Charlotte is toch al verloofd?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet echt een rel, meer een gigantische meltdown van gekke lennie. En dat allemaal omdat hij graag in het broekje wil kruipen van charlotte.
Asperges?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag dat Hostellerie De Hamert failliet is, ooit een keertje geweest
Dan kan hij nog wel in d'r broekje willen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charlotte is toch al verloofd?
DAT WAS DIE CHICK VAN DE BODYGUARD OOK JR! DAT IS OOK AL KAPOTquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charlotte is toch al verloofd?
Niet je sterkste anekdote zoquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
was in de jaren 90, meen van wel onder andere
Maar dan is die kans nog niet zo groot, dus heeft het allemaal weinig zin.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel in d'r broekje willen.
met een c, serieus?quote:
Ik denk dat als ze Lenny ziet de kans al helemaal niet groot is.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan is die kans nog niet zo groot, dus heeft het allemaal weinig zin.
Ziet Lenny eruit zoals zijn UI?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze Lenny ziet de kans al helemaal niet groot is.
Ik had liever gehad dat je je fout gewoon als een man zou nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:20 schreef Saind het volgende:
Denk dat het komt door mijn pink
Typt lastig met 9 vingers
Geen idee, maar als ik de gemiddelde tilburger zie weet ik genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet Lenny eruit zoals zijn UI?
Ik had liever dat je verzoop in de frituurketel bij je onderburenquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je je fout gewoon als een man zou nemen.
Ik woon niet boven een patatzaak.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had liever dat je verzoop in de frituurketel bij je onderburen
Maar je kunt niet alles hebben
Voor je René krokant hebt moet je echt wel een paar uur roerenquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
eerst pesten jullie Lenny weg, dan gaat de favoriete tent van Tarado failliet en nu wenst Saind Rene een krokante dood toe.
mijn favoriete tent is toch wel de Librijequote:Op woensdag 9 januari 2019 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
eerst pesten jullie Lenny weg, dan gaat de favoriete tent van Tarado failliet en nu wenst Saind Rene een krokante dood toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |