Onzin, de gemiddelde dertien in een dozijn auto welke in Nederland wordt gereden is niets qua rijbeleving in vergelijking met een Tesla. Daar bedoel ik natuurlijk niet dat AMGtje mee die je voor een zaterdag hebt gehuurd voor de bruiloft van je neef.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Door figuren als jou verdwijnt langzaam de fijne verbrandingsmotor.
79.770 voor de duurstequote:
moet zeggen die ik gezien heb bij release was zeer goed afgewerkt en de knoppen kunnen genoeg bedienen. Ben wel benieuwd hoe die rijd. Omdat je geen meters heb voor je.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Gehrman het volgende:
De afwerking van Tesla's zijn echt wanstaltig slecht, wat ook vrij gebruikelijk is voor Amerikaanse auto's, en de afwezigheid van fysieke knoppen is ontzettend ongebruiksvriendelijk. Ik wacht zelf nog wel even totdat de Duitsers/Zweden met iets fatsoenlijks komen.
hopelijk komt de normal range snel.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:20 schreef embedguy het volgende:
Nog een beetje te duur voor een arme sloeber als mij maar leuke dingen 👍
De 354km versie bedoel je? Of? Is die goedkoper?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:39 schreef Tailless het volgende:
[..]
hopelijk komt de normal range snel.
354 is middel range. Standaard is nog nergens uitquote:Op zondag 6 januari 2019 20:47 schreef embedguy het volgende:
[..]
De 354km versie bedoel je? Of? Is die goedkoper?
smaken verschillen de 3 is in het echt gewoon een kleine s. Veel sportiever. De x ben ik ook geen fan vanquote:Op zondag 6 januari 2019 20:50 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Lelijke auto, alhoewel de model s wel mooi is. De x is ook al onooglijk lelijk. De aankomende roadster is dan wel weer mooi.
Toch altijd nog zo’n 600 euro goedkoper dan ze bij Audi voor hun top laklaag durven vragen: https://www.audi.nl/nl/we(...)sign-lak-velgen.htmlquote:Op zondag 6 januari 2019 21:40 schreef Gunner het volgende:
2700 euro betalen voor een rode laklaag.... dat durven ze bij BMW en AUDI niet eens.
Ik doe de aanname dat Tesla geen individual lak aanbrengt.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:50 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Toch altijd nog zo’n 600 euro goedkoper dan ze bij Audi voor hun top laklaag durven vragen: https://www.audi.nl/nl/we(...)sign-lak-velgen.html
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ parellak.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik doe de aanname dat Tesla geen individual lak aanbrengt.
quote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ pareleffect lak.
Bij Tesla ook gewoon een metallic lak, althans ze reppen niets over pareleffect op de configuratiepagina. Bij BMW en Audi betaal je daar echt een stuk minder voor althans dat is mijn ervaring uit de configurator bij beide merken.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ parellak.
Pearl White Multi-Coat¤ 2.100 nogsteeds veel geld (geen idee of het echt parellak is)quote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ parellak.
vind je?quote:Op maandag 7 januari 2019 23:55 schreef xaban06 het volgende:
Tesla is van plastic. Van buiten sportief, maar interieur is net een Japanner.
Voor dat geld kun je echt hele mooie auto's kopen.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:23 schreef Tailless het volgende:
[..]
79.770 voor de duurste
59.820 voor de goedkoopste op dit moment
hud had geen overbodige luxe geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:28 schreef itchycoo het volgende:
Het dashboard ziet er heel strak uit, maar mij een beetje te strak. Ik heb liever wat knopjes en metertjes denk ik.
Inderdaad vreemd dat hier niet voor gekozen is met het gecentreerde scherm.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:48 schreef Tailless het volgende:
[..]
hud had geen overbodige luxe geweest
Ik kan je het volgende zeggen op plaatjes is die lelijker dan in het echt.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik wordt hebberig van deze bolide![]()
[..]
Inderdaad vreemd dat hier niet voor gekozen is met het gecentreerde scherm.
Jij denkt dat deze TS een Tesla rijdt?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Door figuren als jou verdwijnt langzaam de fijne verbrandingsmotor.
Goedkoopste die je nu kan bestellen is 4wd long range zwart.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:23 schreef Tailless het volgende:
[..]
79.770 voor de duurste
59.820 voor de goedkoopste op dit moment
Ja, die achterklep maakt hem wel onpraktisch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:42 schreef knoopie het volgende:
Afgelopen week heb ik de 3 ook maar eens nauwkeurig bekeken, omdat ik toevallig toch naast de tesla dealer werk. Tot nu toe is de kleine achterklep nog steeds een deal breaker voor mij. Niets zo frustrerend als een grote achterbak hebben (want groot is het zeker, helemaal als je de dubbele bodem er uit haalt) waar je je spullen niet in krijgt omdat het niet door de opening past. Misschien prima voor mensen zonder kinderen (kinderwagen) en zonder MTB/ racefiets/ kitesurf spullen? Mij mogen ze weer opbellen zodra ze er een station model van gemaakt hebben.
Nou dan bel ik je.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:42 schreef knoopie het volgende:
Afgelopen week heb ik de 3 ook maar eens nauwkeurig bekeken, omdat ik toevallig toch naast de tesla dealer werk. Tot nu toe is de kleine achterklep nog steeds een deal breaker voor mij. Niets zo frustrerend als een grote achterbak hebben (want groot is het zeker, helemaal als je de dubbele bodem er uit haalt) waar je je spullen niet in krijgt omdat het niet door de opening past. Misschien prima voor mensen zonder kinderen (kinderwagen) en zonder MTB/ racefiets/ kitesurf spullen? Mij mogen ze weer opbellen zodra ze er een station model van gemaakt hebben.
Dat ziet er niet echt uit als een station.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:55 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nou dan bel ik je.
[ afbeelding ] Zie hier de model y. Dit is een SUV model 3
Ja, maar dat is natuurlijk het paard achter de wagen spannen. Een in principe milieuvriendelijke electrische aandrijving in een onnodig hoge en zware auto inbouwen, zodat je weer meer verbruikt... Waarom niet gewoon een station maken van de model 3, net zoals die custom bouwers inderdaad ook bij de model s gedaan hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:55 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nou dan bel ik je.
[ afbeelding ] Zie hier de model y. Dit is een SUV model 3
je afbeelding werkt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:23 schreef knoopie het volgende:
Zou je dat eigenlijk zelf mogen (laten) doen, wettelijk gezien? De achterklep vervangen door zoiets als het onderste gedeelte van een Saab toppola camper?![]()
[ afbeelding ]
Het is niet de mooiste auto, maar de buitenzijde is eerst en vooral ontworpen voor zo min mogelijk luchtweerstand. Het is om te zien een prima auto. Beter dan gemiddeld vind ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef -Richard- het volgende:
Van buiten matig maar van binnen mislukt. Niet mijn ding, blegh.
EV's ansich, nice.
Wat zijn de dingen die je mist dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Tesla's moet je toch ff in het echt gezien hebben en even in gereden hebben. Dan merk je dat het eigenlijk gewoon prima is en zelfs best mooi. Ik heb bijna 3 jaar een Model S gereden en nu ie weg is mis ik heel veel dingen die toen vanzelfsprekend waren maar bij de meeste auto's geen optie is.
Maar goed, de dure verzekering, onderdelen en kleine probleempjes zijn nadelen. Misschien dat het bij de Model 3 allemaal mee gaat vallen maar het blijft een risico, het is toch een relatief nieuw bedrijf.
Met name het elektrische rijden zelf is gewoon lekker. Altijd maximale vermogen. Ik rij m'n woonwijk uit de snelweg op en ik kan direct vol gas pompen. Nu moet ik m'n motor warm rijden.......quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:55 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wat zijn de dingen die je mist dan?
Waarom ben je weer overgestapt naar een ICE?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Met name het elektrische rijden zelf is gewoon lekker. Altijd maximale vermogen. Ik rij m'n woonwijk uit de snelweg op en ik kan direct vol gas pompen. Nu moet ik m'n motor warm rijden.......
En dan natuurlijk alle opties. Met de app zien waar m'n auto is, voorverwarmen.. of zelfs naar voren laten rollen als iemand z'n auto strak op die van mij heeft gezet. Groot scherm met navi, spotify en een grote kofferbak (en nog een extra voorin). Grote open dak vond ik ook wel lekker in de zomer, niet zo'n klein dingetje waar je bijna niets aan hebt. En auto pilot natuurlijk. Ben ermee naar Duitsland en Londen geweest, moeiteloos. Nu mag je blij zijn met een beetje normaal werkende dynamische cruise control op een auto.
Maar ben ook blij met m'n 6-in-lijn nu hoor... heb het geluid toch wel gemistmaar het voelt wel alsof je qua techniek 10 jaar terug in de tijd gaat.
Hmm deels financieel... een Tesla kan heel gunstig zijn op de zaak maar je moet wel wat winst maken anders is het gewoon een dure auto. Ten tweede hebben die Tesla's toch wel vaak problemen (bij mij viel het mee, 12v accu kapot en nieuwe motor) en ik vraag me af wat er gaat gebeuren als heel Tesla in elkaar stort. En drie, de restwaarde was vrij goed doordat je nog 2.5 jaar die 4% op het hele bedrag had. En onderdelen zijn zo tering duur (en verzekering ook) dat als je garantie voorbij is (aandrijflijn wel 8 jaar maar rest van de onderdelen 3 jaar (of 4, weet even niet meer)) je gaat huilen bij alles wat stuk gaat.quote:Op zondag 7 april 2019 09:38 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom ben je weer overgestapt naar een ICE?
In mei komt medium range. En hopelijk ook long range single motor. Dan gaat de verkoop boemen.quote:Op zondag 7 april 2019 09:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Moet je opletten wat er in Q4 gaat gebeuren als de standard range beschikbaar komt![]()
Old auto
quote:Op zondag 7 april 2019 09:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hmm deels financieel... een Tesla kan heel gunstig zijn op de zaak maar je moet wel wat winst maken anders is het gewoon een dure auto. Ten tweede hebben die Tesla's toch wel vaak problemen (bij mij viel het mee, 12v accu kapot en nieuwe motor) en ik vraag me af wat er gaat gebeuren als heel Tesla in elkaar stort.
Ben blij dat iemand het sarcasme heeft gespotquote:
Met "echt" bedoel je zo'n ding waar rook uit komt aan de achterkant, vooral als de motor nog koud is, een versnellingsbak die constant aan het schakelen is en waarbij je nog moet remmen als een auto voor je op de snelweg ook remt? Het enige voordeel was dat ik in één keer door kon naar m'n eindbestemmingquote:Op zondag 7 april 2019 15:54 schreef daNpy het volgende:
Je kreeg dus wel een échte auto mee gelukkig.
En dat ie heel bleef.quote:Op zondag 7 april 2019 15:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Met "echt" bedoel je zo'n ding waar rook uit komt aan de achterkant, vooral als de motor nog koud is, een versnellingsbak die constant aan het schakelen is en waarbij je nog moet remmen als een auto voor je op de snelweg ook remt? Het enige voordeel was dat ik in één keer door kon naar m'n eindbestemming
Ik noem gewoon een paar opties en voordelen van m'n Tesla... wat jij blijkbaar een "neppe" auto vindt.quote:Op zondag 7 april 2019 18:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De rest is overigens onzin, de aandrijving heeft in principe weinig met de door jouw aangehaalde (rem)hulpmiddelen te maken
Kan ik mij voorstellen ja dat het een super auto is om te rijden, wat had je ? De model S ?quote:Op zondag 7 april 2019 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik noem gewoon een paar opties en voordelen van m'n Tesla... wat jij blijkbaar een "neppe" auto vindt.
Ja die opties hebben zo veel meerwaarde als de motor kapot isquote:Op zondag 7 april 2019 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik noem gewoon een paar opties en voordelen van m'n Tesla... wat jij blijkbaar een "neppe" auto vindt.
Ja Model S, nu een M135i. Ik zou echt geen 2e hands kopen, zelfs kleine dingetjes die stuk gaan kosten een vermogen.quote:Op zondag 7 april 2019 19:17 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen ja dat het een super auto is om te rijden, wat had je ? De model S ?
Wat rij je nu als ik vragen mag ?
Ik zag er een op marktplaats met 5 ton op de klok, tegen een leuke prijs.
Maar niet doen dus als ik het zo lees
Ja maar guess what, die gaan bij een ICE ook weleens kapotquote:Op zondag 7 april 2019 19:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja die opties hebben zo veel meerwaarde als de motor kapot is
Smaak heb je in ieder gevalquote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja Model S, nu een M135i. Ik zou echt geen 2e hands kopen, zelfs kleine dingetjes die stuk gaan kosten een vermogen.
[..]
Ja maar guess what, die gaan bij een ICE ook weleens kapot
Deed jouw motor het in zijn geheel niet meer? Want dat is vrij uitzonderlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 15:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand het sarcasme heeft gespotmaar ik moet toegeven dat ze dat wel goed geregeld hadden. Ik werd weggesleept in Belgiė en met taxi naar autoverhuurbedrijf gebracht en toen kreeg ik een 5-serie. Alles werd uiteraard vergoed. Na een weekje was m'n Tesla terug met nieuwe motor. Dus credits voor hoe het afgehandeld werd... maar als dit soort geintjes gebeuren bij een motor die 35.000 km heeft gereden, dan zou ik m'n hart wel vasthouden bij een 2e hands Tesla (zonder garantie)....
Ik had de facelift. Auto ging automatisch in z'n P en wilde niet meer in D. Wat er precies aan de hand was weet ik niet maar ze hadden de motor vervangen was de conclusiequote:Op maandag 8 april 2019 06:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Deed jouw motor het in zijn geheel niet meer? Want dat is vrij uitzonderlijk.
Ik weet dat zeker de eerste serie motoren nogal eens vervangen zijn vanwege onbalans in de motor, maar geen aandrijving meer is gelukkig uitzonderlijk.
Verder is bij mijn model S (eerste serie, 5 jaar 150.000 mee gereden) ook erg weinig mis gegaan. Twee keer een deurhendel, parkeerrem en ook onbalans in de motor. Die overigens door iemand die ervoor zou moeten betalen waarschijnlijk gewoon genegeerd gaat worden, want het voelt als hele lichte onbalans in je wielen.
Reparaties kosten bij Tesla wellicht serieus geld, maar nog altijd een stuk goedkoper dan bij een Cayenne bv. Mensen willen nog wel eens vergeten dat een Model S niveau 5 serie/E/A6 is. Die moet je niet vergelijken met een Golfje.
Trouwens: ook buiten de garantie is alles bij mij onder coulance vervangen. En zelfs als ik die kosten mee zou nemen reed de Model S aanzienlijk goedkoper dan de E series die ik daarvoor had. En dan zwijg ik maar over de Cayenne...
Dat deurhendeltje is 400 euro. Die prijs voor de voorbumper lijkt mij een gevalletje veel meer aan de hand.quote:Op maandag 8 april 2019 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik had de facelift. Auto ging automatisch in z'n P en wilde niet meer in D. Wat er precies aan de hand was weet ik niet maar ze hadden de motor vervangen was de conclusieBegon de laatste maanden ook iets meer te zoemen.
Ik snap dat je een Tesla niet met een Golf moet vergelijken, maar de prijzen zijn alsnog absurd. Deurhendeltje stuk ¤800. Van iemand gehoor die met ergens tegen aan was gereden, moest nieuwe bumper op en koplamp denk ik... ¤10.000
Het is niet voor niets dat de verzekering van ¤1500 naar ¤2200 is gegaan in de paar jaar dat ik de auto had (en ik heb zelf nooit een ongeluk gehad). Ongetwijfeld zal Porsche ook niet goedkoop zijn, maar een Tesla rijden vanwege de lage onderhoudskosten zou ik niet doen.
Dat geloof ik graag, aangezien ze toen alles wel fixten onder garantie, soms zelfs buiten garantie. Maar tegenwoordig doen ze dat minder en zijn al veel Tesla's buiten de garantie (niet de aandrijflijn/motor). Als je voor al die problemen moet gaan betalen gaat het je veel geld kosten. En je kan het niet even bij je plaatselijke garage laten fixen (tenzij het heel standaard onderhoud is), wat je bij veel andere auto's wel kan doen.quote:Op maandag 8 april 2019 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat Tesla rijders, aangezien ik een van de eersten was in Nederland, en ze hebben allemaal enorm lage running costs gehad.
Minder subsidie als gedacht zekerquote:Op maandag 8 april 2019 17:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar het ding kost dus 60.000 euro, het doel was toch 30.000 euro...![]()
Is de begroting door onze overheid gedaan?
Ook als ik de reparaties vol tel zit ik op 4.000 euro voor 5 jaar en 150.000 km inclusief banden, remmen, regulier onderhoud, enz.quote:Op maandag 8 april 2019 17:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, aangezien ze toen alles wel fixten onder garantie, soms zelfs buiten garantie. Maar tegenwoordig doen ze dat minder en zijn al veel Tesla's buiten de garantie (niet de aandrijflijn/motor). Als je voor al die problemen moet gaan betalen gaat het je veel geld kosten. En je kan het niet even bij je plaatselijke garage laten fixen (tenzij het heel standaard onderhoud is), wat je bij veel andere auto's wel kan doen.
35.000 dollar. In de VS. Daar komt in Nederland nog verscheping, invoerrecht en BTW overheen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar het ding kost dus 60.000 euro, het doel was toch 30.000 euro...![]()
Is de begroting door onze overheid gedaan?
De verwachting is dat de standard range in Nederland 45.000 euro gaat kosten.quote:Op maandag 8 april 2019 18:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
35.000 dollar. In de VS. Daar komt in Nederland nog verscheping, invoerrecht en BTW overheen.
Eind dit jaar komt de standard range naar Nederland. Vanaf september is de verwachting.
quote:Op maandag 8 april 2019 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De verwachting is dat de standard range in Nederland 45.000 euro gaat kosten.
Die palen kan je checken met een app hequote:Op woensdag 10 april 2019 21:52 schreef Atak het volgende:
Als je in een wijk woont met meerdere Tesla’s stel ik mij voor dat het een pain in the ass is. Kan je de hele avond heen en terug om te kijken of de oplader bezet is of niet.
dit is niet de standaard rangequote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En hij rijdt al rond
De SR is straks alleen maar leverbaar in zwartquote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En hij rijdt al rond
Ik schat dat 95% van de Tesla eigenaren privé laadgelegenheid hebben en niet afhankelijk zijn van openbare laders. Daarnaast hoef je met +60kWh EV's natuurlijk lang niet meer iedere nacht verplicht aan de stroom.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:52 schreef Atak het volgende:
Als je in een wijk woont met meerdere Tesla’s stel ik mij voor dat het een pain in the ass is. Kan je de hele avond heen en terug om te kijken of de oplader bezet is of niet.
deze viel op omdat ie of vol gas ging of vol in de ankersquote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja al meerdere gezien de laatste weken. Gewoon een nette, niet bijzondere, wagen.
De meeste Tesla eigenaren hebben ofwel thuis, ofwel op de zaak een eigen paal staan.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:52 schreef Atak het volgende:
Klopt. Ik kom op minder dan twee keer per week uit.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik schat dat 95% van de Tesla eigenaren privé laadgelegenheid hebben en niet afhankelijk zijn van openbare laders. Daarnaast hoef je met +60kWh EV's natuurlijk lang niet meer iedere nacht verplicht aan de stroom.
Wat is het bereik van de standard range?quote:Op maandag 8 april 2019 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De verwachting is dat de standard range in Nederland 45.000 euro gaat kosten.
380 km.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:44 schreef Yankee het volgende:
Wat is het bereik van de standard range?
Wat is standaard autopilot?quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:37 schreef VEM2012 het volgende:
Standard Range is geschrapt. Standard Range plus is wel op de markt voor 47.800 euro. Wel met standaard autopilot (geldt voor iedere M3).
Waarmee het wel een koopje is eigenlijk.
Dat autopilot inmiddels tot de standaarduitrusting hoort. AP is traffic aware cruise control plus lane keeping. Daarmee kun je op snelwegen en b wegen de auto zelf laten rijden (wel op blijven letten, want nog altijd beta.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:18 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wat is standaard autopilot?
Waar is de medium range heen?
de standaard range plus (die nu beschikbaar is) is ook in het rood te krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:19 schreef Gunner het volgende:
Ik had interesse in een 3, totdat ik nu lees dat ze dingen gaan schrappen, het ding alsnog 45K kost en voor die prijs alleen leverbaar in zaaddodend zwart. Wat is dit, toch geen T-Ford? Naast m'n twijfels over de bouwkwaliteit (google er maar eens op, je schrikt je rot) is dit toch wel het einde van m'n interesse. Overpriced troep dus.
Dit zou een auto moeten zijn die de Jan Modaal zou moeten overtuigen om ook een EV te kopen.... nou.... wat een deceptie. serieus.
waarin kleur rood op de 51000 uitkomt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:19 schreef Gunner het volgende:
Ik had interesse in een 3, totdat ik nu lees dat ze dingen gaan schrappen, het ding alsnog 45K kost en voor die prijs alleen leverbaar in zaaddodend zwart. Wat is dit, toch geen T-Ford? Naast m'n twijfels over de bouwkwaliteit (google er maar eens op, je schrikt je rot) is dit toch wel het einde van m'n interesse. Overpriced troep dus.
Dit zou een auto moeten zijn die de Jan Modaal zou moeten overtuigen om ook een EV te kopen.... nou.... wat een deceptie. serieus.
Ja als je 2100 euro extra wil betalen voor een andere kleur waterverfjequote:Op vrijdag 12 april 2019 08:22 schreef Tailless het volgende:
[..]
de standaard range plus (die nu beschikbaar is) is ook in het rood te krijgen.
Hij is nogsteeds duurder dan een ekona
nice scheelt weer geld. Nu nog kijken of ze selfdriving achteraf willen doen voor het vooraf bedragquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat autopilot inmiddels tot de standaarduitrusting hoort. AP is traffic aware cruise control plus lane keeping. Daarmee kun je op snelwegen en b wegen de auto zelf laten rijden (wel op blijven letten, want nog altijd beta.
Medium range is geschrapt. Heeft feitelijk nooit bestaan. Te weinig vraag naar.
bij andere auto merken toch ook?quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja als je 2100 euro extra wil betalen voor een andere kleur verfje
Meerprijs voor een andere kleur (metallic) lak kent ieder merk ja, maar normaal gezien geen 2100 euro. Ben wel benieuwd wat deze lak zo speciaal maakt dat het zo'n meerprijs rechtvaardigt.quote:
Overpriced? Hij doet werkelijk alles beter dan de vergelijkbaar geprijsde Hyundai en Kia!quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:19 schreef Gunner het volgende:
Google zoeken naar build quality tesla model 3 dat is meer dan 'wel eens een deur niet goed afgesteld;quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
En met de bouwkwaliteit is niets mis. Ja, er is wel eens een deur niet goed afgesteld ofzo, maar dat wordt dan gewoon netjes hersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |