Charlotte is toch al verloofd?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet echt een rel, meer een gigantische meltdown van gekke lennie. En dat allemaal omdat hij graag in het broekje wil kruipen van charlotte.
Asperges?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag dat Hostellerie De Hamert failliet is, ooit een keertje geweest
Dan kan hij nog wel in d'r broekje willen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charlotte is toch al verloofd?
DAT WAS DIE CHICK VAN DE BODYGUARD OOK JR! DAT IS OOK AL KAPOTquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charlotte is toch al verloofd?
Niet je sterkste anekdote zoquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
was in de jaren 90, meen van wel onder andere
Maar dan is die kans nog niet zo groot, dus heeft het allemaal weinig zin.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel in d'r broekje willen.
met een c, serieus?quote:
Ik denk dat als ze Lenny ziet de kans al helemaal niet groot is.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan is die kans nog niet zo groot, dus heeft het allemaal weinig zin.
Ziet Lenny eruit zoals zijn UI?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze Lenny ziet de kans al helemaal niet groot is.
Ik had liever gehad dat je je fout gewoon als een man zou nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:20 schreef Saind het volgende:
Denk dat het komt door mijn pink
Typt lastig met 9 vingers
Geen idee, maar als ik de gemiddelde tilburger zie weet ik genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet Lenny eruit zoals zijn UI?
Ik had liever dat je verzoop in de frituurketel bij je onderburenquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je je fout gewoon als een man zou nemen.
Ik woon niet boven een patatzaak.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had liever dat je verzoop in de frituurketel bij je onderburen
Maar je kunt niet alles hebben
Voor je René krokant hebt moet je echt wel een paar uur roerenquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
eerst pesten jullie Lenny weg, dan gaat de favoriete tent van Tarado failliet en nu wenst Saind Rene een krokante dood toe.
mijn favoriete tent is toch wel de Librijequote:Op woensdag 9 januari 2019 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
eerst pesten jullie Lenny weg, dan gaat de favoriete tent van Tarado failliet en nu wenst Saind Rene een krokante dood toe.
Ik zit er ook best wel een beetje mee.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
Ik werd door iemand uitgenodigd mee te gaan om daar een soort koken met bier workshop te doenquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn favoriete tent is toch wel de Librije
hiervandaan valt het wel mee met de trein maar voor jou wel ver jaquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd door iemand uitgenodigd mee te gaan om daar een soort koken met bier workshop te doen
Op zich wel tof maar in fucking Zwolle en kost 150 euro ofzo
fake newsquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Als je met je muis over de TT hoovert zie je hoeveel mensen er gepost hebben maar dit topic nu niet meer volgen.
Dat is er één.
Lenny is in ieder geval een man van zijn woord.
2 uur en 45 minuten ongeveer, van deur tot deurquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hiervandaan valt het wel mee met de trein maar voor jou wel ver ja
Wtf.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn ogenschijnlijke 'vrienden' die hun bedenkingen hebben m.b.t. jouw posts hier.
Ik noem geen namen en wil niet stoken maar ik zou het topic eens doorspitten.
Wtfquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn 267 mensen die dit topic volgen zonder in dit deel te posten.
Ja het is ook allemaal gebaseerd op het vertragen van eventuele kankerprocessen in een lijf hè.quote:
VBL = FOKquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Al die gevallen broedersquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voel me maar zo zo laatste dagen
Nog even dutje
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt de ruzie niet zó ontzettend heftig dat we partij moeten kiezen tussen scrummie en jojoortje..
Want dan weet ik al wie ik kies.
Ik heb geen ruzie met Jojoortje.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt de ruzie niet zó ontzettend heftig dat we partij moeten kiezen tussen scrummie en jojoortje..
Want dan weet ik al wie ik kies.
Klopt. Het is nu oorlog.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie met Jojoortje.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een van de bedrijven die een Brits overheidscontract heeft gekregen voor een veerdienst bij een no deal brexit heeft geen schepen. Het bedrijf heeft ook nog niet eerder een veerdienst gerund.![]()
Ik vroeg het aan GGMM.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij woont gewoon nog boven diezelfde patatzaak, idioot.
Het schijnt oorlog te zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Scrummie momenteel?
Netjes Rolandquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:24 schreef KingRoland het volgende:
7,7 voor 2e gedeelte stageverslag(30% van cijfer)
Proficiat ouwe reusquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:24 schreef KingRoland het volgende:
Goed bezig maatquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:24 schreef KingRoland het volgende:
Koeltjes.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Scrummie momenteel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |