abonnement Unibet Coolblue
pi_184258038
BANGKOK - Een 18-jarige Saoedische vrouw zit vast op de internationale luchthaven van Bangkok, nadat ze naar eigen zeggen is weggevlucht van haar familie. Ze vreest dat ze zal worden gedood als Thailand haar terugstuurt naar Saoedi-Arabië.

Rahaf Mohammed Mutlaq Al-Qunun was op weg naar Australië om daar asiel aan te vragen en moest in Bangkok overstappen. In een serie tweets beschrijft de jonge vrouw hoe ze op het vliegveld werd opgewacht door Saoedische diplomaten die haar paspoort innamen. Ze is meegenomen naar een hotel op de luchthaven, waar ze tegen haar wil wordt vastgehouden. De Thaise politie zou hebben geweigerd haar te helpen. „Vier bewakers staan voor mijn deur om te voorkomen dat ik ontsnap. Ik kan zelfs niet bescherming of asiel in Thailand aanvragen.”

Dreiging familie
De Saoedische was met haar familie op reis in Koeweit, toen ze er twee dagen geleden vandoor ging. Ze reisde zonder toestemming van een mannelijke begeleider, wat verboden is in Saoedi-Arabië, en een familielid gaf haar aan. De vrouw zegt de islam de rug toe te hebben gekeerd. „Ik kan niet studeren en werken in mijn land, dus ik wil vrij zijn om dat wel te kunnen doen”, aldus Rafah. „Mijn familie is streng en sloot me zes maanden lang op in een kamer, omdat ik mijn haar kort had geknipt. Ik ben honderd procent zeker dat ze me zullen doden, zodra ik uit de Saoedische gevangenis kom.” Ook zegt ze te zijn bedreigd door personeel van de Saoedische ambassade en Kuwait Airlines, waarmee ze naar Bangkok vloog. „We zullen je vinden als je er vandoor gaat en je ontvoeren, werd me verteld.”

De Thaise autoriteiten zeggen dat ze vandaag via Koeweit wordt teruggestuurd naar Saoedi-Arabië, waar de doodstraf staat op afstand doen van de islam. Phil Robertson, onderdirecteur voor Azië van Human Rights Watch, roept Thailand dringend op VN-vertegenwoordigers toe te laten tot Rahaf: „De Thaise regering heeft ook uit te leggen waarom diplomaten uit Saoedi-Arabië toestemming krijgen afgesloten delen van de luchthaven van Bangkok in te gaan en het paspoort van een Saoedische burger af te pakken.”

https://twitter.com/rahaf84427714/status/1081794376307785729?s=19

https://www.telegraaf.nl/(...)at-ze-islam-afzweert

Op haar Twitter post ze updates. Dus die kan je in de gaten houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2019 12:12:41 ]
  maandag 7 januari 2019 @ 12:12:37 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184258141
Gelukkig bestaat er geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 7 januari 2019 @ 12:13:40 #3
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184258159
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig bestaat er geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Ja, dat is makkelijk gezegd.
Maar zo werkt het dus niet in dat land.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184258162
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig bestaat er geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Dan krijg je vrijwillig een onthoofding van de Saoediers.
pi_184258201
Ze mag wel bij mij komen wonen.
Wat een aids is die islam toch.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:21:05 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184258255
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]


Maar zo werkt het dus niet in dat land.
Dat was me wel duidelijk , maar niet alleen in dat land hoor
Ik ben inmiddels overleden
pi_184258271
Hoe kan ze tweeten? Is haar telefoon (of wat dan ook) niet ingenomen? Slordig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 7 januari 2019 @ 12:30:10 #8
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_184258403
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:21 schreef Montagui het volgende:
Hoe kan ze tweeten? Is haar telefoon (of wat dan ook) niet ingenomen? Slordig.
Volgens mij is het sinds gister stil. Maar ik ben geen held met social media
pi_184258413
https://twitter.com/Sophiemcneill/status/1082233244504928256?s=20

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2019 12:31:14 ]
pi_184258427
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:21 schreef Montagui het volgende:
Hoe kan ze tweeten? Is haar telefoon (of wat dan ook) niet ingenomen? Slordig.
Ze zit gebarricadeerd in haar hotel kamer op het vliegveld met haar telefoon, de Thaise autoriteiten laten haar niet ontsnappen maar een vluchtelingenorganisatie is schijnbaar doorgelaten en is nu bij haar. Vorig jaar was er ook zo'n geval met een vrouw uit Saoedi-Arabië. Ze heet Dina Ali Lasloom, zij werd in de Filipijnen gearresteerd nadat ze asiel zocht. Ze is toen fysiek en tegen haar wil in een vliegtuig terug gezet naar Saoedi-Arabië en is sindsdien spoorloos. God mag weten wat er met haar is gebeurd, ze kan dood zijn.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 7 januari 2019 @ 12:35:59 #11
206731 Mortaxx
Doomer
pi_184258507
Mooi meisje wel
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_184258557
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, dat is makkelijk gezegd.
Maar zo werkt het dus niet in dat land.
Ik gok zomaar dat Enchanter hier sarcastisch was.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:40:18 #13
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184258580
Gelukkig willen Trump en Wilders geen asiel verlenen aan mensen uit shithole-landen dus als het aan de idolen van de rechtse fokkertjes ligt mag ze lekker op chop chop square haar einde vinden.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184258608
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig willen Trump en Wilders geen asiel verlenen aan mensen uit shithole-landen dus als het aan de idolen van de rechtse fokkertjes ligt mag ze lekker op chop chop square haar einde vinden.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:43:28 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184258620
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig willen Trump en Wilders geen asiel verlenen aan mensen uit shithole-landen dus als het aan de idolen van de rechtse fokkertjes ligt mag ze lekker op chop chop square haar einde vinden.
Wilders wilde een paar weken terug nog asiel voor Asus Bibi
Ik ben inmiddels overleden
pi_184258627
Sophiemcneill twitterde op maandag 07-01-2019 om 12:11:27 UN has arrived. They are interviewing Rahaf. They gave their word that she would remain in their custody & that she is now safe. This is what they promised @UNHCRThailand @Reaproy @melissarfleming reageer retweet
pi_184258630
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:43 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wilders wilde een paar weken terug nog asiel voor Asus Bibi
.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:48:17 #18
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184258694
Deze vrouw is pas een heldin.

Maargoed, door dat zielige Nashville-gezeik zal het niet het gesprek van de dag worden.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:49:17 #19
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184258708
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

.
Dat verhaal was driedubbel gecheckt. Iedereen kan wel een lulverhaaltje ophangen om in het Westen te geraken. Of is Geert alleen geinteresseerd in high-profile cases met een anti-islam component?
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:49:19 #20
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184258710
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig willen Trump en Wilders geen asiel verlenen aan mensen uit shithole-landen dus
Hou maar op met praten en verdiep je eerst eens in de partijen die je zo haat. Het is echt onzin wat je zegt.
pi_184258719
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig bestaat er geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Je haalt de Islam door de war met alle overige religies :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184258777
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Deze vrouw is pas een heldin.

Ik ben het gewoon met jou eens. :o Hopelijk krijgt ze een veilige toekomst.
ROBODEMONS..................|:(
pi_184258809
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Deze vrouw is pas een heldin.

Maargoed, door dat zielige Nashville-gezeik zal het niet het gesprek van de dag worden.
Dit, janken op vd Staaij is veel leuker en dichter bij huis.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_184258852
Religie van de vrede!
  maandag 7 januari 2019 @ 13:14:49 #25
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 7 januari 2019 @ 13:16:16 #26
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184259182
Maar Rusland is het echte gevaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 7 januari 2019 @ 13:18:55 #27
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_184259319
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig willen Trump en Wilders geen asiel verlenen aan mensen uit shithole-landen dus als het aan de idolen van de rechtse fokkertjes ligt mag ze lekker op chop chop square haar einde vinden.
Eigenlijk zou je iemands religie moeten meewegen bij de toetsing van een asielaanvraag. Wat meteen leidt tot de bekende olifant in de kamer, namelijk dat de islam een zeer intolerant, haatdragend en primitief geloof is. En dat we hier nu eigenlijk al meer moslims hebben dan gezond is voor een land.

Maar ja...
pi_184259373
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig willen Trump en Wilders geen asiel verlenen aan mensen uit shithole-landen dus als het aan de idolen van de rechtse fokkertjes ligt mag ze lekker op chop chop square haar einde vinden.
Natuurlijk meteen afgeven op Wilders, Trump en rechts fokkertjes, die toch zover mij bekend geen problemen hebben met vluchtelingen die niet dat radicale geloof aanhangen. Hetzelfde geloof waarvoor deze meid nu moet vrezen voor haar leven, en ik durf te wedden hetzelfde geloof wat jij, Merkel en linkse fokkertjes keer op keer lopen te verdedigen ondanks de inmiddels ontelbare gruwelijkheden vanuit dat geloof.

Maar ja, natuurlijk zijn mensen die dat radicale geloof buiten de deur willen houden veeeeeeeeel erger dan het volk wat dood en verderf zaait in naam van dat geloof.

:')
pi_184259636
Afvallige Julian Assange crepeert weg.
pi_184259782
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:30 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik niet zal oordelen, ik ben niets meer dan alleen maar benieuwd.

Jullie zijn allen volgens mij vrij uitgesproken anti-islam en anti-immigratie. Mocht mevrouw de waarheid spreken, vinden jullie dit een goede reden om haar asiel te verlenen? Ik zou zelf namelijk denken dat dit dan wat tegenstrijdig kan zijn. Hoe zien jullie dat?
"Pools are perfect for holding water"
pi_184259809
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:05 schreef vigen98 het volgende:
„De Thaise regering heeft ook uit te leggen waarom diplomaten uit Saoedi-Arabië toestemming krijgen afgesloten delen van de luchthaven van Bangkok in te gaan en het paspoort van een Saoedische burger af te pakken.”
Dit is wel een grote wtf! :{
pi_184259994
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:47 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik beloof dat ik niet zal oordelen, ik ben niets meer dan alleen maar benieuwd.

Jullie zijn allen volgens mij vrij uitgesproken anti-islam en anti-immigratie. Mocht mevrouw de waarheid spreken, vinden jullie dit een goede reden om haar asiel te verlenen? Ik zou zelf namelijk denken dat dit dan wat tegenstrijdig kan zijn. Hoe zien jullie dat?
Jazeker, ik ben van mening dat westerse landen wel degelijk vrouwen, mannen en kinderen moeten opvangen die vluchten voor de islam. Ik heb zelf 2 vriendinnen in de vriendenkring (waarvan één helaas overleden) die ook de islam hadden afgezworen, die werden verketterd door hun familie (gelukkig wel geweldloos). Maar de omgeving keek ze niet meer aan, ze werden bedreigd, hadden wel nog stiekem contact met hun moeders maar vaders, broers en ooms spuugden op de grond als ze voorbij liepen. Die meiden waren vrij maar toch hadden ze veel pijn, één is moeder geworden en dan zie je toch dat het pijn doet dat ze dat niet kan delen met hun familie.

Vluchtelingen die vluchten voor oorlog kun je na de oorlog terugsturen om hun land op te bouwen of op te vangen in kampen in de regio totdat de oorlog voorbij is. Zij kunnen nog terug, iemand die vlucht voor de gevolgen van de islam kan nergens anders heen, overal is de islam aanwezig en die zullen nooit hun leven zeker meer zijn.
pi_184260016
Bij het Saoedi consulaat te Bangkok kan mevrouw gewoon een nieuw paspoort halen om haar reis naar Australië te vervolgen.
What could go wrong, right?
pi_184260275
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, dat is makkelijk gezegd.
Maar zo werkt het dus niet in dat land.
Gelukkig bestaat er hier in Nederland geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184260309
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:44 schreef Driepink het volgende:
Sophiemcneill twitterde op maandag 07-01-2019 om 12:11:27 UN has arrived. They are interviewing Rahaf. They gave their word that she would remain in their custody & that she is now safe. This is what they promised @UNHCRThailand @Reaproy @melissarfleming reageer retweet
Maar goed dat de de UNHCR in dit proces betrokken wordt.
Kan dit schitterende lijstje landen de benarde positie van deze moslimvrouw verbeteren:

"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 7 januari 2019 @ 14:14:29 #37
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184260430
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat er hier in Nederland geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Het zal hier vast een stuk makkelijker zijn.
Hoe kun je dat land met dit land vergelijken zeg. 8)7

Worden tegenstanders hier door onze regering gemarteld en op pleinen geëxecuteerd? 8)7
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184260547
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben van mening dat westerse landen wel degelijk vrouwen, mannen en kinderen moeten opvangen die vluchten voor de islam. Ik heb zelf 2 vriendinnen in de vriendenkring (waarvan één helaas overleden) die ook de islam hadden afgezworen, die werden verketterd door hun familie (gelukkig wel geweldloos). Maar de omgeving keek ze niet meer aan, ze werden bedreigd, hadden wel nog stiekem contact met hun moeders maar vaders, broers en ooms spuugden op de grond als ze voorbij liepen. Die meiden waren vrij maar toch hadden ze veel pijn, één is moeder geworden en dan zie je toch dat het pijn doet dat ze dat niet kan delen met hun familie.

Vluchtelingen die vluchten voor oorlog kun je na de oorlog terugsturen om hun land op te bouwen of op te vangen in kampen in de regio totdat de oorlog voorbij is. Zij kunnen nog terug, iemand die vlucht voor de gevolgen van de islam kan nergens anders heen, overal is de islam aanwezig en die zullen nooit hun leven zeker meer zijn.
Ok, duidelijk, dankje. Ben ik ook helemaal met je eens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_184260694
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:47 schreef probeer het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Ik beloof dat ik niet zal oordelen, ik ben niets meer dan alleen maar benieuwd.

Jullie zijn allen volgens mij vrij uitgesproken anti-islam en anti-immigratie. Mocht mevrouw de waarheid spreken, vinden jullie dit een goede reden om haar asiel te verlenen? Ik zou zelf namelijk denken dat dit dan wat tegenstrijdig kan zijn. Hoe zien jullie dat?
Ik ben niet tegen de Islam of migratie. Ik ben wel tegen extremisme (in welke vorm dan ook) en massa migratie (specifiek voorbeeld van een extreem).

Sterker nog; mijn ex is een Moslima. :)
pi_184260818
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:47 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik beloof dat ik niet zal oordelen, ik ben niets meer dan alleen maar benieuwd.

Jullie zijn allen volgens mij vrij uitgesproken anti-islam en anti-immigratie. Mocht mevrouw de waarheid spreken, vinden jullie dit een goede reden om haar asiel te verlenen? Ik zou zelf namelijk denken dat dit dan wat tegenstrijdig kan zijn. Hoe zien jullie dat?
Natuurlijk moet ze asiel krijgen, terugsturen naar SA is een doodvonnis. Maar volgens mij is dit allemaal achteraf praten, volgens mij had ze al met succes asiel aangevraagd in Australie en zou ze in principe al over de juiste documenten moeten beschikken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 7 januari 2019 @ 14:59:43 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_184261403
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig bestaat er geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Er is geen 'de Islam' net als dat er geen 'het Christendom' is, maar vooral lekker blijven generaliseren! Dat houdt het overzichtelijk.

Nuance is voor mietjes!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 januari 2019 @ 15:07:00 #42
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184261532
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er is geen 'de Islam' net als dat er geen 'het Christendom' is, maar vooral lekker blijven generaliseren! Dat houdt het overzichtelijk.

Nuance is voor mietjes!
Okee, genuanceerd dan: of je nu soenniet of shi'iet bent, ahmadiyya volgt, of het alevitisme, het ibadisme, koranisme of soefisme - uit de Islam stappen is ten strengste verboden en afvalligen moeten hun keuze vaak met de dood bekopen.

Nu blij?
  maandag 7 januari 2019 @ 15:09:31 #43
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184261641
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er is geen 'de Islam' net als dat er geen 'het Christendom' is, maar vooral lekker blijven generaliseren! Dat houdt het overzichtelijk.

Nuance is voor mietjes!
hihi die houden we er weer in zodra je weer complete groepen over één kam scheert als het gaat om rechts-extremisme, PVV'ers etc. Ow wee als je dan niet nuanceert tot op de persoon. o|O
  maandag 7 januari 2019 @ 15:36:37 #45
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184261974
Volgens andere nieuwsbronnen dan de Telegraaf is toch echt de Thaise douane die haar paspoort heeft ingenomen en niet Saudische diplomaten.

Niettemin vreselijk voor de jongedame.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_184262008
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:36 schreef Zihuatanejo het volgende:
Volgens andere nieuwsbronnen dan de Telegraaf is toch echt de Thaise douane die haar paspoort heeft ingenomen en niet Saudische diplomaten.
Op basis van wat zouden ze dat mogen doen? Of zouden ze toch stiekem in opdracht van Saudische diplomaten hebben gehandeld?
Zo'n voorval lijkt me een internationale ingreep waardig.
Racist
  maandag 7 januari 2019 @ 15:58:16 #47
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184262379
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Op basis van wat zouden ze dat mogen doen? Of zouden ze toch stiekem in opdracht van Saudische diplomaten hebben gehandeld?
Zo'n voorval lijkt me een internationale ingreep waardig.
Eens. Maar als Nederland tegen Thaise overheid zegt: "stop die gozer op het vliegveld hij is niet pluis" dan werken ze meestal ook wel mee.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_184263197
Wat een ontzettend eng geloof is de islam toch ook.
pi_184263609
En dan had deze jonge vrouw nog de moed om te ontsnappen. Zullen genoeg mensen in S-A ‘gevangen zijn in hun eigen omgeving.
Wat een eng land is het toch. :r
ROBODEMONS..................|:(
pi_184263616
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Op basis van wat zouden ze dat mogen doen? Of zouden ze toch stiekem in opdracht van Saudische diplomaten hebben gehandeld?
Zo'n voorval lijkt me een internationale ingreep waardig.
Als Saoedi haar paspoort ongeldig registreert in de systemen kan zij niet zomaar Thailand binnen want geen geldig ID.
  maandag 7 januari 2019 @ 17:10:30 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_184263652
quote:
De Thaise regering heeft ook uit te leggen waarom diplomaten uit Saoedi-Arabië toestemming krijgen afgesloten delen van de luchthaven van Bangkok in te gaan en het paspoort van een Saoedische burger af te pakken.”
Wat denk je van miljarden aan oliedollars die ze anders niet aan jouw land gunnen. Trump heeft laatst nog bekend bij die ambassade moord een oogje dicht te knijpen om die 300 miljard dollar wapendeal door te laten gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 08-01-2019 01:53:59 ]
pi_184263974
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig willen Trump en Wilders geen asiel verlenen aan mensen uit shithole-landen dus als het aan de idolen van de rechtse fokkertjes ligt mag ze lekker op chop chop square haar einde vinden.
Wat een onzin :') Dit soort gevallen zijn uitzondering. Trump en Wilders willen geen honderduizenden kerels die geluk komen zoeken en hun hele leven aan het staatsinfuus liggen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184265271
Het blijft apart dat SA onder tussen niet plat gebombadeerd is door Amerika. Stelletje corrupte theedoeken daar. Maarja alles voor het geld en religie.
  maandag 7 januari 2019 @ 18:48:26 #54
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184265295
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Dit soort gevallen zijn uitzondering. Trump en Wilders willen geen honderduizenden kerels die geluk komen zoeken en hun hele leven aan het staatsinfuus liggen.
Jesse Klaver wil dat ook niet.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184265404
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:47 schreef Syd het volgende:
Het blijft apart dat SA onder tussen niet plat gebombadeerd is door Amerika. Stelletje corrupte theedoeken daar. Maarja alles voor het geld en religie.
De Amerikanen zouden zichzelf gigantisch in de voet schieten als ze mot gaan zoeken met SA, geen enkel ander land ter wereld is zo'n grote afnemer van Amerikaans wapentuig als SA.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184265467
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

De Amerikanen zouden zichzelf gigantisch in de voet schieten als ze mot gaan zoeken met SA, geen enkel ander land ter wereld is zo'n grote afnemer van Amerikaans wapentuig als SA.
Ja klopt. Was er laatst niet een deal van 300miljard afgesproken dat SA wapens koopt van Amerika.

Maar is in dat geval SA dan weet niet afhankelijk van de levering? Want die oorlog in Jemen moet wel gewonnen worden natuurlijk.

Het blijft een apart verhaal.die SA en Amerika.
pi_184265755
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef Syd het volgende:

[..]

Ja klopt. Was er laatst niet een deal van 300miljard afgesproken dat SA wapens koopt van Amerika.

Maar is in dat geval SA dan weet niet afhankelijk van de levering? Want die oorlog in Jemen moet wel gewonnen worden natuurlijk.

Het blijft een apart verhaal.die SA en Amerika.
Eigenlijk gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet, maar gedreven door geld vormen ze al decennia een verbond. een 'unholy marriage". :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184266722
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:47 schreef probeer het volgende:

Ik beloof dat ik niet zal oordelen, ik ben niets meer dan alleen maar benieuwd.

Jullie zijn allen volgens mij vrij uitgesproken anti-islam en anti-immigratie. Mocht mevrouw de waarheid spreken, vinden jullie dit een goede reden om haar asiel te verlenen? Ik zou zelf namelijk denken dat dit dan wat tegenstrijdig kan zijn. Hoe zien jullie dat?
Ik wil eerst nuanceren dat ik anti-islam of anti-immigratie ben. Zoals ik al heel vaak heb uitgelegd, wil ik de radicale islam harder aangepakt zien worden. De gematigde moslim die op een normale manier aan de Nederlandse samenleving deelneemt, leg ik geen strobreed in de weg. Wel met als kanttekening dat we zo onderhand meer dan genoeg moslims in Nederland hebben. Er zijn levensgrote integratieproblemen op te lossen. Dat moet eerst gebeuren, voordat we weer mensen toelaten.

Ik ben ook niet onverdeeld anti-immigratie; ik ben wél kritisch op dat onderwerp. Ik ben voor humane, tijdelijke opvang van oorlogsslachtoffers, met als insteek dat ze na verloop van tijd weer terugkeren. Ik ben ook voor opvang (in principe blijvend) van vluchtelingen die in eigen land hun leven niet zeker zijn, zoals minderheden. Daartoe behoren dus ook religieuze minderheden. Ik ben fel tegen het toelaten van kansloze migranten die geen vluchteling zijn. Je kunt alleen draagvlak hebben voor humane opvang van vluchtelingen als je degenen terugstuurt die hier niks hebben te zoeken.

Mensen die in Saoedi-Arabië hun leven niet zeker zijn wegens afvalligheid moeten in Nederland een veilig heenkomen kunnen vinden. Ik heb 100 keer liever dat we zulke mensen in Nederland opvangen, dan dat we kansloze migranten (economische vluchtelingen) hier toelaten. En mensen zonder geloof passen 100 keer beter bij Nederland dan conservatieve moslims.
  maandag 7 januari 2019 @ 20:07:25 #59
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184266993
Waarom heeft GOD eigenlijk al die Olie in de Moslimlanden gepompt

Beter in de Middellandse zee , dan kan ieder zijn deel er uit zuigen

Snap dat niet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184267082
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
Waarom heeft GOD eigenlijk al die Olie in de Moslimlanden gepompt

Beter in de Middellandse zee , dan kan ieder zijn deel er uit zuigen

Snap dat niet
in Siberie zit meer olie in de grond dan in al die moslimlanden bij elkaar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184268014
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die in Saoedi-Arabië hun leven niet zeker zijn wegens afvalligheid moeten in Nederland een veilig heenkomen kunnen vinden. Ik heb 100 keer liever dat we zulke mensen in Nederland opvangen, dan dat we kansloze migranten (economische vluchtelingen) hier toelaten. En mensen zonder geloof passen 100 keer beter bij Nederland dan conservatieve moslims.
Totdat ze met duizenden hierheen komen, zij die hun religie (zeggen te) hebben afgezworen.

Dan piep je (terecht) wel anders.

Gewoon de regel "genoeg kansloos is genoeg kansloos" hanteren.

Van hagelwitte Pool tot zwarte Somaliër.

De regel "genoeg islam is genoeg islam" mag er met stip van mij ook bij.

Hier in Den Haag zie ik het wat deze twee regels betreft totaal de verkeerde kant op gaan.
pi_184268638
Het Twitteraccount doet het niet meer bij mij. Bij jullie?

Edit: Oh, nu wel.
Protège moi de mes désirs.
pi_184271899
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar goed dat de de UNHCR in dit proces betrokken wordt.
Kan dit schitterende lijstje landen de benarde positie van deze moslimvrouw verbeteren:

[ afbeelding ]
Afghanistan? Pakistan?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:29:26 #64
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184273818
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:36 schreef Zihuatanejo het volgende:
Volgens andere nieuwsbronnen dan de Telegraaf is toch echt de Thaise douane die haar paspoort heeft ingenomen en niet Saudische diplomaten.

Niettemin vreselijk voor de jongedame.
Daarom geloof ik deze bullshit fake news ook niet.
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 09:16:42 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184274634
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ze zit gebarricadeerd in haar hotel kamer op het vliegveld met haar telefoon, de Thaise autoriteiten laten haar niet ontsnappen maar een vluchtelingenorganisatie is schijnbaar doorgelaten en is nu bij haar. Vorig jaar was er ook zo'n geval met een vrouw uit Saoedi-Arabië. Ze heet Dina Ali Lasloom, zij werd in de Filipijnen gearresteerd nadat ze asiel zocht. Ze is toen fysiek en tegen haar wil in een vliegtuig terug gezet naar Saoedi-Arabië en is sindsdien spoorloos. God mag weten wat er met haar is gebeurd, ze kan dood zijn.
Men vermoedt dat ze dood is ja. Deze vrouw zal ook wel gestenigd worden als ze terug moet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:50:23 #66
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184274960
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:47 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Totdat ze met duizenden hierheen komen, zij die hun religie (zeggen te) hebben afgezworen.

Dan piep je (terecht) wel anders.

Gewoon de regel "genoeg kansloos is genoeg kansloos" hanteren.

Van hagelwitte Pool tot zwarte Somaliër.

De regel "genoeg islam is genoeg islam" mag er met stip van mij ook bij.

Hier in Den Haag zie ik het wat deze twee regels betreft totaal de verkeerde kant op gaan.
En Nederlandse protestanten die tegen homo's zijn? Moeten die ook niet opgesloten willen worden? Of zijn homo's fout?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_184274987
Dapper hoor, een echte heldin.
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 10:24:51 #68
8781 crew  Frutsel
pi_184275328
quote:
Vader gevluchte Saoedische in Thailand

BANGKOK - De vader van een Saoedische vrouw die op de vlucht is voor haar familie, is aangekomen in Thailand. Hij wil daar zijn dochter ontmoeten, zeggen de Thaise autoriteiten.

De 18-jarige Rahaf Mohammed al-Qunun is onlangs gevlucht uit Koeweit waar ze samen met familieleden verbleef. Ze strandde in Thailand, waar de autoriteiten haar aanvankelijk wilden terugsturen. Daarop barricadeerde Qunun de deur van haar hotelkamer en vroeg ze via sociale media om hulp. Ze zegt dat ze wordt vermoord als ze teruggaat naar Saudi-Arabië, waar haar familie haar het vertrek niet zou vergeven.

Saoedi-Arabië: ’Niet gevraagd om uitleveren vrouw’
Inmiddels heeft de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties (UNHCR) zich ontfermd over de jonge vrouw, die het vliegveld na ongeveer 48 uur alsnog mocht verlaten. Volgens de chef van de immigratieautoriteit zijn haar vader en broer inmiddels aangekomen in het land. Hij stelde ook dat een ontmoeting tussen de mannen en Qunun alleen kan plaatsvinden met toestemming van de VN.
pi_184276682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:50 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

En Nederlandse protestanten die tegen homo's zijn? Moeten die ook niet opgesloten willen worden? Of zijn homo's fout?
Van immigranten ga je naar het opsluiten van protestanten en foute homo's.

Zo dan.

Laat ik het zo zeggen : hoe minder religieuze en kansloze onzin in dit land des te beter.
pi_184276863
Wat is Saoedi-Arabië toch een verschrikkelijk kutland. Zo inhumaan en corrupte boel daar, gatverdamme.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_184277139
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:57 schreef Piva het volgende:
Religie van de vrede!
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:52:13 #72
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184277889
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi meisje wel
  woensdag 9 januari 2019 @ 14:47:47 #73
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184300706
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:29 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Daarom geloof ik deze bullshit fake news ook niet.
nee denk het ook niet
hebben ze vast verzonnen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184301124
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil eerst nuanceren dat ik anti-islam of anti-immigratie ben. Zoals ik al heel vaak heb uitgelegd, wil ik de radicale islam harder aangepakt zien worden. De gematigde moslim die op een normale manier aan de Nederlandse samenleving deelneemt, leg ik geen strobreed in de weg. Wel met als kanttekening dat we zo onderhand meer dan genoeg moslims in Nederland hebben. Er zijn levensgrote integratieproblemen op te lossen. Dat moet eerst gebeuren, voordat we weer mensen toelaten.

Ik ben ook niet onverdeeld anti-immigratie; ik ben wél kritisch op dat onderwerp. Ik ben voor humane, tijdelijke opvang van oorlogsslachtoffers, met als insteek dat ze na verloop van tijd weer terugkeren. Ik ben ook voor opvang (in principe blijvend) van vluchtelingen die in eigen land hun leven niet zeker zijn, zoals minderheden. Daartoe behoren dus ook religieuze minderheden. Ik ben fel tegen het toelaten van kansloze migranten die geen vluchteling zijn. Je kunt alleen draagvlak hebben voor humane opvang van vluchtelingen als je degenen terugstuurt die hier niks hebben te zoeken.

Mensen die in Saoedi-Arabië hun leven niet zeker zijn wegens afvalligheid moeten in Nederland een veilig heenkomen kunnen vinden. Ik heb 100 keer liever dat we zulke mensen in Nederland opvangen, dan dat we kansloze migranten (economische vluchtelingen) hier toelaten. En mensen zonder geloof passen 100 keer beter bij Nederland dan conservatieve moslims.
Volgens mij vindt vrijwel iedereen in Nederland dit ongeveer wel.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_184310227
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

in Siberie zit meer olie in de grond dan in al die moslimlanden bij elkaar.
Beetje lastig om dat er allemaal uit te hakken in tegenstelling tot dat het eruit spuit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_184313042
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:39 schreef HSG het volgende:

[..]

Beetje lastig om dat er allemaal uit te hakken in tegenstelling tot dat het eruit spuit.
klopt, maar het is niet onmogelijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184316029
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:50 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

En Nederlandse protestanten die tegen homo's zijn? Moeten die ook niet opgesloten willen worden? Of zijn homo's fout?
Die zijn wat moeilijker bij de grens tegen te houden.
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:13:46 #78
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184316372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:39 schreef HSG het volgende:

[..]

Beetje lastig om dat er allemaal uit te hakken in tegenstelling tot dat het eruit spuit.
In Alaska zit ook hel veel olie, daardoor is de USA ook een olie exporteur geworden ipv importeur

Het is de vraag wat er onder antartica zit
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:34:45 #79
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184318650
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:48 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Die zijn wat moeilijker bij de grens tegen te houden.
Muur om de veluwe. En zij gaan het betalen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_184320546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:34 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Muur om de veluwe. En zij gaan het betalen.
Zou niet verkeerd zijn, maar er lopen in mijn omgeving ook zat van die zeloten. Die moeten dan wel even over de muur gekiept worden.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:47:29 #81
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184320606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:44 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zou niet verkeerd zijn, maar er lopen in mijn omgeving ook zat van die zeloten. Die moeten dan wel even over de muur gekiept worden.
Addendum:
Muur om de veluwe. En zij gaan het betalen. Zeloten buiten de muur erin kiepen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_184334917
Ze heeft nu dus in Australië asiel gekregen, hoop dat ze daar wel even goed doorpakken en haar ook een andere identiteit geven zodat ze moeilijk te vinden is voor haar familie (en eventuele andere mohammedanen die wat hemelpunten willen scoren door haar om te leggen).
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:57:16 #83
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184336817
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij het Saoedi consulaat te Bangkok kan mevrouw gewoon een nieuw paspoort halen om haar reis naar Australië te vervolgen.
What could go wrong, right?
Dan gaat ze ook in stukjes weer naar buiten nat als kashoggie
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 13:20:37 #84
8781 crew  Frutsel
pi_184338200
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij het Saoedi consulaat te Bangkok kan mevrouw gewoon een nieuw paspoort halen om haar reis naar Australië te vervolgen.
What could go wrong, right?
Dat is ook Saoeidi's grondgebied dus ze kunnen haar daar vastzetten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_184338470
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:21 schreef Defcon55 het volgende:
Ze heeft nu dus in Australië asiel gekregen, hoop dat ze daar wel even goed doorpakken en haar ook een andere identiteit geven zodat ze moeilijk te vinden is voor haar familie (en eventuele andere mohammedanen die wat hemelpunten willen scoren door haar om te leggen).
Lekker precedent scheppen. Zo kun je iedereen wel die in een paar tweets meent de islam af te zweren en ik zal nu wel vermoord worden asiel geven.

Misschien was een iet wat meer diepgravend onderzoek gerechtvaardigd ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_184340082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:21 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Lekker precedent scheppen. Zo kun je iedereen wel die in een paar tweets meent de islam af te zweren en ik zal nu wel vermoord worden asiel geven.

Misschien was een iet wat meer diepgravend onderzoek gerechtvaardigd ?
In deze zaak zijn de feiten duidelijk dus nee, geen diepgravender onderzoek nodig. In volgende gevallen natuurlijk wel, met zoals dat bij claims van vervolging wegens homoseksualiteit gebeurt.

Maar iedereen die een islamitisch land wegens "afvalligheid" ontvlucht is wat mij betreft van harte welkom.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:59:16 #88
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184340359
Als ik in Iran of een ander oord was geboren zou ik ook huilie huilie doen dat ik werd vervolgd om sneller asiel te krijgen...

Maar ik denk eerder dat dit 'nieuws' gewoon verzonnen is.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 16:04:24 #89
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184340476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:21 schreef Defcon55 het volgende:
Ze heeft nu dus in Australië asiel gekregen, hoop dat ze daar wel even goed doorpakken en haar ook een andere identiteit geven zodat ze moeilijk te vinden is voor haar familie (en eventuele andere mohammedanen die wat hemelpunten willen scoren door haar om te leggen).
zijn in Australië ook genoeg gekken die haar wel even koud willen maken in opdracht van Allah
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184341063
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:08 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat is ook Saoeidi's grondgebied dus ze kunnen haar daar vastzetten.
Ambassades genieten diplomatieke bescherming, het is verder geen buitenlands grondgebied. Daarnaast natuurlijk een obvious grap van whammes, ouwe autist.
pi_184351180
Ze is onderweg naar Canada!
^O^
pi_184351398
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:16 schreef Bocaj het volgende:
Ze is onderweg naar Canada!
^O^
Volgens mij zijn Zweden en Canada een beetje het zelfde, laten beide veel immigranten naar binnen, en beide koude landen met veel bos.
pi_184351549
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:30 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Zweden en Canada een beetje het zelfde, laten beide veel immigranten naar binnen, en beide koude landen met veel bos.
Nou Zweden is wel zo'n beetje klaar met vluchtelingen.... te veel overlast in de grote steden...
  zaterdag 12 januari 2019 @ 06:17:07 #94
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184353766
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:16 schreef Bocaj het volgende:
Ze is onderweg naar Canada!
^O^
mooi klaar weer daarmee
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184353801
https://twitter.com/rahaf84427714

Haar twitter account is ook weer online, en ze heeft fotos gepost van wat denk ik de overstap in Seoel is. Als het goed is zou ze nu net geland moeten zijn in Toronto.
pi_184368919
Wacht even, Saudische diplomaten stonden haar op te wachten om haar paspoort in te nemen en Thaise politie werkte zelfs mee met het vasthouden in een hotel?

Hoeveel vrouwen is het dan niet gelukt, vraag ik me af.
pi_184369071
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:41 schreef havanagila het volgende:
Wacht even, Saudische diplomaten stonden haar op te wachten om haar paspoort in te nemen en Thaise politie werkte zelfs mee met het vasthouden in een hotel?

Hoeveel vrouwen is het dan niet gelukt, vraag ik me af.
Ze is nu in ieder geval in Canada, nu nog even een identiteitswijziging en haar achterlijke familie zal haar nooit meer vinden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 13 januari 2019 @ 00:05:27 #98
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184369310
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze is nu in ieder geval in Canada, nu nog even een identiteitswijziging en haar achterlijke familie zal haar nooit meer vinden.
in dat kader is dit legubere voorval interessant:

https://www.telegraaf.nl/(...)pet-in-water-raakten

Hoe ver reikt de lange arm en wil van Saoudi-Arabië om sociaal-politieke dissidenten in ballingschap van kant te maken.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 13 januari 2019 @ 00:23:18 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184369626
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

in Siberie zit meer olie in de grond dan in al die moslimlanden bij elkaar.
:')
https://www.worldatlas.co(...)rves-by-country.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184369636
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:41 schreef havanagila het volgende:
Wacht even, Saudische diplomaten stonden haar op te wachten om haar paspoort in te nemen en Thaise politie werkte zelfs mee met het vasthouden in een hotel?

Hoeveel vrouwen is het dan niet gelukt, vraag ik me af.
Vorig jaar nog in in de Filipijnen. Werd door haar ooms gedwongen mee terug te gaan.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dina_Ali_Lasloom

quote:
A witness quoted in The Australian said she saw a woman being pulled out of a room with her mouth taped shut, and her body was wrapped in a sheet. This is assumed to have been done by her two uncles and a member of the Saudi Embassy. "They weren't Filipino. They looked Arab," another woman, who declined to give her name, told The Australian. A third witness claimed to have seen "A security officer and three middle eastern men doing this". She was later forced onto a Saudi Arabian Airlines flight, the pilots and crew of which were reportedly aware and supportive of Lasloom being returned to Riyadh against her will, siding heavily with her uncles.
  zondag 13 januari 2019 @ 00:29:51 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184369744
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:05 schreef -XOR- het volgende:


Hoe ver reikt de lange arm en wil van Saoudi-Arabië om sociaal-politieke dissidenten in ballingschap van kant te maken.
Ze hebben na Venezuela de grootste oliereserves ter wereld, maar itt Venezuela heel gemakkelijk winbare en hoog kwalitatieve olie. Ze kunnen hun productie vergroten of verkleinen hoe hun dat uitkomt.
Dat maakt hun invloed erg groot.
Zo lang wij olieverslaafd zijn, is Saudi erg machtig.
Reden temeer om flink te investeren in onderzoek naar thorium centrales
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 13 januari 2019 @ 01:54:35 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_184371034
quote:
Ja wat nou? Het gaat hier ook over nog onaangetaste bronnen, vanwege permafrost. Die bron van jou geeft alleen aan wat Rusland momenteel produceert, niet wat in de toekomst nog mogelijk is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184371398
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:23 schreef Peunage het volgende:
Vorig jaar nog in in de Filipijnen. Werd door haar ooms gedwongen mee terug te gaan.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dina_Ali_Lasloom
Damn. Die mag echt heel blij zijn als ze nog leeft.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 13 januari 2019 @ 09:00:24 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184372683
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 01:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja wat nou? Het gaat hier ook over nog onaangetaste bronnen, vanwege permafrost. Die bron van jou geeft alleen aan wat Rusland momenteel produceert, niet wat in de toekomst nog mogelijk is.
Nee, het geeft bewezen en geschatte reserves aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184373716
Achterlijke bananenrepubliek is het ook. Vervelende is dat niemand verstoken wil zijn van de Arabische miljoenen en ze een vrije hand hebben om hun achterlijkheid te verspreiden.
pi_184374311
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:38 schreef Solstice1 het volgende:
Achterlijke bananenrepubliek is het ook. Vervelende is dat niemand verstoken wil zijn van de Arabische miljoenen en ze een vrije hand hebben om hun achterlijkheid te verspreiden.
Zolang het om geld gaat boeit in het westen de mensenrechten niet. Vooral bij links niet blijkbaar.

Kijk maar naar Trump. Een heel malieveld vol feministen die hem vreselijk vinden maar ze denken geen 1 moment aan de omstandigheden van de vrouwen in SA.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_184374365
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:19 schreef HSG het volgende:

[..]

Zolang het om geld gaat boeit in het westen de mensenrechten niet. Vooral bij links niet blijkbaar.

Kijk maar naar Trump. Een heel malieveld vol feministen die hem vreselijk vinden maar ze denken geen 1 moment aan de omstandigheden van de vrouwen in SA.
Scheer even alle linkse mensen over 1 kam. Ben zelf i.i.g. sociaal links en moet van beiden niks hebben.
pi_184374707
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:38 schreef Solstice1 het volgende:
Achterlijke bananenrepubliek is het ook. Vervelende is dat niemand verstoken wil zijn van de Arabische miljoenen en ze een vrije hand hebben om hun achterlijkheid te verspreiden.
Ach ja, we doen het ook zelf hoor. Moet je eens kijken hoe iedereen gaat stuiteren als NL besluit geen zaken meer te doen met Saudi Arabië en de benzineprijzen omhoog schieten. En alle prijzen van producten waar olie in verwerkt zit.

Wel een heel dappere actie van dat meisje. Ik hoop dat ze veilig zit daar in Canada.
pi_184374736
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach ja, we doen het ook zelf hoor. Moet je eens kijken hoe iedereen gaat stuiteren als NL besluit geen zaken meer te doen met Saudi Arabië en de benzineprijzen omhoog schieten. En alle prijzen van producten waar olie in verwerkt zit.

Wel een heel dappere actie van dat meisje. Ik hoop dat ze veilig zit daar in Canada.
Daarom kan de groene omwenteling mij niet snel genoeg komen. Gewoon om niet meer afhankelijk te zijn van schurkenstaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 11:46:28 #110
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184374749
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:43 schreef Toefjes het volgende:

Wel een heel dappere actie van dat meisje. Ik hoop dat ze veilig zit daar in Canada.
SA kan niet nog een keer iemand vermoorden op grondgebied van een ander land
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184374756
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:45 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Daarom kan de groene omwenteling mij niet snel genoeg komen. Gewoon om niet meer afhankelijk te zijn van schurkenstaten.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.
pi_184374782
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

SA kan niet nog een keer iemand vermoorden op grondgebied van een ander land
Ik ben bang dat het gewoon een rel zal opleveren. Even een weekje pittige krantenkoppen en dat iedereen daarna gewoon weer de draad op zal pakken. Daarvoor staan er gewoon te veel miljarden op het spel.
  zondag 13 januari 2019 @ 11:49:39 #113
117098 Hathor
Effe niet
pi_184374792
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

SA kan niet nog een keer iemand vermoorden op grondgebied van een ander land
En waarom niet? Iran schijnt er ook al een handje van te hebben, die hebben in ons land ook al twee dissidenten het zwijgen opgelegd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184374953
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

En waarom niet? Iran schijnt er ook al een handje van te hebben, die hebben in ons land ook al twee dissidenten het zwijgen opgelegd.
Kan gebeuren.
  zondag 13 januari 2019 @ 12:02:40 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_184375017
quote:
9s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan gebeuren.
Inderdaad, daarom kan dat meisje ook best een ongelukje overkomen vroeg of laat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184375038
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Inderdaad, daarom kan dat meisje ook best een ongelukje overkomen vroeg of laat.
Buiten de grenzen boeit afvalligheid volgens mij niet zo. Genoeg Saoedische 'losbandige' mensen die compleet los gaan en worden genegeerd. Denk dat ze eerder politieke activisten op de radar hebben.
  zondag 13 januari 2019 @ 12:24:11 #117
117098 Hathor
Effe niet
pi_184375468
quote:
11s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Buiten de grenzen boeit afvalligheid volgens mij niet zo. Genoeg Saoedische 'losbandige' mensen die compleet los gaan en worden genegeerd. Denk dat ze eerder politieke activisten op de radar hebben.
Dat zou ze natuurlijk kunnen worden nu, een soort postergirl voor vrouwenrechten in SA. Beetje een Malala 2.0, en dan begint het natuurlijk wel vervelend te worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184375556
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou ze natuurlijk kunnen worden nu, een soort postergirl voor vrouwenrechten in SA. Beetje een Malala 2.0, en dan begint het natuurlijk wel vervelend te worden.
Dit was natuurlijk een vernedering voor SA, een meisje van 18 die ze te kakken zet en wereldwijd de achterlijkheid van het systeem aldaar aan de kaak stelt.

Ik denk niet dat ze daar nu zeggen: "Ah, jammer was ze ons te slim af. volgende keer beter"
  zondag 13 januari 2019 @ 12:29:01 #119
117098 Hathor
Effe niet
pi_184375582
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit was natuurlijk een vernedering voor SA, een meisje van 18 die ze te kakken zet en wereldwijd de achterlijkheid van het systeem aldaar aan de kaak stelt.

Ik denk niet dat ze daar nu zeggen: "Ah, jammer was ze ons te slim af. volgende keer beter"
Spreek een fatwa uit en ze kan nooit meer veilig over straat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184375960
quote:
9s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan gebeuren.
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 13 januari 2019 @ 14:06:47 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184377425
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:19 schreef HSG het volgende:

[..]

Zolang het om geld gaat boeit in het westen de mensenrechten niet. Vooral bij links niet blijkbaar.

Kijk maar naar Trump. Een heel malieveld vol feministen die hem vreselijk vinden maar ze denken geen 1 moment aan de omstandigheden van de vrouwen in SA.
Prinzipienreiterei is een heel dure hobby
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184377785
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou ze natuurlijk kunnen worden nu, een soort postergirl voor vrouwenrechten in SA. Beetje een Malala 2.0, en dan begint het natuurlijk wel vervelend te worden.
De Saoedische regering lanceert een of ander groots zakendeal of schandaal en voor je het weet is dit meisje verdreven van de koppen denk ik dan weer.
pi_184378139
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:45 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Daarom kan de groene omwenteling mij niet snel genoeg komen. Gewoon om niet meer afhankelijk te zijn van schurkenstaten.
Helemaal mee eens. Nederland moet zich schamen om met dit land zaken te doen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_184378175
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ze hebben na Venezuela de grootste oliereserves ter wereld, maar itt Venezuela heel gemakkelijk winbare en hoog kwalitatieve olie. Ze kunnen hun productie vergroten of verkleinen hoe hun dat uitkomt.
Dat maakt hun invloed erg groot.
Zo lang wij olieverslaafd zijn, is Saudi erg machtig.
Reden temeer om flink te investeren in onderzoek naar thorium centrales
Onderzoek naar thoriumcentrales klinkt heel leuk, maar heb jij nog 40 jaar de tijd?

Twee van de bekendste Nederlandse experts op het gebied van kernenergie, Wim Turkenburg (emeritus hoogleraar Natuurwetenschap & Samenleving) en Jan Leen Kloosterman (professor voor nucleaire reactor fysica aan de TU Delft en tevens uitgesproken voorstander van de thoriumtechnologie) zijn het er over eens dat die stroom producerende commerciële thoriumreactor er pas over tientallen jaren kan zijn. Tientallen jaren dus, zelfs als we nu in Europees verband alle zeilen bij zetten en volop investeren om deze technologie uit de grond te stampen.[1] Want de thorium technologie staat nog in de kinderschoenen, er moet nog heel veel onderzoek worden gedaan. Wim Turkenburg: “De ontwikkeling van diverse typen Generatie IV reactoren [daaronder valt de thorium reactor, red.] naar een commercieel product waarvoor door overheden een bouwvergunning wordt afgegeven, kan nog wel een jaar of veertig vergen. https://wisenederland.nl/kernenergie/thorium
  zondag 13 januari 2019 @ 14:46:33 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184378227
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Onderzoek naar thoriumcentrales klinkt heel leuk, maar heb jij nog 40 jaar de tijd?

Twee van de bekendste Nederlandse experts op het gebied van kernenergie, Wim Turkenburg (emeritus hoogleraar Natuurwetenschap & Samenleving) en Jan Leen Kloosterman (professor voor nucleaire reactor fysica aan de TU Delft en tevens uitgesproken voorstander van de thoriumtechnologie) zijn het er over eens dat die stroom producerende commerciële thoriumreactor er pas over tientallen jaren kan zijn. Tientallen jaren dus, zelfs als we nu in Europees verband alle zeilen bij zetten en volop investeren om deze technologie uit de grond te stampen.[1] Want de thorium technologie staat nog in de kinderschoenen, er moet nog heel veel onderzoek worden gedaan. Wim Turkenburg: “De ontwikkeling van diverse typen Generatie IV reactoren [daaronder valt de thorium reactor, red.] naar een commercieel product waarvoor door overheden een bouwvergunning wordt afgegeven, kan nog wel een jaar of veertig vergen. https://wisenederland.nl/kernenergie/thorium
Kwestie van politieke wil.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184378450
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kwestie van politieke wil.
Zelfs als we alle zeilen bij zetten om het snel te bereiken, wordt er gesproken over tientallen jaren.

Overigens leveren thoriumcentrales nog steeds afval dat 240.000 jaar gevaarlijk blijft en compleet afgesloten opgeslagen moet worden.

De winst die je met miljarden investeringen in thorium probeert te halen (tegenover traditionele kerncentrales) is echt niet zo groot.
pi_184378668
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zelfs als we alle zeilen bij zetten om het snel te bereiken, wordt er gesproken over tientallen jaren.

Overigens leveren thoriumcentrales nog steeds afval dat 240.000 jaar gevaarlijk blijft en compleet afgesloten opgeslagen moet worden.

De winst die je met miljarden investeringen in thorium probeert te halen (tegenover traditionele kerncentrales) is echt niet zo groot.
Ik zou eerder wat meer middelen inzetten om serieus werk te maken van de ontwikkeling van fusiereactoren, al zit dat nog in de experimentele fase en is het uiteraard de vraag of het commercieel rendabel gemaakt kan worden. Maar lukt dat, dan heb je een heel wat beter alternatief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 13 januari 2019 @ 15:15:30 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184378776
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zelfs als we alle zeilen bij zetten om het snel te bereiken, wordt er gesproken over tientallen jaren.

Overigens leveren thoriumcentrales nog steeds afval dat 240.000 jaar gevaarlijk blijft en compleet afgesloten opgeslagen moet worden.

De winst die je met miljarden investeringen in thorium probeert te halen (tegenover traditionele kerncentrales) is echt niet zo groot.
Wat mij overdreven lijkt, er zijn sinds de jaren 50 meerdere experimentele reactoren geweest. Je afval claim van 240.000 jaar gevaarlijk is onzin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184379641
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat mij overdreven lijkt, er zijn sinds de jaren 50 meerdere experimentele reactoren geweest. Je afval claim van 240.000 jaar gevaarlijk is onzin.
Jij wil meer investeren in thorium. Het is gewoon populisme om te doen alsof dat de oplossing is.

Maar goed, dan nog even over die 240.000 jaar. Die zuig ik niet uit mijn duim hoor.

quote:
Volgens wetenschappers produceert een thoriumcentrale in vergelijking met uraniumcentrales weinig langlevend radioactief afval.

- De hoeveelheid langlevende radioactieve isotopen met een levensduur van zo’n 240 000 jaar (de zogenaamde actiniden) zou nog maar een zeer geringe fractie zijn van wat geproduceerd wordt in de uraniumcyclus.
- De radioactiviteit van het merendeel van het afval gevormd in de thoriumcyclus is binnen 300 jaar verminderd tot een zeer laag niveau.

Een thoriumcentrale levert dus nog steeds afval op dat 240.000 jaar gevaarlijk blijft en van mens en milieu volledig afgeschermd opgeslagen moet worden. Het probleem van hoogactief kernafval is (en was altijd al) niet zozeer het volume (de hoeveelheid), maar de toxiciteit en stralingsintensiteit. Of je nu voor 1 of 500 kilo hoogradioactief materiaal een oplossing moet zoeken is niet zo relevant. https://wisenederland.nl/kernenergie/thorium
  zondag 13 januari 2019 @ 15:52:21 #130
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_184379689
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat mij overdreven lijkt, er zijn sinds de jaren 50 meerdere experimentele reactoren geweest. Je afval claim van 240.000 jaar gevaarlijk is onzin.
Zoals hierboven al staat, een professor voor nucleaire reactorfysica van de TU Delft zegt: "Ook met voldoende middelen, zoals die er wel zijn in China, hoeft volgens hem niemand op een snelle doorbraak te rekenen. „Over twintig jaar heb je wellicht een demonstratiereactor staan”. Als alles goed gaat, technisch en qua draagvlak, kan er volgens Kloosterman vóór 2050 een echte reactor staan."

Maar Piet vindt het overdreven? :+
  zondag 13 januari 2019 @ 15:52:43 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184379697
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij wil meer investeren in thorium. Het is gewoon populisme om te doen alsof dat de oplossing is.

Maar goed, dan nog even over die 240.000 jaar. Die zuig ik niet uit mijn duim hoor.

[..]

Als iets zo lang radioactief blijft is de radioactiviteit niet sterk, hoe radioactiever hoe korter de tijd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 13 januari 2019 @ 15:55:11 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184379746
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iets zo lang radioactief blijft is de radioactiviteit niet sterk, hoe radioactiever hoe korter de tijd.
Thorium-232 (?) is zelfs maar heel zwak radioactief. Halfwaardetijd van miljarden jaren.
  zondag 13 januari 2019 @ 15:56:54 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184379787
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Thorium-232 (?) is zelfs maar heel zwak radioactief. Halfwaardetijd van miljarden jaren.
Dus niet erg gevaarlijk, niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184379804
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus niet erg gevaarlijk, niet?
Dat hangt ervanaf.
pi_184379870
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus niet erg gevaarlijk, niet?
Zo simpel werkt dat niet.

De ene straling is kan veel gevaarlijker zijn dan de andere.
pi_184379890
Het aantal atomen dat uitvalt zegt niet specifiek iets over de straling die vrijkomt.
pi_184379937
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zo simpel werkt dat niet.

De ene straling is kan veel gevaarlijker zijn dan de andere.
Om thorium te kunnen gebruiken in een reactor, wordt dit element omgezet in uranium-233, met als bijproduct uranium-238. Uit dit laatste wordt plutonium verkregen wat gebruikt wordt in kernwapens.

Dus hoe schadelijk thorium dan is vind ik een verkeerde vraagstelling. Beter zou zijn hoe schadelijk de gebruikscyclus van thorium kan zijn.
  zondag 13 januari 2019 @ 16:05:49 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184379944
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:02 schreef luxerobots het volgende:
Het aantal atomen dat uitvalt zegt niet specifiek iets over de straling die vrijkomt.
Das waar. Maar volgens mij staat thorium-232 niet bovenaan de lijst met meest schadelijke isotopen. Het is ook het isotoop dat het meest voorkomt van dit element, en gewoon in natuurlijke vorm.

De echt schadelijke isotopen zijn vooral de kunstmatig gemaakte isotopen na uranium (oa plutonium).

Maar we gaan offtopic.
pi_184380069
'Mijn familie is streng en sloot me zes maanden lang op in een kamer, omdat ik mijn haar kort had geknipt.'

:') :') :') :r wat een verschrikkelijke omgeving om in op te groeien
pi_184380808
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:12 schreef bamibij het volgende:
'Mijn familie is streng en sloot me zes maanden lang op in een kamer, omdat ik mijn haar kort had geknipt.'

:') :') :') :r wat een verschrikkelijke omgeving om in op te groeien
Het alternatief is veel erger:






Alleen daarom al is Saoedi Arabie superieur. _O_
pi_184381092
Sterke vrouw, moeten ze allemaal doen daar, kutland. :r
pi_184381141
Dit vraagt om actie, heel anders dat het vrijblijvende gewapper van een LGBT-vlagje n.a.v. wat christenen met een mening die op papier is gezet.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_184383414
Ze wordt misbruikt door Canada om Saoedi-Arabië mee te pesten. Triest. Binnenkort wordt ze weer vergeten en zal Canada de banden herstellen met Saoedi-Arabië en zal zij voor de rest van haar leven zonder familie doorbrengen. Ze is ook nog te jong en dom om daadwerkelijk iets van de islam te begrijpen om de islam te hebben afgezworen.
pi_184383597
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:01 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Ze wordt misbruikt door Canada om Saoedi-Arabië mee te pesten. Triest. Binnenkort wordt ze weer vergeten en zal Canada de banden herstellen met Saoedi-Arabië en zal zij voor de rest van haar leven zonder familie doorbrengen. Ze is ook nog te jong en dom om daadwerkelijk iets van de islam te begrijpen om de islam te hebben afgezworen.
Als mensen van achttien te jong zijn om iets van de islam te begrijpen, dan moeten we kinderen er kennelijk sowieso niet mee lastig vallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184384039
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:01 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Ze wordt misbruikt door Canada om Saoedi-Arabië mee te pesten. Triest. Binnenkort wordt ze weer vergeten en zal Canada de banden herstellen met Saoedi-Arabië en zal zij voor de rest van haar leven zonder familie doorbrengen. Ze is ook nog te jong en dom om daadwerkelijk iets van de islam te begrijpen om de islam te hebben afgezworen.
Lekkere logica weer.
pi_184384069
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als mensen van achttien te jong zijn om iets van de islam te begrijpen, dan moeten we kinderen er kennelijk sowieso niet mee lastig vallen.
Hetzelfde kun je ook over allerlei andere complexe onderwerpen zeggen.

quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:30 schreef Peunage het volgende:

[..]

Lekkere logica weer.
?
pi_184384215
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:31 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Hetzelfde kun je ook over allerlei andere complexe onderwerpen zeggen.

[..]

?
Je doet nu alsof ze door Canada gelokt/ontvoerd is of zo.

Ze is zelf ontsnapt. Ze wilde niet eens naar Canada maar naar Australie. De VN heeft haar erkend als vluchteling. Omdat Australie er te lang over deed heeft Canada haar opgenomen. Zij is nu in een veilig land waar ze verder kan leven. Als ze er later toch spijt van heeft dat ze weggelopen is, dan heeft het land wat haar opneemt er niet zo veel mee te maken.
pi_184384298
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:01 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Ze wordt misbruikt door Canada om Saoedi-Arabië mee te pesten. Triest. Binnenkort wordt ze weer vergeten en zal Canada de banden herstellen met Saoedi-Arabië en zal zij voor de rest van haar leven zonder familie doorbrengen. Ze is ook nog te jong en dom om daadwerkelijk iets van de islam te begrijpen om de islam te hebben afgezworen.
Ze is oud en wijs genoeg om te weten dat Saoedi-Arabië een verrot land is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_184384698
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je doet nu alsof ze door Canada gelokt/ontvoerd is of zo.

Ze is zelf ontsnapt. Ze wilde niet eens naar Canada maar naar Australie. De VN heeft haar erkend als vluchteling. Omdat Australie er te lang over deed heeft Canada haar opgenomen. Zij is nu in een veilig land waar ze verder kan leven. Als ze er later toch spijt van heeft dat ze weggelopen is, dan heeft het land wat haar opneemt er niet zo veel mee te maken.
Canada had ruzie met Saoedi-Arabië en gedraagt zich opportunistisch over de rug van een dom meisje. Jammer. Deze landen doen er alles aan om vluchtelingen uit oorlogsgebieden te weren, Australië houdt duizenden vluchtelingen gevangen op een eiland, ik geloof niet in hun goede bedoelingen.

quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ze is oud en wijs genoeg om te weten dat Saoedi-Arabië een verrot land is.
Ze beschikken over een verrot regime, goede vrienden van het Westen. Maar het land zelf is alles behalve verrot, tien miljoen migranten werken in Saoedi-Arabië en het is een veilig land vergeleken met de rest van die regio.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:04:48 #150
117098 Hathor
Effe niet
pi_184384791
quote:
9s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het alternatief is veel erger:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alleen daarom al is Saoedi Arabie superieur. _O_
Bedankt, ik hoef meteen niet meer te koken, want dit heeft mijn eetlust bedorven. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:06:39 #151
117098 Hathor
Effe niet
pi_184384826
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:00 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Canada had ruzie met Saoedi-Arabië en gedraagt zich opportunistisch over de rug van een dom meisje. Jammer. Deze landen doen er alles aan om vluchtelingen uit oorlogsgebieden te weren, Australië houdt duizenden vluchtelingen gevangen op een eiland, ik geloof niet in hun goede bedoelingen.

[..]

Ze beschikken over een verrot regime, goede vrienden van het Westen. Maar het land zelf is alles behalve verrot, tien miljoen migranten werken in Saoedi-Arabië en het is een veilig land vergeleken met de rest van die regio.
Veilig, behalve wanneer je de islam afzweert.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184384832
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:00 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Canada had ruzie met Saoedi-Arabië en gedraagt zich opportunistisch over de rug van een dom meisje. Jammer. Deze landen doen er alles aan om vluchtelingen uit oorlogsgebieden te weren, Australië houdt duizenden vluchtelingen gevangen op een eiland, ik geloof niet in hun goede bedoelingen.

[..]

Ze beschikken over een verrot regime, goede vrienden van het Westen. Maar het land zelf is alles behalve verrot, tien miljoen migranten werken in Saoedi-Arabië en het is een veilig land vergeleken met de rest van die regio.
Dit soort reacties bevestigen enkel dat de dame in kwestie een verstandige keus maakt.
Je weet ook verder kennelijk niet dat er nogal een verschil zit tussen Canada en Australië wat betreft vluchtelingenbeleid. Geen idee waarom je ze op één hoop denkt te moeten gooien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184384990
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Veilig, behalve wanneer je de islam afzweert.
De islam openlijk afzweren in Saoedi-Arabië is geen goed idee nee, maar ze kon rustig haar leventje leiden in Saoedi-Arabië zonder ook maar iets aan islam te doen in de praktijk, net zoals vele anderen in dat land. Het "onderdrukte" meisje was op vakantie in Koeweit toen ze ging vluchten. Ik weet wel zeker dat ze veiliger was geweest thuis bij haar familie i.p.v. in Canada rondlopen terwijl de hele wereld weet dat ze openlijk de islam heeft afgezworen. Ik vraag me af of zij ook nog 24/7 bescherming zal krijgen voor de rest van haar leven net als Wilders.

quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit soort reacties bevestigen enkel dat de dame in kwestie een verstandige keus maakt.
Je weet ook verder kennelijk niet dat er nogal een verschil zit tussen Canada en Australië wat betreft vluchtelingenbeleid. Geen idee waarom je ze op één hoop denkt te moeten gooien.
Mijn reactie bevestigt wat precies?

En wat is het verschil tussen Canada en Australië qua vluchtelingenbeleid dan?
pi_184385262
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:16 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

De islam openlijk afzweren in Saoedi-Arabië is geen goed idee nee, maar ze kon rustig haar leventje leiden in Saoedi-Arabië zonder ook maar iets aan islam te doen in de praktijk, net zoals vele anderen in dat land. Het "onderdrukte" meisje was op vakantie in Koeweit toen ze ging vluchten. Ik weet wel zeker dat ze veiliger was geweest thuis bij haar familie i.p.v. in Canada rondlopen terwijl de hele wereld weet dat ze openlijk de islam heeft afgezworen. Ik vraag me af of zij ook nog 24/7 bescherming zal krijgen voor de rest van haar leven net als Wilders.

[..]

Mijn reactie bevestigt wat precies?

En wat is het verschil tussen Canada en Australië qua vluchtelingenbeleid dan?
Australië heeft te kampen met veel influx vanuit Azië, Canada niet. Het "hardvochtige" deel van het Australische migratiebeleid is daarop gericht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184385622
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:16 schreef Shaggy_2000 het volgende:
De islam openlijk afzweren in Saoedi-Arabië is geen goed idee nee, maar ze kon rustig haar leventje leiden in Saoedi-Arabië zonder ook maar iets aan islam te doen in de praktijk, net zoals vele anderen in dat land.
En dat wilde ze niet, "doen alsof". Ze heeft voor zichzelf gekozen en wist als geen ander dat ze daardoor nooit meer haar familie zou zien. Accepteer die keuze gewoon.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_184386013
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Australië heeft te kampen met veel influx vanuit Azië, Canada niet. Het "hardvochtige" deel van het Australische migratiebeleid is daarop gericht.
Oh? Ik lees dat kinderen uit Iran, Irak, Libanon en Rohingya-kindjes wegrotten in Nauru. Hun situatie lijkt mij urgenter dan een verwaand meisje uit Saoedi-Arabië.
https://www.bbc.com/news/world-asia-45327058

Canada verschilt ook niet veel wanneer het erop aankomt:

Trudeau forced to backtrack on open invitation to refugees
https://www.theguardian.c(...)vitation-to-refugees

quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:41 schreef Aloulu het volgende:

[..]

En dat wilde ze niet, "doen alsof". Ze heeft voor zichzelf gekozen en wist als geen ander dat ze daardoor nooit meer haar familie zou zien. Accepteer die keuze gewoon.
Ik denk dat ze de gevolgen van haar actie op de lange termijn niet goed overziet.
pi_184386193
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:56 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Oh? Ik lees dat kinderen uit Iran, Irak, Libanon en Rohingya-kindjes wegrotten in Nauru. Hun situatie lijkt mij urgenter dan een verwaand meisje uit Saoedi-Arabië.
https://www.bbc.com/news/world-asia-45327058
Dat komt waarschijnlijk doordat je hopeloos bevooroordeeld bent.
Afgezien daarvan is het een gevalletje whataboutism natuurlijk.

quote:
Canada verschilt ook niet veel wanneer het erop aankomt:

Trudeau forced to backtrack on open invitation to refugees
https://www.theguardian.c(...)vitation-to-refugees
Er zit een heel spectrum tussen een hardvochtig migratiebeleid en "iedereen is welkom". Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat dit artikeltje aantoont dat Canada een hardvochtig migratiebeleid voert?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184386307
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk doordat je hopeloos bevooroordeeld bent.
Nee, jij bent de objectiviteit zelve. ^O^

Canada speelt een vies spelletje, en ik trap er niet in.
pi_184386341
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:56 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Ik denk dat ze de gevolgen van haar actie op de lange termijn niet goed overziet.
Het is niet boeiend wat jij denkt over de privé-keuze van deze meid.

Hele volksstammen autochtone NLers denken precies hetzelfde over meisjes die de Islam omarmen. Ook niet boeiend.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_184386396
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:09 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Nee, jij bent de objectiviteit zelve. ^O^

Canada speelt een vies spelletje, en ik trap er niet in.
Ik heb geen binding met Canada, SA of de islam. Afvalligheid ligt nogal gevoelig en leidt doorgaans tot nogal haatdragende, denigrerende reacties. Zoveel is ook hier wel duidelijk.

Ik beargumenteer slechts waarom het beleid in Canada anders is dan in Australië, maar dat is kennelijk opeens niet meer relevant. We weten allebei wel wat voor jou het echte probleem is hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 13 januari 2019 @ 21:17:35 #161
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184386527
Niet zo op de man popjes.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_184386613
Ik zit het twitter account van het meisje te volgen en ze is erg happy. Ze heeft net een foto geplaats van haarzelf in een dikke jas en een muts met een temperatuur van -9 en ze vraagt zich af hoe gebakken spek smaakt en gaat dat binnenkort proberen.

Dan ben je denk ik wel goed bezig. :)

Kijk, het enige wat telt is dat dat meisje gelukkig is. Ze werd klaarblijkelijk thuis mishandeld. Gezien het feit dat ze in SA geen blijf van mijn lijf huizen hebben zoals wij die hier hebben snap ik wel dat ze wat verder wegvlucht. Als je familie toch kut is kan je beter in je eentje ergens heen gaan en fijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gaan zoeken.
  zondag 13 januari 2019 @ 21:38:33 #163
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_184386952
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil eerst nuanceren dat ik anti-islam of anti-immigratie ben. Zoals ik al heel vaak heb uitgelegd, wil ik de radicale islam harder aangepakt zien worden. De gematigde moslim die op een normale manier aan de Nederlandse samenleving deelneemt, leg ik geen strobreed in de weg. Wel met als kanttekening dat we zo onderhand meer dan genoeg moslims in Nederland hebben. Er zijn levensgrote integratieproblemen op te lossen. Dat moet eerst gebeuren, voordat we weer mensen toelaten.

Ik ben ook niet onverdeeld anti-immigratie; ik ben wél kritisch op dat onderwerp. Ik ben voor humane, tijdelijke opvang van oorlogsslachtoffers, met als insteek dat ze na verloop van tijd weer terugkeren. Ik ben ook voor opvang (in principe blijvend) van vluchtelingen die in eigen land hun leven niet zeker zijn, zoals minderheden. Daartoe behoren dus ook religieuze minderheden. Ik ben fel tegen het toelaten van kansloze migranten die geen vluchteling zijn. Je kunt alleen draagvlak hebben voor humane opvang van vluchtelingen als je degenen terugstuurt die hier niks hebben te zoeken.

Mensen die in Saoedi-Arabië hun leven niet zeker zijn wegens afvalligheid moeten in Nederland een veilig heenkomen kunnen vinden. Ik heb 100 keer liever dat we zulke mensen in Nederland opvangen, dan dat we kansloze migranten (economische vluchtelingen) hier toelaten. En mensen zonder geloof passen 100 keer beter bij Nederland dan conservatieve moslims.
Ben het volledig met je eens! Iemand die uit Saoedi-Arabië die bv. christen of atheïst wordt, dat is idd een echte vluchteling. Zoals deze dappere jongen vrouw die gelukkig asiel heeft gekregen in Canada.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_184387155
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Niet zo op de man popjes.
Mja, het is toch wel genoegzaam bekend hoe men in SA omgaat met vrouwen en afvalligen. Deze jongedame wegzetten als een dom wicht dat niet weet wat ze doet, kan je in mijn ogen enkel doen als je zelf nogal bevooroordeeld bent.
Ik wil ook best een discussie voeren over de kennelijk fantastische positie van vrouwen en afvalligen in SA, maar ik vrees dat dat een vrij korte discussie gaat worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184387748
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bedankt, ik hoef meteen niet meer te koken, want dit heeft mijn eetlust bedorven. ^O^
Alsof er bij jou niet zo een vrouwke is die het eten maakt om mee te beginnen. :')
pi_184390500
quote:
9s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alsof er bij jou niet zo een vrouwke is die het eten maakt om mee te beginnen. :')
Nee zeg, ik ben geholpen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184419125
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 16:28 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]
Dat er een vrouw dit doet, toont weer es aan dat men vrouwen ziet als onderdanige dieren en niet als Mensen (hoe hypocriet en ironisch)
Tot zover kan ik je volgen, islam geeft vrouwen geen vrijheid, afgezien van de vrijheid om te bidden, vrijheid om levenslang gesluierd rond te lopen en vrijheid haar man te dienen.
quote:
en niet beseft dat ze minstens een aandachtshoer (=psychopatisch) is.
Hier raak ik je kwijt, ik wil jou wel eens horen als je vreest voor je leven en je enige uitweg Twitter o.i.d. is. Ik denk dat enig aandacht trekken wel eens het verschil kan maken tussen leven of dood.
"Mijn huis staat in brand ! Mijn kind is nog binnen !"
Nee hè, nóg zo'n aandachtshoer...
Racist
pi_184419518
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 16:28 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

[..]

100% mee oneens.

Er komen veels te veel pedofielen, kinderverkrachters, moordenaars en criminelen het Westen binnen onder het mom van 'huilie huilie, ik ben homo/christen/weet ik veel', simpelweg omdat er een policor beleid wordt gevoerd om ECHTE vluchtelingen te onderscheiden van uitschot.

Daarom dat je ook in het nieuws ziet hoe vaak mensen in het AZC crimineel zijn :r

Dat er een vrouw dit doet, toont weer es aan dat men vrouwen ziet als onderdanige dieren en niet als Mensen (hoe hypocriet en ironisch) en niet beseft dat ze minstens een aandachtshoer (=psychopatisch) is.
Ik snap deels het gevaar wel, maar ook in achterlijke landen heb je altijd wel een paar mensen die niet geïndoctrineerd zijn en ook soms een elite die het vaak niet ondersteunt/achterlijk vindt.

Het zegt al heel wat dat ze geen hoofddoek draagt, want zo voorkomend is dat niet voor een vrouw uit Saoedi-Arabië. Maar als het bv. gaat om mensen die vluchten omdat ze zeggen dat ze homo zijn, daar moet je mee oppassen want daar zitten ook lui tussen die je in de maling nemen.

Maar een land als Slowakije, fel tegen opvang van moslims heeft wel minstens 1x een groep van 150 christenen opgenomen uit Irak. Er bestaan daar denk ik nog steeds christelijke enclaves, en dan kan je er wel vanuit gaan dat ze christelijk zijn. Deze daad toonde ook aan dat het niet om racisme ging, maar enkel om geen moslims willen hebben.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:10:08 #170
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_184419616
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:09 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Nee, jij bent de objectiviteit zelve. ^O^

Canada speelt een vies spelletje, en ik trap er niet in.
Klopt helemaal wat je zegt.

Dit is weer een van die "kijk wat zijn wij toch geweeeeeldig" publiciteits stuntjes.

Voor de rest vangt Canada bitter weinig op aan vluchtelingen en dat kleine beetje wat ze opvangen word zwaar gescreend en bestaat meestal uit families die al familie hebben in Canada.
Daar worden ze ook vaak geplaatst en dan word de familie in Canada verantwoordelijk gehouden voor het hele spul.
Ja ja die Canadezen toch....die liefdadigheid ten top... _O- _O- _O- _O- _O-
  woensdag 16 januari 2019 @ 07:43:17 #171
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184429005
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:41 schreef Toga het volgende:

[..]

Tot zover kan ik je volgen, islam geeft vrouwen geen vrijheid, afgezien van de vrijheid om te bidden, vrijheid om levenslang gesluierd rond te lopen en vrijheid haar man te dienen.

En dit heb je gehoord van de pedofiele pastoor in je dorpkerk?
Ooit eens naar de grote stad / buitenland geweest ?

quote:
Hier raak ik je kwijt, ik wil jou wel eens horen als je vreest voor je leven en je enige uitweg Twitter o.i.d. is. Ik denk dat enig aandacht trekken wel eens het verschil kan maken tussen leven of dood.
"Mijn huis staat in brand ! Mijn kind is nog binnen !"
Nee hè, nóg zo'n aandachtshoer...
als je uberhaupt de luxe hebt om Twitter te gebruiken dan ben je gewoon te verwend.
pi_184429696
quote:
quote:
the family released a statement on Monday saying they had disowned Qunun and described her as “mentally unstable”.
Hadden we hier ook al niet een fokker die haar ''dom'' vond? Goh, typerende en veelzeggende reflex.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184430368
quote:
als je uberhaupt de luxe hebt om Twitter te gebruiken dan ben je gewoon te verwend.
:D :D :D :D serieus ja, een vrouw mag geen gebruik maken van internet want dan is ze verwend.....
  woensdag 16 januari 2019 @ 09:45:45 #174
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184430511
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:56 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Oh? Ik lees dat kinderen uit Iran, Irak, Libanon en Rohingya-kindjes wegrotten in Nauru. Hun situatie lijkt mij urgenter dan een verwaand meisje uit Saoedi-Arabië.
https://www.bbc.com/news/world-asia-45327058

Canada verschilt ook niet veel wanneer het erop aankomt:

Trudeau forced to backtrack on open invitation to refugees
https://www.theguardian.c(...)vitation-to-refugees

[..]

Ik denk dat ze de gevolgen van haar actie op de lange termijn niet goed overziet.
op de korte termijn gaat ze niet dood gaan door de Slam jongens
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184430739
quote:
15s.gif Op woensdag 16 januari 2019 08:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Hadden we hier ook al niet een fokker die haar ''dom'' vond? Goh, typerende en veelzeggende reflex.
Vrouwenemancipatie is ook een vrij recent fenomeen en heeft zeker wereldwijd nog een lange weg te gaan. De handelingsonbekwaamheid van getrouwde vrouwen is hier bijvoorbeeld ook pas in 1956 afgeschaft. Tot die tijd mocht een vrouw hier ook niet zo maar op reis zonder toestemming van haar man, geld opnemen en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:09:04 #176
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184430989
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig bestaat er geen dwang binnen de islam en kan je vrijwillig de islam vaarwel zeggen :)
Dat vindt denk ik helemaal niemand van het regime zoals in S-A
Laffe huichelaar
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:21:42 #177
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184436711
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 10:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat vindt denk ik helemaal niemand van het regime zoals in S-A
Jij denkt dat afvalligheid alleen strafbaar is in SA ?
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:52:46 #178
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184437213
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Jij denkt dat afvalligheid alleen strafbaar is in SA ?
Nee, dat denk ik niet. ik denk dat dit op geen enkele wijze een argument is om te stellen in welke mate men vrij is de islam te verlaten in andere delen van de wereld zoals onze westerse.
Laffe huichelaar
pi_184439907
quote:
quote:
the family released a statement on Monday saying they had disowned Qunun and described her as “mentally unstable”.
Ja hèhè, nogal logiesch toch? Als je gedag zegt tegen Allah, dan ben je toch zeker niet helemaal goed wijs of wel dan? Islam is gewoon het beste wat iemand kan overkoomuh, da's net zoies als de loterij winnuh, die sla je toch zeker ook nie af?
Racist
pi_184440205
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. ik denk dat dit op geen enkele wijze een argument is om te stellen in welke mate men vrij is de islam te verlaten in andere delen van de wereld zoals onze westerse.
Dat niet en de juridische repercussie is hier in ieder geval afwezig, maar ik denk dat echt openlijk uitgesproken afvallig zijn je toch in veel gevallen nog wel op de nodige sociale uitsluiting / verstoting komt te staan en je ook wel de nodige dreigementen te wachten staan.

Wat dat betreft is het Christendom al wel wat verder geëmancipeerd. Alleen in de echte sekten zoals bij de Jehova's worden mensen nog verstoten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184441322
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:16 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

De islam openlijk afzweren in Saoedi-Arabië is geen goed idee nee, maar ze kon rustig haar leventje leiden in Saoedi-Arabië zonder ook maar iets aan islam te doen in de praktijk, net zoals vele anderen in dat land. Het "onderdrukte" meisje was op vakantie in Koeweit toen ze ging vluchten. Ik weet wel zeker dat ze veiliger was geweest thuis bij haar familie i.p.v. in Canada rondlopen terwijl de hele wereld weet dat ze openlijk de islam heeft afgezworen. Ik vraag me af of zij ook nog 24/7 bescherming zal krijgen voor de rest van haar leven net als Wilders.

[..]

Mijn reactie bevestigt wat precies?

En wat is het verschil tussen Canada en Australië qua vluchtelingenbeleid dan?
Met dit soort reacties is het gewoon een bevestiging natuurlijk.
Idioot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_184443156
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 19:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Met dit soort reacties is het gewoon een bevestiging natuurlijk.
Idioot.
Shaggy heeft helemaal gelijk.

https://www.albawaba.com/(...)really-video-1217536
pi_184444063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:41 schreef Toga het volgende:

[..]

Tot zover kan ik je volgen, islam geeft vrouwen geen vrijheid, afgezien van de vrijheid om te bidden, vrijheid om levenslang gesluierd rond te lopen en vrijheid haar man te dienen.

[..]

Hier raak ik je kwijt, ik wil jou wel eens horen als je vreest voor je leven en je enige uitweg Twitter o.i.d. is. Ik denk dat enig aandacht trekken wel eens het verschil kan maken tussen leven of dood.
"Mijn huis staat in brand ! Mijn kind is nog binnen !"
Nee hè, nóg zo'n aandachtshoer...

Nee, ze krijgen ook de vrijheid om de staat te dienen. De Marokkaanse HSL lijn is voor meer dan 50% ontworpen door vrouwen. En het werkt nog ook, de trein gaat met 320 km per uur naar Casablanca.

Als de mannen uit Saoedi-Arabië slim zijn laten ze de vrouwen al het werk doen.
pi_184447988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:35 schreef p078 het volgende:

[..]

Nee, ze krijgen ook de vrijheid om de staat te dienen. De Marokkaanse HSL lijn is voor meer dan 50% ontworpen door vrouwen. En het werkt nog ook, de trein gaat met 320 km per uur naar Casablanca.

Als de mannen uit Saoedi-Arabië slim zijn laten ze de vrouwen al het werk doen.
Je bent nu Marokko met Saoedi-Arabië aan het vergelijken? Prima, maar doe dan niet net alsof ze enige positieve overeenkomsten hebben, dat zou een belediging zijn voor Marokko.
Racist
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:23:35 #185
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184450056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:35 schreef p078 het volgende:

[..]

Als de mannen uit Saoedi-Arabië slim zijn laten ze de vrouwen al het werk doen.
Doen ze ook, ze importeren vrouwen uit de Filipijnen om te werken voor hen
Overdag kindermeisje en wasvrouw en snachts als onderleggertje voor de zoons en chauffeurs

quote:
You would be happy to know that women in Saudi Arabia are allowed to work, but certain criteria needs to be met before hand.

Firstly, your guardian (who can be your husband, father, brother or even son) needs to give you permission to work.

If you do not get permission from your guardian then, unfortunately, you are not allowed to work in the country
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')