Ik betwijfel of ik überhaupt nog ga stemmen. Er zal echt een politieke partij tussen moeten zitten die mij aanspreekt. Het huidige zooitje, van SP tot VVD, van GroenLinks tot PVV, van D66 tot SGP vind ik allemaal niks.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, zijn hier in dit topic al mensen die er intuinen hoor, dus dan vraag je je af hoe het in mrt gaat lopen.
De huidige minister van Justitie (en Veiligheid) is toch echt een CDA'er...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt niet kabinet na kabinet van het Ministerie van Justitie een corrupt partijkantoor maken en het beleid uitleveren aan goedkope verkiezingsretoriek, zonder de rekening gepresenteerd te krijgen.
En wat snap je niet aan de rekening gepresenteerd krijgen?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De huidige minister van Justitie (en Veiligheid) is toch echt een CDA'er...
Ja, ik weet ook niet wat ik stem in mrt, maar niet partijen van deze coalitie en niet partijen die achter de klimaatwet staan en niet SGP iig. Kan dus PvdD, PVV of FvD zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik überhaupt nog ga stemmen. Er zal echt een politieke partij tussen moeten zitten die mij aanspreekt. Het huidige zooitje, van SP tot VVD, van GroenLinks tot PVV, van D66 tot SGP vind ik allemaal niks.
Ik wil een realistische partij, links van het midden. Eentje die in een situatie als deze de woorden en het gevoel van Rutte gewoon zou beamen. Eentje die zegt: "Wij voelen dezelfde boosheid als de premier", gevolgd door een komma en het woord maar.....
Dat is gewoon een wezenlijk verschil met types als Asscher en Klaver en hun toonzetting.
Ja, klopt, als hij zo'n stoere jongen was geweest, dan had-ie er wel voor gezorgd dat eea niet was gebeurd en dan op een legale manier, maar er is wel eea gebeurd en nu wil hij het liefst persoonlijk mensen in mekaar gaan trimmen, als de machtigste persoon in de overheid. Geeft alleen aan dat de man machteloos is, en nu van lieverlede eigenlijk maar dezelfde tactiek wil gebruiken als de straat.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:46 schreef Ringo het volgende:
Als politicus koketteren met je machteloosheid. Wat een droefenis.
Tussen de ogen met een bompijl. /ironiequote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wel. Gewoon gericht op knieschijfjes gaan schieten.
Nou, dit beeld blijft wel hangen natuurlijk. Van de premier die stoere taal uitslaat. "Hij zegt wat ik denk!".quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De gemiddelde kiezer heeft een geheugen van ca 12 uur. Dus alleen wat je een halve dag voor de verkiezingen zegt telt.
SP geen alternatief?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik stem in mrt, maar niet partijen van deze coalitie en niet partijen die achter de klimaatwet staan en niet SGP iig. Kan dus PvdD, PVV of FvD zijn.
Wat wil je nu precies over Rutte zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:30 schreef Leandra het volgende:
Ik moet al lachen bij de gedachte... Rutte die zo'n raddraaier gaat meppen
Iemand heeft vast wel dat gifje, van die 2 jongens die als een paar meisjes een beetje richting elkaar slaan.
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:49 schreef Ringo het volgende:
“A.u.b. burger, speel voor eigen rechter.”
Dat is wat die slappe zak eigenlijk zegt. Een soort mantelhandhaving. De participatiesamenleving op stoepgootniveau, hatsjekidee!
Nee, die staan gewoon achter deze klimaatwet.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
SP geen alternatief?
Forum voor Democratie lijkt me lood om oud ijzer wat betreft het huidige beleid eerlijk gezegd, en ook de PVV vind ik maar een bijwagen van de VVD.
Zal ik jou eens pappen en nathouden?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Flikker op Rutte, wat heeft de VVD in hemelsnaam oo het gebied van veiligheid gedaan in al die tijd dat jij aan het roer staat? Pappen en nathouden.
Yup, Klaas een weekendje vrij als bijna vaste PVV-corvee'er, wrs valt er wat te bieren in Breda ivm carnaval al, dus vandaag Rutte aan de bal.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:11 schreef timmmmm het volgende:
En je bent echt een pauper als je hurrdurr je zou ze eens wat klappen moeten geven roept.
Alsof geweld ooit geweld verhelpt. Maar goed, de PVVstemmer is weer binnen hoor Mark
Eens. Ruttequote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:11 schreef timmmmm het volgende:
En je bent echt een pauper als je hurrdurr je zou ze eens wat klappen moeten geven roept.
Alsof geweld ooit geweld verhelpt. Maar goed, de PVVstemmer is weer binnen hoor Mark
Rutjes.quote:
Trump, heeft die al eens gezegd dat-ie mensen persoonlijk in mekaar wilde slaan dan?quote:
Ja, en dan gaat Asscher meteen ene coalitie sluiten met diezelfde VVD wrs.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:19 schreef bamibij het volgende:
Na deze uitspraken kan Rutte nooit meer iemand voor rechtspopulist uitmaken. Dat is hij zelf. Tijd om af te treden.
Asscher I
nee, maar Robert de Niro heeft wel eens gezegd dat Trump een knal voor zijn kop nodig heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump, heeft die al eens gezegd dat-ie mensen persoonlijk in mekaar wilde slaan dan?
Ja, als raging bull?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
nee, maar Robert de Niro heeft wel eens gezegd dat Trump een knal voor zijn kop nodig heeft.
Liet hij zich ooit eens ontvallen in een interview, als ik Trump was zou ik niet te dicht in zijn buurt komen, Robert is een grote vent.quote:
Ja, las het ook idd, maar ja dat is de Amerikaanse politiek, ondertussen kunnen we werkelijk waar niemand meer serieus nemen in onze eigen politiek. Dat is toch wel ernstig hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Liet hij zich ooit eens ontvallen in een interview, als ik Trump was zou ik niet te dicht in zijn buurt komen, Robert is een grote vent.
Een grote vent, waar de rot ook al aardig in zit.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Liet hij zich ooit eens ontvallen in een interview, als ik Trump was zou ik niet te dicht in zijn buurt komen, Robert is een grote vent.
Ik denk dat veel van die jongens de premier niet kunnen hebben hoor, vergis je niet. We hebben een qua lengte imposante premier en daar kom je al ver meequote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:30 schreef Leandra het volgende:
Ik moet al lachen bij de gedachte... Rutte die zo'n raddraaier gaat meppen
Iemand heeft vast wel dat gifje, van die 2 jongens die als een paar meisjes een beetje richting elkaar slaan.
Ongetraind en met de motoriek van een houten Klaas.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die jongens de premier niet kunnen hebben hoor, vergis je niet. We hebben een qua lengte imposante premier en daar kom je al ver mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:36 schreef Vallon het volgende:
PVV corvee...... en zegt de MP dat hij het wel OK vindt wanneer wij onrechtmatig het eigenrecht ter hand nemen.... het mag wettelijk niet maar is menselijk wel OK. Ik zie de rechtszaken waarbij burgers zelf ingrijpen met wat meer vertrouwen tegemoet....
Verder een hoop retoriek om de aandacht af te leiden. Doet mij denken aan Sarkozy met "On va vous débarrasser de la racaille" we zullen ons ontdoen van het tuig. Ruim 10 jaar later is er nog steeds niets veranderd.Dat zegt hij helemaal niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al zou hij het zeggen, dan staat dat niet opeens boven de wet. Zou dus niet al teveel vertrouwen hebben daarin.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
76 dit jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een grote vent, waar de rot ook al aardig in zit.
[ afbeelding ]
Meer in 'VVD: The Purge (NL)', een film van Dick Maas.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:36 schreef Hexagon het volgende:
Dit zou wel passen in het boek:
"VVD: Van parelketting tot schakelketting"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |