n klepje moeten houden en niets roepen over DJ etc.
Koutist in opleiding.
pi_184361571
Cornald bedoelt misschien: het komt wel goed, het is toch een tros-jaar dus het wordt toch niks :7
Mijn voorkeur zou het dan hebben om gewoon zes kansloze figuren samen te sturen, hoeven die nooit meer te roepen dat ze willen gaan....
pi_184361612
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:48 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh ja, dat had ik kunnen doen, sorry (lezen jullie mee voor m'n award??) ;)
Maar de klachten gaan dus wel een keer over? Behalve slapeloosheid dan :z
Bij mij zijn de depressieve klachten nooit over gegaan maar ik heb er mee leren leven (mag ook wel na alle behandelingen EMDR, PRI etc.etc. en medicatie), nogmaals ik woon alleen dus niemand heeft dan last van mij en andersom. Alleen sociale contacten zijn hierdoor moeilijk. Ook slapeloosheid is vervelend maar ik weet meestal wel dat ik 's avonds gewoon rustig aan moet doen. Maar ik hoor wel om mij heen dan overgangsverschijnselen met medicatie overgaat. Bij mij zijn het dus geen overgangsverschijnselen maar horen bij mijn "ziekte". Jeetje die Trijn en Geer maken wel wat los. Maar ik hoop dat bij jou de overgangsverschijnselen heel snel verdwijnen, kun je wel in je omgeving met iemand erover praten?
pi_184361672
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat 'het komt goed' dat ie tweet vat ik zelf maar op als 'mensen rustahhhhhg, er is geen paniek met help help wie moeten we sturen, we hebben het onder controle'. Nog niet zo zeer als 'jongens we gaan winnen'. Want geen idee of ze al in dat stadium zijn. Maar wel dat het goed komt als 'laat Jinek maar lullen met haar het hele land in paniek want er is nog geen inzending'.

Nee, dat klopt, zo kan je het idd ook interpreteren :Y
pi_184361837
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:24 schreef Greys het volgende:
En eerlijk is eerlijk, door helrmaal niets te zeggen creŽer je wel een leuke 'bezorgdheid' waardoor iedereen het erover heeft. Alleen dan had Jan dus ook z'n klepje moeten houden en niets roepen over DJ etc.
En laat die Martin Garrix nu vol zitten van januari t/m 18 maart en dan pas in juni weer verder gaat.
https://wiwibloggs.com/20(...)an-smit-renowned-dj/
pi_184361908
Het is toch gek dat zelfs de Miljoenennota gelekt wordt maar dat de NL inzending zo super geheim is. Kan er nu niemand infiltreren in deze organisatie? *O*
pi_184362168
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

*O*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')