Ik zit er ook best wel een beetje mee.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
eerst pesten jullie Lenny weg, dan gaat de favoriete tent van Tarado failliet en nu wenst Saind Rene een krokante dood toe.
Ik werd door iemand uitgenodigd mee te gaan om daar een soort koken met bier workshop te doenquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn favoriete tent is toch wel de Librije
hiervandaan valt het wel mee met de trein maar voor jou wel ver jaquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd door iemand uitgenodigd mee te gaan om daar een soort koken met bier workshop te doen
Op zich wel tof maar in fucking Zwolle en kost 150 euro ofzo
fake newsquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Als je met je muis over de TT hoovert zie je hoeveel mensen er gepost hebben maar dit topic nu niet meer volgen.
Dat is er één.
Lenny is in ieder geval een man van zijn woord.
2 uur en 45 minuten ongeveer, van deur tot deurquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hiervandaan valt het wel mee met de trein maar voor jou wel ver ja
Wtf.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn ogenschijnlijke 'vrienden' die hun bedenkingen hebben m.b.t. jouw posts hier.
Ik noem geen namen en wil niet stoken maar ik zou het topic eens doorspitten.
Wtfquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn 267 mensen die dit topic volgen zonder in dit deel te posten.
Ja het is ook allemaal gebaseerd op het vertragen van eventuele kankerprocessen in een lijf hè.quote:
VBL = FOKquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Al die gevallen broedersquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voel me maar zo zo laatste dagen
Nog even dutje
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt de ruzie niet zó ontzettend heftig dat we partij moeten kiezen tussen scrummie en jojoortje..
Want dan weet ik al wie ik kies.
Ik heb geen ruzie met Jojoortje.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt de ruzie niet zó ontzettend heftig dat we partij moeten kiezen tussen scrummie en jojoortje..
Want dan weet ik al wie ik kies.
Klopt. Het is nu oorlog.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie met Jojoortje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |