Je moet je schamen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schaam me niet voor mn maskertje ik heb itt tot veel lieden hier de queste naar eeuwige jeugd iig nog niet opgegeven
Ik ga wow classic niet spelen denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moet ook wel als je een jongere vrouw hebt he.
Godverdomme het is niet waar?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga wow classic niet spelen denk ik
Dan baby he rond die tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godverdomme het is niet waar?
Waarom niet?
Dat heb ik altijd als ik tomatensoep heb gegeten.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Heb mijzelf gesneden met scheren. Nu giga wond op mijn wang lijk wel the joker.
INSO IS BANG. IK HERHAAL INSO IS BANGquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga wow classic niet spelen denk ik
Heeft hij weer een topic gekaapt?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist mijn eerste note aan Saind uitgedeeld(Nou ja, de eerste waar ik publiekelijk voor uitkom dan)
Dat accepteer ik dan maar. Het leven is geven en nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wacht maar stinho nog een paar jaar dan begint bij jou ook het verval.
positief?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist mijn eerste note aan Saind uitgedeeld(Nou ja, de eerste waar ik publiekelijk voor uitkom dan)
Soep drink je debiel.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik tomatensoep heb gegeten.
Doe eens normaal manquote:
Niet eens een Mexicaan kunnen kopenquote:
Ja, bij jou is dat eerder nemen Stijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat accepteer ik dan maar. Het leven is geven en nemen.
Omdat ik je terechtwijs? Of is homofobie gewoon forumbreed beleidquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik pols ze achter om te kijken of ik je een ban aan kan smeren.
Crewbash. Normaal voldoet een note. Maar ik vind het gewoon ontzettend leuk je een ban aan te smerenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat ik je terechtwijs? Of is homofobie gewoon forumbreed beleid
40/45 maanden.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Onlogisch, wanneer stop je weer als mod?
Mij maakt het niet uit hoor. Wat mij betreft mag je je rauwe emoties op dit forum tonen. Een mens kent vreugde, pijn en verdriet. Dat moet je op geen enkel moment weg hoeven stoppen. Hup Tjacka!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow sorry Stijn.
(als je serieus bent).
Mexicanen zijn niet goed genoeg voor Ajax. ❤️quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet eens een Mexicaan kunnen kopen
Gewoon je bakkes in een bord soep steken en flink inhalerenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon je bakkes in dat bord soep drukken en slurpen maar.
Ik moest vanmorgen googlen wat een elevator pitch isquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Saind het volgende:
Ik moet volgende week een pitch geven
er staat
Think of it as an extended 'elevator pitch'
Dat is dan toch gewoon een presentatie
Wat ben je toch een vieze big.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Extended je bij iets of iemand inliklenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Saind het volgende:
Ik moet volgende week een pitch geven
er staat
Think of it as an extended 'elevator pitch'
Dat is dan toch gewoon een presentatie
had deze docent ook even mogen doenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen googlen wat een elevator pitch is![]()
handquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tepel tepel tepel, een frikandel eet je met een ....
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Scrummie is geestelijk nog vier.quote:
Was je vannacht dronken maat?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet geen frikandellen kankerviesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is geestelijk nog vier.
Krijg een chronisch mild kriebelhoestjequote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes in een bord soep steken en flink inhaleren
Dus jij specifiek moet dat doen
Je bent een lieve jongen Stijn. Te lief voor deze wereld. Ik hoop niet dat je personen tegenkomt in je leven die daarvan profiteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor. Wat mij betreft mag je je rauwe emoties op dit forum tonen. Een mens kent vreugde, pijn en verdriet. Dat moet je op geen enkel moment weg hoeven stoppen. Hup Tjacka!
Ik snap niet dat er mensen verdrietig waren in de periode dat hij afwezig was.quote:
Dan bel ik meteen mijn begeleiders van de dagbesteding.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen Stijn. Te lief voor deze wereld. Ik hoop niet dat je personen tegenkomt in je leven die daarvan profiteren.
Nee joh, als ik dronken ben zit ik in allerlei topics te reageren.quote:
Je zou toch niet meer drinken in 2019?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, als ik dronken ben zit ik in allerlei topics te reageren.
Ahhhhhquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, als ik dronken ben zit ik in allerlei topics te reageren.
Dat heeft hij volgehouden tot 10 januari!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou toch niet meer drinken in 2019?
GGMM was het verdrietigstquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen verdrietig waren in de periode dat hij afwezig was.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgehouden tot 10 januari!
Mooi, je hoeft niet terug te komen hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga een vergadering in. Gedraag jullie.
Hoe voelt het mes van GGMM in jouw rug?quote:
Niet. Ik weet zeker dat GGMM mij ontzettend waardeertquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe voelt het mes van GGMM in jouw rug?
Scrummie voelt toch niks met dat vet (lol).quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe voelt het mes van GGMM in jouw rug?
Je dikke teringmoeder.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Scrummie voelt toch niks met dat vet (lol).
Krijg dingen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, bij jou moet er dan zeker gelijk een hamburger onder. (lol)
Stik stik stik, krijg een vrachtwagen in je mik.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zei je laatst ook tegen GGMM. Je bent niet echt creatief. 😋
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgehouden tot 10 januari!
Waarom steek jij vanuit het niets een mes in mijn rug? Walgelijk goor teringvarken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
Scrummie probeert wanhopig grappig te zijn.
The Last of Us.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)oit_heb_gezien_.html
Welke game is dit ?
Waar heb je het over dummiequote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom steek jij vanuit het niets een mes in mijn rug? Walgelijk goor teringvarken.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)oit_heb_gezien_.html
Welke game is dit ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:06 schreef GGMM het volgende:
Ah ja jij mag mij wel walgelijk dom teringvarken noemen maar als ik jou dummie noem word je boos.
Dummie!
quote:
Ik kan alleen niet met walgelijke mensen als jij omgaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:07 schreef Tjacka het volgende:
Scrummie kan niet eens met mensen omgaan op een internet forum. Wat treurig.
5,8 op IMBD. Ik sla over.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:08 schreef Elan het volgende:
Welcome tot Marwen lijkt me een prachtige film Scrummie
Opgeslagen in het stuk van mn hoofd met nutteloze feitjesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat heb je met de informatie gedaan welke game het nou is?
Je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nadat jij je misdroeg VBL / [VBL SC #6879] Negerseks
Jank niet zo.
Ik ben een zeer vriendelijke jongen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet met walgelijke mensen als jij omgaan.
Daar merk ik bijzonder weinig van.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een zeer vriendelijke jongen.
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nadat jij je misdroeg VBL / [VBL SC #6879] Negerseks
Jank niet zo.
Het is Kim Jong "GGMM" Un, die is altijd onschuldig.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Gewoon kijken en je eigen mening vormen, joh.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
Trailer zag er leuk uit.
Ik vind dit niet zo'n grappige bijnaam.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is Kim Jong "GGMM" Un, die is altijd onschuldig.
GGMm ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n grappige bijnaam.
Tr gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GGMm ook niet. Ik kreeg daar ooit een ban voor dus ik test hem even.
Wil je weer een ban?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GGMm ook niet. Ik kreeg daar ooit een ban voor dus ik test hem even.
Ik vecht niet, ik zeg gewoon dat scrummie (als hij zich zo gedraagt) weg mag wezen van mijquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Net als je bestaan buiten FOK! dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu GGMM heeft gezegd dat hij mij liever kwijt dan rijk is, is mijn Fok! bestaan vrij zinloos.
Als je dan een tijdje weg bent komt GGMM weer met een act dat hij wil dat je terug komt.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu GGMM heeft gezegd dat hij mij liever kwijt dan rijk is, is mijn Fok! bestaan vrij zinloos.
Sow.quote:
Dat zal ik niet meer doen, beloofd.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan een tijdje weg bent komt GGMM weer met een act dat hij wil dat je terug komt.
Jij mag ook wegwezenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vecht niet, ik zeg gewoon dat scrummie (als hij zich zo gedraagt) weg mag wezen van mij
Maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Net een rondleiding gehad op een peuterspeelzaal.
Holy crap. Meer allochtonen dan autochtonen. En met meer bedoel ik 80%.
Bedankt voor deze anekdote Jojoortje.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
En nu?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Dus 80% van de ouders geeft jou geen hand?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Uhm okéquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Verspilde moeite ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:21 schreef Tjacka het volgende:
Elan is in discussie met klaas in het feyenoordtopic.
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus 80% van de ouders geeft jou geen hand?
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk beseft Klaas dat ook snel.
Ik vind dat geen afspiegeling van de maatschappij. Al die kinderen daar hebben een VVE indicatie (zag ik stiekem), praten dus slecht Nederlands.quote:
Ah oke. Goede redenen welquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat geen afspiegeling van de maatschappij. Al die kinderen daar hebben een VVE indicatie (zag ik stiekem), praten dus slecht Nederlands.
Vind ik niet wat voor m’n zoontje.
Je hoerenmoeder op een fiets René.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk beseft Klaas dat ook snel.
Nouja.. Leuk..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
Leuk feitje: ik heb nog nooit Nutella gegeten.
Wtfquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
Hier heb je overigens 100% gelijk in.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat geen afspiegeling van de maatschappij. Al die kinderen daar hebben een VVE indicatie (zag ik stiekem), praten dus slecht Nederlands.
Ja een goede mix wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah oke. Goede redenen wel.
Hoe zit dat bij de school waar jij les geeft? Redelijke mix?
WOW.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
Alsof Twents geen ernstig spraakgebrek is.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen school dan toch.
Jij denkt dat ze op scholen volledig in dialect spreken?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof Twents geen ernstig spraakgebrek is.
Ja, maar dit is de peuterspeelzaal hè. Leeftijd van 2,5 t/m 4 jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen school dan toch.
Oh, sorry, dacht school al.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dit is de peuterspeelzaal hè. Leeftijd van 2,5 t/m 4 jaar.
Zou wel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze op scholen volledig in dialect spreken?
Ze zullen inderdaad wel Haags praten.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, gewoon ABN.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zullen inderdaad wel Haags praten.
Lekker man.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben weer begonnen met roken
Vond dat ik iets te burgerlijk werd
Proberen ze hier wel zoveel mogelijk jaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, Limburg. Daar valt niet meer zoveel aan te redden.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Proberen ze hier wel zoveel mogelijk ja
Klasse maat.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zwak figuur.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geaccepteerd.quote:
Hier nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk schijnt de zon vandaag GGMM.
Waarom niet gewoon lekker naast een duif op de Dam schijten, als je toch in de buurt bent?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:37 schreef Tjacka het volgende:
Ben heerlijk aan het poepen in magna plaza.
Lekker grauw dagje hier.quote:
Ben jij ook zo teleurgesteld in Knut dat hij weer rookt?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:42 schreef Saind het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ests-boyfriends.html
hij was niet echt gestopt dus mwoahquote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij ook zo teleurgesteld in Knut dat hij weer rookt?
Oké Scrummie.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn en weer op 1 lijn zitten.
Dat autorijden geeft ook alleen maar stress.quote:
quote:
Joah, ben manager van VfL Osnabrück en speel in de 2. Ligaquote:
Nee, de controls zijn helaas vrij bagger met een toetsenbord en muis, en ik ga er geen controller voor aanschaffen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
RT
(en zo ja, ben je weer aan Dark Souls begonnen?)
Wat nu weer?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Scrummie, je bent zeer recalcitrant vandaag.
Controllers zijn kut, alleen die van de SNES is tof.quote:
Koop die dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Controllers zijn kut, alleen die van de SNES is tof.
XBOX-controller is best fijn hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Controllers zijn kut, alleen die van de SNES is tof.
Nee man.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
XBOX-controller is best fijn hoor.
Heb ik ook last van sinds een week ofzo. Heel irritant.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
Krijg een push bericht van Netflix: "Nieuwkomer: Sex Education"
Beginnen zij nou ook al met dit soort grappen?
Dat lijkt me een ontzettend flauwe serie.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
Krijg een push bericht van Netflix: "Nieuwkomer: Sex Education"
Beginnen zij nou ook al met dit soort grappen?
Hele hoofdkantoor daar de tyfus in rammenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van sinds een week ofzo. Heel irritant.
Ik heb ervoor gekozen de push melding uit te zetten, dat was toch wat makkelijker.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hele hoofdkantoor daar de tyfus in rammen
Soms is de makkelijkste weg niet altijd de beste.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen de push melding uit te zetten, dat was toch wat makkelijker.
Ik wil wel mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms is de makkelijkste weg niet altijd de beste.
Maar ik vraag Befbekje wel mee
Heb jij zin om vanmiddag even samen met mij langs het hoofdkantoor van Netflix te gaan? Slaan we ze in elkaar.quote:
twitter:elonmusk twitterde op woensdag 09-01-2019 om 21:19:14The new Roadster will actually do something like this https://t.co/fIsTAYa4x8 reageer retweet
Omdat je het anders nooit zal zien, verpest ik de verrassing maar: GC / Zet hier een FOK!ker in het zonnetje :)quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij zin om vanmiddag even samen met mij langs het hoofdkantoor van Netflix te gaan? Slaan we ze in elkaar.
Ik had Scrummie gevraagd, maar die durft niet.
Knut, er is nu een Japanse aan het darten!!! (met paars haar). Ze is niet knap, maar in vergelijking met haar tegenstandster lijkt ze op Miss Universe.quote:
Niet gekliktquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Omdat je het anders nooit zal zien, verpest ik de verrassing maar: GC / Zet hier een FOK!ker in het zonnetje :)
Als jij het retourticket betaald. Business class, s.v.p.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij zin om vanmiddag even samen met mij langs het hoofdkantoor van Netflix te gaan? Slaan we ze in elkaar.
Ik had Scrummie gevraagd, maar die durft niet.
betaaldquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als jij het retourticket betaald. Business class, s.v.p.
Briljant kerelquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joah, ben manager van VfL Osnabrück en speel in de 2. LigaDoelstelling is linkerrijtje, maar sta na 14 duels bovenaan. Dit is mijn tweede seizoen bij Osnabrück (2027-28, vorig seizoen kampioen van de 3. Liga), hiervoor zat ik bij Toulouse en SK Avalancí. Gaat lekker zo
[..]
Nee, de controls zijn helaas vrij bagger met een toetsenbord en muis, en ik ga er geen controller voor aanschaffen.
Neuh, speel meestal aanvallend 4-2-3-1, en counterend en controlerend 4-4-1-1, geef wat instructies, check welke spelers van de tegenstander extra aandacht vereisen, en stuur de boys het veld op.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Briljant kerel.
Hanteer je nog een bepaalde winnende tactiek of zo? Ik verlies altijd met die manager spelletjes (behalve OSM, maar ja OSM)
Ik zou niet meer Feyenoord nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Briljant kerel.
Hanteer je nog een bepaalde winnende tactiek of zo? Ik verlies altijd met die manager spelletjes (behalve OSM, maar ja OSM)
Goede tip!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou niet meer Feyenoord nemen.
Moet je nog steeds van die debiele gesprekjes voeren ? Tegenstander intimiderenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, speel meestal aanvallend 4-2-3-1, en counterend en controlerend 4-4-1-1, geef wat instructies, check welke spelers van de tegenstander extra aandacht vereisen, en stuur de boys het veld op.
Is wel lachen met een groepje al is het nu meer iets om geld uit je zak te kloppen dmv boosters enzquote:
Weet ik. Heb het heel lang gespeeld met een aantal andere fokkers.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel lachen met een groepje al is het nu meer iets om geld uit je zak te kloppen dmv boosters enz
Yup, die doe ik ook gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je nog steeds van die debiele gesprekjes voeren ? Tegenstander intimideren
Bestaat er tegenwoordig nog zoiets op de telefoon dat wel lachen is?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik. Heb het heel lang gespeeld met een aantal andere fokkers.
Gewoon lekker de hele teringbende onder druk zetten en volle pressing.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, speel meestal aanvallend 4-2-3-1, en counterend en controlerend 4-4-1-1, geef wat instructies, check welke spelers van de tegenstander extra aandacht vereisen, en stuur de boys het veld op.
Ik heb sinds kort de originele rollercoaster tycoon 1 en deel 2 op mijn telefoon. Dat is wel weer leukquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bestaat er tegenwoordig nog zoiets op de telefoon dat wel lachen is?
Preciesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker de hele teringbende onder druk zetten en volle pressing.
Link?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:44 schreef O_o_ het volgende:
Gruwelijk gelachen om een foto in KPD zojuist.
Is dat multiplayer?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de originele rollercoaster tycoon 1 en deel 2 op mijn telefoon. Dat is wel weer leuk
Ik vond Zoo Tycoon leuker.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de originele rollercoaster tycoon 1 en deel 2 op mijn telefoon. Dat is wel weer leuk
Die was wat minder leuk vond ik. Maar die is volgens mij (nog) niet op mobiel te spelenquote:
Gewoon op de computer vroeger, verblijven maken was altijd wel leuk. En dan een ontsnapte neushoorn genot.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die was wat minder leuk vond ik. Maar die is volgens mij (nog) niet op mobiel te spelen
Echte tegenstrijdigheden kunnen niet, Hans.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel tegenstrijdigheden qua tactiek of niet?
Clash of Clans is ook wel lachen speel dat al 4 jaar en nog niet alle upgradesquote:
14quote:
Nee joh, knallen met die hap. Ik heb uiteraard alleen de groene actief.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel tegenstrijdigheden qua tactiek of niet?
liet jij mij nou laatst een keer al die gemaakte nazi parken zien met rollercoaster? Of was dat drizzt?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon op de computer vroeger, verblijven maken was altijd wel leuk. En dan een ontsnapte neushoorn genot.
Oh dat heb ik ook nog een tijdje gespeeld jaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Clash of Clans is ook wel lachen speel dat al 4 jaar en nog niet alle upgrades
1x per week clanoorlog verder weinig omkijken naar ook.
Jeetje wat conservatief.quote:
Dat was ik sowieso niet want ik heb nooit echt heel lang Rollercoaster gespeeld. En zeker niet recent.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
liet jij mij nou laatst een keer al die gemaakte nazi parken zien met rollercoaster? Of was dat drizzt?
Wat rood en groen staat spreekt elkaar toch tegen in dat plaatje?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echte tegenstrijdigheden kunnen niet, Hans.
Nee zie het al. Was ook niet drizzt trouwens.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso niet want ik heb nooit echt heel lang Rollercoaster gespeeld. En zeker niet recent.
Ja als je iets wil gebruiken wordt het groen en dan wordt het tegenovergestelde rood zodat je het niet meer kan gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat rood en groen staat spreekt elkaar toch tegen in dat plaatje?
Geen idee joh laatste keer dat ik zoiets intensief speelde was Championship Manager 1999 en Davilex competitie manager
Oh dat klinkt op zich wel logisch.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je iets wil gebruiken wordt het groen en dan wordt het tegenovergestelde rood zodat je het niet meer kan gebruiken.
Ik deed mijn sadistische projecten vooral in The Sims.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zie het al. Was ook niet drizzt trouwens.jezus ik vergis me een klein beetje
De rode zijn uitgeschakeld omdat ze idd tegenstrijdig zijn aan mijn instructiesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat rood en groen staat spreekt elkaar toch tegen in dat plaatje?
Geen idee joh laatste keer dat ik zoiets intensief speelde was Championship Manager 1999 en Davilex competitie manager
Volgens mij zijn er wel wat seriemoordenaars uit die spellen voortgekomenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed mijn sadistische projecten vooral in The Sims.
Ik herinner me die plaatjes wel, maar ik was het nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zie het al. Was ook niet drizzt trouwens.jezus ik vergis me een klein beetje
Gewoon Auswitch nagebouwdquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me die plaatjes wel, maar ik was het niet
Inso speelde world of Warcraft met Brevikquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat seriemoordenaars uit die spellen voortgekomen
Ben je dan grappig!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon Auswitch nagebouwdman man man
Muah is wel lastig om in het echt weg te komen met alleen de trappetjes uit het zwembad te verwijderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat seriemoordenaars uit die spellen voortgekomen
Lijkt me meer iets voor Caland.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me die plaatjes wel, maar ik was het niet
Parken met duizenden bezoekers opsluiten boven een meer en dan de paden verwijderenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah is wel lastig om in het echt weg te komen met alleen de trappetjes uit het zwembad te verwijderen.
lolquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso speelde world of Warcraft met Brevik
Je kon ze toch ook uit die achtbaan laten vliegen?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Parken met duizenden bezoekers opsluiten boven een meer en dan de paden verwijderen
Ja klopt. Looping niet af maken en zulks.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kon ze toch ook uit die achtbaan laten vliegen?
Speel nu wel eens planet coaster dat is echt heel bazig.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Looping niet af maken en zulks.
Wat is dat dan?
Jezus, dat ziet er wel tijdrovend uit ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel lachen hoor. Gaat alleen wel veel tijd in zitten dus speel het amper.
Denk niet dat Stijn zo verlegen zit om aandacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Gaat 422 een video maken als ie 1.000 followers heeft? Net als Memphis met zijn 5 million followers
931 alweer, straks gaat hij Aad300 nog voorbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Gaat 422 een video maken als ie 1.000 followers heeft? Net als Memphis met zijn 5 million followers
Je moet gewoon normaal doen en je vooral niet als een gehandicapte gedragen. Dat interesseert niemand.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk niet dat Stijn zo verlegen zit om aandacht.
twitter:alaphilippe__ twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 10:35:36Om 10u30 al mensen op het perron met een Grolsch Kanon. Zo hoort het leven te zijn? reageer retweet
Bleek een verwarde gek te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kwam tong vandaag tegen zie ik.twitter:alaphilippe__ twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 10:35:36Om 10u30 al mensen op het perron met een Grolsch Kanon. Zo hoort het leven te zijn? reageer retweet
Het wordt steeds aannemelijker dat het hem was.quote:
Hoe heet jij op twitter?quote:
Alleen was het een buitenlander, maar ik wil geen racist zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt steeds aannemelijker dat het hem was.
Tong had Italiaans bloed, aldus Tongquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen was het een buitenlander, maar ik wil geen racist zijn.
Wow, het was hem gewoon.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tong had Italiaans bloed, aldus Tong
twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 17:26:33@alaphilippe__ Was zeker een buitenlander? reageer retweet
Nee, hij was 30-35 schat ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, het was hem gewoon.
Liep hij ook met zijn tong uit zijn bek, Stijn?
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 17:26:33@alaphilippe__ Was zeker een buitenlander? reageer retweet
Alleen Theo Janssen lijkt me nog boeiend daar.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
Dat VTBL lijkt me echt een kutprogramma te gaan worden.
Mij ook, maar alleen daarvoor ga ik niet zo'n heel programma kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Theo Janssen lijkt me nog boeiend daar.
Heb wel bijna 6 boekjes servies stickers volquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben goed op weg met mijn AH voetbalsticker album.
Oh dat is wel iets van meer nut. Ik doe dit alleen maar zodat ik de huilende kinderen zie als ik zeg dat het pakje stickers voor mijzelf is.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb wel bijna 6 boekjes servies stickers vol
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat is wel iets van meer nut. Ik doe dit alleen maar zodat ik de huilende kinderen zie als ik zeg dat het pakje stickers voor mijzelf is.
Saind is kinderhater, ik denk dat hij het pakje stickers openmaakt en ze vervolgens op de grond gooit en er op stampt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |