SPOILER: Regels omtrent foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik herken je 'probleem'quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:50 schreef fietsie het volgende:
Zo nog eens even op zoek naar iets lekkers in de kast
Bij gebrek aan wat lekkers op de bank![]()
Ik heb ook zin in wat lekkers, maar heb niet echt iets liggen dat lekker combineert met de whisky die ik aan het drinken ben.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:50 schreef fietsie het volgende:
Zo nog eens even op zoek naar iets lekkers in de kast
Bij gebrek aan wat lekkers op de bank![]()
Goedemorgen schatjequote:Op zaterdag 12 januari 2019 08:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Goedemorgen.
De titel is echt geweldig!!
Heb niet echt iets te melden vandaag...quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
Deze sc is ook wel een beetje stil he.
Nou snap ik dat het weekend is en dat iedereen natuurlijk keihard seks aan het hebben is maar ondertussen kan je toch wel een beetje posten hier.
Dat klinkt gezellig. .Welke stad heb je een rondleiding in gehad?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:09 schreef Mazou het volgende:
Ik had een leuke dag vandaag met een rondleiding door een stad en een drankje achteraf. Nu zit ik in de trein, bijna thuis
Arnhem. Ik was er al wel eens eerder geweest maar dat was al eeuwen geleden. Was erg leuk, leuke gids die erg enthousiast was en veel vertelde.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig. .Welke stad heb je een rondleiding in gehad?
Vanochtend vroeg getraind, daarna beetje gegamed, naar de dierentuin geweest, daarna lui op de bank tv gekeken met de kleine man. Net nog even de deur uit geweest en even kort bij opa en oma langs geweest en nu eten naar binnen werken terwijl we de smurfen kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:16 schreef Mazou het volgende:
[..]
Arnhem. Ik was er al wel eens eerder geweest maar dat was al eeuwen geleden. Was erg leuk, leuke gids die erg enthousiast was en veel vertelde.
Wat heb jij gedaan vandaag?
Ik ben ooit wel eens in Arnhem geweest om te trainen volgens mij. Denk niet dat ik er verder nog een keer geweest ben.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:16 schreef Mazou het volgende:
[..]
Arnhem. Ik was er al wel eens eerder geweest maar dat was al eeuwen geleden. Was erg leuk, leuke gids die erg enthousiast was en veel vertelde.
Wat heb jij gedaan vandaag?
De Ikea motiveerde niet tot postenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
Deze sc is ook wel een beetje stil he.
Nou snap ik dat het weekend is en dat iedereen natuurlijk keihard seks aan het hebben is maar ondertussen kan je toch wel een beetje posten hier.
Niks gekocht?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Ikea motiveerde niet tot posten
Bij mij altijd wel. Saaie winkelquote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Ikea motiveerde niet tot posten
Das best heel veelquote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg getraind, daarna beetje gegamed, naar de dierentuin geweest, daarna lui op de bank tv gekeken met de kleine man. Net nog even de deur uit geweest en even kort bij opa en oma langs geweest en nu eten naar binnen werken terwijl we de smurfen kijken.
Vanavond weet ik nog niet. Of een beetje gamen of een film kijken.
Als het nog droog wordt even de fiets van de vrouw maken en nog wat krachttraining in de tuin doen.
Je blijft bezig met een kind hequote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:28 schreef Mazou het volgende:
[..]
Das best heel veel![]()
Ik heb alleen nog boodschappen gedaan vanochtend omdat dat hoognodig was. Ben blij als ik zo lekker thuis met de pootjes omhoog kan.
Oh ja, ik weet er alles van. Ik was blij dat ik er vandaag ff uit kon en iets voor mezelf kon doenquote:
Over een week heb ik zo'n dag. Lekker een dagje magic spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:30 schreef Mazou het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet er alles van. Ik was blij dat ik er vandaag ff uit kon en iets voor mezelf kon doen
Dat is wel fijn als je daar echt de tijd voor hebt.....zoonlief moet het soms in een 'gestolen uurtje' doen...quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over een week heb ik zo'n dag. Lekker een dagje magic spelen.
Tijd voor maken. Dinsdagavond draft met een groep vrienden en zaterdag en zondag is prerelease van de nieuwe set dus een van die twee dagen ben ik daarbij aanwezig.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel fijn als je daar echt de tijd voor hebt.....zoonlief moet het soms in een 'gestolen uurtje' doen...
5 man in de auto gepropt, kofferbak vol, dingen op schoot bij de lui op de achterbankquote:
Tja....HBO student, bijbaantje,scouting, rijles.....quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd voor maken. Dinsdagavond draft met een groep vrienden en zaterdag en zondag is prerelease van de nieuwe set dus een van die twee dagen ben ik daarbij aanwezig.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
5 man in de auto gepropt, kofferbak vol, dingen op schoot bij de lui op de achterbank
Alsof ik met een voltijdbaan, een gezin en meerdere hobbies niet m'n tijd moet indelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja....HBO student, bijbaantje,scouting, rijles.....
Ja maar jij weet al hoe dat moet.....hij vind alles nog veel te leuk om te kunnen kiezenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof ik met een voltijdbaan, een gezin en meerdere hobbies niet m'n tijd moet indelen.
Klopt. Jij was hele leuke dingen aan het doenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was in de auto en in het theater. Dus ja ik kon niet echt posten vandaag
Hier de pootjes omhoog, laptop op schoot en ondertussen netflix kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:29 schreef Mazou het volgende:
Pootjes omhoog, koffie, wie is de mol op tv
Helft van de punten kwijt in de app....quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:29 schreef Mazou het volgende:
Pootjes omhoog, koffie, wie is de mol op tv
lekker kopje chocomelkquote:
koffiequote:
Hier niet.quote:
Wat is dat?quote:
Zeg dat dan gelijk. Maar is niet goed hoor als je koffie nodig hebt om de dag te beginnen. Klinkt als verslavingquote:
Zoveel koffie drink ik ook niet hoor en vind koffie gewoon lekker, heb het niet perse nodig gelukkig!quote:Op zondag 13 januari 2019 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk. Maar is niet goed hoor als je koffie nodig hebt om de dag te beginnen. Klinkt als verslaving
Dat doe je goedquote:Op zondag 13 januari 2019 16:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Manlief kookt. Ik kijk YouTube videos over mijn srudieonderwerp
Wauw. Hij kan bijna net zo goed koken als naatje met z'n pak pannenkoekenmix.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok. Wat heeft hij gedaan..
Een pak kalkoen shoarma in de pan gedenderd.
Niet eens brood of sla er bij
Haha. Was ie er zelf wel content mee?quote:Op zondag 13 januari 2019 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
hij kan echt super goed koken maar heeft last van lammeritusquote:Op zondag 13 januari 2019 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wauw. Hij kan bijna net zo goed koken als naatje met z'n pak pannenkoekenmix.
hij vond het vlees smerig en heeft na een paar happen weggegooidquote:Op zondag 13 januari 2019 17:10 schreef Mazou het volgende:
[..]
Haha. Was ie er zelf wel content mee?
Veel knoflooksaus erbijquote:Op zondag 13 januari 2019 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Daarom maak ik altijd zelf shoarmaquote:Op zondag 13 januari 2019 17:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
hij vond het vlees smerig en heeft na een paar happen weggegooid
Ook dat nog....quote:Op zondag 13 januari 2019 17:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
hij vond het vlees smerig en heeft na een paar happen weggegooid
Ja. En dan vaak met kip of kalkoen filet.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:34 schreef Mazou het volgende:
[..]
Zelf kruiden bedoel je? Das meestal wel lekkerder ja.
Kippedijfilet vind ik daarvoor altijd wel lekker. Wordt minder droog.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En dan vaak met kip of kalkoen filet.
Sowieso beter dan shoarma uit de supermarkt van varkensvlees. Dat is altijd zo vet.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:55 schreef Mazou het volgende:
[..]
Kippedijfilet vind ik daarvoor altijd wel lekker. Wordt minder droog.
Omdat het in principe bij moslims vandaan komt en die geen varken mogen?quote:Op zondag 13 januari 2019 18:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik snap varkens shoarma sowieso niet zo goed....
met grove rookworst, spek en jus?quote:Op zondag 13 januari 2019 18:53 schreef Mazou het volgende:
Vanavond had ik lekker stamppot boerenkool
Spek en jus, gewone rookworst voor de man en voor mij een saucijsje. Ik hou niet van rookworst.quote:
ja we kennen shoarma doorgaans van de Turkse zaken en daar krijg je vast en zeker geen varkensshoarma..quote:Op zondag 13 januari 2019 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat het in principe bij moslims vandaan komt en die geen varken mogen?
Ies haram!
Ook prima toch.quote:Op zondag 13 januari 2019 18:56 schreef Mazou het volgende:
[..]
Spek en jus, gewone rookworst voor de man en voor mij een saucijsje. Ik hou niet van rookworst.
Boh, jaloers.quote:Op zondag 13 januari 2019 18:53 schreef Mazou het volgende:
Vanavond had ik lekker stamppot boerenkool
klopt. Meestal is dat lam. En sommige hebben ook kipquote:Op zondag 13 januari 2019 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja we kennen shoarma doorgaans van de Turkse zaken en daar krijg je vast en zeker geen varkensshoarma..
Er zijn anders zat warenonderzoeken waarbij een vleesmix is bewezen van alles van kalkoen tot varken, ook bij expliciet halal adverterende ondernemers. Bronnen zijn met google wel te vinden.quote:Op zondag 13 januari 2019 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt. Meestal is dat lam. En sommige hebben ook kip
Hoe durven ze!quote:Op zondag 13 januari 2019 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn anders zat warenonderzoeken waarbij een vleesmix is bewezen van alles van kalkoen tot varken, ook bij expliciet halal adverterende ondernemers. Bronnen zijn met google wel te vinden.
Succes!quote:Op zondag 13 januari 2019 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil eigenlijk verder studeren maar ga het nu niet meer doen.
Even voorbereiden op sollicitatie
"Ontspanningsoefeningen"?quote:Op zondag 13 januari 2019 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Succes mop! Wanneer is de sollicitatie?quote:Op zondag 13 januari 2019 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Omdat hij masturberen bedoelt maar dat te vulgair vindt om te zeggen?quote:
Ik heb geen idee hoe zij zich voorbereidt; wat ontspant, of hoe. Kan vanalles zijn?quote:
Ik denk dit ja.quote:Op zondag 13 januari 2019 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat hij masturberen bedoelt maar dat te vulgair vindt om te zeggen?
Jij kent me verder natuurlijk ook totaal niet... dit noemen ze toch een "educated guess"quote:
Preciesquote:Op zondag 13 januari 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij kent me verder natuurlijk ook totaal niet... dit noemen ze toch een "educated guess"
kwart over elf morgen...quote:Op zondag 13 januari 2019 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes mop! Wanneer is de sollicitatie?
was een optie.quote:
Da's wel echt de definitie van hersenloze tv jaquote:Op zondag 13 januari 2019 20:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
was een optie.
Maar eigenlijk gewoon hersenloos de slechtste chauffeur kijken
exactquote:Op zondag 13 januari 2019 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's wel echt de definitie van hersenloze tv ja
quote:
Hoi, primaquote:Op zondag 13 januari 2019 20:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyyy hoe is het? Ook goed weekend gehad?
Jazekers, heb dit weekend een visite ronde gedaan. Zaterdag in Andelst geweest, in de avond in Ede en daar hotelletje gepakt en vanmorgen naar Utrecht geweest. Heb ik mooi dit weekend alle verre vrienden weer gezien.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi, prima![]()
Was lekker rustiganweekend inclusief IKEA en geknutsel aan de auto.
Jij nog wat leuks ondernomen?
Allemachtig; die suites daar zijn echt alleen op midden-in-de-week dagen een beetje te boeken. Verder vooral "vol".quote:Op zondag 13 januari 2019 20:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Reehorst hotel is wel een erg mooi hotel, ook erg vriendelijk personeel
quote:Op zondag 13 januari 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Allemachtig; die suites daar zijn echt alleen op midden-in-de-week dagen een beetje te boeken. Verder vooral "vol".
Ik vond een artikeltje dat ze "beroemd" zijn om hun suites; en zo'n XXL bubbelbad lijkt me wel watquote:Op zondag 13 januari 2019 20:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]wij boeken altijd gewoon een kamer
Kun je baantjes trekkenquote:Op zondag 13 januari 2019 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond een artikeltje dat ze "beroemd" zijn om hun suites; en zo'n XXL bubbelbad lijkt me wel wat
spannendquote:
te rustigquote:Op zondag 13 januari 2019 21:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Is hier altijd wel erg rustig he
Micky heeft m heropend geloofikquote:Op zondag 13 januari 2019 21:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Erg spijtig, dacht ook even dat de hele sc gesloten was
Iedereen had zich weer veilig teruggetrokken naar de eigen veilige SC of leutertopique ?quote:Op zondag 13 januari 2019 21:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Begon jullie al te missenokee maar paar keer geweest. maar ineens was hij weg
quote:Op zondag 13 januari 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iedereen had zich weer veilig teruggetrokken naar de eigen veilige SC of leutertopique ?
Ik loop al 3 dagen met dit liedje in mijn hoofd. U wordt bedankt.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:
Ik deed de topictitel ook naar aanleiding van het liedje.
Er zijn vervelendere dingen om 3 dagen in je hoofd te hebben echo-enquote:Op zondag 13 januari 2019 21:36 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik loop al 3 dagen met dit liedje in mijn hoofd. U wordt bedankt.
Het begint wel een beetje te vervelen nu hoor.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn vervelendere dingen om 3 dagen in je hoofd te hebben echo-en
Ik wil anders wel even het muziekje van Carnaval Festival uit de efteling opzoeken??quote:Op zondag 13 januari 2019 22:05 schreef Mazou het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje te vervelen nu hoor.
Nee bedanktquote:Op zondag 13 januari 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil anders wel even het muziekje van Carnaval Festival uit de efteling opzoeken??![]()
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 13 januari 2019 22:24 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar bedankt voor het aanbod
Die van die ronddraaiende kookpotten dan?quote:Op zondag 13 januari 2019 22:24 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar bedankt voor het aanbod
quote:Op zondag 13 januari 2019 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van die ronddraaiende kookpotten dan?
als we al bij de volgende komen en het nog wetenquote:Op zondag 13 januari 2019 23:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Volgende topictitel wordt :taaa tata taaatata taaa tataaaaa
ja dat is wel een puntje van aandachtquote:Op maandag 14 januari 2019 04:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
als we al bij de volgende komen en het nog weten
Was jij zo laat of zo vroeg?quote:Op maandag 14 januari 2019 04:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
als we al bij de volgende komen en het nog weten
vroeg.quote:
Ben het helaas ondertussen wel gewend. Hoewel het de afgelopen weken steeds erger wordt.quote:
Weet je ook waarom? Lig je te piekeren? Of heb je last van stress?quote:Op maandag 14 januari 2019 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben het helaas ondertussen wel gewend. Hoewel het de afgelopen weken steeds erger wordt.
Ik had al een kapot ritme doordat ik jaren voor m'n werk vroeg moest (0315 op z'n vroegst) dus dat zit er na meer dan een jaar niet meer zo vroeg moeten er nog in. Word eigenlijk altijd wakker tussen drie en vier. Verder een beetje gezeik thuis wat wel ergens mee zal spelenquote:Op maandag 14 januari 2019 11:50 schreef Mazou het volgende:
[..]
Weet je ook waarom? Lig je te piekeren? Of heb je last van stress?
Spannendquote:Op maandag 14 januari 2019 13:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Gesprek ging goed. Ik hoor vandaag nog of ik het geworden ben.
Ik zal duimen!quote:Op maandag 14 januari 2019 13:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Gesprek ging goed. Ik hoor vandaag nog of ik het geworden ben.
quote:
quote:
quote:
quote:
Gefeliquote:
ja zekersquote:Op maandag 14 januari 2019 21:38 schreef Mazou het volgende:
Meer uitdaging dus, als ik het goed begrijp? Leuk. Succes
afgewerkt? Ik ehhh weet niet wat jouw beeld van mijn werk is maar bij “afgewerkt” moet ik eerder denken aan een wat dubieuze vrijetijds invullingquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vervelend......maar al bijna afgewerkt?
Jij hebt wel vaker dubieuze gedachtesquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
afgewerkt? Ik ehhh weet niet wat jouw beeld van mijn werk is maar bij “afgewerkt” moet ik eerder denken aan een wat dubieuze vrijetijds invulling
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker dubieuze gedachtes![]()
Ik bedoelde heel braaf of je werkdag al bijna voorbij is......
quote:Een afwerkplek is de naam van een locatie waar tippelprostituees met de auto van de klant heen rijden om seks te bedrijven. Deze locaties zijn door de gemeentes aangewezen en bevinden zich meestal op of nabij de tippelzone. Vaak zijn het speciaal ingerichte parkeerplaatsen met schuttingen voor enige privacy. Dergelijke legale afwerkplekken komen vrijwel alleen in Nederland voor. De eerste legale afwerkplekken buiten Nederland werden in 2001 in Keulen aangelegd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:29 schreef dud0r het volgende:
CD denkt dat fiets in een tippelzone werkt
Hč gelukkig......iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
In Brabant zeg he dat je afgewerkt bent als je klaar bent met werken.
love you schatjequote:
Zelfs op het werk hebben Brabo’s een vrijere moraal als in ‘t calvinistischer Noorden me dunktquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
In Brabant zeg he dat je afgewerkt bent als je klaar bent met werken.
hahahahaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelfs op het werk hebben Brabo’s een vrijere moraal als in ‘t calvinistischer Noorden me dunkt
quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelfs op het werk hebben Brabo’s een vrijere moraal als in ‘t calvinistischer Noorden me dunkt
hoiquote:
Denk dat ik zo maar warme chocolademelk met mango siroop ga maken.quote:
Mango?quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar warme chocolademelk met mango siroop ga maken.
Je weet toch wel wat een mango is?quote:
Mango is een vricht. Zoetig. Lekker hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, leg eens uit......
Het lijkt me een verrassende combinatie......mango en chocolademelk
Hmmmm, dat klinkt wel goed!quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mango is een vricht. Zoetig. Lekker hoor.
Donkere chocolademelk(80% cacao) met een vleugje zoetigheid.
Dat is het ook.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmmmm, dat klinkt wel goed!
Lekkerrrrr!quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Met hazelnootsiroop is ook wel chill
Ben er alweer......quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:33 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het zo rustig hier? Iedereen hard aan het werk ofzo?
Aaahw.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:25 schreef dud0r het volgende:
Heel goed. Vertel eens wat interessants.
En waar is mijn Mickytjuh? Ik mis haar.
Ik heb al wel was opgehangen en uit de droger gehaald en nieuwe in de droger gestopt. Maar vouwen doet de vrouw. Die vindt toch dat ik het niet goed doequote:
Dat kan. Nog wilde plannen voor het weekend?quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aaahw.....![]()
Iets interessants.....eeehm...heb eigenlijk niet echt iets te melden......
Nog geen idee eigenlijk.....ligt eraan hoe koud het wordtquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan. Nog wilde plannen voor het weekend?
net boven nul.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog geen idee eigenlijk.....ligt eraan hoe koud het wordt![]()
Valt tegen hoor.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
net boven nul.
Hoeveel gegadigden heb je nou al in je DM gehad voor je trio?
je hebt er maar twee nodigquote:
Voorlopig even niet.....heb in 2018 privé zoveel meegemaakt dat ik dit jaar maar rustig aan doen, zonder allerlei avonturen......quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:59 schreef dud0r het volgende:
Dan zal je toch eens ergens anders ervoor moeten gaan kijken. Parenclub ofzo.
Strijken ook. En gevouwen was opruimen.quote:
Van die mensen die alles strijkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Strijken ook. En gevouwen was opruimen.
Ik ben er gewoon beter in.
Ik strijk alleen m'n overhemden en dat doe ik voordat ik ze aan doe. En gisteren toevallig m'n broek gestreken. Weet niet wat de droogtrommel er mee gedaan had maar het was een partij verkreukeltquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Strijken ook. En gevouwen was opruimen.
Ik ben er gewoon beter in.
Overhemden ja. En mn nette broeken; keurige vouw erin.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Van die mensen die alles strijken.. alleen overhemden joh
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Van die mensen die alles strijken.. alleen overhemden joh
Oke, dat. Oke, ik begon me zorgen te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Overhemden ja. En mn nette broeken; keurige vouw erin.
M'n boxers strijk ik niet. Wees gerust.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oke, dat. Oke, ik begon me zorgen te maken.
Boxers? Good to knowquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
M'n boxers strijk ik niet. Wees gerust.
Niet eens? Wel lekker warm als je ze even strijkt voor je ze aan doet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
M'n boxers strijk ik niet. Wees gerust.
Ben al warm genoeg van mezelf.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet eens? Wel lekker warm als je ze even strijkt voor je ze aan doet.
Hete boy!quote:
Draag jij die?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:20 schreef dud0r het volgende:
Of zijn ze zo goed gevuld omdat ik ze twee maten te klein koop zodat ik dat kan zeggen?
Dat is wel een nadeel als je nog een kind wil.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:29 schreef fietsie het volgende:
Voordeel van goed aansluitend en goed gevuld is dat de effectiviteit van het zaad lekker laag is
Dingen die ik niet wil weten......quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel als je nog een kind wil.
Voordeel als je er geen eentje wil.
Zou het verder nog effect hebben op de ejaculatiesnelheid? Dat als het strakker zit dat het dan makkelijker borrelt en je gewoon drie meter verder de muur raakt bijvoorbeeld?
Naar mijn beste weten heeft dat meer van doen met de hoeveelheid verzameld voorvocht; hydratatie enzo lijkt me meer van invloed.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou het verder nog effect hebben op de ejaculatiesnelheid? Dat als het strakker zit dat het dan makkelijker borrelt en je gewoon drie meter verder de muur raakt bijvoorbeeld?
Probeer het eens.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je niet in een SEX sc zittenquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dingen die ik niet wil weten......
Kom je helpen meten?quote:
Hoezo wil je dat niet weten? Beetje anticiperen met hoe ver het gaat komen kan handig zijnquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dingen die ik niet wil weten......
Ik zal het eens uitzoeken. Als ik een dag tantoe veel water drink of ik dan het plafond in de douche kan raken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naar mijn beste weten heeft dat meer van doen met de hoeveelheid verzameld voorvocht; hydratatie enzo lijkt me meer van invloed.
Waarvoor precies kan dat handig zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat niet weten? Beetje anticiperen met hoe ver het gaat komen kan handig zijn
Inderdaad, kan je zo'n veiligheidsbril opzetten die je bij de bouwmarkt kan halen als het nodig isquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat niet weten? Beetje anticiperen met hoe ver het gaat komen kan handig zijn
"Haalt ie zo mijn oog of niet"quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarvoor precies kan dat handig zijn?
Puik plan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:34 schreef Mazou het volgende:
[..]
Oke. En dan na die tijd ff hier verslag uitbrengen?
Fiets snapt het.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Haalt ie zo mijn oog of niet"
"Moet ik opletten me zo niet te verslikken of valt dat wel mee"
"Is dat schilderijtje achter me aan de muur veilig of niet"
en meer van die levensvraagstukken.
Wijze les!quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad vervelend. Is dat een beetje normaal eruit te wassen?quote:
Het plakt en heus niet erg als je de tijd hebt, maar als je nog veel te doen hebt dan is het niet fijnquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad vervelend. Is dat een beetje normaal eruit te wassen?
Goed om te weten voor het plafond experiment.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het plakt en heus niet erg als je de tijd hebt, maar als je nog veel te doen hebt dan is het niet fijn
Jij hebt dat soort dillema's nooit ervaren?quote:
Daar kan ik helaas geen uitspraak over doen......quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt dat soort dillema's nooit ervaren?
ja wanneer?quote:
Na je tentamens? Of wil je het als ontlading ervoor?quote:
ja en vergeet de tip niet dat je het LAUW er uit moet wassen. Anders gaat hrt klonten en dat is echt damn irritant.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het plakt en heus niet erg als je de tijd hebt, maar als je nog veel te doen hebt dan is het niet fijn
doe maar er na. Is beter voor de studietijdquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Na je tentamens? Of wil je het als ontlading ervoor?
Dat klinkt ook gewoon ranzig. Alsof je dan van die stukken opgedroogd "ei" in je haar hebt zittenquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja en vergeet de tip niet dat je het LAUW er uit moet wassen. Anders gaat hrt klonten en dat is echt damn irritant.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
doe maar er na. Is beter voor de studietijd
dat is exact de goede omschrijving.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gewoon ranzig. Alsof je dan van die stukken opgedroogd "ei" in je haar hebt zitten
Ik sla dat wel over. Ik zal volgende keer onder de douche eens goed hard water erop zetten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat is exact de goede omschrijving.
Probeer maar eens in je hand klaar te komen en dan onder een hete kraab houden
hahahahahaquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sla dat wel over. Ik zal volgende keer onder de douche eens goed hard water erop zetten.
Maar stiekem wist ik dit al.want onder de douche doet dat het ook. Zo kut om dan het putje normaal schoon te krijgen.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sla dat wel over. Ik zal volgende keer onder de douche eens goed hard water erop zetten.
Maar stiekem wist ik dit al.want onder de douche doet dat het ook. Zo kut om dan het putje normaal schoon te krijgen.
Hangen die 2 samen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Boodschappen... Hopelijk seks hebben
Klinkt goed.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gtst kijken......bloedstollend spannend.....
Ik hoop mee voor je.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Boodschappen... Hopelijk seks hebben
Slapen
en anders doe ik jou even dmquote:
Een goede DM?quote:
eerst je tentamens afronden.quote:
een goede wat?quote:
Kan niet hč.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:06 schreef Anneloos het volgende:
Ik zit ook op fok nu.. terwijl ik moet leren
Is het zo’n fijne vent. Je zei ik dm je wel.. ik dacht misschien heeft hij wel een goede lulquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
een goede wat?
Ik kan niets bedenken wat niet goed is aan dud0r eigenlijk.
Ligt aan je definitie van goed.quote:
jezus wat ben je streng.quote:
dat heb je goed gedachtquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Is het zo’n fijne vent. Je zei ik dm je wel.. ik dacht misschien heeft hij wel een goede lul
Dan zal er gestraft moeten wordenquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
jezus wat ben je streng.
Ik ga het lekker toch proberen
moet ik nu doen of ik dat erg vind of mag ik katen merken dst ik er van geniet.quote:
dat die ik sowieso.quote:
Klinkt niet verkeerd, doe je aan delen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat die ik sowieso.
Wil je ook een likje?
Trio?quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, doe je aan delen?
ik deel zelfs mijn man. Dus ja.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, doe je aan delen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |