Je moet je schamen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schaam me niet voor mn maskertje ik heb itt tot veel lieden hier de queste naar eeuwige jeugd iig nog niet opgegeven
Ik ga wow classic niet spelen denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moet ook wel als je een jongere vrouw hebt he.
Godverdomme het is niet waar?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga wow classic niet spelen denk ik
Dan baby he rond die tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godverdomme het is niet waar?
Waarom niet?
Dat heb ik altijd als ik tomatensoep heb gegeten.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Heb mijzelf gesneden met scheren. Nu giga wond op mijn wang lijk wel the joker.
INSO IS BANG. IK HERHAAL INSO IS BANGquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga wow classic niet spelen denk ik
Heeft hij weer een topic gekaapt?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist mijn eerste note aan Saind uitgedeeld(Nou ja, de eerste waar ik publiekelijk voor uitkom dan)
Dat accepteer ik dan maar. Het leven is geven en nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wacht maar stinho nog een paar jaar dan begint bij jou ook het verval.
positief?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist mijn eerste note aan Saind uitgedeeld(Nou ja, de eerste waar ik publiekelijk voor uitkom dan)
Soep drink je debiel.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik tomatensoep heb gegeten.
Doe eens normaal manquote:
Niet eens een Mexicaan kunnen kopenquote:
Ja, bij jou is dat eerder nemen Stijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat accepteer ik dan maar. Het leven is geven en nemen.
Omdat ik je terechtwijs? Of is homofobie gewoon forumbreed beleidquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik pols ze achter om te kijken of ik je een ban aan kan smeren.
Crewbash. Normaal voldoet een note. Maar ik vind het gewoon ontzettend leuk je een ban aan te smerenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat ik je terechtwijs? Of is homofobie gewoon forumbreed beleid
40/45 maanden.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Onlogisch, wanneer stop je weer als mod?
Mij maakt het niet uit hoor. Wat mij betreft mag je je rauwe emoties op dit forum tonen. Een mens kent vreugde, pijn en verdriet. Dat moet je op geen enkel moment weg hoeven stoppen. Hup Tjacka!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow sorry Stijn.
(als je serieus bent).
Mexicanen zijn niet goed genoeg voor Ajax. ❤️quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet eens een Mexicaan kunnen kopen
Gewoon je bakkes in een bord soep steken en flink inhalerenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon je bakkes in dat bord soep drukken en slurpen maar.
Ik moest vanmorgen googlen wat een elevator pitch isquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Saind het volgende:
Ik moet volgende week een pitch geven
er staat
Think of it as an extended 'elevator pitch'
Dat is dan toch gewoon een presentatie
Wat ben je toch een vieze big.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Extended je bij iets of iemand inliklenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Saind het volgende:
Ik moet volgende week een pitch geven
er staat
Think of it as an extended 'elevator pitch'
Dat is dan toch gewoon een presentatie
had deze docent ook even mogen doenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen googlen wat een elevator pitch is![]()
handquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tepel tepel tepel, een frikandel eet je met een ....
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Scrummie is geestelijk nog vier.quote:
Was je vannacht dronken maat?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet geen frikandellen kankerviesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is geestelijk nog vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |